www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Zdarec draci, potřeboval bych poradit. Otce Mustang, vše originál kromě VAPE, chytne na 1 - 2 šlápnutí, nechám chvíli poblafat, rozjedu se a jede krásně bez vynechávání. Jak se motor po cca 500 - 1000 metrech trochu víc ohřeje, začne vadnout a kuckat až tak, že za jízdy pod plynem chcípne. Nakopnu ho opět lehkým kopem (chytá prostě nádherně), zařadím 1 a chci se rozjet - dám plyn, motor se ztuha vytočí (jakoby zakopává) a při rozjezdu chcípne, nemá vůbec tah. Nechám pár minut vychladnout a jede jako drak dokud se zase neohřeje. Předstih ryska na rysce VAPE, hladina lícuje s plovákem, plovák není děravý, trysky originál velikost a čisté, benzín jsem zkoušel jiný, benzín do karbce v pořádku a rychle dotéká ventýlkem, ventýlek v karbci těsní, airbox hadice ke karbci nová z FK, v airboxu 1 díra (nepomohly ani 2 - 3 nebo žádná), výfuk vypálený, čistý, svíčky jsem zkoušel 3 z toho 2 nové (Brisk N15C), původní svíce měla cihlovou barvu i přes všechny tyto problémy. Draci, já už opravdu nevím co s tím. Je možná moje úvaha, že se zadírají ložiska na klice? Byly měněny asi před 4 lety... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2018 16:31
 
 
 
 
Jméno: Michal      E-mail:      IP: uživatel19458    
Zdravím, mám uplně stejnej problém. Po delší jízdě jako by se zadíral motor, minutu počkám a jede jako drak. Vyřešil nškdo tento problém, nebo ne. Děkuji za info, také už jsem bezradný.
 
 
Datum: 23. července 2018 16:31
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Nene, předstih jsem zkoušel přidávat i ubírat po malých kouscích a je to pořád stejné. Jakmile se motor prohřeje tak úplně ztrácí tah a začne vynechávat. Na neutrál však jde vytočit do plna. Včera už jsem byl naštvaný, tak jsem zkusil jet na plno na studeném motoru. Tah jako prase, točilo to neskutečně... Po minutě, když se motor ohřál, zase neměl tah... Indukčku mám pod nádrží stejně jako byla originál. Zkontroloval jsem elektroinstalaci a žádný problém jsem tam nenašel. Tož to je opravdu záhada. Jo a ještě jsem zkoušel bez vzduchového filtru na teplém motoru - absolutně beze změny.
 
 
Datum: 20. října 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Pane bezejmený,vape má předstih 2,1 ve výchzím bodě při startu,pak se mění,zmenšuje. Zhruba na seriovou hodnotu.
 
 
Datum: 18. října 2015 11:18
 
 
 
 
Jméno:      IP: uživatel16483    
mám takový tuchy že vape ryska na rysce je 2,1 před HÚ.
 
 
Datum: 17. října 2015 18:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18356    
Tak vyčisti pořádně karbec. Pak už jedině VN kabel a nebo fajfka. Nemáš tu vape indučku uloženou někde blízko motoru ,že by se zahřejvala? Zkus klidně přidat a ubrat předstih,jaká bude změna ? A nebo se roztejká vape ...
 
 
Datum: 16. října 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Tak zatím nic nepomohlo, pořád stejný problém bez náznaku zlepšení. Výfukový kanál na válci je čistý, jen trochu oleje co jde setřít hadrou... Válec vypadá v pořádku, píst taky a kroužky mají by oko ještě dobrou vůli. Komprese je asi taky dobrá když to dobře chytá. Zkusil jsem nový těsnění pod válec i pod kolínko karburátoru, dokonce i mezi karburátor a kolínko jsem dal nový těsnění.
 
 
Datum: 16. října 2015 7:03
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
A jak to vypadá u příruby výfukového kolena na válci, bývá to ucpané karbonem
 
 
Datum: 14. října 2015 19:47
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Karburátor jiný nemám. :-( Zkusím tedy polaborovat s hladinou. Ložiska tam jsou klasika nezakryté C3. Pokud nic nepomůže, tak přijde na řadu opravu rozborka motoru a přetěsnění. Díky stando, zítra písnu jak to dopadlo.
 
 
Datum: 14. října 2015 14:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel7461    
Zkoušel jsi jiný karburátor? Hladina lícuje - to je fajn,ale zkusil jsi i nižší? A dále mi napadají netěsnosti v motoru a nebo prdlé gufero u primáru. Ložiska se zadírat nebudou,to jedině že by tam někdo dal zakryté. Vape má tu úžasnou vlastnost,že zapálí jak hodně bohatou tak i chudou směs.
 
 
Datum: 14. října 2015 12:39
 
 
 
 
Jméno: original Franky      IP: uživatel16565    
Help. Všichni sem - kritická situácia !!! Ještě bych měl teda pozdravit, takže Allah Akbar !!! Řeším zapeklitý problém. Odpálil jsem klasickou malou kabelovou fričku ......... bohužel v tomto týdnu odešly 2x aku vrtačka a aku frička (nedělám si prdel). Bohužel vývoj nezastavís a nutně potřebuju fričky. Nemám čas na přípravu takže můj dotaz je: 125/1100w frička od narexu ??? Případně jakou jinou značku by jste mi doporučily ???? Je to na takové běžné domácí harakiri ........... Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Abu Fayed      IP: uživatel16565    
hele udo... neurážej mojí víru !!! \r\nBuď zdráv kolečko... hele vole .. nebyl jsi náhodou kolecko10 ??? Nakonec jsem v pondělí brnknul do Narexu a trochu vyzvídal.... chlápek mi podle katalogů dohledal starou protoolku a dle toho jsem objednal narex. Má se jednat o naprosto totožný výrobek, akorád to má modrej dekl a nápis narex. Takže nakonec mám 125/1400w s poťákem. Rozdíly jsem nenašel... Věřím, že to bude dobré.. protože protoolky jsou svatý a vlastně z tohodle důvodu jsem koukal na narex. Jak jsem byl v nouzi, tak jsem si pučil Hilti a čéče taky dobré, ale kup to ty vole ... poptával jsem cenu a nabídka na malou hiltovku 8 000 žolíků.... Gazprom ještě nevlastnim .. takže hiltovka musí počkat ... Každopádně značky jako dewalt, bosh, makita, milwaukee jsem již zavrhl.. s tim, že teda u milwaukee se vysrala jenom nabiječka....
 
 
Datum: 14. října 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Jseš snad arab že nás takhle zdravíš ?Jestli ne a má to být jako legrace ,tak dost ubohá a měl by ses nad sebou zamyslet.
 
 
Datum: 14. října 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Od Narexu mam zatim tři - 115, 125 a 150mm. Všechny šlapou už nějaký ten pátek, takže já bych do ní určitě šel.
 
 
Datum: 14. října 2015 12:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
můj názor je, že Narexem nic nezkazíš... ale tak moc toho ještě za sebou nemám... :-D
 
 
Datum: 11. října 2015 17:36
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
koukni na ebay tam je kvalita ...............prej kritická situácia
 
 
Datum: 11. října 2015 8:17
 
 
 
 
Jméno: jakub44      E-mail:      IP: uživatel18333    
Zdravím :-) prosil bych o radu mám jawu 21 ale není tam elektroinstalace..jak mám zapojit indukční cívku do zapalování aby to šlo nastartovat?a zapalování kde je kondenzátor atd tak tam je všechno zapojený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. září 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus trochu to upresnim kabel od kladivka a zaroven kondiku zapoj na 1 kontakt indukcni civky, a ze zapalovaci civky drat na 15 kontakt :-)
 
 
Datum: 28. září 2015 16:06
 
 
 
 
Jméno: kuba      E-mail:      IP: uživatel18334    
zapoj kabel od kladivka k indukčce
 
 
Datum: 27. září 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: Michal Čáslavský      E-mail:      IP: uživatel18326    
Ahoj mám problém, nefunguje mi spojka (se spojkou si vím rady :-D ) tak jsem odělal víko spojky a na něm je vydřený tokový kolečko od matky která drží primární řetezové kolečko nevíte co s tím ? když budete chtít foto tak prosím napište na cacamichal@seznam.cz :-) děkuji za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. září 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravicko draci, mam dotaz ohledne prednich savly na 350/634. Zajima me jestli jsou ty savle bez manzet stejny jako savle z panelky je to mozny? Nedari se mi je nikde sehnat tak jestli byste o necem vedeli byl bych vdecny :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. září 2015 11:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chci ses zeptat mam problem u jawa 20 chytá jenom z kopce a když chytne tak chvíly jede dobře a chvílema trhá mysle jsem že je toé benzínem ale nic nebylo ucpané trysky jsem pročistil a taky když jedu tak z plovákový komory chčije benzín díval jsem se na plovák a něco v něm chrastí to asi neni dobře taky to takže si myslim ze plovak je timpadem tezsi jde dolu a tim se to uchlastava a nejede taky to nikdy nechce vubec naskocit takze jestliu svickou by to mohlo byt a nebo nastavit poradne zapalko poradte prosim dik moc za kazdou odpoved:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. září 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15766    
To já ti nepovim,na to musíš přijít sám co tomu je,já do toho takle na dálku nevidim ...
 
 
Datum: 21. září 2015 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Dík a je to jenom tim plovákem
 
 
Datum: 21. září 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18324    
Vyměň plovák a seřiď hladinu
 
 
Datum: 21. září 2015 7:18
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj mám jawu 350/632, problem je v tom že normálně sem na ni přijel domu a na druhy den už nenaskočila... vyměnil jsem kladívka, kondíky a svíčky, jiskra krasna modra, předstih sice od oka protože jsem chtěl vědět jeslti to už pojede ale ani dym z vyfuku, nic ani naznak chytnutí, karbec je čisty, pokažde co se ji snažim nastartovat mi po chvilce akorat začne kapat benzín v kolen odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
systematicky ji při startu uchlastáváš. stačí ji malinko a je to nastart z dlouhého kopce bez přidávání plynu
 
 
Datum: 18. září 2015 20:01
 
 
 
 
Jméno: marek99 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čao draci mam problém z mojí babetou 207 . Babeta jezdila a jednoho dne si řekla že nebude jezdit. Nehází jiskru přitom sem už vše vyměnil za nové a předstih sem šteloval už asi 100x už nevím co s tím. Poradíte mě, děkuji za všechny rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. září 2015 9:55
 
 
 
 
Jméno: jan666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci fichtl mi neháže jiskru ale když dám prst do fajfky tak mi to ránu dá. ...........Svíčku jsem zkoušel vyměnit. Předem děkuji za jakékoli rady :-). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2015 16:14
 
 
 
 
Jméno: jan666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu teda spíš spoustu rad :-D budu postupně zkoušet :-)
 
 
Datum: 16. září 2015 16:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Ještě zkus fajfku "sešroubovat" z konce kabelu a zkus jestli přeskočí jiskra na 2mm od karteru(když přeskočí, zkus vyměnit fajfku), jestli nepřeskočí, máš očividně závadu v zapalování. Někde se něco propálilo, utrhlo nebo prorazilo na kostru. Projdi veškerý kabely, jestli nejsou někde připeklý, prodřený, přetrhlý, zlomený, jestli ti zkratovač zapalování(vypínač v masce) není stále seplej na kostru a samozřejmě jestli dráty vedou tam kam mají. Zkusil bych samostatně činnost zapalovací cívky(odpojíš z ní všechny kabely, kromě toho vysokonapěťovýho, kterej podržíš 2mm od obalu popř. od svorky s číslem 1, a na svorky 1 a 15 připojíš jedním pólem 9v baterku(popřípadě autobaterku) a druhým budeš ťukat na ten druhý(delším připojením je šance, že jí oddělaš a stejně houby zjistíš, polarita je šumák, ale musí házet jiskru)) Dál bych se podíval na cívku v motoru, jestli má opravdu minimální mezeru od rotoru. Pak už je řešení v rozborce zapalování v motoru a přezkoušení všech komponent na průraz, případně zkusit vyměňovat(kondík, rozpojený kladívka - vše vůči statoru musí být izolovaný(ideálně aby ti to nějaký elektrikář proměřil megmetem), malá cívka jestli není přerušená). Nakonec už jen vyčáchlý magneto.....
 
 
Datum: 16. září 2015 11:45
 
 
 
 
Jméno: tomino111      IP: uživatel18305    
zdar mam problem (jak jinak u fichtla) dneska sem čistil vejfuck,karbec sem nechal v octu vříít,palivovej kohout se sitkem sem vyčistil a furt nechce chytnout předstih a odtrh by měly byt ok pač svíčky házi jiskru mam 4svičky (Pal 14-8-2,Pal 14-7.BriskN15C,Brisk YTTRIUM N15C) no a ani při jedné mi to nechytne svíčka je tak akorát vlhká takže už si fakt nevím rady jak to rozhodit doufám že někdo poradíte s touhle pekelnou situací.Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2015 23:55
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel18138    
muze tam byt i nejaka prasarna v zapalovani typu, ze tam treba nemas aretacni kolik na hrideli magneta, nebo pootocena vacka a to muze mit za nasledek problemy s predstihem... popripade gufera na klice, nebo falesny vzduch. hodne stesti :-)
 
 
Datum: 09. září 2015 23:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18309    
V nastavení. Buďto karburátoru a nebo zapalování. Vše učebnicově seřiď do příručkových hodnot. Dál se uvidí,respektive pokud není chyba jinde tak pojede.
 
 
Datum: 09. září 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: tomino111      IP: uživatel18305    
poradí někdo ?
 
 
Datum: 09. září 2015 12:51
 
 
 
 
Jméno: tomino111      IP: uživatel18305    
jo to jsem zapoměl řict že jsem pod svičku trošku střikl a trochu škytl no takže problem bude asi někde v tom palivovym systemu ale kde když sem vše pročistil ?
 
 
Datum: 08. září 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to že to háže jiskru neznamená, že je správně nastavenej odtrh a předstih... tzn. zaměř se na to... prvně teda ještě zkus přímo do válce stříknout štipec benzínu, když to alespoň slíbí, tak bude chyba v palivovém systému, pokud ani neškytne, bude to dělat zapalování...
 
 
Datum: 08. září 2015 17:12
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zdravím! Potreboval by som pomôcť z Jawou 21. Motorka ide krásne nakopnúť, problém nastane až pri vození, keď motor naraz zhasne - nie je to také cukanie, ako keby dochádzalo palivo (to som už samozrejme kontroloval), ale proste akoby som vypol zapaľovanie. No keď pri tom chcípaní stlačím spojku, tak motor naskočí pri voľnobežných otáčkach ale pri pridávaní plynu zase zdochýna. Keď si motorka trochu odýchne, tak zase prejdem normálne asi 100m a potom zase to isté. Podobný problém tu mal včera aj Marian, avšak mne to kontakty kladívka "nezvára", tak neviem, kondenzátorom to asi nebude. Ďakujem za každú radu! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Mě se taky něco podobného stalo u fichtla ani nenaskočil motor jenom když sem to pustil s kopce tak to na chvíly chitlo a jak sem dal dvojku tak to chcíplo je to palivem buď bude přicpanej palivovej kohout takže bordel v nádrži ale když už je v kohoutu smeť tak vyčistit celej palivovej systém takže kouknout na hlavní trysku a pročistit jí pak i palivovej filtr prostě jak budeš mýt v nádrži bordel tak to je jedno s druhym bordel ti de do kohoutu ,filtru do plovákový komory a do karburátoru a tryska se ti může ucpat
 
 
Datum: 14. září 2015 22:01
 
 
 
 
Jméno: ferdo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak pozriem ešte raz ten karburátor, ale doteraz vždy keď bol problém s palivom tak to zdochýnalo postupne, proste vynechávalo, ... a teraz to chcípne naraz. A k tej prestávke - no je to viac ako pol minúty - proste motor musí vychladnúť , tak to bude asi skôr ten prieraz. Pozriem a dám vedieť. Vďaka za rady !
 
 
Datum: 08. září 2015 8:26
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
aha. trochu mi to nenahrává... pokud si jseš opravdu jistý, že to není palivo(pokud motorce na oddech stačí půl minuty a míň je to palivo, taky to dokáže naráz chcípat a tvářit se jako zapalování, vlastní zkušenost se stadionem), tak tipuju zapalovací cívku, která se ohřeje a dojde v ní k průrazu(nebo kondík). V kladívkách by jsem to neviděl. Pak, že by byl někde nějakej zrezlej spoj.
 
 
Datum: 07. září 2015 12:47
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Za sebe tipuju přicpanej přívod paliva. V kohoutku nabotnalá gumička, nebo bordel v jehlovým ventilu na plováku.
 
 
Datum: 07. září 2015 12:38
 
 
 
 
Jméno: klan      IP: uživatel15847    
zdarec jak se otvírá praví kastlík na čz 250 455/05 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. září 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musíš sundat sedlo a zatlačit takovej jazýček dolů, kterej čouhá s toho kastlíku, je dobrý ten kastlík trošku přimáčknout :-)
 
 
Datum: 03. září 2015 22:12
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18290    
Zdravim všechny mám na vás dotaz: kamarádovo babetta když je na stojanu tak nejde do otáček a nebo jen do otáček vylítne a hned zase padne jakoby se dusila ale nechápu jakto že když vypnu světla tak že motor jde líp upozornuji že komplet elektrika je v pořádku a prý že jsou nová gufera tak kdyby někdo uměl vysvětlit tuhle záhadu tak prosím napište díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. září 2015 8:45
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel17345    
Zdar draci,nevíte kolik asi stojí pochromování předního a zadního blatníku na Jawu 350/634-7 konopnici,nikde jsem nenašel žádný ceník,za odpovědi dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. srpna 2015 22:19
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18288    
Za me 2500 3000 je to kusovka a presne se to dovis az po tom co to udelaj
 
 
Datum: 30. srpna 2015 22:19
 
 
 
 
Jméno: Jan666      IP: uživatel18279    
Čau Draci prokluzuje mi startovací páka vůbec nezabírá ....... Spojku seštelovanou mám. ............Předem díky za jakékoliv rady. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: jan666 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za radu :-) ...........nakonec jsem vyměnil lamely a všechno bylo v pořadku ale děkuju :-)
 
 
Datum: 28. srpna 2015 18:17
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Čau,nemáš už tak sjetý zuby na startovacím segmendu.Ještě můžeš mít sjeté zuby na kolečko 13z-23 (startovací kolečko). ;-)
 
 
Datum: 27. srpna 2015 22:06
 
 
 
 
Jméno: spidr      E-mail:      IP: uživatel14719    
Zdavim máme jednorychlostni babetu ona občas jako tak tarokovala v max otáčkách,MĚLA SNAHU jako jet chytla tah ale ke konci plynu prostě tarokovala a už nepřidávala ted to dělá ale už při pul plynu a je teda liná dřiv byl nějakej odpich a ted se ji nechce moc jet a omezuje už na půl plynu poradi by někdo jede tak max 20km dřiv těch 30 udělala, odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: Bublajs      IP: uživatel18300    
Měl jsem ten samý problém jako ty, jen s bábou 210tkou. Originál karburátor vyčištěn asi 2x, nádrž také, filtr nový, sání průchozí, svíčka vyměněná, směs asi 100x přenastavena, jahla vyzkoušena na všechny polohy, nic... Jiskra pěkná, vyměněn pro jistotu kabel, cívka, fajfka, pořád stejný... Jela do středních otáček a na dvojku max 35km/h, z kopce s větrem v zádech do 40km/h, víc ani ťuk... Problém vyřešil nákup tady v fichtlkrámku dell orto s tlumičem asi za 1005kč. Od té doby je po problémech, spotřeba cca 2l/100? +-. Starty no problem, jízda do kopce 40km/h, po rovine 50km/h (až to ale docela řve) a z kopce jsem jí zkusil jen ze zvědavosti a tacho ukázalo rozklepaných 55km/h. Sám jsem byl překvapený z tahu, mám 85kg a s příležitostním svezení mé ženy, která má 55kg jsme vyjeli i prudčí kopec na dvojku... Popřemýšlím o nové řetězovce s menší rozetou na kole. Mohu tedy jen doporučit předělávku z origo karburátoru na karbec dell orto. Ještě jsem zapoměl, udělal jsem si silnější kolínko asi o 1milimetr světlosti více než ten originál. Italský karbec má asi o milimetr větší difuzor, než starý origo. Prostě supr. Mohu přidat foto.
 
 
Datum: 04. září 2015 10:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak příčinu znáš,zanesený karburátor. Opět vyčistit, sundat nádrž-taky vyčistit,na hadičku z nádrže do karburátoru dát sítko. Doporučoval bych koupit s drátěnkou ne s papírovym filtrem-ten je na čistý benzín né na mix. Myslím že to cívkama nebude
 
 
Datum: 01. září 2015 20:59
 
 
 
 
Jméno: spidr      IP: uživatel18285    
tak to po vyčištěným karbecu jelo den nrmálně ted to zase tarokuje dám na stojan dám plnej a vynechávato , že by špatná civka nebo já nevim,
 
 
Datum: 30. srpna 2015 15:44
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Směs dělám že to dotáhnu a o jednu otáčku povolím. Pak to chce skoušet,po čtvrt otáčky povolovat nebo zašroubovávát. Skus taky zvednoout jehlu na šoupátku. Volnoběžné otáčky seřiď na zahřátém motoru
 
 
Datum: 27. srpna 2015 20:38
 
 
 
 
Jméno: spidr      IP: uživatel18277    
karbec sem rozdělal dnes vyčistil zdá se to lepši, už to netarokuje, je někde nastaveni kolik otáček šroubu na bohatost směsi a volnobehu? zátah to ale porád nemá jako dřiv že by spojka, jinak motor je po go asi 4 roky
 
 
Datum: 26. srpna 2015 23:00
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Karburátor jste měli rozdělaný? a vše vyčištěný?
 
 
Datum: 25. srpna 2015 21:28
 
 
 
 
Jméno: fermežák      IP: uživatel16764    
Ahoj, mam u pionyra dlouhodobí problém, odešla mi rychle řetězová sada, tak jsem dal komplet novou, vše do sebe zapada, ale nejde mi rozeta proti kolečku a na kolečku mi řetěz vyskakuje na vrch kolečka jako na bok, takže to zajízdy dělá bordel a mrví se to, nemohu na tom jezdit, jsem už stoho zoufalí. Zkusil jsem podložit kolečko podložkou, ale moc jsem si nepomohl. Kolo zadní mam samozdřejmě vyladěny a už jsem skusil dát kolo šejdrem na napínákách, nepomáhá to!! Už mě nenapadá nic jiného než sehnat jiný rám, zdá se mi to, jako konstruční vada, Kyvka je v pořádku pevná a nejde sní dostrany uhnout. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. října 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: vranko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja mám křivě navařenou vydlici už z výroby . Jedna strana je asi o 1 cm níže. Potom když jedu řetěz má tentenci vyskakovat z rozety. tak to přeměř.
 
 
Datum: 21. října 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ahoj. Co je odešla rychle řet.sada? Většinou řetěz spadne a někde se zasekne. Zadní kolo máš vyladěný ale jak, proti kolečku nebo na kyvku? Podívej se tak metr za rozetou a skuz odhadnout osu rozety na přední sekundární kolečko. Někdy to kolo musí být malinko (šejdrem). Nebo na stojánku točit kolem (i obráceně) se dá taky něco poznat. J.
 
 
Datum: 25. srpna 2015 21:25
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel5626    
Čauko, mám skromný dotaz. Dostal se mi do ruky čtyřkolový velorex, potřebuju na něm omrknout stav brzd, ale zaboha nemůžu přijít na to jak to kolo demontovat, máte s tím někdo nějaké zkušenosti?, nerad bych tomu neco udělal. Předem děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2015 18:06
 
 
 
 
Jméno: jeryk      IP: uživatel17419    
zdar,mam babettu po go motoru (kvalitni go) normalne jsem s ni jezdil asi 400km a ted z niceho nic nejede vic jak 40km/h predtím jsem s ni jezdil i 50 po rovine. Zjistil jsem ze je chyba v tom filtru sani,kdyz ho sundam jede to zase 50 ,dam ho tam a nejede. Cim by to mohlo byt? s bohatosi jsem si hral az do uplnych extremu a nic ,sani vcetne cistoty ramu a hlinikovyho nastavce na ramu vcetne dratenky v ni jsem procistil a taky nic. babetta prestane jet uz jen po samotnem nandani cerneho plastu krytu sani na karbec. Nemuzu si pomoct ale nevim co to muze byt za problem,z niceho nic prestala jet s filtrem..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2015 21:56
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemáš zacpaní výfuk?Jěště si vyčisti karbec a mrkní se na svíčku,jestli není černá,pokud' bude svíčka černá máš bohotou směs.
 
 
Datum: 16. srpna 2015 21:56
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel18261    
ahoj ma nekdo a prodej zadni rozetu 24 na styrkolu jinlinga 250 ? jinak taky vlastním pionýra ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. září 2015 21:09
 
 
 
 
Jméno: čiknbáda kunfujára      IP: uživatel18307    
Já mám ráda kuře víííííííš a ráda koukám na sultána vííííš
 
 
Datum: 29. září 2015 21:09
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.09.2018 9:43:04 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu