www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18873    
Zdar, má někdo dlouhodobě ověřeno použití oleje M6AD do benzinu? Mám pár litrů k dispozici zadarmo ale nechci si zlikvidovat motor. Jestli to vydrží delší dobu a ne jen pár tisíc a výbrus...\\\\r\\\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2017 10:26
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Hanz      IP: uživatel16502    
Když měl někdo trafáč zadarmo jinak slušný lidi to tam nelili radši si koupili
 
 
Datum: 19. září 2017 10:26
 
 
 
 
Jméno: HKK      IP: uživatel19245    
Nejsi blbej rumun ty debile vylízanej to bych chtěl vidět trafo olej jinak v 60tých byl m5mix a někdy od roku 70 se jezdí na m2t a jinak a jinak je tu řeč o 2taktu a to bych tam chtěl vidět to ad
 
 
Datum: 18. září 2017 9:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18520    
Jezdili jsme běžně M6A, když byla bída tak se tam třeba namíchal i trafoolej, M6AD už byl pro nás kluky drahej. Jinak M6AD proti M6A vytvářel méně karbonu. Do motoru, který má 6tis. ot to bohatě stačí.
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 22:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Panel250: jde právě o tu charakteristiku motoru, totiž paradoxně ten řídkej olej do motorovky je pro ty vysokootáčkový čtvercový a podčtvercový motokrosy vhodnější, než do převalujícího se stabiláku v Panelce, kde je důležité hlavně množství a kin. viskozita oleje,,, Dle tabulkových hodnot mi z běžně dostupných olejů vychází jako nejvhodnější Mogul TS, jediná nevýhoda oproti například TSF je jeho větší kouřivost, ale ani ta není na dobře odladěném zahřátém motoru nějaká extrémní... Jinak lejt M6AD do 2T v dnešní době mi přijde jako šetření na špatným místě,,, Nalej to do kamen, 3l 2T oleje stojí pár korun,,,
 
 
Datum: 25. října 2016 14:27
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18882    
Jo takle stim Bio to máš pravdu asi i stim ostatním :-D ale ze svých zkušeností bych třeba stihlackej olej doporučil já to dávám do Panelky a kámoši to dávají do 125 crosek a vše v poho nikdo nezadrel nebo neměl problém
 
 
Datum: 25. října 2016 12:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Panel250: Některé oleje do křoviňáků mívají přívlastek ekobio, dřív se rozkládají, aby byly šetrnější k přírodě a po delším skladování může naředěný olej ztratit své vlastnosti. Pily pracují v jiném režimu, jiný rozsah otáček, roztočíš je naplno a pak jedou víceméně naprázdno. A další důvod může být i teplota vznícení oleje - lepší nekouřivé oleje mají klidně i pod 90°C, což u vzduchem chlazeného motoru nemusí být vždy dobré. Olej co hoří, nemusí úplně dobře mazat. Nejsem olejář, takže cokoliv co jsem napsal, se dá napadnout. Ale proč používat olej do pily, když relativně dobrých 2T motorových olejů je hromada? I výbrusář mě varoval, ať do toho neleju nic extra a upozorňoval mě právě na tento typ olejů. Jinak M6A nebo 10W-40 je prašť jako uhoď.
 
 
Datum: 24. října 2016 8:40
 
 
 
 
Jméno: Panel250      IP: uživatel18878    
jirko řekni mi proč ne nic do motorových pil a krovinaku já jezdím na olej od stihl mám 250 s novým motorem nezajetej jezdím sním takovej kros a všechno v pohode do fichtla ho dávám taky a věž problémů jinak m6ad bych nedával když už tak ten 10w40 jak už někdo říkal
 
 
Datum: 23. října 2016 13:16
 
 
 
 
Jméno: Strekec      IP: uživatel18873    
Jasný, u TSka chci zůstat i nadále, jde mi o to že mám dispozici asi tři litry toho M6AD...
 
 
Datum: 21. října 2016 9:43
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel11109    
Na druhou stranu Sucháč objel svět na Jawě na obyčejný 4T oleje. Sice to karnovovalo jako svině, ale objel to.
 
 
Datum: 20. října 2016 22:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Šel bych zlatou střední cestou a zůstal bych u toho TSka. Leju ho do J555, jezdím s tím až nahoru na Ještěd a dobrý, při 1:25 skoro ani nekouří:-) Lepší oleje jsou v tomto případě dle mého názoru zbytečné a ta M6 bude zřejmě dost karbonovat. Kdysi jsem dostal kejvu 57, nultý výbrus, vše původní, ale výfuky utemovaný tak, že to snad ani nemohlo jezdit. Tak proč si zbytečně přidělávat práci. Z jara jsem byl u Havelků v Jičíněvsi a nějak jsme na podobné téma narazili - mám dávat radši M6 než něco zdánlivě lepšího, hlavně ne nic do motorových pil a křoviňáků. Dřív brousili totálně vyjeté, ale nezadřené válce. Dnes prý mají dílnu plnou zadřených válců, co se ani nestačily opotřebovat...
 
 
Datum: 20. října 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no tak já mám kývačku,panelku.u tý kývačky si myslim uplně v pohodě.musí se potom dekarbonizovat opravdu podle příručky tzn.8000.no a taky byla uplně jiná dostupnost pístů a kroužků.než si udělal výbrus tak si dal A,B,C písty a kroužky.já jsem nezažil motorku co by měla víc jak druhej výbrus,akorá mojí panelku co jezdila autoškolu měla třetí a ta si musela zkusit.
 
 
Datum: 20. října 2016 21:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18875    
No M6A se dávalo do benzínu před M2T. K tvrzení,že dřív se najelo 30000 na jeden výbrus bych byl skeptickej. Co já vim od pamětníků tak to bylo naopak. Když už byl benzin dostupnej a jezdilo se na benzín,tak měl málo oktanů,motory měli malej výkon,přehřívali se,až do příchodu motorů s vratným vyplachovánim měli motory píst s deflektorem (a stejně šla většina směsi do vejfuku) komprese žádná,výkon žádnej a nejlíp když to uvezlo pár lidí i žebřiňák se senem ,pak se to výrazně zlepšilo,ale věc druhá byla,že ty oleje byly mizerný a opravdu motorový pro 4T,ale nic jinýho nebylo. Když se tam toho dalo moc,tak to hulilo a hned se to nezadřelo,ale zas se to zapejkalo a kdo to nerozebral a nevyčistl píst a drážky kroužků tak brzo nejel... když se tam toho dalo málo tak se to zas moc hřálo a zadíralo... oni to měli rozebraný a "rozbitý" furt ... až tak ty kejvy a péráky na m2t začli mít slušnej nájezd na "první motor" ... takže bych byl opatrnej na tvrzení že na starý oleje M6A najížděli motory na jeden výbrus 30000 km ... uber nulu a bude to zhruba realita ... další věc je,že tyhle pradávný prskolety jeli dokud se motor točil ... předstihy a vzduch se honili rukou páčkama na řidítkách a když si byl šikovnej tak si rozjel i motor bez komprese ... jen se to třeba do kopce muselo tlačit ,víc to kouřilo,hrozně se to hřálo a nemělo to výkon ... ale jelo to ... až ta poválečná éra vynikala spolehlivostí,vyššim výkonem a lepšíma jízdníma vlastnostma ... a tam někam budou historicky šahat i první 2T oleje ... i ty napřed taky nebyly úplně dostupný ,takže spousta lidí si to prostě každej rok párkrát rozhodila,vyškrábli karbon,vyměnili kroužky a třeba i píst (místo A dali B) a dál se vesele jezdilo na M6A ... asi bych to M6AD nalil spíš do trambusu,tam patří,,,, když si dnes za pár kaček pořídíš potřebnej 2T olej ... ale klidně ho dej,já v pubertě jezdil i na 10W40 a dalo se to,jen si musel protřepávat pořádně v kanystru než si to nalil aby se to spojilo a pak nejlíp hned vyjezdit,což nebyl problém :-D vyjeťák,nafta,ředidlo,aceton a jiný podivný směsi byly záludnější :-D
 
 
Datum: 20. října 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: Strelec      IP: uživatel18874    
Mám pionýra, 20 a 21. Normálně mám Mogul TS, který se mi osvědčil na dlouhé trasy (jezdím víc jak 100km ve vyšších otáčkách na jeden zátah, bez přestávky) ale teď na to ježdění okolo baráku, bych chtěl zkusit M6AD. Někde jsem čet, že jde použít M6A. M6AD prý obsahuje nějaké částice, které se po spálení přemění na popílek a vydírají válec.
 
 
Datum: 20. října 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
jako míchat do 2t jo? vždyt je to ojel určený do 4t motorů
 
 
Datum: 20. října 2016 17:21
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
no vždyť na ten se jezdilo uplně běžně.podle toho co máš za moto.dneska se dělají jenom pořád dokola výbrusy,ale dřív co vím tak se nedělal skoro vůbec.nějakejch 30000 km no problem a to než najedeš.
 
 
Datum: 20. října 2016 17:02
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 6:50:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu