www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: luko20      IP: uživatel17141    
cgtěl bych se zeptat na výhody/nevýhody, drapákové gumy a hladké gumy na zadním kole u jawy 20/21/23. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. července 2014 11:58
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17464    
Jen bych doplnil,že drapák je pro použití v terénu,kde potřebuješ aby kolo mělo větší záběr a nehrabalo,ale naopak na silnici muže ustřelovat a klade větší odpor celkově. Silniční guma dobře sedí logicky na silnici,klade menší odpor při jízdě a v terénu nemá dostatečný záběr-hrabe,ustřeluje ... pokud chceš gumy i na silnici tak doporučuju nějaké "enduro" ... třeba 16" x 2,75 od Mitasu
 
 
Datum: 31. července 2014 11:58
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16773    
Tak logicky - jedna z nich je určena do terénu a druhá na zpevněný povrch. :-)
 
 
Datum: 30. července 2014 7:25
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 8:27:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu