www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: tibek      IP: uživatel19638    
Prosim Vas nema nekdo doma prucku k obsluze JAWY UNION 50 DANDY??Prikoupil jsem toho draka ale skoro nic o te masine nevim!Predem dekuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2020 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
www.jawadandy.wz.cz/katalogy.html
 
 
Datum: 17. srpna 2020 21:38
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravim, moje Dandy jde velmi špatně nastartovat, ale nakonec chytne (asi na 30té našlápnutí) karburátor je čistý a svíčka hází jiskru. Pak je ještě jeden prolém, jě téměř nemožné zařadit neutrál, jednička, dvojka, trojka, čtyřka i pětka jdou pěkně, ale neutrál za Boha nejde, olej v převodovce je od jara nový. Začalo se mi to dít zhruba před měsícem a do teď nevím, co s tím. Také jsem si všiml, že lanko spojky se našponované nastavovacím šroubem úplně na nejvíc, logicky mi z toho vyplývá, že budou sjeté lamely, může to souviset se špatným řazením neutrálu? Jo a ještě řadící páka po zařazení se nevrací jakoby byla zaseklá nebo pružina nevrací.... Po čem mám jít, díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2020 13:19
 
 
 
 
Jméno: Jmenujesejawa ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
P.S. jedná se o Dandy s motorem Sachs
 
 
Datum: 13. července 2020 13:19
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel19059    
Zdravím dá sa nejako vymedziť vola na zachyte bubna na prednej vidlici na CZ477 ,lebo už som aj vymenil štít a ked roztočim koleso do jednej alebo druhej strany a riadne zabrzdim tak to trochu klepne a je vidieť že sa to tam pohne.Ďakujem za odpoved. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2020 19:20
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel19649    
Mám u 477 venku přední kolo. Změřil jsem drážku na teleskopu, je 24,2mm a nálitek na bubnu má šíři 23,8mm. S vůlí 0,4mm popisovaný problém nemám. Stačí takováto odpověď?
 
 
Datum: 16. dubna 2020 19:20
 
 
 
 
Jméno: Honza I.      E-mail:      IP: uživatel19647    
Zdar draci , potřebuju pomoct s mustangem nevím si s ním už rady . Jde tady o to že zdechá na 3 . 1-2 v pohodě když se vytočí do maxima ale jakmile kopnu 3 dám plnej a vytočím tak jak kdyby tam nešel benzín začne kuckat zdechne jakmile klesnou otáčky tak zase chytne dech a jede úplně v pohodě . Karbec vyčistěnej , palivák a vzducháč taky . Předstih a odrth ok . Všechno těsní v pohodě . Zajímavý že to dělá jen na 3 jinak 1-2 ani jednou . Nevíte někdo ? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2020 10:31
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
svíčka tam má být N15 tak třeba to bylo tím
 
 
Datum: 10. dubna 2020 10:31
 
 
 
 
Jméno: Honza      E-mail:      IP: uživatel19647    
Hele ani nevím čím to byla dneska jsem vyměnil svíčku ze 17 na 15 a zase jede jako pila ůplně v pohodě bez záseků tak nevím :-D
 
 
Datum: 09. dubna 2020 21:25
 
 
 
 
Jméno: Honza23      E-mail:      IP: uživatel18681    
výfuk určitě taky čistý co? že vyčistíš karbec, neznamená že je nastavený, většinou když to někdo čistí tak třeba přihne plíšek nad plovákem a je to. problém bych hledal v karbeci. K předstihu, že to nastavíš na přesně dané hodnoty neznamená že to na 100% pojede jak pila, většinou to chce taky pak doladit
 
 
Datum: 09. dubna 2020 9:11
 
 
 
 
Jméno: Eduard      E-mail:      IP: uživatel8180    
Zdravím, potřeboval bych poradit s Jawou350/638, motor po GO a po sestavení mi nejde pravý válec, jiskra pěkná, benzín tam jde, ale právý válec prostě nepálí, předstih ladím pořád dokola, ale bez výsledku. Nemá někdo nápad čím by to mohlo být?Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. dubna 2020 20:23
 
 
 
 
Jméno: petr Doležel      IP: uživatel19638    
nemáš obrácene daný píst? Nebo nemaš spatně dané gufero pod altíke, nebo spatně nastavený předzápal
 
 
Datum: 07. dubna 2020 20:23
 
 
 
 
Jméno: Drahokoupil.l ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ZDRAVÍM BORCI, dneska sem se stal hrdym majitelem Jawy 90 a tak scháním pár dílu tzn. Pravý karter i s náhonem na tachometr, víčko na zapalování (levý karter), přední světlo může být z mustoše ale musí mít hranaty tachometr nebo alespon díru a na konec tišták nebo alespoň spínací voříšek na spínačku děkuji. Jestli sem vložil na špatnou skupinu tak se předem omlouvám... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2020 14:07
 
 
 
 
Jméno: JAWA751      E-mail:      IP: uživatel19620    
Já tadyk snáď nebudu dělat nic jinýho neš kritizovat? Přece eslik neco scu, toš musím aj neco proto udělat! Franky se snaží a potom možná za nejakú srandu je smazanej? Hrdý majitel JAWY 90 mu nejni schopen odpovědět? A admin? Ten by si mohl dat pozor na to co a jak pše! Dyť tadyk cosik reprezentuje né! A je to jeho kešft? Nebo se pletu? Šak ty pravidla majú tolik chybějících písmenek, že to nejni ani možný tolerovat!!! Gdyby tadyk hrdý majitel dal fotku teho co potřebuje nebo odkaz na tu věc určitě by mu to mohlo viec pomoct! Za překlepy se omlúvám!!! Lebo ty písmenka sú moc maličký a po sobě to nejsu schopen přečíst! Toš tak. Jawa751
 
 
Datum: 11. dubna 2020 14:07
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Chtel jsem videt co jsi koupil... jinak veci na 90 mam na pude ale zatim se k tomu nemuzu dostat....
 
 
Datum: 10. dubna 2020 23:39
 
 
 
 
Jméno: Drahokoupil.l@seznam.cz      IP: uživatel19644    
JAWA 90 Cross co víc by si chtěl??
 
 
Datum: 03. dubna 2020 9:52
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
dodej fotku toho co jsi koupil a napis cenu... at mam nejakej prehled...
 
 
Datum: 01. dubna 2020 20:05
 
 
 
 
Jméno: Drahokoupil.l &#174;      IP: uživatel19644    
Karter už mám.. Za spínačku tedy tišták bych byl ochoten dát 500,- a za světlo max 1500,- ale s tacháčem a ideálně né z mustanga protože 90 nemá díru na páčku spínačky
 
 
Datum: 01. dubna 2020 19:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Podivam se ti...... ale nejdriv za tyden ..... pripadne se pripomen.... Jo a jeste napis co za to .. at to nehledam zbytecne...
 
 
Datum: 01. dubna 2020 18:29
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel5573    
Ahoj.Má tu někdo KORADO ? Jedno jsem ted přivezl domů na opravu...Myslel jsem že bude jen špinavý karburátor,ucpaná palivová cesta a špinavý výfuk.Dlouho stálo ale motor se točil.Povedlo se mi ho nastartovat ale moped nemá vůbec sílu rozjet se.Řešil to už někdo?Válec těsní a nějakou kompresi má.A spojkový koš se mi stáhnout nepodařilo.Díky za každou odpověď Jirka odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. října 2019 18:13
 
 
 
 
Jméno: thomas21      IP: uživatel19608    
Jirko, zkus se podivat na předstih
 
 
Datum: 19. října 2019 18:13
 
 
 
 
Jméno: Radek47 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý den můj fichtl není v nejlepším stavu ale chtěl bych se zeptat co sním je když ho chci nakopnout tak se páka zasekne hned na začátku a když ho chci roztlačit tak se mi sekne zadní kolo a otáčí se jen na neutrál nebo při zmáčknutí spojky za všechny rady budu moc rád děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. září 2019 10:07
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.!      IP: uživatel14145    
Radku, aj bych poradil, ale mám dopadnút jak ten OK2VOB, že se ani nedozvím co temu bylo? Zadřenej píst ve válci, rozsypaná klikofka, nebo šprajclej primární převod! Či ešče neco? Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 07. září 2019 10:07
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Zdravím, mám motor pionýr 21, 6 vybrus, pist 1 kroužek, origo karbec, po amatérské GO (je mi 15 a dělal jsem to poprvé) a mám 3 problémy. 1)natáhne na 3 2)nejde naladit volnobeh 3)chrčí v motoru, když tocim zadnim kolem. Děkuji za vaše nápady a rady, jsem začátečník, tak mě prosím nenadavejte že se mi to nepovedlo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. září 2019 20:46
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha,, ja uz to nedelal min 20let, lebo ty draci me nikam nepustu od pc,, 1 nemaas prohozene kolecka v prevodovce, velky kolo na hlavni hridel, to je ta delsi a male kolecko na predlohu? lebo tohle jsem delal za chybu jako malej capart,,2 volnobech je alchimie, predstich je ok? pokud ano, tak pak te ceka hladina v plovaku vyladit, 3 nedre ti retez o kartery? to se stava kdyz das 10 a nekdy 11z sekundaro, to pak potrebuje se presvecit zda to nedr, pokud i tak to dela randal, tka to dela i randal no neutral i na rychlost kdyz vindas svicku a tocic s kolem? a z to 10 rozeberes a slozis, budes profik .-)
 
 
Datum: 17. září 2019 20:46
 
 
 
 
Jméno: Popkornek      IP: uživatel19588    
zdar draci mám problém fichtl vynechává na trojku, podotýkám motor po GO všechno z elektroinstalace měněno palivové vedení taktéž pročištěno vyzkoušeno taky několik předstihů a odtrhu a beze změny vše. Už podezírám jenom třetí zářez na jehle ale to je podle mě blbost děkuji za každou radu jinak už to zapálím :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2019 20:06
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel19540    
Zajimava doba........... driv to tady aspon zilo....... dnes je mrtvo..... vsechno v pici...... vsichni zdechli...... Jak to bylo krasny pred deseti lety.... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2019 22:48
 
 
 
 
Jméno: skokan23m      IP: uživatel19579    
už to tady není jak to bývalo a bude hůř
 
 
Datum: 15. června 2019 22:48
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel19565    
Taky je ze me v posledni dobe zedník na plny uvazek............... na motorky jsem cca 3 roky vubec nesahl a co jsem mel z velke casti poskodila povoden...... muzu napsat.. ze to fakt nasere.. Na peraku jsem naposled jel v roce 2011 a moc mi to chybi....... Nejhorsi je ten spicenej cas.. nejde to zastavit a fakt na sobe cejtim jak starnu.... "mam depresi" kdyz si vzpomenu ze tricitka se blizi.....
 
 
Datum: 08. dubna 2019 19:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo Stando, to že děláš v menším měřítku je k..va znát. Mě už se o těch válcích i zdá. Je toho tolik, že ani není čas dělat nějaký evoluce :-D. Ale jo, nějaký probíhají. Teď přes léto na to snad nějaký čas bude.
 
 
Datum: 27. března 2019 13:36
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19543    
Taky se mění priority. A možná chybí nastupující generace. Fichtl už neni za 1500 ale za 15000...Před víc jak 10 lety byl na prvnim místě fichtl, pak pivo, kalby, ženský auta. Dnes - rodina, ženská (jedna) , dům, práce, auto, pivo (doma), zvelebování sídla a někde v pozadí pod dekou motorky. Víc se skoro zajímam o metody spodní izolace 300 let starého domu a různý stavební práce, střecha, arkýře... Fichtl ale okrajově furt... Upravuju válce pořád, jen už v menším měřítku...
 
 
Datum: 20. února 2019 18:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel19543    
Fcb z 90% zoufalý. A je to trochu škoda. Skupiny který by měly mít váhu jsou zakydaný hnojem. Zde z 90% stejný každý týden... furt sem koukam a furt nic... Jinak souhlas. Dům, rodina, rutinní kolotoč... Neni čas na motorky a na žvanění už vubec ne...
 
 
Datum: 20. února 2019 17:54
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já sem stále čumím, holt se debilní otázky přesunuli na fb, svíčky,oleje a řidičáky se stále řeší 4x týdně, hlavní je že se stále tady rozrůstá nabídka dílů :-) :-D máš Franku stále ty žlutý střely? :-D
 
 
Datum: 19. února 2019 22:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
protze frenky uz dospel a prestal tu delat prcu .-) ty vol jak ja bych si pral hodit na chat se stamgasti jako pred lety,,, ale ten chat nemuzu opravit ale jedno uto bude,, ty vol,, proc jsou na svete zeny,,lebo to stoji tolik casu .-)
 
 
Datum: 19. února 2019 16:15
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel19537    
Spousta fekálníku píše na facebooku. A tam je to teprve žumpa, tady je to aspoň moderovaný a má to apoň trochu úroveň. Taky se tu líp hledá.
 
 
Datum: 19. února 2019 16:13
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel19541    
Nevím čemu se divíš,doba už je taková.Málo času,hodně práce a na koníčky nezbývá skoro nic ....
 
 
Datum: 19. února 2019 13:28
 
 
 
 
Jméno: Opi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj lidi, splasil jsem motor co měl fungovat. Zkusil jsem ho nakopnout, nešel, po několikátym pokusu o našlapnuti se nakopávačka sekla a nejde proslapnout poradne. Co by to mohlo bejt? Spatnej valec/krouzek? Netusim. Diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. prosince 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19514    
Z popisu neni zřejmé,zda se zasekla nakopávačka (což se stává) a nebo se "zasekla" klika a neotáčí se. Pokud se klika točí tak nakopávačku "odsekni" a roztlač to...
 
 
Datum: 31. prosince 2018 7:59
 
 
 
 
Jméno: Mojmir      IP: uživatel19512    
Tk pocitam s tim ze to je motor z pincka ... a tam kdyz se sekne nakopavacka to je normalni normalne ji potahni zpatky .... pri nejhorsim na to vem kladivo pak protoc prevodovkou a melo by to zas jit
 
 
Datum: 29. prosince 2018 11:46
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19484    
Čau draci chci se zeptat kdyz vytocim pionyra do plnejch tak 2-3 postreli vynecha a pak jede nebo to udela znovu nevim cim by to mohlo byt benzin tece dobre karburator cisty elektrika dotahlá děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2018 22:34
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel19484    
Kladivka jsou cista ty jsem cistil a otviraj se kouknu na tu svicku dekuji
 
 
Datum: 04. října 2018 22:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19485    
Kladívka se otvírají a zavírají? Nejsou opálená či vymyčkaná?Zapalování je seřízeno v mezích? Svíčka je ok? Není moc skleplá a netvoří se na ni pecky?
 
 
Datum: 04. října 2018 11:51
 
 
 
 
Jméno: Paťas      IP: uživatel19416    
ZDAR DRACI!! mám problém s pionýrem 1 rychlost a aji 2 rychlost jede v poho na plný plyn problém nastává když zařadím trojku a dám plný plyn po chvilve se fichtl začne dusit a pokud neuberu plyn udusil by se uplně a když uberu a pak zase plnej tak to chvilku táhne ale pak se zase začne dusit.Musím jezdit tak na půl až čtvrt plynu a tak se jezdit nedá bo před kopečkem dáte plný aby jste se rozjeli a před kopcem se to začne dusit a musím celý kopec za dva. Fakt nevím čím by to mohlo být karburátor vyfoukanej už několikrát trisky též, nová cívka a taky se nic nezměnilo na hadičce od nádrže mám filtřík s hladinou v plovákové komoře už taky kolikrát hnuto a žádné zlepšení furt stejné. Ještě by vám někomu mohlo pomoct že čím víc je motor teplejší tím se to zhoršuje a zhoršuje. Předem díky za tipy. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: Paťas      IP: uživatel19416    
Tak jsem vyměnil svíčku za N15C a teď to na plný plyn na trojku škitá ale už se to nedusí po přidání plynu do kopečka a zase to škitá jenom na trojku .
 
 
Datum: 05. října 2018 20:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16814    
Zkusil bych pořádně pročistit karburátor včetně všech i drobných kanálků. Ne nějak vyfoukat,ale vyčistit. Taktéž trysky. Seřídit hladinu. Zkontroluj těsnost a dotažení kolena karbecu. Eventuelně zkus jiný funkční karburátor. A benzínu tam teče dost? Neni ucpanej kohout a nebo třeba uzávěr nádrže?
 
 
Datum: 30. září 2018 8:46
 
 
 
 
Jméno: Paťas      IP: uživatel19416    
S rostoucí teplotou se to zhoršuje ale gufera vyměněný máme mezi kartrama to přetěsněný nemáma. Ty si myslíš že by si to tudy přisávalo? jinak horký motor drží volnoběh dobře. Z otáček padá jako každý fichtl a nezdechá. \r\n
 
 
Datum: 29. září 2018 14:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19483    
Pokud se to zhoršuje s rostoucí teplotou tak přetěsnit motor + výměna gufer. Jak drží horký motor volnoběh? Perfektně a až skoro dlouho padá z otáček? a nebo rxchleji či pomaleji zdechá až nakonec zdechne?
 
 
Datum: 28. září 2018 18:52
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Kdo se tesi do skoly ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2018 6:17
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja bych s fleku sel,, jednak mam co dohanet a pak tu stros tzda mam zaplacene vzp a socialni zabespeceni uz bych nemul mit,, otazka kdo by mi vyplacel kapesne .-)
 
 
Datum: 20. srpna 2018 6:17
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel19416    
Prosím o radu, ví někdo, jaké číslo má origo barva na červeného pionýra 21?Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. srpna 2018 12:36
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Jestli myslíš Jawáckou červenou tak je to ČSN 8850, pak je světlejší tzv. rumělková a ta má ČSN 8160. Musíš si to ale přetransformovat do současných RAL odstínů. http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-puvodni-zachovale-renovace-pionyry.html
 
 
Datum: 02. srpna 2018 12:36
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám dotaz pincek nechce jet v nízkých otáčkách (dusí se), při rozjezdu musím 1ku dost vytočit a v kopci nejde dát ani za 2. Ale jak se dostane do otáček tak jede krásně. Karbec vyčistěný a seřizený, výška hladiny, ani změna zářezu jehly nepomohla , předstih jsem nastavoval stokrát a pramalá změna. Vyměnil jsme gufera na klikovce, což taky nepomohlo. Nevíte čím by to ještě mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2018 13:55
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Volnoběžný trysky jsem vyzkoušel obě, lépe to jede s 32. Hladinku v plovákové komoře jsem zvýšil po horní plíšek ale trysku mám pořád na první zářezu z hora a zatím to docela dobře jede.
 
 
Datum: 10. srpna 2018 13:55
 
 
 
 
Jméno: Michal Břoušek      IP: uživatel19466    
Skus vyměnit svíčku a nebo se podivej jestli ti to neprofukuje pod hlavou případně hlavu dotahni a ještě me napadlo dat plýšek od jehly na jiný zářez standartně ma byt na druhym výřezu ze zhora a nebo skus vyčistit palivovej kohout
 
 
Datum: 07. srpna 2018 20:14
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Lanko jsem se snažil natáhnout tak, aby se co nejmíň ohýbalo a zároveň i dost promazal aby chodilo pěkně volně. :-) Dal jsem jinej karburátor komplet osazenej a je po problému :-)
 
 
Datum: 02. srpna 2018 12:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19462    
To muže bejt i lanko od plynu. Tmavá cihla pro záběh je naprosto v pořádku.
 
 
Datum: 30. července 2018 6:58
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel12679    
Čau. Promiň draku, ale musím reagovat na to co napsal Standa. Mám motor po GO, nový ložiska gufera a udělanej výbrus. Mám ani ne 100 km od prvního chodu a Pionýr jede jako zaběhnutej. A nemůžu pořád doladit volnoběh. Jehla na prvním zářezu shora. Jinak se dusí. Na airboxu jedna díra zašpuntovaná. Mám na filtru takovou tu zahnutou trubku, když ji sundám tak je to o něco lepší. Plováková hladina OK. Předstih tam nějaký rozumný od oka je aby to jelo. Svíčka je celá tmavší, ale úplně černá není. Taková tmavá cihla. Dávám víc oleje kvůli záběhu. A při řazení mi strašně pomalu padá z otáček. Je fakt že to musím ještě doladit ale chová se to dost podobně. Asi něco v luftu? :-D
 
 
Datum: 25. července 2018 20:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19461    
Řešim taky bohatost směsi. Pio celkově seřízený. Jede to neskutečně (60ccm motor). V rámci běžnýho ježdění vše ok. Ale. Předevčírem jsem ukecal manželku na takovou krátkou projížďku. Cca 30km tam,koupání a zpět. Fichtl tahnul neskutečně i ve dvou. Na rovince 60- 65 dokonce 70. Ale bylo to tak rozpálený,že se začli projevovat anomálie. Ačkoliv by normálně volnoběžná směs chtělao chudit tak při řazení z jedničky na dvojku otáčky padali hrozně pomalu(chudý),přitom zas při volný jízdě mezi kořenama se to zakuckávalo (bohatý). Točí to teď úplnej nesmysl (snad 7,5-8 tis) a v úplný špičce se mi to zdá už chudý,ale necukne to,nevadne (!!!) nic...vše ok... Svíčka taková ocelově šedá okraje až černé. Elektroda černá,okolo izolátoru náznaky tmavě hnědé,čistá,vše bez povlaku. Co s tim? Nechci očesat zuby převodovky. Přijde mi,že jsem asi vyčerpal schopnost a rozsah origo karbecu :-D Mam teda šílenej předstih. Asi 2,5mm. Ale nehodlam na tom nic měnit,nikdy to takle skvěle nefungovalo. A ve dvou jedem jak na přejetý padesátce v jednom. Kopec nekopec. Jedničku vytočim do mrtě a dvojka se okamžitě chytá i do kopce. Dokonce i trojka :-D jen ty pomalu padající otáčky mi štvou... někdo nápad? Gufera,těsnění jsou dobrý. Motor je jinak přejetej na kaši. Šoupátko má dost vakl v karbecu,tudy by to mohlo tahnout luft?
 
 
Datum: 25. července 2018 13:26
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovák může být špatnej, zkus ho hodit do vody nebo do sklinky s benzínem a uvidíš, jestli bude plavat (nech ho plavat delší dobu)... Když budeš kupovat tu SVD trysku, tak pokud jseš ochotnej investovat o stovku víc, tak kup i tu 32 SVD, budeš mít víc možností na dobré odladění motoru ;-)
 
 
Datum: 24. července 2018 20:03
 
 
 
 
Jméno: rosta741 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plýšek jsem ohnul maximálně jak to šlo a trochu to pomohlo. Ale zdá se mi, že plovák je dost nízko, ale žádnou prasklinu jsem na něm nenašel, není nějaký trik jak to zjistit ? Svíčka měla vždy cihlovou barvu. Obě trysky jsou ještě origo, tak zkusím koupit 35 SVD a uvidím.
 
 
Datum: 23. července 2018 22:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý. Jak vypadá svíčka, typuju, že bude černá. Zkus snížit hladinu v plovákovce popř. můžeš zkusit snížit jehlu o 1 zářez. Trysky jsou jaké mají být, tzn. 38 volnoběžná a 68 hlavní? Měl jsem taky dlouhodobě problémy s bohatou směsí a pomohlo až dát menší volnoběžnou trysku. Tady na krámku jsem koupil 32 a 35 SVD trysky a díky nim se mi podařila směs krásně odladit. V létě mám trysku 32 a na studené období je vhodnější ta 35 ;-)
 
 
Datum: 23. července 2018 18:25
 
 
 
 
Jméno: TOM      IP: uživatel18274    
Ahoj, mám další problém při skládání pionýra. Složil jsem řízení, ale když to s citem utáhnu aby to nemělo vůli, tak se to otáčí hodně ztuha. Dal jsem tam nová ložiska s plastovou klecí tady z krámku. Při otáčení do stran, je z vrchu vidět že se to ložisko v rámové misce ani nehne a ta malá miska s rádiusem se po tom šoupe. Dřív tam byly jenom sypaný kuličky. To ložisko jsem koupil kůli jednodušší montáži a ono tohle :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2018 9:41
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.10.2020 20:35:52 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu