www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar pánové zase muj fichtl stavkoval tak sem se koukl na palivo to teče proudem akorát že se tam dělají vzduchovy kapsy jestli koupit nový filtr palivový nebo ty hadičky aby to těsnilo a když sem sundal vzduchovej filtr tak to najednou chytlo a jezdilo jak drak . Myslite ze tam nejde vzduch nebo je to tim vzduchem v palivu ?!?!?!?!?!? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Bublinky tam budou vždycky. Pokud motor po sundání vzducháče reaguje je špatně seřízenej karbec (bohatá směs) a nebo moc udušenej filtrbox
 
 
Datum: 05. října 2015 10:20
 
 
 
 
Jméno: jery      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat jestli do fichtla má smysl lít drahý minerální olej nebo stačí m2T ptal sem se ve veteránskym obchodě a tam mi chlap řekl že nákej olej super 2 od DENICOLU (minerální olej)vyjde skorem stejně jako m2t a ještě že m2t vydírá válec na netu sem si našel že ten co mi doporučil denicol vyjde 165-, 1l a mt2 nákejch 70-, 1l takže na mě pán chťel asi vydělat no nic chtěl bych se zeptat co do toho mám lejt za rozumnou cenu klidně i minerální alené za 165 atd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18346    
Do těchto našich pradávných prskoletů je naprosto TOP klasický M2T ovšem to s normou API TC. Cena za litr je bezvadná. Nekouří,nezasírá motor,víc než dostatečně maže,,,nemám proti němu žádnou vítku ...
 
 
Datum: 08. října 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18345    
Já kupuji stáčený Agip i-Ride scooter 1l za 165 kč
 
 
Datum: 07. října 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18340    
Necháme ti zřídit vlastní chat a mužeš si tam psát s Jerym a Járou Kunfu ...
 
 
Datum: 05. října 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Odpovědi už jsi dostal, tak se nevztekej!
 
 
Datum: 04. října 2015 23:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Chápu ale ptal sem se na trochu jinou otázku.........
 
 
Datum: 04. října 2015 22:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18339    
IP 18307: JAWA,jawa, Hggffh,jery,JERY, Kunfu Jara ... dál už jsem nehledal,je to vše? Není třeba si měnit nick,všichni víme kdo píše...resp stále nevíme ... tvé dotazy jsou sice časté,ale dá se to pochopit. Každej ve svejch telecích letech nějak začínal. Jen ty témata typu zda utahnout řetěz vynech,to už je na pováženou ... to je asi stejný jako by ses ptal,jestli máš zalepit píchlou duši a nebo nafouknout měkký kolo ... i když při dnešních trendech bych se tomu vůbec nedivil ... dospějeme tam ...
 
 
Datum: 04. října 2015 8:21
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Nová přezdívka? Jak to má specifikaci Jaso FC, API TC a není to do zahradní techniky, šup tam s tím!
 
 
Datum: 04. října 2015 0:13
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
leju to nejlevnější s API TC co zrovna seženu a nemám žádnej problém..
 
 
Datum: 03. října 2015 12:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel6626    
Denicol je špička mezi minerálníma olejema. M2T je prostě m2t. Jestli je pro tebe stokoruna zásadní hodnotou,lej m2t ...
 
 
Datum: 03. října 2015 11:10
 
 
 
 
Jméno: Nekrot      IP: uživatel18332    
Zdarec,mám čz 502 skůtr.Prolíná mi olej z boku kde je nalisovan měděná zátka v které je zevnitř zasunutá hřídel s převodovými koly.máte nějakou radu co stím.Napadá mě jen to z venku odmastit a zatáhnout silikonem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. září 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ta zátka je bronzové pouzdro předlohové hřídele. Pokud okolo prolíná olej, tak je nejspíše poškozené uložení v karteru. Tzn. rozpůlit a nalisovat nové pouzdro s větším přesahem. Zkus na pouzdro zatlačit, jestli se v karteru hýbe, to napoví...
 
 
Datum: 30. září 2015 17:23
 
 
 
 
Jméno: hggffh      IP: uživatel18307    
Zdar mogul t2 a mt2 je to samý?vim ze je to blbá otazka ale ja se v tom tak nevyznam jestli je to to samy odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. září 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18331    
Mogul T2 neznam,takže je to nejspíš do tanku. Pokud jsi myslel Mogul 2T tak to je M2T .
 
 
Datum: 27. září 2015 18:09
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Doprčic, gdyž uš se překliknu a chcu to opravit, toš je to tam objeví fšecko! To sú teda poměry!!!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:26
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj bggffh! Dúfám, že sem Ti nespletl méno? A chceš to vědět pro JAWU 500, 550, 05, 20, kývačku, panelku, 350/640 a nebo neco extra novýho? Toš tak!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:23
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj bggffh! Dúfám, že sem Ti nespletl méno? A chceš to vědět pro JAWU 550, 550, 05, 20, kývačku, panelku, 350/640 a nebo neco extra novýho? Toš tak!
 
 
Datum: 27. září 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Zdar chci se zeptat jestli olej mT2 do benzínu vydírá válec jesli je lepší minerálni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. září 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18318    
M2T neni žádná hitparáda,ale je to nejlevnější a v podstatě nejdostupnější 2T olej do všech prehistorickejch strojů. Daj se sehnat v dvou normách a to API TB a API TC. TB je pro starý motory typu Kejva,Panel,Pařez (vysloveně nízkootáčkový motory),způsobuje po čase zanášení karbonem,čoudí a typycky jawácky "voní" , a norma TC už udává více otáčkové motory, skoro nekouří,má již přísady proti usazování karbonu a je to již olej,který řadím mezi lepší minerální oleje. V podstatě neobarvená neředěná náhrada za přeaditivované TSF na polosyntetiku. Pro pio je m2t s Api TC ideální. Mohu doporučit,jezdím ho již několik let na seriovce pio co točí 7500ot/min a supr. Žádnej karbon,homogenní směs s benzinem,žádné nadměrné opotřebení ani na lehce rychlejším motoru. K tomu m2t s normou api tb nemám moc důvěru,na to jsme jezdili jako kluci a když se tomu fichtlu dávalo moc na prdel a krosilo se v lesích a polích tak ty kruhy fakt mizeli kruhy ... bylo to zčásti i rozhrkanejma motorama,neseřízenýma karburátorama a nemužu si pomoc,ale před těmi 10-15 lety byl nějakej divnej benzín,nedržel jednotnou směs s olejem,už přes zimu vodnatěl,vyrezali od něj bandy,na jaře vždy zalepené karburátory...děs... a to se dnes vůbec neděje ... a třeba v péráku mám benzin už přes druhou zimu (nemám skoro čas jezdit,už mam rodinu) a furt je ten benzin dobrej...když po zimě jen protřepu bandu aby se to promíchalo tak jede ... tedy za mě m2t s normou API TC do pio ano,do kejvaček a podobně API TB... zbytečně bych neutrácel,ten motor si s hodně kvalitnim olejem stejně neumí moc poradit ...
 
 
Datum: 16. září 2015 18:28
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18307    
Díky
 
 
Datum: 16. září 2015 14:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na M2T jsem najel se stadionem s11 cca 30 tisíc kiláků(ano, opravdu tolik +- 500 kiláků, mám deníček XD) a když jsem nedávno kvůli úpravám půlil motor, jediný co chtělo výměnu bylo pouzdro u pístního čepu a kroužky, vše ostatní mě hodlá nejspíše přežít. Žádnou hranku ve válci ani nějké jiné stopy opotřebení jsem nezaregistroval. Jinak mažu 1:33.
 
 
Datum: 16. září 2015 11:56
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já sice chápu, že M2T není zrovna pohárovka, ale není důvod proč by ti měl vydírat válec.... krom toho i M2T je minerál
 
 
Datum: 16. září 2015 9:04
 
 
 
 
Jméno: JAWA      IP: uživatel18307    
Zdar fichtlaři když mám u pionýra už kalnej olej v převodovce má se vyměnit je to důležité ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. září 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: Honza05 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je jisté že zatmavne pokud v něm neni voda tak nemusiš.
 
 
Datum: 09. září 2015 17:17
 
 
 
 
Jméno: s22      IP: uživatel15808    
zdar draci, mám dotaz, zajíždím Stadiona S22, mám kliku s jehlama nahoře i dole a chci se zeptat, kolik oleje do benzínu? 1:25 se mi zdá zbytečně moc, když mám jehly, nechce to moc startovat atp. Myslíte, že 1:33, případně 1:40 to zkousne? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. července 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: grafi2 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do pioniera som dával kvalitný hustý olej špecifikácie api-tc v pomere 1:40 a to mam bronz. inak bez problémov...
 
 
Datum: 27. července 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: s22      IP: uživatel15808    
No já už mám výbrus zajetý cca 150km na 1:25, ale příjde mi, že to nestartuje úplně nejlíp. Vyzkouším těch 1:33, pokud bude problém, vždycky se dá trochen oleje vždy dolít. Díky za radu.
 
 
Datum: 02. července 2015 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,můžeš vyzkoušet poměr 1:28-1:33.Menší poměr bych nedával ;-)
 
 
Datum: 02. července 2015 20:40
 
 
 
 
Jméno: Vašek      IP: uživatel12810    
Ahoj Draci, je tento olej stejný jako klasické M2T? Mám strach aby mně to nerozpustilo karbon. Používám totiž M2T ale tento vypadá trochu jinak :-) http://www.carlson-oil.cz/mineralni-motorovy-olej-pro-mazani-dvoutaktnich-motoru-carlson-extra-m2t-sae-40.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18174    
Ano,je to klasické M2T s api TB co nerozpouští nic a tvoří karbon,je to ok ;-)
 
 
Datum: 02. července 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: bašavel      IP: uživatel13546    
zdar draci. jaky prevodovy olej lejete do 477? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel18062    
Mogul trans 80, stejně jako do fekála i do ČZ 250/471.
 
 
Datum: 28. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Zdravím. Řešíme doma problém jaký mazací poměr je vhodný pro jawy 350 a 250 panelky. Bylo mi řečeno, že se má dávat 1:25 a že olej M2T je stále stejný jako byl tenkrát, tudíž stejný poměr jako tenkrát. V motoservisu mi řekli, že doba šla kupředu a že dnes stačí 1:40, protože kvalita oleje M2T je lepší než dříve. Který z poměrů doporučujete? popř. Vaše zkušenosti. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tak jsem docílil zajímavých výsledků, mj. vždy jsem vysušil karbec, aby nedošlo ke zkreslení výsledků. Jawa 350/354 sežrala i 1:12 bez problémů(kouřové efekty by dýmovnice záviděla, ale VAPE zapalování), 175/356 - při 1:25 nešla na páku, ale roztlačit ano, přičemž výkon značně poklesl(zkoušel jsem všechno možné včetně předstihu, odtrhu, hladiny, bohatosti, velikosti trysek, výšky jehly, mezery na svíčce atd a nejlepší bylo stejně "tovární" nastavení), Stadion(S22 karbec) se tvářil jako bych do něj nalil vodu. Dále jsem do výběru zahrnul i souseda (babetta a 150c, kde nebylo laborováno s nastavením motoru), který se taktéž obětoval na pokus - stejný výsledek jako stadion pro obojí. Nevím co tam máte za provozní kapaliny, ale rozhodně se v něčem liší. Jinak trpajzlíci jsou asi všude, známému někdo ukrad nové uhlíky z dynama na 250....
 
 
Datum: 29. června 2015 18:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Jako na pointě to nic nemění,tak nějak jsme se všichni shodli,že 1:25 je zbytečně moc oleje,stačí v rozmezí 1:33 - 1:40 a to si myslim,že stačí bohatě ;-) u vás jsou asi takový ty trpajzlicí co v noci strkaj chlupy do trysek a dělaj pecku na svíčce ... někomu dokonce i hejbaj kladívkama a mění předstih ... holt jinej kraj,jinej mrav ... možný je všechno ... a tady to platí dvojnásob ! Nic ve zlym ;-)
 
 
Datum: 29. června 2015 16:29
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Uznávám, že nejsem neomylný, a proto by mě zajímalo, co tento stav způsobuje :-). Jdu schválně rozmíchat pár litrů benzínu 1:20 - 25 a nalejt to do 175, 350 a stadiona a zkusit zjistit, proč to nepojede. Jinak jawettu skládal a seřizoval otec a až poté, co jsem mu poradil to trochu přiředit, se to rozjelo. Ano, je možný, že to mám po něm :-). Dál je možný, že tu máme nějaký jinačí benzín, že se s tím olejem nemá nějak rád. A nebo to bude jen blbá karma....
 
 
Datum: 29. června 2015 16:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Člověče ty už o tom poměru 1:25 píšeš snad po pátý... už ti na to musim taky něco napsat,nedá mi to :-D Nebude ten problém někde jinde? A vzhledem k tomu,že ten problém udáváš u všech svých motorek tak to spíše ukazuje na problém v mechanikovi?? :-D musí to jet,ať mažeš 1:20 nebo 1:50 ...v přepočtu je to takové množství oleje,že ani neovlivní bohatost směsi,takže nemuže ani nijak ovlivňovat starty atd ... při dobrém spalování jen modře zakouří a zavoní,ale určitě to nebyl ten hlavní důvod proč ti nejela Jawetta ;-) Péráka jsem mazal dřív poctivě 1:25 a startoval na první,dnes mažu míň a nevidim v tom rozdíl ... na upravenym pio jsem mazal 1:20 ... při záběhu i víc ... jen to víc kouřilo a tek mi nespálenej olej z vejfuku ... ale chod motoru to nijak neovlivňovalo ...
 
 
Datum: 29. června 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
1:25 mužete zkusit, a pak nám sděl, jak dlouho jste to startovali než to chytlo. Jawetta mi nešla na tento předepsaný poměr nastartovat a když už ano, tak netáhla. Obdobně stadion, 175, 350, mustang, pionýry, invalidní vozík s motorem z babetty.... Nedokážu si představit zajíždět 175 na předepsaný poměr 1:20(zajíždění), už při 1:25(normální provoz) to potřebovalo hodně externího pohonu aby to chytlo, natož jelo. Stadiona(i všechno ostatní, pokud nezajíždím) mažu těch 17 let co na něm jezdím 1:33 a nejsem si vědom ničeho, čemu by nižší poměr vadil(a že s ním jezdím jako totální prase každý den i v zimě). Za sebe říkám 1:25 na zajíždění (případně zaexperimentovat s maximem banzínu, pokud nejede) a 1:33 na provoz(pokud máte na ojnici jehly všude, tak prý stačí 1:50. Míval jsem upraveného mustanga na čistou E75 s jehlami všude - tam jsem mazal 1:50(ale jiný olej kvůli smíchatelnosti) a stačilo to bohatě. Pokud vím, stále jezdí.) Používám M2T(červené víčko)
 
 
Datum: 27. června 2015 21:41
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
mažu všechno dvoutaktní co mám doma (fichtly, 555, stopětasedmy, třipade kejva, dvěpade panelka, jawetta, starý motorovky homelite, stará pila stihl atd.) dá se říct jakýmkoliv olejem s API TC v poměru 1:33 a nevím co je to přidírání, ale ani nadměrný zanášení vejfuku... všechno to má pístní čepy v kluzných ložiscích, u čehož se osobně držím především kvantity oleje
 
 
Datum: 27. června 2015 20:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Mažu někde v rozmezí 1:33-1:40 a leju to jak do péráka,tak do pařeza,tak do pionýra a někdy i do motorový pily a vše ok. Používam nejčastěji lepší M2T s Api tc,někdy i to horší TB,s tim,že když mam to lepší m2t tak dávam 1:40 a když mam jen to horší tak 1:33.
 
 
Datum: 27. června 2015 11:52
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,já dávám poměr 1:33-1:40.Mám teda bronzové Ojniční pouzdro.Tech 1:25 používám pří zajíždění. ;-)
 
 
Datum: 26. června 2015 22:27
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, co obsahuje navíc PP90H oproti PP90? Nějakou moliku či co? A je opravdu pravda že by třeba PP90H v pionýru mohla poškodit futra? (barevné kovy) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tady vůbec nejde o spojku a o to jestli je olej hypoidní. Problém je s označením GL5 což bohužel většina hypoidních olejů je. A GL5 je právě to co vadí bronzovým futrům v převodovce. GL5 má totiž přísady, které rozpoštějí pouzdra z "barevných" kovů.
 
 
Datum: 18. června 2015 7:25
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18145    
H je zkradka hypoidni...tj olej urcen pro sikme ozubeni ...ma spec mazaci prisady ktere jawske spojce nedelaji dobre ....
 
 
Datum: 18. června 2015 0:09
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ahoj,taky to máš pěkně rozepsaný https://www.oleje.cz/forum/rozdil-mezi-pp-90-a-pp-90-h-t3800-15.html ;-)
 
 
Datum: 17. června 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: Michal      IP: uživatel17384    
Dobrý den.CHci se zeptat mám yamahu virago 125 a nevym jaký olej se ma dávat do motoru. děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
podle manuálu do motoru má přijít SAE 10w40 (cpe se dneska snad všude) - pokud jsem to pochopil správně tak to má společný olej. Měl by se měnit i filtr, a přijde tam 1.7l oleje když je motor do kapky suchý. Jinak radši si připlať za syntetiku, jsou to jenom dva litry
 
 
Datum: 17. května 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: filip      E-mail:      IP: uživatel18073    
dobrý den do motoru se ma davat motorový olej a do prevodovky prevodový
 
 
Datum: 16. května 2015 17:59
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18059    
Delal sem tlmice predni 250 panelka ... Iba sem je rozsruboval odmastovacem vycistil secku spinu slozil je spatky nalil olej a nejak naprd tlumy ... Co to muze bejt ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Já nedávno skládal to samé na 350 "panelce" přičemž jsem měnil i ty pouzdra. Ten tlumič je táhlo v těch vidlích, takže když za ní taháš, tak dolů musí jít skoro sama, ale směrem nahoru musí jít ztuha(samozřejmě musí být plný TLUMIČOVÉHO oleje, fritol nefunguje :-) ). Pokud nahoru jde nějak podezřele zlehka, zkus to párkrát protahat a je dost velká šance, že se povolí(ve většině případů přišel nějaký bordel do "ventilu" na dolním konci toho táhla, takže to protáhnutí silou by to mohlo pročistit). Dál jestli se ti dřou ty pouzdra(namazaný), buď v klidu, pár vyjetých děr nebo retardérů na našich dokonalých silnicích to rozhýba během chvíle. Pak ještě jedna věc, jestli máš konce těch táhel zašroubovaný do těch vrchních matic, bez toho to moc tlumit nebude.
 
 
Datum: 10. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17738    
Co tam leješ za olej??? Při zpětné motáži by si měl namazat pozdra aby nešli nasucho.
 
 
Datum: 07. května 2015 22:00
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, slyšel jsem že se při zajíždění pio, dává jehla na druhej zářez ze zhora, musí to tak být, nebo je to tak lepší, nebo co by se stalo kdybych ji normalně na třetim od zhora (chudší) ? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. května 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13973    
Není nutné se držet nějakého striktního pravidla. Podstatou je obohatit směs,více násátého benzínu = více oleje. Jestli budeš mít jehlu na 3 zářezu zhora nebo na čtvrtym je úplně jedno,hlavně ať to neni chudý,hnědá spíše hnědo načernalá svíčka (ne černej uhel). Ale vzhledem k tomu,že drtivá většina lidí neumí seřídit karburátor a jezdí na bohatou směs,tak bych se ničeho nebál ;-)
 
 
Datum: 03. května 2015 21:10
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Jo promiň máš pravdu mam to ted na druhém, je lepší to dát tedy na třetí nebo stim neni potřeba manipulovat?
 
 
Datum: 03. května 2015 20:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel13973    
Když to budeš mít na třetim ze zhora tak to budeš mít hlavně bohatší a ne chudší ;-)
 
 
Datum: 03. května 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
Zdarec fichtlaři,potřebuji poradit se spojkou na jawě 90. Spojka mi nejde za studena zjistil jsem,že to asi bude olejem asi je moc hustý,spojkou to určitě není mam tam daný ještě nepoužitý spojkový koš + nové lamely a nové jehly.Tak se vás chci zeptat, jestli tam můzu nalít motorový olej např. jak u babetty a nebo jaký převodový olej byste mi doporučili,aby byl méně hustý, v motoru ted mam PP 80,za rady dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2015 18:59
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No nevím ale když ty motorky byli nové(nebo se na nich jezdilo) tak jiný olej neexistoval a spojky chodily. Co přítlačný kotouč? Stalo se mě že byl (zkroucený) ale je pravda že spojka nešla pořádně ani na ohřátém motoru. Nebyla to tedy jawa90.
 
 
Datum: 26. března 2015 18:59
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Potřebuju poradit ohledně mazání(směs) Jawa 555.Koupil jsem 5l 100 oktan. benzínu a nevím kolik nalejt oleje.V těch poměrech se moc nevyznam,vždy jsem to míchal od oka. :-) Prosim vás kolik nalejt oleje do 5l benzínu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17951    
Ááá pan stooktan ... a co z druhý strany na to jít ... když dáš decku oleje na 5L benzínu tak je to 1:50 ,do deseti litrů dvě deci a když dáš 3 deci na 10litrů tak je to 1:33 ... takže na 5L benzínu při poměru 1:33 vychází deci a půl oleje tzn150ml neboli 3 velký půldecový panáky ... to bych chtěl vidět kolik je ten poměr od oka ...
 
 
Datum: 20. března 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
co nechápeš na poměru?? když chceš 1:33, tak to znamená, že dáš jeden díl oleje na 33 dílů benzínu... tzn. 1l oleje na 33l benzínu; 1ml oleje na 33ml benzínu; jedna decka oleje na 33 deci benzínu atakdálatakdál... tak zapoj hlavu a vypočti si, kolik oleje potřebuješ na 5l...
 
 
Datum: 20. března 2015 19:43
 
 
 
 
Jméno: Kukis      E-mail:      IP: uživatel17943    
Zdar draci, napište mi prosím někdo jaký je šroub do výpusti oleje u 21... já vůl to strhl, tak sháním závitník a samozřejmě jsem se nepodíval jaký tam vůbec je...díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17944    
Original je m8....nahrazuje se m 10
 
 
Datum: 16. března 2015 11:11
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
Cau. Jaky by jste mi doporucili olej kdyz mam ferodove lameli? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Ano,na lamelY s ferodem převoďák viz níže,klidně PP80 ,ale na lameli s korkem stačý řepkovej stolňý olej...na lameli s ferodem slunečňycovej na smažeňý
 
 
Datum: 12. března 2015 20:28
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa: no jo, ale ten je vhodný spíš na lamely s korkem, na ferodo by bylo lepší použít olivovej extra panenskej, ne? :-D
 
 
Datum: 12. března 2015 20:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17935    
Na lameli jeďyně slunečňycovej , tak přesně !!
 
 
Datum: 12. března 2015 20:15
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
U ferodo lamel je asi celkem jedno co tam dáš, hlavně to musí být převodový olej určený pro motorky. Já tam třeba mám Repsol Moto Transmisiones 10W-40 http://www.oleje-shop.cz/repsol-moto-transmisiones-10w40-1l a spojka funguje bez problémů ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 20:13
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do seriáku můžeš dát v pohodě PP80, já teda dávám 80W90 minerál a do lepších motorů 75W90 GL-4 full-syntetic
 
 
Datum: 12. března 2015 10:48
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Já tam mám klasický PP 80 a spojka neklouže ani nelepí. ;-)
 
 
Datum: 12. března 2015 6:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
já přesně nevím kolik. ale mám motor bez uprav s 5. vybrusem. měl by točit kolem těch 6500
 
 
Datum: 11. března 2015 21:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17933    
Taky bych se primluvil aby byl urcen pro mokrou spojku jinak ti to tu spojku zalepi jak hovad...
 
 
Datum: 11. března 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolik ti motor točí?
 
 
Datum: 11. března 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: Jawa 350      IP: uživatel14748    
Dobrý den koupil jsem si Jawu 350 639. Tak jestli byste mi poradili jaký olej mam nalít do benzínu a v jakem poměru. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. března 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: Marlboro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1:50 je akorát, i 1:60 se dá, válce to umaže, ale už může být problém s mazáním středových ložisek. Co se olejů týče, ať má alespoň API-TC, vyvaruj se olejům určeným výhradně pro zahradní technku
 
 
Datum: 10. března 2015 16:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17923    
Vyrobce jawa doporucuje mogul tsf v trochu vrazebnem pomeru 1:50...takze neni o cem dyskutovat pokut to uz mas po zabehu
 
 
Datum: 06. března 2015 19:35
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Ahoj, stáhni si příručku k motocyklu ;-) dobrá rada ......
 
 
Datum: 06. března 2015 19:28
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
celou dobu, co jsem měl tento motor jsem jezdil mogul ts, nebo tsf v poměru 1:50. zkoušel jsem i 1:60, ale tam už musíš být velmi pečlivý v odměřování (o pár kapek míň a máš tam 1:70.....) a bylo to v pohodě. ale na 1:50 jsem naprosto bez problémů najel 33000 km bez poruchy a bez opravy. důležité je nastavit dostatečně bohatou směs na volnoběhu.
 
 
Datum: 06. března 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: jawetta      E-mail:      IP: uživatel17890    
Ahoj, mám Jawettu po GO. Motor ve volonoběhu krásně šlape a chytá bez problémů. Problém mám s výkonem. Když zařadím dvojku, má strasně melej výkon a dusí se. Nevím, čím by to mohlo být. Napadá mě plováková komora, nebo špatné spalování. Jako olej používám M2T v poměru 1:25. Je ale zvláštní, že po ujetí asi 12 km byla nová svíčka (Brisk N15C) plná karbonu. Předem díky za rady! :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. března 2015 23:44
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Stejný problém jsem řešil jak na mém stadionu, tak na otcově nedávno zakoupené jawetě. Moc oleje v benzínu(viz karbon na svíčce, pokud jsi z toho neudělal motor na převodový olej provalením simerinku na klice :-) ). Od dob socialismu se asi oleje trochu změnily. Když mažu 1:25(nebo podle výrobce těch bláznivých 1:20(viz jawa 175/356)) mám přesně ten samý případ, ale s 1:33 není problém(na stadionu takhle jezdím už od šesti let, a nejsem si vědom, že by to motoru nějak vadilo(v klice mám nahoře klasický pouzdro, každodenní provoz ve stylu sebevrah již 16 let :-)), do chorvatska to dojelo v pohodě, nazpátek taky a stále jede jako šílenej(kromě začínajícího cinkotu pístního čepu, ale vzhledem k nájezdu to považuju za standard))
 
 
Datum: 08. března 2015 23:44
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
takže je to standartka s 12mm? a jaká je hodnota té trysky? filtr je s původním trychtýřkem a drátěným sítkem? v jaké poloze je jehla? Válec je po výbrusu? Předstih je správně nastavenej? Vejfuk je vyčištěnej?!
 
 
Datum: 24. února 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: jawetta      IP: uživatel17890    
Karburátor je tam původní Jikov 2912 N-11 a tryska taky
 
 
Datum: 23. února 2015 15:57
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel17673    
může bejt moc bohatá směs... odladit směs na jawettě je totiž celkem písemka, taky mě to chvíli trápilo... co tam máš za karburátor, filtr a trysku?
 
 
Datum: 23. února 2015 15:54
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 15:42:15 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu