www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
Zdarec borci, co kdybych si dal na pionýra samomazný ložiska na kliku. Pak by nebyla potřeba přidávat olej do benzínu, nebo se pletu? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Jen tam dej ty krytý ložiska a do benzínu žádnej olej,ať má Sesa kšeft ;-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:23
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Krytý ti v klice časem vytečou...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: Strakos13      IP: uživatel11695    
Ano myslel sem ty krytý ložiska. No nedošlo mně, že se musí mazat i válec s ojničním čepem. Díky za radu, než sem stihl udělat kravinu :-)
 
 
Datum: 03. ledna 2014 9:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tim pojmem "samomazný" myslíš zapouzdřený ložiska s trvalou náplní? Tak na to zapomeň. Jinak samozřejmě ojniční ložisko, ložisko pístního čepu a válec samotnej se taky musí mazat...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:59
 
 
 
 
Jméno: Berdys      IP: uživatel16156    
To se teda pleteš , musíš mazat kvuli tření ve valci .
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:56
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo kolik oleje má být v předních vidlicích Mosquito??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. prosince 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
JA sem si popletl forum . Ten UŠ je na motorkaři.cz , hledej v sekci mosqito .
 
 
Datum: 17. prosince 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Zkus napsat uživateli s nickem UŠ kupoval jsem od nej mosqito , ktery generalkoval podle fotek . Tak ti třeba poradi , nebo mam na něj telefon .
 
 
Datum: 17. prosince 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
zar draci prosim o radu jak nejlépe vyčistim dvoukomorové výfuky u jawa 350/640 ??? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16494    
jo bohužel jawa ma komoráče svařovane a unikem tlumicí vlny se zanášejí a mašina ztrací výkon...prostě stačí tenkej kotouč a cočko.....pukud se s tim nechceš babrat perou tam 2 výfuky z mz....z moto ustí
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši :-D chtěl bych vidět jak flexou řežete třeba Akrapa za 20 táců :-D normálně to rozdělám, i kdybych měl odvrtat nýty a napěchovat novou vatou a tase snýtovat...
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 18:12
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16492    
Cože? Co to je za kravinu.... odmontuju tlumič,vejfuk vypálim,vyklepu,složim .... a děrovaná trubka taky půjde pročistit čimkoliv drsnym roztřepenym co tam vleze .... navíc tam neni co by se ucpávalo....
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 16:26
 
 
 
 
Jméno: marek      IP: uživatel13681    
a kolik km ty výfuky vydrží ?
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16489    
prostě ceočko a flexa..ty výfuky jsou delane doslouží tak koupit jine....jedině rozřezat vybrat napěchovat a zas zavařit a nalakovat
 
 
Datum: 30. listopadu 2013 14:22
 
 
 
 
Jméno: venca      IP: uživatel16479    
Zdar poradil by nekdo pls jak se meni pouzdra v predni vidlici u mustanga?? predem diky za odpovedi..rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: dnepr      IP: uživatel13743    
Vyndáš kluzáky starý pouzdra vyřízneš nožem dáš tam nový ale musíš si sehnat 22. vrták buď do železa nebo do dřeva opatrně to vyvrtáš a máš to do jednoho ramena se dávají 2 p0uzdra
 
 
Datum: 27. listopadu 2013 17:35
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar, prosim Vás, jak je to u velký jawy s předníma tlumičema. Mám takovej problém, že když vyšroubuju tu horní matici, tak pravej tlumič vytáhnu, ale na levý straně to nejde, tam je nějak přichycenej ke kluzáku. Poradí mi prosím někdo jak to má správně být? Děkuji za odpověď. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. listopadu 2013 13:01
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, mám problém když nechám fechtla na stojanu tak mi z pravý stupačky začne kapat převodovej olej čím by to mohlo být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
velká pravděpodobnost je taky simerink pod kolečkem
 
 
Datum: 08. listopadu 2013 10:20
 
 
 
 
Jméno: s      IP: uživatel1272    
Ano presne tak jedine u nakopavacky me tam taky tece ale nechce se mi do tohoa
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
díky
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:35
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jediný odkud by mohlo tejct na pravou stupačku je jen oj kroužek u segmentu pod nakopávačkou ..
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ze stupačky kapat nemůže, neboť stupačka nemá olejovou náplň. Ten olej kape z motoru, protože v motoru by olej měl být. Napadá mě jedno experimentální řešení problému...co takhle se podívat odkud to kape?
 
 
Datum: 07. listopadu 2013 20:07
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Mate nekdo zkusenosti s timhle olejem STIHL ? U nas ho maji za 160 litr.. a mam to v ulici :-D http://www.kbcontract.cz/katalog/oleje-a-maziva/produkt/dvoutaktni-olej-stihl Chci to pína.. pomer 1:33 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: roman66671 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to super mazivo, když to vydrží na motorové pile ty vysoký otáčky a hlavně nekarbonuje. Nemusíš ho dávat tolik opravdu stačí poměr 1/50
 
 
Datum: 22. listopadu 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
taky na něj jezdil , ale bacha jak je třeba rok smíchanej s benzínem může se zdrcnout
 
 
Datum: 29. října 2013 22:28
 
 
 
 
Jméno: kubacz      IP: uživatel13759    
http://www.kbcontract.cz/katalog/oleje-a-maziva/produkt/dvoutaktni-olej-stihl překlikl jsi se, :-) jinak ten olej dávám do babetty je dobrej a přesně za 160kč ho kupuju taky, a ted v zabehu ho mam 1:30 a jinak sem jezdil na 1:50 a paráda,za mě je ten olej super
 
 
Datum: 29. října 2013 11:52
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau draci chci jse zeptat jak byla udělana ta vstřikovaci tryska oleje na čz 476 nebo 477 ja tam mam našroubovany šroub m6 chtěl bych to čerpadlo znova zprovoznit. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
novou nekoupíš.. leda od někoho.. a nebo proste nechat vytočit jen trubičku bez kuličkového ventilku... ono tam zas tolik moc oleje nenateče
 
 
Datum: 28. října 2013 22:49
 
 
 
 
Jméno: dan123456 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jde někde sehnat ta tryska ?
 
 
Datum: 28. října 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kurvafix! O minutu, o jednu posranou minutu...:-D :-D :-D
 
 
Datum: 28. října 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čerpadlo jsem taky uváděl do provozu.. neni to težké.. jen je potřeba ho celé rozebrat, vyčistit a přetěsnit.. hlaví je vymenit simerinky kolem osky čerpadla a pak ještě manžetku u ovládní čerpadla... ta manžeta se ale blbě shání... já jsem je sehnal :-D .... ale dají se nahradit O kroužkem 3x3
 
 
Datum: 28. října 2013 22:32
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tam byla taková mosazná tryska, ve které byla pružinka s kuličkou...takový zpětný ventil jakoby...a myslim že tam je závit M7...
 
 
Datum: 28. října 2013 22:31
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
divné že tam máš 6 ku šrou... tryska ma závit M7 .. je v ní jen pružinka a kuliřkový ventil který zabrání při zastaveném motoru aby olej stékal do sání....
 
 
Datum: 28. října 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, chtěl bych se zeptat jaký olej do benzínu by byl nejlepší do mýho stadionu-speciálu? používám tento http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/q8-moto-rs-extreme-2t-1-litr-1/q8-oils-2/ a přemýšlím to tomto: http://www.prodejoleju.cz/cz/detail/agip-racing-2t-1-litr-1/eni-agip-10/ díky předem za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo ta trať je hodně náročná, ale proto se mi líbí :-D
 
 
Datum: 25. října 2013 18:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ja oddelal vyfuk, stred se uplne zplacatil... nakonec 4. misto.
 
 
Datum: 25. října 2013 17:11
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo měl no.. dojel jsem 5. zradily mě stupačky, už v tréningu takže jsem skoky musel tlačit dost na předek abych je neurval úplně... docela sranda ta levá mi držela jen o výfukový koleno :-D
 
 
Datum: 25. října 2013 16:27
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Jj, ty jsi mel cislo 39? Jak jsi nakonec dopadl?
 
 
Datum: 25. října 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dobře, už to neřešme.. nebyl jsi náhodou v Cerekvičce na fechtl cupu?
 
 
Datum: 25. října 2013 13:38
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nevim, proc se ohanis FK, znam ho urcite delsi doby nez ty.
 
 
Datum: 24. října 2013 23:56
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Rozdil je vedet a mit nazor, nazor ma kazdy, kdo ma do prdele diru... A blaboly respektovat urcite nebudu. Zavodni motokary s motorem z pionyra 1:17. A zeptej se nekoho, kdo jezdi treba motokros na vyssi urovni, kolik maze. 1:50 to urcite nebude...
 
 
Datum: 24. října 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se hrozně líbí jak zkušenosti a názory ostatních ty absolutně nerespektuješ. Prostě seš hvězda a tím to končí. Jinak k tomu oleju pokecej si třeba s FK racing on ti ty tvoje komentáře s hustokturojkfdsldsyntetikou snad vyvrátí.
 
 
Datum: 24. října 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak tak sleduju tvoje prispevky, tak se mas jeste dost co ucit...
 
 
Datum: 23. října 2013 23:59
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bych rád věděl proč? :-D
 
 
Datum: 23. října 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Mazat "zavodni" motor 1:50 je sebevrazda a je fuk, jestli je to brutalhustosyntetika.
 
 
Datum: 22. října 2013 23:42
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hele takhle, ten denicol je sice dost drahej, ale stačí mazat 1:50 a krásně to stačí. Je to fakt supr olej mám takovej dojem že ho jezdili i na MS GP125 nevím přesně kterej rok. Takže by to mělo stát zato :-D
 
 
Datum: 22. října 2013 18:56
 
 
 
 
Jméno: cige10 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no současnej válec na kterým jsem jezdil tak točil určo 10 000...
 
 
Datum: 21. října 2013 20:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tyhle jsou dobrý tak na mazaní řetězu :-D jestli máš nějakej fakt ostrej motor doporučuju Denicol syn 100, nebo Motul 800 - oleje jako jedny zmála byly podrobeny skutečným testům na motorech yamaha - 24 kotel a ani známka přidření ;-) Jestli ti to přes 10 000 netočí tyhle co tu ukazuješ bohatě stačí =)
 
 
Datum: 21. října 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: Kunc Filip      E-mail:      IP: uživatel16074    
Pomoc!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rnPrsím, mám dotaz rnMám jawu 50/21 A olej do bezíu dávám M2T ( 1:33 ) rnOlej mi došel, a tak jsem poprosil kamaráda aby mi dovezl kapku M2Téčka, ale on mi to dovezl ve sklenici, podle čeho to namíchám? Někdo to míchá podle frťanu. Neznáte nějaké vychytávky, podle čeho byl to namíchal? Děkuju :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. prosince 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: MUSTANG      E-mail:      IP: uživatel15809    
ja to odměřuju injekční stříkačkou ta stojí 10kč a máš ju na furt a je to přesny
 
 
Datum: 12. prosince 2013 7:59
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
:-D jko pokud bere stejne mnozsvi oleje pri kazdem tankovani tak by to uz mel mit +- v oku, tez sem zezacatku obcas dal vic ale co akorat to vic hulilo a nic vic
 
 
Datum: 21. října 2013 5:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
podle oka? Jsou edové co jsou schopný nalejt čtvrt litru na litr benzínu, nebo taky velkýho panáka do 10l!!! Prostě cca 30ml/l, a je to vyřešený!!
 
 
Datum: 20. října 2013 19:35
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
jáááj normálně tam nalej podle oka a dobre
 
 
Datum: 20. října 2013 15:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16300    
Pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! běž zakřičet před psychiatrickou léčebnu
 
 
Datum: 20. října 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je konec....
 
 
Datum: 20. října 2013 12:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co se na té základce učíte? To je tak těžký si to spočítat a vzít si třeba decovku a v té si to odměřit? Na litr benzínu příjde 33ml oleje, takže na 5 litrů (1 nádrž) se dá asi 1,5 dcl oleje
 
 
Datum: 20. října 2013 12:03
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
daj 30ml na 1L
 
 
Datum: 20. října 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat v jakým poměru mažete seriovku Jawvu 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. října 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; je to napsaný na olejích do motorovek setkal sem se stim taky že mě neznalý kamarád přesvědčoval o tom že to stačí od toho bych chápal to jejich že "1:50 stačí"
 
 
Datum: 15. října 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neska mi muj tachač z kopce ukazal 90 :-D ale jel sem 70 a jinak mažu 1:33
 
 
Datum: 15. října 2013 15:07
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mažte si klidně 1:1... Ale když to pustíte z kopce bez plynu, tak bude po čase vymalováno... :-D Já ředím minerálem 1:33, polosyntetikou 1:40 a syntetikou nijak, protože nejsem rokefeler...
 
 
Datum: 15. října 2013 11:43
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
seriovka a 80km/h tak to ti žeru :-D to ti spíš brutálně kecá tachometr
 
 
Datum: 15. října 2013 8:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Nevim proč to hrotit,znam dementy co neuměli počítat a taky mazali 1: 500 ... Byl tak blbej že dal do 10l kanystru velkýho panáka oleje... A taky to něco vydrželo... To že soused si stabilně myslel že velkej panák je decka...dobrý...myslel že maže 1:33 a přitom to bylo 1:66 ...taky to chvíli vydrželo.. Vesměs sem je pak upozornil a vše dopadlo ok... jeden borec jezdil na toluen s vyjeťákem z auta a to byste nevěřili jak vypadaj odrbaný kroužky :-D
 
 
Datum: 14. října 2013 21:27
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak to zadřený nebude určo lítá to z kopce skoro 80 takže tam dám víc oleje díky moc
 
 
Datum: 14. října 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
me by zajímalo kde všichni chodí na tu fámu že mazat 1:50 :-D :-D
 
 
Datum: 14. října 2013 21:13
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Jinak když sundáš válec,tak hned vidíš jestli je umázlej píst...a jestli jen píst nebo to trochu vydřelo i válec,taky je na něm šmouha od mázlýho pístu a kroužků...když je mázlej jen píst a válec je ok,tak neřeš,píst a kruhy vyměň... A nebo tomu nemusí bejt nic ;-) se to nekouslo ne? nejlepší je to rozebrat...
 
 
Datum: 14. října 2013 21:12
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Co třeba tak že to jede špatně? Nejede to? Nemá to sílu a kompresi ? Přidřenej válec jsem vždy poznal na 100% podle toho,že se rozpálenej motor najednou zastavil,úplně kous a po chvíli zas naskočil,jelo to,ale už mizerně...
 
 
Datum: 14. října 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: jofík      IP: uživatel11657    
víc oleje myslím
 
 
Datum: 14. října 2013 21:04
 
 
 
 
Jméno: jofík      IP: uživatel11657    
Jestli se ti točí motor tak to hodně namaž (1:33) klidně i víc a jezdi chvilku opatrně, pak uvidíš :-)
 
 
Datum: 14. října 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A ešte bych se chtěl pro jistotu zeptat jak se pozná přidřenej motor ??
 
 
Datum: 14. října 2013 20:58
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Nejsem vysokoškolák,ale myslim,že když je předepsáno 1:33 a ty mažeš 1:50,asi to vadit bude... :-)
 
 
Datum: 14. října 2013 20:47
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vadí když to mažu 1:50 M2T ?
 
 
Datum: 14. října 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16273    
Minerálním olejem v poměru 1:33 (no baj oko jak se to povede)
 
 
Datum: 14. října 2013 20:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel11670    
Zdarec jaké máte zkušenosti s olejem http://www.olejeihned.cz/valvoline-motorcycle-2t-premix-1l_p2447 do jawy 21 díkec. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. října 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau .No u nás na benzině stojí 200 kč. ale já tu flašu mám stejně na sezonu :-D takže jezdím ho druhým rokem je to kvalitní minerál alei tak mažu podle poměru který je psán v manálu a to 1:33. za studena kouřivost minimální a za tepla žádná..mohu jen doporučit !
 
 
Datum: 16. října 2013 18:41
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Zdrar draci, skladam motor z mustanga moc nevim jak mau udělat těsnení? Tmel i papírový těsnění mam. Potřebuju aby to co nejdíl vydrželo a těsnilo. Nevíte co je nejlepší tam dat popřípadně kombinace. Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. října 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
no ale když nebudete dávat olej, tak nemusíte těsnit, no ne... :-)
 
 
Datum: 08. října 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
ale samozřejmě větší motorky 125ccm a víc těsním jenom tmelem (kartery)
 
 
Datum: 08. října 2013 15:53
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
dávám taky těsnění plus tmel a je to naprosto v pohodě... samotnej tmel, pokud se nemusí řešit vůle bude samozřejmě taky bez problému fungovat... a je fakt, že dost záleží i na tom tmelu... koupil jsem kdysi nějakej levnej lukopren a nic moc teda, ani to pořádně nevytvrdlo, kdežto ten za cca 3kila (nevim výrobce, nejsem doma) je opravdu perfektní s výbornou přilnavostí...
 
 
Datum: 08. října 2013 15:44
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
používám červený tmel na motory... jedna tuba ho stojí skoro 3 kila... a ten je perfektní
 
 
Datum: 08. října 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nevím proč , ale po čase mě to většinou začlo rosit , třeba jsem neměl tolik kvalitní tmel jako kolečko....ale papír + tmel mě v podstatě nezklamal
 
 
Datum: 07. října 2013 23:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Samotnej tmel taky funguje...
 
 
Datum: 07. října 2013 21:55
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Co máte teda proti samotnýmu tmelu? Diky :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
já dávám všude tmel + těsnění , samotný tmel se mi neosvědčil , ale to je jen můj názor
 
 
Datum: 07. října 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Slož to nasucho...jestli se bude dobře točit převodovk tak bych dal samotnej tmel...
 
 
Datum: 07. října 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: mustaf      IP: uživatel13407    
zdarec ,prosim vás který olej je lepší na spojku která trochu klouže,pp80nebopp90 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. října 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Máš origo motor něbo nějakej závoďák?
 
 
Datum: 07. října 2013 17:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když ti trochu klouže spojka, tak to chce opavit, protože jiný olej ti nepomůže. Na pravé straně motoru je šroubek s matičkou, tu matičku povol a šroubek o půl otáčky vytoč a opět zajisti matičkou, pak by spojka klouzat už neměla. Pokud bude pořád klouzat, i když jsi třeba ten šroubek povolil o jednu otáčku, tak jsou sjeté lamely a tam už ti nic nepomůže, než jen výměna :-)
 
 
Datum: 07. října 2013 12:36
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
nejlepším olejem bude oprava spojky, změna oleje neovlivní prokluz spojky
 
 
Datum: 07. října 2013 8:03
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, mám Jawu 05 s tím sploštěným karburátorem. Vyměnil jsem trysku 60 za 72. Jehlu mám na prvním zářezu z té nešpičaté strany. Nevíte, na jaký zářez to mám dát? Já se v tom štelování směsi zas tak moc nevyznám. Díky za odpověď. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. října 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
standa se blbě vyjádžil , první 05 měli karbec z s22 ovšem se zvětšeným difuzorem na 15mm takže stejný jako 05
 
 
Datum: 03. října 2013 21:29
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Taky dost záleží, jestli máš karburátor z S22 a nebo z 05, je tam jiný difuzor.
 
 
Datum: 02. října 2013 11:30
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Mě se taky zdá, že je to větší, ono to číslo na té trysce je to číslo už takový docela nečitelný. Na internetu bylo napsaný, že je tam 60.
 
 
Datum: 01. října 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16212    
Před časem ses tu ptal,to si pamatuju,ale nepadlo ani slovo o j05 a karbecu z s22 s HT 60 ... To bych viděl na trysku 62-65...
 
 
Datum: 01. října 2013 16:42
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Tak ti to doporučovalo nějaký jelito. Vyprdni se na jiný filtry, dej tam originál a otryskuj podle příručky...
 
 
Datum: 01. října 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: rude_boy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dával jsem tam ten jinej filtr a byla mi doporučena tryska 72.
 
 
Datum: 01. října 2013 16:12
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Proč jsi měnil trisku ? no skus a uvidíš
 
 
Datum: 01. října 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Mě by hlavně zajímalo, proč jsi tam dal tu 72 trysku...
 
 
Datum: 01. října 2013 15:50
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel16115    
zdar draci jaký lijete olej do své mašiny ? Mám čz 250/455 liju tam denicol plná syntetika a smrdí to jak krává ... rnjě nějáký olej který nesmrdí a nedýmí jak Třinecké ocelárny? dával jsem poměr 1:35 a teda byl to dymecrnDíky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já teď jezdim polosyntetiku od elfu, je za slušnej peníz, fichtl čoudí jenom za studena, nebo ve velký zátěži,chvily jsem jezdil i na motul 100 motomix(minerál) a taky dobrý, a když je nouze tak používám Mogul TS a taky bez problému, u všech poměr většinou 1:33 nebo 1:40, a na to TS-ko u nás v práci jezdíme skoro všechno co má 2T motor (Terra, křoviňák, motorovka) a vše léta běhá bez chyby a jakýhokoliv výraznýho opotřebení
 
 
Datum: 26. září 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16194    
Jestli ti to kouří jako Třinecký železárny tak máš prdlý gufero pod primárem. Denicol je hodně kvalitní olej,ten nemuže kouřit ani smrdět. Jezdim na m2t super API TC a ani kouř ani smrad...malinko to voní tak jak má,což k starýmu 2T patří ;-)
 
 
Datum: 26. září 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel11232    
Lij tam co chceš, ale když už perly tak nějakou polosyntetiku :-D, ale hlavně v předepsanym poměru výrobcem motocyklu. Tahle číza, ale obecně dvoutakt kouří jen za studena nebo podtáčením, takže ideálně točit, točit, točit ....
 
 
Datum: 26. září 2013 15:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Házíš perly sviním :-D Denicol dělá i kloudný minerál, zkus ho...
 
 
Datum: 25. září 2013 23:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já dávam kvalitní minerální olej ve stejném problému a je to OK...
 
 
Datum: 25. září 2013 22:09
 
 
 
 
Jméno: 125Vitus      IP: uživatel15681    
Zdravim, chtěl bych se zeptat, jestli nemáte někdo zkušenost s použitím methylu (methanolu) a plné syntetiky do závodních strojů? Ricin je prý srajda, syntetika s methylem je prý lepší. Na Internetu jsem se dozvěděl samý špekulace, ale nic konkrétního, v jakým poměru to nalít atp. Prý se dají použít i modeléřské směsi (na rc auta atp.) Díky za připomínky. Druhá část dotazu: Když ne methyl, zvýšil by výkon 100 oktanový benzín. V jedné studii prý zvýšil o pouhé 2 % u motorů v autech, tak jestli by to na závody fichtla ještě trochu nepopohnalo :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. září 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel16082    
Zdar originalni magneto pal se zapalovaci civkou ktera je bezne ke koupi.
 
 
Datum: 26. září 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Arnošt, co jezdíš za zaplování?
 
 
Datum: 25. září 2013 23:37
 
 
 
 
Jméno: arnošt      IP: uživatel13128    
zdar jezdím methanol v mopedu na závodech a není potřeba uprava motoru jako zvýšení komprese či tak něco stačí správně natryskovat karburátor.Studené starty jsou sice horší ale dá se to co se týče oleje jezdím ricín a to že se nespaluje tak jako normální olej do benzínu my moc nevadí motor po závodě rozebírám tedy aspon hlavu a válec a čistím a to samý s kolenem a výfukem a není pravda že musís propálit píst stačí zvolit z kraje vetší trysku a postupně změnšovat a jinak při použití čistého methylu se zdvojnásobí spotřeba
 
 
Datum: 25. září 2013 22:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16185    
a ještě jeden problém, lihová paliva na sebe s úspěchem vážou vodu, tak že směs nelze uchovávat delší dobu, to je další drobnost
 
 
Datum: 25. září 2013 17:39
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16183    
Když jsem zjišťoval,jak se vaří směsná nafta z olejů ,tak jsem se dočet,že sehnat metanol není nic složitého. A dokonce je levnej. Jinak přidej na kompresi na úroveň TDI a trysku dej tak 120. Pozor,nechytá to studený a jak bylo zmíňeno,neváže to na sebe klasickej 2T olej...2T olej pro lihová paliva je cenově raketa jako svině. Poměr směsi je spekulace vždy,protože každej přijde na svuj konkrétní poměr na svym konkrétnim motoru až si propálí pár pístů :-D Osobně jsem o tom taky jen slyšel a nebo čet.
 
 
Datum: 25. září 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: xxx      IP: uživatel16181    
Máš doma přebytky z likérky Drak ?
 
 
Datum: 25. září 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: marquée      IP: uživatel13627    
navíc běžné oleje, i syntetiky se ti v metilu kvalitně nerozpustí, proto se používal ricin. Dnes se popužívají speciální syntetické oleje pro lihová paliva. O tom zda je ricin sračka lze taky s úspěchem pochybovat. Samozřejmně mazat jen ricinem nejde z důvodu zanášení motoru, ale malá příměs ricinu motoru neuškodí, a jeho mazací schopnosti jsou nedocenitelné. Další problém je nastavení motoru. Počítej že než to odladíš tak propálíš pár pístů.
 
 
Datum: 25. září 2013 12:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Nastuduj, co je to vlastne oktanove cislo. Udava "jen" odolnost paliva vuci detonacim. Pouziva se u vyssich kompresnich pomeru... Na pouziti methylalkoholu nebudes mit ani kompresi ani zapalovani. Methanolu se moc horet nechce, tak potrebujes kurva silnou jiskru. Nehlede na to, ze ma jiny smesovaci pomer se vzduchem nez benzin, takze hratky s karbcem.
 
 
Datum: 25. září 2013 11:25
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravím na fichtlu mi kape olej a chci se zeptat co tam dát za těsnění anižbych musel něco kupovat dal jsem tam folii ale ta je na prd.Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
šrouby mám dotáhlý pořádně
 
 
Datum: 20. září 2013 17:00
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
Ja bych nejdřiv zkusil dotahnout šrouby.
 
 
Datum: 20. září 2013 16:54
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stačí samotnej motorovej silikon pokud máš...
 
 
Datum: 20. září 2013 16:32
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celá sada těsnění na motor stojí 45 korun to není zas tak hrozný
 
 
Datum: 20. září 2013 16:05
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a stačilo by jen kdybych tam dal trošku silikonu a ta folie+starý těsnění ?
 
 
Datum: 20. září 2013 15:29
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
nevím kam ale já těsním motory těsnícím papírem + silikon
 
 
Datum: 20. září 2013 15:26
 
 
 
 
Jméno: Adiz      IP: uživatel16129    
Zdar, mám ČZ 175/477 a tečou mí přední tlumiče. Vždycky dojedu a asi po 5ti kilometrech aji na krásně rovné silnici mám celou nádrž od oleje. Nevíte co s tím? Někdo mi říkal že se tam má dát silikon ale myslím že ho olej vytlačí.. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: Adiz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No přelitý to být nemůže :-D teče to pořád jak kdyby to bylo bezedný a to jsem to znova neplnil :-D Zkusím to gufero, díky. :-)
 
 
Datum: 19. září 2013 16:15
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nepřelíváš ty tlumiče? Jinak nejčastěji to je způsobeno špatným guferem v převlečné matici...
 
 
Datum: 17. září 2013 15:06
 
 
 
 
Jméno: horaktom123 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus kolik se leje oleje do jawy 21 mám 1L tak doufám že to postačí odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. září 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Vejde se tam něco kolem půl litru.
 
 
Datum: 13. září 2013 23:44
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim že 0.75l jak sem lil naposled, začlo to tect z kontrolniho sroubku tak sem dal jeste o trochu víc pro jistotu
 
 
Datum: 13. září 2013 23:18
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16105    
stačí pul litru ..proste lej dokut to nebude vytejkat kontrolní dirkou
 
 
Datum: 13. září 2013 23:09
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 07.06.2023 11:15:23 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu