video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Zdarec borci, co kdybych si dal na pionýra samomazný ložiska na kliku. Pak by nebyla potřeba přidávat olej do benzínu, nebo se pletu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:23
Jméno: standa
IP: uživatel16203
 Jen tam dej ty krytý ložiska a do benzínu žádnej olej,ať má Sesa kšeft
Datum: 03. ledna 2014 12:23
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Krytý ti v klice časem vytečou...
Datum: 03. ledna 2014 11:07
Jméno: Strakos13
IP: uživatel11695
 Ano myslel sem ty krytý ložiska. No nedošlo mně, že se musí mazat i válec s ojničním čepem. Díky za radu, než sem stihl udělat kravinu
Datum: 03. ledna 2014 9:14
 Tim pojmem "samomazný" myslíš zapouzdřený ložiska s trvalou náplní? Tak na to zapomeň. Jinak samozřejmě ojniční ložisko, ložisko pístního čepu a válec samotnej se taky musí mazat...
Datum: 03. ledna 2014 8:59
Jméno: Berdys
IP: uživatel16156
 To se teda pleteš , musíš mazat kvuli tření ve valci .
Datum: 03. ledna 2014 8:56
 Nevíte někdo kolik oleje má být v předních vidlicích Mosquito???
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 16:50
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 JA sem si popletl forum . Ten UŠ je na motorkaři.cz , hledej v sekci mosqito .
Datum: 17. prosince 2013 16:50
Jméno: berdys
IP: uživatel16156
 Zkus napsat uživateli s nickem UŠ kupoval jsem od nej mosqito , ktery generalkoval podle fotek . Tak ti třeba poradi , nebo mam na něj telefon .
Datum: 17. prosince 2013 16:38
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 zar draci prosim o radu jak nejlépe vyčistim dvoukomorové výfuky u jawa 350/640 ???
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 22:28
Jméno: pepa
IP: uživatel16494
 jo bohužel jawa ma komoráče svařovane a unikem tlumicí vlny se zanášejí a mašina ztrací výkon...prostě stačí tenkej kotouč a cočko.....pukud se s tim nechceš babrat perou tam 2 výfuky z mz....z moto ustí
Datum: 30. listopadu 2013 22:28
 hoši  chtěl bych vidět jak flexou řežete třeba Akrapa za 20 táců  normálně to rozdělám, i kdybych měl odvrtat nýty a napěchovat novou vatou a tase snýtovat...
Datum: 30. listopadu 2013 18:12
Jméno: Standa
IP: uživatel16492
 Cože? Co to je za kravinu.... odmontuju tlumič,vejfuk vypálim,vyklepu,složim .... a děrovaná trubka taky půjde pročistit čimkoliv drsnym roztřepenym co tam vleze .... navíc tam neni co by se ucpávalo....
Datum: 30. listopadu 2013 16:26
Jméno: marek
IP: uživatel13681
 a kolik km ty výfuky vydrží ?
Datum: 30. listopadu 2013 14:36
Jméno: pepa
IP: uživatel16489
 prostě ceočko a flexa..ty výfuky jsou delane doslouží tak koupit jine....jedině rozřezat vybrat napěchovat a zas zavařit a nalakovat
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
Jméno: venca
IP: uživatel16479
 Zdar poradil by nekdo pls jak se meni pouzdra v predni vidlici u mustanga?? predem diky za odpovedi..rn
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:35
Jméno: dnepr
IP: uživatel13743
 Vyndáš kluzáky starý pouzdra vyřízneš nožem dáš tam nový ale musíš si sehnat 22. vrták buď do železa nebo do dřeva opatrně to vyvrtáš a máš to do jednoho ramena se dávají 2 p0uzdra
Datum: 27. listopadu 2013 17:35
 Zdar, prosim Vás, jak je to u velký jawy s předníma tlumičema. Mám takovej problém, že když vyšroubuju tu horní matici, tak pravej tlumič vytáhnu, ale na levý straně to nejde, tam je nějak přichycenej ke kluzáku. Poradí mi prosím někdo jak to má správně být? Děkuji za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 13:01
 Zdar draci, mám problém když nechám fechtla na stojanu tak mi z pravý stupačky začne kapat převodovej olej čím by to mohlo být ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 10:20
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 velká pravděpodobnost je taky simerink pod kolečkem
Datum: 08. listopadu 2013 10:20
Jméno: s
IP: uživatel1272
 Ano presne tak jedine u nakopavacky me tam taky tece ale nechce se mi do tohoa
Datum: 07. listopadu 2013 21:36
 díky
Datum: 07. listopadu 2013 20:35
 jediný odkud by mohlo tejct na pravou stupačku je jen oj kroužek u segmentu pod nakopávačkou ..
Datum: 07. listopadu 2013 20:27
 Ze stupačky kapat nemůže, neboť stupačka nemá olejovou náplň. Ten olej kape z motoru, protože v motoru by olej měl být. Napadá mě jedno experimentální řešení problému...co takhle se podívat odkud to kape?
Datum: 07. listopadu 2013 20:07
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 22:00
 Je to super mazivo, když to vydrží na motorové pile ty vysoký otáčky a hlavně nekarbonuje. Nemusíš ho dávat tolik opravdu stačí poměr 1/50
Datum: 22. listopadu 2013 22:00
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 taky na něj jezdil , ale bacha jak je třeba rok smíchanej s benzínem může se zdrcnout
Datum: 29. října 2013 22:28
Jméno: kubacz
IP: uživatel13759
 http://www.kbcontract.cz/katalog/oleje-a-maziva/produkt/dvoutaktni-olej-stihl
překlikl jsi se,  jinak ten olej dávám do babetty je dobrej a přesně za 160kč ho kupuju taky, a ted v zabehu ho mam 1:30 a jinak sem jezdil na 1:50 a paráda,za mě je ten olej super
Datum: 29. října 2013 11:52
 Čau draci chci jse zeptat jak byla udělana ta vstřikovaci tryska oleje na čz 476 nebo 477 ja tam mam našroubovany šroub m6 chtěl bych to čerpadlo znova zprovoznit.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. října 2013 22:49
 novou nekoupíš.. leda od někoho.. a nebo proste nechat vytočit jen trubičku bez kuličkového ventilku... ono tam zas tolik moc oleje nenateče
Datum: 28. října 2013 22:49
 A jde někde sehnat ta tryska ?
Datum: 28. října 2013 22:37
Datum: 28. října 2013 22:34
 čerpadlo jsem taky uváděl do provozu.. neni to težké.. jen je potřeba ho celé rozebrat, vyčistit a přetěsnit.. hlaví je vymenit simerinky kolem osky čerpadla a pak ještě manžetku u ovládní čerpadla... ta manžeta se ale blbě shání... já jsem je sehnal  .... ale dají se nahradit O kroužkem 3x3
Datum: 28. října 2013 22:32
 Tam byla taková mosazná tryska, ve které byla pružinka s kuličkou...takový zpětný ventil jakoby...a myslim že tam je závit M7...
Datum: 28. října 2013 22:31
 divné že tam máš 6 ku šrou... tryska ma závit M7 .. je v ní jen pružinka a kuliřkový ventil který zabrání při zastaveném motoru aby olej stékal do sání....
Datum: 28. října 2013 22:30
Posl.aktualizace: 25. října 2013 18:48
 Jojo ta trať je hodně náročná, ale proto se mi líbí
Datum: 25. října 2013 18:48
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Ja oddelal vyfuk, stred se uplne zplacatil... nakonec 4. misto.
Datum: 25. října 2013 17:11
 Jojo měl no.. dojel jsem 5. zradily mě stupačky, už v tréningu takže jsem skoky musel tlačit dost na předek abych je neurval úplně... docela sranda ta levá mi držela jen o výfukový koleno
Datum: 25. října 2013 16:27
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Jj, ty jsi mel cislo 39? Jak jsi nakonec dopadl?
Datum: 25. října 2013 15:50
 Dobře, už to neřešme.. nebyl jsi náhodou v Cerekvičce na fechtl cupu?
Datum: 25. října 2013 13:38
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nevim, proc se ohanis FK, znam ho urcite delsi doby nez ty.
Datum: 24. října 2013 23:56
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Rozdil je vedet a mit nazor, nazor ma kazdy, kdo ma do prdele diru... A blaboly respektovat urcite nebudu. Zavodni motokary s motorem z pionyra 1:17. A zeptej se nekoho, kdo jezdi treba motokros na vyssi urovni, kolik maze. 1:50 to urcite nebude...
Datum: 24. října 2013 23:52
 Mě se hrozně líbí jak zkušenosti a názory ostatních ty absolutně nerespektuješ. Prostě seš hvězda a tím to končí. Jinak k tomu oleju pokecej si třeba s FK racing on ti ty tvoje komentáře s hustokturojkfdsldsyntetikou snad vyvrátí.
Datum: 24. října 2013 21:24
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Jak tak sleduju tvoje prispevky, tak se mas jeste dost co ucit...
Datum: 23. října 2013 23:59
 To bych rád věděl proč?
Datum: 23. října 2013 18:22
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Mazat "zavodni" motor 1:50 je sebevrazda a je fuk, jestli je to brutalhustosyntetika.
Datum: 22. října 2013 23:42
 Hele takhle, ten denicol je sice dost drahej, ale stačí mazat 1:50 a krásně to stačí. Je to fakt supr olej mám takovej dojem že ho jezdili i na MS GP125 nevím přesně kterej rok. Takže by to mělo stát zato
Datum: 22. října 2013 18:56
 no současnej válec na kterým jsem jezdil tak točil určo 10 000...
Datum: 21. října 2013 20:41
 Tyhle jsou dobrý tak na mazaní řetězu  jestli máš nějakej fakt ostrej motor doporučuju Denicol syn 100, nebo Motul 800 - oleje jako jedny zmála byly podrobeny skutečným testům na motorech yamaha - 24 kotel a ani známka přidření  Jestli ti to přes 10 000 netočí tyhle co tu ukazuješ bohatě stačí =)
Datum: 21. října 2013 15:27
 Pomoc!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rnPrsím, mám dotaz rnMám jawu 50/21 A olej do bezíu dávám M2T ( 1:33 ) rnOlej mi došel, a tak jsem poprosil kamaráda aby mi dovezl kapku M2Téčka, ale on mi to dovezl ve sklenici, podle čeho to namíchám? Někdo to míchá podle frťanu. Neznáte nějaké vychytávky, podle čeho byl to namíchal? Děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 7:59
 ja to odměřuju injekční stříkačkou ta stojí 10kč a máš ju na furt a je to přesny
Datum: 12. prosince 2013 7:59
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
  jko pokud bere stejne mnozsvi oleje pri kazdem tankovani tak by to uz mel mit +- v oku, tez sem zezacatku obcas dal vic ale co akorat to vic hulilo a nic vic
Datum: 21. října 2013 5:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 podle oka? Jsou edové co jsou schopný nalejt čtvrt litru na litr benzínu, nebo taky velkýho panáka do 10l!!! Prostě cca 30ml/l, a je to vyřešený!!
Datum: 20. října 2013 19:35
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
 jáááj normálně tam nalej podle oka a dobre
Datum: 20. října 2013 15:03
Jméno: péro
IP: uživatel16300
 Pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! běž zakřičet před psychiatrickou léčebnu
Datum: 20. října 2013 12:44
 to je konec....
Datum: 20. října 2013 12:11
 Co se na té základce učíte? To je tak těžký si to spočítat a vzít si třeba decovku a v té si to odměřit? Na litr benzínu příjde 33ml oleje, takže na 5 litrů (1 nádrž) se dá asi 1,5 dcl oleje
Datum: 20. října 2013 12:03
Jméno: kespr
IP: uživatel15847
 daj 30ml na 1L
Datum: 20. října 2013 11:30
 Zdar draci, chtěl bych se zeptat v jakým poměru mažete seriovku Jawvu 21
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. října 2013 19:20
 JAWA_ceZetak ® je to napsaný na olejích do motorovek setkal sem se stim taky že mě neznalý kamarád přesvědčoval o tom že to stačí od toho bych chápal to jejich že "1:50 stačí"
Datum: 15. října 2013 19:20
 neska mi muj tachač z kopce ukazal 90  ale jel sem 70 a jinak mažu 1:33
Datum: 15. října 2013 15:07
 Mažte si klidně 1:1... Ale když to pustíte z kopce bez plynu, tak bude po čase vymalováno...  Já ředím minerálem 1:33, polosyntetikou 1:40 a syntetikou nijak, protože nejsem rokefeler...
Datum: 15. října 2013 11:43
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 seriovka a 80km/h tak to ti žeru  to ti spíš brutálně kecá tachometr
Datum: 15. října 2013 8:31
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Nevim proč to hrotit,znam dementy co neuměli počítat a taky mazali 1: 500 ... Byl tak blbej že dal do 10l kanystru velkýho panáka oleje... A taky to něco vydrželo... To že soused si stabilně myslel že velkej panák je decka...dobrý...myslel že maže 1:33 a přitom to bylo 1:66 ...taky to chvíli vydrželo.. Vesměs sem je pak upozornil a vše dopadlo ok... jeden borec jezdil na toluen s vyjeťákem z auta a to byste nevěřili jak vypadaj odrbaný kroužky
Datum: 14. října 2013 21:27
 Tak to zadřený nebude určo lítá to z kopce skoro 80 takže tam dám víc oleje díky moc
Datum: 14. října 2013 21:26
Datum: 14. října 2013 21:13
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Jinak když sundáš válec,tak hned vidíš jestli je umázlej píst...a jestli jen píst nebo to trochu vydřelo i válec,taky je na něm šmouha od mázlýho pístu a kroužků...když je mázlej jen píst a válec je ok,tak neřeš,píst a kruhy vyměň... A nebo tomu nemusí bejt nic  se to nekouslo ne? nejlepší je to rozebrat...
Datum: 14. října 2013 21:12
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Co třeba tak že to jede špatně? Nejede to? Nemá to sílu a kompresi ? Přidřenej válec jsem vždy poznal na 100% podle toho,že se rozpálenej motor najednou zastavil,úplně kous a po chvíli zas naskočil,jelo to,ale už mizerně...
Datum: 14. října 2013 21:06
Jméno: jofík
IP: uživatel11657
 víc oleje myslím
Datum: 14. října 2013 21:04
Jméno: jofík
IP: uživatel11657
 Jestli se ti točí motor tak to hodně namaž (1:33) klidně i víc a jezdi chvilku opatrně, pak uvidíš
Datum: 14. října 2013 21:02
 A ešte bych se chtěl pro jistotu zeptat jak se pozná přidřenej motor ??
Datum: 14. října 2013 20:58
Jméno: kotekond
IP: uživatel1337
 Nejsem vysokoškolák,ale myslim,že když je předepsáno 1:33 a ty mažeš 1:50,asi to vadit bude...
Datum: 14. října 2013 20:47
 vadí když to mažu 1:50 M2T ?
Datum: 14. října 2013 20:26
Jméno: standa
IP: uživatel16273
 Minerálním olejem v poměru 1:33 (no baj oko jak se to povede)
Datum: 14. října 2013 20:24
Jméno: jawa50
IP: uživatel11670
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:41
 Čau .No u nás na benzině stojí 200 kč. ale já tu flašu mám stejně na sezonu  takže jezdím ho druhým rokem je to kvalitní minerál alei tak mažu podle poměru který je psán v manálu a to 1:33. za studena kouřivost minimální a za tepla žádná..mohu jen doporučit !
Datum: 16. října 2013 18:41
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Zdrar draci, skladam motor z mustanga moc nevim jak mau udělat těsnení? Tmel i papírový těsnění mam. Potřebuju aby to co nejdíl vydrželo a těsnilo. Nevíte co je nejlepší tam dat popřípadně kombinace. Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. října 2013 16:29
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel15976
 no ale když nebudete dávat olej, tak nemusíte těsnit, no ne...
Datum: 08. října 2013 16:29
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 ale samozřejmě větší motorky 125ccm a víc těsním jenom tmelem (kartery)
Datum: 08. října 2013 15:53
Jméno: lk
IP: uživatel16245
 dávám taky těsnění plus tmel a je to naprosto v pohodě... samotnej tmel, pokud se nemusí řešit vůle bude samozřejmě taky bez problému fungovat... a je fakt, že dost záleží i na tom tmelu... koupil jsem kdysi nějakej levnej lukopren a nic moc teda, ani to pořádně nevytvrdlo, kdežto ten za cca 3kila (nevim výrobce, nejsem doma) je opravdu perfektní s výbornou přilnavostí...
Datum: 08. října 2013 15:44
 používám červený tmel na motory... jedna tuba ho stojí skoro 3 kila... a ten je perfektní
Datum: 08. října 2013 9:05
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 nevím proč , ale po čase mě to většinou začlo rosit , třeba jsem neměl tolik kvalitní tmel jako kolečko....ale papír + tmel mě v podstatě nezklamal
Datum: 07. října 2013 23:15
 Samotnej tmel taky funguje...
Datum: 07. října 2013 21:55
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Co máte teda proti samotnýmu tmelu? Diky
Datum: 07. října 2013 21:50
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 já dávám všude tmel + těsnění , samotný tmel se mi neosvědčil , ale to je jen můj názor
Datum: 07. října 2013 21:36
 Slož to nasucho...jestli se bude dobře točit převodovk tak bych dal samotnej tmel...
Datum: 07. října 2013 21:18
Jméno: mustaf
IP: uživatel13407
 zdarec ,prosim vás který olej je lepší na spojku která trochu klouže,pp80nebopp90
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. října 2013 17:10
 Máš origo motor něbo nějakej závoďák?
Datum: 07. října 2013 17:10
 Když ti trochu klouže spojka, tak to chce opavit, protože jiný olej ti nepomůže. Na pravé straně motoru je šroubek s matičkou, tu matičku povol a šroubek o půl otáčky vytoč a opět zajisti matičkou, pak by spojka klouzat už neměla. Pokud bude pořád klouzat, i když jsi třeba ten šroubek povolil o jednu otáčku, tak jsou sjeté lamely a tam už ti nic nepomůže, než jen výměna
Datum: 07. října 2013 12:36
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 nejlepším olejem bude oprava spojky, změna oleje neovlivní prokluz spojky
Datum: 07. října 2013 8:03
 Zdravím, mám Jawu 05 s tím sploštěným karburátorem. Vyměnil jsem trysku 60 za 72. Jehlu mám na prvním zářezu z té nešpičaté strany. Nevíte, na jaký zářez to mám dát? Já se v tom štelování směsi zas tak moc nevyznám. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. října 2013 21:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 standa se blbě vyjádžil , první 05 měli karbec z s22 ovšem se zvětšeným difuzorem na 15mm takže stejný jako 05
Datum: 03. října 2013 21:29
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Taky dost záleží, jestli máš karburátor z S22 a nebo z 05, je tam jiný difuzor.
Datum: 02. října 2013 11:30
 Mě se taky zdá, že je to větší, ono to číslo na té trysce je to číslo už takový docela nečitelný. Na internetu bylo napsaný, že je tam 60.
Datum: 01. října 2013 19:20
Jméno: standa
IP: uživatel16212
 Před časem ses tu ptal,to si pamatuju,ale nepadlo ani slovo o j05 a karbecu z s22 s HT 60 ... To bych viděl na trysku 62-65...
Datum: 01. října 2013 16:42
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak ti to doporučovalo nějaký jelito. Vyprdni se na jiný filtry, dej tam originál a otryskuj podle příručky...
Datum: 01. října 2013 16:34
 Dával jsem tam ten jinej filtr a byla mi doporučena tryska 72.
Datum: 01. října 2013 16:12
 Proč jsi měnil trisku ? no skus a uvidíš
Datum: 01. října 2013 15:50
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Mě by hlavně zajímalo, proč jsi tam dal tu 72 trysku...
Datum: 01. října 2013 15:50
Jméno: Filip
IP: uživatel16115
 zdar draci jaký lijete olej do své mašiny ? Mám čz 250/455 liju tam denicol plná syntetika a smrdí to jak krává ... rnjě nějáký olej který nesmrdí a nedýmí jak Třinecké ocelárny? dával jsem poměr 1:35 a teda byl to dymecrnDíky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:50
 já teď jezdim polosyntetiku od elfu, je za slušnej peníz, fichtl čoudí jenom za studena, nebo ve velký zátěži,chvily jsem jezdil i na motul 100 motomix(minerál) a taky dobrý, a když je nouze tak používám Mogul TS a taky bez problému, u všech poměr většinou 1:33 nebo 1:40, a na to TS-ko u nás v práci jezdíme skoro všechno co má 2T motor (Terra, křoviňák, motorovka) a vše léta běhá bez chyby a jakýhokoliv výraznýho opotřebení
Datum: 26. září 2013 19:50
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Jestli ti to kouří jako Třinecký železárny tak máš prdlý gufero pod primárem. Denicol je hodně kvalitní olej,ten nemuže kouřit ani smrdět. Jezdim na m2t super API TC a ani kouř ani smrad...malinko to voní tak jak má,což k starýmu 2T patří
Datum: 26. září 2013 15:30
Jméno: Milan
IP: uživatel11232
 Lij tam co chceš, ale když už perly tak nějakou polosyntetiku  , ale hlavně v předepsanym poměru výrobcem motocyklu. Tahle číza, ale obecně dvoutakt kouří jen za studena nebo podtáčením, takže ideálně točit, točit, točit ....
Datum: 26. září 2013 15:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Házíš perly sviním  Denicol dělá i kloudný minerál, zkus ho...
Datum: 25. září 2013 23:52
 Já dávam kvalitní minerální olej ve stejném problému a je to OK...
Datum: 25. září 2013 22:09
Jméno: 125Vitus
IP: uživatel15681
 Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s použitím methylu (methanolu) a plné syntetiky do závodních strojů? Ricin je prý srajda, syntetika s methylem je prý lepší. Na Internetu jsem se dozvěděl samý špekulace, ale nic konkrétního, v jakým poměru to nalít atp. Prý se dají použít i modeléřské směsi (na rc auta atp.)
Díky za připomínky. Druhá část dotazu: Když ne methyl, zvýšil by výkon 100 oktanový benzín. V jedné studii prý zvýšil o pouhé 2 % u motorů v autech, tak jestli by to na závody fichtla ještě trochu nepopohnalo 
Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. září 2013 9:00
Jméno: arnošt
IP: uživatel16082
 Zdar originalni magneto pal se zapalovaci civkou ktera je bezne ke koupi.
Datum: 26. září 2013 9:00
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Arnošt, co jezdíš za zaplování?
Datum: 25. září 2013 23:37
Jméno: arnošt
IP: uživatel13128
 zdar jezdím methanol v mopedu na závodech a není potřeba uprava motoru jako zvýšení komprese či tak něco stačí správně natryskovat karburátor.Studené starty jsou sice horší ale dá se to co se týče oleje jezdím ricín a to že se nespaluje tak jako normální olej do benzínu my moc nevadí motor po závodě rozebírám tedy aspon hlavu a válec a čistím a to samý s kolenem a výfukem a není pravda že musís propálit píst stačí zvolit z kraje vetší trysku a postupně změnšovat a jinak při použití čistého methylu se zdvojnásobí spotřeba
Datum: 25. září 2013 22:02
Jméno: marquee
IP: uživatel16185
 a ještě jeden problém, lihová paliva na sebe s úspěchem vážou vodu, tak že směs nelze uchovávat delší dobu, to je další drobnost
Datum: 25. září 2013 17:39
Jméno: Standa
IP: uživatel16183
 Když jsem zjišťoval,jak se vaří směsná nafta z olejů ,tak jsem se dočet,že sehnat metanol není nic složitého. A dokonce je levnej. Jinak přidej na kompresi na úroveň TDI a trysku dej tak 120. Pozor,nechytá to studený a jak bylo zmíňeno,neváže to na sebe klasickej 2T olej...2T olej pro lihová paliva je cenově raketa jako svině. Poměr směsi je spekulace vždy,protože každej přijde na svuj konkrétní poměr na svym konkrétnim motoru až si propálí pár pístů  Osobně jsem o tom taky jen slyšel a nebo čet.
Datum: 25. září 2013 16:15
Jméno: xxx
IP: uživatel16181
 Máš doma přebytky z likérky Drak ?
Datum: 25. září 2013 14:49
Jméno: marquée
IP: uživatel13627
 navíc běžné oleje, i syntetiky se ti v metilu kvalitně nerozpustí, proto se používal ricin. Dnes se popužívají speciální syntetické oleje pro lihová paliva. O tom zda je ricin sračka lze taky s úspěchem pochybovat. Samozřejmně mazat jen ricinem nejde z důvodu zanášení motoru, ale malá příměs ricinu motoru neuškodí, a jeho mazací schopnosti jsou nedocenitelné. Další problém je nastavení motoru. Počítej že než to odladíš tak propálíš pár pístů.
Datum: 25. září 2013 12:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Nastuduj, co je to vlastne oktanove cislo. Udava "jen" odolnost paliva vuci detonacim. Pouziva se u vyssich kompresnich pomeru... Na pouziti methylalkoholu nebudes mit ani kompresi ani zapalovani. Methanolu se moc horet nechce, tak potrebujes kurva silnou jiskru. Nehlede na to, ze ma jiny smesovaci pomer se vzduchem nez benzin, takze hratky s karbcem.
Datum: 25. září 2013 11:25
 zdravím na fichtlu mi kape olej a chci se zeptat co tam dát za těsnění anižbych musel něco kupovat dal jsem tam folii ale ta je na prd.Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:00
 šrouby mám dotáhlý pořádně
Datum: 20. září 2013 17:00
Jméno: Franta
IP: uživatel14157
 Ja bych nejdřiv zkusil dotahnout šrouby.
Datum: 20. září 2013 16:54
 Stačí samotnej motorovej silikon pokud máš...
Datum: 20. září 2013 16:32
 celá sada těsnění na motor stojí 45 korun to není zas tak hrozný
Datum: 20. září 2013 16:05
 a stačilo by jen kdybych tam dal trošku silikonu a ta folie+starý těsnění ?
Datum: 20. září 2013 15:29
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 nevím kam ale já těsním motory těsnícím papírem + silikon
Datum: 20. září 2013 15:26
Jméno: Adiz
IP: uživatel16129
 Zdar, mám ČZ 175/477 a tečou mí přední tlumiče. Vždycky dojedu a asi po 5ti kilometrech aji na krásně rovné silnici mám celou nádrž od oleje. Nevíte co s tím? Někdo mi říkal že se tam má dát silikon ale myslím že ho olej vytlačí.. Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. září 2013 16:15
 No přelitý to být nemůže  teče to pořád jak kdyby to bylo bezedný a to jsem to znova neplnil  Zkusím to gufero, díky.
Datum: 19. září 2013 16:15
 Nepřelíváš ty tlumiče? Jinak nejčastěji to je způsobeno špatným guferem v převlečné matici...
Datum: 17. září 2013 15:06
 čus kolik se leje oleje do jawy 21 mám 1L tak doufám že to postačí
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:44
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Vejde se tam něco kolem půl litru.
Datum: 13. září 2013 23:44
 myslim že 0.75l jak sem lil naposled, začlo to tect z kontrolniho sroubku tak sem dal jeste o trochu víc pro jistotu
Datum: 13. září 2013 23:18
Jméno: pepa
IP: uživatel16105
 stačí pul litru ..proste lej dokut to nebude vytejkat kontrolní dirkou
Datum: 13. září 2013 23:09
|
|