www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zdar mám problém s fichtlem, za studena přídu a na max 3 šlápnutí nastartuju, otáčky jsou tak jak by měly být ani né moc vysoký ani né moc malý takže ho nastartuju dám na stojan at se trochu ohřeje no ale asi tak do minuty běhu začne pomalu ubírat volnoběh až pak na konec uplně chcípne, šroubek volnoběhu mám skoro na doraz a vůli lanka taky skoro vyšroubovanou a pořád to dělá, ale v pohodě se rozjedu a ujedu cca 50 metrů pustím plyn a pohoda otáčky tročku jsou ale ujetu třeba cca 200m pustim plyn zmáčknu spojku a fichtl uplně chcípne a pak ho už nenastartuju vůbec možná párkrát škitně ale stejně nic takže ho nechám tak 7minut na pokoji pak přídu a hned na první nákop a zase odznova, ujedu cca 200 metru pustim plyn a chcipne uplně.. motor nově přetěsněn, nové gufera na klice, svíčka n15c, a seštělovaná hladina o trošku víc než má být ale i když byla přesně tak to taky dělalo odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2017 9:30
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18974    
taky my to dělalo studený to chytlo hned,pak jsem ujel pul kilometru a už jsem to nemohl nastartovat-chytlo to až to schladlo vyměnil jsem kondík bylo ok . Potom jsem koupil fichtla a ten borec co my to prodal , fichtla umyl a nejspíš to nateklo do zapalování a na rotoru se vytvořilo trochu rezu,jak se to zahřálo tak jsem to nemohl nastartovat nějakou dobu jsem na to nemohl přijít nazdar standa
 
 
Datum: 26. ledna 2017 9:30
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
furt nic ještě mě napadlo nemám tam origo filtr, je tam z plechu takový náhubek a prvně je kolečko z plechové děrované sítě pak kolečko filcu a pak zase to drátěný kolečko. nemá to třeba špatnej odpor nebo tak? fakt už nevím
 
 
Datum: 16. ledna 2017 21:07
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
tak jsem dal tu nižší hladina a je to o trošku lepší stejně to má ale tendenci klesat otáčky, tak snížit ještě víc?
 
 
Datum: 15. ledna 2017 17:25
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zkusím dát tu nižší ale nemůžu se zbavit pocitu že když dám nižší že to bude vynechávat protože tam bude mín benzinu.. zkusím kdyžtak napíšu
 
 
Datum: 14. ledna 2017 22:52
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18964    
ono seřídit hladinu tak aby to bylo na 100% dá hodně práce i zkušenému, pač tam stačí trošku přihnout a už je to vysoký pak zas trošku ubereš je to nízký, ono to fakt chce po kouskoch zkoušet až než to bude OK, jinak to je jak psal standa, když máš všecko dobře seřízený, tak studený chytá na 1. kop teplý max 3. (teplý motor musíš startovat s plymem, protože jinak tam nejde vzuduch a nechytne to). Jestli hladinu nastavuješ podle návodu tak to většinou je vysoký, dej to o trošku níž a bude to OK.
 
 
Datum: 14. ledna 2017 21:32
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
ještě mě tak napadlo zkusit tam dát karbec z motorovky, viděl jsem to u mnoha lidí navíc se dá ladit nevím no.. nemáte s tím někdo zkušenost?
 
 
Datum: 14. ledna 2017 11:51
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tuším, že loni jsem to tu stando s tebou řešil, použil jsem právě tu menší trysku, ale byl problém se studenými starty a po tvé radě jsem svíčku sklepl na 0,4mm a startování se hodně zlepšilo, takže je to jak píšeš, i sklepnutí svíčky na to má vliv a asi i ten předstih, kterej mám nastavenej na takovej zlatej střed, tzn. 1,7-1,8mm :-)
 
 
Datum: 13. ledna 2017 21:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18960    
Souhlas na 100%. U 60ccm seriáka jsem to řešil jakou dobu a furt blbý. Dal jsem trysku 35 a extra nízkou hladinu a přesně jako Konny,studený i teplý 1 max 2 šlápnutí. Studený to chce chvíli potůrovat. Když ho fakt hodně našpricuju (což je s nízkou hladinou a omlácenym plovákem těžký) tak chytá na první. Ale chce to fakt tu 32. U seriovky mi jela tryska 38 a fakt nízká hladina a nebo 35 a lehce nižší hladina. Dělá to hrozně moc. Jak teplý starty tak akcelerace do otáček. Chytá to,neulejvá a nehltí se to. Ale chce to mít i správně skleplou svíčku a vyladěnej předstih. Pak jede i seriovka jak pila. Holt v tom karburátoru chybí jeden seřizovací šroub ;-) zvláštní je,že některý fichtly na to ani moc netrpěj a jiný jo a to výrazně ... je to prazvláštní stroj :-D
 
 
Datum: 13. ledna 2017 20:53
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak píše standa, máš to moc bohatý. Zkus ještě snížit hladinu a uvidíš. Měl jsem stejný problém, za studena jsem startoval bez problémů a za tepla byl problém motor nakopnout a na volnoběh měl tendenci zdechat a při přidání plynu u ohřátého motoru se motor vždy zahltil a až pak se rozjel. Zkoušel jsem opravdu důkladně vyčistit karbec (i v ultrazvuku), snižoval jsem hladinu, ale nepomohlo to, svíčka byla pořád černá. Koupil jsem i novou volnoběžnou trysku (38), ale taky nic, tak jsem tady z fichtlkrámku koupil volnoběžné trysky 35 a 32, nakonec jsem zůstal u té 32 a motor jede jako pila. Svíčka má luxusní cihlovou barvu, za studena se sice motor musí hodně přeplavit, ale 2x šlápnu a motor jede. Jak napsal standa, tak asi půl minuty až minutu po studeném startu musím motor trochu tůrovat, jinak by zdechl, ale pak jede jak má, tzn. i když je motor pořádně rozpálenej, tak pak stačí jen drbnout do plynu a otáčky okamžitě letí nahoru a startování takto rozpáleného motoru je otázka 1-2 šlápnutí, takže pokud by se ti to pořád hltilo i po snížení té hladiny, tak zkus zauvažovat nad těma tryskama... ;-)
 
 
Datum: 13. ledna 2017 20:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18960    
Ještě o fous níž hladinu a bude to ok.
 
 
Datum: 13. ledna 2017 6:14
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Zkontrolovat vzduchový filtr , jehlu v karbci na 2 zářez shora.Svíčku N15c
 
 
Datum: 12. ledna 2017 21:48
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
tak jsem dneska důkladně vypálil výfuk a dal tu hladinu do normální polohy fichtl valí jak z praku ještě líp jak před tím po rovince musím mít půlku plynu aby motor neměl takové otáčky parádní, za studena na první kopnutí bez plynu, ale pořád tam je problém startování za tepla to sem musel roztlačit ale chytlo to ani ne po 2 metrech ale stejně jak je to ohřátý tam mě příde že při přidání plynu se to lehce zahltí nebo tak něco třeba jedu na jedničku mám čtvrt plynu, chci zrychlit dám plnej a chvilku si to tak nějak prdí a pak se to zas rozjede do plnejch otáček, asi tak nějak no... jinak ty teplý starty bych vyřešil asi možná svíčkou.. ale nevím jakou třeba na 250 mám myslím ještě palku n17 nebo n17c ted nevím a to třeba stojí 14dní a pokaždý to chytne na první našlápnutí jak za studena tak za tepla.. tak už nevím co dál zkusit
 
 
Datum: 12. ledna 2017 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18959    
Jasný,to sedí,vysoká hladina.
 
 
Datum: 12. ledna 2017 6:21
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
fajn takže zejtra prvně zkusím to projet a až se to ohřeje a samo od sebe chcípne tak hned vyndám svíčku a uvidím jestli bude mokrá. na tu jiskru bych asi moc nevsáze dojel jsem před 2 hodinama dom fichtla píchl o barák pak jsem přišel ani sem nepouštěl benzín a hned na první bez přidání plynu naskočil. no žkusím ještě vypálit vejfuk co to udělá příde mi že nízký otáčky nic moc třeba někdy dělá že když zařadím tak to chvilku jakoby brblá ale pak se rozjede a otáčky jsou rychle nahoru
 
 
Datum: 11. ledna 2017 21:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18958    
Zkontroloval bych funkci palivového ventilu ve víku plovákovky - zda vůbec zavírá. Podle mě se to hrozně ulejvá. Pak bych dále snížil hladinu. Správně seřízenej fichtl chytá na první a první půl minutu sotva udrží volnoběh,spíš má tendenci chcípnout,po ohřátí se volnoběh ustálí a lehce klesne. Moto pak startuje na 2-3 šlápnutí max i teplý. Mě na první. Jakýkoliv zbytečný zvyšování hladiny způsobuje,že motorka teplá nejde nastartovat a ulejvá se,chcípe. Pravděpodobně zde bude v kombinaci i slabší jiskra.
 
 
Datum: 11. ledna 2017 21:04
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
to jsem udělal a ted to dělá že za studena startuju na první ale za tepla stejně volnoběch nedrží a taky když je to teplý tak to musím roztláčet
 
 
Datum: 11. ledna 2017 17:39
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Sniž hladinu v plovákové komoře. Raději míň než víc.
 
 
Datum: 11. ledna 2017 16:05
 
 
 
 
Jméno: petr      E-mail:      IP: uživatel18859    
zdar draci potřebuju poradit babeta 210 nejede když vyčistim karbec jede v pohode ale po tydnu stani zas nejede nadrž vyčištena .zkusil sem tam dat delorto a když nastartuju tak ma vysoke otačky i když šroub volnobehu uplne vyšroubuju ˇco stim neni tu nekdo pobliž Ostravy kdo by to spravil .dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2016 22:57
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Dle vysokých otáček na volnoběh soudím , že ti někde přisává falešný vzduch.Zkontroloval bych těsnění u kolínka karbce a potom gufeta.Když ani to nepomůže , potom bude netěsnost někde mezi blokama, ale to je méně pravděpodobné.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 22:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jaký dáváš olej do benzínu a v jakém poměru ? Při delší odstávce ten olej zalepí trysku. Před odstávkou zavři přívod paliva a nech motor běžet, dokud motor sám nezhasne.
 
 
Datum: 26. prosince 2016 8:54
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel18924    
zdar draci, potřebovál bych poradit mám mopeda 22 po celkové GO. motoru včetně kliky TW, mám najeto asi 1000 km. asi po 500 až km. začne brzdit motor (ztráci výkon) vyměnil jsem už co se dá, cívky kondezátor, tet mám cívku venku otr. na kladivku 0.4 předstih jak má být, mám tam karbec s pionýra dál jsem tak i štelovatelnou hlavní trysku, ale nešlo to i na originální karbec, když je studený, miní se strhat, jinak se motor strašně rychle zahřeje, mažu 1:25 repsol mezi válcem a karb. mám to těsnění aby se nepřenášelo teplo, jinak na svíčce musím mít otrh 0.4. jinak vynechává svíčky, jinak jsem zkouše už asi všehny jak brisky tak NKG od 7. po 10. ale nic nepomáhá, už jsem si myslél, že jestli neni v kartru nějaká praslinka(vlásenka) tak jsem dál druhé kartry, ale nic se nezměnilo, tak jestli nějaký mopedák něco ví, tak at mi poradi. Dík Josef odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. ledna 2017 10:58
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
zkus se podívat zevnitř na válec jak vypadá
 
 
Datum: 14. ledna 2017 10:58
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18916    
nazdar mam otazku robim komplet go 50/21 sport a zistil som ze zadna kyvna vydla ide lahko a ide cela tlacit uplna nabok az k ramu pricom cap ostava na mieste co stym???poradte diky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. prosince 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: michal      E-mail:      IP: uživatel18916    
no prave skusal som vitiahnut to puzdro najprv som samozrejme vydlu vysunul celu na jednu stranu na druhej sa mi ukazalo puzdro a slo vytiahnu hasakom guma ostala na povodnom mieste da sa samostatne vymenit iba ta gumenna vlozka?iba z jednej strany???
 
 
Datum: 05. prosince 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Zdar Je to lisované v gumě takže jedině rozlisovat vyměnit čep a gumové futra a zase slisovat ale doma je to nereálné pokud nemaš vybavení.
 
 
Datum: 04. prosince 2016 15:14
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18908    
Zdravím , mám jawa 20 z roku 71 a z ničeho nic přestal táhnout od spodu. Trojku na rovině neroztočí. Svíčka byla vždy cihlová ale nyní změnila svou barvu na černou. Jiskra dobrá, kladívka nová. Jehla byla na 3 zářezu od spodu, zkusil jsem to dát na 2 od spodu ale bez úspěchu. Startuje na 1 šlápnutí. Svíčka Brisk N15C, zkoušel jsem druhou N15C ale furt netáhne. Už si nevím rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2016 21:41
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A při tom všem mrkni na výfuk, zda není ucpaný..
 
 
Datum: 02. prosince 2016 21:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Když budeš mít vše kolem směsi v pořádku, mrkni i na kroužky, jestli už nemají velké vůle v zámcích nebo nejsou připečené.
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 8:39
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel18908    
Díky, podívám se na něj ale hladina by měla být OK
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18907    
Buď mužeš mít bordel v palivovym ventilu = nezavírá úplně = vysoká hladina = bohatá směs = netahne odpoda. V podstatě hodně podobnej scénář by byl s prolínajícím guferem pod primárem. Předně se snaž vyloučit vadu karburátoru.
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 18:34
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau mám problém se zapalkem.motor 05,ale zapalko z 21 (20w).když dám novou svicku,tak motor chytne hned a jde tak 15 vteřin.pak chcípne a nejde nahodit,ale když dám opět novou svíčku,tak se problém opět projeví.predstih ok,karbec vycistenej,vn kabel i fajfka nevej,kondik vymenenej. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. listopadu 2016 21:03
 
 
 
 
Jméno: Adam      E-mail:      IP: uživatel18908    
Máš tam moc oleje, u 20 když jsem dal víc oleje, tak se hned svíčka uchlastala a přestala házet jiskru
 
 
Datum: 20. listopadu 2016 21:03
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Na nové svíčce je jiskra dobrá,ale po chvilce vrčení motor chcípne a jiskra už není taková.Mam dat teda novou inducku? Toho benzinu tam je taky docela dost.jen nevím,jak na karbecu z 05 naladim hladinu (ta je pevná) .můžu zkusit dát jehlu dolu,ale motor je po výbrusu,tak to nechci zadrit.
 
 
Datum: 19. listopadu 2016 13:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18904    
Slabá jiskra. A dost možná se ti to ulejvá.
 
 
Datum: 18. listopadu 2016 6:17
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Když tu svíčku vyndam,tak je vždy mokrá ,ale jiskru dava a karbec je serizen.mne pripada,ze to zapalko ty svicky oddelava. :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2016 14:51
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18900    
Zdravím ještě jednou. Nevím, jak upevnit pružinu od stojanu (Pionýr 21). Na jedné straně je uprostřed stojanu, v takovém vyříznutém místě, na druhé straně v trojúhelníku, podle katalogu "Závěs pružiny". No a to právě nevím, kam připevnit. Připevnil jsem ke šroubu držící motor, ale asi to bylo moc dlouhé, protože pružina se vytáhla a nyní mi vlaje stojánek pod mopedem. Kdybyste měli někdo fotku jak to upevnit nebo uměli poradit, tak bych byl vděčný. Děkuji Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2016 13:15
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel18912    
Díky za radu, byla to ta verze s trojúhelníčkem mezi kartery, jen jsem ho tam musel narvat. Povedlo se. P.
 
 
Datum: 22. listopadu 2016 13:15
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a nebo je pružina na boku stojánku a záchyt druhého konce pružiny je na pásovině visící z držáku výfuku :-)
 
 
Datum: 16. listopadu 2016 21:33
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
V karterech pod dole má být na prvnim šroubu výřez a v něm takový trojuhelník .Na něj se zavěsí pružina a pak na stojánek
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 21:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18901    
Strčíš to karterů pod první šroub kříže.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 6:06
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18899    
Zdravym mam panelku 559 komplet g.o motora .. Stale my skrkaju rychlosti bud spojka moc dotahla je taha alebo skrkanie ... Nove ferodo lamele +Medzilamele+strunky retaz no vse... Co to muze byt ? Ten stred ne a ne nastelovat ... Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli ty lamely nejsou moc silné. Potom už není prostor pro rozevření lamel. Vyzkoušej tenčí podložky pod kolíčky.
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: paja444 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
prosim o radu mam babetu 207 a klouže spojka lameli jsem odmastil jak startovaci tak rozbehove spojka je jak nova a furt klouže nevite čim ješte bi to mohlo bejt dik za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2016 9:26
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jak silné je obložení ?
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 9:26
 
 
 
 
Jméno: 555      IP: uživatel17437    
Zdravim chlapi mám zrestaurovanou 555 v origo stavu. Výfuk vyčistěný motor po go včetně výbrusu nová elektrika v zápalku nový kondík a kladívka. Předstih a odtrh mám nastavený dobře hodnoty předstihu 2,9 mm, odtrh 0,40 mm, při nastartování chytne na první ale hned chcípne a potom nejde nastartovat až po nějeké době nevíte co stim ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
skoukni radši ještě kromě svíčky jestli není problém s fajfkou ty dnešní repliky někdz zlobjej.
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:00
 
 
 
 
Jméno: mustafas      IP: uživatel16049    
vymenit sviecu
 
 
Datum: 07. listopadu 2016 23:04
 
 
 
 
Jméno: David      E-mail:      IP: uživatel18892    
zdar hoši mam problem z babetou210 jede a az se zahřeje uz nejede odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18893    
Pokud se dá vyloučit karbec a zapalování tak bych šel po guferu pod spojkovym bubnem a nebo v bubnu a nebo o kroužky. Neklouže ti rozjezdová spojka? Většinou to ale začne tim,že babeta blbě řadí.
 
 
Datum: 03. listopadu 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel17437    
Zdar hoši mám problém s 555 mám motor po GO včetně výbrusu a motor je strašně líný na dvojku skoro nejede spíš chcípne nevíte čim by to mohlo být spojka, předstih dobře nastavený. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2016 13:44
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
blbost to není pokud to je líný tak se to podle mě přidírá.. a když si skládal motor jak šlo oáčet klikou a převodovkou? když tak sčekni tohle https://www.youtube.com/watch?v=-GFMLfLAPfg
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 13:44
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
jawa 250 : co je to za blbost , to musí jezdit na 3 úplně normálně
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 12:05
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
u fichtla to je normální kord když je to po výbrusu a je to tak slabá verze. u fichtla stačí aby zafoukal vítr a musíš z 3 podřazovat na 2 :-D
 
 
Datum: 31. října 2016 18:24
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel17437    
Právě není ale je to divný že to tu dvojku nerozdejchá
 
 
Datum: 31. října 2016 18:05
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18874    
A je to zajetý?
 
 
Datum: 31. října 2016 14:50
 
 
 
 
Jméno: jawa      IP: uživatel17437    
Zdar chlapi má problém s 555 při nastaetování musím držet p§l plynu jinak chcípne když chytne tak vůbec nedrží volnoběh furt musím mít plnej plyn jinak to chcípne . karbec vyčištěný. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2016 12:01
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18890    
Ad1) motor se točí volně? Jinak to muže bejt bordel v karburátoru nebo moc vysoká hladina /plovák j250/ a nebo velká tryska. Neulejvá se to? Jiskru to má dobrou a předstih + odtrh je zhruba v nějaký reálný hodnotě pro j555 ? Nepiš že je to seřízený,protože když to nechce jet tak asi neni...
 
 
Datum: 31. října 2016 12:01
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Zapalování máš sřízené? výfuk čistý?
 
 
Datum: 30. října 2016 12:12
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Ahoj draci \\r\\nMám s22 za studena vše ok . Ale v kopci nebo při ostřejší jízdě se motor ohřeje a přijdou problémy.... Motor začne jít nepravidelně a prestane táhnout trochu pomůže ubírat plyn, až podradim na jedničku a motor zase docela jede. Když vyřadím na neutrál otáčky vyletí do nekonečna . Vše nasvědčuje že to bere falešný Luft! Ale kde? Motor je už dvakrát kompletně pretěsněný gufera taky dvakrát, na klice nové ložiska, karburátor pretěsněný (několikrát).motor je tak 300- 400 po výbrusu,repasovana klika, karburátor 15 difuzor, svíčka cihlová, benzín hadičkou teče jak hovado. Teď babo raď!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. května 2017 21:20
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Po dlouhé době jsem to zase začal řešit. Volnoběžná tryska to není odzkoušeno.... Ale zjistil sem že ložiska na klice jdou hodně lehce do karterů, hlavně na pravé straně u zapalování (podstatě tam spadnou jak nic) Mám to rozhozené a zkusím je tam nalepit. Možná??? .....mohlo to při zahřátí zvětšit vůli na guferu a přisávat vzduch.?!
 
 
Datum: 07. května 2017 21:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18886    
Zkus dát o číslo větší volnoběžnpu trysku. Jestli ono ti to celpu dobu neřiká že je malá :-D
 
 
Datum: 26. října 2016 7:20
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Tak nic karburátor to není! Sice odladěný jen na hrubo ale závada se projevuje skoro stejně, jen motor drží volnoběh (aspoň něco) ještě zkusím vyměnit indukční civku a cívku v magnetu. Trošku už ze zoufalství.
 
 
Datum: 23. října 2016 20:34
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Mám doma ještě Starej s 12 difuzorem, když ho vyčistím můžu to zkusit. Klika vypadala dobře. ale ložiska šli do katerů na pravé straně podezřele lehce.
 
 
Datum: 21. října 2016 17:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18871    
Bordel v karburátoru ? A nebo chyba v karburátoru ... Zkoušel jsi jinej? Pokud by byl problém nadále je chyba v motoru ... nevim jak náchylnej je stadion,ale u pio se objevuje podobnej problém - repasovaná klika ničí gufera - někdo ji nechal repásnout a neřešil vyjetý drážky od gufer - a tyhle drážky ničí nový gufero
 
 
Datum: 16. října 2016 11:26
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Podložku mám dokonce silnější než originál. Svíčka cihlová ( mám odzkoušenou i bohatší se stejným výsledkem) olej v benzínu 1:30
 
 
Datum: 15. října 2016 17:32
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co třeba chudá směs? máš nějakou podložku mezi karbcem a válcem?
 
 
Datum: 15. října 2016 14:23
 
 
 
 
Jméno: Biggles      IP: uživatel18455    
Motor je lepený na silikon, po demontáži je vidět že karterama to nejde! Pasta je hezký na celém obvodu klikoveho prostoru!. Ještě jestli není špatně udělaný výbrus?(ale proč by to pak šlo na volnoběh do otáček?)
 
 
Datum: 15. října 2016 12:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak ještě kartery na magnetku,jinak nevím.
 
 
Datum: 14. října 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: jawaales      IP: uživatel17437    
Zdravim chlapi na kejvě jsem dělal novou spojku složenou jí mám dobře ale mám velký problém s její naladěním. kdyý na motor namontuji poloautomat bez lanka tak ho naladim aby mněla ta kladečka v tom důlku vůli 1mm. pak nasadim lanko lanko mám ten typ s mezistavem tudiž mám ladění uprostřed a u páčky. mohl by mi tu někdo poradit čim mám pak tu spojku doladit protže mi to furt jde přez zuby děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. října 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
A v čem byl nakonec problém?
 
 
Datum: 13. října 2016 17:08
 
 
 
 
Jméno: Jawaales      IP: uživatel17437    
Díky uz je to v poho
 
 
Datum: 12. října 2016 21:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
No tak je chyba jinde (viz ostatní popsané příčiny - koš,lamely,tyčky,poloautomat) ...
 
 
Datum: 12. října 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Jawaalesa      IP: uživatel17437    
Takže když nastavím poloautomat na minimální vůli bez lanka tak i tak mi to jde pre z zuby
 
 
Datum: 12. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Poloautomat nastav tak, jak ti dole píše Standa. S minimální vůlí na kladce, aby spojka neklouzala. I bez lanka se zařadit rychlost a pokud necháš páku stisknutou, spojka musí být vypnutá tak, aby ti motorka nikam neujížděla. Nastavení lanka nech až na úplný konec, k základnímu nastavení není vůbec potřeba. Nicméně páčka by neměla mít v řidítku velkou vůli, abys neměl zbytečně kratší dráhu vypínání. Hodně udělá i kvalitní bowden. Nové lamely nic neznamenají, celkově se na vypínání spojky podílí mnoho dílů. Nemáš ohnuté tyčky? Chodí volně? Nejsou záseky na koši? Nešmajdá ti spojkový koš? Zkroucené lamely? V jakém stavu je poloautomat? Nemáš jen slepené lamely po delším stání?
 
 
Datum: 12. října 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: Jawaales      IP: uživatel17437    
Tak lamely mám nové ferodo čr
 
 
Datum: 11. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli nemáš moc silné korky. Kolik máš přesah ?
 
 
Datum: 11. října 2016 16:50
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18863    
Jak vyměním vidlice na Mustangu 223.100 rok 80 tam to vůbec není rozebíratelný Díky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18864    
Ano,spodní brejle a vidlice je jeden kus. Musíš vyndat řidítka,povolit matice krku,odšroubovat horní brejle a celý vidle vytahneš z krku dolu. Je to ohromná výhoda,že jsou vidle u mustanga z jednoho kusu. Nekroutí se to jak u všech předešlých typů.
 
 
Datum: 09. října 2016 10:06
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
Zdravim, potřeboval bych poradit s kývačkou když povolim spojku o 1 šestinu tak mně zabírá až hodně ke konci jak to můžu doladit štelováním u páčky mám ten štelovák na páčce povolit nebo u táhnou. děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to ti nikdo neřekne,,, když nastavíš poloautomat tak, jak jsem ti psal (tzn. v minimální vůlí na kladce), tak máš základní nastavení, při kterém musí spojka vypnout změnou polohy řadící páky... lanko těma štelovákama (je v podstatě jedno kterým, oba mají funkci "prodloužení bowdenu";-) dopneš tak, aby jsi měl minimální vůli na páčce (tzn. aby neměla páčka zbytečný chod na prázdno),,, při takovém nastavení musí spojka fungovat, pokud ne, tak je problém někde jinde,,, apropo choděj ti lamely v koši volně??
 
 
Datum: 12. října 2016 18:37
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
No dobře a do držáku na páčce to mám jak hodně zašroubovat já mám to lanko kde je štelovák uprostře a u páčky a nevim kde co má být hodně utažený o kolik otáček
 
 
Datum: 10. října 2016 18:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
teď jsem teprve přečetl to, co píše standa a trochu bych to poopravil v tom, že až budeš utahovat ten šroub vypínacího mechanismu, tak neřeš žádnou vůli mezi šroubem a tyčkou, ale vůli mezi kladkou ramínka a vačky "poloautomatu" (to, co je na řadící hřídeli),,, nastavíš to tak, aby při přirozený poloze řadící páky byla vůle mezi ramínkem a vačkou minimální... pak až dopni lanko spojky,,,
 
 
Datum: 08. října 2016 21:05
 
 
 
 
Jméno: jawakyv      IP: uživatel17437    
Díky stando za radu
 
 
Datum: 08. října 2016 20:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jasně že na 99% věcí u jawy přijdeš selským rozumem, ale tazatel ne, když se na to ptá...
 
 
Datum: 08. října 2016 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18862    
Hele ona to zas žádná věda neni,u péráka jsem na to přišel před lety hned a ani Dočkala jsem nečet. Základní nastavení: Shoď dekl,povol lanko v bovdenu aby mělo fakt velkou vůli. A jdeme na šroub spojky. Ten povol a pak pomalu utahuj až se dotkne spojkový tyčky a pak to vrať o kousek nazpátek,aby se ještě tyčky nedotýkal a byla tam fakt malá vůle,ale ještě se to nedotýkalo. Pak pomocí šroubovací redukce vymez vůli na lanku,tak,aby bylo vymezené,ale ještě netahlo za spojku (všude minimální nekontaktní vůle). Takle to musí chodit,pokud není chyba jinde. Kdyby spojka vypínala málo tak minimálně trochu utahni lanko (asi jen za předpokladu že máš nový lamely). Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 08. října 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
najdi si Dočkala a nastav spojku podle popisu v něm... případně je to snad i v manuálu,,, nejdřív nastavíš vypínací mechanismus a potom lanko...
 
 
Datum: 08. října 2016 14:10
 
 
 
 
Jméno: Karel      IP: uživatel18690    
Zdravím mám babettu 207 , přes den jede normálně ale v noci nastartuju cca na 3ti našlapnuti necham bezet a vytočím a jak se rozjedu nejde vytočit do plna a vynechává a nekdy jede cca i 10km/h . Když zmačknu sytic rozjede se a pak zas začne blbnout. Co je špatně ? :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. října 2016 20:10
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
plovák byl ok , tak jsem trochu líznul trysku a už to jede jak má :-)
 
 
Datum: 06. října 2016 20:10
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš dobře seřízený plovák?
 
 
Datum: 06. října 2016 13:09
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
no šroub na to nemá vliv zkoušel jsem ho , jehla druhej zářez , tryska origo . a dělá to furt . je to ochuzené . napadla mě snad jen výměna trysky.
 
 
Datum: 05. října 2016 20:30
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
jestli se v noci neboji
 
 
Datum: 05. října 2016 17:23
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Seřídit bohatost směsi. Šroubek vpravo (spodní) bude třeba nepatrně přitáhnout. Poznáš podle reakce chodu motoru.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:32
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čáu borci.. našel jsem modrou barvu na pionýra,chci dělat renovaci .. la potřeboval bych poradit jestli je modrá 5012 originál?? A "bílá" je slonlva kost jestli se nepletu... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jo v pohodě :-) chápu ..
 
 
Datum: 05. října 2016 15:54
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ok, to nebylo něco proti tobě, jen mi prostě přijde zbytečné hltit diskusi opakováním dotazu. Nic jiného.
 
 
Datum: 05. října 2016 15:05
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobrý,už jsem to našel... už to nebudeme řešit
 
 
Datum: 05. října 2016 14:36
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příště stačí napsat do původního vlákna. Jinak ohledně té bílé jsi odpověď dostal a stejně se na to ptáš znovu, tak nevím, co si o tom mám myslet.
 
 
Datum: 05. října 2016 13:50
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný ale napsal jsem znovu protože jsem tu modrou barvu nenašel... jinak bych nepsal...
 
 
Datum: 05. října 2016 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč sem dáváš dotaz podruhé během pár dní? Na tu bílou jsi odpověď dostal a zeptáš se znovu. Nechápu...
 
 
Datum: 05. října 2016 8:45
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar lidi,chci dělat kompletní renovaci pionýra 20 ... a chtěl bych se zeptat zda nevíte kde jaký je číslo modré barvy... mám modrou 20 tak ji chci zachovat a nevím modrou a tu bílou barvu čísla... děkuju všem za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18860    
Určitě máš nějakej jeden zachovalej díl,tak ho vyčisti,rozlešti a v krámě to porovnáš se vzorníkem , v lakovně si taky poraděj ;-)
 
 
Datum: 04. října 2016 6:18
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bílá není bílá ale světle šedá RAL 7044, modrou z hlavy nevím, ale už se to tu řešilo tolikrát, že když zahledáš tak najdeš.
 
 
Datum: 03. října 2016 8:09
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.01.2018 22:08:27 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu