www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Zdar draci, motor jawa typ 360(350ccm) s válcema a hlavama z typu 354 mi nedrží volnoběh(buďto se rozbíhá nebo zastavuje). Čím by to podle vás mohlo být?(ty hlavy a válce to nejspíš nebudou nebudou, protože před výměnou dvou bulharských ložisek(zmizlé klece) na klice to sice rachotilo jak šuple se šroubama, ale volnoběh to drželo parádně). Dále aby se motor probudil k životu musím dávát plný plyn a karburátor(několikrát čištěný) nehorázně přeplavit. Motoru kromě toho volnoběhu a šilených startů ve stylu dieselového stabiláku(které mi nijak nevadí, vypadá to epicky :-) ) nedokážu nic jiného vytknout. Najeto od složení cca 150km(výbrus, ojnice, písty ani klika nebyly repasovány nebo renovovány, protože byly v naprosto netknutém stavu). Jediná závažnější změna se odehrála v zapalování, které je momentálně VAPE(přičemž si nemyslím, že by jsem ho měl špatně načasované). Svíčky N15c, mezera opravdu 0.7(jinak to nešlo nastartovat). Palivo s olejem 1:33, jehla 4 zářez shora(na 5 ani 3 zářez nejel jak na ten 4.), šoupě není vyštíplé, klika bez simerinků se otáčela skoro sama...... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2015 12:17
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Seřízení zapalování jsem ověřil pomocí stroboskopu a nenašel žádnou závadu. Dokonce jsem si vyrobil mezikus na volné seřizování a nejlíp se stejně osvědčila hodnota z výroby od VAPE. Mám divnej pocit, že to nejspíš dělá hladina, takže zkusím zalaborovat s ní a když to nezabere, tak zase rozpůlím motor a podívám se na ten labyrint mezi klikama a na lícování těch válců. Simerinky byly dávány všechny nové, takže tam by závada neměla být(musel by blbnout jeden válec, což se neděje). Těsnění je papírový a nezjistil jsem že by někde foukalo. Zkusím ještě taky dotáhnout hlavy, jestli si trochu nesedly a nefoukaj(ale to by to nejelo tak jak to jede)
 
 
Datum: 27. dubna 2015 12:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18043    
A nemáš tam prdlý gufero a nebo někde netěsnost? Nic jiného mi už nenapadá,když to předtím fungovalo a teď ne. A s předstihem si seš jistej? Vyndaval jsi kolíček z kliky a přesazoval rotor ? Nebo je na kolíčku? Nevim jak to přesně bylo,ale některý vape se muselo přesadit na klice jinak to zlobilo...
 
 
Datum: 26. dubna 2015 15:50
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
jde o to že to NENÍ po výbrusu....
 
 
Datum: 26. dubna 2015 14:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18041    
Toto chovani je po vybrusu do urcite miry normalni...ma to vetsi treni...jinak vse podotahuj a pokut to nepomuze tomu pridej..
 
 
Datum: 26. dubna 2015 12:48
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 10:58:40 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu