www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel15175    
Draci, co používáte na číštění ( dekarbonizaci ) výfuku ? Co máte ověřené, že vám to jde tak nejlépe a nejrychleji ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: Bear      IP: uživatel15770    
Naleju tam trochu benzínu a zapálím. Nebo pokud už tam nemáš chrom, tak si udělej buřty na ohni a až dojíš buřta tak do ohně flákni výfuk.
 
 
Datum: 15. července 2013 22:56
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uplně nejlepší je občas na vetší vzdálenost držet motor v točkách a samo se to vypálí...
 
 
Datum: 15. července 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čaute draci,jak částo se má měnit olej na jawě 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: kujda      E-mail:      IP: uživatel15824    
Ahoj hele nebude to vadit ferodové spojce dkyž v převodovce mam olej od starline 5w30 nebo 5w40? nebo popřípadě co se stim stane
 
 
Datum: 16. července 2013 20:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15820    
Každou sezonu či ob jednu....
 
 
Datum: 15. července 2013 21:58
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to napsané v Návodu k obsluze...
 
 
Datum: 15. července 2013 12:17
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
zdar draci, kolik se vejde do nárdže benzínu do babety 210 ky ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdar, já myslím,že 4 litry.
 
 
Datum: 12. července 2013 20:13
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Zdarec, potřebuju poradit jakej olej je hodně dobrej do převodovky k nějak neupravovanýmu mustangu. Diky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15817    
Jakejkoliv nejlevnější převodovej olej. Jediná důležitá informace je to slovo převodovej,na zbytku nezáleží
 
 
Datum: 13. července 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já teda leju klasiku PP80 beru jí stáčenou za cca 46kč litr nejni třeba nic lepšího
 
 
Datum: 13. července 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Ty teda když davaš PP90 tak ten starej vypustiš a davaš jenom PP90, nebo PP90 jenom dolejvaš?
 
 
Datum: 13. července 2013 15:52
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hčkovej tam nejel. Já osobně dávam PP90, ale tak zásadní rozdíl v tom nebude...
 
 
Datum: 13. července 2013 14:02
 
 
 
 
Jméno: Maty      IP: uživatel14157    
Diky za info a bude lepší a kterej bude nejlepší PP80, PP90 nebo PP90H. To že to H znamená hypoidní vim a že takový ozubení pionýr nemá taky vim ale jestli nebude třeba jen o trošku lepší diky.
 
 
Datum: 13. července 2013 10:40
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V převodovým oleji výkon nehledej. Mogul PP80, PP90
 
 
Datum: 12. července 2013 21:31
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
I ten nejobyčenjější převoďák za 100kč bude do neupravovaného mustanga hodně dobrej...lít tam cokoliv jiného je naprosto zbytečné...
 
 
Datum: 12. července 2013 16:43
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
Jake jsou lepsi gufera silikonove a nebo obyc? Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a co konkrétně tohle gufero ? http://www.agrozetshop.cz/gufero-silikon/d-73974-c-1780/ použít či nepoužít ?
 
 
Datum: 13. července 2013 16:29
 
 
 
 
Jméno: míra      IP: uživatel14122    
souhlas se Standou,nespočet motorů a stále dávám silikon.....
 
 
Datum: 07. července 2013 9:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15783    
Co píšou umělci na FB neřeš. Na seriovku stačí NBR obyč černý,ale černý gufera na ostřejšim motoru vydrží hovno. Za to silikon vydrží víc a jentak se nevydře a neprofoukne... O leptání silikonu jsem slyšel,dřív jsem tomu i věřil,ale v praxi je to kravina....to je dřív projedeš než se naleptaj :-D Jinak pak jsou ještě Fluorkaučukový a Vinilový,ty sou ještě lepší,ale zas nesnesou esterový oleje.... Za mě Silikon super....
 
 
Datum: 06. července 2013 19:28
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zajímavé.. mám je na závodním fichtlu od začátku sezóny a problém nebyl..
 
 
Datum: 06. července 2013 14:08
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
a tak je to možné..FB nemám je to stránka pro gaye ale stejně se mi to zdá divné
 
 
Datum: 06. července 2013 13:35
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na kliku nepatří silikon, začíná se po delší době mazat a když je tam dlouho tak se v místech styku s hřídelí prostě odlepí. Na tohle se vedly sáhodlouhý debaty na FB a 85% lidí ti tam řekne, že na klice to je svinstvo. Zbylých 15% používá kaučuk
 
 
Datum: 05. července 2013 22:34
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
podle mě je to blbost olej je taky ropný produkt stejně jako benzín,a proč by se jinak používali silikonové tmely?
 
 
Datum: 05. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel12772    
OK ty uz mas s tym nejake zkusenosti??:-D
 
 
Datum: 05. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Silikon je fajn. Ale nedávej ho na kliku! Nerozumí si s benzínem a začali by se rozpouštět. Takže na kliku obyčejný.
 
 
Datum: 05. července 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: vojta      IP: uživatel14274    
zdar llidi , jaký je rozdíl v oleji m2t a m2t super až na tu cenu :-) mě to moc nepřijde že by tam byla změna výkonu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 1:50
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.oleje-kapaliny.cz/paramo-m2t-500ml.html leju tenhle a nikdy žádnej problém, mažu 1:25-30 (v záběhu)
 
 
Datum: 06. července 2013 1:50
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
M2T obyč je dobrej na natírání dřevěných plotů... ekologie sice zařve, ale 100let na tom neuvidíš plíseň. M2T super je prostě super... no... o výkonu se dá spekulovat, ale hlavně že to umaže to, co to umazat má.
 
 
Datum: 03. července 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak ještě doplním že olej má vliv na výkon :-D když je větší mísící poměr např 1:25 tak olej lépe vytěsní třecí plochu a zvýší kompresi, čím méně je oleje v benzínu 1:50 apod tak zas dochází k nárůstu otáček protože mizí první případ zvětšené komprese která má vliv na otáčky :-) a ještě dodám že to co jsem teď napsal člověk pozná akorát tak na motorové brzdě :-D
 
 
Datum: 03. července 2013 22:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prevodák néé :-D .. mám to do veterána (renovuju stadiona S22) ... a k tomu přostě patří modrý dým.. jinak to nejde ;-)
 
 
Datum: 03. července 2013 21:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15767    
Lej tam převoďák,když ho dáš dost tak taky poslouží :-D jinak m2t super je api tc neboli dobrej olej,m2t obyč je sračka...
 
 
Datum: 03. července 2013 21:24
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
JAWA_ceZetak &#174; lej tam převoďák :-)
 
 
Datum: 03. července 2013 21:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
shreku blbost ;-) .. já kupuju paramo trysk M2T a bez problému... ani to nekouří, což mě i štve protože chci aby z výfuku šel modrý dým.. j
 
 
Datum: 03. července 2013 20:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hledej životnost motoru, bohužel u M2T tu životnost nenajdeš...
 
 
Datum: 03. července 2013 20:26
 
 
 
 
Jméno: dacan      IP: uživatel8757    
V oleji výkon nehledej...
 
 
Datum: 03. července 2013 20:23
 
 
 
 
Jméno: benda      E-mail:      IP: uživatel13107    
Zdarec, mám dotaz. Jak je to s mazáním zadních tlumičů u Mustanga? Mám právě příručku, která je na Mustanga,ale je celá o Jawa 21 a na konci je jen dodatek že je to stejné ale u Mustanga se jinak nastavuje světlo :-D. A Jawa 21 má jiný tlumiče tak nevím právě. Taky jsem nikde nevykoumal kudy by se tam ten olej měl lít. Díky moc zatím se mějte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. července 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pepa já nalil po výměne pouzder cca 0.5 deci do každý a ani kapka nevytekla
 
 
Datum: 01. července 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
a joo ti myslíš přední bohuželv tom je fík trošu méněcený má jen tzv kluzáky a tlumiče to vlastně nejsou.... a mažou se jen vazelínou protože z principu to jsou jen 2 trubky co chodí v plastovom uložení a kmity pohlcuje pruzina.... u mustanga stačí vytočit šroub m 8 nahoře a stříkačkou tam nahrnout grafitku olel ty za mmt vyteče toto nejsou klasicke hydraulicke tlumiče...
 
 
Datum: 29. června 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15414    
vzhledem k tomu že bhají ve velice řídkem tlumičovem oleji tak se jen tzv přetsnují a ano 21 a 23 jsou princiialně stejné liší se jen tim že místo plechovýho krytu je mezi podložkami okrasná pružina.... olejová čast je identická anabo http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-opravu-zadnich-tlumicu.html
 
 
Datum: 29. června 2013 8:08
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau potreboval bych poradit s olejem M2T jestli ho muzu nalit do prevodovky PIONYRA odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa myslel, měl by se lít do benzínu, ale i tam to není to pravé :-)
 
 
Datum: 28. června 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15742    
Tvl. m2t se leje do benzínu...
 
 
Datum: 28. června 2013 16:11
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Do převodovky jedině převodovej olej a aby jsi to měl přesně, tak tam dej např. od Mogulu http://www.oleje-pema.cz/prevodovy-olej-mogul-trans-80-1l_34068.html :-)
 
 
Datum: 28. června 2013 13:17
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Převodový olej..pp80 nebo pp90 třeba...
 
 
Datum: 28. června 2013 12:48
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a jaky olej presne
 
 
Datum: 28. června 2013 12:42
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ne, do převodovky patří převodový olej...
 
 
Datum: 28. června 2013 12:41
 
 
 
 
Jméno: King2      IP: uživatel13609    
Zdar,jaký mám obědnat gufero pod rotor na magnetu na ČZ-175-477? Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 20. června 2013 11:33
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím vás draci, chci se zeptat jestli někdo máte zkušenosti s motorovým olejem Motul 510 na pinckovi. Kamarád má motor po GO a má doma nové balení, tak jestli jsou nějaké reference. Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. června 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
V pohodě... Do pincka skoro až škoda.
 
 
Datum: 16. června 2013 22:48
 
 
 
 
Jméno: misak      IP: uživatel15639    
Čau draci chci se zeptat u moji čz 175/477 z přední vydlice my vetkl nějáky olej musí se tam doplnit nebo kčemu tam vlastně jsou tam pružiny né, a jak je možné že to vyteklornrndíky za odpověd odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: monty ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pružina je jedna věc a tlumič je věc druhá, ale o tom si nejspíš ještě neslyšel, když vidím jaké problémy ti dělá čeština
 
 
Datum: 08. června 2013 18:31
 
 
 
 
Jméno: Dachan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau mám jawu 150 a potřebuju viměnit olej v převodovce ale není tam kontrolní šroubek v knížce je napsané že se strčí měrka do nalévacího otvoru ale měrku nemám nevíte někdo jak vipadá měrka (rozměry) nebo kolik je tam oleje díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. června 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: jack      IP: uživatel15620    
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=113&idtop=80659
 
 
Datum: 08. června 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: l0th4r      IP: uživatel15631    
Nazdar,mam doma prevodovy olej mol ultrans ep 100,150,220. Muzu ho nalit do prevodovky motoru na jawu 21.Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 19:20
 
 
 
 
Jméno: Maty001      IP: uživatel15490    
zdravim chci se zeptat jak je ten kousek molitanu u vačky tak ten se prej maže ale nevim jaky olej by byl nejlepši a chci se zeptat jaky mate zkušenosti s oby M2T olejem snižuje vykon diiik za rady ..:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
s M2T nikdy nebyl žádný problém.. klidně ho tam lej.. na výkon to nemá vliv... a ti co na něj plivají jsou děcka kterým cálujou rodiče... a jejich problém s tím že to pak "nejede" je v tom že si neumí seřídít motor... pak plivou na olej.. daj drahý olej a placebo je holt placebo a dětem se hned zdá že to jede líp :-D
 
 
Datum: 30. května 2013 21:26
 
 
 
 
Jméno: Maty001      IP: uživatel15490    
diik mooc..:-)
 
 
Datum: 30. května 2013 14:28
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jééé sorry, já to blbě pochopil, on se ptá na dvě věci najednou, omluvuju se.................... Na vačku kapku převoďáku a do motoru pokud nemusíš tak M2Téčko nelej, sice už není tak hrozný jako dřív ale furt to není žádný zázrak, jak říká Péro, Stihl nebo já třeba zas dávám do seriáku TSF.
 
 
Datum: 30. května 2013 6:52
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
péro, vysvětli mi jak se mu dostane olej z vačky skrz výfuk na nohavici :-D
 
 
Datum: 30. května 2013 6:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
pokud chceš bejt každou chvilku nasranej že máš černou nohavici od výfuku tak tam lej M2T ještě po malejch lahvičkách za 25,- 100ml a vyjde tě litr na 250....jestli chceš mít aspon chvilku klid od čištění tak si kup litr stihlu za 150,- a máš pokoj ale je to na tobě každopádně kvůli M2T si motor nezničíš
 
 
Datum: 29. května 2013 22:54
 
 
 
 
Jméno: sejba2      E-mail:      IP: uživatel15591    
U vačky není molitan, ale filc. Je jedno, jaký olej použiješ,ale hustší je lepší. Má to za úkol namazat klouzání pertinaxu kladívka po vačce. Pokud si myslíš, že jsou lepší oleje, tak si kup nějaký cizinecký. Ale pro naše stroje plně vyhovuje M2T.
 
 
Datum: 29. května 2013 21:44
 
 
 
 
Jméno: Motorista      IP: uživatel14588    
Rozhodl jsem se dopřát mé kejvačce 175 trošku líp. V létě (Až vyjezdím nádrž starého benzínu) provedu dekarbonizaci válce a výfuků.rnPoradili byste mi, jak to nejlépe mám udělat, nějaký rady? Rovnou vyměním i těsnění.rnRád bych změnil i olej (Ted M2T 1:30), abych celý odkarbonování nemusel dělat znova.rnJaký olej a v jakém poměru mám míchat s 95? Děkuju a prosím jen zkušené rady, nerad bych dělal GO. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Sundat hlavu válce a válec, opatrně z obojího vyškrabat karbon, například pomocí starého zbroušeného nože. Z pístu sundat kroužky, a kouskem starého ulomeného kroužku pečlivě vyškrábat karbon z drážek pro pístní kroužky. Odstranit karbon ze dna pístu. Dále sundat kolena výfuku, do vrtačky upnout staré roztřepené lanko a pomocí toho ty kolena vyčistit. Z výfuků vyndat vložky, polít vložky benzínem a zapálit. Po vychladnutí oklepat a okartáčovat zbytky karbonu. Vnitřky výfuků vyškrábat kusem drátu třeba. Pokud chceš měnit olej, tak doporučuju nějaký minerální olej se specifikací API TC. Poměr oleje ku benzínu bych zachoval...
 
 
Datum: 29. května 2013 16:39
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cau draci kdyz zajizdum fichtla a uz ho mam zajetyho tak musim vymenit olej ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud jsi neměnil převodovku nebo tak tak stačí dodržovat standartní interval výměny oleje...
 
 
Datum: 27. května 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci kolik mam dat oleje do 5l benzinu kdyz zajizdim fichtla odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: drak      IP: uživatel15609    
Při zajíždění poměr 1 : 25, po záběhu 1 : 33 Na 5L benzínu dej 0,2 litru oleje.
 
 
Datum: 06. června 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: jiri      IP: uživatel15512    
Tak draku za komanča se ředilo 1:35 při zajíždění 1:40 po zajížděni pak se začalo ředit 1:50. Používal se olej M2T. Dnes máš velký výběr olejů,ale nikdy do pekáča neli plnou syntetiku. Možnost zadření motoru. Still nikdy, bavil jsem se otom s mechanikem, který opravoval motocykly a teď prodává tovar od firmy Still a opravuje tyto výrobky. Zákazník díky oleji Still 3krát za sebou zadřel motor a furt mu dělal výbrusy. Poměr 1:50 je na 1litr oleje 50 litrů benzínu tak si to vyděl.
 
 
Datum: 28. května 2013 8:47
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pionyrak: 1:40 při zajíždění??? Takový poměr se dává při normálním provozu!!!
 
 
Datum: 24. května 2013 12:21
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel15563    
1:40
 
 
Datum: 24. května 2013 10:59
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ty neznáš klasickou trojčlenku ze základky? Při zajíždění se tuším dává 1:25, tzn. 5000ml (benzínu):25=200ml oleje, jak jednoduché :-D
 
 
Datum: 23. května 2013 22:24
 
 
 
 
Jméno: fekalnik98 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A je to olej still
 
 
Datum: 23. května 2013 22:15
 
 
 
 
Jméno: fichtler      IP: uživatel12689    
čau chlapi potřebuju bleskově poradit, mám mustanga a drhnou mi na něm vidle, jakože jim občas musím pomoct nahoru, nic jsem s nima nedělal neměnil jsem ani pouzdra nic, tak potřebuju vědět jak se to maže! mazničky jako na starších fichtlech tam nejsou MUJ DOTAZ: KDE TO MÁM PROMAZAT ABY TO NEDRHLO ?? DÍKY ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: fichtler      IP: uživatel12689    
Diky moc !
 
 
Datum: 23. května 2013 18:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nic na tom není, sundej přední kolo, sundej gumové prachovky a vyndej kluzáky, ty namaž vazelínou a slož opačným způsobem. Pokud by jsi chtěl namazat i pružiny, tak musíš sundat masku a nahoře na vidlích jsou šrouby, ty vyšroubuj a tím vytáhneš i pružiny ;-)
 
 
Datum: 23. května 2013 18:07
 
 
 
 
Jméno: Pajos      IP: uživatel15233    
Zdar draci.Mel bych dotaz na nejakeho ladice.Je mozne,aby mi motor ve vysokych otackach tarokoval kvuli tomu,ze redim olej s benzinem 1:25 ? diky za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
S dvěma pružinama ano.
 
 
Datum: 23. května 2013 20:56
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15309    
tak filtrem to nebude.no nevim jakym zapalovanim bych to zkusil,myslis ze kladivko zvladne pres 10000 ??
 
 
Datum: 23. května 2013 19:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
Nemá nějaký omezení na 10000ot/min? Filtr bych dal a pak pokračoval v ladění...
 
 
Datum: 23. května 2013 17:54
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15078    
filtr momentalne neni,zapalovani je z krovinorezu
 
 
Datum: 23. května 2013 16:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15559    
A nebude to zapalovánim? A nebo filtr vzduchu...
 
 
Datum: 23. května 2013 10:12
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15233    
zkousel jsem s klapkou i bez,ale porad sani na valec.S klapkou to melo lepsi spodek,ale vrch se nezmenil
 
 
Datum: 22. května 2013 21:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15557    
rozvod? používáš klapku sání?
 
 
Datum: 22. května 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: pajos      IP: uživatel15078    
motor je upraveny,trysky zkousim na 72 to skube,75 jede krasne,ale kolem 10000 zacina tarokovat,tak resim,kde muze byt problem
 
 
Datum: 22. května 2013 8:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15342    
pajos velká hlavní tiska... číslo na ní muže byt spravne ale někdo jí moh čistit dratem a to by davalo k tomu co říkáš.. robo sk motor vlivem bohate směsi ma zvukový projev že 2takt zní jako 4 takt ...jakoby vynechává.....
 
 
Datum: 21. května 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
sorry trochu preklep má to byť " prosim vás niekto vysvetliť " :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 20:17
 
 
 
 
Jméno: RoboSK      IP: uživatel14641    
Možno debilná otázka , ale vie mi prosimvás mysvetliť čo je to to tarokovanie ? :-)
 
 
Datum: 21. května 2013 20:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15554    
Věř mu. Motor v 9000-10000ot/min nekouří ani kdyby tam bylo 1:15 oleje(u horšího minerálu neplatí)....sou tam aditiva a správná teplota,co tam má bejt ....to bez kouře shoří....
 
 
Datum: 21. května 2013 20:06
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15550    
to bych teda chtěl vidět
 
 
Datum: 21. května 2013 19:50
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Ale prd, když se nepoužívá psí sádlo a motor se trošku točí, tak se to obejde absolutně bez hulánu a karbonu...
 
 
Datum: 21. května 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
1:17 ? to musel být záhul :-D
 
 
Datum: 21. května 2013 15:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ne, opravdu ne. Ředil i jsem i 1:17 a žádné tarokování se nekonalo.
 
 
Datum: 20. května 2013 23:43
 
 
 
 
Jméno: bagrosik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec draci. Kdyz si vymenim n fikovi 20 ojnici za tu s jehlovymi lozisky na kolik muzu minimalne snizit misici pomer olej benal? mate nekdo zkusenosti s kluznym loziskem ktere ma kanalky pro lepsi mazani? popr. na kolik muzu snizit mazani pri normalnim bronzovym pouzdru a oleju castrol 2T? diky.. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. května 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
wafel:má za tři roky úplný hovno, na mísícim poměru bych nešetřil a dával co píše výrobce, s bronz futrem 1:33, s jehlama 1:50
 
 
Datum: 18. května 2013 22:38
 
 
 
 
Jméno: wafel ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kdo šetří má za tři...
 
 
Datum: 17. května 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
S kvalitním olejem se může bez obav mazat 1:40 a tento poměr bych nechal pro jistotu i u ojnice s jehlama ;-)
 
 
Datum: 17. května 2013 16:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15534    
1:33
 
 
Datum: 17. května 2013 15:42
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.06.2018 16:28:49 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu