www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, mám válec po výbrusu (0,05mm), kolik mm mam nechat mezeru, mezi zámkama kroužků? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2015 17:45
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15840    
0.2Mm
 
 
Datum: 03. května 2015 17:45
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18048    
Zdravim nemate nekdo zkusensti s upravenym valcem a hlavou cestovni verze od p. Stejskala dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
Ahoj,Stejsky to jistě nemá vůbec špatné určitě to po odladění pojede perfektně já jezdil na max otevřenej válec prakticky totožný od Standy Hrbka vrtání 41mm 60 ccm a jelo to ůplně brutálně válce od Standy doporučuju :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, je pravděpodobnější že se mě kousne píst ve válci po výbrusu, když ho dám na starší motor? Tím myslím že ložiska nejsou nová, klika jetá pochopitelně taky volnější atd. Nebo je naopak lepší dát výbrus do trochu jetýho motoru? Ložiska mají najeto asi 3000km a klika je stará originální. Jinak výbrus je s vůlí 0,05mm. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel3739    
Vyboucháná klika,jetý ložiska a kouslej píst při zajíždění spolu nemaj absolutně nic společnýho. Vybroušenej válec si dej na jakej motor chceš. Jen pozor,pokud je klika už opravdu s vůlí tak je možné že ji válec s opět pořádným tlakem trochu dorazí... pokud má vůli jen ve futru,tak je to šumák,futro vyměníš,ale jestli má klika citelnou vůli dole,tak na takový motor bych nový válec neosazoval. Asi tak.
 
 
Datum: 27. dubna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau lidi mám problem mam Mustanga je tam dany novy píst a teprve se zajiždi něco už je odjete alezačlo mi to nějak blbnout když přidám plyn tak se mi přidusi a až potom chytne otačky jak ma předstih je vyštelovany a mam sportovní filtr palivove vedeniv pořádku akorad mi trošku prosakuje benzin s plovakove komory nevim si s tim rady předstih je štelovany dvekrat a pořad to nějak nechce jet alejak říkam když chytne otačky tak jede děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. května 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ten sportovni filtruž jsem sundalale stejně mi to nějak špatně jede když přidam plyn rychle tak se přidusi a potom chytne dobré otačky
 
 
Datum: 01. května 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
ten přímej nedoporučuju.. benzínem se rozpustí guma a pak se nakonec utrhne a prejedeš ho.. taky se mis talo ;-) :-)
 
 
Datum: 29. dubna 2015 21:08
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kde ten karbec máš potečenej? Pokud myslíš jak je plováková komora, tak to můžou být 2 věci. Když přeplavuješ karbec, tak ti přece vždy benzín přeteče kolem víčka plovákovky a steče po karbecu nebo ti špatně zavírá plovákový ventil a pak ti benzín přetíká ven a to by způsobovalo hodně bohatou směs a motor ti pak může blbě jet...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
udělal jsem to a jede to lip ale stejně budu kupovat opravnou sadu do karburatoru a neni mi jasné proč mam karburator potečeny od benzínu
 
 
Datum: 27. dubna 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zkus tam vrátit origo filtrbox, pokud to bude dělat i s ním, tak bude problém jinde ;-)
 
 
Datum: 27. dubna 2015 14:09
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak jsem vyšteloval tu hladinu a děla to pořad když jedu tak na čtvrt plynu tak to jede když jsem na pul plynu tak jde slyšet z karburatoru jako by se dusil a když dasmplny tak se to rozjede a jede jako drak tak ja nevim už co s tim vyčistil jsem palivove vedeni a posunul jehlu na druhy zářez
 
 
Datum: 27. dubna 2015 13:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
Zkus a uvidíš,eventuelně porovnej obě varianty,nechci tě od toho hned odrazovat,ale výsledek je na 90 procent jasný dopředu... filtr box jede a pak jedou filtry v řádu 500-600Kč od Stage6 a podobně...
 
 
Datum: 26. dubna 2015 21:51
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže to byla asi špatna volba co ten sportovni filtr ? Takže mam radši přejit spatky na klasiku ja s ti sportovnim nemam moc zkušenosti nebo mi poradiš nějaky ten filtr
 
 
Datum: 26. dubna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
No dobře no,ten je o 10% lepší :-) až vyladíš tu hladinu,tak napiš znova,proč ti to blbě točí,rád ti pak odpovim :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale ja mam sportovni ale kryty
 
 
Datum: 26. dubna 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
Vysoká hladina a přímej filtr,dokonalá kombinace ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš vysokou hladinu, tady máš návod jak ji nastavit http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html nebo ti blbě zavírá plovákový ventil ;-)
 
 
Datum: 26. dubna 2015 13:26
 
 
 
 
Jméno: mustang ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pošli mi prosím odkaz děkuju
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18041    
Proste si dej malinko niz hladinu...viz pajkovy stranky...anebo proste si nepatrne prihni ten plisek na vicku cca 2 mm
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim mám rozpůlený motor čz 175/477 a mezi ložisky na klice v levém karteru není labirint ale rozpěrný kroužek který je o málo větší než vnitřní kroužek toho ložiska...ten kroužek je psaný i v seznamu ND...tak se chci zeptat má tam být labirint nebo tenhle kroužek stačí?? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
ok..díky
 
 
Datum: 23. dubna 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u 477 je na klice simerink... ten simerink je ze strany od setrváku... to mezi ložiskama je jen rozěra.. nic víc
 
 
Datum: 23. dubna 2015 19:58
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18030    
Staci ten krouzek
 
 
Datum: 23. dubna 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Ak je na pieste napísané 2B, tak to znamená druhý výbrus ?? Ďakujem. (Jawa 05) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ďakujem !
 
 
Datum: 16. dubna 2015 23:19
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
2-druhý výbrus, B - by měla být výrobní tolerance
 
 
Datum: 15. dubna 2015 18:47
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj dostal se ke mne pionýr táhne hezky to jo je tam 11zub a má taky trochu sníženou hlavu z 05 motor po GO klika výbrus ložiska gufera tesnění benzín dotejká karbec sem sladil hladina lícuje dal jsem už i níž jehla 1 a 2 zářez stejný filtr 1 díra v horním krytu skoušel sem udělat i přicpat jiní ale bez výsledku vejfuk vypálenej kladívko kondík cívka nový . Takže k tomu co to dělá táhne hezky je trochu lenivější na 3 v kopci ale nic hrozního ale jedu po rovině a držim třeba čtvrt plynu furt stejně a on jakoby se rozjede a když by mněl držet stejní otáčky tak jakoby prská nejde stejně furt jakoby takoví trrr občas stejnoměrně a zase trrr nevim jak to popsat nikdy sem se s tim snad nesetkal potom sem se dozvěděl že motor nemá párovaní kartery ale jiní svíčka n15 oranžová a ted sem dal PAL super 14-8 a je bílá taky je víc oleje v benálu víc než je zdrávo co muže zlobit ? už si s tim nevim rady napadá mne jen už proházet karbec s mího mustanga jestli nejni někde chyba dík všem za odpovědi už mne nic nenapadá díky všem . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj nakonec to bylo na uplnej kravině vše mezi válcem a karterama v místě kde se to pulí chyběl tak 1 mm tesnění byla tam škvírka a tudy to bublalo tak nějak sem to utěsnil silikonem bez pulení a pionír ožil a už to nedělá všem moc dík za rady :-)
 
 
Datum: 15. dubna 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyměň gufera na klice
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Buďto je bohatej a nebo se vrklá kladívko v čepu a jak se tam hejbe,tak se mění odtrh a občas to takle kokrhá.... muže to bejt i moc skleplá svíčka... karterama to nebude
 
 
Datum: 14. dubna 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
ješte sem zapomněl volnoběh drží ale je nepravidelnej ale nechcípne ani za studena ani za tepla a starty za studena na první max na 2 a za tepla trochu hůř někdy na 1 někdy 2 nebo 3 nebo taky chytí bez plynu někdy zas jedině s plynem a nechce se mu záleží jak jedu
 
 
Datum: 13. dubna 2015 23:11
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
Zdravim mám dotaz...mám motor po GO (nový ložiska, gufera, klika, výbrus) a klikou kličem trošku ztuha ale ne silou otočím ale po složení nakopávačkou ne...je nečo špatně nebo po nalití oleje a roztlačení se to rozejde??? opravu jsem si nedělal sám....jde o ČZ 175/477...díky za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
tak vůle tam je...takže myslíš že ty ložiska budou špatně??
 
 
Datum: 16. dubna 2015 14:43
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
ok zítra zkusím...zatím děkuji
 
 
Datum: 16. dubna 2015 12:22
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prstama ji chytneš a musí mit vuli dopredu a dozadu
 
 
Datum: 15. dubna 2015 22:55
 
 
 
 
Jméno: pepe      IP: uživatel1946    
jak říkám nedělal jsem to já takže netuším jak je to poskládaný měl jsem jenom sundanej spojkovej koš a ten segment a ten je správně protože košem hýbe ale koš už neotočí primárnim kolečkem...a ty vůle to se pozná jak??
 
 
Datum: 15. dubna 2015 9:21
 
 
 
 
Jméno: dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
špatně nalisovaný ložiska,máš vymezenou vůli na předloze?(hnaná hřídel) je na ní šnek na tachometr.vůle myslim 2-3 mm teď z hlavy nevim
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:13
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Že to jde trošku ztuha by až tolik vadit nemělo ale že nejde nakopávačka tak na to olej ani roztlačení nepomůže. Nehnul se ti ten nakopávací segment? Jak se vyosí tak to nejde. Rozdělat a uvidíš. Dávej to dohromady, než to sešroubuješ abys tu nakopávací hřídel měl připravenou na startování. Pak by to nemělo vypadnout
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:47
 
 
 
 
Jméno: Daniel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdravim hosi mam jawu 50 pionyra delal sem natom 2 vybrus mam tam 2 krouzkc pist a proste vula na krouzkaj je jak ma byt ale nemato tlak jak ma mit a proste to netahne 2 jede jak ma ale trojka je lina cimto muze byt uz su stracenej uplne vybrus je udelanej dobre timsu jistej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Dělal a zkoušel jsem vícero upravených i skoro seriových válců a někdy to po výbrusu nemělo kompresi skoro vůbec,ale vždy po 10-20km si to sedlo,oběhalo se to trochu a už to bylo cajk...takže říkám,že těch prvních 50km může být komprese slabší,ale jak si to sedne,musí to tlačit,jinak je někde chyba,třeba netěsní hlava atd...
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: Daniel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ale zeto nema tlak kterej to ma mit toje divny :-(
 
 
Datum: 13. dubna 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nejni to zajety!
 
 
Datum: 13. dubna 2015 2:52
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Čuste praskl mi na Mustangu primární řetěz což by nebylo tak strašné, ale od té doby mám nějaký špatný výkon a když mu trochu přidám začne ve válci pískat, můžou to dělat pístní kroužky nebo je vina někde úplně jinde ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Dannys      IP: uživatel18001    
váže namaž filc na vačku
 
 
Datum: 14. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Každopádně děkuji za odpovědi. radši tam dám druhý motor který mám po GO a tady na ten se podívám
 
 
Datum: 13. dubna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
koukni se jestli máš namazanou vačku v zapalku, to taky rádo píská
 
 
Datum: 13. dubna 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Nic takového jsem zatím neřešil, ale tipoval bych, že se někde dře ložisko(nebo péro ze simerinku). Jinak byl to opravdu primár? Pokud ano a po prasknutí se někam naštosoval může bejt hlej čep na klice, nebo načlý ložisko. Jinak kroužky spíš cinkaj, to samý vůle na všech možných čepech. Dále mě ještě napadlo, jestli se někde nekouslo ložisko a neprotáčí se v karteru.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám takovej problem na svím mustangem mám trochu sníženou hlavu z 05 motor ložiska spojka a výbrus za studena jede dobře ale jak se ohřeje tak už netáhne moc nevytočí se z rychlostí do plnejch na volnoběh jo ale třeba 1 nevytočim samozápal to nedělá vejfuk vypálenej karbec sladěnej předstih 1.8 co by to mohlo dělat zajeto by mnělo bejt už . dík všem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18000    
Takze dekuji za odpoved a proste mensi nastaveny predstih a ojetim se este zmensil...
 
 
Datum: 12. dubna 2015 16:26
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj Hranu sem srazil hlavu mám utěsněnou dnes sem dal vetší předstih taky sem zjistil že se mi na novím kladívku i když je vačka mazaná hrozně sjel pertinax tak sem to poladil trochu ochudil směs a už to jede dík všem
 
 
Datum: 09. dubna 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17990    
Skuz pridat na predstihu a doufam zesi srazil hranu po obrobeni
 
 
Datum: 09. dubna 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Třeba zkus zabrousit hlavu ještě pastou jestli dosedá tak jak má
 
 
Datum: 09. dubna 2015 6:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17978    
Mozem pouzit hlavu s cz 250/455 na jawu 250/559 ? Jaky to bude mit ucinek prida se vykon nebo ubere ? Nerosipe sa mi motor ? Iba se ptam ze zvjedavosti :-D dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: mustang1971      E-mail:      IP: uživatel16204    
Nauč se prosímtě prvně pravopis jazyka Českého než se začneš srát do motorek :-)
 
 
Datum: 01. června 2015 10:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17983    
Vubec ti tam nepude nasadit svorniky jsou jinak asi i ulozeni na valci ..
 
 
Datum: 04. dubna 2015 15:51
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17981    
Zdar, mam po menší renovaci motoru (opotřebené za nové) a po nastartování a zahřáti motoru mě de výkon znatelně dolů, musim to pořát držet na važších otáčkách a z dvojky na trojku jenom když je motor vytočenej na vyžší otáčky. Napadá mě udělat znovu předstih a nebo zbrousit hlavu s válcem (možná se po zahřátí zmenší komprese -netěsnost- ) popřípadě novej výbrus. Děkuji za radu. Martin odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17981    
Nová spojka, nové pístní kroužky (jeden byl našťíplí) nový plovák, a výbrus. Problém jsem již vyřešil, bylo to moc bohatý a pozdní jiskra.
 
 
Datum: 06. dubna 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Otázka zní co je menší renovace. Nový píst?(bez výbrusu?) Nový válec? Je potřeba bližší specifikace, pak se dá radit
 
 
Datum: 06. dubna 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17982    
Je to bohatý,možná přidej na předstihu,ale každopádně je to bohatý.....
 
 
Datum: 03. dubna 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: jawak210      IP: uživatel12231    
Ahoj mám dotaz ohledně fichtla Motor po Go klika zapalko kladívka svíčka stará PAL ale chodí Válec originál výbrus dvoukroužek horší kroužky ale nic hrozního Hlava 05 snížená Táhne krásně :-) to vše ale když jedu a třeba pustim plyn u zařazení 3 nebo 2 a nechám ho jakoby jen tak blafat když si třeba přibrzduju motorem tak jakoby jak to popsat zaprská nebo jakoby chvilinku má nepravidelnej chod opravdu chvilinku dělá to jak z přidám plny tak jakoby zaprská zadusí malinko ale hned se to rozjede je to chvilinka ale mustang mně to nedělá ví někdo co by to mohlo bejt díky moc všem :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17982    
Je to ulitý,seřiď karburátor do výchozího nastavení viz příručka
 
 
Datum: 03. dubna 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: jawa210      IP: uživatel12231    
ješte dělá to jen když přidám jinak hezky blafe ale jak přidám plyn z jakoby volnoběhu tak se jakoby zaprská zadusí :-) dík za odpovědi
 
 
Datum: 03. dubna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, nevíte někdo jestli je někde na internetu přesný návod jak udělat výbrus? jako celej postup napsanej. Odepište díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
výbrus uděláš sám ale nemusí se to povést sám jsem dělal před 30ti lety a poved se jezdilo to perfektně ale nelíbila se mi ta spotřeba tenkrát na úplné rovině 3l/100 byl to 3 tí výbrus
 
 
Datum: 28. března 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
přesný návod?demontuju válec,koupím větší píst a odnesu do brusírny.Ten odkaz níže je zaprvé pokus o výbrus,zadrudé maximálně se ti podaří šišatý válec o 0,25mm zvětšit.
 
 
Datum: 28. března 2015 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Ondou tady máš "návod". :-D https://www.youtube.com/watch?v=C0QDvhg_jFs
 
 
Datum: 28. března 2015 11:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
No asi začneš tím,že si koupíš honovačku s příslušenstvim ... tím bych řek že je to uzavřený,protože tu si nekoupíš ...
 
 
Datum: 27. března 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17962    
Delali se taky 250 policejni ? A dalsi otazka bili taky nejaky 5 rychlostni ci uz 250 nebo 350.. Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. března 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17821    
Jsou to krásný kousky, mě se líbí ta 627, klasický vzhled, šoupě, výkon 26k nebo 630 ve výkonnější variantě s 48k. Otázkou zůstává, jaké jízdní vlastnosti by od Jawy dostaly do vínku, na RD350 jsem se svezl a byl jsem nadšen z hladkého průběhu motoru bez citelných vibrací. Dokázala by to takhle zmáknout i Jawa? Technicky je 640 bída, ale na druhou stranu je její design nadčasový, mě ani po více než 20 letech neuráží a motor 638 je svým způsobem rarita - vyrábí se přes 30 let víceméně beze změny. To překonává i všechny kulaté motory od péráka po Californii, které se 30-ti leté výroby nedočkaly. Pro rozvojové země perfektní řešení. Náhrada 640 přišla celkem brzo v podobě 593, ale od té doby Jawa prostě nemá zájem prodávat cokoliv normálního a to trvá to dodnes - viz čekání na litr, náhradní díly, servisní síť. A na režim se dnes Jawa nevymluví...
 
 
Datum: 28. března 2015 2:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17964    
Moc pěkný. Ta dvoukarburátorová mi dostala. Hned jsem si ji přirovnal k japonské yamaze RD 250. Škoda že to bylo odpískaný,zrovna modelová řada přicházející po panelkách a kalifovi není ničím zajímavá... tohle mohli bejt motorky co by jawu posunuli dál,ale bohužel.... a nástupnický model 640 je zoufalost... prostě export do rozvojových zemí...
 
 
Datum: 27. března 2015 6:39
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17821    
 
 
Datum: 26. března 2015 1:45
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel17821    
Pětirychlostní motory byly, ale jen v rámci prototypů (např. celkem známé prototypy 627/637/630). Tady je 5ti-kvalt v 640 http://jenikovo.wz.cz/zajimavosti/tipy_jawa_11.htm. Výjimka je 250/593, tam je 5 rychlostí v sérii. Ještě mě napadá Jawa 500R s motorem Rotax, u nás využívané ministerstvem vnitra a československou televizí. Pokud míříš k policejním pětikvaltům a k zaplombovaným pětkám, tak to jsou jen pohádky. Jediný "policejní" pětikvalt je právě ten Rotax.
 
 
Datum: 26. března 2015 1:43
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nevím o tom, že by je někdy někdo bil, ale možný je všechno..
 
 
Datum: 25. března 2015 18:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16073    
Cece rek bych ze posledni 250 ve sluzbach statu byl perak od prichodu kyvacek kupovali vzdy 350...a 5 kvalt mely jen 2 prototypy 634 ...takze taky nic proste krom nanuka seriove 350 a kalif s jinymi svetlomety
 
 
Datum: 25. března 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: juraj      IP: uživatel13128    
zdarec mám doma čtyřkolku 250 a potřeboval bych poradit na jaký moment se dotahuje hlavy díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 16:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Rek bych ze spis nez na velikosti zalezi na stejnomernosti takze protahni zavity a matice dej nejakych 30 kilo a po nejakem najezdu znovu pretahni a serid ventyli..takhle je to vodnik ci vzduchac?
 
 
Datum: 17. března 2015 16:52
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
ahoj lidi. mám takovej "trapnej" dotaz. když mám 5. výbrus takže vrtání 39,25 tak jaký mám obsah motoru? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: klikař      IP: uživatel14954    
kolik ti je? nebo se to dnes na základce neučí??
 
 
Datum: 12. března 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Dal jsi mu to moc lacino, takhle se ani trošku namáhat nemusel. .)
 
 
Datum: 10. března 2015 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17932    
Je to něco přes 52ccm
 
 
Datum: 10. března 2015 14:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Najdi si vzorec pro vypocet objemu. 39,25mm je prumer, zdvih mas 44mm.
 
 
Datum: 09. března 2015 22:37
 
 
 
 
Jméno: domoslavik      IP: uživatel17297    
Zdravím, vím že tento dotaz už tu musel padnout několikrát, ale v nejbližších komentářích jsem ho nenašel, a proto se ptám zda je dobrá volba koupit si ten Polskej válec s 8. výbrusem na mustanga co tu prodává Sesa? Docílím tím nějakého zvýšení výkonu, není to "šmejd"? Budu rád za kteroukoliv radu, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. března 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: domoslavik      IP: uživatel17297    
Díky všem za rady, tak to vidím tak že nechám vybrousit starý originál :-)
 
 
Datum: 09. března 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17929    
Přesně tak. Je to takovej polotovar. Když koupíš kus,kterej má dobře odlitý šachty přefuků a tudíž i přefuky pasujou na motor,tak se pak dá snadno doopravit sací a výfukovej kanál a jede to pak dobře - no jako j20-23 - tak jak to má jet... dokonce jen lehkou úpravičkou se z toho dá udělat fajnovej válec... základ je dobrej odlitek
 
 
Datum: 09. března 2015 9:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Mohu potvrdit, když máš kliku tak se z poslského válce dá udělat pěkný funkční válec. Naopak když budeš mít smůlu tak s tím neuděláš prakticky nic, nějak to pojede, ale nebude to nikdy ono. Jsou tam hodně velký rozdíly v kvalitě jednotlivých kusů a nikdy nevíš jaký se ti dostane do ruky.
 
 
Datum: 09. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17928    
Je to druhovýroba,takže to není úplně ono. Vyšší výkon v tom nehledej. Je to prostě replika,nějak to jede,ale seriovka jede víc.
 
 
Datum: 09. března 2015 6:06
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ahoj nemáte někdo upravenej motor Stadion od p.Stejskala na 70 ccm.Potřeboval bych pár informací ohledně karterů,hlav a válců. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: Pavel123123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Prosím můžeš se mi ozvat na email. Díky
 
 
Datum: 10. března 2015 9:26
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17928    
Ahoj. Od Stejskyho sice motor nemam,ale poradit ti mužu,vše je vcelku jasné a logickě.
 
 
Datum: 09. března 2015 9:14
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.05.2019 15:38:42 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu