www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel18410    
obrý večer,\\r\\n\\r\\ndnes som sa pustil do výmeny gufier na Korade. Začal som na strane zapaľovania, vymenil som ho. Potom som rozobral stranu kde je štartovacia spojka, všetko povyberal a tam žiadne gufero nieje. Nejde mi do hlavy ako že je to 2T, v tom dekli je olej a neje tam gufero. Korado totiž dosť dymí a automaticky som išiel po guferách kedže moto stálo asi 3 roky nečinne. Neviete mi niekto povedať ako to vlastne má byť ? nemá tam byť olej alebo kde je to gufero kedže v zozname náhradných dielov sa uvádza že sú tam dva guferá o rozmere 17 - 40 - 7.\\r\\n\\r\\nĎakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: mira      IP: uživatel6804    
cus je zevnitr takze asi budes muset pulit motor mam taky korado supermaxi
 
 
Datum: 20. listopadu 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18416    
Zřejmně ti tam chýbá.
 
 
Datum: 19. listopadu 2015 9:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdar draci, chci se zeptat, jak vyndaváte vložku válce? Mám tu válec s ulomenýma těma výstupkama na vložce co jdou ke klice, tak bych chtěl vyměnit tuhle vložku za jinou, protože je ten válec jinak pěknej. Lis doma nemáme... Nikdo v okolí mi nedokázal poradit a kladivem, jak mi radil jeden fachman, to fakt dělat nebudu. ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel18401    
Kdyz jsem to delal poprve tak jsem valec nahral asi na 120 stupnu trn zmrazil a cekal jsem zhruba 3 sekundy a i tak sla ven ale musel jsem do toho trnu mlatit pres 2 kladiva fakt silou ale nic jsem neposkodil :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Rades: Díky moc, přes víkend zkusím. :-)
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 6:18
 
 
 
 
Jméno: Rades      E-mail:      IP: uživatel16213    
Zdar nejjednoduší cesta je že si na soustruhu uděláš trn. Válec si nahřeješ tak zhruba na 200stupnů (starý vařič nebo trouba), zhotovený trn si dáš před vylisovávaním do mražáku a necháš ho tam. Po nahřátí válce si vytáhneš trn z chladu a vložíš do vložky. Počkáš asi 10 sekund a vložka jde krásně ven někdy i rukou a nekdy musís trosku poklepnout ale s citem.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 0:11
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14729    
Zdravím Mám doma mosquito už asi 3 roky. Rozhodl jsem se že nechám udělat výbrus jenže ejhle ani netu jsem nenašel žádnou tabulku podobnou té co má fichtl. Koupil jsem píst 38,50mm (2. výbrus jestli se nepletu) a tak se ptám jestli někdo nemá vlastní zkušenost na kolik to nechat vybrousit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18387    
O dva výbrusy - to by musel být sakra šišatý válec. Viděl jsem to,přiznávam,ale je to specifický spíš pro starý tříkroužkový motory...
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
A dodaj ti k tomu i píst,čep,kroužky,protože válec muže být šišatý a tvúj koupený píst po správném výbrusu bude již malý
 
 
Datum: 06. listopadu 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17921    
Odnes to do brusírny,oni ti to vybrousí,ty nepotřebuješ vědět žádný rozměry 38.47 a podobně,to maj pod palcem oni ;-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2015 7:41
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahojte majstri klikári, lisujete klukovky za tepla alebo za studena? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. října 2015 3:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 23. října 2015 3:16
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky, myslel som si, a tiež som to tak aj robil. konečne som sa dostal k tomu, že som zohnal vybavenie na opravu klukoviek :-) http://fichtljenco.rajce.idnes.cz/skodovka/
 
 
Datum: 23. října 2015 3:00
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel17991    
studený
 
 
Datum: 20. října 2015 10:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18349    
Zdarec nedávno se mi stala taková věc: jedu na babettě a najednou jako by se zadřela prostě babetta se zastavila tak jsem ji rozpůlil a zjistil jsem že se mi kousla ojnice jehlový ložisko KO no tak jsem objednal komplet kliku i s ojnicí takže pohoda no když jsem se podíval na tu kliku tak byla na jedné straně u čepu vyhřátá tak by mě zajímalo jestli může ta klika tímhle třeba změknout pokud by někdo věděl tak díky za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
no právě že čep je v háji proto jsem koupil rovnou novou nesehnal jsem nikoho na repas aby se to vyplatilo dělat jinak díky za odpoved :-)
 
 
Datum: 12. října 2015 16:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změknout? to určitě ne. Může se ti poškodi čep na klikovce. Udělat tam drážka nebo ten čep bude takový lesklý. Tzn. že se protáčel na ložisku.
 
 
Datum: 11. října 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, Měním u pionýra pouzdro pístního čepu, ale nemam stavitelnej výstružník, tak se chci zeptat, na kolik mám stočit vnitřní pruměr na soustruhu, předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel16139    
sorry blbě jsem si to přečetl, plácám blbosti...
 
 
Datum: 13. října 2015 12:21
 
 
 
 
Jméno: přema      IP: uživatel16139    
Skusil bych tak 5 stovek do plusu, ale u silonu jsem to nedělal jedině to udělat v malém přesahu na venkovní stěně... to by se mělo teoreticky stáhnout o přesah venkovní musíš to co přidáš venku ubrat uvnitř...
 
 
Datum: 13. října 2015 12:19
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Aha, Vím že se zmáčkne, proto sem se chtěl zeptat jestli někdo neví cca o kolik, no někde ho asi budu muset sehnat, Děkuju :-)
 
 
Datum: 07. října 2015 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18344    
No,ono to neni tak jednoduchý. Ono se pouzdro struží po nalisování proto,že se trochu "zmáčkne" ... proto je úprava na soustruhu naprosto k ničemu ... tohle nahánění výstružníku mi taky vždy doslova sr*lo,tak už mam všude jehly ...
 
 
Datum: 07. října 2015 10:22
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      E-mail:      IP: uživatel17552    
Zdravím mám 20tku po výbrusu, válec je zajetý slušně ale když jedu do (mírnějšího) kopce tak nemá tah, přitom když jedu s mustangem tak je na tom o dost líp odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 8:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Na karbec si se jen kouknul a to bude právě ten problém... fichtl má oproti jinejm motorkam jednu obrovskou nevýhodu. Tim jak je blbuvzdornej,tak jede ať je předstih malej a nebo velkej a ať je směs bohatá a nebo chudá,filtrbox seřízenej a nebo ne ... jen to jede líp a nebo hůř ... a tak každej na všechno jen "koukne" a řekne si,že je to ok...
 
 
Datum: 08. října 2015 8:13
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Záleží taky jaký máš válec jak se povedly kanály a jak se sešly tolerančně díly
 
 
Datum: 06. října 2015 16:36
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
nalaď filtrbox
 
 
Datum: 06. října 2015 14:35
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      IP: uživatel17552    
tak karbec je OK, vejfuk taky a je to pořád stejný
 
 
Datum: 05. října 2015 18:34
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      IP: uživatel17552    
vejfuk se nedávno dával novej, na karbec se kouknu
 
 
Datum: 05. října 2015 15:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Čistej vejfuk? Seřízenej karbec? Neni to bohatý?
 
 
Datum: 05. října 2015 10:36
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar prosim vas o radu co se tyče pistnich kroužku na ankura r.94 .po me udrzbe delam ji kazdy 3000 km se stala katastrofa .praskl pistni krouzek banalni prihoda ale ne u ankura .Pry ma valec ze specialniho matrose a tudiz to chce specialni krouzky chromovane aby toho nebylo malo ma to bocni zamek.nahradni dily na tento stroj jaksi zmizely s povrchu .a v mototechne na to koukaji jak z jara.takze najde se tu nekdo kdo mi poradi co stim pry tam normalni krouzky nejdou ze by hned odesli a na jeden krouzek .......uz vas tady procitam dost dlouho a vim ze tu jsou lidi kteri maj s 50 dlouhou praxi tak prosim poradte nechtel bych ankura odstavit do stodoly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: Dyzl      E-mail:      IP: uživatel18694    
Kroužky na Ankur mám originální i pár dalších dílů. Takže případné dotazy na můj mail.
 
 
Datum: 24. května 2016 21:38
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18344    
Rád bych,ale nemám na tebe mail. Tady je muj,ozvi se.
 
 
Datum: 07. října 2015 10:18
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
posli mi e-mail a ja ti je poslu
 
 
Datum: 05. října 2015 18:38
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak zdar tak dneska jsem psal do buzuluku a pry bych jich musel chtit 1000 ks jinak nemaj .dneska jsem psal do hradce tak uvidime.jinak koupim s celnym zamkem a opiluju ho na bocni.fotky mam ale nevim jak je sem dostat
 
 
Datum: 05. října 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
Nahoď nějaký fotky. Já vařil z vody. Jestli je to opravdu Puch a má to píst s jednim kroužkem a dírama,tak je to motor Puch Maxi a ten má vesměs ten přiblblej nicasil za x-tisíc,skoro vyjde levněji koupit novej válec.
 
 
Datum: 04. října 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no jsi me prekvapil s tim motorem nikde jsem nazev nenasel reknu to laicky je podobny jako na stadionu tedy valec nahoru .a pist je presne takovy jak si ho popsal mam ho od duchodce a kdyz se umyl tak byl jak kdyz vyjel spasu na tachtaku 2700 .prave ze jsem hodne cetl ankur babeta ale z babetou to nema vubec nic spolecneho .ma to variator a jak slysim vsude v mototech. ma vypalenej cejch atypu .nevim jestli se davaji fotky pak by to bylo jednodussi .jsem se cihnul na ten pist puch ale nesouhlasi otvory muj pist je ma tak centak od spodu a puch je prorizlej az dolu takze asi replika co by to znamenalo
 
 
Datum: 04. října 2015 21:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
Ankur (babeta) má motor Puch (či repliku) ? Tak píst a kruhy puch. Je dvoukroužkovej na 2mm silný kroužky s bočním zámkem. Našel jsem to na http://www.plszabo.cz
 
 
Datum: 04. října 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: milos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jsou silny 2mm ale uz jsem zkusil neco objednat tak uvidime jinak co se tyce valce tak to poznali ze je moc lesklej a tak ho prejel magnetem a uz vytasily cifru na vybrus coz od 3500 vys ze by byly v indii az takovy specialisti no uvidime az prijdou krouzky jinak dik
 
 
Datum: 03. října 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
Kroužky s bočníma zámkama se dají sehnat. Tady na fichtlkrámku jsou o síle 1,5mm jak tvrdá litina tak chrom. Jestli máš silný 2mm tak to bude trochu oříšek,ale určitě řešitelný. Z čeho je tam vložka válce??? To bych tu speciální slitinu chtěl vidět ! Nicasil tam nebude, takže je tam nějaká verze litiny... a jak je někde litina,tak stačí litinovej kroužek ... na tvrdou litinu tvrdej,na normální měkkej ... když dáš chrom bude chrom ...
 
 
Datum: 03. října 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) mam jawu 555 a musim udělat GO,ale nevim,kde koupit novou kliku.Pasuje tam klika z 20,21? A taky mi vypadává 3.kvalt a nevím čím to je.Buď řadící automat,kterej se dá koupit nebo ozubený kolečko,které jsem na netu nenašel. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: fk      E-mail:      IP: uživatel18330    
Ano, to můžu potvrdit, Standa má pravdu, jen o převrtání to opravdu není. Už jsem několik 70cm motorů dělal (u posledního jsem zvětšil zdvih o 6mm). U hliníkovejch válců to není až tak těžký, u pařezáckýho válce bych byl opatrnější - ale v podstatě by i pařez.válec na 70cm předělat šel.
 
 
Datum: 26. září 2015 21:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18328    
Hele napiš mi na mail a něco ti k tomu řeknu. Ono je tam dost detailů k řešení. Ale v podstatě to jde. Stejně jako 70ccm válec na pio mam i tenhle válec na pařeza zatim jen v hlavě,s tim,že by to mělo jít a nechci tady lidem zbytečně blbnout hlavu... ono to úplně jen o přebroušení neni ...
 
 
Datum: 24. září 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Stando, co obnáší úprava na vrtání 44mm? Jen zvětšení vrtání nebo je třeba i zásah do kanálů? Původní hlava to zvládne nebo je třeba použít novější? Delší dobu uvažuju o nějaké nenáročné úpravě 555, protože kombinace Jizerek, metráku živé váhy a ohromné díry mezi dvojkou a trojkou je smrtící:-) Resp. rád bych použil spodek z 05 a hlavu s válcem z 555, aby to vzhledově nerušilo...
 
 
Datum: 24. září 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Moc děkuji za rady.V zimě se na to vrhnu.
 
 
Datum: 24. září 2015 18:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Trochu bych to uved na pravou míru. Novej řadící nekoupíš ani na j555 ani j20. Prodávaj se takové nejisté repasy (jen výměna pružin,jinak vše staré) za cenu zlata a to buď bude fungovat nebo ne. Dále - novou kliku nekoupíš,ALE daj se sehnat jak nový čepy(hřídele)-oba,to jde přelisovat, tak supr nová jehlová ojnice... v podstatě necháš kliku komplet repasovat,bude "nová" ... kliku z j21 použít lze,ALE musí se pak protočit hlouběji kužely v primárnim kolečku a v magnetu,je totiž širší. S kolečkama to bude horší. Sežeň motor na díly. Klidně z j05 - vše pasuje a dokonce novější modely už maj vícekolíkový západky a jsou "tvrdší". Ovšem řešil bych vše až po rozpůlení motoru. To uvidíš jestli je klika projetá i na hřídelích (nebývá) a nebo jen bezproblémovej repas ojnice. Taktéž u převodovky uvidíš,jestli jsou brutál axiální vakly ve futrech a nebo nažvejkaný 2 a 3r kolečko,nebo něco okolo automatu (automat pokud řadí dobře a nemá kulatý zuby nebývá špatnej)... taky záleží,jestli renovuješ a nebo repasuješ ... do halabala repasovanýho motoru bych se s tim moc nes*al... kliku j20,protočit zapalování a primár,rovnou spojku z j20 a střeva převodovky j05 a flák bych tam píst klidně 41mm(ev jiný futro a píst 44),masa je tam dost a když už to má pořádnou KLIKU tak ať to jede. Do renovace bych se držel původních a origo částí.
 
 
Datum: 24. září 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat ňákou kvalitní ale ne moc drahou svíčku na jawa pionýr chci koupit ngk ale nevim jestli je to zbytečný jestli nestačí brisk protože svíčka brisk kterou sem tam mel tak jednou hodi a jednou ne asi by mela hazet jednu jiskru za druhou dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky:-)
 
 
Datum: 24. září 2015 16:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18328    
Pokud ti za nějakou dobu motor zlikvidoval brisku,tak ngk zlikviduje 3x rychleji. Brisk je nejodolnější proti ulití ze všech současných svíček. Kup novou Brisk a seřiď si karburátor,eventuelně problémy v zapalování.
 
 
Datum: 24. září 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18323    
Zdarec fichtlaři chtěl bych se zeptat? Mám Jawu 50/20 pionýra a zvoní mi v motoru nevíte co by to mohlo být a jak to mám mpřípadně řešit.Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Nejčastěji je to velká vůle v bronzovym pouzdru pístního čepu nahoře v ojnici. To lze vyměnit a znova napřesno vystružit. Bývá však pravidlem,že je ojnice už vymlácená i dole na jehlách,takže repas a nebo výměna kliky ...
 
 
Datum: 21. září 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Prosím o radu. Udělal jsem GO motoru na Bab 210. Udělaná klika, výbrus, ložiska atd. Babetta zvuk jak diesel, spíš nepravidelný od prvního startu. Najel jsem 5km a strašný. Chytil jsem za magneto a cejtim a slyšim vůli. Rozdělal jsem to a klika vypadala bez vůle i pístní čep.. Zjistil jsem, že jak má ojnice v pístu ax vůli, tak i vyjíždí ložisko a jak vyjede, tak se pidi vůle udělá. Řešili jste někdy nějaký podložky vymezovací?? Jetam vůle tak 2,8mm. A další věc, píst ve válci vůle přes 0.20 a pozor, kroužky v zámku 0.80 . Jaká jsou správný vůle?? Mám to z moto prodejny, ale podle mně to vozí z Ústí. Máte s tím někdo zkušenost?? Díky moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 22:52
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je na ní napsáno Rocket . Ale asi tam fakt nemá být nic, ložisko si může cestovat..
 
 
Datum: 28. srpna 2015 22:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18282    
Ano,dole. Ale pokud máš nahoře 0,20 tak to dole bude dobrý ... jestli máš nějakou inovovanou ojnici alá CKR tak tam třeba podložky nemaj bejt ... to já nevim ...
 
 
Datum: 28. srpna 2015 6:50
 
 
 
 
Jméno: Radas ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty vymezovací podložky tam nejdou když tam je ložisko. Když byly jen jehly, tak k nim šly ty kroužky.. Tu vůli jsem naměřil v horní úvrati. Tak že to je tedy správně. A když se v tabulkách udává 0,05 tak kde je to měřeno?? Teda dole??
 
 
Datum: 27. srpna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18278    
Babeta má mít na pístním čepu vymezovací podložky - http://www.fichtlkramek.cz/nahled/celni_krouzek_pist_cep.html ... dále vůle pístu ve válci: je rozdíl,kde to měříš,protože v korunce pístu má být vůle skoro jeden výbrus - tj 0,20mm,to bylo ok,píst je jakoby do kuželu,ale pokud má ten píst takto velkou vůli dole,tak je to o výbrus menší píst,protože dole má mít píst ve válci vůli dle vůle výbrusu,tj. 0,03-0,05mm. Kroužky s vůlí 0,80 jsou taktéž o výbrus menší. Pokud je skutečně píst i kroužky o výbrus menší,tak jim to vrať ať ti to vymění.
 
 
Datum: 27. srpna 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: René Kolář      E-mail:      IP: uživatel6263    
zdravím mam dotaz ohledně gufera klikovky čz 477 v levé poloně(od spojky)jak má byt otočené správně jestli břitem směrem ke klice nebo rovnou plochou ke klice.čz brala olej a bylo otočené rovnou plochou směrem ke klice,ale mě to příjde jako blbost.na panelcej e opačně tak nevím díkec za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
plochou stranou ke klikovce :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17478    
Zdar draci jakou muže mít životnost jehlový ložisko na klice u jawy 250. Jde mi o to aby se mi nevysypaly jehly. Jinak motor má už najeto po go 20000. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 10:22
 
 
 
 
Jméno: plihalpetr      IP: uživatel18259    
cus draci koupil jsem od sesi horni jehlove lozisko na kliku na fichtla ale mam problem jde tam nasadit ale nejde tam dat cep jako by bylo vetsi nevite co stim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
K WM ojnici mám taky něco: http://bakoun.rajce.idnes.cz/Ojnice_WM_Motor_po_pul_roce_pouzivani/ A nešlo o žádný extra vyšpičkovaný motor. Mazání 1:30.
 
 
Datum: 19. srpna 2015 10:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel5328    
Tak až to ojedeš,tak dej vědět. Vim od lidí,co jezděj závody,že Wm nevydrží nic,tak půl sezony a CKR vydrží i dvě sezony... a to je podstatnej rozdíl ... což mě pro porovnání stačí ...
 
 
Datum: 16. srpna 2015 21:46
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já zase WM ojnici nemůžu nějak hanit protože v mustangu jezdí už 6 let od výbrusu válec už má hranku oklo 20tis km a drží v pohodě, zato jsem zvědav co bude dělat ckr v 05 ale nemůžu porovnávat protože 05 od go ještě pomalu nic nenaběhala jestli 2000 km.
 
 
Datum: 16. srpna 2015 13:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18262    
Tak to je ten problém. Musíš sehnat jehlovou klec pro ojnici WM. Ojnice CKR maj jiný rozměry pro tu klec (širší). Tudíž se CKR klec v užším oku WM ojnice víc stahne (jehly víc u sebe) a ten čep tam nedáš. Zrovna z tohodle důvodu jsem s žádnejma levnějšíma ojnicema typu WM neexperimentoval,protože za prvý nevydržej to,co CKR a zadruhý nevim kde bych k tomu věčně sháněl klece. A to jsem slyšel,že zrovna u těch WM ojnic jsou tak mizerný jehlový klece,že ani 1000km neudělaj a zvoněj. A pozor,to nejhorší,jak ji hned nevyměníš tak se vysype během chvíle. Ojnice se dnes dá sice koupit i za 250,- ale nikdy bych do toho nešel.
 
 
Datum: 16. srpna 2015 11:01
 
 
 
 
Jméno: plihalpetr      IP: uživatel18259    
na klice je wm motor tak nevim
 
 
Datum: 16. srpna 2015 10:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a máš CKR ojnici?
 
 
Datum: 15. srpna 2015 16:57
 
 
 
 
Jméno: plihalpetr      IP: uživatel18259    
no ale ja nevim tak co stim
 
 
Datum: 15. srpna 2015 7:10
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel15205    
:-D NO , víme ,
 
 
Datum: 14. srpna 2015 20:02
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      E-mail:      IP: uživatel17552    
Zdravim, zajíždím motor po výbrusu u 20-tky. Kolik mám vyjet nádrží abych to co nejlíp zajel??? Díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: jawa 50-20      E-mail:      IP: uživatel17552    
Díky.
 
 
Datum: 02. srpna 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Aspoň 3
 
 
Datum: 02. srpna 2015 19:17
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel17309    
Zdar draci potrebuju poradit ohledne ČZ 175 typ 477 delam GO motoru a mam klikovou hridel s ojnici od kamose ale bez horni jehlove klece, prumer pistniho čepu je 18 a ja nikde nemuzu sehnat jehlovou klec na moji ojnici kde to sezenu nebo jak to mam udelat diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2015 12:25
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Dej tam pouzdro
 
 
Datum: 31. července 2015 12:25
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak poznám dobrý kompres a čím ho přemněřím odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2015 7:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Psal jsem ti,ať šahneš na kraj válce jestli je tam schod. A když seženeš tlakoměr s redukcí na pio závit svíčky tak beztak naměříš hodnotu,která ti neřekne absolutně nic ... takže píšu znova,sundej hlavu a šahni nehtem do válce - 4mm za okraj. Pokud ucejtíš schod tak to chce výbrus. Dokud to neuděláš tak to nezjistíš. Jedině zkusit ještě věšteckou kouli ...
 
 
Datum: 29. července 2015 7:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jinak komprese se měří tlakoměrem
 
 
Datum: 29. července 2015 6:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Dobrý kompres neexistuje, co je to zas za slátaninu?? Když už tak možná dobrá komprese.
 
 
Datum: 29. července 2015 6:49
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute potřeboval by jsem poradit jak poznám že mam udělat na mustangovi na motoře vybrus děkuji za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podľa toho aký odpor kladie pri pretočení so založenou sviečkou, napr skús rukou zatlačiť o nakopávačku ak ľahko prekopneš tak je kompresia slabá, ak musíš zatlačiť aby si prekonal odpor tak tam nejaká je...
 
 
Datum: 28. července 2015 21:35
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak poznám jestli je dobry kompres nebo jak to přemněřim
 
 
Datum: 28. července 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa, odpíš mi na tom vlákne kde sme riešili 12v pre vape. dakujem :-D
 
 
Datum: 28. července 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
Motor mizerně jede,má mizernou kompresi a především znatelnej schod na kraji vložky válce (4mm pod hranou).
 
 
Datum: 28. července 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar prosím nemáte někdo válec na simsona 70ccm. Nemusí to bejt žádnej krasavec potřebuji z něj pouze vložku. Diky za nabídky Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2015 10:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18230    
No Marku máš pravdu,měl jsem ho vyhozenej na motoinzerci,ale známej mi ukecal,že tu 70ccm uděláme,že to nebude problém. Tak sem si ho nechal.Jenže jak je u mě zvykem,tak před sebou hrnu spoustu dalších důležitějších věcí,který nejde odložit,takže válec furt leží v šupliku,rozměřený a vymyšlený to mam,i lidi by byly,jen neni čas a takovýhle věci dělam rád v klidu,takže snad podzim/zima ... docela se na to těšim,protože na papíru mi to vychází zajímavě a hlavně to tam "jde" ... co jsem vyčet,tak simson v 70ccm v serii má snad 6 koní,velkej krouťák a vše v poměrně nízkejch otáčkách,,,, jen to časování sacího kanálu mi přijde u simsona dost mazec,tak jsem zvědavej co to bude dělat na dlouhý ojnici u fichtla ... strop je pro mě 6500-7000ot/min,víc nechci,chci to na serii,dam jen "malej" 19mm karbec a "nějakej" vejfuk... Pavle koukni po netu,dá se ten válec koupit okolo 1200,-,jen to nekupuj s pístní sadou 45,00 ale 45,25 protože se to po nalisovaní musí vybrousit o ten jeden výbrus.
 
 
Datum: 29. července 2015 10:54
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Pokud vím, tak Standa Hrbek měl jeden na prodej
 
 
Datum: 28. července 2015 7:18
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:47:46 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu