www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdarec proč asi zase píšu no protože i to zase a zase nejede kdyžtak á Jawa 20 kdyby někdo nevěděl.Tak k věci fichtl hází jiskru na svíčce krásnou modrou a na kladívku též až to tam jiskří problém je v to že fichtl nechytne ani když ho roztlačí z toho největšího.Pak se se zas koukl na kladívko a na svíčku jestli hází a ani jiskra nic takže jsed usoudil že bud to bude kondíkem a nebo cívkou ale to snad doufám že ne PROSÍ PORADTE JSE ZOUFALÝ DÍK :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. února 2016 19:42
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18531    
Nadměrné jiskření kladívek většinou znamená proraženou izolaci v indučce a nebo při nejmenšim vadnej kondenzátor.
 
 
Datum: 05. února 2016 19:42
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar díky za radu ale myslim že se kladívka se odtrhují tak jak to popisuješ akorát nikdy je jiskra mezi nimi nikdy to až jiskří a nikdy vůbec a taky jsem přišel na to že byla zacpaná volnoběžná tryska protože tu tak často nekontroluju takže mohlo to být taky tím no něco s tím skusím udělat díky za odpovědi
 
 
Datum: 05. února 2016 17:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18531    
Aha. Takže nevíš. Tudíž dej hladinu dle nastavení v manuálu,klidně trochu níž. Svíčku sklepat na 0,4mm,předstih okolo 1,8-1,9mm před HU a na kladívko v HU něco okolo 0,4mm (nejsou důležité setiny,ale aby to bylo rámcově ve funkčním rozmezí). Důležité je,aby se kladívka ZAČALA ROZEVÍRAT chvíli před HU a v HU aby na kladívku ODTRH oko vidí něco pod půl milimetru,po projetí horní úvratě se kladívka zase MUSÍ SEVŘÍT. Klika se nesmí mlátit v ložiskách,to potom vše zkomplikuje !!
 
 
Datum: 05. února 2016 11:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar Stando nastavený karburátor mám už dávno hladiina atd dále jsem nedavno nechal seřizovat předstih u chlapa kterej se tím zabejvá a hlavu mi láme že před zimou pincek jakštakš jel když se pustil z kopce ale taky jsem ho nenastartoval hned až s toho nejvetšího krpálu (myslim že už jsem tady o tom psal) Jinak díky všem za odpovědi určitě vyzkoušim :-) :-)
 
 
Datum: 04. února 2016 8:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18526    
Jaké máš nastavení karburátoru a zapalování ? Předstih? Jak ho měříš?
 
 
Datum: 02. února 2016 17:12
 
 
 
 
Jméno: beda      IP: uživatel18524    
Zdar kámo zkus vyměnit fajfku kup novou. Ty oplechovaný dlouho nevydrží. Taky svíčku novou. A musíš projít kablíky - cívky v zapalku a kladívko tu isolaci jestli to někde neprobíjí. Vždycky je to nějaká hovadinka.
 
 
Datum: 01. února 2016 23:18
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Sorry za pravopis má tam bejt: Zdarec proč asi zase píšu no protože mi to zase a zase nejede kdyžtak kdyby někdo nevěděl tak mám Jawa 20( snad si to domyslíte) jo a taky se chtěl dodat že jsem vyměnil vysokonapětový kabel a stále nic prostě jednou hází krásně a po druhý vůbec a nechytne ani z kopce
 
 
Datum: 01. února 2016 22:29
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 11:31:37 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu