www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: jawa22 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci. Jaký je nejlepší 2T motorový olej na pionýra, aby se neusazoval, nenapaloval karbon? Díky za radu. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2017 14:18
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano mám ji stále a čeká až na ní bude čas
 
 
Datum: 30. června 2017 14:18
 
 
 
 
Jméno: KJ      IP: uživatel19165    
Dotaz pro Marquee máš ještě tu světle zelenou 05ku co je nafocená na rajčeti? Hodila by se do pajkovy monografie
 
 
Datum: 29. června 2017 14:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Stando, trochu tě doplním.... ono rezivění koleček v převodovce umí způsobit červený Dextron, na který někteří jezdí. Kdybych neviděl na vlastní oči tak neuvěřím.
 
 
Datum: 05. června 2017 14:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Kupříkladu v nově vyvíjenym 70ccm motoru používám v převodovce dieslový motorový olej 10W40. Vše funguje přitom tam nemá co dělat. Vše dokonale čisté. Jak jsem psal níže,u seriovky bych se nezabýval ničím a nevymýšlel nic,co už je vymyšlené. Akorát zvyšuješ cenu provozu motocyklu,životnost zanedbatelně. To bych si za ty prachy radši dal kus pořádnýho 300G hovězího a dvě plzně k tomu ;-)
 
 
Datum: 02. června 2017 19:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19140    
Je řečeno,co mělo být řečeno. Již jsem nechtěl do tématu vstupovat,ale musím reagovat na Honzu. Proboha nerezavý kola v převodovce a čistej motor uvnitř snad musíš mít vždy když je tam olej. Náplní v převodovce především ovlivníš životnost primárního převodu jako celku (ozubení,řetěz,lamely) a zajisté i ložisek. Dále schopnost oleje vše umazat a udržet funkční spojku i na horkém motoru. U sebedražšího či levnějšího převoďáku nemuže nic reznout. To jedině to celý odmastit techničákem a nalejt vodu...
 
 
Datum: 02. června 2017 19:01
 
 
 
 
Jméno: PetaK      IP: uživatel19142    
A Repsol 2T tedy...?
 
 
Datum: 02. června 2017 17:55
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel19141    
Jezdím na eni i-ride scooter a pohoda motor čistej nekouří to a všichni řeší olej do benzínu ale i do převodovky dávám lepší např. total syntetický 75w-90 a otevřel jsem víko a vše čisty absolutně netklý bez koroze.
 
 
Datum: 02. června 2017 9:29
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19138    
Litr TSFka za 120? Tak to je super cena. Každopádně hádat se nehodlám. Jak už jsem x krát řekl. Ano TSF je dobrý olej, ale prada je taková, že jsou lepší oleje za ceny, které nikoho nerozhodí.
 
 
Datum: 30. května 2017 5:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18943    
TSFko jsem vždy kupoval v podnikové prodejně za 120kč. Ohledně čistoty motoru nemám problém s TSFkem ani u fekála ani u 175/487 nebo 250/471. A to s tou 250 mám najeto přes 30k km. Teď mám u obou strojů oilmastera, tam liju Lavio MOTO SYNT, ten kupuju kolem 80kč/l. Je to řídká sračka, ale nekarbonuje, nehulí.. Najeto kolem 15 000 km. API TC/JASO FD.
 
 
Datum: 29. května 2017 20:13
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
No podle parametrů je nejobyčejnější Denicol za 165kč srovnatelný s TSF za 180kč, nicméně v čistotě motoru je prostě lepší. Navíc už několikrát jsem tu zmínil, že když už bych chtěl něco dobrého, lepší je A1ka, která už stojí téměř 300,- Sám jezdím v "seriáku" Denicol S2 a v závoďáku a poměrně často i v seriáku Syn100
 
 
Datum: 29. května 2017 16:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Marquee: porovnávám jen ten Denicol Super s Mogulem TSF, o ostatních typech se nebavím. A nevěřím tomu, že ten Denicol bude v tomhle případě lepší, když podle parametrů (viskozita, flush point atd.) jsou téměř shodné. Navíc u sériovky to bude téměř jedno, pokud tam člověk nelije nějaké homeopatické poměry a do závoďáků jsou zase "lepší" oleje. Osobně jsem jezdil řadu 800 od Motulu, měl jsem ji stáčenou za necelé 300kč.
 
 
Datum: 29. května 2017 9:20
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel13627    
Tím nechci říct, že by TSF byl blbej olej, to vůbec ne. Sám jsem na něj dlouhý roky jezdil. Postupně jsem, ale přešel na Denicol, protože ten je úplně někde jinde. Ono taky nejde jen koukat na normy. Stačí se podívat na Dieselgate. I normy pro oleje jsou stanovovány v laboratorních podmínkách a ty nemusí odpovídat nárokům při provozu. U Denicolu je hlavní výhoda, že tam lze koupit i oleje neředěné. To prakticky nikdo jiný nenabízí. Základní Super2 je také ředěný, ale třeba A1 Competition už ředěný není. Kdo zkusil, ví o čem mluvím.
 
 
Datum: 29. května 2017 8:31
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel18088    
Porovnávat Denicol a TSF je hodně mimo mísu.
 
 
Datum: 28. května 2017 19:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A co mam rodinu tak se svezu tak párkrát do roka,většinou vezmu benzin co mam do pily. Jedinej rozdíl proti m2t je v tom,že to studený "smrdí" jinak... a naopak pile m2t s api tc vůbec nevadí,studená chvíli zavoní a pokouří pak bez rozdílu... do pily leju to nejlevnější pro zahradní techniku (api tc). Naopak jsem si všim,že při používání m2t pila líp chytá po třeba půlroční odstávce.
 
 
Datum: 26. května 2017 19:36
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
A má u seriovky význam řešit JASO F-něco? Tý je to podle mě šumák,hlavně když je toho oleje dost a neni to takovej ten předředěnej řídkej. Ani m2t s normou API TB mi nepřesvědčilo. Denicol jsem zmínil proto,že jsem viděl pár válců jetých na denicol po celé sezoně (polozávodní i závodní motory) a většinou jsou ještě vidět stopy po honování a vše čisté. To jsem nikde zatím neviděl ani po Motulu,ani po TSF ani po jiných "řidších" olejích tohoto typu. Takže medový hustý oleje asi vedou. Moji seriovou šedesátku střídavě mažu m2t s api tc a api tb. Po roce občasnýho ježdění na api TB již byl povlak karbonu na pístu,v hlavě a trochu ve výfukovym kanálu. Brusným hadříkem to šlo dolu. Při používàní m2t api TC to tam bylo taky,ve slabší vrstvě a šlo to utřít hadrem s benzinem. Když jsem používal Motul 100 do cesťáku tak to tam bylo taky a šlo to utřít hadrem. Když jsem jezdil na Motorex a Motul polosyntetika tak bylo vše sice čistý,jen mastnej povlak,ale vejfuk stabilně plnej černýho řidkýho šmantu a studený to hulilo jak na m2t ... tak ať se v tom motam jak se v tom motam,vždy to levnější stejný normy (API TC) vyhrává. Teda pro seriovku a "seriovku". A jak to hulí a jestli to hulí je mi šumák. Do péráka jsem naopak začal ládovat m2t s API TB aby hezky voněl a studenej hezky pokouřil jako starej dvoutakt :-D
 
 
Datum: 26. května 2017 19:18
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Za ty samy penize jako ten Denicol mam Mogul TSF s API TC a JASO FD. Viskozita, bod vzplanuti apod. jsou dost podobne viz. technicke listy u tech oleju.
 
 
Datum: 26. května 2017 10:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19134    
Tvl tak si to vypni :-D Já s tim nenapíšu nic.
 
 
Datum: 26. května 2017 7:46
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
A ten telefon brzo rozšlapu... Prostě sorry za překlepy nebo lépe řečeno za debilní T9.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:42
 
 
 
 
Jméno: Marquee      IP: uživatel19133    
Denicol Super 2t je sice podle normy JASO FB ale má taky normu API TC. Krom toho z praxe vím, že má lepší výsledky než oleje s rodinou by FD. Jinak denicol dělá čelo řadu olejů. Já osobně bych u Pionýra šel aspoň do A1. Sám jezdím ještě vyšší řadu, ale chápu že pro spoustu lidí jsou 2kč na litru namíchané snědý s benzínem hodně.
 
 
Datum: 26. května 2017 6:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19132    
Řek bych to takle - ačkoliv jsem byl leta přesvědčenej,že motor seřídit umím,tak až upravené a hlavně výkonější válce mi přesvědčily,že vše je jinak. S přesnějším citem pro seřízení dokážu nyní i seriovku posunout jinam. Jak pio tak j250. Když je to seřízený dobře,tak to po startu skoro nejede,musí se to nechat minutku blafat,protočit. Pak to jede v celym rozsahu. Dobře seřízenej stroj skoro nekouří ani s tim lepšim m2t. Hůř seřízenej stroj třeba trochu pokuřuje odspoda,většinou je to bohatý.
 
 
Datum: 24. května 2017 21:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel5732    
TS ovšem v porovnání s jinými oleji docela kouří... i přes to ho do jaw pro jeho vlastnosti používám...
 
 
Datum: 24. května 2017 21:18
 
 
 
 
Jméno: jawa22      IP: uživatel18388    
Díky za rady.
 
 
Datum: 24. května 2017 14:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Ten Denicol má normu JASO FB, to i "obyčejný" Mogul TS splňuje JASO FC normu, která je dost zaměřená na kouřivost.
 
 
Datum: 24. května 2017 10:55
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel18111    
Já dávam DENICOL SUPER 2T je dobrej nehulí a motor nezasírá.
 
 
Datum: 23. května 2017 19:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19131    
Mohu doporučit v top poměru cena/kvalita/využetelnost kvality oleje tak klasické M2T s normou API TC. Pak jsou výborné oleje (zde minerální) Denicol. Ten je taky jako med.
 
 
Datum: 23. května 2017 9:03
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.10.2018 5:44:19 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu