www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim mam motor Cz 350 472.5 a čap na klukovke kam ide vačka a rotor ma zavit na M5 skrutku ale v katalogoch som sa dočital že by tam mal isť šrob M6x75 a nie M5 tak by ma zaujmalo či to tak možem nechať či ta 5 skrutka bude stačiť ked tam ma byť vačši.A ešte ma zaujma či pasuje kryt retaze z Jawy 350/634 na tu Cezetu lebo original je strašne drahy.ĎAKUJEM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Originál je opravdu šroub M76x75. Pravděpodobně tam někdo zalomil šroub a předělal to na M5. Klidně bych to tak nechal. Kryt řetězu z 634 na ČZ 350/472 bez větších úprav nejde. Řešil jsem to kyvkou a krytem z 487.
 
 
Datum: 04. listopadu 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
draci mam takovy dotaz kdys pridam plyn tak nechce jit za plynem cuka se karb valec hlava origo zapalko vape , vrtani 40,25 tryska 72 a38 a origo filtrik ,predtim mi to nedelalo , po vybrusu cca 300km a nove tesneni mezi valcem a kartry, ale nemam atidetonacku muze to bekt tim ? nejakou dobu sem to psal standovi ,poradi nekdo ? jawa 20 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2017 7:17
 
 
 
 
Jméno: Marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
4 BOBO: od kdy se tryska určuje podle vrtání válce? Odpovím ti sám, tak se velikost trysky nikdy neurčuje. 4Mustaf10: Standa ti napíše, že máš nastavit předstih na 1.6 - 1.8 a ty mu odpovíš, že to máš podle návodu, což je úplně jinak. Postrádám logiku.
 
 
Datum: 14. března 2017 7:17
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel19048    
dal bych tam 73 -38 72 je na 40 válec
 
 
Datum: 13. března 2017 19:45
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
koukal jsem se a vape je nastaveny lodle navodu tu z kramku , a vymenou svicek to nepomohlo tudis skusim jeste ty trysky ale us se skousel 38 a 68 a jelo to jakoby huř bez vykonu ,divné
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18893    
Hlava už jde k tobě. Já to ovšem tipuju na karbec či něco okolo. Tryska 38 a 72 mužou bejt velký. Viděl bych to na 35 a 70 nebo dokonce 68 a hladinu lehce pod normou. Předstih 1,6-1,8 (ne ryska na rysku). Dej pak vědět.
 
 
Datum: 03. listopadu 2016 6:48
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, jak se pozná "zdravá klikovka"? jde mi o spodní ložisko na ojce, je možný to vubec poznat bez rozlisování ? díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18883    
Dej Rocket a pak nám poreferuj třeba po roce,co to vydrželo. Repas ojnic zajišťuju často a protože u Rocket absolutně nevim,co je to za značku a co to vydrží,tak jsem do ní zatím nešel. CKR je prověřená kvanty lidí,rocket nikdo nezná ...
 
 
Datum: 25. října 2016 13:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to na klasika závoďáka, asi zkusím Rocket odsud z krámku, díky za odpověd :-)
 
 
Datum: 24. října 2016 18:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18876    
Takle bouchánim do klily v motoru moc nepoznáš. Spíš něčim zafixuj ojnici proti karterum (úplně napevno) - napadlo mi třeba motor na stojáka postavit na svěrák ,kliku dát do polohy aby byla uprostřed mezi úvratěma a opatrně upnout ojnici do svěráku (jen aby se nepohla,zas moc neutahuj). No a pak bych zkusil chytit za magneto a zkusíš s nim zahejbat doleva doprava. V ideálnim případě s nim nehneš,ještě použitelná klika bude mít opravdu malinký krok,spíš se to jen tak zavrtí,ale jak už se to poznatelně hne dopředu dozadu (či cink cink) tak je hotovo ...snad chápeš ... to mi teď tak narychlo napadlo ... ale jestli to neni na závoďáka a nebo na motor do chorvatska tak bych si jen chyt jednou rukou za magneto abych zafixoval kliku a druhou bych zkusil ojnici ... když nic neucejtíš tak je to ok,když v ruce ucejtíš malou vůli tak je to už načatý ... ale osobně na závoďáka i do chorvatska bych dal novou CKR a spoustu jinejch věcí vevnitř ... u seriovky jestli to nemlátí tak jezdi ;-)
 
 
Datum: 22. října 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky borci :-)
 
 
Datum: 21. října 2016 19:26
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
chytneš za ojku a druhou rukou otevřenou dlaní bouchneš do horního oka, pokud hodně zvoní tak jsou tam velký vůle :-D
 
 
Datum: 20. října 2016 21:15
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no jasně.když by si ojnici vytahoval z klikovky tak nesmí mít vůbec vůli,a do boků když ji chytneš za oko tak jen malou vůli tak mm.no a potom na hodinky a zkontrolovat vyvážení popřípadě drobet vyladit
 
 
Datum: 20. října 2016 17:07
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, neví někdo kdo repasuje klikové hřídele v moravskoslezském kraji? Potřeboval bych zrepasovat kliku na 350/360. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
například v Přiboře http://www.klikovky.cz/ já tam mam dělanou kliku na 350/632 a vybrusy a pohoda
 
 
Datum: 12. října 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
dobry den co mam udelat aby pist nenarazel do hlavy u pio z 40,25 vybrusem ? hlava us je upravena na ten prumer pistu ,jen to porad zvoni ,a pist sen dal sipkou dolu k vyfuku odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a měřil jsi antidetonačku?
 
 
Datum: 27. září 2016 10:32
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
jejda to us nevim stando to mi delal jeden typek a rikal ze jak to bude klepat tak mam dat dve hlinikovy podlozky pod hlavu ,co myslis vyresito to klepaně?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4524    
Hlava je upravená správně ? Tzn alespoň 41mm,sedí správně na válci jak má? antidetonačka +/-0,7mm spalovák R60 ? Píst nevyjíždí z válce až moc ven?
 
 
Datum: 25. září 2016 20:06
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
a hlavu mam s ledvinou a klika je oka s bronz futrem
 
 
Datum: 25. září 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel18825    
Ahoj Draci. Chci se zeptat jaké tady jsou zkušenosti s novou klikou z FK http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html . Mám mustanga a na starý klice je vůle a čepy jsou projetý, takže by to vyšlo na raketu. Ale bojím se o kvalitu zpracování a přesnost TWN kliky. Co Vy na to? díky za rady a názory :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18828    
Jen ji nepřechval. Ještě jsem neobjevil jedinej replikovej díl,kterej by byl perfektní. Její předchůdkyně byla tragická,tak tohle už je gut.
 
 
Datum: 06. září 2016 15:07
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Ta klika je fakt perfektní mám ji taky v mustangu a motor jde jak pila. Nic nezvoni ani nevibruje.
 
 
Datum: 05. září 2016 19:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18826    
Je supr. Zkoušeno i na motorech co točí 8500ot/min a trochu víc.
 
 
Datum: 05. září 2016 16:38
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
Zdur draci, chci se na neco zeptat predelaval jsem motor z čz 125/476 na čz 175/477 vsechno jsem vymenil co se melo a mam takovy problem u klikovky u 125 tam co nejbliž ke stredu klivky na hrideli jsou takove dva nalisovany krouzky vyvysenina kvuli gufera noo a na klikovce u 175 tam to neni tos jak to teda je? da se to nekde dokoupit na nasadit to tam na ty hridele na klivku nebo jak to mam udelat bo jsem ten motor uz musel pulůit kvuli tomu ze to gufero tam prave neprilehalo K TE KLIKOVE HRIDELI BO TAM NEJSOU U TOHO TY VYSTUPKY PROSIM O RADU FAKT SI NEJSEM UZ RADY DIKY ZA ODPOVED odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Danny      IP: uživatel18001    
Co zkusit jiný gufera
 
 
Datum: 09. října 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Klikovka bez kroužků je 175/487. Pokud čepy majístejný průměr tak by tam ty kroužky ze 125/476 měly jít nalisovat. Honza
 
 
Datum: 30. srpna 2016 22:20
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
http://fichtl-boys.svet-stranek.cz/fotogalerie/ tady tohle hned ten prvni obrazek ta klika
 
 
Datum: 27. srpna 2016 18:23
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s tim guferem si kupoji ty drazi co chtejí mít jistotu,, ale labros kalsik ma větší životnost
 
 
Datum: 27. srpna 2016 23:17
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Exemplář z druhého odkazu je kopie originálu a jde o bezkontaktní "nesmrtelné" těsnění. Výrobek z prvního odkazu je novodobé udělátko pro nahrazení labyrintu kontaktním guferem.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 22:07
 
 
 
 
Jméno: kubik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, nemáte někdo vyzkoušené jestli sedí hlava válce z 356 na 355? Dík moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 22:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ani ord draku,, 125 ma nesi diru v hlave nez 175
 
 
Datum: 25. srpna 2016 22:05
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      E-mail:      IP: uživatel18814    
Dobrý den, mohl byste mi prosím někdo poradit jak vyleštit kanály na válci u pionýra, na internetu jsem nic ohledně leštění kanálů nenašel. Jde mi o to co na to použít. Pastu na leštění hliníku mám ale čím se to nejlíp dělá? Napadá mě akorát filcový váleček na vrtačku, ale podle mě to není ideální. Můžete prosím poradit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18816    
Pocítíš rozdíl s karbonem/bez karbonu v přefukách a klikový skříni. Samozřejmě u výfuku to platí taky. ..
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
marquee : teorie je jasná, ale jde rozdíl vyleštěný/nevyleštěný pocítit na jízdě nebo naměřit na mot. brzdě?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
DOKONCE KONTRAPRODUKTIVNÍ
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:55
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18814    
Mažu olejem API TC, budu dělat go motoru takže bych to chtěl vyčistit případně vyleštit. Myslíš teda že leštění je zbytečný?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
Neleštit. Když už to musí být,tak výfukový kanál. Ale pokud mažeš horším olejem typu M2T API TB tak nelešti ani výfuk,stejně se tam vytvoří karbon.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:53
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Je normální, že motor po GO jede hůř jak před tím, než si vše sedne ? Na motoru NEbyl dělán výbrus, pouze klika, ložiska, futra, gurefa, píst a kroužky. Klikou šlo otáčet poměrně lehce prstem, koukal jsem i na videa od Ragnara před tím než jsem vše dělal, vše je složené dobře, díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Každopádně děkuji Standovi za tuhle odpověď, válec rantl měl, ale nic hroznýho, je pravda, že po vložení a doklepnutí gufer klika šla o něco hůř, kroužky jsou dobře a píst je šipkou k výfuku jak to má být. Odtrh jsem dal 0,4 zkusím dát 0,45 předstih dávám 1,6mm. S pionýrem jsem včera najel 100 km, dá se říct, že už to jede skoro srovnatelně. Pro příště jsem chytřejší a pohlídám si abych měl kliku 100% v ose a gufera nebudu dávat tak natěsno.
 
 
Datum: 27. srpna 2016 7:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18818    
Ok. Pokud to natahuješ přes ložisko a vymezovací "mezikus" tak to beru,to by šlo,akorát pak tu kliku nacentruj na střed a vyrovnej tak,aby neměla pnutí v ložiskách. Stejně jako ji natahuješ od primáru tak ji lze i natahnout od zapalování a právě přitahováním na jednu či druhou stranu ji správně vymezíš. Na rovnym motoru to většinou jde dobře,u nepárovýho se to občas šprajcuje atd ... to protože klika nejde v ose kolmo ... ale tak snad máš párový kartery když to řikáš ... když to jelo dobře a teď hůř tak opravdu víc variant neni. Buď je blbě složenej motor a nebo blbě nastavenej ... pak už jedině blbě přelisovaná klika ... a nebo v krajní možnosti už má válec rantl a je projetej. Předtim píst dojížděl do bodu X a tam se udělal rantl a teď po "GO" třeba najíždí až za bod X a "nárazem" kroužku na vyjetej rantl to nabírá další odpor při otáčení a proto ztrácí výkon. Ale to by musel bejt kurva rantl ... a nebo si prohodil pořadí kroužků .... v dalším extrému muže být otočený píst ... nebo moc zarvaný gufera k ložiskam.... to je na věšteckou kouli,protože dobrej motor nemuže jet blbě ... fakt nemáš jen blbě seřízený zapalování a karbec a nebo ti nepodfukuje hlava?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pomooooc tohle fakt nemá cenu komentovat, zkusím najít nějaký forum pro chirurgy, že bych taky zkusil operaci slepého střeva podle youtube.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
(LOL)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 10:42
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Ano, samozřejmě nahřátý, pak jsem to dolisoval vymezovacím kroužkem, jak on, klika šla dobře. Ale i tak by mě zajímalo, jak se to má tedy dělat, aby to bylo dle vás v pořádku. Díky
 
 
Datum: 26. srpna 2016 9:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18815    
A jsme u toho. Jak lisuješ karter na kliku??? Posadíš ho na kliku a zarveš šrouby ?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
Převodovka šla opravdu lehounce. Jak při skládání docílíte toho aby klika byla uplně uprostřed ? Když kliku zmrazím, kartr nahřeji, klika padne až na doraz a druhý kartr dolisuji také dokonce, tak jsem měl za to, že je klika ve středu. Díky za odpovědi (y)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 14:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
krom toho je mi docela jasné jak se točí převodovka :-)
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ouuuu všechno dobře složené, a hned jen v popisu kopanec jak prase.... kdyby to bylo dobře složené tak to asi pojede
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ti klika šla na doraz, pochybuji, že je ve středu.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:21
 
 
 
 
Jméno: jawa 21      IP: uživatel12689    
klika zmražena, kartr nahřítý, padla tam sama na doraz, převodovka šla lhounce, v kartrech jsou centrovací trubičky, jsou oba z totožného motoru, předstih odtr je dělaný.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Neni to normální. Motor je složenej dobře? Klika na středu? Otáčí se volně? Převodovka se otáčí volně? Kartery jsou proti sobě tak jak maj bejt ? Pokud neni chyba v montáži motoru tak jedině v nastavení. Nemá si co sedat...
 
 
Datum: 24. srpna 2016 17:33
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel18794    
zdarec budu dělat go motoru čz 250/455 kde seženu na tento motor náhradní díly ? popř které díli jsou shodné s jiným motorem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2016 10:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadej si Jawa,Čz -díly a určitě najdeš .
 
 
Datum: 18. srpna 2016 10:41
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel18789    
Zdar fichtlaři, má význam měnit na pionýře pouze samostatné pístní kroužky nebo to bez výbrusu nemá smysl? Chtěl jsem je vyměnit, ale samotný výbrus zatím není třeba, ale napadlo mě, že stávající pístní kroužky už jsou možná zaběhnuté přesně na míru válce a tedy nové pístní kroužky by neměly tak dobrou kompres. Co vy na to? :-) :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2016 17:39
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel18789    
Díky moc pánové, válec vypadá pěkně, žádná rýha ani drážka v něm není, jaká je však vůle v zámcích, to nevím, ale zjistím, díky. Bakoune, tím slovem "kompres" jsem myslel kompresi motoru, tedy jak si... dostatečný "tlak", nevím jak to vysvětlit a přemýšlím, jestli jsem to napsal správně, jinými slovy, pokud by motor neměl kompresi, vypadalo by to tak, že by píst chodil úplně volně bez jakého koliv odporu, protože by to všude profukovalo. Doufám, že je to srozumitelné, snažil jsem se :-D možná se to někomu povede lépe vysvětlit.
 
 
Datum: 17. srpna 2016 17:39
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Co je kompres?
 
 
Datum: 17. srpna 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Podle opotřebovaného kroužku bych se úplně neřídil, na 555 jsem měnil zřejmě ještě původní kroužky, vůle skoro 2mm v zámku, nové měly kolem 0,4mm, válec vypadal dobře. Po ujetých 200km se cestovní rychlost zvýšila o cca 10km. Záleží na situaci, pokud má válec hranku v místě dojezdu kroužků, pak už to nové kroužky nejspíš nespasí, ale asi tím nic nezkazíš...
 
 
Datum: 17. srpna 2016 8:53
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pístní kroužky se opotřebují a proto se mění. Záleží na tom , jaká je vůle v zámku pístního kroužku zasunutého asi do poloviny válce. U nového kroužku to je 0.2 - 0.4 mm. U opotřebovaného kroužku 0.7 - 0.8mm.Při vetší mezeře je nutný výbrus.
 
 
Datum: 17. srpna 2016 6:44
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, mám zase problém koupil sem toď tu klikovku http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html ale mám O5tku a ta klikovka se nevleze do ložiska 6302/C3 myslíte že kdybych koupil ložisko 6303/C3 že by to pasovalo jak na klikovku tak do toho bloku? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18793    
Vycentrovaná předpokládam bude,když stojí to co stojí. Jinak na tvym místě bych zkusil jít cestou nejmenšího odporu a když už tu kliku máš tak bych si nechal udělat přesný kroužky z hliníku či duralu s vůlí na zalisování za tepla s tim,že by se narvali studený kroužky do horkých bloků - to by mělo držet "nafurt" i bez dalšího zajištění. Co se týče gufer,tak jsem viděl silonové vložky a v nich gufera z j21 a chodilo to taky..... je škoda prodávat novou kliku která nejela,protože už ji stejně za původní cenu neprodáš a do repasu origo kliky se zase pěkně vysipeš a navíc budeš hledat někoho,kdo to vyfrézuje....
 
 
Datum: 16. srpna 2016 14:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ještě je možnost použít CKR ojnici pro pařeza píst na 10mm čep
 
 
Datum: 16. srpna 2016 14:27
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ještě otázka k té nové klice CKR - je nutné ji nechat vycentrovat nebo lze rovnou montovat?
 
 
Datum: 16. srpna 2016 14:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Šířka kliky mezi setrváky u 05 a 21 je cca stejná, naměřil jsem u jetých klik 33,5 až 33,8mm. J05 má menší průměr čepu - viz problém s ložisky. Jinak klika 05 je celkem široký pojem, montovaly se minimálně tři typy ojnic a 2 typy setrvačníků. Nedávno jsem se s tím potýkal, klika J05 s tenkou ojnicí po smrti + nová ojnice CKR. Klikař ubrousil ojnici u spodního oka, ale je to nanic, klika je skoro o 1mm širší, přitom axiální vůle na spodním oku téměř žádná. Lepší je použít novější kliku z J05 s masivní ojnicí, tam by měla jít ojnice CKR bez úprav - ale ruku do ohně za to zatím nedám;-)
 
 
Datum: 16. srpna 2016 14:04
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak díky asi to klikovku teda prodám a dám na repas tu původní to bude asi jednoduší
 
 
Datum: 16. srpna 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18792    
Bohužel ne. Do motoru j05 nelze dát kliku z j21. Jediný řešení kliky u j05 je vzít origo kliku a tu repasovat. To obnáší profrézování kliky okolo čepu,aby se tam vešla ojnice z j21 na šířku a pokud jsou projeté hřídele (čepy) tak ty lze přelisovat. Bohužel. Jiný řešení neni. Lze to udělat i na prasáka a odebrat ruční frézkou trochu materiálu co o něj ojnice vysloveně zadrhává a slisovat to. Klika ovšem nabyde na šířku o cca 1mm a nevejde se do bloků (mezi ložiska) a je třeba ubrat z vnitřních ložiskových kroužků po 0,5mm. Každopádně je to pakárna na oba způsoby. Ta verze na čisto je praktičtější. I když by se možná dalo udělat vymezovací kroužky z hliníku,ty nalisovat do bloků a použít ložiska tuším 6003 C3 (je to vnější rozměr ložiska 6202 a vnitřní 6303) a nějak dovyřešit gufera,taky asi použít gufera z j21 a dát je do vymezovacího kroužku. Zkus to nějak pořešit. Ode mě si dostal maximum nápověd. Ať se daří.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 13:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
NE
 
 
Datum: 16. srpna 2016 12:59
 
 
 
 
Jméno: Lada      IP: uživatel18772    
Zdarec, mám problém s babettou 210. Dělal jsem komplet GO a zdá se mi že mi píst naráží do hlavy. Když jsem sundal hlavu tak píst trochu přejížděl o hranu válce, tak jsem dal pod válec těsnění navíc, ale stejně to zvoní. Píst má 39,25 a otvor v hlavě cca 39,7. Mám nechat tu hlavu trochu upravit? Setkal jste se s tím někdo? Nebo by to mohlo dělat něco ve spojce? Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2016 9:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5663    
Píst nesmí přejíždět hranu válce. Dej dvě těsnění pod válec. Hlavu uprav a dej pod ní těsnění.
 
 
Datum: 04. srpna 2016 9:58
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel18709    
Zdravím, jaké problémy vzniknout, když mám na Jawě 20 přicpanej výfuk? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2016 19:41
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Motor nebude mít výkon
 
 
Datum: 31. července 2016 19:41
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel18459    
čau, dnes jsem se ptal v motodílech, jaký mě mohou objednat píst na pionýra a řekli že objednávají písty jejichž výrobcem je VARI. Chci se teda zeptat jestli někdo tyto píst zná, kde se vyrábí a zda to vyrábí přímo VARI, nebo je to nějaká podznačka. díky za názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. července 2016 17:47
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Zdravím, můžete mi poradit, kdo a kde dobře zrepasuje kliku na J05 (nové čepy, výměna ojnice), nejlépe mezi Libercem a Pardubicemi v dosahu +- 100km? Vím o Ahře a o Padalíkovi, ale nechci posílat hotovou kliku poštou:-) Díky! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Je mi to posílání proti srsti, ale pokud si klikaři troufnou:-) Čepy na 05 se sehnat dají, jen nemám štěstí na dobrý kliky, buď je totálně KO nebo varianty s atyp tenkou ojnicí...
 
 
Datum: 21. července 2016 21:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18754    
Zdar. Klika se dá bez problému poslat poštou,jen chce u toho myslet a do balíku jí tak usadit,aby nemohla o nic "klepnout" ... vyřež z polystyrenu bezpečnej "domeček" a do pohody ... hotovou ti ji zas usadí do obalu a je to ... repasy klik j05 jsem už zajišťoval,to že se musí profrézovat je klasika,ale čepy jsme ještě neřešili...
 
 
Datum: 21. července 2016 7:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Díky za tip, nechce se mi to zpět posílat poštou, ale asi nic jiného bohužel nezbude...
 
 
Datum: 21. července 2016 6:26
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18753    
Já jsem dělal go kliky 05 na podzim 2014 ve firmě RAVO CB v Č.Budějovicích mohu jen doporučit. Dávaly nové čepy a novou ojnici s jehlama jen říkal že ji musely profrézovat drobet setrváky protože tam origo byla tenká ojnice s čepem 14 a teď už je tam klasika jako u novějších 05 nebo jako u 20 21 23. Čili kdyby si tam zavolal tak by si se s nima domluvil a posílají to asi i poštou, tak jen mohu říci že u mě dobrá zkušenost.
 
 
Datum: 20. července 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: JIrka      IP: uživatel18706    
Zdravím, potřebuji se zeptat zda vadí ulomená čast v kartaru u jawa 50 tam kam se vklada radici automat , díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 8:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevim jakou část myslíš, ale pokud je to někde, kde to umožní pohyb automatu (např. u aretační drážky), tak to samozřejmě vadí... dej sem fotku
 
 
Datum: 19. července 2016 8:41
 
 
 
 
Jméno: SirSpecny      IP: uživatel18706    
Dobrý den , mám takovy problém s kompresí motoru na mustangovi , delal jsem GO motoru a pri 1 kvaltu a 3 kvaltu nemá prevod kompresi , pouze dvojka má kompresi , a kdyz to nastrartuji na 2 a dám tam 1 kvalt tak je tam jakoby neutrál, radit jde uplne normalne , nevím co stim , díky za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2016 8:58
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Další co nepochopil, že tohle je úprava k ničemu, aben jak udělat z tříkvaltu dvoukvalt :-D
 
 
Datum: 12. července 2016 8:58
 
 
 
 
Jméno: SirSpecny      IP: uživatel18739    
Posuvná kolecka jsem prohodil zamerne kvůli silné dvojce, myslite tedy, ze to bude kvůli tomu?
 
 
Datum: 12. července 2016 7:17
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Pokud by se jednalo o sílu jednotlivých převodů, můžeš mít přehozena posuvná kolečka v převodovce. Na hlavním hřídeli je větší a na předlohovém menší.
 
 
Datum: 12. července 2016 6:30
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:48:57 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu