www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: misoa24 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.motozolzso.sk/montazny-tmel-cerveny-85g?filter_name=tmel -------moze byt?????????????? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. února 2017 15:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jasne, nezapomen odmastit draku,sesa
 
 
Datum: 03. února 2017 15:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, má nějakej smysl vyplnit díru ve spodním ojničním čepu u fichtla ? četl jsem že se to dělalo u 175tek aby se zvýšila spodní komprese. Díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18977    
Spodní čep není třeba zaslepovat. Význam by mělo zavřít otvory v setrvákách,které má j555,05 či velké Jawy 125,175,250 a nebo třeba pérák tam má vyvažovací díry snad 3-4 cm široký....
 
 
Datum: 27. ledna 2017 16:10
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi kamarád se mě ptal,jak málo stačí aby házela klika na pionyru. Tak jsem mu řekl že to zjistim,tak se ptám vás zkušených. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2017 17:08
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Tak to je síla, do kliky stačí jednou bouchnout kladivem a je totálně rozhozená. Tohle vypadá na nějakej dobrej TUNING a nebo radši TUNYNG.
 
 
Datum: 27. ledna 2017 17:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
prej: když to převedu na rány středním kladivem :-D :-D to je moc
 
 
Datum: 25. ledna 2017 16:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18973    
Takže spodní čep kliky vymlátil palicí,novej spodní čep tam šel skoro bez násilí,novou ojnici,rozšprajcy mezi setrváky a jeb ho palicí nazpátek a kladívkem vycentrovat... pecka... to pojede ;-) Kdyby se mu pak ta klika nechtěla točit v blokách tak ať dá volnější ložiska C4 :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2017 6:33
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný chápu to se ptal jen kamarád tak mu to takhle vyřídím.. já když skládám motor tak kladivo u mě neexistuje to takový prase nejsem. Jinak díky moc za rady.
 
 
Datum: 25. ledna 2017 1:19
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Radši do klikovky ničím nebouchej, podle toho co jsi napsal, tak bys tu kliku akorát sprasil. Pokud by si se do toho opravdu chtěl pustit sám tak budeš tu kliku dát mezi hroty a splašit dvoje hodinky pro kontrolu házivosti. Každopádně převádět setiny milimetru na údery kladiva od oka je doopravdy masakr.
 
 
Datum: 25. ledna 2017 0:02
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ok a tak to převedu třeba na rány se středním kladivem kolik cca tak ran aby to bylo víc jak 0,02mm a přibližně 10-15cm od klikovky
 
 
Datum: 24. ledna 2017 18:21
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
0,02mm je povolená házivost dle dílenské příručky
 
 
Datum: 24. ledna 2017 12:59
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
moje zkušenost je , že dám kliku za 50-100,- vyvážit (když nemá vakl) , protože doma stejně nic nezjistim
 
 
Datum: 23. ledna 2017 23:11
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, potřeboval bych vědět jaký úhel kuželu má klikovka do pionýra na straně zapalování. Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2017 20:08
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Íha! Mě se plance neco o tým, že úhel se udává ve stupňách. Tak nás to asi učili ve škole. No ono je to dosť přes 50 rokú, Toš se asi pletu a nebo je fšecko dneskaj úplně ináč? Kuželovitosť bych pochopil 1: nečemu. No a čím se řídit? Nebo udělat prúměr s tech dvoch údajú? Asi. Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 28. ledna 2017 20:08
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
já bych řekl 1:5
 
 
Datum: 27. ledna 2017 19:14
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
1:10
 
 
Datum: 26. ledna 2017 16:17
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
nazdar draci mam taky problem a potrebujem radu robil som go motora 50/21 pod zapalkom kde ide gufero som jemne otvor zabrusil smirgom kedze tam boli velke ryhy no teraz mi gufero 17x30x7 ide lahucko vsunut prstami moze to tak byt ci musim zohnat vetsie ci da sa to nejak po domacku -vlozit napr 1mm hlinikovy pliesokdookola a vlozit gufero cii????poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. prosince 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
ja som tam mal jedno gufero original kupene z internet.obchodu na jawy to tam islo tazko no musel som ho vybrat kvoli kontrole loziska a kupil z predajne kde predavaju loziska gufera druhe a tie tam sli lahko moze to byt aj vyrobcom???nieco som sa docital ze hej
 
 
Datum: 24. prosince 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18939    
Napral bych tam lepidlo na ložiska,to nějakej čas vydrží. Pak do budoucna jedině protočit a zatepla převložkovat nějaké duralové/hliníkové vložky.
 
 
Datum: 24. prosince 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jakože nejspíš jsi ten motor odepsal :-D nalepit to zkusit můžeš, ale souosost asi už nikdy netrefíš
 
 
Datum: 23. prosince 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18938    
alebo by sa dal pouzit tmel na spajanie karterov???
 
 
Datum: 23. prosince 2016 20:08
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Zdar chlapi mám velký problém mám mopeda S22 po celkové GO. včetně kliky TW, mám najeto na něm přes 1000.km. ale když ujedu půl až kilometr, tak mě začne brzdit motor(stráci výkon,) udělál jsem už asi všechno, nová civka, kondezátor svičku nejsuděnejší jak Brisku, tak NKG jinak musím mít na těch svičkách otrh 0,4 jak dám větši, tak motor tarokuje, na kladivku otrch 0.4 předstich jak má být, měnil jsem i kartry, co jsem neměnil tak magneto zapalováni, jinak už úplně všecho, mám tam karbec z pincka, ale nešlo to i na originál, dál jsem tam i štelovatelnou trysku, nevím si už rady, jestli má někdo zkušenosti, tak prosim o radu. Díky moc, mopedák Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: Mira Petr      E-mail:      IP: uživatel18970    
Toto může dělat i zakarbonovaný výfuk. Zkus jet bez tlumiče.
 
 
Datum: 23. ledna 2017 23:12
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
Nemyslim si, že by to bylo pístem, i ten jsem měnil, co jsem teda neměnil, tak akorát magneto, jinakl je tam všechno vyměněné. Josef
 
 
Datum: 29. prosince 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ten píst má správnou toleranci. Může být z materiálu, který se nadměrně rozpíná.
 
 
Datum: 28. prosince 2016 18:48
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18924    
To nevím kdo vyráběl píst, ale mám jej od Dvořáka z internetu, a motor je vřely po 500 metrech že na něm neudržím ruku, a svíčka se mě zdá být vypálená
 
 
Datum: 28. prosince 2016 14:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Od jakého výrobce máš píst? Jak moc je teplý motor ,kdy dochází k úbytku výkonu ? Jakou barvu má svíčka ?
 
 
Datum: 26. prosince 2016 9:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám dotaz ohledně kvality seriových karteru na pincka. má někdo zkušenosti že v některých jede motor líp a v některých huř ? samozřejmě že párové. Díky za zkušenosti a rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18945    
Myslim že tahle debata je dál zbytečná. Znam skoro desítku lidí,který něco dělaj a každej si to dělá svou formou a za svý ceny a za každym stojí jiný výsledky a úspěchy jak závodní tak konstrukční. Každej dělá co umí. Mam třeba kamaráda,jehož práce by leckterým chytrákům vyrazila dech. Nikdo ho nezná,nikdo ho nemuže blahoslavit ani hejtovat a má klid.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 15:08
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4Petr: Ne mě nepřipadá, že to dělá draho. Je každého věc jaké ceny nasadí. Nicméně jiným se to asi zdá, jinak nevím proč bych měl zakázek na válce tolik, že nestíhám a v příštích několika měsících asi ani nebudu. Jinak hodnotit znalosti kohokoliv koho neznáš, to je docela odvážné :-D
 
 
Datum: 26. prosince 2016 13:33
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18944    
hele Marqueeu tobe pripada ze stejskal dela veci draze? tak si od nej nic nekupuj, rozumi motorum vic nez vy vsichni dohromady!!!
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:31
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Vlastně se ani nedivím, kromě 638+ nemají tyhle stroje vyndatelnou vložku. A nevím, jak bych hrabal třeba na přefuky.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
Pionýry dneska dělá spousta lidí, ale co větší ČZ, Jawy a podobný větší střepy. Do toho se nikomu moc nechce...
 
 
Datum: 26. prosince 2016 12:07
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18942    
Právě, změněným systémem plnění se dá dosáhnout lepšího točivého momentu i v nižším pásmu otáček. A o to tady jde
 
 
Datum: 25. prosince 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18941    
Doslova tak. Seriovka je seriovka,ať se změnama a nebo beze změn v základu motoru a origo komponenty tě pustí do určitýho pásma otáček,kde nejsnazší cestou je trochu upravit klasickej dvoukanál,ale zas je to o tom,že buď chceš průběh na cestování a ten výkon moc nenaroste (5,5HP u cestovky mi přijde jako bájná hodnota) a nebo už trochu výkon,ale to je tak na hraně,že se s tim cestovat moc nedá,protože ten průběh je horší. A oba nezávisle na sobě jsme začali uvažovat nad tim,udělat něco vícekanálovýho na seriovku,zlepšit plnění,časování v limitu a jak moc se to v reálu změní... ideálně na plnou seriovku... první zkoušky na jaře,válec z brusírny už mám doma,motor udělám. Pro reálný výsledky chci použít muj dobrej už řádně vylágrovanej motor. Vim že 3/4 republiky nemá možnosti nechávat napřesno spasovávat bloky a něco exaktně měřit a nastavovat,proto nastavení všeho nejlíp na hulváta. Ten motor na to má.
 
 
Datum: 25. prosince 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: Marquee      E-mail:      IP: uživatel18940    
No a co že to dělá Stejskal? Záleží taky jaké válce dělá a při jaké účely. V tom jsou dost velké rozdíly. Třeba vícekanály pro běžné cestovní použití nedělá. Další věc je cena.
 
 
Datum: 24. prosince 2016 18:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18936    
Já myslim,že tohle dělá už tak čtvrt republiky ;-)
 
 
Datum: 22. prosince 2016 13:13
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel18937    
vždyt prece stejskal tohle dela uz strasne dlouho
 
 
Datum: 22. prosince 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
;-)
 
 
Datum: 21. prosince 2016 15:01
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jj 2K je za hubičku, u vícekanálů to bude trochu horší
 
 
Datum: 21. prosince 2016 14:59
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18934    
Ozvi se na mail. Jsou to drobný ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 20:28
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co by stál takovej válec co vypadá na oko jako seriovka ? :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18934    
Ty mě čteš myšlenky kámo ;-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud vše půjde jak má, tak by se v průběhu roku mohl objevit shop zaměřený přímo na tuningové a zavodní díly pro Pionýry
 
 
Datum: 20. prosince 2016 10:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Vývoj válců pro klasiky jde zdárně kupředu. Po vánocích pojedou první kousky 3K a 4K pro cestovní použití na výbrus. :-)
 
 
Datum: 20. prosince 2016 9:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18934    
No vidíš,já už jich dělal a šlo to do všech koutů CZ :-D já si o pravidlech a jejich kontrolování a dodržování udělal svuj obrázek :-D
 
 
Datum: 20. prosince 2016 9:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na moravě se stodoláci kontrolují poměrně často... nějaký pilováni nepřipadá v úvahu :-D
 
 
Datum: 19. prosince 2016 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18933    
Nic extra. Srovnaj se přefuky,zbaví se ořepů a nepřesností zevnitř a trochu se popiluje sání a vejfuk tak nějak v rozumnejch mezích,aby to nemlátilo do očí.... Ty se směješ,ale i takle "málo upravenej" válec umí překvapit ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2016 21:21
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to spíš tak, že někdo kdysi napsal pravidla, a teď je všichni kopírujou ke svému závodu, ovšem situace na místě už bývá často jiná. :-D válec kterej na oko vypadá jak seriovka a je upravenej ? to mě docela zajímá :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2016 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18932    
Ono je to podle pořadatelů. Je to dost individuální. Někde je to klasik,jinde ořežplech... spolupracoval jsem s hodně lidma,který jezděj klasiky a jediný omezení je pro ně seriovej vzhled motoru a příslušenství. Jindy jsem dělal válce,který museli na oko vypadat jako seriovka... někde maj povolenej i vejfuk... jinde nic :-D je to po republice různý :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2016 21:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U nás nikde není v klasiku povolenej 3k, ale stejně ho asi dost lidí jezdí. :-D
 
 
Datum: 17. prosince 2016 19:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18931    
Akorát vyvíjim 3K do klasiků ;-)
 
 
Datum: 16. prosince 2016 20:38
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc, asi budu muset ty kartery co mám doma vyzkoušet :-) .Jinak stavím závodní motor do klasika, a chci aby to bylo v top stavu, jelikož u fichtla je každá kravinka znát a uprav taky není moc povoleno.
 
 
Datum: 16. prosince 2016 13:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18928    
Doslova tak. Okem to nepoznáš,já taky ne. Vodítkem je,jak moc volně se otáčí klika , motor utaženej a s vodícími pouzdry. Musí jít perfektně. Jak jde hůř,ale když ho povolíš,vyrazíš vodící futra a po citu ho přesadíš jinak,utahneš a je to dobrý,tak potom jsou kartery blbě udělaný,ale jde to srovnat a pak zajistit jinejma-většíma futrama a proti sobě napřesno vyfrézovanejma dírama. Musel bys mít nějaký přípravek,který ukáže souosost ložisek atd... pak to vidíš hned.... a ten by se mi taky hodil .. :-/ ale v 95% případů když to neni úplně dobrý,tak kartery nejsou párový a nebo do toho někdo řezal kladivem - a to nepoznáš nikdy,jen na přípravku.... co budeš tvořit ? Taky řešim motor,budu muset na něčem ozkoušet novej 3K,ale jedinej skvělej motor co mam je totálně dobitej :-(
 
 
Datum: 15. prosince 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: RL      IP: uživatel18505    
Zdar draci, dělám motor z mustafa a nevím co s klikovkou, jestli repas nebo nová z Taiwanu, máte nějaký zkušenosti ? (repas o 300 levnější) Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2016 14:32
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Já mám taky kliku taiwan a je dobrá žadnej problém.
 
 
Datum: 03. prosince 2016 14:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18914    
Pokud je stará klika v pořádku (bez poškození) a nemá vyjeté drážky od gufer na hřídelích tak stačí repas. Někdy jsou origo kliky lepší. Pokud je projetá tak vyhodit a koupit novou. Už jsem je do motorů dával a jsou dobrý.
 
 
Datum: 30. listopadu 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci, chci se zeptat,kolik kilometrů vydrží motor po Kompletní Go.. jawa 220,1977 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za info.
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak píše standa, dobře udělanej spodek klidně těch 20 tisíc... výbrus? tam je už moc proměných.. ale třeba já mám výbrus už 7,5tkm, v pěti tisících jsem musel vyměnit kroužek (1mm pochromovaná ocel) a jezdím dál, myslím že dva kroužky jeden výbrus zvládne
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No asi takhle.. go jsem si dělal sám už nějaký motor jsem udělal tak si myslím že to byla poctivá go ... klikovka po go,vybrus,nova ložiska,cela spojka a gufera. A zajížděl jsem to podstivě.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 7:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18904    
To je moc široký téma. Záleží na tom kdo to dělal,jak to dělal,jestli na čisto a nebo na prasáka. Už jsem generálkoval motor po GO. Motor muže vydržet 5000km a taky klidně 15000-20000km (tím myslím motor jako celek,ne výbrus válce a píst).
 
 
Datum: 18. listopadu 2016 8:16
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim mam motor Cz 350 472.5 a čap na klukovke kam ide vačka a rotor ma zavit na M5 skrutku ale v katalogoch som sa dočital že by tam mal isť šrob M6x75 a nie M5 tak by ma zaujmalo či to tak možem nechať či ta 5 skrutka bude stačiť ked tam ma byť vačši.A ešte ma zaujma či pasuje kryt retaze z Jawy 350/634 na tu Cezetu lebo original je strašne drahy.ĎAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Originál je opravdu šroub M76x75. Pravděpodobně tam někdo zalomil šroub a předělal to na M5. Klidně bych to tak nechal. Kryt řetězu z 634 na ČZ 350/472 bez větších úprav nejde. Řešil jsem to kyvkou a krytem z 487.
 
 
Datum: 04. listopadu 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
draci mam takovy dotaz kdys pridam plyn tak nechce jit za plynem cuka se karb valec hlava origo zapalko vape , vrtani 40,25 tryska 72 a38 a origo filtrik ,predtim mi to nedelalo , po vybrusu cca 300km a nove tesneni mezi valcem a kartry, ale nemam atidetonacku muze to bekt tim ? nejakou dobu sem to psal standovi ,poradi nekdo ? jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:17
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 BOBO: od kdy se tryska určuje podle vrtání válce? Odpovím ti sám, tak se velikost trysky nikdy neurčuje. 4Mustaf10: Standa ti napíše, že máš nastavit předstih na 1.6 - 1.8 a ty mu odpovíš, že to máš podle návodu, což je úplně jinak. Postrádám logiku.
 
 
Datum: 14. března 2017 7:17
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel19048    
dal bych tam 73 -38 72 je na 40 válec
 
 
Datum: 13. března 2017 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
koukal jsem se a vape je nastaveny lodle navodu tu z kramku , a vymenou svicek to nepomohlo tudis skusim jeste ty trysky ale us se skousel 38 a 68 a jelo to jakoby huř bez vykonu ,divné
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18893    
Hlava už jde k tobě. Já to ovšem tipuju na karbec či něco okolo. Tryska 38 a 72 mužou bejt velký. Viděl bych to na 35 a 70 nebo dokonce 68 a hladinu lehce pod normou. Předstih 1,6-1,8 (ne ryska na rysku). Dej pak vědět.
 
 
Datum: 03. listopadu 2016 6:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jak se pozná "zdravá klikovka"? jde mi o spodní ložisko na ojce, je možný to vubec poznat bez rozlisování ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18883    
Dej Rocket a pak nám poreferuj třeba po roce,co to vydrželo. Repas ojnic zajišťuju často a protože u Rocket absolutně nevim,co je to za značku a co to vydrží,tak jsem do ní zatím nešel. CKR je prověřená kvanty lidí,rocket nikdo nezná ...
 
 
Datum: 25. října 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to na klasika závoďáka, asi zkusím Rocket odsud z krámku, díky za odpověd :-)
 
 
Datum: 24. října 2016 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Takle bouchánim do klily v motoru moc nepoznáš. Spíš něčim zafixuj ojnici proti karterum (úplně napevno) - napadlo mi třeba motor na stojáka postavit na svěrák ,kliku dát do polohy aby byla uprostřed mezi úvratěma a opatrně upnout ojnici do svěráku (jen aby se nepohla,zas moc neutahuj). No a pak bych zkusil chytit za magneto a zkusíš s nim zahejbat doleva doprava. V ideálnim případě s nim nehneš,ještě použitelná klika bude mít opravdu malinký krok,spíš se to jen tak zavrtí,ale jak už se to poznatelně hne dopředu dozadu (či cink cink) tak je hotovo ...snad chápeš ... to mi teď tak narychlo napadlo ... ale jestli to neni na závoďáka a nebo na motor do chorvatska tak bych si jen chyt jednou rukou za magneto abych zafixoval kliku a druhou bych zkusil ojnici ... když nic neucejtíš tak je to ok,když v ruce ucejtíš malou vůli tak je to už načatý ... ale osobně na závoďáka i do chorvatska bych dal novou CKR a spoustu jinejch věcí vevnitř ... u seriovky jestli to nemlátí tak jezdi ;-)
 
 
Datum: 22. října 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky borci :-)
 
 
Datum: 21. října 2016 19:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytneš za ojku a druhou rukou otevřenou dlaní bouchneš do horního oka, pokud hodně zvoní tak jsou tam velký vůle :-D
 
 
Datum: 20. října 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no jasně.když by si ojnici vytahoval z klikovky tak nesmí mít vůbec vůli,a do boků když ji chytneš za oko tak jen malou vůli tak mm.no a potom na hodinky a zkontrolovat vyvážení popřípadě drobet vyladit
 
 
Datum: 20. října 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neví někdo kdo repasuje klikové hřídele v moravskoslezském kraji? Potřeboval bych zrepasovat kliku na 350/360. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
například v Přiboře http://www.klikovky.cz/ já tam mam dělanou kliku na 350/632 a vybrusy a pohoda
 
 
Datum: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
dobry den co mam udelat aby pist nenarazel do hlavy u pio z 40,25 vybrusem ? hlava us je upravena na ten prumer pistu ,jen to porad zvoni ,a pist sen dal sipkou dolu k vyfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měřil jsi antidetonačku?
 
 
Datum: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
jejda to us nevim stando to mi delal jeden typek a rikal ze jak to bude klepat tak mam dat dve hlinikovy podlozky pod hlavu ,co myslis vyresito to klepaně?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
Hlava je upravená správně ? Tzn alespoň 41mm,sedí správně na válci jak má? antidetonačka +/-0,7mm spalovák R60 ? Píst nevyjíždí z válce až moc ven?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
a hlavu mam s ledvinou a klika je oka s bronz futrem
 
 
Datum: 25. září 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel18825    
Ahoj Draci. Chci se zeptat jaké tady jsou zkušenosti s novou klikou z FK http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html . Mám mustanga a na starý klice je vůle a čepy jsou projetý, takže by to vyšlo na raketu. Ale bojím se o kvalitu zpracování a přesnost TWN kliky. Co Vy na to? díky za rady a názory :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Jen ji nepřechval. Ještě jsem neobjevil jedinej replikovej díl,kterej by byl perfektní. Její předchůdkyně byla tragická,tak tohle už je gut.
 
 
Datum: 06. září 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Ta klika je fakt perfektní mám ji taky v mustangu a motor jde jak pila. Nic nezvoni ani nevibruje.
 
 
Datum: 05. září 2016 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18826    
Je supr. Zkoušeno i na motorech co točí 8500ot/min a trochu víc.
 
 
Datum: 05. září 2016 16:38
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
Zdur draci, chci se na neco zeptat predelaval jsem motor z čz 125/476 na čz 175/477 vsechno jsem vymenil co se melo a mam takovy problem u klikovky u 125 tam co nejbliž ke stredu klivky na hrideli jsou takove dva nalisovany krouzky vyvysenina kvuli gufera noo a na klikovce u 175 tam to neni tos jak to teda je? da se to nekde dokoupit na nasadit to tam na ty hridele na klivku nebo jak to mam udelat bo jsem ten motor uz musel pulůit kvuli tomu ze to gufero tam prave neprilehalo K TE KLIKOVE HRIDELI BO TAM NEJSOU U TOHO TY VYSTUPKY PROSIM O RADU FAKT SI NEJSEM UZ RADY DIKY ZA ODPOVED odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel18001    
Co zkusit jiný gufera
 
 
Datum: 09. října 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Klikovka bez kroužků je 175/487. Pokud čepy majístejný průměr tak by tam ty kroužky ze 125/476 měly jít nalisovat. Honza
 
 
Datum: 30. srpna 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
http://fichtl-boys.svet-stranek.cz/fotogalerie/ tady tohle hned ten prvni obrazek ta klika
 
 
Datum: 27. srpna 2016 18:23
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim guferem si kupoji ty drazi co chtejí mít jistotu,, ale labros kalsik ma větší životnost
 
 
Datum: 27. srpna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Exemplář z druhého odkazu je kopie originálu a jde o bezkontaktní "nesmrtelné" těsnění. Výrobek z prvního odkazu je novodobé udělátko pro nahrazení labyrintu kontaktním guferem.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 22:07
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nemáte někdo vyzkoušené jestli sedí hlava válce z 356 na 355? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 22:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani ord draku,, 125 ma nesi diru v hlave nez 175
 
 
Datum: 25. srpna 2016 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel18814    
Dobrý den, mohl byste mi prosím někdo poradit jak vyleštit kanály na válci u pionýra, na internetu jsem nic ohledně leštění kanálů nenašel. Jde mi o to co na to použít. Pastu na leštění hliníku mám ale čím se to nejlíp dělá? Napadá mě akorát filcový váleček na vrtačku, ale podle mě to není ideální. Můžete prosím poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18816    
Pocítíš rozdíl s karbonem/bez karbonu v přefukách a klikový skříni. Samozřejmě u výfuku to platí taky. ..
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee : teorie je jasná, ale jde rozdíl vyleštěný/nevyleštěný pocítit na jízdě nebo naměřit na mot. brzdě?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
DOKONCE KONTRAPRODUKTIVNÍ
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18814    
Mažu olejem API TC, budu dělat go motoru takže bych to chtěl vyčistit případně vyleštit. Myslíš teda že leštění je zbytečný?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
Neleštit. Když už to musí být,tak výfukový kanál. Ale pokud mažeš horším olejem typu M2T API TB tak nelešti ani výfuk,stejně se tam vytvoří karbon.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(LOL)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
 
 
Datum: 24. srpna 2016 17:33
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.02.2019 7:23:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu