www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar darci, to byste nevěřili jaký jsou ty svíčky od BRISK šm-jdi. Vy to nakopnete, jezdíte, pak dete na sváču a když se vrátíte a chcete se dál projíždět tak vám to nechytne... Tak sem tam dal tu cca ORIGO svíčku a jede to jak švýcarský hodinky... Napište, jestli jste to tak měli taky... FICHTLU ZDAR... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2015 6:55
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Přidám se taky. Jestli máš problém s Briskama tak už jedině parafínovou svíčku a zapalovač. Nevíš co píšeš. Svíčky Brisk jsou nejvíc blbuvzdorný svíčky po starejch Palkách (a ty se už moc nevyskytují). Nakup si svíčky Denso ,NGK nebo Bosch za dvoj až trojnásobky ceny a až zlikviduješ tři svíčky po kilu za jedno dopoledne ježdění po poli,tak poznáš ... naopak vzhledem k tomu,co se dá dnes pořídit,tak Brisk jsou nejvíc odolný proti ulití ... na NGKáčku bys jezdil 10 minut s bohatou směsí a jak by zčernala a nachcala se tak by byl konec ... brisku v nejhoršim oškrábeš nožem a opálíš zapalovačem a jede se dál ...
 
 
Datum: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu jsem ji rok nevyndával, a to jezdím dost .. ono taky stylem 1 km jedu, pak přestávka (s otevřeným kohoutem) a pak zas chvíli jedu v kombinaci s nahovno seřízeným motorem dá svíčce na prdel docela dost ..
 
 
Datum: 23. června 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a to říká borec, kterej se ptá, jestli vadí, když mu chybí svorník na válci... s briskama nemám absolutně problém s žádným z mejch deseti samohybů, tak asi tak... jasně že je to nastavením směsi a zapalování, jen máš prostě štěstí, že to PAL-ka ještě zkousne
 
 
Datum: 23. června 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To je ono... furt někdo brečí jaky sou brysky na ho.... a přitom si neumí seřídit ani vzdálenost elektrod na svíčce a o zapalování raději vůbec nemluvím.
 
 
Datum: 23. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
s brisk to chyta nadherne jen musis priklepnout elektrody na cca 0.5mm jinak ti to dela to co pises
 
 
Datum: 23. června 2015 7:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to bys nevěřil, jaký jsou ty svíčky od BRISK výborný. Jezdím na jednu BRISK svíčku už několik tisíc kilometrů a pořád šlape jako hodinky. V autě jelikož mám LPG, tak mám taky svíčky BRISK určené na LPG a taky šlapou výborně... Podle mě budeš mít špatně nastavenej karbec (jako většina lidí, co mají problém se směsí nebo se sváčkama) a svíčka se ti prostě ulila. Je pravda, že PAL svíčka na to není tak háklivá, jako dnešní svíčky (proto ti to jezdí), ale BRISK je do pionýra asi to nejlepší, co dnes koupíš. Když by sis koupil NGK svíčku, tak tu uliješ párkrát a můžeš ji vyhodit... :-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:11
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 11:40:48 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu