www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel14559    
zdar chlapi nevíte někdo náhodou na jaký motocykl je tohle kolo. http://motorky.bazos.cz/inzerat/34715418/rafek.php odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
veteranforum.cz
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:28
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
dej dotaz na veteramforum.cz tam budou 100% vedět
 
 
Datum: 27. dubna 2014 22:27
 
 
 
 
Jméno: marek štefek      IP: uživatel17095    
zdar draci prosím o radu jakej poměr do babbety 207 ? díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: tučo      E-mail:      IP: uživatel17124    
1:100 stači a nebo se do nadrže vysmol ale musis mit sračku tak nemusis davat vubec olej
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17097    
tato babeta má kluné ložisko pod pístním čepem takže 1.25 na záběh a 130 normální provoz
 
 
Datum: 21. dubna 2014 10:51
 
 
 
 
Jméno: Libor      IP: uživatel5546    
Cao, chtel sem se zeptat ktery je podle vas lepsi olej bud mogul tsf nebo Valvoline MOTORCYCLE 2T ? Chci to do babetty :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando já prostě ZVL ložiskům nevěřím od té doby, co se mi po pár hodinách provozu rozerval domeček.. Jinak jsem myslel rozdíl jako rozdíl celkově, nejen při použití v piomotoru :-)
 
 
Datum: 17. dubna 2014 7:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17074    
To jo,je v tech ložiskách rozdíl,ale poznáš ho jen když točíš nad 9 tisíc závodně...v seriovce nepoznáš rozdíl na životnosti mezi ZVL a SKF ... a s olejem taktéž... Plně dostačující je cokoliv nejlevnějšího s API TC...klidně i lepší m2t...nebo nejlevnější olej do pily... Nebo cokoliv co maže a spojí se s benzinem a následně pod pístem oddělí ... A v tomto případě to platí pro fichtla i pro čízu... S oleji s API TA a API TB nemám dobré zkušenosti a nedoporučuju je... API TB tak do péráka a nebo do kejvačky aby historicky voněli po m2t ...
 
 
Datum: 15. dubna 2014 18:54
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No nezlob se na mě, ale mezi SKF a ZVL je docela slušnej rozdíl :-D
 
 
Datum: 15. dubna 2014 7:21
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
TSF je absolutní zbytečnost. jak rozdíl mezi ložisky SKF a ZVL. kup si obyčejnej v mototechně m2T červenej, stojí stovku, máš toho Litr, když mažeš 1:33 vůbec nekouří ani když to přeředíš tak jen trochu a maže stejně a hlavní je že nezanáší hlavu, výf. kanál a svíčku. jedinej olej kterej hodně kouří je mogul žlutej dvoutakt nebo červenej castrol ty při normálním ředění moc hulej
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Asi tak, taky jezdím na TSF, ale je to jedno..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:22
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
neznám specifikaci toho valvoline, ale pokud má API TC, tak bych to neřešil a lil tam levnější, pochybuju že poznáš rozdíl jinde než v peněžence.. Na TSF jezdim už roky ČZ 175 a sem naprosto spokojenej..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 0:01
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
zdravím draci chtěl bych se zeptat jakej poměr oleje míchat do mej číci 175/477 která je po výbrusu olej budu mít mogul ts nebo tsf za odpovědí moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 20:39
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
nn mám tam jehli a ten olej co jsem se tu psal můžu teda používat ?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 17:06
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jo no, jestli máš na ojnici bronzový pouzdro, víc než 1:40 bych nedával
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17069    
pozor aby tam ten borec eště neměl futro....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 14:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V příručce pro ČZ 180 je uveden poměr pro záběh 1:33, po záběhu 1:40. 1:33 je pro záběh dostačující. Po záběhu dávam 1:50...
 
 
Datum: 14. dubna 2014 10:47
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17067    
poměr pro provoz urcuje vírobce motoru tj u čízy bych dal 1:25 čehokoliv ...jen nelej oleje do motrove pily a krovináku jejich motory jsou zatěžovány jinak a motor sice nezanáší ale take neumažou.....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 8:44
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hmmm, uživatelská příručka?
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:24
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel17065    
díky a po jakých kilometrech se to mění ten poměr a na ten mogul mi teda stačí začnout míchat těch 1:33
 
 
Datum: 13. dubna 2014 21:19
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Hranatý čízy zajíždim na poměr 1:33, kvalitní minerál...
 
 
Datum: 13. dubna 2014 20:55
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to do Pionýra po výbrusu míchal 1:25 .. a myslim že cajk! :-) .. Šlo by asi i 1:20 .. ale možná moc oleje už .. nevim .. já měl 1:25 .. ;-)
 
 
Datum: 13. dubna 2014 20:51
 
 
 
 
Jméno: tom123      IP: uživatel17063    
ahoj mám problém s mojím fichtlem netěsní mi převodová skřín a pořád mi teče olej kupoval sem nové těsnění ale to nepomohlo poraďte mi.díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Z vlastní zkušenosti ti můžu říct že tahle sada těsnění je ještě horší než čtvrtka kterou dostaneš v 5 třídě na výtvarce,kup normálně to zelený nebo tmavý těsnění popřípadě kup někde těsnící papír a těsnění si vystříhej.Potom ho namaž vazelínou nebo pomatlej tmelem a musí to bejt OK.Tahle šitská sada co jsi použil mě začla chcát asi po měsící provozu tak,že jsem musel motor rozpůlit.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 21:21
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Skoro bych se i podíval pořádně odkud to teče..
 
 
Datum: 14. dubna 2014 9:51
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Rozdělat očistit odmastit!!!!! dát tmel , těsnění, tmel a smontovat a nemůže to téct. Pokud na styčných plochách nemáš velký rýhy. Jinak ještě přebrousit.
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:13
 
 
 
 
Jméno: tom123      IP: uživatel17063    
jo přesně páro byla
 
 
Datum: 13. dubna 2014 12:42
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to i s novým papírem teče tak prostě nejsou rovné plochy a těsnit to nebude... dej teda mezi bloky motorový tmel (červený nejlépe)
 
 
Datum: 13. dubna 2014 12:24
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nebyla to taková sada těsnění? takovej bílej papír?
 
 
Datum: 13. dubna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17052    
zdravim mam jawu 250/559 a s tlmicu mi vytekel secken olej ... kolik a kade ho tam treba nalet ? jaky olej tam ma it ? (hydraulicky ) dik ... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. dubna 2014 0:43
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
zadej si Manualy jawa 250 panel a vyskoči ti asi od r 1964 až po rok 1969
 
 
Datum: 12. dubna 2014 0:43
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Dávám 1,5 dcl do každého, vždy tlumí dobře..
 
 
Datum: 11. dubna 2014 22:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
pokut ti to teče dolejvání nic moc neřeší musíš je přetěsnit ...tj vyměnit převlečne matice teda pokud to je na předku ...jinak v navodech se píše 120 a 140 militru tlumičoveho olej ideal budeš muset naladit ....
 
 
Datum: 11. dubna 2014 18:06
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Další takovej... http://www.motorkari.cz/motorkari/?act=manualy-stahnout&s%5Bmotorka%5D=Jawa%20250/559 Naučte se už ***** číst dřív než jezdit...
 
 
Datum: 11. dubna 2014 8:52
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
čau do fichtla do převodovky patří převodový olej pp80? nebo jiný? díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
zase tak blbej nejsem abych nepochopil že frit. volej lepí spojku a navíc je moc řídkej. strejda makal na JZD a toho oleje jsem mohl mýt kolik sudů jsem chtěl a když to 2 roky jelo dobře spojka vypínala, kvalty nekřupaly tak jenom proto abych měl dobrej pocit nebudu do toho kupovat volej za kilo kterej splní stejnej účel a to ty lameli byli ještě sjetý 0,6mm a jezdil jsem přes to dva roky každej den a hlavně o prázdninách to byl rok 2012 pak šel motor jinýmu chlápkovy do fichtla a do ted mu jezdí a se spojkou nemá žádnej problém...
 
 
Datum: 14. dubna 2014 15:05
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hydrauliku do převodovky? Tak teď si tam dej třeba fritovací.. Do prdele to je takovej problém si koupit převodovej olej? Mají to na každý benzínce....
 
 
Datum: 14. dubna 2014 7:52
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16496    
je to šumak 80 či řidší 90 dej ferodo lameli a musí to chodit dalších 40 let
 
 
Datum: 11. dubna 2014 18:09
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
kupil jsem sae 80-90W je žlutej jak benzín celkem i hodně hustej smrdí jak houby a chutná jak kopr je to on? dřív jsem do převodovky lil hydraulický olej a jezdil přes lamele 0,6mm asi 2 roky absolutmě bez problému
 
 
Datum: 10. dubna 2014 18:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano pp80 nebo pp90
 
 
Datum: 08. dubna 2014 21:18
 
 
 
 
Jméno: Džordžíno      IP: uživatel16982    
Zdravím,potřeboval bych od vás radu.. Samovolně mi ze zadního tlumiče vytekl olej,s tlumičem se nijak nemanipulovalo,mám ho na fichtlu s kterým jsem ještě nejel.. Nevíte čím by to mohlo být? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 9:51
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16984    
proste máš gumičky v pr bud si to blbě přetesnil anebo ž sou sjete na jawa 50 wz.cz jsi najdi navod a sežen vhodne o kroužky a jdi do toho
 
 
Datum: 24. března 2014 9:51
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tohle jsem minule vyhrál na plese v tombole :-D hodí se http://www.pekass.eu/produkty/e-shop/pekass-premium-parts/pekass_multispray_950.html a mě vyšel na cenu lístku do tomboly 10 kč :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motorku bych to nedával, tyhle netvrdnoucí antikoroze dost smrděj :-)
 
 
Datum: 24. března 2014 7:38
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Mam z toho hroznou radost... :-)
 
 
Datum: 23. března 2014 22:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
tyvole já jsem si koupil 80 lístků za 400,- a vyhrál jsem debilní tašku na kolečkách pro důchodce
 
 
Datum: 23. března 2014 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no ty voe.. sem si málem cvrknul z toho :-D ...
 
 
Datum: 23. března 2014 19:37
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Hrozně důležitá informace, kterou jsme všichni museli vědět...
 
 
Datum: 23. března 2014 17:48
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik mám mazat u ČZ 175/477 na zajíždění novýho pístu a kroužků (výbrus sem nědělal) a na ojnici mám jehličky. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: mustang 23      IP: uživatel16191    
1:40 tak na 500 km a pak normálně 1:50
 
 
Datum: 20. března 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Možná do první nádrže crcnout o kapku oleje víc, ale jinak bych to nehrotil...
 
 
Datum: 20. března 2014 9:37
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj draci.. prosím vás .. do svého už dávno zajetého klasického Pionýra 555 dávám olej do benzínu 1:33 dělám tak správně? Nebo mažu moc nebo málo? Jak mažete vy? Jakej je podle vás ideální poměr? Jinak kdybych zajížděl Pionýra 21 měl bych mazat víc žejo? Jaký teda poměr..? Slyšej jsem mnoho zkušeností.. 1) maž stejně co je docela blbost 2) 1:20 .. atd, atd.. Děkuju za veškeré rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. března 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Nesqvik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky srando! :-) Jojo mám jenže tu co mám doma tak zrovna ta stránka tam není .. a tu co jsem našel na netu tak je tam zase nějakej flek .. tak jsem se tu zeptal odborníků! :-) Díky moc chlapi!
 
 
Datum: 20. března 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hergot chlapy, dyť to máte v té brožuře.....
 
 
Datum: 19. března 2014 9:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16969    
Do pio 1:35-1:40 M2T Api TC a do péráka o kapku víc...řekněme 1:30-1:33... Jezdim to poslední rok a půl a ok... Do pařeza dávam benzín z péráka a zatim si nestěžoval...
 
 
Datum: 19. března 2014 7:58
 
 
 
 
Jméno: jawsss      IP: uživatel16252    
když si najdeš dílenskou příručku, tak tam máš napsané konkrétně ke každému typu v jakým poměru míchat jak při zajíždění, tak při běžném ježdění pozajetí, a polohy jehel jsou tam taky aj návod jak to máš zajet takže si to stačí najit a pročíst.
 
 
Datum: 18. března 2014 7:33
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já taky ředim 1:33 a jehlu na druhym zářezu shora, v záběhu 1:25 a jehlu na třetim zářezu shora, mám za to, že je to tak i předepsaný, ale nevim, ti laboranti co tam lejou míň oleje... no budiž, já vim, je kvalitnější,,, já vim, víte co ty stroje snesou, ale konkrétně na pionýrovi jsou peníze za chudší ředění naprosto zanedbatelný takže podle mě neni co vymýšlet :-)
 
 
Datum: 17. března 2014 22:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechno co mám, tak mám na futrech a všechno jezdim 1:33 ... jsem názoru, že u těhle starejch pleček kvantitu kvalitou nenahradíš... jinak jezdim různý oleje s api tc, momentálně tsf..
 
 
Datum: 17. března 2014 20:24
 
 
 
 
Jméno: Mazak      IP: uživatel16870    
zdar draci poterbuju nutne poradit ohledne tlumicovych oleju do cz 125/476 vsude jsem hledal na netu jaky typ tam dat ale nic jsem nenasel v prirucce je nejaky olej M6A a na netu zadny takovy neni tak prosim nekoho kdo s tim ma nejake zkusenosti jaky je nejlepsi tam dat tlumicovy olej do prednich tlumicu diky moc za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Benzínky Benzina, nechci dělat reklamu, ale tam ho najdeš :-D
 
 
Datum: 13. března 2014 11:06
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://maziva.heureka.cz/mogul-m6a-sae-30-1l/ za 20 vteřin na goolu :-)
 
 
Datum: 12. března 2014 21:55
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
Jinak M6A seženeš na každý druhý benzínce
 
 
Datum: 12. března 2014 21:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Dávam tlumičák a 10w40 v poměru 1:1.
 
 
Datum: 12. března 2014 20:25
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel15835    
Ahoj, chci se zeptat jakou má kdo zkušenost s tlumičemi ze simsona na pinckovi a ještě s jakým typem tlumičů. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
měl jsem na mustangu zadní tlumiže z endura a nedoporučuju je, je problém s napínáním řetězu (při jízdě se napíná a povoluje jak kyvka pruží ) a navíc jsou tak tvrdé že praskají dráty v kole,snad z elektronika by mohli být dobré
 
 
Datum: 12. března 2014 21:26
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
zdravím, jak přitvdit přední tlumiče ze simsona aby při dopadu nešli na tvrdo. Více oleje? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
tak sem koupil širší tlumiče na enduro a oni se nevejdou do těch matek co drží pružiny
 
 
Datum: 21. února 2014 17:12
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jé, aha, omlouvám se! Nenapadlo mě, že tam nalejou olej a nedaji mu jinou funkci, než aby mazal. Předpokládal jsem, že to jsou klasické tlumiče, moje chyba, ještě jendou se omlouvám za mystifikaci :-)
 
 
Datum: 09. února 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Zkus použít pružiny z enduro verze, měly by mít širší pružiny (tloušťka "drátu";-). Nebo sehnat z typu SR50, ty jsou silné jako enduro, ale měly by být delší.
 
 
Datum: 09. února 2014 19:05
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kolecko, u simsona neni olej na tlumeni, ale jen jako ochrana pruzin proti korozi a "doraz". Nema tlumicic funkci, konstrukci simson tlumicu je dost primitivni.
 
 
Datum: 09. února 2014 19:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trochy, olej je tam především aby tlumil, na opotřebení pružin zas takový vliv nemá :-)
 
 
Datum: 09. února 2014 18:29
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seš o chvílu rychlejší :-D
 
 
Datum: 09. února 2014 18:28
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
olej ti nepomuže ten je tam jenom na to aby se ty pružiny tolik neopotřebovávaly, když ti to jde na doraz tak si kup nový pružiny, protože tyhle zž jsou nejspíš vychozený
 
 
Datum: 09. února 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Pomohly by tvrdší, případně progresivní pružiny, nevim jestli tam nejsou z výroby. Případně zkusit dát olej s vyšší vyskozitou, rozhodně ale né více oleje, tim by se to v podstatě ještě zhoršilo.
 
 
Datum: 09. února 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka20      IP: uživatel1434    
nebo na doraz
 
 
Datum: 09. února 2014 18:22
 
 
 
 
Jméno: misak2001      IP: uživatel16787    
Zdravým mám problém s mojí čz 175/477 tečou mi přední teleskopy ale nevím co mám vyměnit ale myslím si že těsní ta matice kterou je to spojené do hromady http://misak2001.rajce.idnes.cz/cz_175/#DSC_0228.jpg prosím poraďte jestli by pomohla výměna té matice jinak pružiný jsou ok vracejí se krásně. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Pokud jsou v pořádku nosné roury, tak postačí výměna těchto matic.
 
 
Datum: 08. února 2014 17:26
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel16758    
Čau draci mam otázku kolik mám nalít oleje do vidlí u ČZ 175/477 a jaký olej?? Vím že se tam lije tlumičový. Nebude vadit když tam dám hydraulický podle mě v tom není moc velký rozdíl. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau, kolik oleje ted přesně nevím, ale bude to kolem 250 ml- najdi si to radši v příručce někde na netu, jestli někdo neporadí. Jinak hydrauliku můžeš klidně nalít neni v tom rozdíl, Zaleží na tom, jak moc máš vyběhany tlumiče a jak jezdíš. Ale 477 maj ještě často ty vidle ještě kloudny, jinak ale můžeš mixovat třeba pul napul s převodovým, aby jsi je stužil a tak. je to na tobě. ale nejdřív bych určitě dal jenom hydrauliku.
 
 
Datum: 29. ledna 2014 22:22
 
 
 
 
Jméno: ...      IP: uživatel16441    
Zdar, lze tento olej : http://mogul.cz/zbozi.aspx?kod=V531496311 nalít do ČZ 125/476 ? aby neklouzala spojka ? předpokládám že když je tam napsáno že: Zajišťuje také bezchybnou funkci řazení a spojky, je určen i pro spojku v olejové lázni odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. ledna 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Ano, lze použít.
 
 
Datum: 13. ledna 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co myslíte, je lepší do motoru pionýra nalít olej PP80 nebo PP90 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ať drží ;-) :-)
 
 
Datum: 12. ledna 2014 10:02
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no já tam mám nalitý ten PP80 a budu ho měnit až bude trošku tepleji. Motor má na tento olej ujeto 3000km. /(Chorvatsko a zpět). Tak bych ho chtěl odměnit novým olejem a přemýšlím jestli nebude lepší ten PP90 Mimochodem krakene jsem včera navařil to prodloužení rámu :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:06
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně bych řek že je to uplně jedno :-) já mám pp80 minerál od castrolu :-)
 
 
Datum: 11. ledna 2014 22:01
 
 
 
 
Jméno: Erik      IP: uživatel10034    
čau, nevíte kolik se davá oleje do předních vidlic na Jawě 350/634. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16679    
myslím 120 ml měř přesně,,,,,ovlivnuje to funkci perování ,,,
 
 
Datum: 08. ledna 2014 18:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Určitě to bude vědět uživ. příručka, jen nebýt líný...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 19:02
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Čau draci mám otázku na simsonu S51 enduro mi teče olej z výfuku, (taková černá kapalina) nevíte čím to může být ? děkuji za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: mimino      E-mail:      IP: uživatel17124    
asi maž podfoukle tesneni pod hlavou nebo máš vadne gumičky u ventilu. nebo zkus vymenit stiraci pistni kroužky...
 
 
Datum: 27. dubna 2014 17:50
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
Jo díky borci kouknu na to, ted s tím právě jezdí otec tak nevím jak je na tom olej
 
 
Datum: 05. ledna 2014 15:00
 
 
 
 
Jméno: jiri-cz      IP: uživatel15512    
Čau, olej v převodovce asi nebude. Sundej víko na levé straně a podívej se pod hřídel řazení. Buď je prasklé gufero a nebo pouze se posunulo a tím ti teče olej do motoru. Když bude jenom posunuté tak ho natlač zpět, dolej volej. Kdybys to celé rozdělával tak si poznač ryskama polohy součástek ať to vše dáš úplně stejně zpět.
 
 
Datum: 05. ledna 2014 8:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel11670    
Nežere ti převodoví olej?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 21:17
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel13759    
olej používám červenej stihl a poměr 1:50
 
 
Datum: 04. ledna 2014 20:48
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel11670    
Ahoj,jaký používáš olej a poměr mísení směsi?
 
 
Datum: 04. ledna 2014 20:40
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To je černá hmota prodej ji NASA
 
 
Datum: 04. ledna 2014 19:31
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 16:28:36 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu