www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim Draci, mam Problem se svym Fichtlem. KDyz se mi ho podari naslapnout tak bezi jen pod plynem. Jakmile mu uberu otacky (trochu plynem dolu) tak chcipne bez varovani ze sto na nulu proste jako kdyby mu dosel benzin. Celkem se drzi mozna tak pet az deste sekund. KDyz vyndam hned pote co chcipl svicku tak je mokra. Stezi jde pak znova naslapnout nekdy ani skrt. Fakt uz nevim cim to muze byt. Predstih a odtrh nastaven 1,6mm a 0,4mm. Karbos je vycisteni. Cestvej benzin danej. Jiskru hazi. Jehla je na 2. zarezu. Predem diky za odpoved. Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. srpna 2017 7:10
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci, tak jsem to vyzkousel stema tryskama a nic. Zkousel jsem to nakopnout i se startovacim sprejem a ani skytnuti. Fakt zu nevim. Neco mi rika ze neco nesedi se zapalovanim. Predstih je dobrej. Jak poznam ze hazi jiskru i potom co je svicka uvnitr? Meril jsem nepeti pri nakopavani a dostanu Maximum 3,2 Voltu Vite nekdo jestli je to spravne nebo jestli to staci?
 
 
Datum: 23. srpna 2017 7:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19067    
Podle mě to máš klasicky ulitý. Dal bych hladinu níž,zkontroloval bych zda zavírá palivovej ventil a prošťoural bych volnoběžnej kanálek až k trysce. To nic nestojí a mužeš to udělat hned. Pak to co jsme psaly.
 
 
Datum: 28. března 2017 11:53
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Diky moc za rady. Zkusim to stema tryskama. Bohuzel to potrva pac nebydlim v CZ takze se jen tak kazdy dva mesice dosanu do Cech. Jeste jinak nejaky jiny napad co by to mohlo byt?? Diky moc
 
 
Datum: 28. března 2017 9:17
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš to moc bohatý. Pokud je tedy vše vyčištěný a seřízený, tak je možný, že je špatná volnoběžná tryska. Sice je na ni napsáno 38, ale někdo před tebou ji mohl při čištění protáhnout drátkem a hned budeš mít místo 38 třeba 45 a to už je problém. Zkus koupit novou volnoběžnou trysku nebo je možnost koupit i tuningové trysky 32 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a 35 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html . Před pár roky jsem taky řešil bohatou směs, vše seřízený, karbec vyčištěnej jak mechanicky, tak i ultrazvukem, koupená i nová 38 tryska a pořád se motor olejval. Koupil jsem tedy obě 32 a 35 trysky a světe div se, motor se mi podařilo naladit. Do chladného počasí je dobrá ta 35 tryska a přes léto používám tu 32. Svíčka má nyní krásnou cihlovou barvu a motor i když je fest rozpálenej, tak stačí jen vrknout do plynu a hned je v otáčkách, dříve se zadusil a až pak se s neochotou dal vytočit... ;-)
 
 
Datum: 24. března 2017 21:22
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Plovak je v pohode, lehoucky jako pirko. Hladinu porad kontroluju. Ta je dobra. No stoji na ni ze je to 38 tak nevim. Zkusim jeste jednou vyndat celej karbec a vycistit. A podivam se do toho vyfuku jak to tam vypada. Me zu fakt nic jineho nenapada.
 
 
Datum: 22. března 2017 16:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19054    
Pokud máš rámcově hodnoty odtrhů a předstihu v normě tak se to prostě ulejvá. Plovák je ok? Neni těžkej,neni v něm benzin? Nezadrhává? Tryska 38 je skutečně 38 ? Vzdušnik volnoběžnýho kanálu v karbecu je průchozí? Indučka by tady problémy dělat neměla ... moje zkušenost je taková,že je úplně jedno jestli je indučka z pařeza nebo ze škodovky ...
 
 
Datum: 22. března 2017 8:20
 
 
 
 
Jméno: petr.zuzana ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hladinu jsem seridil a zkousel jsem i nizsi. Zkousel jsem to i bez filtru. POrad to same. Trysky jsou tam 38 a 68. Dnes me trklo ze tam mam 8V civku (nebo aspon na ni stoji 8V). Je to problem? Uz jsem minuly rok na ni ale jezdil i kdyz nebezel poradne. Diky moc.
 
 
Datum: 21. března 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
seřiď hladinu v plovákovce, vyměň filtr sání a vyčisti vejfuk,,, co tam máš za trysky?
 
 
Datum: 21. března 2017 16:48
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 28.03.2024 15:00:47 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu