www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,potřebuji poradit s barvou na pionýra červená,bíla http://www.jawa-50.cz/galerie/original/jawa-20-pionyr.html ,podle mě by to mohla být vínově červená Ral 3005,světle šedá 7035,jde mi hlavně o tu cervenou,jestli jste s ní už neco natírali,podle goolge se mě zdá moc tmavá a zas Ral 3004 moc světlá,tak nevím kterou koupit za rady díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. září 2016 13:38
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
bílá není bílá ale světle šedá, originálu odpovídá RAL7044
 
 
Datum: 12. září 2016 13:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18831    
je to čsn 8850 a čsn 1003 myslím a ta bílá to je ral 7035 a červenou v ralce nevím
 
 
Datum: 11. září 2016 17:15
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Zdravim na Čz 350 typ 472.5 zhanam take puzdierko ktore ide do sponovaku retaze na lavej strane, na žiadnom Eshope ho neviem najsť ,vyraba sa to ešte vobec? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. srpna 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Nie to neje ono ale uz som to nasiel.
 
 
Datum: 26. srpna 2016 15:52
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to toto? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/vlozka_zd_kola_1_5_cm.html jinak soustružník to má hotové zachvilku :-)
 
 
Datum: 26. srpna 2016 15:13
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Jasne to je ono ja som aj našiel take podobne puzdierko asi jawy 634 len je večšie,len Dufam že ho niekde zoženiem.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 19:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Předpokládám, že máš ještě ocelovou kyvnou vidlici. To pouzdro je stejné jako u ČZ 175/487 a snad i 175/477 a příbuzných modelů. Tady je to vidět: https://www.sbazar.cz/maresmilan/detail/18326275-zadni-osa-kola-cela-cz-175487477-125
 
 
Datum: 25. srpna 2016 18:42
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
cus dreaci proc mi na pionyru nechce drzet volnobech ? ten sroubek stelovci s prekem na volnobech mam na doraz ,a furt to ma tak male otacky ze to zdechne, karbec mam origo s origo filtrboxem a hlavni tryska je 74 a volnobezna 40 ...cim to muze bejt ? vybehany soupe ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: bobo      IP: uživatel19048    
74 tryska je na válec 41,25 a volnoběžná je 38
 
 
Datum: 13. března 2017 19:21
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel18820    
noje takova na hovno
 
 
Datum: 27. srpna 2016 16:12
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se na jehlu. Je dobře zajištěná v zářezu ?
 
 
Datum: 27. srpna 2016 5:26
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
kurňa no vidis zktra se kuknu i kdys sem souoe vymenil za novy
 
 
Datum: 26. srpna 2016 22:06
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš od toho šroubku vymačkané šoupátko karburátoru ?
 
 
Datum: 26. srpna 2016 5:50
 
 
 
 
Jméno: pomoc      IP: uživatel16049    
potis je vtom ze to jelo i tak na tu 38 stejně , co myslis cim by jeste ..?
 
 
Datum: 25. srpna 2016 22:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18812    
Je to tou volnoběžnou tryskou. Má tam bejt 38,některé motory si dokonce vyžadují 35 a nebo nižší hladinu. Trysky 40 a 74 jsou naprostej nesmysl. Proč si je tam dal????
 
 
Datum: 23. srpna 2016 20:44
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
Zdar draci, má vliv velké jiskření mezi kladívky na tah motoru? Nejde moc do otáček a mezi kladívky to opravdu hodně jiskří. Vyměnil jsem kondenzátor za nový a je to stále stejné. Může to být špatným odtrhem popř. indukční cívkou? Díky za rady ať to jezdí :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
Tak už jsem na to přišel... Vlastní blbostí samozřejmě, jsem si to pokazil :-D ale už to jede. Četl jsem návod spreje a je tam napsáno, že se nemá používat na cívky a samozřejmě mi zapalovací cívka jiskřila jak ohňostroj :-D tak jsem jí teď vyměnil (mám doma nejaké náhradní) a ta snad vyschne a bude zase fungovat. Jinak jsem si i všiml, že jsem měl předřený kabel na kondenzátoru, což jsem už taky opravil :-) Zase jede jak má, díky za rady :-)
 
 
Datum: 22. srpna 2016 14:48
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pořádně to odmasti, namaž jen filc na vačku :-) kdo ví kde ti to ten sprej kostří
 
 
Datum: 22. srpna 2016 13:22
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je
 
 
Datum: 22. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
No jo, ale ono to předtím fungovalo, já jsem to totiž rozebíral. A četl jsem, že to může být i když je hodně velký odtrh. Jinak jsem po složení použil sprej na el. kontakty a mám pocit, že to blbne z toho.... Je to možné?
 
 
Datum: 22. srpna 2016 8:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18808    
Tak budeš mít hodně opálená kladívka a asi i mizerný kondenzátor. Odtrhem to muže být pokud je hodně malý,měl by být alespoň 0,3mm.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel18789    
nene mám Jawa 21 kde už je "nové" zapalování :-D
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18808    
Ahoj. Vadí. Máš kulaté zapalování z j555/05 ? Tam to dělá prošlehlý vinutí. Nedokážu to vysvětlit,proč se to děje,ale kladívko vysloveně hoří. Od středních otáček to nejede a prská nebo střílí.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:44
 
 
 
 
Jméno: whoode      IP: uživatel18807    
Ahoj draci, mám problém pincek mi škube na jedničku kolem středních otáček. 2x škubne a pak je to zase chvílu dobrý. Dělá to jen na jedničku při více něž půlce plynu. Zápalko mám VAPE. Nesetkal se s tím někdo? Díky whoode odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 9:52
 
 
 
 
Jméno: whoode      IP: uživatel18813    
To je vse ok
 
 
Datum: 25. srpna 2016 9:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nic nezkazíš ,když dáš novou svíčku a vyčistíš trysky a zkontroluješ hladinu v plovákové komoře.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:50
 
 
 
 
Jméno: whoode      IP: uživatel18813    
Projevuje se to nezapalenim. Zadny zvuk.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 21:50
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
To škubání se projevuje nějakým zvukem ,nebo jde o nezapálení směsi ?
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:07
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Zdar chlapci mám problém s čz 175 450 na trojku jivytocim na 70 kmh a když tam hodím 4 tak dál nejde furt drží 70 nevíte co s tim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2016 6:28
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Jestli budeš sundavat to víko,tak si dej řadící páku do startovací polohy,jinak ti vypadne i s pružinou.
 
 
Datum: 25. srpna 2016 6:28
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Je to olej PP 7. Tento olej je hustější. Když tu spojku rozebereš, tak si to dávej tak,jak to jde po sobě.
 
 
Datum: 24. srpna 2016 19:14
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
A ještě jakej rozdíl mezi olejem trans 80 mogul který tam mám a nebo jak jste mi doporučoval pp70 v čem to je lepší
 
 
Datum: 24. srpna 2016 10:52
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
A ještě bych se chtěl zeptat kdyz bude měnit lamely jesti to je jako u pincka že se dávají k sobě vpoklima strana ma nebo to jedno jakou stranou to tam nasazim
 
 
Datum: 24. srpna 2016 10:50
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Už jsme ti radili v červenci. Dej tam PP7 a když to nepomůže ,sundej víko a podívej se , v jakém stavu jsou lamely.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 16:39
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Tak chlapi je to spojkou njevím jak ji naladit nemohli by jste mi popsat jak jí mám naladit ? lanko spojky mám ten typ kde v páčce je závit na štelování u páčky a pak mám štelovák v půlce bowdenu. mohli by jste mi říct jak moc mám zašroubovat bowden do páčky a jak na tom prostřednim štělováku díky moc.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 16:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18808    
A nebo je to bohatý.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Může být malý předstih zážehu, u tvé ČZ má mit hodnotu 4 mm. Dále zanesený čistič vzduchu a nebo klouzavá spojka.
 
 
Datum: 22. srpna 2016 7:02
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18789    
Zdar draci, můj pionýr nechce táhnout na dvojku na jedničku celkem pohoda, ale na dvojku to nechce vůbec táhnout, když už se to konečně dostane do otáček, tak je to celkem v pohodě a nakonec se povede i trojka. Rozpadlo se mi těsnění a tekl z toho olej, takže jsem musel udělat před technickou generálku. Vše jsem složil a zapojil tak jak před tím, žádné úpravy s převodovkou. Dočetl jsem se, že ztráta toho tahu může být předstihem, ale já už jsem ho několikrát upravoval a výsledek nic moc. Před tím vytáhl na 2 rychlostní stupěň 40km/h v celku bez problémů, teď sotva zvládá 30km/h. Tak si nevím rady, dík předem za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: Pionýr 21      IP: uživatel18789    
Tak teď jsi mě docela vylekal... ale myslím, že to šlo celkem v pohodě, nekladlo to žádný odpor. Ale taky jsem si všiml, že mi strašně hodně jiskří kladívka tak jsem tam dal úplně nový kondenzátor, ale není to lepší. Nemůže to mít na to vliv?
 
 
Datum: 21. srpna 2016 23:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Půlil jsi motor ? Jestli ano, jak ti šlo točit klikou při složení ? Máš ji přesně ve střdu ? Jak šla převodovka ?
 
 
Datum: 21. srpna 2016 15:29
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
zdravim draci - mam takový problm s pinckem - za studena chetne ale jak se motor zahřeje už znovu nenastartuju a musim počkat až to zchladne do studena - prý je to moc bohatou směsý - ovšem karbec mám takový na nemž to nelze nastavit (svíčkou to není zkoušel jsem ) když motor nakloním na pravou stranu tež nechytne otazka tudíž zní co stím ? jinej karbec ? nebo co ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 16:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
A svíčka má silnou jiskru? Svíčka je dostatečně skleplá? Je ulitá ? Předstih a odtrh jsou rámcově ok? V mezích? Na kterym karburátoru nejde seřídit směs? Maximálně na pařezu... j05,20-23 vše seřídit lze. Má dvě trysky.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 16:13
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Udělej si pokus. Před chcípnutím motoru uzavři přívod paliva a po chvilce motor chcípni. Potom motor nastartuj.
 
 
Datum: 15. srpna 2016 13:58
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
jen pro doplnění pincek jezdí perfektně - já na tom moc nejezdím ale děda chce a ten to určitě tlačit nebude proto potřebuju aby to se zahřátým motorem chytlo na místě . tak jestli víte jak na to sem s tím =)
 
 
Datum: 15. srpna 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: Mejcin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravim panove! Zjistil jsem u sve 21ky, ze kdyz nasadim do hornich bryly trubky prednich kluzaku a dotahnu ty ploche matice trubek, tak mam mezi tou matkou a brylema nejakou tu desetinu mm prostoru. Samozrejme je to slozeno podle katalogu nahradnich dilu, nic nechybi. Jako by by ten plech bryly byl slabsi a nebo konus na konci trubek moc dlouhy... A nebo to tak ma byt a trubku drzi na miste ten konus plus dolni bryle a ty matky jen drzi pruziny kluzaku? Jak je to spravne? Diky za odpovedi a at to jezdi! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2016 19:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
sory, to bylo jinam
 
 
Datum: 12. srpna 2016 19:24
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nasaď na startovací hřídel startpáku, vem levej karter a jednoduše zkoušej nasadit půlměsíc tak, aby byla páka vůči karteru v požadovaný pozici (v předklonu)
 
 
Datum: 12. srpna 2016 18:08
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel18037    
Zdravím chci se zeptat jak upravit přední brzdu, protože když zmacknu přední brzdu na doraz tak to brzdi cele bidne, brzdova paka už je taky vic napnuta, brzdove obložení taky dobre, tak me napadá jestli je možné ze je vnitřek bubnu už "vyjety" a je třeba shánět novy? Dík za všecky možné rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 18:47
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
to si nesedne,tak možná za 20000 km.líznout bubny ale i pakny.nikdy to nebude uplně ono,hlavní problém je taky v lanku a bovdenu.všechno se moc natahuje než začne pořádně brzdit.
 
 
Datum: 05. října 2016 18:47
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jak bylo psáno, nejlepší je líznout buben, podle něho stočit pakny osazený na štítu, dál zkrátit obložení na úběžné čelisti a ramínko brzdového klíče natočit na tisícihranu tak, aby při záběru svíralo s koncem lanka cca 90°,,, pak jdou obě kola bez problému dostat do smyku...
 
 
Datum: 10. srpna 2016 16:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18786    
Na hodně projetyn bubnu si to nesedne kluci :-/
 
 
Datum: 10. srpna 2016 14:07
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak dlouho jsou nové? chvilku trvá než si to sedne... kord když nemáš srovnanej buben
 
 
Datum: 09. srpna 2016 22:50
 
 
 
 
Jméno: jakub236      E-mail:      IP: uživatel18037    
Právě že tam jsou nove brzdove pakny a nic, vnitřek bubnu jsem nestáčel, jinak pootoceni na tisicihranu mám a výsledek porad stejný. Uvidím zkusím sehnat ty z J90 a pak dam dyztak vědět, jinak jsem mel mustanga a stim sem problém neměl zabrzdit na místě.
 
 
Datum: 09. srpna 2016 22:23
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
mam jen nové obložení stočené na rozměr budnu. Klíč v bronzovém pouzdírku, teflonový bovden a pokud zabrzdím víc, tak se ohne spodní kluzák vydlice. Po třech zabrždění je z vidlice hokejka, takže to moc nepřeháněj. Soudruzi počítali s tím, že to nebude brzdit.
 
 
Datum: 09. srpna 2016 17:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ke stočenému bubnu to chce i nové/repasované pakny s vyšším obložením a nechat je stočit podle bubnu, aby se dříve zaběhly. Pakny z J90 jsou o 5mm širší než z Pionýra, ale neshánějí se zrovna snadno. Možná je jen sjeté obložení jako na většině fichtlů...
 
 
Datum: 09. srpna 2016 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18783    
Zaprvé nechat osoustružit vnitřek bubnu. Do osoustruženýho bubnu je lepší použít pakny z j90 protože jsou o fous vyšší. Zadruhé lze upravit pakny tak,aby braly po celé ploše. Někde na netu je na to výkres,ale když si to vezmeš do ruky a podiváš se,kde se co jak roztahuje a dosedá tak tě to trkne ;-)
 
 
Datum: 09. srpna 2016 13:34
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Možná bude stačit uvolnit páčku brzdového klíče a pootočit ji na tisícihranu .
 
 
Datum: 09. srpna 2016 6:42
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec, mám takové problém, udělal sem GO na 05tce ale nemužu ju nastartovat ani roztlačit jiskra dobrá, ale motor nemá snahu naskočit a když ju roztláčím tak motor vrčím ale nenaskočí už si nevím rady co by s tím mohlo být kdyby měl někdo nějaké nápad co by to mohlo dělat tak se ozvěte dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. srpna 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18780    
Tak to je potom těžký radit ... každopádně s hlavou z j21 dej předstih stejně jako na j21 - tzn 1,6 - 1,9mm před HU !!!
 
 
Datum: 08. srpna 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevím jestli je karburátor originál protože to nepoznám, hlava je j21 a válec nevím protože to taky nepoznám
 
 
Datum: 07. srpna 2016 19:53
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18779    
Bacha na jednu věc,vlastně dvě. Origo sací koleno j05 má vstup v hrdle na 15mm karburátor a se 17mm jikovem to moc nefunguje. Navíc tryska 68 muže být pro j05 velká. Hlava je j05 nebo j21? Válec j05 a nebo j21? Jedno druhému se musí přizpůsobit.
 
 
Datum: 07. srpna 2016 15:41
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Ten karburátor je orig.? Jawa 05 má 2915 PSb (novější typ).
 
 
Datum: 07. srpna 2016 14:03
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčky sem měnil, předstih a odtrh taky a hladinu plováku taky, karburátor tam mám Jikov 2917 PSb, výfuk je vypálený a ty gufera nevím, GO sem dělal poprvé a byl bych rád kdyby to bylo GO a ne "GO" ale asi to budu muset znovu rozdělat a pokusit se najít chybu někde vevnitř
 
 
Datum: 07. srpna 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18776    
Zkusil bych jinou svíčku a překontroloval bych předstih a odtrh a taky hladinu plovákovky , pokud máš karbec z j05 tak zda neni bordel ve víku v tom kuželu zavírání. Muže se to jen normálně ulejvat. Nezarazil jsi moc hluboko gufera? Výfuk je průchozí? To muže bejt "milion" věcí ... ale mokrá svíčka je jen když nepálí,ale spíš proto,že se to ulejvá. Někdy je to průnikem oleje mezi bloky. Motor je po GO a nebo po "GO" ? Tzn děláno čistě a z gruntu,pečlivě a vše je v cajku a maká to a nebo jen nějaká prasárnička?
 
 
Datum: 06. srpna 2016 13:39
 
 
 
 
Jméno: Mirek01 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Svíčka je mokrá a předstih nevím, protože zapalování mě ladil známé, ale jednou se mě to podařilo nastartovat a aji sem na tom jel ale potom se mě to začlo dusit a už to nemužu ani roztlačit
 
 
Datum: 06. srpna 2016 10:38
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Svíčka je suchá nebo mokrá ? Kolik máš nastavený předstih ( 2,3 -2,6 ) ?
 
 
Datum: 06. srpna 2016 8:05
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
dobry den na kterem mam udelat vybrus na poslkem valci nebo na originalu u pionyra na 40,25 , co se mi min bude zadirat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2016 19:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18769    
O polských válcích se traduje,že se vlivem prožíhání vložky po čase drolí. Mam polskou vložku v 70ccm válci a zatim nic. Měl jsem dřív i klasickej polskej 8.výbrus,kterej teda absolutně nejel,ale ničeho jsem si nevšimnul. Najel jsem na něm asi 800km. Pak jsem z něj udělal pravou šedesátku(41mm),reochu ho poupravil a poslal jsem ho dál. Takže pokud chceš vrtat 40.25 tak použij co chceš,je to bezpečný na oba způsoby. Akorát s tim,že polák moc nejede. Ale dobře se zamyká i v 60ccm. Nezapomeň vhodně přizpůsobit/upravit hlavu.
 
 
Datum: 01. srpna 2016 19:57
 
 
 
 
Jméno: krivulak      IP: uživatel18763    
Zdravím draky, tady na fichtlkrámku jsem si objednal bowden na tachometr. pro Babettu Přišel, o to nic, ale přečuhuje jako blázen, no a když jsem ho dotáhl na místo, tak jsem rukou otáčel kolo asi sto metrů, a samozřejmě se utrhl, tedy respektive vytrhl z objímky. A to přitom obrázek ukazoval úplně jiný výrobek. Považte sami: http://www.fichtlkramek.cz/obrazek.html?id=1064 a http://i1382.photobucket.com/albums/ah276/krivulak/P_20160728_122742_zps4mkdjcpq.jpg. Je tu něco jako reklamace? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2016 11:11
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18827    
Taky jsem objednaval bowden na tacho 207 ten je kratší,ale přišel mi na 210 ten je delší tak jsem ho namontoval to jsem ale musel omotat náhony páskou protože se to v kole a tachu protáčelo ,nehledě na to že převlečné matky jsou plastové tak jedna cca po roce praskla.
 
 
Datum: 06. září 2016 11:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18762    
Na simsonovi jsem to slepil vteřinovym lepidle,přetáh lepící páskou a plastovou matici jsem stahnul zdrcpáskou a jak to šlapalo :-D :-D na ozkoušení tacho dobrý ;-) kluk to tam má od dubna a furt to drží pospolu :-D to teda rozhodně neber jako návod :-D jsem spíš pečlivka,desetina je pro m&#232; ohromně velký číslo, ale když jde o úplný "kraviny" tak si nějakou tu prasárnu občas neodpustim :-D
 
 
Datum: 28. července 2016 19:14
 
 
 
 
Jméno: krivulak      IP: uživatel18763    
No jo, ale ona nepraskla převlečná matice, ale celá koncovka, na fotce je zdravej konec. Hliníková převlečná matice mi vypadla a neobtěžoval jsem se jí hledat. :-D Jako já ten starej bowden mám, ale stojí za prd, praská a vnitřní lanko tam vůbec nebylo, byl tam jenom ulomenej kousek, asi už se v tom přede mnou někdo vrtal. Tedy, že se v tom vrtal, to vím určitě, protože bylo špatně složený zadní kolo, ale i tak...
 
 
Datum: 28. července 2016 18:59
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18762    
Napiš Sesovi na mail (fichtlkramek@gmail.com) a domluvíte se. Všude se dá reklamovat. Do předmětu by bylo dobrý uvést číslo objednávky. Asi se někde stala chybička. Ale ty plastový převlečený matice praskaj i tak,je to prostě jejich vada. Prdla by ti beztak za půl roku :-D chce to sehnat nezničenej starej bovden s kovovejma maticema a do něj vrazit nový lanko ;-) to je třeba u pio to nej řešení. U babety je to napřímo,tak to tam třeba vydrží chvíli dýl....
 
 
Datum: 28. července 2016 17:54
 
 
 
 
Jméno: Kaštovský      IP: uživatel18760    
Zdravím, chci si koupit plovoucí kotouč na Jawu. Na internetu jsem našel různé druhy ,s velkým rozpětím ceny. Můýete poradit jaký nebo kde ho koupit. Jde mi o čedký výrobek a kvalitu. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2016 9:37
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Zdar chlapi mám problém s mojí čz 175 typ 450. Při jízdě nemohu moc pořádně roztáhnout 1 a 2 protože při malém přidání plynu se strašně rozklepe a dál nejde když tam kopnu 3 jak nabírám rychlost ale taky se začne strašně klepat a řve u čtyřky to samí nevíte co by mohlo pomoci díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Děkuju za vaše radyvspojku jsem povolil a je vše v pořádku děkuji mockrat
 
 
Datum: 21. července 2016 17:52
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Olej tam mám mogul 80 a ten kroužek se mi portaci to je v po ho nejraději bych vám poslal video co to dela
 
 
Datum: 21. července 2016 17:35
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Co tam máš za převodový olej ? Dej tam pp7 od parama. Do těchto čz patří. Jestli můžeš tím kroužkem otáčet, tak se spojkou nehýbej. Jinak bys musel šroub povolit né utahnout,aby to neklouzalo.Kdyby mezi tím kroužkem a vačkou byla větší mezera ,zase to nebude vystavovat a budeš řadit přes zuby.
 
 
Datum: 21. července 2016 17:05
 
 
 
 
Jméno: čztak      IP: uživatel17437    
Tak mám jí přitáhnout
 
 
Datum: 21. července 2016 16:46
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Tak ti ta spojka klouže.
 
 
Datum: 21. července 2016 16:24
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
spojkou to nebude protože ta mi zabírá pěkně a reaguje dobře s tou problém nebude to podle mně bude vzduchem protože když jedu pomalu tak je to cajk ale když přidám plyn tak se jenom zvednou otáčky ale motorka jede furt stejně
 
 
Datum: 21. července 2016 15:03
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Takhle jak jste popsal tak to mám ale furt mám ten samý problém podle mně to bude tim šroubkem vzduchu zkoušel jsem ho ladit do té 1 otáčky a furt to tak dělá
 
 
Datum: 21. července 2016 14:47
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Povol lanko spojky. Zkontroluj ,zda ti kladka lehce dosedá do vačky, ( mezera 0.2 ) ten kroužek na kladce musí jít pootočit. To vyladíš tím šroubem co ti prochází deklem.Potom seřídíš lanko. Na páčce musíš mít vůli lanka do 4mm.
 
 
Datum: 21. července 2016 14:35
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
Můžu se zeptat jak ? děkuji
 
 
Datum: 21. července 2016 13:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Seřidˇautomat spojky.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:52
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
gufera jsou nová i když tam má 4 a mám malinko plynu tak tak v pohodě ale když přidám plyn tak do půlky tak začne klepat řvát a rychlost je furt stejná myslíte si že bych měl povolit spojku ?
 
 
Datum: 21. července 2016 13:43
 
 
 
 
Jméno: Roman Král      IP: uživatel18755    
Pokud seřídíš karbec a předstih, tak další možnost je jestli dlouho stála že jsou špatný gufera na klice buď přisává vzduch a nebo netěsností kliky olej,nebo netěsní tesnění mezi karbecem a válcem.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:37
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Ještě by ti mohl přisávat vzduch pod zapalováním.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:30
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Já se přikláním k té spojce. Když máš zařazeno a jedeš svižně ,přimáčkneš spojku, tak to taky zařve.
 
 
Datum: 21. července 2016 13:11
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
děkuju moc zkusím a dám vědět jak jsem dopadl myslíte si že tohle bude příčinou toho mého probllému ?
 
 
Datum: 21. července 2016 12:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
U čz 175 typ 450 je jehla ve II. zářezu shora a vzduch 1/2- 1 otáčka.
 
 
Datum: 21. července 2016 12:25
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
NN spojka je v pohodě ale budete karburátorem protože když se rozjíždím tak když mám malinko plynu tak to jede pomalu když přidám trochu víc tak se rozklepe řve a dál nejede jenom řve takhle to mám vlastně u všech rychlostí potřeboval bych vědět na kolikátej zářez mám dát jehlu a okolik mám pootočit šroubkem na směs tim vodorovnym
 
 
Datum: 21. července 2016 12:08
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Nemáš moc přitaženou spojku?
 
 
Datum: 20. července 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: Premysl      E-mail:      IP: uživatel18752    
Dobrej potřebuji poradit mám babetu s jednorychlostnim motorem,ten novější a když se motor zahřeje tak přestane táhnout a naopak je cítit jak se brzdí.Kdyz zastavim tak na volnoběh běží krásně nevím co s tím ,motor měl loni go.Dik za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. srpna 2016 9:18
 
 
 
 
Jméno: Kurt      IP: uživatel18768    
Tak hele podle toho co jsi napsal,tak to vypadá na Zapečené pístní kroužky,nebo brzy budou!!! Pozor při záběhu na poměr olej-benzin! je otázka jak byla udělaná ta GO-motoru.Hodně štěstí...
 
 
Datum: 01. srpna 2016 9:18
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Může být chudá směs , velký předstih. Prohlédni kolínko výfuku ,někdy se to ucpe karbonem.
 
 
Datum: 20. července 2016 11:28
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Zdravím, mám s pionýrem menší problém. Jezdí skvěle, tahá parádně, ale nejde vytočit úplně naplno. Respektive když jedu v zátěži a potřebuju to roztahnout na jedničku či dvojku, aby mohl přeřadit na vyšší rychlost, tak při určitých otáčkách, se motor silně roztřepe, začne drobně zvonit a rapidně spomalovat, uberu plyn, přídám plyn, zase krásně tahá, ale znovu jak překročí otáčky, tak to stejný. Na trojku mi to dělá taky. Na neutrál na místě však ne. Čím by to mohlo být? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Tomas      E-mail:      IP: uživatel17397    
Tož jen aktualizuji informace - rozdělal jsem spijku a nestačil sem kulit voči. Borec předemnou tam dal lamely naopak, kovová mezilatmela ouplně sjetá její vnitřní výstupky urvaný. No děs a hrůza. Co je mě však záhadou, že to vůbec spojkovalo :-D .... Pořídím do pár dní novou spojku a uvidím jestli to bude šlapat bez problémů, případně se pak pustím do válce.
 
 
Datum: 19. července 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Tak já však taky jenom neoteoretizuju, ale včera jsem kupříkladu sehnal od kamoša jiné karbec - na jeho mašině skvěle šlape a na mí to pořád má stejný problémy, takže problémy s karbecem vylučuju. Takže zbývá už jen váledc nebo vyrachtaná spojka jestli je to možný. Pokračování až bohužel po víkendu, teď odjíždím.
 
 
Datum: 14. července 2016 14:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18744    
Hele to vlákno teorií tu sleduju přes dva dny. Vykašli se na teorii a prostě to rozeber. Sundej válec,koukni na píst a kliku,sundej dekl na primáru a podivej se na spojku....
 
 
Datum: 14. července 2016 12:22
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
JEště k mojí spojkové teorii - dělá to ve chvílích, kdy rychlost motocyklu je větší nebo stejná než rychlost, kterou motá píst - kdy vlastně dochází k lehkému brždění motorem. Když motor tahá - klidně dva kilometry dlouhé kopec, ale musí pořád tahat, tak není problém. Ale jakmile začne jít hodně navolno, tak to jde do háje, začne cinkat, klepat.
 
 
Datum: 13. července 2016 20:14
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Na detonační spalování se mě to nezná, to bych podle zvuku snad poznal... JEště mě napadlo, není možný, že mám vytahanej primár aby to takhle dělal, případně odcházející spojka? nebo nedotaženej spojkovej koš?
 
 
Datum: 13. července 2016 20:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
A co detonační spalování směsi ?
 
 
Datum: 12. července 2016 13:06
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Svíčku jsem měnil, to nepomáhá, jezdím teda na N15C..... Ještě bych chtěl dodat postřeh ze včerejška, možná jsem to předtím špatně popsal :-( - Když jedu proti kopcu a dávám tomu plné plyn a motor tahá, tak to frčí krásně, ale jak jedu z kopce a uberu trochu plyn - motor běží "bez záteže", tak to začne dělat, jakmile zase přidám plyn, aby motor začal zabírat, tak klepání, cinkání přestane a tahá zase až do doby, než začnu "brzdit" motorem (brzdit vyloženě nemyslím, ale snad mě chápete :-) )
 
 
Datum: 12. července 2016 9:44
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Ještě nápad - zkoušel jsi jinou svíčku? Já jsem včera jel s Denso W20 (nepamatuju si přesně označení) a dělalo to přesně tohle, hlavně do kopce. Tak jsem to zkoumal a nakonec mne napadlo z kopce vypnout zapalování a hle motor stále jel a "tahal". Nakonec to tedy bylo svíčkou (samozápaly), s Brisk N14 už to jede jak má.
 
 
Datum: 11. července 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18738    
To nevidim ani na jedno. Buđ tam nedotejká benzin( špatně ventil či kohout) a nebo je to přejetý... v neposlední řadě hraje roli seřízení
 
 
Datum: 10. července 2016 22:47
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se do toho taky nechce proto to nechám na zimu na prelisovani ;-)
 
 
Datum: 10. července 2016 17:45
 
 
 
 
Jméno: Tomas      IP: uživatel17397    
Trysky ucpané nejsou, několikrát jsem je profukoval. Teoreticky nízkou hladinu mohu zkusit poštelovat, ale nemyslím si, že tím to bude - jelikož to by nevysvětlovalo to roztřepání motoru ne? Pístní kroužky můžu zkusit vyměnit, co to udělá, ale kdyby se mě píst přidíral, tak by to bylo jen když je motor přehřátý ne? Mě to dělá už i když motor zahřeju na provozní teplotu - po pár km (studenej motor nevytáčím) Nestaš s bronzovým futrem, do toho se mě nechce :-D :-D.... Ale pokud nebude jiná varianta, tak to holt taky udělám :-( Každopádně díky za rady :-)
 
 
Datum: 10. července 2016 17:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to vůli bronzového futra v horním ojnicnim oku mám to samé nejde pak vytočit...na podzim budu dávat ojnici s jehlama
 
 
Datum: 10. července 2016 17:12
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Při větším zatížení se ti píst zadírá (zvonivý zvuk). Možná by bylo dobré vyměnit pístní kroužky, aby se zlepšil podtlak a tím dojde k lepšímu nasávání směsi. Dojde i k lepšímu odvodu tepla z pístu.
 
 
Datum: 10. července 2016 8:46
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel18422    
nizká hladina nebo uspané trysky
 
 
Datum: 09. července 2016 21:25
 
 
 
 
Jméno: Milan      E-mail:      IP: uživatel18730    
Dobrý den, mám moto jawa dandy 50 (slabší verze 2,6kw), nejde našlápnout, dá se celkem snadno roztlačit ale vůbec nejde volnoběh, kdyz pustím plyn tak chcípne. Je tam karburátor bing 18/15/105, zřejmě je to tím karburátorem dával sem tam totiž nový, nevíte někdo jak se tento typ ladí, nikde sem k němu nic nenašel. Popřípadě čím jiným by to mohlo být? Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Podívej se, jak máš nastaveno šoupátko plynu. Může být ucpaná tryska volnoběhu.
 
 
Datum: 06. července 2016 8:52
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel12689    
Zdravím, každých 250 až 300 km musím měnit na Piu svíčku, nevíte někdo proč to tak je ? Jezdím na Brisku kámoš na ní má bez problému 2000 km a jede dál. Porádí někdo proč to ty svíčky tak žere ? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Nejspíš máš bohatou směs a nebo ti prolíná olej od primáru. Brisky jsou jedny z nejvíc odolnejch svíček.
 
 
Datum: 29. června 2016 20:17
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18729    
Zdravím, udělal jsem částečnou GO motoru (tzn. výměna ložisek, gufer atd. nedělal jsem výbrus!) a otáčení převodovkou (na neutrál) jde hrozně ztuha (je třeba se o motorku opřít silou, aby se pohnula). Máte někdo tušení, jestli je to ok a chce to jen zaběhnout? Předem díky za pomoc a rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. července 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hlavně dej mezi kartery papírový těsnění !
 
 
Datum: 04. července 2016 23:24
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
měl jsem jednou stejnej problém volně jse točí v otevřenejch karterech ale jak to složíš tak to jde stuha kup i novou protihřídel.
 
 
Datum: 30. června 2016 21:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18726    
Motor se musí volně točit rukou. Pokud ne tak ho rozeber a vyřeš příčinu. Nesedne si nic.
 
 
Datum: 29. června 2016 6:25
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18729    
Jo, ještě jsem zapomněl... Byla měněná i hlavní hřídel a náboj s 23z kolečkem, který se na něj nasazuje a nasazuje se na něj taky sekundární kolečko...
 
 
Datum: 28. června 2016 22:13
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.04.2024 1:46:30 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu