www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar , chcem sa spytat ako ste riesili axialnu volu klukovky v pionieri ? ( Myslim volu ze sa klukovka hybe asi 1.5mm do stran smerom k zapalovaniu a vyvodovemu kolecku na spojku ) Diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud máš možnost změřit nebo nechat změřit ovalitu tak to udělej. Pokud nebudou čepy házet není třeba to řešit ;-)
 
 
Datum: 22. února 2016 8:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
máš ko klikové čepy,,, dočasným prasáckým řešením by možná bylo vlepení, ale správně je to na výměnu...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:13
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Zdar, mám dotaz na kejvačku 250 - dělal jsem GO motoru - takže klika na repasi, nová ložiska apod. Ložiska jsem do karterů nalisoval v pohodě, kliku taktéž, zajelo tam vše samo, stačilo lehce zatlačit (samozřejmě po zahřátí/schlazení), avšak nyní nejde s klikou lehce točit. Když nasadím primární ozubený kolo, tak klikou otočím. Tož sedne si to za provozu, nebo je něco hodně špatně? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
správně by měla jít volně hned po složení,,, nějaký keci, že si to sedle jsou pouze diletantstvím... někde se to kříží, zkus trubičkou vhodných rozměrů s citem klepnout na vnitřní kroužek ložiska pod zapalováním...
 
 
Datum: 21. února 2016 19:16
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17099    
Zdar chlapci vyměnil jsem pist, válec a hlavu...vše zajeté na jinem motoru a po 10 minutá se mi začal přidušovat potom se chytnul a při plným plynu v max otáckach zase začal vynechávat. Karbec a jeho hladina nastavená jehla na druhym zářezu...a při filtru se začal sám vytáčet po sundání se přestal vytáčet ale furt se přidušoval. Motor jinak skvěle táhne. Švícka je lehounce černa. Kladívka jsem opiloval. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem nastavil předstih a udělal o dirku na víc do airboxu a zatim to jede...
 
 
Datum: 24. února 2016 9:32
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel17397    
Měl jsem podobné problém a nakonec to vyřešilo jiný zapalování. Měnil jsem u starýho zapalování i kladívka za nový, ale nepomohlo to, tak jsem vyměnil celý zapalko a šlape jak hodinky.
 
 
Datum: 21. února 2016 17:09
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Simerinky jsou v pořádku dával jsem teď nový....na to válci co jsem sundal to nedělalo...bez filtru to jakž takž jede ale stejně občas cukne. Zkusím ještě předstih a zkusím přetěsnit koleno karbce pro jistotu...
 
 
Datum: 20. února 2016 11:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
V jakém stavu jsou simerinky na klice ? Možná to přisává vzduch pod zápalkem.
 
 
Datum: 20. února 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18540    
Nazdar, chcem sa spytat ohladom puzdra piestneho capu na pioniera. Menim klukovku a na novej kluke neni na puzdre v strede ta drazka na mazanie capu. Nebude to vadit ked tam nebude ? Nepridre sa to ? Diki za odpoved :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2016 21:57
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18558    
cau mam jawu 555 parez a mam tam hlavu z jawy 20 mohlo by to mit nejaky opacny ucinek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
jak myslíš opačný účinek?
 
 
Datum: 19. února 2016 7:26
 
 
 
 
Jméno: Petr1      IP: uživatel18553    
Zdar borci, chtěl bych se zeptat, mám doma origo klikový hřídel - chtěl jsem ho dát na repas, ale zjistil jsem, že na straně od spojky se protáčí ložisko na čepu (jde nasadit úplně lehce). Jinak je čep ok - není tam žádná vybroušená drážka od gufera. Čep na druhé straně (od zapalování) je ok a je tam přesah vůči ložisku. Co myslíte, mám to dát zrepasovat nebo koupit novou. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: beda      IP: uživatel18524    
čep ti při repasi vymění
 
 
Datum: 28. února 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
na tvůj problém neexistuje jednoznačná odpověď, záleží na několika faktorech. 1. Jak moc je volné to ložisko, 2. S velkou pravděpodobně nebude opotřebení čepu rovnoměrné po celém obvodu, tj. musela by se změřit ovalita čepu, 3. to že je opotřebený pouze jeden čep není příliš dobré, protože se klika bude vlastně mírně křížit, prostě nedokážeš zajisti souosost. Jiná situace nastává, pokud máš volné oba čepy (podbroušené na stejnou hodnotu). Pak v případě dodržení vhodných vůlí bude klikovka fungovat bez problémů. Tak že za mě, udělat kontrolu opotřebení čepu (změřit ovalitu a hodnotu vůle) pak teprve jde řešit případnou repasi.
 
 
Datum: 16. února 2016 12:29
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17062    
Zdravim chlapy mam problem u mustanga chtel nejdriv se mi strhl na hlave zavit na svicku vymenil jsem hlavu , pak jsem slysel slabe cinkani krouzku pri vyssich otackach tak jsem to rozebral a ok ale mel jsem lepsi valec a novej pist dam to tam a dela to na volnobech trrrrr... jako by to jezdilo pres kanal tak jsem pist nechal a dal valec co tam byl a porad ... tak jsem z jinyho mustanga kterej byl v pohode vzal valec hlavu a pist s cepem a seigrovkama a porad to dela jsem z toho uplne zoufalej jde to od valce nic jinyho to nedela byl bych vdecnej kdyby jste mi jak koliv poradily chci s tim jet na technickou dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: Kokot z bahna      IP: uživatel12281    
Dal jsi obrácené pist
 
 
Datum: 29. února 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18546    
Vakl na ojnici.
 
 
Datum: 13. února 2016 9:03
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel18544    
Podivam se dekuju za info ale myslim ze to nebude ono
 
 
Datum: 12. února 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Nemůže to dělat šoupátko v karburátoru ?
 
 
Datum: 12. února 2016 7:58
 
 
 
 
Jméno: Smokiej21      IP: uživatel18512    
Caute chlapi mam na pude jawu 555 rozebrana ale chybi jen sedadlo a mozna par sroubu k tomu jeste prevodovka nahradni pokud by byl zajem tak na mail bych poslal foto odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. února 2016 23:12
 
 
 
 
Jméno: Dew      E-mail:      IP: uživatel18540    
Mam vazny zaujem , posli mi na email fotky a cenu si navrhni , surne zhanam 555 :-)
 
 
Datum: 19. února 2016 23:12
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18517    
Před pár rokama jsem koupil vcelku hezkou kompletní j555 s horšim motorem za 3000,- a rozebranej skoro kompletní vrak za 500,- ... jakou představu máš ty? Do tisícovky,max 1500,- to beru . Přijedu,naložim,zaplatim,odvezu. Nebudu nic řešit ani v ničem šťourat.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 16:32
 
 
 
 
Jméno: Hiperik      IP: uživatel16886    
čau, na erik23145@seznam.cz mi pošli fotky té 555ky. diky
 
 
Datum: 28. ledna 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
draci zdarec , potřebuji info ohledně nasazeni pístu šipkou nahoru. jaký to má vliv? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
Stando,dík moc kámo! jsem v tom prvnička tak se raději zeptám než to zmastit ještě jednou dík
 
 
Datum: 13. ledna 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18491    
Ten nejpodstatnější. Šipka má vždy směřovat k výfuku. V opačném případě se první kroužek projíždí otevřeným zámkem zkrz výfukový kanál a dříve či později zakopne a urazí (zlomí) se. Muže to mít katastrofální následky jak pro válec tak kliku (nadrcenej bordel bude i ve spodní jehlový kleci ojnice). Druhým důvodem je tzv "klopný moment" či tak něco,protože čep není uprostřed osy pístu,ale vyosenej kvůli " překlápění " v úvratích ... no aby se klika v úvrati točila daným směrem (překlopila) a nebyla tendence aby se klika (píst) v HU nevrátila stejnym směrem jakym do HU naběhla... proto to je. Šipka nahoru je špatně. Sice to jede,ale přinejmenšim špatně,pio hrozně zvoní...
 
 
Datum: 13. ledna 2016 18:56
 
 
 
 
Jméno: george175 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, potřeboval bych poradit s ČZ 175/477. Nemohu sehnat ložiska do krku řízení. ( jsou v háji misky takže nové kuličky nepomůžou) Neznáte někdo alespoň jeho přesné označení, popřípadě nějáké jiné tipy? Už jsem s tím byl i ve "specializovaných" prodejnách na ložiska a nic. Na netu něco je ale co jsem tak četl na forech mnohdy předražené a ještě jiné rozměry, že nepasují. Byla by nějáká rada ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
 
 
Datum: 17. prosince 2015 23:26
 
 
 
 
Jméno: kekz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím, stala se mi taková zajímavá věc. Pincek mi už asi 3 roky dělal takový divný jev, něco mezi vibracemi a mlácením. Trochu vibroval, ale ne zase moc, že by se nedaly držet řidítka, ale zároveň vydával divný zvuky, jak se všechno třepalo, nevím jak to popsat. Nedávno to z ničeho nic přestal dělat. Stejně jsem ten motor rači rozdělal, ale nenašel jsem žádnou chybu, klikovka v pohodě, ložiska taky. Nenapadá někoho, co to mohlo způsobovat? Předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:01
 
 
 
 
Jméno: libor1      IP: uživatel18468    
byl motor složen z párových karterů? byl dobře slisován?
 
 
Datum: 22. prosince 2015 0:01
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chci se zeptat jestli je ojnice na čz 175/477 a 125/476 stejná. Na shopech ji prodavají jako totožnou. Popřípadě muže mi někdo doporučit nějakou ojnici na 477 ? a eště se chci zeptat zda u tohoto motocyklu bylo nějaké těsnění pod hlavou. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. prosince 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdvih je vlastně dvojnásobek osové vzdálenosti ojničního a klikového čepu. U 125ccm je to teda 58/2, tzn. 29mm. U 175ccm je to 65/2, tzn 32,5mm.
 
 
Datum: 04. prosince 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak ho zmerim? A nevíš náhodou obě hodnoty ?
 
 
Datum: 04. prosince 2015 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, dají. Změřením zdvihu.
 
 
Datum: 04. prosince 2015 11:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, odešla mi ojnice, tak potřebuji vymněnít ojnici, proto se ptám Popřípadě kamarad ma komplet kliku, dají se nějak na pohled nebo jinak rozeznat klikovky těchto dvou stroju ?
 
 
Datum: 03. prosince 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
já doporučuji ckr na jehlách, a dává se tam hliníkový těsnění ale musíš hlavu pořádně slícovat( zabrousit ) jinak stejně bude podfukovat :-D třeba mě podfukuje už 2 roky a neřeším to.
 
 
Datum: 03. prosince 2015 19:44
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17364    
Ojnice je stejná, jediný co je jinak že u 125 je ojnice umístěná blíže ke středu kliky takže je to v podstatě uplně to samý jen jinak umístěný. Jestli předěláváš 125 na 175 tak potřebuješ kliku válec a hlavu
 
 
Datum: 03. prosince 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18440    
Myslim že ta 175 má o něco větší zdvih kliky
 
 
Datum: 03. prosince 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky, na 175 jsou větší setrvaky ne ?
 
 
Datum: 03. prosince 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čao.. ano ojka je stejná (jiné jsou jen setrváky) .. a těsnění pod hlavou já teda mám.
 
 
Datum: 02. prosince 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel18410    
obrý večer,\\r\\n\\r\\ndnes som sa pustil do výmeny gufier na Korade. Začal som na strane zapaľovania, vymenil som ho. Potom som rozobral stranu kde je štartovacia spojka, všetko povyberal a tam žiadne gufero nieje. Nejde mi do hlavy ako že je to 2T, v tom dekli je olej a neje tam gufero. Korado totiž dosť dymí a automaticky som išiel po guferách kedže moto stálo asi 3 roky nečinne. Neviete mi niekto povedať ako to vlastne má byť ? nemá tam byť olej alebo kde je to gufero kedže v zozname náhradných dielov sa uvádza že sú tam dva guferá o rozmere 17 - 40 - 7.\\r\\n\\r\\nĎakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus je zevnitr takze asi budes muset pulit motor mam taky korado supermaxi
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18416    
Zřejmně ti tam chýbá.
 
 
Datum: 19. listopadu 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdar draci, chci se zeptat, jak vyndaváte vložku válce? Mám tu válec s ulomenýma těma výstupkama na vložce co jdou ke klice, tak bych chtěl vyměnit tuhle vložku za jinou, protože je ten válec jinak pěknej. Lis doma nemáme... Nikdo v okolí mi nedokázal poradit a kladivem, jak mi radil jeden fachman, to fakt dělat nebudu. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel18401    
Kdyz jsem to delal poprve tak jsem valec nahral asi na 120 stupnu trn zmrazil a cekal jsem zhruba 3 sekundy a i tak sla ven ale musel jsem do toho trnu mlatit pres 2 kladiva fakt silou ale nic jsem neposkodil :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Rades: Díky moc, přes víkend zkusím. :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 6:18
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Zdar nejjednoduší cesta je že si na soustruhu uděláš trn. Válec si nahřeješ tak zhruba na 200stupnů (starý vařič nebo trouba), zhotovený trn si dáš před vylisovávaním do mražáku a necháš ho tam. Po nahřátí válce si vytáhneš trn z chladu a vložíš do vložky. Počkáš asi 10 sekund a vložka jde krásně ven někdy i rukou a nekdy musís trosku poklepnout ale s citem.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 0:11
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14729    
Zdravím Mám doma mosquito už asi 3 roky. Rozhodl jsem se že nechám udělat výbrus jenže ejhle ani netu jsem nenašel žádnou tabulku podobnou té co má fichtl. Koupil jsem píst 38,50mm (2. výbrus jestli se nepletu) a tak se ptám jestli někdo nemá vlastní zkušenost na kolik to nechat vybrousit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
O dva výbrusy - to by musel být sakra šišatý válec. Viděl jsem to,přiznávam,ale je to specifický spíš pro starý tříkroužkový motory...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
A dodaj ti k tomu i píst,čep,kroužky,protože válec muže být šišatý a tvúj koupený píst po správném výbrusu bude již malý
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17921    
Odnes to do brusírny,oni ti to vybrousí,ty nepotřebuješ vědět žádný rozměry 38.47 a podobně,to maj pod palcem oni ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte majstri klikári, lisujete klukovky za tepla alebo za studena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2015 3:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. října 2015 3:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky, myslel som si, a tiež som to tak aj robil. konečne som sa dostal k tomu, že som zohnal vybavenie na opravu klukoviek :-) http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/skodovka/
 
 
Datum: 23. října 2015 3:00
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel17991    
studený
 
 
Datum: 20. října 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18349    
Zdarec nedávno se mi stala taková věc: jedu na babettě a najednou jako by se zadřela prostě babetta se zastavila tak jsem ji rozpůlil a zjistil jsem že se mi kousla ojnice jehlový ložisko KO no tak jsem objednal komplet kliku i s ojnicí takže pohoda no když jsem se podíval na tu kliku tak byla na jedné straně u čepu vyhřátá tak by mě zajímalo jestli může ta klika tímhle třeba změknout pokud by někdo věděl tak díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no právě že čep je v háji proto jsem koupil rovnou novou nesehnal jsem nikoho na repas aby se to vyplatilo dělat jinak díky za odpoved :-)
 
 
Datum: 12. října 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změknout? to určitě ne. Může se ti poškodi čep na klikovce. Udělat tam drážka nebo ten čep bude takový lesklý. Tzn. že se protáčel na ložisku.
 
 
Datum: 11. října 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Měním u pionýra pouzdro pístního čepu, ale nemam stavitelnej výstružník, tak se chci zeptat, na kolik mám stočit vnitřní pruměr na soustruhu, předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel16139    
sorry blbě jsem si to přečetl, plácám blbosti...
 
 
Datum: 13. října 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel16139    
Skusil bych tak 5 stovek do plusu, ale u silonu jsem to nedělal jedině to udělat v malém přesahu na venkovní stěně... to by se mělo teoreticky stáhnout o přesah venkovní musíš to co přidáš venku ubrat uvnitř...
 
 
Datum: 13. října 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, Vím že se zmáčkne, proto sem se chtěl zeptat jestli někdo neví cca o kolik, no někde ho asi budu muset sehnat, Děkuju :-)
 
 
Datum: 07. října 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18344    
No,ono to neni tak jednoduchý. Ono se pouzdro struží po nalisování proto,že se trochu "zmáčkne" ... proto je úprava na soustruhu naprosto k ničemu ... tohle nahánění výstružníku mi taky vždy doslova sr*lo,tak už mam všude jehly ...
 
 
Datum: 07. října 2015 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      E-mail:      IP: uživatel17552    
Zdravím mám 20tku po výbrusu, válec je zajetý slušně ale když jedu do (mírnějšího) kopce tak nemá tah, přitom když jedu s mustangem tak je na tom o dost líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Na karbec si se jen kouknul a to bude právě ten problém... fichtl má oproti jinejm motorkam jednu obrovskou nevýhodu. Tim jak je blbuvzdornej,tak jede ať je předstih malej a nebo velkej a ať je směs bohatá a nebo chudá,filtrbox seřízenej a nebo ne ... jen to jede líp a nebo hůř ... a tak každej na všechno jen "koukne" a řekne si,že je to ok...
 
 
Datum: 08. října 2015 8:13
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží taky jaký máš válec jak se povedly kanály a jak se sešly tolerančně díly
 
 
Datum: 06. října 2015 16:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nalaď filtrbox
 
 
Datum: 06. října 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      IP: uživatel17552    
tak karbec je OK, vejfuk taky a je to pořád stejný
 
 
Datum: 05. října 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      IP: uživatel17552    
vejfuk se nedávno dával novej, na karbec se kouknu
 
 
Datum: 05. října 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Čistej vejfuk? Seřízenej karbec? Neni to bohatý?
 
 
Datum: 05. října 2015 10:36
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar prosim vas o radu co se tyče pistnich kroužku na ankura r.94 .po me udrzbe delam ji kazdy 3000 km se stala katastrofa .praskl pistni krouzek banalni prihoda ale ne u ankura .Pry ma valec ze specialniho matrose a tudiz to chce specialni krouzky chromovane aby toho nebylo malo ma to bocni zamek.nahradni dily na tento stroj jaksi zmizely s povrchu .a v mototechne na to koukaji jak z jara.takze najde se tu nekdo kdo mi poradi co stim pry tam normalni krouzky nejdou ze by hned odesli a na jeden krouzek .......uz vas tady procitam dost dlouho a vim ze tu jsou lidi kteri maj s 50 dlouhou praxi tak prosim poradte nechtel bych ankura odstavit do stodoly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dyzl      E-mail:      IP: uživatel18694    
Kroužky na Ankur mám originální i pár dalších dílů. Takže případné dotazy na můj mail.
 
 
Datum: 24. května 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18344    
Rád bych,ale nemám na tebe mail. Tady je muj,ozvi se.
 
 
Datum: 07. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli mi e-mail a ja ti je poslu
 
 
Datum: 05. října 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zdar tak dneska jsem psal do buzuluku a pry bych jich musel chtit 1000 ks jinak nemaj .dneska jsem psal do hradce tak uvidime.jinak koupim s celnym zamkem a opiluju ho na bocni.fotky mam ale nevim jak je sem dostat
 
 
Datum: 05. října 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
Nahoď nějaký fotky. Já vařil z vody. Jestli je to opravdu Puch a má to píst s jednim kroužkem a dírama,tak je to motor Puch Maxi a ten má vesměs ten přiblblej nicasil za x-tisíc,skoro vyjde levněji koupit novej válec.
 
 
Datum: 04. října 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jsi me prekvapil s tim motorem nikde jsem nazev nenasel reknu to laicky je podobny jako na stadionu tedy valec nahoru .a pist je presne takovy jak si ho popsal mam ho od duchodce a kdyz se umyl tak byl jak kdyz vyjel spasu na tachtaku 2700 .prave ze jsem hodne cetl ankur babeta ale z babetou to nema vubec nic spolecneho .ma to variator a jak slysim vsude v mototech. ma vypalenej cejch atypu .nevim jestli se davaji fotky pak by to bylo jednodussi .jsem se cihnul na ten pist puch ale nesouhlasi otvory muj pist je ma tak centak od spodu a puch je prorizlej az dolu takze asi replika co by to znamenalo
 
 
Datum: 04. října 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
Ankur (babeta) má motor Puch (či repliku) ? Tak píst a kruhy puch. Je dvoukroužkovej na 2mm silný kroužky s bočním zámkem. Našel jsem to na http://www.plszabo.cz
 
 
Datum: 04. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou silny 2mm ale uz jsem zkusil neco objednat tak uvidime jinak co se tyce valce tak to poznali ze je moc lesklej a tak ho prejel magnetem a uz vytasily cifru na vybrus coz od 3500 vys ze by byly v indii az takovy specialisti no uvidime az prijdou krouzky jinak dik
 
 
Datum: 03. října 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
Kroužky s bočníma zámkama se dají sehnat. Tady na fichtlkrámku jsou o síle 1,5mm jak tvrdá litina tak chrom. Jestli máš silný 2mm tak to bude trochu oříšek,ale určitě řešitelný. Z čeho je tam vložka válce??? To bych tu speciální slitinu chtěl vidět ! Nicasil tam nebude, takže je tam nějaká verze litiny... a jak je někde litina,tak stačí litinovej kroužek ... na tvrdou litinu tvrdej,na normální měkkej ... když dáš chrom bude chrom ...
 
 
Datum: 03. října 2015 11:08
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.05.2019 15:30:55 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu