www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18291    
Driv jsem jako mladej dost jezdil o prazdninach na pionyru na motocundr se stanem a bagazi. Rad na to vzpominam, i fichtlik dodnes stoji v garazi a kdyz o tom vypravim pritelkyni tak pokazde rika ze priste pojede se mnou. Tim ale mysli se mnou jako spolujezdec, ze se tam nacpe taky a jeste i s baglem. Dycky se ji akorat smeju ze to urcite, jet ve dvou a este s bagazi. Ale co si o tom myslite, slo by takhle jet a zkusit nejakej cvicnej vejlet pod stan anebo ve dvou + vsecky kramy je to na pio nerealny? Ze to bude nalozeny na 160kg nejmin je asi jasny :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. září 2015 21:26
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
muj pincek jawa 05 jel 3000kilometrů Norsko za 3,3 litrů na 100km. Přinejhorším si domluv někoho kdo si pro tebe přijede s autem a vozíkem :-) štastnou cestu.
 
 
Datum: 05. září 2015 21:26
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18299    
Diky. Tak ja s tim nic delat nebudu a jestli prijde babi leto tak vyrazime. Prinejhorsim vlak to jisti. On je to mustang takze nevim jestli se posilovani ramu tyka i jeho, ale ze to ve dvou je jak ve vlnobiti to potvrzuju. Tlumice mam vyzkouseny taky - s batuzkem chodi spolehlive na doraz. Staci aby se tam batuzek trochu zavrtel, nadzvedl se a znovu dosed a krusnem o doraz. Stejne tak nejaka zakulacena dira. Jakejkoli pricnej prah je jistota :-) Takze az tam hodim 20kg bagaze, sedne si to na spunty rovnou a bude klid :-D Hlavne aby to dal motor :-) Kolik bude cca spotreba? :-)
 
 
Datum: 05. září 2015 17:31
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
celkové kilometry co chceš ujet určitě hrajou roli. Jinak se připravuje motorka na 500 kilometrů a jinak se vypravuje na 3000 kilometrů. Pokud pojedeš těch 500 km tak bych do ničeho velkého nevrtal. Pak to budeš zajíždět a to taky ve dvou lidech a plné zátěži není dobré. Myslím, že těch 500 kilometrů bych se nebál jet. Pokud pojedeš někde po CZ tak to je v pohodě. Náhradní díly si vem nějaké to lanko a žárovku. To se blbě shání a jinak bych vzal flašku oleje, stan spacaky, karimatky a jelo by se. Určitě bych uvažoval o tom prodloužení rámu aby jsi mohl mít větší zátěž na zadku. Co se týče tlumičů tak ty tajwanské tlumiče jsem měl nové a fungovaly mi tak 2000 kilometrů, pak změkly a dal jsem tam zpět ty staré a na těch už mám najeto dalších 4000km a jsou furt v pohodě. Tlumiče se dají krásně vyzkoušet. Sedni si s partnerkou na pincka a zaskákejte si a uvidíš jestli ti jdou na doraz......užijete si určitě hodně srandy u toho :-)
 
 
Datum: 04. září 2015 21:58
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17128    
Udělal jsem si skoro seriově časovanej válec + opravený nedostatky z výroby,vrtaný 41mm,kvůli rozumnýmu kompresnímu poměru použita přizpůsobená hlava z j05. Píst dvoukroužkový,vše serie,vape,seřízeno,zajeto,motor už horší,převod 12/55. Udělali jsme si výlet,já + přítelkyně + batoh s plavkama a ručníkama,dekou max 165kg. Jelo to naprosto použitelně,kopce až na vyjímky za dva,některý mírný za 3 pomalu,po rovině okolo 55km/h,když se to roztočilo tak i 60. V lese mezi kořenama pomalu za dva. Na tu jedničku jen rozjezdy v kopcích a to trpěla spojka,dvojka se vesměs chytla a rozjela,občas sem tomu pomoh spojkou. Krom toho,že se to muselo sakra víc vytáčet a v kopcích řadit dřív to jelo docela pohodově,asi by sme takle i 100km ujeli. Zvolil jsem kompresní poměr obecně asi 9:1 a proto to ani nijak výrazně nevadlo a ani se to výrazně nepřehřívalo,řek bych v limitu,spíš lepší. Jediný co je děs je "tuhost" rámu a zadní tlumiče. Určitě bych volil nějaký ty stavitelný ČR či Taiwan. Vzpěru pod sedlo bych taky asi ocenil. A hlavně dobrý brzdy. Ve dvou jsem bral dohromady za předek i za zadek,na muj vkus to "nebrzdilo" ... to jsou moje postřehy. Kdybys chtěl válec ti na podzim udělam. Ale sežeň hlavu z j05. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 04. září 2015 18:12
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18299    
Mno tak asi nebudu nocovat 20km od domova :-) takze denni porce aspon tech 150km? A celkove nevim, pravdepodobne pojedem druhej den domu a bude hotovo, ale preventivne rekneme 500km :-) To hraje roli?
 
 
Datum: 03. září 2015 22:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kolik kilometrů chceš ujet celkově a denně?
 
 
Datum: 03. září 2015 21:48
 
 
 
 
Jméno: Ajax      IP: uživatel18299    
Jo to zcela souhlasi - pri jizde ve dvou mame kolo zaboreny do blatniku, vazne by me zajimalo jak by to vypadalo nalozit k tomu jeste 20kg bagaze... Prave proto si myslim, ze kombinace spolujezkyne + nutny kramy + dalsi zbytecny kramy z duvodu nalozeni spolujezdkyne jsou vrazedna kombinace. At pocitam jak pocitam, do 160kg se mi to furt ne a ne vejit (ale pritom staci vynechat pouze jedinou polozku spolujezdkyne a je razem zase vyreseno :-) No nic - uvidime. Zacne chcat a bude vyreseno tez :-) Zajimaly by me postrehy jirky_z s jizdou ve dvou. My jezdime ve dvou jen kratky useky na nadrazi do kramu atd a to se krome toho ze to netahne do kopce nic nepozna. Ale zajimalo by me co v dlouhejch a prudkejch kopcich, jak dlouho to jede nez se to uvari. A kdybych nechal prevrtat valec - uchladi se to? Jak vlastne vubec poznam ze uz to ma dost? V jednom jsem to nemusel nijak resit ale ve dvou se na dlouhy kopce bojim vyrazit :-) A trasu bez kopcu neznam :-D Dik
 
 
Datum: 03. září 2015 18:01
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18297    
Pro jízdu ve dvou doporučuju převrtat válec na 41mm !! Je to nesrovnatelný zlepšení. Jinak zadní tlumiče (i funkční) jsou děsný.
 
 
Datum: 03. září 2015 12:47
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mám celkem velké zkušenosti s touto zátěží. Jde o to , že nevím jak moc ti záleží na plechách. Mě osobně prasknul lem na zadních plechách velkou zátěží. Další na tom je cestovní rychlost. Není moc pohodlné jet každý kopec na jedničku. Musíš mít naplánovanou trasu bez kopců :-) Jinak se mi osvědčilo ještě prodloužit rám pod sedlem takovým téčkem. Kdyby jsi chtěl nějaké fotky tak napiš. Tím téčkem se zpevnila zadní část směrující k nosiči.
 
 
Datum: 02. září 2015 18:25
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.04.2024 23:55:06 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu