video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Biggl
IP: uživatel18455
 Tak jsem dal dohromady tachometr na 21. A už chápu draky co tvrdí že jejích seriovka jezdí v pohodě 75km/h! Doufám že ten tachometr aspoň dobře měří vzdálenost.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. dubna 2017 13:37
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 standa: si ho podám hned jak ho uvidím
Datum: 26. dubna 2017 13:37
Jméno: standa
IP: uživatel19097
 marquee: Když si se na toho mustanga podival,viděl jsi naprosto čistou seriovku. Koleno vypadalo origo,mohlo bejt o 1-2cm kratší,ale výfuk byl cca na svém místě. Jestli to koleno třeba nebylo nějaký extra slabostěný zvenku 29mm a díra třeba 27-28mm to prostě nebylo poznat. Celá ta skupinka měla tenkrát výkonný válce,to na "upravenou seriovku" jelo moc . Kebl jezdil na seriovce ve špičce s prvníma třema speciálama. Vytahni z něj něco. Jestli měl ve vejfuku kužel,tak to měl udělaný moc pěkně.
Datum: 25. dubna 2017 10:26
 takže můj odhad že stagnuju na výfuku je asi správnej... no je na čase nakoupit pár odřezku leštěného nerezu a něco vytvořit
Datum: 24. dubna 2017 22:08
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 tak to se schválně Pavlika zeptám  ten je docela sdílnej. Hlavně měl určitě kratší koleno. to taky dělá divy
Datum: 24. dubna 2017 9:50
Jméno: standa
IP: uživatel19096
 Ještě když byl venkovskej šampionát tak Kebl jezdil na výfuk z mustanga až 100km/h .... co a jak v něm měl nevim,zvuk to mělo cca normální
Datum: 24. dubna 2017 9:30
Jméno: Marquee
IP: uživatel13627
 To je fakt, ten výfuk je trošku děravější. Originální výfuk má totiž při zvýšených otáčkách už hodně velký protitlak. Ale i tak je těch 9000ot spíš na mírně se svažující rovině. Na druhou stranu na 20ce s revmaplechama
Datum: 24. dubna 2017 8:11
Jméno: standa
IP: uživatel19095
 To odpovídá. Marek s nějakym víc děravym nějak spešl vrtlym pořádnym vrtákem k 9000ot/min  ale to on má jeden takovej záhadnej válec,kterej se vymyká běžný praxi
Datum: 23. dubna 2017 22:46
 tak tak, nikdy jsem ze sériovky nevytáhl víc jak 69km/h  a chci se zeptat jaký máte maximální rychlosti s origo výfukem? já stojím na 86 a víc leda z kopce
Datum: 23. dubna 2017 11:10
Datum: 23. dubna 2017 7:45
Jméno: standa
IP: uživatel19093
 Pravděpodobně již vylítaný čtyřhran na lanku nahoře a nebo dole,spíš dole,lanko muže být někde i špatně ohlé,skříplé,roztažený bowden atd...muže být i vyčochtaný šnek a nebo tacho. Případně všechny možnosti najednou. Začal bych výměnou lanka.
Datum: 22. dubna 2017 18:04
 Mě třeba ručička tachometru líta,jako by se zbláznila,nevíte čím to je?
Datum: 22. dubna 2017 14:14
Jméno: Biggl
IP: uživatel18455
 Jo je to sranda...\r\nGPS mi nepřijde zas tak marný. Jo je jasné že na úseku kde budu přidávat a ubírat to nebude \r\npřesné,ale na dlouhé rovince to dá docela odpovídající výsledek.\r\n
Datum: 20. dubna 2017 18:04
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar je to tak jak píšete mně to ukazovalo 90 a za mnou jel syn autem a tam to bylo 78 takže skutečnost je asi 75 na lehký cestovní upravě kterou mi poradil Standa.
Datum: 20. dubna 2017 16:51
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 je to jak říká Standa, já mám tedy štěstím, že mě tachometr vážně nekecá. Je to jeden ze sta možná z tisíce. Většina jich totálně kecá. Každou chvilku potkám někoho kdo tvrdí jak mu to jede 80 a pak mu v 65 ujíždím. Ideální na měření je dobře seřízený tachometr na kolo. Na to je spolehnutí. Měřit to za pomoci GPS navíc aplikací v mobilu je rovněž nefunkční, protože GPS měří rychlost na základě vzorkování poloh a díky nepřesnostem umí hodně kecat.
Datum: 20. dubna 2017 10:38
Jméno: standa
IP: uživatel19091
 Zdar. Je to tak. Ten kdo má špičkově seřízenýho fichtla tak mu jede tachometrových 78-80km/h. Bohužel v reálu je to přesně deklarovaných 65km/h(vyjimečně 68km/h) ,které uvadí výrobce jako maximální rychlost. Hodně lidí tachometru věří a bude se s tebou dohadovat,že má vyjímečnej tachometr,kterej nekecá. Odchylka se s rostoucí rychlostí zvyšuje. Při 80km/h ukazuje hodnotu co by odpovídala 95km/h,při 85km/h začne lezt ručička do počitadla kilometrů,při 90km/h začíná lézt k nule zespoda , při 92km/h mi prasklo lanko.... ujeté kilometry budou zhruba se stejnou odchylkou ... 10-15%
Datum: 20. dubna 2017 10:07
Jméno: Martin
IP: uživatel19086
 Ahoj seso mám takovej problem scháním vydličky do převodovky na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel myslíš že by se dali sehnat ? moc díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. dubna 2017 6:26
 fuha draku,, mam jen jednu,, je to nedostatkove zbozi
Datum: 20. dubna 2017 6:26
Jméno: Martin
IP: uživatel19084
 Ahoj SESO prosímte ta hřídel předlohy úplná na Babetu 210 je jaká výroba za tu cenu? Nechce se mi rozjet Babeta jen se vytočí motor. Opravny sadě moc nevěřím .... Ty válečky jsou kvalitní výroby nebo nějaký blato? Dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. dubna 2017 7:37
 bud se prodava taiwan a nebo sr kvalita, obe dve jsou opravdu kvalitni,,valecky jsou made in sr,, od toho kdo dela volnobezky
Datum: 14. dubna 2017 7:37
Jméno: Radim
IP: uživatel19057
 Zdravím, nevíte někdo číslo modré a bílé barvy na jawu 50/21?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. dubna 2017 12:17
Jméno: Charon
IP: uživatel17806
 Hledej,šmudlo.Propírá se to tu pořád kolem dokola
Datum: 23. dubna 2017 12:17
 Čau draci vím že to sem nepatří ale přesto bych se chtěl zeptat jestli nemáte někdo na prodej na velorexe nápis velorex (světle hnědý plast) nebo kde bych ho mohl sehnat na internetu jsem bohužel nic nenašel díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. března 2017 21:01
 Zdarec chlapy,je tu někdo v okolí Klatovy,Domažlice? Nemám s kým vyjíždět
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. března 2017 16:10
 díky,ale nikdo blízko,škoda
Datum: 13. března 2017 16:10
Jméno: KJ
IP: uživatel19043
 Podiv se na facebook jawa 50 s tp jestli se tam někdo vůbec přihlásil mělo by to k tomu sloužit
Datum: 11. března 2017 19:55
Jméno: Dew
IP: uživatel18999
 Zdravím , vedel by mi niekto surne zmerat na pionieri vzdialenosť od spodku hrubšej ( nosnej ) trubky prednej vidlice po začiatok úchytu ( spodnú časť uchytky ) blatníka ? Kúpil som druhú vidlicu a nemám tam tie úchyty na predny blatník a potrebujem rozmer aby som vedel kam to mám prizvárať ...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. února 2017 10:58
Jméno: Dew
IP: uživatel19025
 Dakujem  prepac ze tak neskoro odpisujem ale bol som na dovolenke tak az teraz sa ozyvam. Velmi si mi pomohol lebo nemal som to vtedy kde zmerat a potreboval som to surne prizvarat lebo som daval vsetky diely do lakovne .
Datum: 28. února 2017 10:58
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Tak sory nedošlo mi že mám pionýra pod plachtou v kulně. Ta vzdálenost je od spodku vidlice ke spodku uchytu 105 mm.
Datum: 18. února 2017 17:29
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar Když vydržíš do zítra tak ti to změřím a dopoledne ti dam vědět. Mám to v dílně a dnes už tam nepojedu tak jestli někdo nebude rychlejší máš to u mě.
Datum: 18. února 2017 17:25
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Zdar pánové a dámy. Řeší se tady předražené kartery z polska to jen tak okrajově. Teď jsem byl na bazoši a co tam člověk vidí to žasne. Chápu ceny za slušný pionýry ač bez papíru ale hromady nepoužitelnýho rezu za 3až5 tisíc to je pecka. To by mně zajímalo za kolik bych prodal mustanga po renovaci včetně kompletní GO motoru a platnýma papírama a STK.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. února 2017 17:43
Jméno: jirka
IP: uživatel19011
 Kombinace 20/6 a 18/3, resp. 20/6 a 18/6 jsou v motorech 05 běžné. Kola 19/6 a 20/3 jsem sehnal zvlášť a nevím, kam je zařadit. Spíše jsem je tipoval na konec výroby 555 nebo začátek 05. Je to podobné jako brzdové štíty - z hladkých vnitřních se přešlo na hladké vnější a poté na vroubkované vnější. Ale občas jsou vidět i vroubkové vnitřní. Asi objevování slepých uliček nebo nebo tak něco
Datum: 21. února 2017 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel19010
 Ono otázkou je taky to,co tam od výroby bylo dáno a co se v tom motoru nakonec zachovalo. Starý předlohový hřídele (ouzkej motor) trpěli na ulamování dvou zubů,vyjímkou nebylo ulamování zubu až dvou na řazených kolečkách dvojky. O okousanejch kolíkách a hřídelích nemluvim,ale to už je spíš prostě opotřebování... Takže věřim,že v těch motorech vznikaly zajímavý mišmaše převodovek  Věřim,že každej tam napasoval to co sehnal a co tam šlo.
Datum: 21. února 2017 17:09
 Ona zas tak úžasná není. Dlouhodobým výzkumem jsem zjistil jak to šlo pěkně popořádku  Převodovky 20 6ti kolík v kombinaci 18 tříkolík je klasika v podstatě po celou dobu výroby. Jen v průběhu výroby se objevila serie s převodovkou 19/19 s šesti kolíky a v posledních kusech 18/20 s šesti kolíky na obou kolech.
Datum: 21. února 2017 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel19007
 Vim o tom. Ta j05 je úžasná.
Datum: 21. února 2017 7:01
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Dvacítkový plech se šroubem vepředu bych pochopil. Ale podle pozadí na fotce to není první prodej na Aukru, takže je to na 99% na kšeft a to se detaily moc neřeší. A taky ne každý to chce řešit. J05 jsou všechny zajímavý, protože se neustále něco měnilo. Oproti tomu jsou 555 i 20 vcelku nuda. Až dvacítky se vyráběly déle než 4 roky, takže zřejmě do té doby měli v Povážských snahu něco měnit k lepšímu, pak už šlo více o počty a levnější výrobu. Alespoň takový mám z toho pocit. Jinak šestikolíková kola byla i 19/19, mám takovou převodovku i se štítky z Mototechny, ale stejné číslo mají kupodivu i kola v katalogu 20/18. A naopak existují i kola 20/18 se třemi kolíky, stejně jako různé segmenty nebo kola s nábojem s 23 nebo 24 zuby (proto není stejná předlohová hřídel pro 55x a 05).
Datum: 20. února 2017 16:28
Jméno: standa
IP: uživatel19005
 Byl bych opatrnej. Tenhle plech už jsem viděl na nejednom kousku z roku 1966 a všechny vypadali že jsou origo (původní zašlej lak,zašlý linky,nápisy....no klasika) .... možná víko už bylo s nalejvacim šroubem vepředu. Oni ty poslední j05 z roku 1966 už byly víceméně j20 v ouzkých blokách,už to mělo šestikolíková kola s počtem zubů jako j20,klika byla již bytelná plná s bytelnou ojnicí,jen hřídele(čepy) to mělo ouzký z j05 a víc podobných "detailů" banda se špuntem (měla ještě odvzdušnovák) a tak,jinak prostě j20.... ve svý podstatě poslední modely jsou skoro stejně vzácný jako modely z r 1962 akorát to málo kdo pozná a ocení a v podstatě o trochu míň cenný jsou přechodný modely z r65... samozřejmně nejcennější je model 1962 protože je tam spousta atyp prvků,které byly jen v tomto modelu....ten rok 66 je plný tuctových dílů z j20.... bylo by to asi na delší vypravění .... rozhodně typově ani luxusní renovací to hodnotu 60000,- NEMÁ ani v dílech.... myslí si že na tom tři pětky trhne
Datum: 20. února 2017 15:12
 no hlavně ten zadní plech razí do očí a ty křížový šrouby taky...
Datum: 20. února 2017 14:35
 zacinaji se sem slejzat samej odbornik na fichtl,,tak to ma byt
Datum: 20. února 2017 9:23
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Zadní plech je z dvacítky a na zadních stupačkách jsou šrouby a matičky
Datum: 19. února 2017 21:59
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Počkám 2-3 roky a pak tu svoji hromadu šrotu vyměním za chaloupku v Jizerkách  Ta 05 je tak hezká, že už se na silnici určitě nepodívá. Za 60 litrů mohli dát na motor správný šrouby, ne křížový. Jak asi vypadá zbytek motorky...
Datum: 19. února 2017 21:53
 ze by mi rikal min  kdyz koupis vse nove v chromu vcetne riditek a vypletu kol tak jsi vtom za 10 tis, odneses to lakyrovy ten si rekne 15 tis s linkama, motor za 4 tis, pneusky s dusenam aza 2 tis, sedlo za litr, drobne dily za 4 tis a jsi v tom tak jsi v tom teprve za 35,, domu za 20tis,,jsi v tom za 55 tis ,,tak ja uz nevim kolik rikal  ale vim ze jsem sel do kolen
Datum: 19. února 2017 20:55
Jméno: standa
IP: uživatel19002
 Nesmysl. Když to přeženu,tak ho to vyšlo na 30 tisíc. Za 50 uděláš TOP péráka a to jsem taky nadsadil.... to by ten fichtl musel bejt ze zlata ... doma se mi válí mraky rozebranýho bordelu,na jaře začnu skládat jednotlivé motory,nafotim plechy,kostry,vejfuky,řidítka a pojede to všechno na inzerci za ranec. A na j555 opravim cvakající dvojku,udělam výbrus,zapojim eletriku,napasuju jí prsíčka a pujde za 20  když se šroty prodávaj za 5,pološroty za 10 tak nevěřim že ten muj pelech za 15 neodjede  holka na tom asi jezdit nebude a já taky ne...
Datum: 19. února 2017 19:21
 az fuha ten za 70tis je pekny a uz by by ltop,, kdyb si koupil klinek na str paku SVD aby to zajelo jak odo mamy,, lebovky kolem kohoutku a cupaku a hlavne dorazi prsicek po obou stranach,, proste plnej chrom a vse nove,, je proste 70 az 90 tis,, profik co dela motorku za motorku fakt genitalne si rekne 90 papiru a ani se nestidi
Datum: 19. února 2017 18:02
Jméno: Vašek
IP: uživatel18111
 Ono ty kartery jsou drahý jak pro koho já měl kliku a dostal jsem jedny za darmo od kolegy z práce, ten to našel na pudě v baráku kterej koupil v bedně ještě s válcem a hlavou, vše nepoužitý,
A ty šroty myslím tím totálky jako například, kostra a plechy totálně rezavý a cena 2000 to je fakt dost. Mám hodně věcí na pio včetně koster a plechu ale určitě bych byl soudnější kdybych to prodával.
A nebo když vemete inzerát kterej zní-pionýr uprava na kros a je to dobitá kostra s omlaceným motorem a rezavejma kolama za cenu 4000 tak to asi ne.
Datum: 19. února 2017 9:33
 Nemyslím si, že by ty kartery byly předražené
Datum: 19. února 2017 9:13
Jméno: lk
IP: uživatel5732
 otázkou je, jestli to za ty prachy taky tak chodí,,, protože jestli jo, tak jsou tyhle šroty líp uložený peníze, než třeba v zlatejch cihlách
Datum: 19. února 2017 7:22
Datum: 18. února 2017 22:38
Jméno: standa
IP: uživatel19000
 Aktuálně za 20-25 tisíc je to na inzercích. Odfláklý 17-18.
Datum: 18. února 2017 21:10
 Jsou nebo budou na Fichtlkrámku nějaký věci na Betku nebo na New Pionýra? Sorry možná za špatnou kategorii
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. února 2017 23:06
 neeee ja sem o tom moc kdysi uvazoval,, lebo se to da bastlit dily na fichtla,, ale upustil sem od toho,, male uz prostor
Datum: 17. února 2017 23:06
 Zdravím, je nás spousta, co mají pionýra s tp a málo koho kdy potkáváme, proto pár z nás chce mít kontakt se všemi, kde by se jsme poté mohly domlouvat vyjížďky ( víkendovky) a srazy. Tak aby to za to stálo. Pokut máte zájem přidejte se prosím do naší skupiny kterou právě rozjíždíme za ulehčením hledání ostatních draků a časem z toho uděláme spolek se vším všudy. Záleží jen na vás jak budete aktivní a kolik nás bude. https://www.facebook.com/groups/1018424038275062/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. února 2017 10:43
Jméno: J
IP: uživatel16502
 Tak se přihlašujte ať je plno vyjížděk
Datum: 03. února 2017 10:43
Jméno: Tomas
IP: uživatel18968
 Chtel bych se zeptat jaka je nosnost pionyra - mustanga? Kdyz se divam po netu tak je vsude 160kg, ale v knizecce co jsem nasel je jen 150kg. Ono je to asi jedno, ale pokud je to jen tech 150kg tak nas to s pritelkyni jasi uz nepobere - mame dohromady 157kg. Snazim se dat dohromady staryho nepojizdnyho mustanga co se nasel v rodine a byl mi venovan a nevim, jestli na tom pujde ve dvou vubec jezdit
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 22:34
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Dej klidně 11z kolečko , ve skutečnosti bude tvoje průměrná rychlost větší, protože nepojedeš kopce na 1
Datum: 22. ledna 2017 22:34
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Co by nešlo, to by si musel mít hodně unavený pružiny a nějak špatně natvarovanej blatník aby ti do něj dřelo kolo pod váhou 160 kg. Možná na větších vejmolech by to mohlo dělat problémy. Jak si správně našel na netu, zvládne to vpoho 160kg akorát jestli na tom plánuješ jezdit ve dvou, tak si dej na sekundár nějaký malý řetězový kolečko aby to mělo "trošku" sílu a trochu tím prodloužil životnost spojky.
Datum: 22. ledna 2017 15:42
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zajde sem ještě někdy uživatel kolecko? jestli jo, ozvi se mi prosim na mail jawalk@seznam.cz
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. ledna 2017 20:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 ...
Datum: 22. ledna 2017 20:31
 Ahoj, můžete mi někdo poradit jak mám namontovat pojistku pantu? když ji ohnu tak aby se vešla do sedla tak už tak zůstane a nevrátí se do půvadního tvaru. je na to nějaké vychytávka, nebo jsem levej?  díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. ledna 2017 18:01
Jméno: Tom
IP: uživatel18963
 koupil jsem ji asi tady, dá se někde sehnat ta lepší?
Datum: 16. ledna 2017 18:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 zřejmě máš pojistku z bláta,,, je potřeba, aby byla z pružinové oceli... případně lze naohybat špringli vhodného průměru a délky,,,
Datum: 16. ledna 2017 9:51
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Nazdar draci, potřeboval bych si udělat blatník z laminátu. Chtěl bych se zeptat, jestli někdo neví, jakou použít vhodnou gramáž skelné tkaniny? Stavím z Mustanga cafe racera a jiný blatník neseženu, protože takový jaký potřebuju neexistuje. Jinak přeju hodně štěstí do nového roku a ať nám ty přibližovadla všeho druhu jezdí bez poruch.
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2016 21:27
 Čau draci! tak minulej rok Považská a Štrbské pleso letos na skok v polsku a kouskem ČR příště už snad nějaká delší cesta bude  Tak kdyby někdo neměl co na práci o zimním večeru tak může mrknout  https://www.youtube.com/watch?v=BFrgGfe4bqQ&t=3s
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. ledna 2017 14:29
Datum: 06. ledna 2017 14:29
 no cucim jak to jede jahnnynu21, kam priste? mas super samolepku na prednim baltniku
Datum: 26. prosince 2016 18:54
 ja to dokazal sice asi s roocni odmlkou ale novinky jsou na sve miste, neumite si predstavit jak to bylo v kreci delany  jeste asi dvacert novinek budeto ale ted uz najit cas na novinkovej roman,,asi pod stormecek draci
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 17:49
 jedinou repliku fakt super kvalitni,, tak ta se dela,,,,,,, v rusku, jeden borec si udelal pracne formu a ta prachovka je totalne superrr, jen jednou za rok se nekdo ukaze na nejaky burze a prodava
Datum: 06. prosince 2016 17:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 dobrý, ale ta prachovka brzdovejch válců brandejskejch valníků, vydávaná za manžetu zadní pružiny na jawetu za 110Kč je trochu úlet  ... nic ve zlim, já jen, že jsem v první chvíli viděl naději, že se konečně vyrábí vhodná replika...
Datum: 04. prosince 2016 21:36
Jméno: Martin
IP: uživatel18435
 Zaciname planovat dalsI trasu pro prosti rok, koho zajima urcite sledujte https://www.facebook.com/pionyremcestounepolem/
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. prosince 2016 18:10
 určitě mrknu
Datum: 03. prosince 2016 18:10
 a kurnik,, to bude jizda panecku,,,tak kam pristi rok? mongolsko
Datum: 23. listopadu 2016 23:23
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 zdavím, nevěděl by někdo přiblížnou cenu motoru jawa 250/353 po kompletní generální opravě? motor je zcela poctivě zajet (zatím 200km) (nová převodovka, komplet těsnění, spojka, na zimu olej pp80, válec po výbrusu, pístní sada, komplet ložiska + gufera + labirint, pružiny spojky,...) motor je výborně seřízen, díky novému kladívku s kondensátorem a originálních trysek motor startuje vždy na 1 našlápnutí zatím se mi nestalo že jsem ho musel roztláčet, jo a ještě jsou spárované kartery a nikde není nic olámaného jen namontovat a jet. uvažuji o výměne za motor 250 ve 4t tak se ptám zhruba tak za kolik bych tento motor mohl prodat předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2016 18:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to je pak otázka priorit,,, osobně nedám za spojku 4000Kč s tím, že si dám do motoru pochybnou repliku, ale radši (když je to nutný) seženu zachovalej původní díl,,, a není to přitom otázka peněz,,, to samý převodovka, u těhle podstatnejch věcí se replik bojim a proto radši shánim biť použitou, ale původní a osvědčenou výrobu,,, zlomek ceny je pak pouze výhodou,,,
Datum: 15. listopadu 2016 18:16
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Poctivá GO 353 je docela za ranec. Nechával jsem dělat kliku v Ahře v HK asi před třemi roky, repase původní ojnice (nikoliv výměna za Taiwan), oba čepy, spodní ložisko, futro a faktura byla 2700,- s daní. Výbrus do litru, nový primár s kompletní spojkou cca 4000, převodovka od nuly do 5000 za novou tady na FK, nová kulisa řazení momentálně vyjde na litr, futra na předloze dělaná na míru 500, sekundární kolečko 300. Ložiska, těsnění, drobnosti litr až dva. Neřeším stav dynama, vypínání spojky a u péráka bude jistě otázkou i stav řadící a startovací hřídele a segmentu. To je snad vše. Výsledná cena je nesmysl, ale dalších 60 let se budeš jen vozit
Datum: 15. listopadu 2016 14:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Hele jeden motor (bez řešení zapalování a karburátoru) na fotce vyšel v dílech, s klikou a s výbrusem na cca 4 400Kč s tím, že jsem nemusel řešit převodovku (mám docela zásoby do těhle motorů, takže bylo z čeho skládat),,, na převodovce to pak skáče dost nahoru, pokud je KO... 353 vychází stejnavě,,, Jinak teď právě dělám komplet renovaci tý 450 v odkazu a hážu si do excelu veškerý náklady, tak jsem zvědavej, kde nakonec skončím... Zatím jsem na cca 16tis. a v podstatě mám hotovej jen motor a nakoupeno pár dílů,,, plechařina a chromy mě teprv čekají,,,
Datum: 14. listopadu 2016 19:40
Jméno: standa
IP: uživatel18901
 Máš se čim chlubit. Pěkná práce! Na kolik tak vyjde poctivá GO takový 353 (resp. Péráka)? Za pár let mi to čeká. Nechce se mi do toho. Furt to oddaluju. Možná by mi stačilo dát jen nový futro do kliky s novym čepem a novej primár s lamelama,ale zas nerad dělam něco na dvakrát. A vim že jak se to jednou rozebere tak se na tebe začnou sypat problémy o kterejch si ani nevěděl :-/
Datum: 14. listopadu 2016 18:49
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 pro představu poslední dva motory mám na fotce zde: http://www.rajce.net/f1114796251 ... k tomu další GO 4xmotorů 450, 1x453, 3x353, 1x559, 1x354, 3x551, nespočet pio, 2x babetta a je dost možný, že si nevzpomenu na všechny... vím co znamenají párové kartery, ale fráze: "joa ještě jsou spárované kartery" ve mě vyvolává dojem, že jde o nějakej nadstandardní úkon, tak jsem se chtěl přiučit  ... jinak to video z odkazu tolik nehltej, ne všechno co tam ten týpek říká je dogma... a v žádném případě namám potřebu nějak hanit tvojí práci, já si ten motor stejně nekoupím  ... jen jsem rád, když jsou věci uváděný na pravou míru a drobná kritika tě rozhodně posune dál, než když tě poplácám po zádech... a vím o čem mluvim,,,
Datum: 13. listopadu 2016 20:18
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 kdyř ani nevíš co to znamená pojem spárované kartery tak bych chtěl vidět ten motor co jsi dělal ty  znamená to že jsou kartery oba stejné už od výrovy většinou na obouch je vyražené nějaké čéslo např 53. u fichtla bývá že každý karter je jiný a pak jde těžko otáčet klikou a převodovkou.. v mém případě to jde krásně lehce..
Datum: 13. listopadu 2016 19:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 Takže převodovka nová není, jen vyměněný kola, který už to měly za sebou, za kola neznámé kvality. Na spojce je teda nového co? Pružinky? Spárované kartery znamená co? Že to jsou kartery, který patřej k sobě? To je snad samozřejmost ne? Motor zcela poctivě zajet po 200 km? To asi ne... Nezlob se na mě, ale tohle GO nebude, spíš takový zprovoznění, aby se to vůbec točilo,, Navíc když se nesáhlo na kliku, což je v podstatě základ,,, Taky už jsem dělal jeden motor bez kliky. Známej chtěl ušetřit a klika se zdála bejt ok. I přes moje doporučení na repas trval na tom, že mám motor složit s původní klikou. Válec byl po výbrusu, čimž se klika víc zatížila a po cca 4 tis. km se vysypalo ojniční ložisko,,, Koukni po inzercích, za kolik choděj kejvačkový dvěpade motory a víc od toho nečekej...
Datum: 13. listopadu 2016 16:28
Jméno: jawa250
IP: uživatel13743
 lk - lamely jsem nakonec nechal původní které ještě fungují, co se týče převodovky tak jsou nová posuvná kolečka protože předtím vyskakoval 2 kvalt. jak je na tom klika? nejsem znalec ale poznám když je klika v hajzlu tím že to zvoní cinká a já ještě nevím co přesně motor má krásný tichý chod
Datum: 13. listopadu 2016 10:36
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jestli je to ten samej motor, u kterýho si chtěl překorkovávat lamely, tak se trošku bojim, že to až tak poctivá go nebude,,, pokud bych mermomocí chtěl koupit motor po GO, tak mě budou zajímat 2 hlavní věci: první věc je klika, o který se nezmiňuješ a druhá věc je převodovka,,, "nová převodovka" je dost relativní pojem, kterej si můžu vyložit různejma způsobama,,, myslim si, že se ti nepovede ho prodat za 3tis., možná 2,5... ale třeba se nějakej blázen najde
Datum: 13. listopadu 2016 8:20
 hoši jestli máte chvilku mrkněte na mé video z motosezony 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Wfcgq0bm09I PS: expedice na pionýru již brzy
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. října 2016 17:01
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
 Podobných videí je všude plná prdel...
Datum: 31. října 2016 17:01
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel18891
 hm, tak sem si chvilku našel... akorát teda když se to rozjelo a já zjistil že tem jezdí jen hajabuzny, tak jsem to zas zavřel..
Datum: 31. října 2016 16:24
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18274
 Ahoj, chtěl bych se zeptat čím obrušujete dráty které koukají z niplů při novém výpletu? Dráty koukají 2-3mm a obrousit jeden pilníkem, tak abych zbytečně neorval ráfek je vážně porod.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:31
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 malou flexou je to práce na chvíli
Datum: 12. října 2016 18:31
Jméno: mustaf10
IP: uživatel16049
 vemes brusku kotouč na brouseni (ne na rezani) , a brousis
Datum: 10. října 2016 20:41
|
|