www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Zdravím, mám s pionýrem menší problém. Jezdí skvěle, tahá parádně, ale nejde vytočit úplně naplno. Respektive když jedu v zátěži a potřebuju to roztahnout na jedničku či dvojku, aby mohl přeřadit na vyšší rychlost, tak při určitých otáčkách, se motor silně roztřepe, začne drobně zvonit a rapidně spomalovat, uberu plyn, přídám plyn, zase krásně tahá, ale znovu jak překročí otáčky, tak to stejný. Na trojku mi to dělá taky. Na neutrál na místě však ne. Čím by to mohlo být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 21:51
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel17397    
Tož jen aktualizuji informace - rozdělal jsem spijku a nestačil sem kulit voči. Borec předemnou tam dal lamely naopak, kovová mezilatmela ouplně sjetá její vnitřní výstupky urvaný. No děs a hrůza. Co je mě však záhadou, že to vůbec spojkovalo :-D .... Pořídím do pár dní novou spojku a uvidím jestli to bude šlapat bez problémů, případně se pak pustím do válce.
 
 
Datum: 19. července 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Tak já však taky jenom neoteoretizuju, ale včera jsem kupříkladu sehnal od kamoša jiné karbec - na jeho mašině skvěle šlape a na mí to pořád má stejný problémy, takže problémy s karbecem vylučuju. Takže zbývá už jen váledc nebo vyrachtaná spojka jestli je to možný. Pokračování až bohužel po víkendu, teď odjíždím.
 
 
Datum: 14. července 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18744    
Hele to vlákno teorií tu sleduju přes dva dny. Vykašli se na teorii a prostě to rozeber. Sundej válec,koukni na píst a kliku,sundej dekl na primáru a podivej se na spojku....
 
 
Datum: 14. července 2016 12:22
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
JEště k mojí spojkové teorii - dělá to ve chvílích, kdy rychlost motocyklu je větší nebo stejná než rychlost, kterou motá píst - kdy vlastně dochází k lehkému brždění motorem. Když motor tahá - klidně dva kilometry dlouhé kopec, ale musí pořád tahat, tak není problém. Ale jakmile začne jít hodně navolno, tak to jde do háje, začne cinkat, klepat.
 
 
Datum: 13. července 2016 20:14
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Na detonační spalování se mě to nezná, to bych podle zvuku snad poznal... JEště mě napadlo, není možný, že mám vytahanej primár aby to takhle dělal, případně odcházející spojka? nebo nedotaženej spojkovej koš?
 
 
Datum: 13. července 2016 20:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co detonační spalování směsi ?
 
 
Datum: 12. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Svíčku jsem měnil, to nepomáhá, jezdím teda na N15C..... Ještě bych chtěl dodat postřeh ze včerejška, možná jsem to předtím špatně popsal :-( - Když jedu proti kopcu a dávám tomu plné plyn a motor tahá, tak to frčí krásně, ale jak jedu z kopce a uberu trochu plyn - motor běží "bez záteže", tak to začne dělat, jakmile zase přidám plyn, aby motor začal zabírat, tak klepání, cinkání přestane a tahá zase až do doby, než začnu "brzdit" motorem (brzdit vyloženě nemyslím, ale snad mě chápete :-) )
 
 
Datum: 12. července 2016 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ještě nápad - zkoušel jsi jinou svíčku? Já jsem včera jel s Denso W20 (nepamatuju si přesně označení) a dělalo to přesně tohle, hlavně do kopce. Tak jsem to zkoumal a nakonec mne napadlo z kopce vypnout zapalování a hle motor stále jel a "tahal". Nakonec to tedy bylo svíčkou (samozápaly), s Brisk N14 už to jede jak má.
 
 
Datum: 11. července 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18738    
To nevidim ani na jedno. Buđ tam nedotejká benzin( špatně ventil či kohout) a nebo je to přejetý... v neposlední řadě hraje roli seřízení
 
 
Datum: 10. července 2016 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se do toho taky nechce proto to nechám na zimu na prelisovani ;-)
 
 
Datum: 10. července 2016 17:45
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Trysky ucpané nejsou, několikrát jsem je profukoval. Teoreticky nízkou hladinu mohu zkusit poštelovat, ale nemyslím si, že tím to bude - jelikož to by nevysvětlovalo to roztřepání motoru ne? Pístní kroužky můžu zkusit vyměnit, co to udělá, ale kdyby se mě píst přidíral, tak by to bylo jen když je motor přehřátý ne? Mě to dělá už i když motor zahřeju na provozní teplotu - po pár km (studenej motor nevytáčím) Nestaš s bronzovým futrem, do toho se mě nechce :-D :-D.... Ale pokud nebude jiná varianta, tak to holt taky udělám :-( Každopádně díky za rady :-)
 
 
Datum: 10. července 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vůli bronzového futra v horním ojnicnim oku mám to samé nejde pak vytočit...na podzim budu dávat ojnici s jehlama
 
 
Datum: 10. července 2016 17:12
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Při větším zatížení se ti píst zadírá (zvonivý zvuk). Možná by bylo dobré vyměnit pístní kroužky, aby se zlepšil podtlak a tím dojde k lepšímu nasávání směsi. Dojde i k lepšímu odvodu tepla z pístu.
 
 
Datum: 10. července 2016 8:46
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
nizká hladina nebo uspané trysky
 
 
Datum: 09. července 2016 21:25
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 4:35:13 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu