www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Zdar, prosím o rady. U b 207 go na motoru a výbrus. Při přidání plynu se zadusí jakoby falešnej vzduh. A tak o5 vyměněny gufera na klice a přetěsněno. Stále stejný problém. Musí to být nějakà blbost pač celej den sem v odborný literatuře a nic sem nenašel. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. prosince 2015 21:25
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ok vyzkouším to. Já si myslel, že to bude nějaká dobnost ale tohle :-) Díky za rady.
 
 
Datum: 07. prosince 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18448    
Nejsem babeťák a tomu mistrovskýmu karburátoru ani moc nehovim,ale obecně to o čem mluvíš vyhladí zvednutí jehly... zkus uvidíš...
 
 
Datum: 07. prosince 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
No ani neříkej, že bude stačit dát jehlu až nahoru a bude po problému? Je pravda, že tohle sem nezkusil. Výbrus sem dával dělat motoservisu v Liberci, když sem dal kroužek do válce, tak mezírka v zámku byla sotva znatelná, tak na přeloženej papír. Možná malinko víc.
 
 
Datum: 07. prosince 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18448    
Já si dokonce myslim,že kdybys ji zved ještě o zub,tak by to třeba bylo úplně ok. Nevím jak máš těsný výbrus,ale asi bych zajížděl max 500km. Víc oleje do najetí 1000km,pak neřešit ,ale jehlu bych dal dolu na normál už po tom hrubym zajetí v 200-250-300km . Umim si představit jak ti to prskalo. Než jsem porozuměl motoru babety tak jsem se leccos natrápil :-D a to jsem se po hlavě pustil do GO motoru u b210 a tam aby toho nebylo málo ještě spojky a "řazení" ... nikdy jsem na tom nejel a seřiď to,aby chytala teplá i studená,točila a řadila :-D ta 207 musí bejt brnkačka :-D
 
 
Datum: 07. prosince 2015 20:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Jasně o zářez výš, nyní mám najeto 100 km po výbrusu a při teplém motoru už se problém nedostavuje, je to spíš taková lenost ve středních otáčkách. Rozjezd a vyšší otáčky jsou bezproblémové. Ale toto už považuji u babetty 207 za poměrně normální jev, přeci je mám 85 kg a bez otáček to není ono. Ale Stando prosím tě, jak dlouho jehlu nechat na třetím zářezu zhora? Dočetl jsem se, že klidně 200 - 300 km. Mohu tomu věřit?
 
 
Datum: 07. prosince 2015 19:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18446    
Výbrus válce ti nezpůsobí chudou směs. Ovšem po výbrusu se má zvednout jehla. Udělal jsi to?
 
 
Datum: 07. prosince 2015 8:11
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Najeto dalších 20 km a problém pomalu ustupuje, tak mám velký podezdření na ten výbrus. Pravděpodobně se musí pořádně zajet, ale divný sou ty příznaky.. karbec ok byl venku dokonce několikrát. Nemá někdo podobnou zkušenost s výbrusem?
 
 
Datum: 06. prosince 2015 21:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18445    
Bude bordel v karburátoru. Ucpaná hlavní tryska.
 
 
Datum: 06. prosince 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel14363    
Ještě drobnost, když už to rozšalu do otáček tak to jede. Je možný, že si sedà výbrus? Po go najeto 20 km.
 
 
Datum: 06. prosince 2015 16:34
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 13:09:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu