www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18801    
Chci se zeptat draci, jak vam jede fichtl ve dvou? Mam trochu tezsi pritelkyni, takze kdyz jedeme dva, je to dost bida. Staci i mirnej kopecek o kterym sam skoro nevim, ale s pritelkyni to hned ztrati tah a za chvili musime radit. A vetsi kopce jsou jeste vetsi utrpeni, dvojka toho ve dvou taky zrovna moc neutahne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2016 19:01
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, ale simson je konstrukčně docela někde jinde a to jak podvozkem, tak motorem... simson jede už v sérii a pro jízdu do stoupání má obrovskou výhodu ve 4q... a nic nevyvrátíš, protože to, že tobě pojede překopanej fichtl nic neznamená, nebo budeš předělávat všechny pio v republice?? :-) ... možná na to mám až moc skeptickej názor, ale nemůžu si pomoct,,, jet ve dvou za vesnici na houby se nechá a není moc potřeba hrotit, že to nejede, ale jet na tom třeba celodení výlet je prostě sebevražda
 
 
Datum: 20. srpna 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18801    
Stando me to ve dvou brzdi snad i celkem dobre. Rozhodne to lip brzdi nez to jede, je to presne jak rikas, pritelkyne ma 180/74 a to je holt asi uz dost - zadek se zabori a je po srande, kazdej kopecek je sakra znat. Pokud vyvines nejakej tahavej valec tak by me to celkem zajimalo. Ono to ma jeste jednu nectnost totiz - ve dvou se to musi tocit a ja kdyz mam tak pulku nadrze (mustang) tak to v ni dela uplne silenou rezonanci. V urcitejch otackach to s pulkou nadrze zacne tak strasne drncet a hucet, ze to je malem nesnesitelny. A je to na tuty z nadrze, kdyz vyndam spunt jsou tam vlny jak na mori a benzin lita az ven. Staci dotankovat a je to pryc. Ale je to zrovna v otackach, ktery jsou treba k prerazeni z 1 na 2, kdyz je to trochu do kopecka a jeste navic vzadu sedi zavazi :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18804    
LK : Záleží na úhlu pohledu. Simson jezditelnej ve dvou je,tak proč by pio nebyl. A to že to ve dvou nejede bych v blízký době rád vyvrátil :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2016 17:58
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Nic si z toho nedělej fichtl je tak pro jednoho. Kdybys ho zatižil na 160 kilo jak je psana nosnost tak to je akorat na rozbití huby. Ja mam mustanga s upravou valce co mi poradil Standa Hrbek jede paradně ale ve dvou by se mu taky extra moc nechtělo. To viš je to padesatka a tak nemužeme čekat letadlo.
 
 
Datum: 20. srpna 2016 14:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já vim o čem mluvíš, fichtly mám 4,,, jde ale o to, že když už je někdo mermomocí posedlej a chce toho fichtla ve 2 trápit, tak prostě musí přijmout to, že nepojede,,, pokud chce ject, je potřeba změnit stroj,,, jasně, jsou tu nějaký úpravy, který to někam trochu posunou, ale stejně to prostě furt nepojede :-) ...
 
 
Datum: 20. srpna 2016 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18803    
Souhlas. V obou tvrzeních. A když zajdeš ještě dál,tak rovnou mužeš jet autem. Naházíš si do kufru všechnu bagáž,sedíš pohodlně v sedačce,nedrncáš... na fichtlech jezděj totiž jen zoufalý a nebo posedlý lidi :-D já jsem posedlej :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2016 9:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to prostě malorážka, co od toho čekat? ani motor ani podvozek neni postavenej pro trvalou zátěž dvou lidí....za mě je jediná rada,,, zahoď fichtla a kup si kejvačku,,,, na tý to taky není úplně nejlepší, ale furt asi tak 1000x lepší než ten fichtl... na něm jet delší trasu ve 2 si nedovedu představit...
 
 
Datum: 20. srpna 2016 8:53
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18802    
Takle při jízdě ve dvou se mi zdá jako slabina spíš podvozek a brzdy. Konkrétně to chce funkční (tvrdší/delší) tlumiče dozadu a hlavně protahnout brzdový bubny na soustruhu a nový pakny. Mě to ve dvou víceméně nebrzdí a zadek je furt posazenej na dorazu..
 
 
Datum: 20. srpna 2016 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18802    
Zdar. Jsme na tom s manželkou taky bídně. Já jsem typickej 95kg čech a žena od porodu zůstala taková kulatější 76kg. Úplně seriový to moc s náma nejede. Ale! Válec ve vrtání 41mm (trochu popilovanej) , upravená hlava z j05 ,převod 12/55 a fichtl sice udejchanej a rozpálenej ale ve dvou jede pěkně 55-60 po rovině! Kopce zdárně za dva,něco i za 3,zcela vyjimečně (v lese mezi kořeny) za jedna. Jsem s tim spokojenej. Teď vyvíjim 70ccm motor. První se nepoved,ten se zatim jeví,že pojede rychle :-D EVO2 bude čistokrevnej tahoun pro podobný využití.
 
 
Datum: 20. srpna 2016 6:51
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 11:24:05 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu