www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi mamještě dotaz jak poznam že mi fichtl žere převodovy olej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
To že ubývá zjistíš tak že naleješ lehce nad rysku(aby vytékal tím šroubem), a pokud za měsíc provozu olej klesne pod rysku, tak ti očividně někam mizí. Pak už záleží zjistit kudy. Provalený simerink u kliky poznáš jak napsal níže bílým kouřem a celkově se bude motor chovat divně(pravděpodobně nebude chytat + barva svíčky(pokud tedy nemažeš víc jak 1:33)). Pak vypouštěcí šroub, simerinky u sekundáru(v motoru a v krytu) a pak netěsnící nebo ruplý kartery(popř. šrouby, zažil jsem utržený kříž včetně držáku na motoru - ano, olej vytékal překvapivým tempem :-))
 
 
Datum: 21. června 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Mě když fichtl žral převodoví olej.Tak svíčka měla barvu šedou a byl zamnou bílí kouř a strašně to smrdělo ;-)
 
 
Datum: 20. června 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti ubúda (pokiaľ nevyteká) a pri správnej zmesi a pomere oleja v benzínu bude čierna sviečka
 
 
Datum: 20. června 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci chci se zeptat jestli je tato klika úplně nová nebo je to stará zrepasovaná http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Už jsem jsi všiml že je to tam napsané ale stejně děkuji.
 
 
Datum: 19. června 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jestliže je vyrobená na Taiwanu, tak musí být nová. pochybuji, že by se jim vyplatilo posílat přes pul světa kliky na repas.
 
 
Datum: 19. června 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
potřebuju poradit co s tim mam udělat mam mustanga a když je studeny tak chyta na prvni šup ale jakmile se zahřeje a jaho chcipnu a chci nakopnout tak už nejde předstih i odtrh je seštelovany a je tam dana i nova svíčka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. června 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18147    
Seřiď si hladinu a bohatost směsi na volnoběh. Pak ti bude chytat i teplej na první. Ve většině případů je vysoká hladina. Pak zasranej vzdušnik volnoběhu. Lze dát i menší volnoběžná tryska.
 
 
Datum: 19. června 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel14967    
Sklepával jsi odtrh na svíčce na 0,5 mm? Taky mám mustanga a s origo odtrhem na svíčce za studena taky chytl na první šlápnutí, ale špatně držel volnoběh a za tepla na nakopnutí chytl a hned chcípl a už jsem ho nenastartoval a šel i hůř roztlačit. Sklepl jsem odtrh na 0,5 mm (svíčka brisk N15C) a za studena vždy na první šlápnutí, za tepla max na 3 šlápnutí a krásně drží volnoběh.
 
 
Datum: 19. června 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18145    
Je to konstrukcni neduh a je to vyreseno doporucenim ze za tepla se pri startu ma stroj leche naklonit na stranu ke karbecu a pak az nakopavat....
 
 
Datum: 18. června 2015 0:05
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Čest přátelé,mám takový nepříjemný problém mám klasiko pionýra motor 21 a nehorázně mi zvoní od válce válec po výbrusu vč nové pístní sady pístní čep nemá vůli v oku tak vůbec nevim čím to jako je ale jde to od válce díky čau :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2015 9:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18142    
Chlapci,tak já vám to vysvětlim. Rozměr 39,5 je 6.výbrus a zde je nutné ukrouhnout hlavu,aby do ni píst nenarážel (to je to klepání). Rozměr pístu vepředu a vzadu se liší o 0,25mm protože tepelná roztažnost,ty jsi měřil vepředu,proto si naměřil o 25 stovek menší rozměr,to je ok. Dále - některé "druhovýrobové" písty a kroužky prostě chrastí ... dej tam český silný kruhy a bude to cajk ... jinak klika dole či ojnice,primární řetěz atd ... hledej ... a pokud tu hlavu nevyřešíš zničíš kliku ... možná už je dole načatá ...
 
 
Datum: 17. června 2015 9:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
tož. tři desetiny jsou opravdu sakra moc. Koupil jsi píst na jiný výbrus, asi bys musel jezdit na nitro aby se to vymezilo XD(například válec v toleranci C a píst A ještě pochopím, ale tohle je totálně mimo). Tady jsem našel jak by to mělo být - http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-pisty-valce-krouzky-vybrus-zabeh.html - číslo výbrusu bohužel nevím jak zjistit jinak než měřením, ale tolerance by měla být na válci vyznačená(mám dojem, že se buď vyráží, nebo nějak fixou, už si nepamatuju jakže to je)
 
 
Datum: 16. června 2015 11:28
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18137    
Tak jsem to dnes rozebral a normální šuplerou poměřil. Válec je jak jsem psal po druhém výbrusu, naměřen průměr 39.55mm. Jenomže průměr pístu je 39.25mm. Že by chybička ? Píst se ve válci malinko vikle. To bude asi to zvonění, ne ?
 
 
Datum: 15. června 2015 22:54
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Pokud jsem pochopil správně, kliku jsi nedělal. takže bych to tipoval na ojnici u kliky. Pokud jo, tak bych šel po kroužkách. Nedávno jsem řešil cinkání 350 kde byl origo tříkroužkový píst ale kroužky byly z dvoukroužku nové, avšak o půlmilimetru nižší, takže cinkaly jak blázen. Mohly ti ještě vypadnout seegrovky z pístu a čep vyjel do strany, kde demoluje kanály. Zkus sundat hlavu a válec a vzít za kroužky proti pístu, za píst proti ojnici, a nakonec ojnici vůči spodku. Pokud to zvoní tak, jak říkáš, ta vůle bude určitě někde znát. Ještě mě napadlo, jestli máš mezi válcem a kartery papír nebo kit, setkal jsem se s tím, že píst narážel do hlavy i bez žádných tuningových úprav.
 
 
Datum: 15. června 2015 13:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18134    
Když jsem to kontroloval, válec je opravdu viditelně po výbrusu, jak původní majitel tvrdil, píst a kroužky jsou úplně nové. Hrany na kanálech jsem srazil jemným pilníčkem. To zvonění se ozývá hlavně při brždění motorem, nebo při dosažení maximálních otáček. Stačí na neutrál protůrovat. Při puštění rychlopalu, jak začnou klesat otáčky, ozve se to zvonění. Při brždění motorem za jizdy je to ještě o dost hlučnější.
 
 
Datum: 15. června 2015 13:27
 
 
 
 
Jméno: Lukas      IP: uživatel18134    
Ahoj, já motorku koupil už sčerstvým druhým výbrusem a mám úplně stejný problém. Bylo by možné, že je nasazen nevhodný píst (třeba o stupeň menší) a ten se vikle a zvoní/drnčí ve válci ? Jak bych to poznal ? Tak přesné měřidla nemám.
 
 
Datum: 15. června 2015 13:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Srazil jsi hrany na kanálech? Kolikátý je to výbrus?
 
 
Datum: 15. června 2015 13:20
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj kluci,Byl by někdo z vás ochoten mi pomoci?????Moc nutně potřebuji půjčit stahovák na pístní čep na Babeta 210!!500kč jak jsem se díval ja šíleně moc a potřebuji to jen jednou a pak roky nic!!!!!Za bublinku a poštovné i něco navíc za ochotu pošlu čestné motorkářské zpet!!!!!Spěchá to!!!!Donluví se semnou nějaká dobrá duše a pomůže mi????Jak se někdo ozve napíšu mu adresu.DÍKY ZA POMOC A OCHOTU!!!!!!Jirka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj zabijáci,dík za rady už je ta mrcha dole!!!!!!!Super jednoduché a nekompromisní!!!!!!!!!!!
 
 
Datum: 12. června 2015 15:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18124    
Dělam to tak už léta,mam delší M8 imbusovej šroub s víc prořízlym závitem,matici M8,velkoplošnou podložku M8,jedu obyč podložku M8 a vždy poskládam z různejch pouzder takovej "tubus" do kterýho ten čep vytlačim ... při montáži je to opačně (a zde je potřeba ten delší šroub s delšim závitem) ... čepem prostrčim imbus,na druhou stranu dam podložky a utahuju a čep zajíždí dovnitř. Bacha při vtahování čepu do pístu ať vše sedne a vše máš v jedné ose,musí to jít jak po másle,nesmí se nic zašprajcnout,mohl bys pak nalisovat čep šejdrem či roztrhnout jehlový ložisko ...
 
 
Datum: 11. června 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Heuréka už je mi to jasné!!!!Dík zabijáku!!!!!
 
 
Datum: 10. června 2015 21:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně... matka na závitový tyči (plus kontra, je li třeba klidně), nebo nejlíp hlava imbusovýho šroubu správnýho průměru vytlačí čep do trubučky o vnitřním průměru větším než je vnější průměr čepu... nic v tom nehledej, jen zapoj rozum..
 
 
Datum: 10. června 2015 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Počkat-počkat!!!Jako dát tam matku a ta bude čep tlačit ven a pak oráceně??Chápu to dobře????!!!!
 
 
Datum: 10. června 2015 21:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi tak.. 1000x rychlejší než čekat na nějakýho aktivistu, kterej ti pošle stahovák (ani se nemusíš dočkat)... prostě prostrčíš čepem vhodnej průměr závitovky či dostatečně dlouhýho šroubu a vylisuješ čep do trubičky opírající se o píst...
 
 
Datum: 10. června 2015 20:52
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
No fakt jsem úplný divák!!!!Total out!!!
 
 
Datum: 10. června 2015 16:32
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Závitová tyčka + 2x podložka + trubička + 2 matky a máš to venku. a zpět zahřát píst PBčkem a zmrazit čep a je to.
 
 
Datum: 10. června 2015 16:13
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj zabijáci,prosím o radu Babeta 210.Jen po zahřátí motoru stroj přestane mít tah a pomalu se nerozjede z místa!Spojky nové odmaštěné,výfuk -karbec-předsth-vzduch atd...vše uděláno ok.Půjčil jsem si od kamoša měřák komprese a má tak 3/4 od zdravé Babety-udělal jsem porovnání.Mám shodit válec a juknůt tam nebo ještě řešit karbec?Jak říkám za studena na první šlápnutí tahá-pak 500m a výkon je total pryč jen vrčí za 1 nedá a velmi špatně se dá při zahřátí natočit(spojky zabírají)Vychladne a zase 500m a to samé!Nepište mi svíčka atd...To je vše nové.Dík za radu!!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Klucííí mám to!!!!!!Už jsem fakt nevěděl tak jsem sundal válec a ejhle vona ta svině si pochroupala pístní kroužek a flusla ho do výfuku!!!!!Dík všem za rady ty jsou vždy k nezaplacení při dalších problémech!!!!!!!
 
 
Datum: 10. června 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tipoval bych to na ucpaný výfuk-píšeš ale že o.k. Skuz jet jen na kolínko-na simson mě upadla přepážka a bylo to podobné. Po malé pauze jel po chvíli podobné přiznaky
 
 
Datum: 10. června 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Jakou barvu má svíčka neuchlastává se(bohatá směs).Zkus pořádně vyčistit karburátor a seštélovat ;-)
 
 
Datum: 10. června 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: konas      IP: uživatel18121    
Tyristor nebo cívka. Spíš tyristor, cívka by vydržela do zahřátí. Jestli máš nové provedení se zakomponovanou cívkou, hoď ho rovnou po psovi...
 
 
Datum: 09. června 2015 22:22
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Zdar,mam repasovaný motor jawa 21.měl sem drobet natvrdo převodovku nejspíš nové bronzy na předloze.dal sem to dohromady že to vyzkoušim.je na tom dělané všechno.a nechce to držet volnoběh a motor de hrozně ztuha se mi zdá.válec je po půl minutě horký.jak se dájí bronzová futra slícovat.nebo nemám to zkusit ještě zajet? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 9:08
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Klika se většinou lidem točí, pokud nejsou úplný jelita, ale právě s převodovkou je trošku problém. Nejčastější problémy jsou malá axiální vůle jedné nebo druhé hřídele (zpravidla blbě vyrobený futra - jsou moc vysoký), nesouosost kluzných ložisek (prostě ne všechny katrery byť párové jsou OK ať už vinou výroby, spíš ve většině případů následky odborného půlení sekerou), a pak ještě když se obě hřídele točí jen na neutrály nebo jen třeba na dvojku tak na 1 nebo 3 může vidlička příliš tlačit na na kolečko a pak se to netočí jak má.
 
 
Datum: 12. června 2015 9:08
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Klika mi de taky tak,byl tam drobet problém v guferech,asi sem je naklepnul dost nafest.na videu je tam nemáš,tak nevim jaký na to maj vliv u tebe.tu převodovku vyzkouším a uvidím,mě příjde že se to projeví nejvíc po složení ze ty pouzdra nejsou v ose a že předloha tlačí na výstupní kolečko. maximálně musim zabrousit zuby.nic víc pro to neudělám.kartery samozřejmě párový.
 
 
Datum: 11. června 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Po složení se ti převodovka na všechny kvalty musí točit minimálně jak je vidět na tomhle videu, https://www.youtube.com/watch?v=yjkx0kuSzLs a to jde ještě docela fest.
 
 
Datum: 11. června 2015 8:28
 
 
 
 
Jméno: Vít Fišer      IP: uživatel16733    
Kola nemam nový ale převodovka byla v jinym fiku.no nic du na to znovu.
 
 
Datum: 09. června 2015 15:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18118    
Až to rozpůlíš tak uvidíš,kde to drhne... zuby to mužou bejt,jestli si nějaký kola kupoval nový
 
 
Datum: 09. června 2015 8:33
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To samý pilník ten ti taky nedojede konec.ja to rozebral a zjistil jsem že koš toči pěkně,ale výstupní kolečko moc ne.a když drobet odehnu předlohu tak to je dobrý tak mám teda brousit zuby?
 
 
Datum: 08. června 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
A jak to projedeš výstružníkem když je to druhý pouzdo zavřený.
 
 
Datum: 08. června 2015 22:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
Ja jsem pro vystruznik anebo soustruh
 
 
Datum: 08. června 2015 15:49
 
 
 
 
Jméno: muf      IP: uživatel13882    
šábrem
 
 
Datum: 08. června 2015 12:25
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Už je rozebráno,ja chtél jenom vědět jak stružíte ty futra.
 
 
Datum: 07. června 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
se ti to zahřeje a hryzne se ti hřídel v převodovce a na místě zůstaneš stát. Hřídel se bude zahřívat až se úplně zahryzne do ozubeného kolečka. Pokud ti to nešlo volně otáčet tak to znovu rozdělej ten motor.
 
 
Datum: 07. června 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Ja sem takový odpovědi čekal.jak ale děláte ty futra.jenom smirkem,nebo to nějak stružíte.protože jinak klika šla krásně.ale jak sem utáhnul šrouby karterů tak to bylo v haji.mám mezi normálně papír.
 
 
Datum: 06. června 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
Práce dělaná napůl ... tak to znova rozhoď a bádej ... na jedný straně budeš mít moc vysoký futro ... to bohužel musíš zjistit sám,který z nich chce o fous stočit ...motor si slož jen s převodovkou na suchý papírový těsnění ať trefíš vůli... ty 2 desetiny souhlasej ... a přikláním se k Pepovi - když si motor složil,tak si nekontroloval,zda se vše volně točí??? !! Opravdu platí,že si nic jenom tak samo od sebe nesedne ... musí to být ok už po složení a teď vidíš že je to pravda ! Já jednou dokonce musel pilovat zuby na novym dvojkovym kolečku,protože mělo blbě udělaný dva zuby a skoro se to netočilo ... ovšem pro mě nou stress,vždy si napřed odzkoušim motor složenej bez kliky... vše musí fungovat ok ... nefungovalo,tak to zas šlo ven no ...
 
 
Datum: 06. června 2015 12:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Jinak predloha ma mit vuli v ose 0,2 mm a v dire hmatem sotva znatelnou ..pokud si ji tam nakoril natvrdo muhl si ji ohnout vyosit ozubeni a radikalne si zkratit zivot cele prevodovky
 
 
Datum: 06. června 2015 11:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Tak kdyz si to skladal tak si snad vsema hridelema a motorem protocil a rychlosti vyzkousel zda se to toci volne ne?
 
 
Datum: 06. června 2015 11:51
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím, potřeboval bych poradit ohledně kliky na babettu 207. Je lepší dát starou kliku repasovat vychází to na 800kč nebo rovnou koupit novou? A ta co tady má sesa to je Taiwan nebo CRKčko případně má s ní někdo zkušenost? a je mezi taiwanem a crk rozdíl?Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
No nic ověřeného, hledal jsem po netu.... Ono na desítky bych to doklepal i na soustruhu ale má to být do babetty která je na delší jízdu než do obchodu a z5 takže to nechci riskovat.Spíše mě zajímalo jestli má cenu tu starou vůbec repasovat nebo dát 300 navíc a už mít nový kus a z těma jehlama se mi o zdá že by to mohlo vydržet víc i kdybych třeba nedodržel poměr oleje....
 
 
Datum: 05. června 2015 22:45
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Ahoj draku.Pokud máš frajera který ti kliku rapasuje a vyváží na tisíciny tak do toho jdi!Rozlisovat vyměnit ložisko a slisovat a nějak doklepat to na desetiny umí i cvičená opice!!!!!Šeša na každém produktu upozornuje na výrobce-nebo mu stačí napsat majla a dá ti vědět.
 
 
Datum: 05. června 2015 17:20
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám takoví dotaz mám zajetej válec s pístem je to chvíli po výbrusu a pístní čep je v pístu volnejší jde nasunout za studena rukou závlačky sem potočení neměl jsou tak jak sem je dal a odřeně od čepu zevnitř nebyli mám to tak nechat ? viděl sem že to prošoupalo závlačku a ta se ulomila a udělala ríhy ve válci tak mám strach aby mne to taky nepotkalo . pístní čep je novej mažu 1:30 M2t api TC odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Mel by tam jit ztuha ..kor jestli mas v oku futro
 
 
Datum: 04. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Hezky den chci se optat kam patri ``MEZIKROUZEK VYFUK S 11`` tu z kramku na stadiona odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Pokud je to ono, tak je to kroužek zalisovaný do výfukového kanálu ve válci. V podstatě nahrazuje těsnění mezi válcem a kolenem.
 
 
Datum: 06. června 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel17305    
Ahoj, Pionýr 20 Po dvou až 3 dnech mi odchází gufero pod zapalkem a nevím proč. Klika byla přelisovaná a po najetí cca 600km (výbrus) začlo odcházet gufero.Dám nové,seřídím předstih,po najetí cca 150 km přestává držet volnoběh ,při zařazení z 1-2 a z 2 na 3 nejdou otáčky dolů mezi řazením, jak kdybych držel plyn. A když vyšteluju volnoběh, tak výbuchy ve válci jdou rychle po sobě,jak kdyby to byl čtyrtakt. Dám nové gufero,seřídím a na 3 dny šlape jak hodinky. Proč to gufero odchází ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
No vida,tak je ten problém kombinovanej ... tušil jsem nějaký takový problém ... tak ať se s novým motorem daří.
 
 
Datum: 08. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel17305    
Tak zjistil jsem,že na klice cestuje ložisko,Tak že měním motor.Už na to nemám nervy.
 
 
Datum: 08. června 2015 8:40
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
a namažeš ho vazelínou vždycky před montáží?
 
 
Datum: 07. června 2015 22:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6665    
Klika muže mít projetej čep/hřídel.... pak to drbe gufero ... když lidem nechávám repasovat kliky,tak je na to vždy upozorňuju,je to doslova průser ....
 
 
Datum: 04. června 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Čau draci mam jawu 50 pionír předělanou na kross a mam tam 4 kanalový valec myslíte že to klikovka vydrží nějakých 10 000 otáček. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18113    
Ano
 
 
Datum: 06. června 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Stando, ňeco takového? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/klika_jehla_nahore_cep14_1.html
 
 
Datum: 04. června 2015 19:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6665    
Stará ne,nová či dobře repasovaná s pořadnou ojnicí to vydrží.
 
 
Datum: 04. června 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak se projevuje malá vůle čepu v bronz. futru ojnice, nebo když se futro v ojnicí točí u pionýra? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
Cinká to a se zhoršujícím stavem to až klepe. To že se futro točí už je hodně špatný. Pio s vymlácenou klikou jede hůř,ale dokud nevyletí první jehla dole tak se motor točí a "jede" ...
 
 
Datum: 08. června 2015 6:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Zdravim, co mi u pionýra zvoní ve válci, když je po výbrusu a má najeto asi 400km? Motor jsem měl rozdělanej ale nic vyditelnýho jsem nezpozoroval.. Mezera mezi zamkama asi 0,35mm.. nevíte co by to mohlo dělat? Nemůže to bejt tim, že dávám málo oleje 1:50 , a pak se kroužky tolik ,,nezapejkaj" a zvoněj? Jinak pístní čep mě chodí v kluznim ložisku, nemohlo se něco stát tam?. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. června 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
Co jse vymačká? Pístní čep šel do pístu docela pěkně, protože píst byl nahřítej, a vůle ve futru byla řekl bych rozumná..
 
 
Datum: 03. června 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak kliku nejlíp poznáš když ji tedy rozděláš. Vezmeš ji jednou rukou za ojniční čep a do ty ruky bouchneš směrem dolu a pak je slyšet cinknutí na ojnničnim čepu. Je to tedy laický ale funguje to. A jak ti tam šel pístní čep? lehce? Někdy se to vymačká do elipsy a už to cinká
 
 
Datum: 03. června 2015 20:16
 
 
 
 
Jméno: Pepe      IP: uživatel14157    
A jak cinká klika? Tadyto je takový jakoby chvění, jako kroužky spíš, ale ty toho nemaj najetý moc..
 
 
Datum: 02. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Výrobce doporučil 1:20 ale v ty době byl pouze M2T. Dnes ty oleje jsou o něčem jinym. 1:50 je tedy hodně málo ale nejspíš cinká klika. Nový výbrus-větší tlaky tak to má za sebou. Většinou se dělá obojí-klika+ válec
 
 
Datum: 02. června 2015 20:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18104    
A proc proboha mazes polovicny pomer nez porucil vyrobce ? Vzdyt snad premyslis kolenem znam lidi co to hvizdli na 1 20.. a asi si nesrazil hrany na valci a hranach ze
 
 
Datum: 02. června 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel18106    
Čau draci mam novy vybrus a nevim jak ho zajet. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18108    
Podle vůle výbrusu. Volnější výbrus aspoň 50-100km,výbrus s normální vůlí 250-500km dle chování motoru... ale pokud to dělal inteligentní člověk,tak je to vybroušený volněji a v úvahu přichází ta první varianta. Dej bohatší směs (hnědá svíčka) a nepřetáčej do maxima,drž se spíš v otáčkách seriovky - do 5000-5500-6000ot/min max... s uvolňováním motoru přidávej do tempa. Oleje 1:20 až 1:25. Hlavně volně,kontroluj teplotu motoru,občas barvu svíčky a taky po čas koukni do válce ... počas vyčisti drážku pístního kroužku kdyby se napejkal. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 01. června 2015 16:54
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel17693    
Je to pionir a je tam 4kanalový válec a dellorto 21.
 
 
Datum: 01. června 2015 16:00
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,tak není to nic složitého předpokládám že je to Pionýr.Nařeď benzín s olejem 1 : 25 třeba M2T aby se to rychle ojezdilo a pak už je to taky jednoduché jehlu na 3tí zářez se zhora dát to do kupy zrovna SI SEŘID ZAPALOVÁNÍ a jezdi tak abys to nepodtáčel ani nepřetáčel kopce tomu nevadí ba naopak a dělej časté přestávky a nepřehřívej to na extrém jinak pokud je to klasiko pionýr tak stačí vyjezdit v tomto režimu tak 2 nádrže a pokud je to mustang tak 1dnu zhruba těch 10 litrů stačí na dobré zajetí :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:45
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel17478    
zdar draci \r\nmam doma fichtla 21 a jede tak maximalne kolem 50. zda se mi ze jde docela do vysokejch otacek ale moc nejede valec a pist jsou bez ryh. Cim to muze byt ze to jede tak pomalu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Že by šla klika ztuha? Někde se tu poflakovalo video jak se má točit klika bez gufer. Nebo může být něco ve směsi,špatnej předstih, mezera na svíčce, netěsnící kroužky, špatně nafouklý kola, zatuhlej řetěz, ložiska v kolech, špatně nastavený brzdy, kolečko na sekundáru, ojetá rozeta, plnoštíhlej řidič atd atd atd. Tipuju to na kartery "potuněný" odbornou demontáží páčidly a jeblý díry na ložiska co ti drží kliku, nebo jsi to ještě nezajel. Pokud rukou na neutrál roztočíš magneto a klika se ti kvůli kompresi vrátí nazpátek tak to v motoru není. Pokud se ale zastaví ještě dřív než narazí na úvrať ,tak holt jde něco ztuha. Mustang mi v origo s přehledem jel 80(mám bloček kde mi i zapsali rychlost XD)
 
 
Datum: 24. května 2015 14:23
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel17740    
Cau draci,dal jsem 40tkovy valec a jede to hur nez na 38. Co mam udelat proto,aby to jelo tak jak ma? Diky za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18085    
To je v pořádku,ona ta polská náhražka jede prostě míň. Nic v tom nehledej,seřiď to a jezdi,nejede to špatně,jen prostě málo ... kdybys to chtěl otevřít,musel by sis upravit minimálně sací kanál,lépe i krapet hrábnout do výfukovýho kanálu,ale to nutný neni... mužu ti to udělat kdybys chtěl,podmínkou je ovšem verze válce s dobře udělanými přefuky,na té druhé - horší verzi to nemá cenu řešit. Ta dobrá verze má symetrické a stejně velké přefuky a stejně odlité, ta špatná verze má jeden rovně a jeden nakloněnej,navíc tvar není zaoblený kosoúhelník ale takovej skoro půlkruh ... no prvním pohledem je poznat,že je to odlitý úplně blbě. Další podmínkou je použití dvoukroužkovýho pístu. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 22. května 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18084    
No do zacatku bych to nechal zabehnout ..ale zadne zazraky necekej napsano bylo mnohe a uz je ta polska hlava s drsnosti povrchu mluvi za vse ...vypada jak 40 let stara ceska po tom co to sezralo krouzky...proste te 5 ccm za ten litr nestoji ...a to nemluvim u upravach ktere jsou krasne ale fik te s nimi vijde na cenu cz 476 coz je na jezdeni od 16 fine stroj
 
 
Datum: 22. května 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čaute lidi všiml jsem si že mi podfukuje hlava a mam silikonovy tmel na motory myslite že by jsem mohl dat trošku na sedlo hlavy děkuju za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18074    
Občas dělám i opravy motorů a leckdy žasnu,co jsou lidi schopný narvat pod netěsnící hlavu... silikon všude,hlava a válec oblitý ... do toho zasazený různý kusy plechovejch kroužků a nebo jakejchsi šňůr,klingeritu,papíru a tak... jednou dokonce vmáčklý jakýsi tvrdý těsnění v hlavě ... hlava na přejetí soustruhem .... o silikonu v klikový skříni a v přefukách nebudu mluvit ... jediné funkční řešení je zabrousit hlavu na válci brusnou pastou na ventily,stojí už nevim jestli 25,- nebo 50,- no prostě pakatel ... práce na deset minut...
 
 
Datum: 16. května 2015 19:18
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel15889    
Lepšie keď použiješ tú brúsnu pastu.
 
 
Datum: 15. května 2015 22:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Udějel si kroužek z hliníkové plechovky od piva.Já jsem si to taky udělál před 3 rokama a je to super ;-)
 
 
Datum: 15. května 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Žádný těsnění tam nepatří, hlavu zabruš brusnou pastou a je to.
 
 
Datum: 15. května 2015 15:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel17844    
Mezi válec a kartery silikon pomůže, ale ohledně hlavy je silikon naprostá šílenost. Vzhledem k tlakům v hlavě ho to jednoduše vyflusne ven. Dává se tam hliníkové těsení(stojí cca 30kč), nebo udělat kroužek z alobalu. samozřejmě přiměřeně utáhnout.
 
 
Datum: 15. května 2015 14:45
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel16298    
Zdar borci nevite jak spravit utoceny srob jak vece z valce ke kolenu jak to koleno drží diik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. května 2015 23:45
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. května 2015 23:45
 
 
 
 
Jméno: pete      IP: uživatel18056    
Zdar draci,\\r\\nnevite kde dohledat vule klikovky na 250 panelku, mam ji po repasi a vubec se mi to nepozdava, axialni vule na ojnicnim cepu 0,6mm, vzdalesnost setrvacniku ted si nejsem jistej bud 45,2 nebo 55,2 mm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 2:46
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem k tomu, že nikdy netrefíš axiální(neboli osovou, pokud tedy nejsem totálně dezinformován) polohu kliky v karterech(např. kit vs papírové těsnění), tak tam nějaká vůle musí být(na čepu u pístu máš určitě taky vůli dost velkou(mám dojem, že snad 2mm, axiální samozřejmě)). Na 175 kyvce mám obdobnou a nejsem si vědom žádné závady za těch 8000 km(ani mě nenapadá, čemu by ta vůle(vzhledem k tomu, že tam je vždy(alespoň vždy, co jsem skládal motory, tam byla)) v tomto případě vadila, defacto se to bude i líp mazat, když bude větší a setrváky nebudou drhnout o kartery). Samozřejmě za předpokladu, že je to opravdu axiální vůle ojnice vůči klice, pokud je to vůle kliky vs kartery, tak je zle(nedejbože radiální(vzpomínka na stadiona vydávájícího stejné zvuky jako šuple plné přesýpajícího se spojovacího materiálu závitu M3-M22...)). Pokud se opravdu strachuješ, zkusím ještě zavolat známému, který má někde schovanou origo nejetou kliku do 250 kejvy a uhnat ho, aby změřil onu vůli na origo kusu(podle mě stejně bude takhle velká).
 
 
Datum: 01. června 2015 2:46
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.05.2019 15:36:07 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu