www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak se projevuje malá vůle čepu v bronz. futru ojnice, nebo když se futro v ojnicí točí u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
Cinká to a se zhoršujícím stavem to až klepe. To že se futro točí už je hodně špatný. Pio s vymlácenou klikou jede hůř,ale dokud nevyletí první jehla dole tak se motor točí a "jede" ...
 
 
Datum: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, co mi u pionýra zvoní ve válci, když je po výbrusu a má najeto asi 400km? Motor jsem měl rozdělanej ale nic vyditelnýho jsem nezpozoroval.. Mezera mezi zamkama asi 0,35mm.. nevíte co by to mohlo dělat? Nemůže to bejt tim, že dávám málo oleje 1:50 , a pak se kroužky tolik ,,nezapejkaj" a zvoněj? Jinak pístní čep mě chodí v kluznim ložisku, nemohlo se něco stát tam?. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Co jse vymačká? Pístní čep šel do pístu docela pěkně, protože píst byl nahřítej, a vůle ve futru byla řekl bych rozumná..
 
 
Datum: 03. června 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak kliku nejlíp poznáš když ji tedy rozděláš. Vezmeš ji jednou rukou za ojniční čep a do ty ruky bouchneš směrem dolu a pak je slyšet cinknutí na ojnničnim čepu. Je to tedy laický ale funguje to. A jak ti tam šel pístní čep? lehce? Někdy se to vymačká do elipsy a už to cinká
 
 
Datum: 03. června 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
A jak cinká klika? Tadyto je takový jakoby chvění, jako kroužky spíš, ale ty toho nemaj najetý moc..
 
 
Datum: 02. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výrobce doporučil 1:20 ale v ty době byl pouze M2T. Dnes ty oleje jsou o něčem jinym. 1:50 je tedy hodně málo ale nejspíš cinká klika. Nový výbrus-větší tlaky tak to má za sebou. Většinou se dělá obojí-klika+ válec
 
 
Datum: 02. června 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
A proc proboha mazes polovicny pomer nez porucil vyrobce ? Vzdyt snad premyslis kolenem znam lidi co to hvizdli na 1 20.. a asi si nesrazil hrany na valci a hranach ze
 
 
Datum: 02. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel18106    
Čau draci mam novy vybrus a nevim jak ho zajet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18108    
Podle vůle výbrusu. Volnější výbrus aspoň 50-100km,výbrus s normální vůlí 250-500km dle chování motoru... ale pokud to dělal inteligentní člověk,tak je to vybroušený volněji a v úvahu přichází ta první varianta. Dej bohatší směs (hnědá svíčka) a nepřetáčej do maxima,drž se spíš v otáčkách seriovky - do 5000-5500-6000ot/min max... s uvolňováním motoru přidávej do tempa. Oleje 1:20 až 1:25. Hlavně volně,kontroluj teplotu motoru,občas barvu svíčky a taky po čas koukni do válce ... počas vyčisti drážku pístního kroužku kdyby se napejkal. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 01. června 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Je to pionir a je tam 4kanalový válec a dellorto 21.
 
 
Datum: 01. června 2015 16:00
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,tak není to nic složitého předpokládám že je to Pionýr.Nařeď benzín s olejem 1 : 25 třeba M2T aby se to rychle ojezdilo a pak už je to taky jednoduché jehlu na 3tí zářez se zhora dát to do kupy zrovna SI SEŘID ZAPALOVÁNÍ a jezdi tak abys to nepodtáčel ani nepřetáčel kopce tomu nevadí ba naopak a dělej časté přestávky a nepřehřívej to na extrém jinak pokud je to klasiko pionýr tak stačí vyjezdit v tomto režimu tak 2 nádrže a pokud je to mustang tak 1dnu zhruba těch 10 litrů stačí na dobré zajetí :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17478    
zdar draci \r\nmam doma fichtla 21 a jede tak maximalne kolem 50. zda se mi ze jde docela do vysokejch otacek ale moc nejede valec a pist jsou bez ryh. Cim to muze byt ze to jede tak pomalu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Že by šla klika ztuha? Někde se tu poflakovalo video jak se má točit klika bez gufer. Nebo může být něco ve směsi,špatnej předstih, mezera na svíčce, netěsnící kroužky, špatně nafouklý kola, zatuhlej řetěz, ložiska v kolech, špatně nastavený brzdy, kolečko na sekundáru, ojetá rozeta, plnoštíhlej řidič atd atd atd. Tipuju to na kartery "potuněný" odbornou demontáží páčidly a jeblý díry na ložiska co ti drží kliku, nebo jsi to ještě nezajel. Pokud rukou na neutrál roztočíš magneto a klika se ti kvůli kompresi vrátí nazpátek tak to v motoru není. Pokud se ale zastaví ještě dřív než narazí na úvrať ,tak holt jde něco ztuha. Mustang mi v origo s přehledem jel 80(mám bloček kde mi i zapsali rychlost XD)
 
 
Datum: 24. května 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,dal jsem 40tkovy valec a jede to hur nez na 38. Co mam udelat proto,aby to jelo tak jak ma? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18085    
To je v pořádku,ona ta polská náhražka jede prostě míň. Nic v tom nehledej,seřiď to a jezdi,nejede to špatně,jen prostě málo ... kdybys to chtěl otevřít,musel by sis upravit minimálně sací kanál,lépe i krapet hrábnout do výfukovýho kanálu,ale to nutný neni... mužu ti to udělat kdybys chtěl,podmínkou je ovšem verze válce s dobře udělanými přefuky,na té druhé - horší verzi to nemá cenu řešit. Ta dobrá verze má symetrické a stejně velké přefuky a stejně odlité, ta špatná verze má jeden rovně a jeden nakloněnej,navíc tvar není zaoblený kosoúhelník ale takovej skoro půlkruh ... no prvním pohledem je poznat,že je to odlitý úplně blbě. Další podmínkou je použití dvoukroužkovýho pístu. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 22. května 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18084    
No do zacatku bych to nechal zabehnout ..ale zadne zazraky necekej napsano bylo mnohe a uz je ta polska hlava s drsnosti povrchu mluvi za vse ...vypada jak 40 let stara ceska po tom co to sezralo krouzky...proste te 5 ccm za ten litr nestoji ...a to nemluvim u upravach ktere jsou krasne ale fik te s nimi vijde na cenu cz 476 coz je na jezdeni od 16 fine stroj
 
 
Datum: 22. května 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi všiml jsem si že mi podfukuje hlava a mam silikonovy tmel na motory myslite že by jsem mohl dat trošku na sedlo hlavy děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Občas dělám i opravy motorů a leckdy žasnu,co jsou lidi schopný narvat pod netěsnící hlavu... silikon všude,hlava a válec oblitý ... do toho zasazený různý kusy plechovejch kroužků a nebo jakejchsi šňůr,klingeritu,papíru a tak... jednou dokonce vmáčklý jakýsi tvrdý těsnění v hlavě ... hlava na přejetí soustruhem .... o silikonu v klikový skříni a v přefukách nebudu mluvit ... jediné funkční řešení je zabrousit hlavu na válci brusnou pastou na ventily,stojí už nevim jestli 25,- nebo 50,- no prostě pakatel ... práce na deset minut...
 
 
Datum: 16. května 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel15889    
Lepšie keď použiješ tú brúsnu pastu.
 
 
Datum: 15. května 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Udějel si kroužek z hliníkové plechovky od piva.Já jsem si to taky udělál před 3 rokama a je to super ;-)
 
 
Datum: 15. května 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Žádný těsnění tam nepatří, hlavu zabruš brusnou pastou a je to.
 
 
Datum: 15. května 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel17844    
Mezi válec a kartery silikon pomůže, ale ohledně hlavy je silikon naprostá šílenost. Vzhledem k tlakům v hlavě ho to jednoduše vyflusne ven. Dává se tam hliníkové těsení(stojí cca 30kč), nebo udělat kroužek z alobalu. samozřejmě přiměřeně utáhnout.
 
 
Datum: 15. května 2015 14:45
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16298    
Zdar borci nevite jak spravit utoceny srob jak vece z valce ke kolenu jak to koleno drží diik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2015 23:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. května 2015 23:45
 
 
 
 
Jméno: pete      IP: uživatel18056    
Zdar draci,\\r\\nnevite kde dohledat vule klikovky na 250 panelku, mam ji po repasi a vubec se mi to nepozdava, axialni vule na ojnicnim cepu 0,6mm, vzdalesnost setrvacniku ted si nejsem jistej bud 45,2 nebo 55,2 mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 2:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem k tomu, že nikdy netrefíš axiální(neboli osovou, pokud tedy nejsem totálně dezinformován) polohu kliky v karterech(např. kit vs papírové těsnění), tak tam nějaká vůle musí být(na čepu u pístu máš určitě taky vůli dost velkou(mám dojem, že snad 2mm, axiální samozřejmě)). Na 175 kyvce mám obdobnou a nejsem si vědom žádné závady za těch 8000 km(ani mě nenapadá, čemu by ta vůle(vzhledem k tomu, že tam je vždy(alespoň vždy, co jsem skládal motory, tam byla)) v tomto případě vadila, defacto se to bude i líp mazat, když bude větší a setrváky nebudou drhnout o kartery). Samozřejmě za předpokladu, že je to opravdu axiální vůle ojnice vůči klice, pokud je to vůle kliky vs kartery, tak je zle(nedejbože radiální(vzpomínka na stadiona vydávájícího stejné zvuky jako šuple plné přesýpajícího se spojovacího materiálu závitu M3-M22...)). Pokud se opravdu strachuješ, zkusím ještě zavolat známému, který má někde schovanou origo nejetou kliku do 250 kejvy a uhnat ho, aby změřil onu vůli na origo kusu(podle mě stejně bude takhle velká).
 
 
Datum: 01. června 2015 2:46
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, mám válec po výbrusu (0,05mm), kolik mm mam nechat mezeru, mezi zámkama kroužků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2015 17:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
0.2Mm
 
 
Datum: 03. května 2015 17:45
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18048    
Zdravim nemate nekdo zkusensti s upravenym valcem a hlavou cestovni verze od p. Stejskala dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,Stejsky to jistě nemá vůbec špatné určitě to po odladění pojede perfektně já jezdil na max otevřenej válec prakticky totožný od Standy Hrbka vrtání 41mm 60 ccm a jelo to ůplně brutálně válce od Standy doporučuju :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pravděpodobnější že se mě kousne píst ve válci po výbrusu, když ho dám na starší motor? Tím myslím že ložiska nejsou nová, klika jetá pochopitelně taky volnější atd. Nebo je naopak lepší dát výbrus do trochu jetýho motoru? Ložiska mají najeto asi 3000km a klika je stará originální. Jinak výbrus je s vůlí 0,05mm. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3739    
Vyboucháná klika,jetý ložiska a kouslej píst při zajíždění spolu nemaj absolutně nic společnýho. Vybroušenej válec si dej na jakej motor chceš. Jen pozor,pokud je klika už opravdu s vůlí tak je možné že ji válec s opět pořádným tlakem trochu dorazí... pokud má vůli jen ve futru,tak je to šumák,futro vyměníš,ale jestli má klika citelnou vůli dole,tak na takový motor bych nový válec neosazoval. Asi tak.
 
 
Datum: 27. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi mám problem mam Mustanga je tam dany novy píst a teprve se zajiždi něco už je odjete alezačlo mi to nějak blbnout když přidám plyn tak se mi přidusi a až potom chytne otačky jak ma předstih je vyštelovany a mam sportovní filtr palivove vedeniv pořádku akorad mi trošku prosakuje benzin s plovakove komory nevim si s tim rady předstih je štelovany dvekrat a pořad to nějak nechce jet alejak říkam když chytne otačky tak jede děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sportovni filtruž jsem sundalale stejně mi to nějak špatně jede když přidam plyn rychle tak se přidusi a potom chytne dobré otačky
 
 
Datum: 01. května 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
ten přímej nedoporučuju.. benzínem se rozpustí guma a pak se nakonec utrhne a prejedeš ho.. taky se mis talo ;-) :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 21:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde ten karbec máš potečenej? Pokud myslíš jak je plováková komora, tak to můžou být 2 věci. Když přeplavuješ karbec, tak ti přece vždy benzín přeteče kolem víčka plovákovky a steče po karbecu nebo ti špatně zavírá plovákový ventil a pak ti benzín přetíká ven a to by způsobovalo hodně bohatou směs a motor ti pak může blbě jet...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal jsem to a jede to lip ale stejně budu kupovat opravnou sadu do karburatoru a neni mi jasné proč mam karburator potečeny od benzínu
 
 
Datum: 27. dubna 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tam vrátit origo filtrbox, pokud to bude dělat i s ním, tak bude problém jinde ;-)
 
 
Datum: 27. dubna 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem vyšteloval tu hladinu a děla to pořad když jedu tak na čtvrt plynu tak to jede když jsem na pul plynu tak jde slyšet z karburatoru jako by se dusil a když dasmplny tak se to rozjede a jede jako drak tak ja nevim už co s tim vyčistil jsem palivove vedeni a posunul jehlu na druhy zářez
 
 
Datum: 27. dubna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
Zkus a uvidíš,eventuelně porovnej obě varianty,nechci tě od toho hned odrazovat,ale výsledek je na 90 procent jasný dopředu... filtr box jede a pak jedou filtry v řádu 500-600Kč od Stage6 a podobně...
 
 
Datum: 26. dubna 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to byla asi špatna volba co ten sportovni filtr ? Takže mam radši přejit spatky na klasiku ja s ti sportovnim nemam moc zkušenosti nebo mi poradiš nějaky ten filtr
 
 
Datum: 26. dubna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
No dobře no,ten je o 10% lepší :-) až vyladíš tu hladinu,tak napiš znova,proč ti to blbě točí,rád ti pak odpovim :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja mam sportovni ale kryty
 
 
Datum: 26. dubna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
Vysoká hladina a přímej filtr,dokonalá kombinace ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš vysokou hladinu, tady máš návod jak ji nastavit http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html nebo ti blbě zavírá plovákový ventil ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli mi prosím odkaz děkuju
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18041    
Proste si dej malinko niz hladinu...viz pajkovy stranky...anebo proste si nepatrne prihni ten plisek na vicku cca 2 mm
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim mám rozpůlený motor čz 175/477 a mezi ložisky na klice v levém karteru není labirint ale rozpěrný kroužek který je o málo větší než vnitřní kroužek toho ložiska...ten kroužek je psaný i v seznamu ND...tak se chci zeptat má tam být labirint nebo tenhle kroužek stačí?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
ok..díky
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 477 je na klice simerink... ten simerink je ze strany od setrváku... to mezi ložiskama je jen rozěra.. nic víc
 
 
Datum: 23. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18030    
Staci ten krouzek
 
 
Datum: 23. dubna 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Ak je na pieste napísané 2B, tak to znamená druhý výbrus ?? Ďakujem. (Jawa 05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem !
 
 
Datum: 16. dubna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
2-druhý výbrus, B - by měla být výrobní tolerance
 
 
Datum: 15. dubna 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj dostal se ke mne pionýr táhne hezky to jo je tam 11zub a má taky trochu sníženou hlavu z 05 motor po GO klika výbrus ložiska gufera tesnění benzín dotejká karbec sem sladil hladina lícuje dal jsem už i níž jehla 1 a 2 zářez stejný filtr 1 díra v horním krytu skoušel sem udělat i přicpat jiní ale bez výsledku vejfuk vypálenej kladívko kondík cívka nový . Takže k tomu co to dělá táhne hezky je trochu lenivější na 3 v kopci ale nic hrozního ale jedu po rovině a držim třeba čtvrt plynu furt stejně a on jakoby se rozjede a když by mněl držet stejní otáčky tak jakoby prská nejde stejně furt jakoby takoví trrr občas stejnoměrně a zase trrr nevim jak to popsat nikdy sem se s tim snad nesetkal potom sem se dozvěděl že motor nemá párovaní kartery ale jiní svíčka n15 oranžová a ted sem dal PAL super 14-8 a je bílá taky je víc oleje v benálu víc než je zdrávo co muže zlobit ? už si s tim nevim rady napadá mne jen už proházet karbec s mího mustanga jestli nejni někde chyba dík všem za odpovědi už mne nic nenapadá díky všem . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj nakonec to bylo na uplnej kravině vše mezi válcem a karterama v místě kde se to pulí chyběl tak 1 mm tesnění byla tam škvírka a tudy to bublalo tak nějak sem to utěsnil silikonem bez pulení a pionír ožil a už to nedělá všem moc dík za rady :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměň gufera na klice
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Buďto je bohatej a nebo se vrklá kladívko v čepu a jak se tam hejbe,tak se mění odtrh a občas to takle kokrhá.... muže to bejt i moc skleplá svíčka... karterama to nebude
 
 
Datum: 14. dubna 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
ješte sem zapomněl volnoběh drží ale je nepravidelnej ale nechcípne ani za studena ani za tepla a starty za studena na první max na 2 a za tepla trochu hůř někdy na 1 někdy 2 nebo 3 nebo taky chytí bez plynu někdy zas jedině s plynem a nechce se mu záleží jak jedu
 
 
Datum: 13. dubna 2015 23:11
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim mám dotaz...mám motor po GO (nový ložiska, gufera, klika, výbrus) a klikou kličem trošku ztuha ale ne silou otočím ale po složení nakopávačkou ne...je nečo špatně nebo po nalití oleje a roztlačení se to rozejde??? opravu jsem si nedělal sám....jde o ČZ 175/477...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
tak vůle tam je...takže myslíš že ty ložiska budou špatně??
 
 
Datum: 16. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
ok zítra zkusím...zatím děkuji
 
 
Datum: 16. dubna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prstama ji chytneš a musí mit vuli dopredu a dozadu
 
 
Datum: 15. dubna 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
jak říkám nedělal jsem to já takže netuším jak je to poskládaný měl jsem jenom sundanej spojkovej koš a ten segment a ten je správně protože košem hýbe ale koš už neotočí primárnim kolečkem...a ty vůle to se pozná jak??
 
 
Datum: 15. dubna 2015 9:21
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně nalisovaný ložiska,máš vymezenou vůli na předloze?(hnaná hřídel) je na ní šnek na tachometr.vůle myslim 2-3 mm teď z hlavy nevim
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Že to jde trošku ztuha by až tolik vadit nemělo ale že nejde nakopávačka tak na to olej ani roztlačení nepomůže. Nehnul se ti ten nakopávací segment? Jak se vyosí tak to nejde. Rozdělat a uvidíš. Dávej to dohromady, než to sešroubuješ abys tu nakopávací hřídel měl připravenou na startování. Pak by to nemělo vypadnout
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Daniel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim hosi mam jawu 50 pionyra delal sem natom 2 vybrus mam tam 2 krouzkc pist a proste vula na krouzkaj je jak ma byt ale nemato tlak jak ma mit a proste to netahne 2 jede jak ma ale trojka je lina cimto muze byt uz su stracenej uplne vybrus je udelanej dobre timsu jistej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Dělal a zkoušel jsem vícero upravených i skoro seriových válců a někdy to po výbrusu nemělo kompresi skoro vůbec,ale vždy po 10-20km si to sedlo,oběhalo se to trochu a už to bylo cajk...takže říkám,že těch prvních 50km může být komprese slabší,ale jak si to sedne,musí to tlačit,jinak je někde chyba,třeba netěsní hlava atd...
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: Daniel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale zeto nema tlak kterej to ma mit toje divny :-(
 
 
Datum: 13. dubna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nejni to zajety!
 
 
Datum: 13. dubna 2015 2:52
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Čuste praskl mi na Mustangu primární řetěz což by nebylo tak strašné, ale od té doby mám nějaký špatný výkon a když mu trochu přidám začne ve válci pískat, můžou to dělat pístní kroužky nebo je vina někde úplně jinde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel18001    
váže namaž filc na vačku
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Každopádně děkuji za odpovědi. radši tam dám druhý motor který mám po GO a tady na ten se podívám
 
 
Datum: 13. dubna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
koukni se jestli máš namazanou vačku v zapalku, to taky rádo píská
 
 
Datum: 13. dubna 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nic takového jsem zatím neřešil, ale tipoval bych, že se někde dře ložisko(nebo péro ze simerinku). Jinak byl to opravdu primár? Pokud ano a po prasknutí se někam naštosoval může bejt hlej čep na klice, nebo načlý ložisko. Jinak kroužky spíš cinkaj, to samý vůle na všech možných čepech. Dále mě ještě napadlo, jestli se někde nekouslo ložisko a neprotáčí se v karteru.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám takovej problem na svím mustangem mám trochu sníženou hlavu z 05 motor ložiska spojka a výbrus za studena jede dobře ale jak se ohřeje tak už netáhne moc nevytočí se z rychlostí do plnejch na volnoběh jo ale třeba 1 nevytočim samozápal to nedělá vejfuk vypálenej karbec sladěnej předstih 1.8 co by to mohlo dělat zajeto by mnělo bejt už . dík všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Takze dekuji za odpoved a proste mensi nastaveny predstih a ojetim se este zmensil...
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj Hranu sem srazil hlavu mám utěsněnou dnes sem dal vetší předstih taky sem zjistil že se mi na novím kladívku i když je vačka mazaná hrozně sjel pertinax tak sem to poladil trochu ochudil směs a už to jede dík všem
 
 
Datum: 09. dubna 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Skuz pridat na predstihu a doufam zesi srazil hranu po obrobeni
 
 
Datum: 09. dubna 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Třeba zkus zabrousit hlavu ještě pastou jestli dosedá tak jak má
 
 
Datum: 09. dubna 2015 6:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17978    
Mozem pouzit hlavu s cz 250/455 na jawu 250/559 ? Jaky to bude mit ucinek prida se vykon nebo ubere ? Nerosipe sa mi motor ? Iba se ptam ze zvjedavosti :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel16204    
Nauč se prosímtě prvně pravopis jazyka Českého než se začneš srát do motorek :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17983    
Vubec ti tam nepude nasadit svorniky jsou jinak asi i ulozeni na valci ..
 
 
Datum: 04. dubna 2015 15:51
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:47:38 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu