www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
HELP EMERG HELP EMERG HELP !!! Zdarova braťa.. Tak zase ježek v kleci v píči.... Pérák voják, přední vidle, spodky 4 šrouby. Levý kluzák - 1 pružina. Pravý kluzák - 2 pružiny. Normální ?? Standardně bych to zahodil a řešil do páru, ale progresivita obou tlumičů je s rozdílem necelého kg a to je v pohodě. Dělalo se někdy nové provedení kluzáku jen s jednou pružinou ??? Rozdíl v pružinách kluzáků je několik cm, "matematicky" to nevychází a přesto je progres stejný...... Napadá mě, že kdysi dávno za císaře Žišky nahradili dvě pružiny jednou a tu jednu "něčím" podložili, aby progresivita obou tlumičů byla +/- stejná. Ultrazvuk po novým roce ....... Kdyby to byly starý vidle na 3 šrouby, tak OK - bylo bambilion verzí, ale já už mám nové provedení na 4 šrouby..... Má někdo nějaký poznatek, vysvětlení ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. prosince 2021 2:56
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 23.01.2022 4:48:42 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu