www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Dew      IP: uživatel18572    
Caute ... preco mi pionier chyta na roztlacenie ale na paku nechce chytit ? karburator je nastaveny ( hladina v pl. komore presne zarovno dosadacej plochy plavaku , ihla na 2 zareze, volnobeh 2 1/2 otacky...) zapalovanie presne nastavene 1.6 mm pred HU na 0.05mm , odtrh presne 0.40mm , sviecka 0.50mm ... vsimol som si ze mi iskri aj kladivko a pritom tam je uplne novy kondenzator ... inducka je druha ... este som si vsimol ze ked som isiel nastavit volnobeh a prilozil som srobovak o nastavovaci srobik tak mi to tam trosicku iskrilo ... to som nikdy v zivote nezazil :-D klukovka je tiez druha lebo stara mala radialnu volu na strane zapalovania a nedalo sa to nastavit ... dakujem za kazdu radu :-) :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. února 2016 23:10
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no minimálně by mohl být trošku lepší start....
 
 
Datum: 29. února 2016 23:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Minimální. Poznáš rozdíl 1,5 a 2,0 ....
 
 
Datum: 29. února 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne v pohodě já se jen ptám :-) já mám na svým 1,7 ale pro srandu zkusím 1.9... jaká bude změna..
 
 
Datum: 29. února 2016 20:22
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18574    
Dlouhodobě se mi osvědčují hodnoty okolo 1,8-1,9mm před HU jako ideální pro seriové a lehce upravené motory. Na 60ccm válce,kde držím kompresní poměry pod 9:1 dokonce nastavuju hodnoty lehce přes 2mm. Motory mají kultivovaný chod,dobrý spodek,startují a točí jak by měli. Někdo muže mít i jinej názor. Nikdy jsem se striktně nedržel nějaký vyčtený hodnoty. A co si pamatuju,tak manuál stanovuje hodnotu předstihu do rozmezí 1,6-1,9mm. Tak nevidim důvod se nad tím pozastavovat.
 
 
Datum: 29. února 2016 20:00
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není 1.9 mm moc? To pak nebude mit vykonod spoda ne?
 
 
Datum: 29. února 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Zaprvý přidej na předstihu na 1,9 a za druhý uber hladinu. Máš správně zapojenou indučku? Nemáš prohozený 1 a 15 ?
 
 
Datum: 28. února 2016 16:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Přeměř vzdálenost cívek od rotoru. Měla by být 0.3 mm. Stačí ústřižek z petlahve ,který vložíš mezi cívku a rotor. Při nastartování, nakloň moto na stranu, kde je karburátor.
 
 
Datum: 28. února 2016 7:10
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 7:20:08 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu