www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mustos112      IP: uživatel16049    
dotaz na vsechny mam vybrus na pionyru 40,75 a potreboval bych veded jaka tryska by se sikla do origo karbu a zda i volnobezku menit ? pist mam zde z kramku dvouroužkač . odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. června 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Draku nejdřiv to zkus s origo tryskou 68 někdy to stači to je kus od kusu. Potom laboruj s větši.
 
 
Datum: 09. června 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel18111    
Zdar trysku bych dal tak 70 a volnoběžnou 35 ale ta se huř schani.
 
 
Datum: 09. června 2016 17:51
 
 
 
 
Jméno: tomas      IP: uživatel16669    
zdravim vas,\\r\\nmam pionyra 21 a potreboval bych prosim vas poradit co delat s plynovym riditkem ( je to predelane na tzv.rychlopal), ktere mi nejak vic vybruje a po chvili jezdeni me brni prava ruka. Leve riditko je v pohode, tam zadnej problem s brnenim neni. Je to u fichtla normalni, nebo mi tam neco chybi? Vsechno se zda byt na tom riditku s plynem dotazene, tak jak ma byt.\\r\\n\\r\\nDiky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Možná pomůže vazelina.
 
 
Datum: 10. června 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: Martin46      IP: uživatel18479    
zdravim sešo mám velikej problém a chtěl bych se zeptat u mý jawy 350/638 mám uplně vymačkaný krk řízení nejze ho seřídit aby šlo lehce zatáčet a aby už zase nehrkal jsem druhý majitel a mám pocit že tam něco chybí tak prosím o radu co tam všechno patří a jestli to tu máš moc díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:53
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nove misky kuličky,, ted misky nejsou ale budou,, a nebo utahnul hodne tu stredovou matici a nebo dal o kulicku mic a pak to cele nemaka
 
 
Datum: 08. června 2016 10:53
 
 
 
 
Jméno: sklibor      IP: uživatel18704    
Zdravím, chci se zeptat jestli neexistuje nejaky pripravek na vyndani lozisek s kola na Babete 210. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 08. června 2016 10:56
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Draci nevíte kde sehnat nový zadní tlumiče na pionýra.??? Typ 20,21 našel jsem na mustanga a ty tam dávat nechci .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky moc
 
 
Datum: 08. června 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Oprava: byly :-D
 
 
Datum: 06. června 2016 22:13
 
 
 
 
Jméno: jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No pod vim tak na 20 a 21 jsou stejný jak na mustangu...jen tam u 21 a 20 byli kryty...
 
 
Datum: 06. června 2016 22:12
 
 
 
 
Jméno: ufoga      IP: uživatel15313    
Cau, mam jawu 20 a zadní kolo jakoby se pořád vyklalo do stran. Mam novu osu i ložiska, neví někdo jak to řešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2016 22:25
 
 
 
 
Jméno: Vašek      E-mail:      IP: uživatel18702    
ustahni si dráty v kole, to je stoprocentně tím a pokud jsou nějaký křivý ..tak kup všechny nový a nejlíp i rafek :-) podle toho v jakem stavu ho máš a jak moc chceš utrácet :-)
 
 
Datum: 01. června 2016 22:25
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš uvolněný výplet ? Máš rozpěrky mezi ložisky ?
 
 
Datum: 28. května 2016 6:23
 
 
 
 
Jméno: ventil      IP: uživatel18696    
Zdarec. Mam mustafa po go motoru a mam jeden problem. Kdyz jedu na jednicku a na dvojku tak maji tah suprovej ale dam tam trojku a ta ma tah malej a cim vic plynu dam tim vic vynechava. Ale, kdyz jedu z kopce na trojku tak to se mnou cuka a po rovince tez. Do kopce ale necuka a po zarostle ceste na louce taky necuka. Cuka kolikrat nepravidelne. Kdyz jedu po prasne rovne ceste cuka dost, ale kdyz jedu po zarostle ceste tak nekdy necukne ani jednou. Od go jsem projel neco pres 20 litru a to cuka uz dele. Jehla v karburatoru je na druhem zaseku ze shora. Uz me nic nenapada. Poradi mi nekdo? Dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel14850    
Koukni jestli máš nastavený správný chod palivového ventilu u plováku,zda je správně hladina, dále bych zkontroloval průtok palivového kohoutu a zda není ucpaný uzávěr nádrže (má odfukovací dirky).
 
 
Datum: 27. května 2016 18:04
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na svíčku. Je šerná, mokrá . Jeví se to jako příliš bohatá směs. Sniž hladinu v plovákové komoře.
 
 
Datum: 26. května 2016 9:49
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel18690    
Ahoj , mám dotaz sice ne na pincka ale taky na něm jezdím . Kamrád má skutr peugeot speedfight 50cc 2t , občas mu začne zdechat nebo mu nejde vytočit ale nepravidelně ,volnoběh drží furt, karburátor 2x kompletně vyčištěný, tryska odpovídající originálu , vzduchový filtr vyčištěný ,podtlakový kohout funguje, jehla prostřední zářez , svíčka nová , na pohled háže hezkou jiskru ,,myslíte že je problém s cdi? Prosím nenadávejte že to sem nepatří nebo tak a kdyžtak už někdo kdo tomu rozumí , děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. května 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18692    
Tohle muže dělat uvolněná/poškozená kostra u cdi či u toho indukčního monolitu (nevim co tam máš) ... hledej
 
 
Datum: 24. května 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel18380    
Dobrý den, chci se zeptat ohledně fichtla. Když roztlačuju tak po skroro kilometru chytne a to ne vždy a po ujetí pár kilometru se uleje a svíčka uplně mokrá atd :/ Čim by to tak mohlo být ? Sem začátečník nemam tolik zkušeností :/ Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. května 2016 5:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18687    
Máš extra vysokou hladinu. Přihni plíšek jehlovýho ventilu dolu.
 
 
Datum: 22. května 2016 5:54
 
 
 
 
Jméno: Václav      IP: uživatel18380    
Ok díky :-) skusim to jastli to pomuže :-) do zapalka se mi moc nechce pouštět ale když nezbyde nic jinýho :/ mam mustanga :-)
 
 
Datum: 20. května 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na výšku hladiny v plovákové komoře karburátoru. Když uzavřeš přívod benzínu, odšroubuj víčko plovákové komory a zatlač plovák dolů. Ten límec, kruhová ploška na plováku, musí plavat na té hladině. Ale záleží na typu pionýra. Ve starších je plovák jiný. Když to nepomůže, je nutné seřídit zapalování. Preventivně vyzkoušet novou svíčku. U toho karburátoru profoukni trysky.
 
 
Datum: 20. května 2016 12:21
 
 
 
 
Jméno: monty23      E-mail:      IP: uživatel18666    
ahojsem ted zjistil ze zavada je na mem pionyrovy ve spinaci skrince,mam odtrhlej červenej s černym,a ruzovej se zelenym,nevi nekdo jakto zapojit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 7:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Musíš zjistit odkud vodiče vedou. Červený vede ze světelné cívky na alternátoru na svorku 58 sp. skříňky a druhý červený ze svorky 56 sp.skříňky na přepínač světel. Černý vede od přerušovače na zapalovací cívku svorka 1 a dále na svorku 1 sp.skříňky. Zelený vede z cívky na alternátoru 55 do sp.skřňky na svorku 55 a dále na klakson. Ten růžový je asi druhý červený.
 
 
Datum: 10. května 2016 7:56
 
 
 
 
Jméno: monty23      E-mail:      IP: uživatel18666    
ahoj,chci se zeptat koupil sem pionyra,vycistil vsechno,seridil,parkrat jel ,ale uz ho nemuzu vic nez 2 mesice rozjet ,ani na nakopnuti,ani roztlacení,nevite co by to mohlo byt? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2016 22:56
 
 
 
 
Jméno: ferda      IP: uživatel18643    
Buď konkrétnější...s takovým obecným popisem není co radit...
 
 
Datum: 10. května 2016 22:56
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Hází to jiskru ? Zkoušel jsi novou svíčku ? Může být uvolněný vodič od spínací skříňky ,špatný dotek na fajfce. Zjisti, jestli jde o elektrickou závadu, nebo o závadu na karburátoru. Dělal jsi něco se zapalováním ? Měnil jsi kontakty přerušovače ?
 
 
Datum: 05. května 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecekk ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau chlapáci mám menší problém s předním kolem u pionýra když ho dotahnu tak jde ztuha... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18667    
Máš daný hřídel správným směrem ? Rozpěrky jsou ok ?
 
 
Datum: 05. května 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci, mám takový problém teče mně benzín z karburátoru a z výfuku(nespálený benzín) a svíčka je hned mokrá a nechce to za žádnou cenu chytnout, ale jiskru to háže. Vše co Vás napadne co by s tím mohlo být vyzkouším. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Souhhlas-mrkni na plovák jestli dobře tlačí na pístek přívodu paliva do plovákové komory a uzavírá-když ne přihni plovák-jen tak o 1,5mm nic tím nezkazíš.Vrátit to můžež vždy!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
NETESNI TI JEHLOVY VENTIL VE VIKU KARBURATORU.NEBO VELMI VYSOKA HLADINA V PLOVAKOVE KOMOŘE.
 
 
Datum: 25. dubna 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den potrebuji spony na potah do pio . jsou tady na kramku ? nemožu je najít odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 16:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou, jen cekam kdy,, asi tak do 10 dnu draku
 
 
Datum: 17. dubna 2016 16:11
 
 
 
 
Jméno: pavel      E-mail:      IP: uživatel18643    
Zdarec, najde se tu někdo z okresu Hodonín (Vracov...případně v okr. Hodonín), kdo by se mi podíval na předstih u picnka? Díky Pavel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2016 21:47
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Tak už vím co to bylo já blbec jsem připojil drát od svorky dynama m přímo na kostru. Proto se to dynamo tak hřálo.... dnes jsem to přepojil a dal nový relé . Kontrolka zhasíná až při vyších otáčkách... Proměřoval jsem obvodovkou stator a rotor . Stator mezi kostrou a svorkovnicí a rotor na uhlících . V obojím případě to hlásí skrad čii spálené vinutí.... Za chyby se platí nechám si namontovat odborníkem vape ta motorka si to zaslouží ...taky to nedobíjení jde poznat když nastartuju a odpojím baterku .... mám tam vypínač tak motor zdechne .... Podle mě spálené dynamo .... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2016 16:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Zdravím mám zas ten samý problém hřeje se mi dynamo dal jsem nové uhlíky ujedu kousek a přestane mi to dobíjet ... nemohu nikde sehnat barevné schéma zapojení. Rozdělal jsem regulátor a na levé cívce je velká tečka na kontaktech . že bych měl špatně zapojený regulátor ? repasoval jsem starou instalaci nové očka atd ... v pravo jsem zapojil červené přívod z baterky a vlevo modré. Do prostřed bílé a po stranách bílé na kostru ... Byla to dobrá motorka ale začala se nějak kazit asi budu na vině já. Prosím poraďte nebo by jste dali vape ? je to hodně práce to překopat ? A ted mi ještě přestaly jít blinkry že by špatný přerušovač ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. března 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18525    
Podle barev to souhlasí,ale raději překontroluj, kam to opravdu vede. Červená z B reg. 1. na pojistku k baterce 2. spínací skříňka svorka 30. Bílá z M reg. na svorku M dynama. Modrá z D reg. 1. na svorku D dynama a 2. kontrolka dobíjení. Bílá na boku uzemění.
 
 
Datum: 25. března 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
neřeš barvy kabelů, ale to, aby to bylo správně zapojený podle schématu! Wape je dobrá věc. ale tak trochu zbytečnost (resp. záleží na intenzitě a druhu použití motorky, mě wape nikdy v žádné z mých 9-ti moto nechybělo)... a jinak bohužel nejsem jasnovědec, abych ti řekl, proč ti přestali jít blinkry... možná bude lepší, když to svěříš někomu, kdo se v tom trochu vyzná, aby ti na to mrknul...
 
 
Datum: 24. března 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Tak už vím kde je problém dostal se mi na komutátor olej z řetázka a trochu ho to opálilo časem se zanese a nehce dobíjet .... taky možná krátké uhlíky mají 14 mm kolik mají nové ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 19:35
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechno rozeber a pořádně vyčisti lihem... uhlíky dokud nemají 7-8 mm, tak jsou v pohodě, nesmí však zůstávat vyset v šachtách...
 
 
Datum: 20. března 2016 19:35
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18158    
Zdravím mám čz 175 a jel jsem se projet dělal jsem celou go akorát jsem udělal chybu že jsem namazal plsť jakýmsi mazivem na řetázky ... akorát jsem si neuvědomil že to asi nesnese vysoké teploty.jak jsem dojel bylo celé dynamo vřelé. Asi to bylo tím že byla ta plsť suchá Dnes jsem dal nové kladívka a namazal to mazivem na ložiska co snese i vyší teploty. . no dnes jsem jel a přestalo to dobíjet tak jsem vyčistil uhlíky a bylo to celý komutátor byl zasranej a máto nádech spálení měl jsem strach aby neodešlo vinutí .... už to i dobíjí a startuje to dobře.... snad mě někde nenechá :-) a ještě něco jak začíná brát zadní brzda ozývají se ztama divné zvuky nevíte co by to mohlo bít ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2016 9:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je blbost, aby se ti hřálo dynamo kvůli nenamazané vačce... problém bude někde jinde... jakej regulátor tam máš?
 
 
Datum: 20. března 2016 9:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18603    
No to je divný. Já u péráka namazal vačku špinavejma rukama a 8 let to bez problému funguje. Nic se mi nehřeje ani nepálí a kladívko nemizí ,resp nevim o tom,už cca 3-4 roky jsem na něj nekoukal. Smrad z dynama bych nebral na lehkou váhu. Mohl to bejt jen mastnej komutátor a napálilo se to,ale byl bych teď opatrnej ... já tam dřív zapalování z čz 175 (477) měl a bez ohlášení napřed shořelo rele ,pak se napálilo vinutí a pak to zdechlo...z neznámýho důvodu to pak z velkýho kopce zas blaflo a dojelo to bez problémů 30km domu,ale vše bylo v hajzlu,přežil jen rotor ... napečený (statorový 2 cv) rele i vinutí smrdělo ...
 
 
Datum: 20. března 2016 7:08
 
 
 
 
Jméno: Pavel S.      IP: uživatel17888    
Zdravím, pincek 21, už dřív jsem s ním měl podobné problémy jako ted, myslel jsem si že saje někde faleš, když mi začal téct olej tak sem to celé důkladně přetěsnil, nové gufera, a mezi kartery papír se silikonem, jen mezi karburátorem a kolínkem je obyč silikon. no problém je ten že když startuju za studena tak přechlastám a startuju a ono to třeba jen párkrát zapálí a hned to zdechne a když to tak udělá asi 4x tak už jdu roztláčet a vždy to jen cukne a až za dlouho to nakonec jaksi taksi chytne a jede. ještě chci poznamenat že nějak extra nechce držet volnoběh, šroubek mám skoro přitahlý na maximum, a svíčka bývá mokrá když ji po neuspěšných pokusech vytáhnu a zapalování mám seřízené špičkově tak ted čím to je. jehla na 2. zářezu a hladina lícuje předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: Pavel S.      IP: uživatel17888    
zkusím tam dat novou svíčku a zmenšit hladinu
 
 
Datum: 15. března 2016 18:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mokrá svíčka = extra uchlastanej karbec a nebo nepálí svíce jak by měla.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
PROBLEM BUDE ASI VTOM SILIKONU PATRI TAM TESNENI,SILIKON SE TI VYTLACIL DO SANI.MALO VZDUCHU.CAU
 
 
Datum: 13. března 2016 13:04
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 25.06.2018 4:28:39 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu