www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel18037    
Zdravím chci se zeptat jak upravit přední brzdu, protože když zmacknu přední brzdu na doraz tak to brzdi cele bidne, brzdova paka už je taky vic napnuta, brzdove obložení taky dobre, tak me napadá jestli je možné ze je vnitřek bubnu už "vyjety" a je třeba shánět novy? Dík za všecky možné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 18:47
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
to si nesedne,tak možná za 20000 km.líznout bubny ale i pakny.nikdy to nebude uplně ono,hlavní problém je taky v lanku a bovdenu.všechno se moc natahuje než začne pořádně brzdit.
 
 
Datum: 05. října 2016 18:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak bylo psáno, nejlepší je líznout buben, podle něho stočit pakny osazený na štítu, dál zkrátit obložení na úběžné čelisti a ramínko brzdového klíče natočit na tisícihranu tak, aby při záběru svíralo s koncem lanka cca 90°,,, pak jdou obě kola bez problému dostat do smyku...
 
 
Datum: 10. srpna 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18786    
Na hodně projetyn bubnu si to nesedne kluci :-/
 
 
Datum: 10. srpna 2016 14:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak dlouho jsou nové? chvilku trvá než si to sedne... kord když nemáš srovnanej buben
 
 
Datum: 09. srpna 2016 22:50
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel18037    
Právě že tam jsou nove brzdove pakny a nic, vnitřek bubnu jsem nestáčel, jinak pootoceni na tisicihranu mám a výsledek porad stejný. Uvidím zkusím sehnat ty z J90 a pak dam dyztak vědět, jinak jsem mel mustanga a stim sem problém neměl zabrzdit na místě.
 
 
Datum: 09. srpna 2016 22:23
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
mam jen nové obložení stočené na rozměr budnu. Klíč v bronzovém pouzdírku, teflonový bovden a pokud zabrzdím víc, tak se ohne spodní kluzák vydlice. Po třech zabrždění je z vidlice hokejka, takže to moc nepřeháněj. Soudruzi počítali s tím, že to nebude brzdit.
 
 
Datum: 09. srpna 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ke stočenému bubnu to chce i nové/repasované pakny s vyšším obložením a nechat je stočit podle bubnu, aby se dříve zaběhly. Pakny z J90 jsou o 5mm širší než z Pionýra, ale neshánějí se zrovna snadno. Možná je jen sjeté obložení jako na většině fichtlů...
 
 
Datum: 09. srpna 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18783    
Zaprvé nechat osoustružit vnitřek bubnu. Do osoustruženýho bubnu je lepší použít pakny z j90 protože jsou o fous vyšší. Zadruhé lze upravit pakny tak,aby braly po celé ploše. Někde na netu je na to výkres,ale když si to vezmeš do ruky a podiváš se,kde se co jak roztahuje a dosedá tak tě to trkne ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Možná bude stačit uvolnit páčku brzdového klíče a pootočit ji na tisícihranu .
 
 
Datum: 09. srpna 2016 6:42
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 10:28:46 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu