www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám Jawu 23 a už dlouho se potýkám s těmito problémy. 1. v nádrži se mě stále sráží voda a jak vím tak líh na sebe navazuje vodu jenže jste psali že líh v palivu propaluje písty což se mě nezdá ale raději se zeptám. Když už teda bych ho tam dával tak kolik na 1L paliva a olej nechat nebo nějaký speciální pro lihová paliva??. 2. při prudším přidání plynu se mě začne dusit motor, musím trochu ubrat pak se chytne a valí jako ďas ale když se opět prudce přidá tak se začne dusit a opět musím ubrat ale pak jede krásně. Dělá to na všech třech kvaltech stejně a zhruba i při stejných otáčkách. A na to navazuje i to že musím mít airbox úplně schovaný pod nádrží a při prudším přidání se to trochu zlepší ale jakmile do něho začne foukat tak se při přidání začne dusit ale stačí ubrat a přidat a jede dál. Vše jsem měl rozdělané, vše jsem vyčistil a utěsnil, zkontroloval jestli je vše OK a složil jsem vše dohromady, předstih, odtrh je nastavený na setiny, obě trysky jsou orig. hlavní-68 volnoběžná-38 jsou zánovní a dírky v nich jsou čisté a celkově nejsou vůbec poškrabané, karburátor včetně plovákové komory je čistý. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2016 6:16
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano i to je možné. O víkendu sjedu na jinačí a pak se uvidí jestli to bylo benzínem.
 
 
Datum: 17. února 2016 6:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18555    
Takže špatná "benzina"
 
 
Datum: 17. února 2016 5:54
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Parkuji v garáži a ještě k tomu pod plachtou. A s tou vodou není to tak že by z toho kapali litry vody ale prostě tam ta voda je, trocha na plechu zevnitř nádrže ale hlavně na víčku. Teď už víčko pokaždé oddělávám a utírám ale po jízdě to stopro nakape do benzínu... No prostě tam dám líh v poměru níže psaném aby se na něj navázala voda a společně se to spálilo s benzínem. Větší trysku zkusím mám doma 70 ku tak uvidíme. A s tím olejem... nemám v plánu tam toho lihu dát moc jen trochu. A přiliji trochu vice i oleje co míchám do benzínu (pro jistotu).
 
 
Datum: 16. února 2016 23:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18554    
Tankuju na benzíně a parkuju pod střechou. V benzinu nemam vodu ani po zimě (nádrž nedotankovávam doplna ani nevypouštim do sucha). Takže buď začni parkovat pod střechou,aby ti do fichtla nepršelo a nebo změň čerpací stanici ;-) líh jsem nikdy řešit nemusel. Jinak zkus klidně ethanol 85,s větší tryskou (myslim 72) většim předstihem a olejem m2t (!) to prý funguje...
 
 
Datum: 16. února 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jen pro upřesnění, protože mě mírně zradila paměť. Tak oprava toho poměru. Je to max 15% lihu nikoliv 1:18 jak jsem původně psal. To víš, v mém věku ta paměť občas trochu zazlobí :-) omlouvám se za chybnou informaci
 
 
Datum: 16. února 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: Jawa23 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
OK. díky za radu. Lihu tam dám max. 1:20 a mrknu ještě dodatečně na hladinu paliva.
 
 
Datum: 16. února 2016 8:19
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Všeobecně platí, že při poměru max. 1:18 lze do paliva přidat líh, bez změny nastavení karburátoru. Co se týká oleje, ano je pravda, že pro lihová paliva jsou speciální oleje většinou na bázi ricinu, která se v lihu na rozdíl od běžných olejů rozpustí. Problém je, že ricin rychle stárne a oxiduje a lihová paliva mají tendenci tahat vodu, tak že pro běžné použití nelze moc použít. Ideální je takovou směs ihned vyjezdit a rozhodně nedoporučuji nechávat to tam měsíce namíchané. Dobré je mít na paměti, že dnes už většina benzínu v sobě lihové složky obsahuje tak doporučuji poměru 1:18 nevyužívat do plna. K tomu hlcení, možná bych zkusil trošku snížit hladinu paliva. Bohužel náš karburátor trpí dost na vibrace a díky nim přestává ventil v plovákovce fungovat, hlavně při dlouhodobé jízdě na plné otáčky. Při plném kotli se většinou stíhá benzín v pohodě spálit, ale při prudkém ubrání se to přechlastá. dobré to po ubrání párkrát protůrovat přez spojku aby měla hladina čas se dorovnat. Tohle bych zkusil jako první. Pokud to nepomůže tak hledat závadu.
 
 
Datum: 15. února 2016 16:36
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 5:54:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu