www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Custe ja sa chcem este spytatat mam vape a za studena mi chyta na supu a za tepla ani bohovy neviete co stym je odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA 50      E-mail:      IP: uživatel19061    
Áno máš pravdu musíš ho točiť jak prasa diky moc
 
 
Datum: 27. března 2017 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19066    
Máš vysokou hladinu a nebo jinym způsobem bohatou volnoběžnou směs. Spíš ta hladina,to je klasika,je to ulitý jak prase,do kopce ho musíš točit plnej jinak okamžitě ztrácí sílu atd...
 
 
Datum: 27. března 2017 20:29
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci mám takový problém. Při volnoběhu mě v motoru cosi praská, zde video na ukázku. Po přidání plynu to přestane ale pak po středním rozsahu otáček to zase začne až přestane fichtl táhnout. Dělá to jen když jedu, na stojánku když to vytočím tak to neudělá. Už jsem měnil kondík, svíčku, indukční cívku, svíčku, kladívka, karburátor,odtrh O,4 předstih 1,7. Motor je 1500 km po výbrusu (dělalo to i před výbrusem). Včera jsem měnil bronzové futro v ojničním oku, taky beze změn. Ojnice nemá žádnou radiální vůli vůči klice. Děkuji předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: Biggl      IP: uživatel18455    
Co dolní ložisko na klice?! Mám takhle vytahanou kliku na zahradní fréze, a tohle to přesně dela.
 
 
Datum: 08. května 2017 12:35
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ložiska jsou s vůli C3 primární řetěz vyměněn. Dělá to předstih, ale nemohu najít kompromis, když dám menší tak to přestane, ale netáhneto a když dám větší tak to začne dělat toto
 
 
Datum: 22. března 2017 17:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co ložisko náboje řetězového kolečka na sekundáru ?
 
 
Datum: 22. března 2017 13:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Tak se něco zadírá. Primár ok? Lo6iska na klice jsou C3 ?
 
 
Datum: 22. března 2017 8:33
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano mám už je vyměněn, ale furt to neřeší problém
 
 
Datum: 20. března 2017 22:45
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš vytahaný řetěz ?
 
 
Datum: 20. března 2017 6:15
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.youtube.com/watch?v=hXCwFxLGU9I toto je správný odkaz
 
 
Datum: 19. března 2017 14:44
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://youtu.be/hXCwFxLGU9I tady je to video
 
 
Datum: 19. března 2017 10:05
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci,prosím o info,koupil jsem si Jawa 21,a má otázka zní,jak zjistím jestli už byl dělanej výbrus,a kolik výbrusu může bejt,díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: dodo69 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
moc díky za info,
 
 
Datum: 09. března 2017 17:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19038    
Zdar. Šuplérou změříš průměr válce uvnitř, 38mm = bez výbrusu. 38,25 = 1.výbrus , 38,50 = 2.výbrus a tak dál. Výbrusů se dá udělat spousta ;-) V krajnim případě 16 .... jsou písty až do vrtání 41,75mm ... se zvyšujícím se vrtáním je třeba prokrouhnout i větší díru do hlavy. To že byl na válci nedávno dělán výbrus poznáš tak že jsou ve vložce vybroušené takové jemné šroubovice . jak když je to do spirály poškrábaný. Standa
 
 
Datum: 08. března 2017 9:36
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel19028    
Ahoj, mam dva dotazy na pionyra a jizdu ve dvou. Jednak jsem nove osadil VAPE zapalovani a ted v navodu koukam, ze maximalni teplota okolnich kovovych soucasti kolem te casti co jde do bloku je +90C. To si myslim ze kdyz potahne ve dvou trochu dyl do kopce urcite bude vic. Takze to asi uvarime. A druhej dotaz se tyka zadnich tlumicu. Vymenil jsem zadni pneumatiku za Mitas silnicni vzorek. Je to mustang a s pritelkyni si zadni tlumice bohuzel sednou natolik, ze v dirach brousime blatnik. Nemuzu prijit na to cim to je, protoze se starym plastem to rek bych nedelalo. Bud tam mam kolo sikmo nebo je treba moc vepredu/vzadu cili je kratkej/dlouhej retez anebo je to tim, ze je ten novej plast vetsi? Vzorek ma stejnej co mel a na tlumicich jsou ty gumovy spaliky, ale sednem na to dva a v kazdy dire vezmem o blatnik. Takze tam je neco blbe anebo uz je holt moc tezka :-( Fakt to neumim najit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19037    
Vape jízdou ve dvou neutavíš,toho se neboj. Vydrží hodně. Taví se v motorech který točej nad 10000ot/min a nemaj odvětranej dekl. Když jedu se ženou někam na rybnik tak občas drncáme na doraz taky. Gumy mam ContiGo a tlumiče origo J21. Protože je to j21 tak nedřeme nic,ale u mustanga je to klasika. To jedině dát vymezovací 5cm kostky mezi rám a tlumič aby se to zvedlo - a nebo delší tlumiče na simsona. Sjetý vzorek muže udělat klidně 0,5cm rozdílu proti novýmu takže ti novej dřít muže. Když jsme na mustangu jezdili ve třech tak jsme dřeli blatnik na každý nerovnosti až ty blatniky byly zevnitř modrofialový a zezhora se loupala barva :-D
 
 
Datum: 07. března 2017 9:25
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Zdravím, mám dotaz na znalce. Od jakého roku se dělal pionýr 20,21 s dvoukroužkovým pístem? Byly originál vůbec dvokroužkový? Nebo je to většinou až teď po výbrusech? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: Sadra17      IP: uživatel13294    
20 rok 77 a byl tříkruh
 
 
Datum: 19. října 2017 20:31
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19039    
Ono to bylo asi v roce 74 nebo 75
 
 
Datum: 08. března 2017 17:34
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ok, díky :-)
 
 
Datum: 07. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19036    
Jasně že jsou.
 
 
Datum: 06. března 2017 15:24
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Jasně, díky. Šlo mi spíš ale o ty původní. Jestli jsou teda oba jak 3k, tak 2k originál úplně zevnitř stejný s výjimkou tý vnější třetí (spodní) drážky pro kroužek.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
No buď jsou odlehčený a nebo plný,záleží co kde koupíš. Odlehčenej maďarskej nemá plný dno,má to "véčko" pod čepem a vahou odpovídá originálu s plyn dnem. Pak jsou písty Berta a ty jsou těžký a maj plný dno. Lehkej maďar je odlitek a Berta by měl bejt výkovek (takový dělá i Almet). V reálu u seriovky se tim nezabejvej,kup tady na FK lehkej píst a je to. Mohu doporučit. Prověřeno již mnoho desítek kusů jak 1 kroužkový tak 2 kroužkový.
 
 
Datum: 06. března 2017 10:28
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
Ono totiž u těch nových 2k pístů co se dělají teď je to zevnitř oproti originálu trochu jinak. Teď se dělají zevnitř takový dvě žebra do tvaru "V" mezi okem pro pístní čep a dnem pístu a u těch originál 3k a zřejmě teda i 2k originál vedla ta výstuha ke dnu vcelku na šířku toho oka. ( doufám že jsem to popsal srozumitelně :-) ) Taky jsou ty nové co se dělají teď oproti těm původním lehčí. To jsou ale už konstruktérský detaily :-D A jestli tomu teda dobře rozumím, tak tehdy při výrobě odlitek pro dvoukroužkový píst zůstával stejný jako pro 3k, jen se dělalo o jednu drážku (tu spodní) míň? Jinak moc díky za info :-)
 
 
Datum: 06. března 2017 10:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19035    
Je to stejný. Taky mám svůj tip že by to mohlo být na přelomu r 1975. Ono bylo tech drobných změn víc proto by mě sem i seděla ta změna počtu kroužků.
 
 
Datum: 06. března 2017 6:04
 
 
 
 
Jméno: Dveře      IP: uživatel12679    
No hele já mám originál 74 a je tam tříkruh, takže to bude asi buď na konci roku 74 nebo v průběhu 75 s nástupem mustangáckých výfuků (já mám ještě doutník) a ty písty se liší zevnitř nějak od sebe? Myslím 3k a 2k originál?
 
 
Datum: 05. března 2017 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19034    
Zdar. Viděl bych to na polovinu 70.let. Origo rok 71 jsem měl ještě tříkruh. Mustangy 23A už měli 2 kruhy. Zda se to lámalo v roce 72 a nebo 75 ?
 
 
Datum: 05. března 2017 19:25
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdarec lidi mám takový dotaz co se nejdená uplně fichtla ale někdo třeba tyto motorky má/měl doma.. no mám doma přidřený motor z cagiva 125 elefant ale když jsem se podíval do válce byly tam ještě místy stopy po výbrusu( každý asi ví jak vypadá válec po výbrusu) no ale jedná se o vysokootáčkový dvoutakt tak nevím jestli se dělá výbrus nebo nikasil(ani nevím co to vlasně nikasil je) takže kdyby někdo náhodou něco o tom věděl nebo věděl o někom kdo by to věděl či kam to poslat tak prosím napiště budu rád za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19015    
Brácha to posílal taky někam do Strakonic. Pokud by bylo potřeba,mužu se poptat,známej má větší motoservis.
 
 
Datum: 22. února 2017 22:36
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
O těch nikasilech u nás jsem taky slyšel. Údajně je dělá někdo kolem Strakonic nebo se válce posílají do Rakouska. Ale možná byc hradši zkusil sehant jetý válce s pístem na inzerci. Těch motorek bylo dřív relativně dost a díly na to stály pár šupáků.
 
 
Datum: 22. února 2017 17:06
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo je tam nicasil. Někdo mi říkal, že nicasily v CZ nedělá nikdo pořádně, takže nejkvalitnější (ale asi i nejdražší) bude sehnat v CZ firmu, která to pak vozí do zahraničí .. písty na hodně Cagiv dělá myslím že Wiseco, případně mrknout na německý ebay, nebo zkus ještě napsat do motorobert - jsou schopni na Cagivu sehnat běžnější spotřební díly jako světla, blínkry, páčky, zrcátka ještě i v origo obalech, pístní sady by tam možná taky mohli splašit ..
 
 
Datum: 22. února 2017 16:32
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Tuhle Cagivu jsem kdysi měl. Je tam nikasil. Podle prospektů "gilnisil". Píst se sháněl blbě. Nakonec jsem tam napasoval z Yamahy TZ 125. Nikasily dělal třeba Oulehla.
 
 
Datum: 21. února 2017 20:43
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
díky za radu válec je celohliníkovej, takže mě čeká nikasil
 
 
Datum: 21. února 2017 16:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19007    
Ad1) je tam litinová vložka? Pokud je tam vložka tak to není nicasil. Na litinový vložce se udělá výbrus. Pokud je to celohlinikovej válec tak novej nicasil. Určitě ti to zajistí nějaká nejbližší moto firma - opravna - servis. Bežně se to dělá,písty jsou. Nicasil je dražší,výbrus je za pakatel.
 
 
Datum: 21. února 2017 6:52
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar, dělám Go motoru jawa 20, bloky motoru jsou celé v pořádku i jsou k sobě. Jediná vada co jsem si na nich všiml že jak jsou přepuštěcí kanálky na válci a ty pak pokračují do těch na blocích, tak na obou bolcích jsou v těchto kanálkách rýhy zřejmě od zlomených pístních kroužků, tak se ptám jak moc tam ty rýhy vadí, jestli olivní výkon, spotřebu...: Případně jak by se dali opravit jediné co mě napadlo tam navařit trošku hlinínku a pak to vybrousit, ale to by se asi tak přesně nepodařilo. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2017 13:08
 
 
 
 
Jméno: dachl-20 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě to musí ovlivnovat výkon a spotřebu, když těmi kanálky přece proudí směs, která se samozřejmě přes ty rýhy jakoby zbrzdí, nebo rozpráší. Máš to jako odzkoušené že jsi někdy něco takového měl a nechal jsi to a pak stím nebyl problém? Nechal by jsi to i do motoru na kterém by ti fakt záleželo aby byl TOP?
 
 
Datum: 24. února 2017 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Vyčistit,zabrousit,neřešit.
 
 
Datum: 17. února 2017 21:46
 
 
 
 
Jméno: milanje      IP: uživatel18994    
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Jinak Marku EVO 2 vypadá na dost dobrou práci.
 
 
Datum: 18. února 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já je měl chvili v pionýru a jeli pak přišla vojna a pionýr se zrušil, motor mi zustal a klidně bych je nechal za 1000 mám je 2x a oboje neolámaný ale to jen takaby řeč nestála. Tady není inzerce.
 
 
Datum: 18. února 2017 8:36
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 18. února 2017 8:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jedou, tohle je z těch samých. :-)
 
 
Datum: 18. února 2017 8:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Já je mam taky a necham je klidně za 2000,- - "nejedou"
 
 
Datum: 17. února 2017 21:43
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Taky mám jedny párový doma za komanču stály okolo 400 korun.
 
 
Datum: 17. února 2017 19:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mám ty samý uloženky... za 5.000,- je nechám :-D
 
 
Datum: 17. února 2017 16:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsou uloženky...pochybuji, že by se takhle levně daly vyrobit kartery...
 
 
Datum: 15. února 2017 18:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Z popisu pod obrázkem to chápu jako uloženky, ne repliky. To snad raději shánět celý motor - když už:-)
 
 
Datum: 15. února 2017 14:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18993    
No to je slušná rána. V přepočtu je to něco přes 5500,- a to neberu v úvahu dopravný do CZ. Ale hustý. To se časem podá. Jen jaká bude kvalita? Zatím z PL produkce všechny repliky nicmoc... kdyby aspoň na ten PL motor pasoval PL válec :-)
 
 
Datum: 15. února 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám takovej hloupej dotaz. Motor u pio po Celkový generálce, válec byl na výbrusu. Když na píst tlačím radiálně ozývá se takový cinkání a píst tam je docela volně. viz. video: https://youtu.be/taaeg_JXRIc Není možný že je to špatně vybroušený ? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2017 7:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19007    
No vidíš. Záhada vyřešena.
 
 
Datum: 21. února 2017 7:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to nakonec bylo zpusobeno tím že mi omylem prodaly menší kroužky :-)
 
 
Datum: 20. února 2017 22:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18992    
A ten píst je ok nebo je menší? měřil jsi to ?
 
 
Datum: 14. února 2017 15:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do pístu sem ho klasicky lisoval, a je tam jehličkový ložisko, takže vule jak má být
 
 
Datum: 13. února 2017 19:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18990    
A čep tam šel na fest nebo spíš skoro volně? Moh si omylem dostat čep na babetu....
 
 
Datum: 12. února 2017 21:30
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vakl ve futru není, je tam nová ojka, až bude čas shodím válec a změřím to, díky :-)
 
 
Datum: 12. února 2017 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18989    
Zdar. Video jsem si pouštěl,ale nějak nevim,co tam mam vidět. Jestli to má vůli nahoru dolu tak je vakl ve futru čepu a nebo dole na klice. To jestli je volnej píst ve válci poznáš už když ho tam dáváš,pokud ne,proměř ho šuplerou,ve spodní části by měl být užší než válec o vůli výbrusu (0,03 či 0,05mm). Špatně vybroušený to asi ani nemuže bejt,maximálně ti mohli dát omylem menší píst o výbrus. Napiš kolik má válec vrtání a jekej je naměřenej průměr pístu dole u sání.
 
 
Datum: 11. února 2017 14:08
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi koupil sem si originál válec původní výroba a u vyfukovyho kanálků je ten výřez ve vložce menší jak ve válci přibližně 1mm na všech stranách a tak se ptám vás zkušených jestli to bude něčemu vadit. Nebo jestli bude menší výkon a nebo co stím udělat aby to bylo tak jak to má být byl bych rád třeba i za foto Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak. Ono když to bylo odlité ne křivě nasazený jederník tak přefuky prostě nemůžou být v ose. Proto koukám do přefuků kamerou a když nemají hranu neřeším to. Prostě to je celé pootočené, ale to ničemu nevadí pokud jsou symetrické. Pak už jen výfuk aby byl v ose mezi prefuky.
 
 
Datum: 18. února 2017 8:38
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
já měl na mysli hlavně to že do tělesa válce se ty sací, výfukové, částečně i přepištěcí se předlévají, a na ty sací a výfukové davají pravá jádra a když ho tam dají celé trochu šejdrem tak už to prostě ani dalším opracováním přesně nezpravíš a tím vznikají ty chyby. Oni tam pak dají vložku tak aby seděla třeba na výfuk a v důsledku toho jsou pak šikmo třeba přefuky. žejo a pak to ještě dobrušují ale už to musí nechat tak že třeba hrana odlitého válce a vložky se rozejdou i o ten 1mm klidně
 
 
Datum: 18. února 2017 7:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Adam: Hůstý. Takovejch válců neudělam ani za rok. Slušná zásoba práce :-)
 
 
Datum: 17. února 2017 21:48
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tady nikdo nenadává na soudruhy, jen konstatujeme fakta.
 
 
Datum: 17. února 2017 16:14
 
 
 
 
Jméno: adam      IP: uživatel14642    
tady dole na fotce je dobra sbirka valcu :-D http://www.ms50.cz
 
 
Datum: 17. února 2017 11:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18996    
Hele ta 350/638,639,640 to je vysloveně chyba nějakýho konstruktéra,ale zjistili,že to jede i tak,tak to ututlali,asi už bylo moc válců ve výrobě. Jestli jsi si někdy prohlížel válce na j05/20-23 tak bys viděl,že po prvotním zalisování vložky do válce to někdo ještě nějakým nástrojem "dopasovával" - a zde vzniklo 90% problémů s pio válci. Lidský faktor.
 
 
Datum: 17. února 2017 11:20
 
 
 
 
Jméno: jawassss      IP: uživatel18459    
vy tady nadáváte jak to soudruzi dělali nepřesně, ale to asi neznáte technilogii odlévání a už vůbec ne jak to skutečně slévarny dělali (hlavně v době výroby pionýrů)
 
 
Datum: 16. února 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18993    
A taková vnitřní vada (bublina) ve vložce :-D
 
 
Datum: 15. února 2017 9:17
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Copak v hlavě, ale bublinka v kanálu, ta dokáže pěkně naštvat :-)
 
 
Datum: 15. února 2017 8:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18993    
Vítej do klubu. A nezapomeň to udělat,aby to jako fakt suprově jelo a bylo to co nejlevnější. A ty utrhaný štefty mu snad zadarmo opravíš ne,co on by se s tim drbal,chce jen nasadit a jet. A bacha na tu blbě vyrobenou pórovitou hlavu,to jako jestli ji necháš snížit a oni v ní budou póry,tak si ji jako zničil kámo a připrav si jinou :-D Už bych moh psát romány za ty roky. Je to nevděčná práce. Hodnětrpělivosti ;-)
 
 
Datum: 15. února 2017 8:10
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No mě se to teď zrovna pěkně sešlo. Včera jeden válec měl výfuk totálně bokem, že abych to srovnal je šířka kanálu na hraně toho co dělám pro cestovky a to jsem na jednu stranu ani nešáhnul a dolní hrana do oblouku s vrcholem přes 45,5mm od honí hrany :-( druhej kousek hliník v sání odlitej 1,5mm pod dolní hranu sacího kanálu a vložka ne 68mm už z výroby a kanál hrbatej jak Himaláje. To byla taky modelařina ten schod aspoň zaoblit. No a do třetice vybalím z pošty válec, kterej má přefuky tak šejdrem, že když vložku pootočím mám sání úplně v pr.... Jo jsou to občas radostě. :-D
 
 
Datum: 14. února 2017 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18990    
To když jsem viděl tak jsem žasnul. To máš pravdu,to je masakr. U fichtla jsou to odchylky do 1mm ale u tý 3 pade je to klidně 2-3 mm na přefukách (to jsem viděl já). Blbý je,že ono je to celkově blbě vyrobený a moc to na sebe nepasuje. Asi novodobý soudruzi také někde udělali chybu :-D
 
 
Datum: 12. února 2017 8:54
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Jawy 350/638+ jsou na tom možná ještě hůř s křivostí vložek
 
 
Datum: 12. února 2017 2:10
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Je fakt že rozdíly ve výkonu byli nemalé. Za mladejch let někdy v 80 roce pamatiju že kámoš měl pionýra kterýmu nikdo z nás nestačil co se týka síly i rychlosti ten se uplně vymykal z řad ostatních. Dnes by nikdo nevěřil že to nebylo upravovaný a ještě navíc mu dával hned od začátku pěkně pod vocas. Kdyby takhle jezdily všechny seriovky tak seš Stando bez práce s upravama.Ale bohužel každej pio je jinej a jinej.
 
 
Datum: 11. února 2017 16:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18562    
Typická vada je přečnívající nálitek hliníku přes sací kanál,pak vyosená vložka ze středu = přefuky šejdrem a v menší hojnosti i sací kanál vyjetej do boku,že ho píst nezavře. To že výfukovej kanál je celej šejdrem,nespasovanej,okousanej či málo časovanej je to poslední co vadí a to maj víceměně 3/4 válců. Stává se mi,že tak jeden z dvaceti válců je zcela bez vad a když už je,tak do něj stejně někdo šáhnul pilníkem. Dovolim si říct že jsem viděl za posledních 7-8 let tak desítku zdravejch válců. A pak to má jet všem stejně.
 
 
Datum: 10. února 2017 16:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Možná by jste se divili jak velké rozdíly mezi valci někdy jsou a jak velké nepřesnosti se občas objeví. Teď zrovna se mi jich několik sešlo a byla to sakra honička to někam popohnat.
 
 
Datum: 10. února 2017 15:49
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando posílal jsem ti e-mail s fotkou toho válce tak jestli se můžeš na to kouknout a poradit díky.
 
 
Datum: 06. února 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chlapi kdybych věděl jak jsem dát foto tak bych vam to jsem dal aby jste se na to podívaly.
 
 
Datum: 06. února 2017 20:49
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Čau chlapi tohle se mi nezdá origo válce měli sice nepřesnosti ale bylo to tak na dolícování malym pilničkem ale aby to bylo 1mm dokola výfiku to jsem neviděl a ty Stando určitě taky ne to vypadá že někdo něco doprasil a teď chce radu jak to napravit. Tož sai tak.
 
 
Datum: 06. února 2017 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18984    
Protože ty seriový válce už znam,tak bych ho z fleku přepiloval,je tam více "nevhodných detailů" .... ale bojim se,že když ti řeknu odpiluj to,tak si na to vezmeš rašpli a nebo dláto s kladivem .... origo pio má vejfuk cajk,tam je spíš "restrikce" v sání a dost často nesedí přefuky ... Na druhou stranu se dá obecně říct,že to nějak fungovat bude i bez tvýho zásahu,to se neboj.... ;-)
 
 
Datum: 06. února 2017 16:12
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hliník ten tam je v pohodě mě jde jen o tu vložku.. jestli to nebude mít vliv na výkon.. a tu klikovku tu jsem ani neviděl jen co mi říkal no.. tak asi tak.
 
 
Datum: 06. února 2017 11:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18984    
Radši nic. Bude to fungovat. Čouhající hlíník odpiluj,ale nějak lidsky,ne jako když ste repasovali kliku palicí
 
 
Datum: 06. února 2017 9:49
 
 
 
 
Jméno: stefan      IP: uživatel18951    
ako spajat kartre silikonom? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2017 22:14
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď rád že je po 10 minutách na volnoběh černá... taky mohla být bílá a motor zadřenej natvrdo...
 
 
Datum: 09. února 2017 22:14
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18985    
tak jestli necháváš motor 10 minut běžet na volnoběh, tak se nediv že černá svíce..
 
 
Datum: 09. února 2017 14:43
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel18951    
uz sa stalo teraz nedimy olej nezere len svicka cierna zachvilu cize po 10 min na neutrali zdochne
 
 
Datum: 08. února 2017 20:33
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Michale, olej ti to na 99% žere přes ty gufera... nech motor tak jak je, jen vymeň gufera a zkus to.. zbytečné to půlit a nasrat tam silikon... :-)
 
 
Datum: 01. února 2017 21:35
 
 
 
 
Jméno: misoa24 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motozolzso.sk/montazny-tmel-cerveny-85g?filter_name=tmel -------moze byt?????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2017 15:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne, nezapomen odmastit draku,sesa
 
 
Datum: 03. února 2017 15:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, má nějakej smysl vyplnit díru ve spodním ojničním čepu u fichtla ? četl jsem že se to dělalo u 175tek aby se zvýšila spodní komprese. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18977    
Spodní čep není třeba zaslepovat. Význam by mělo zavřít otvory v setrvákách,které má j555,05 či velké Jawy 125,175,250 a nebo třeba pérák tam má vyvažovací díry snad 3-4 cm široký....
 
 
Datum: 27. ledna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi kamarád se mě ptal,jak málo stačí aby házela klika na pionyru. Tak jsem mu řekl že to zjistim,tak se ptám vás zkušených. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 17:08
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Tak to je síla, do kliky stačí jednou bouchnout kladivem a je totálně rozhozená. Tohle vypadá na nějakej dobrej TUNING a nebo radši TUNYNG.
 
 
Datum: 27. ledna 2017 17:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prej: když to převedu na rány středním kladivem :-D :-D to je moc
 
 
Datum: 25. ledna 2017 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18973    
Takže spodní čep kliky vymlátil palicí,novej spodní čep tam šel skoro bez násilí,novou ojnici,rozšprajcy mezi setrváky a jeb ho palicí nazpátek a kladívkem vycentrovat... pecka... to pojede ;-) Kdyby se mu pak ta klika nechtěla točit v blokách tak ať dá volnější ložiska C4 :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2017 6:33
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný chápu to se ptal jen kamarád tak mu to takhle vyřídím.. já když skládám motor tak kladivo u mě neexistuje to takový prase nejsem. Jinak díky moc za rady.
 
 
Datum: 25. ledna 2017 1:19
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Radši do klikovky ničím nebouchej, podle toho co jsi napsal, tak bys tu kliku akorát sprasil. Pokud by si se do toho opravdu chtěl pustit sám tak budeš tu kliku dát mezi hroty a splašit dvoje hodinky pro kontrolu házivosti. Každopádně převádět setiny milimetru na údery kladiva od oka je doopravdy masakr.
 
 
Datum: 25. ledna 2017 0:02
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok a tak to převedu třeba na rány se středním kladivem kolik cca tak ran aby to bylo víc jak 0,02mm a přibližně 10-15cm od klikovky
 
 
Datum: 24. ledna 2017 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,02mm je povolená házivost dle dílenské příručky
 
 
Datum: 24. ledna 2017 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
moje zkušenost je , že dám kliku za 50-100,- vyvážit (když nemá vakl) , protože doma stejně nic nezjistim
 
 
Datum: 23. ledna 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřeboval bych vědět jaký úhel kuželu má klikovka do pionýra na straně zapalování. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2017 20:08
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Íha! Mě se plance neco o tým, že úhel se udává ve stupňách. Tak nás to asi učili ve škole. No ono je to dosť přes 50 rokú, Toš se asi pletu a nebo je fšecko dneskaj úplně ináč? Kuželovitosť bych pochopil 1: nečemu. No a čím se řídit? Nebo udělat prúměr s tech dvoch údajú? Asi. Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 28. ledna 2017 20:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
já bych řekl 1:5
 
 
Datum: 27. ledna 2017 19:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
1:10
 
 
Datum: 26. ledna 2017 16:17
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
nazdar draci mam taky problem a potrebujem radu robil som go motora 50/21 pod zapalkom kde ide gufero som jemne otvor zabrusil smirgom kedze tam boli velke ryhy no teraz mi gufero 17x30x7 ide lahucko vsunut prstami moze to tak byt ci musim zohnat vetsie ci da sa to nejak po domacku -vlozit napr 1mm hlinikovy pliesokdookola a vlozit gufero cii????poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
ja som tam mal jedno gufero original kupene z internet.obchodu na jawy to tam islo tazko no musel som ho vybrat kvoli kontrole loziska a kupil z predajne kde predavaju loziska gufera druhe a tie tam sli lahko moze to byt aj vyrobcom???nieco som sa docital ze hej
 
 
Datum: 24. prosince 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18939    
Napral bych tam lepidlo na ložiska,to nějakej čas vydrží. Pak do budoucna jedině protočit a zatepla převložkovat nějaké duralové/hliníkové vložky.
 
 
Datum: 24. prosince 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakože nejspíš jsi ten motor odepsal :-D nalepit to zkusit můžeš, ale souosost asi už nikdy netrefíš
 
 
Datum: 23. prosince 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
alebo by sa dal pouzit tmel na spajanie karterov???
 
 
Datum: 23. prosince 2016 20:08
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Zdar chlapi mám velký problém mám mopeda S22 po celkové GO. včetně kliky TW, mám najeto na něm přes 1000.km. ale když ujedu půl až kilometr, tak mě začne brzdit motor(stráci výkon,) udělál jsem už asi všechno, nová civka, kondezátor svičku nejsuděnejší jak Brisku, tak NKG jinak musím mít na těch svičkách otrh 0,4 jak dám větši, tak motor tarokuje, na kladivku otrch 0.4 předstich jak má být, měnil jsem i kartry, co jsem neměnil tak magneto zapalováni, jinak už úplně všecho, mám tam karbec z pincka, ale nešlo to i na originál, dál jsem tam i štelovatelnou trysku, nevím si už rady, jestli má někdo zkušenosti, tak prosim o radu. Díky moc, mopedák Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Mira Petr      E-mail:      IP: uživatel18970    
Toto může dělat i zakarbonovaný výfuk. Zkus jet bez tlumiče.
 
 
Datum: 23. ledna 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Nemyslim si, že by to bylo pístem, i ten jsem měnil, co jsem teda neměnil, tak akorát magneto, jinakl je tam všechno vyměněné. Josef
 
 
Datum: 29. prosince 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ten píst má správnou toleranci. Může být z materiálu, který se nadměrně rozpíná.
 
 
Datum: 28. prosince 2016 18:48
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
To nevím kdo vyráběl píst, ale mám jej od Dvořáka z internetu, a motor je vřely po 500 metrech že na něm neudržím ruku, a svíčka se mě zdá být vypálená
 
 
Datum: 28. prosince 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Od jakého výrobce máš píst? Jak moc je teplý motor ,kdy dochází k úbytku výkonu ? Jakou barvu má svíčka ?
 
 
Datum: 26. prosince 2016 9:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz ohledně kvality seriových karteru na pincka. má někdo zkušenosti že v některých jede motor líp a v některých huř ? samozřejmě že párové. Díky za zkušenosti a rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18945    
Myslim že tahle debata je dál zbytečná. Znam skoro desítku lidí,který něco dělaj a každej si to dělá svou formou a za svý ceny a za každym stojí jiný výsledky a úspěchy jak závodní tak konstrukční. Každej dělá co umí. Mam třeba kamaráda,jehož práce by leckterým chytrákům vyrazila dech. Nikdo ho nezná,nikdo ho nemuže blahoslavit ani hejtovat a má klid.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4Petr: Ne mě nepřipadá, že to dělá draho. Je každého věc jaké ceny nasadí. Nicméně jiným se to asi zdá, jinak nevím proč bych měl zakázek na válce tolik, že nestíhám a v příštích několika měsících asi ani nebudu. Jinak hodnotit znalosti kohokoliv koho neznáš, to je docela odvážné :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2016 13:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18944    
hele Marqueeu tobe pripada ze stejskal dela veci draze? tak si od nej nic nekupuj, rozumi motorum vic nez vy vsichni dohromady!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Vlastně se ani nedivím, kromě 638+ nemají tyhle stroje vyndatelnou vložku. A nevím, jak bych hrabal třeba na přefuky.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Pionýry dneska dělá spousta lidí, ale co větší ČZ, Jawy a podobný větší střepy. Do toho se nikomu moc nechce...
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:07
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18942    
Právě, změněným systémem plnění se dá dosáhnout lepšího točivého momentu i v nižším pásmu otáček. A o to tady jde
 
 
Datum: 25. prosince 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18941    
Doslova tak. Seriovka je seriovka,ať se změnama a nebo beze změn v základu motoru a origo komponenty tě pustí do určitýho pásma otáček,kde nejsnazší cestou je trochu upravit klasickej dvoukanál,ale zas je to o tom,že buď chceš průběh na cestování a ten výkon moc nenaroste (5,5HP u cestovky mi přijde jako bájná hodnota) a nebo už trochu výkon,ale to je tak na hraně,že se s tim cestovat moc nedá,protože ten průběh je horší. A oba nezávisle na sobě jsme začali uvažovat nad tim,udělat něco vícekanálovýho na seriovku,zlepšit plnění,časování v limitu a jak moc se to v reálu změní... ideálně na plnou seriovku... první zkoušky na jaře,válec z brusírny už mám doma,motor udělám. Pro reálný výsledky chci použít muj dobrej už řádně vylágrovanej motor. Vim že 3/4 republiky nemá možnosti nechávat napřesno spasovávat bloky a něco exaktně měřit a nastavovat,proto nastavení všeho nejlíp na hulváta. Ten motor na to má.
 
 
Datum: 25. prosince 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Marquee      E-mail:      IP: uživatel18940    
No a co že to dělá Stejskal? Záleží taky jaké válce dělá a při jaké účely. V tom jsou dost velké rozdíly. Třeba vícekanály pro běžné cestovní použití nedělá. Další věc je cena.
 
 
Datum: 24. prosince 2016 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18936    
Já myslim,že tohle dělá už tak čtvrt republiky ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18937    
vždyt prece stejskal tohle dela uz strasne dlouho
 
 
Datum: 22. prosince 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2016 15:01
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj 2K je za hubičku, u vícekanálů to bude trochu horší
 
 
Datum: 21. prosince 2016 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18934    
Ozvi se na mail. Jsou to drobný ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 20:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co by stál takovej válec co vypadá na oko jako seriovka ? :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18934    
Ty mě čteš myšlenky kámo ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud vše půjde jak má, tak by se v průběhu roku mohl objevit shop zaměřený přímo na tuningové a zavodní díly pro Pionýry
 
 
Datum: 20. prosince 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vývoj válců pro klasiky jde zdárně kupředu. Po vánocích pojedou první kousky 3K a 4K pro cestovní použití na výbrus. :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18934    
No vidíš,já už jich dělal a šlo to do všech koutů CZ :-D já si o pravidlech a jejich kontrolování a dodržování udělal svuj obrázek :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2016 9:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na moravě se stodoláci kontrolují poměrně často... nějaký pilováni nepřipadá v úvahu :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2016 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18933    
Nic extra. Srovnaj se přefuky,zbaví se ořepů a nepřesností zevnitř a trochu se popiluje sání a vejfuk tak nějak v rozumnejch mezích,aby to nemlátilo do očí.... Ty se směješ,ale i takle "málo upravenej" válec umí překvapit ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2016 21:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to spíš tak, že někdo kdysi napsal pravidla, a teď je všichni kopírujou ke svému závodu, ovšem situace na místě už bývá často jiná. :-D válec kterej na oko vypadá jak seriovka a je upravenej ? to mě docela zajímá :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18932    
Ono je to podle pořadatelů. Je to dost individuální. Někde je to klasik,jinde ořežplech... spolupracoval jsem s hodně lidma,který jezděj klasiky a jediný omezení je pro ně seriovej vzhled motoru a příslušenství. Jindy jsem dělal válce,který museli na oko vypadat jako seriovka... někde maj povolenej i vejfuk... jinde nic :-D je to po republice různý :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2016 21:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás nikde není v klasiku povolenej 3k, ale stejně ho asi dost lidí jezdí. :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2016 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18931    
Akorát vyvíjim 3K do klasiků ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2016 20:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc, asi budu muset ty kartery co mám doma vyzkoušet :-) .Jinak stavím závodní motor do klasika, a chci aby to bylo v top stavu, jelikož u fichtla je každá kravinka znát a uprav taky není moc povoleno.
 
 
Datum: 16. prosince 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18928    
Doslova tak. Okem to nepoznáš,já taky ne. Vodítkem je,jak moc volně se otáčí klika , motor utaženej a s vodícími pouzdry. Musí jít perfektně. Jak jde hůř,ale když ho povolíš,vyrazíš vodící futra a po citu ho přesadíš jinak,utahneš a je to dobrý,tak potom jsou kartery blbě udělaný,ale jde to srovnat a pak zajistit jinejma-většíma futrama a proti sobě napřesno vyfrézovanejma dírama. Musel bys mít nějaký přípravek,který ukáže souosost ložisek atd... pak to vidíš hned.... a ten by se mi taky hodil .. :-/ ale v 95% případů když to neni úplně dobrý,tak kartery nejsou párový a nebo do toho někdo řezal kladivem - a to nepoznáš nikdy,jen na přípravku.... co budeš tvořit ? Taky řešim motor,budu muset na něčem ozkoušet novej 3K,ale jedinej skvělej motor co mam je totálně dobitej :-(
 
 
Datum: 15. prosince 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: RL      IP: uživatel18505    
Zdar draci, dělám motor z mustafa a nevím co s klikovkou, jestli repas nebo nová z Taiwanu, máte nějaký zkušenosti ? (repas o 300 levnější) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2016 14:32
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Já mám taky kliku taiwan a je dobrá žadnej problém.
 
 
Datum: 03. prosince 2016 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18914    
Pokud je stará klika v pořádku (bez poškození) a nemá vyjeté drážky od gufer na hřídelích tak stačí repas. Někdy jsou origo kliky lepší. Pokud je projetá tak vyhodit a koupit novou. Už jsem je do motorů dával a jsou dobrý.
 
 
Datum: 30. listopadu 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, chci se zeptat,kolik kilometrů vydrží motor po Kompletní Go.. jawa 220,1977 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info.
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše standa, dobře udělanej spodek klidně těch 20 tisíc... výbrus? tam je už moc proměných.. ale třeba já mám výbrus už 7,5tkm, v pěti tisících jsem musel vyměnit kroužek (1mm pochromovaná ocel) a jezdím dál, myslím že dva kroužky jeden výbrus zvládne
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle.. go jsem si dělal sám už nějaký motor jsem udělal tak si myslím že to byla poctivá go ... klikovka po go,vybrus,nova ložiska,cela spojka a gufera. A zajížděl jsem to podstivě.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18904    
To je moc široký téma. Záleží na tom kdo to dělal,jak to dělal,jestli na čisto a nebo na prasáka. Už jsem generálkoval motor po GO. Motor muže vydržet 5000km a taky klidně 15000-20000km (tím myslím motor jako celek,ne výbrus válce a píst).
 
 
Datum: 18. listopadu 2016 8:16
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.01.2018 22:49:49 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu