www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to dokazal sice asi s roocni odmlkou ale novinky jsou na sve miste, neumite si predstavit jak to bylo v kreci delany :-) jeste asi dvacert novinek budeto ale ted uz najit cas na novinkovej roman,,asi pod stormecek draci :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. prosince 2016 17:49
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedinou repliku fakt super kvalitni,, tak ta se dela,,,,,,, v rusku, jeden borec si udelal pracne formu a ta prachovka je totalne superrr, jen jednou za rok se nekdo ukaze na nejaky burze a prodava
 
 
Datum: 06. prosince 2016 17:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
dobrý, ale ta prachovka brzdovejch válců brandejskejch valníků, vydávaná za manžetu zadní pružiny na jawetu za 110Kč je trochu úlet :-) ... nic ve zlim, já jen, že jsem v první chvíli viděl naději, že se konečně vyrábí vhodná replika...
 
 
Datum: 04. prosince 2016 21:36
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18435    
Zaciname planovat dalsI trasu pro prosti rok, koho zajima urcite sledujte https://www.facebook.com/pionyremcestounepolem/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. prosince 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
určitě mrknu :-)
 
 
Datum: 03. prosince 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a kurnik,, to bude jizda panecku,,,tak kam pristi rok? mongolsko :-)
 
 
Datum: 23. listopadu 2016 23:23
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
zdavím, nevěděl by někdo přiblížnou cenu motoru jawa 250/353 po kompletní generální opravě? motor je zcela poctivě zajet (zatím 200km) (nová převodovka, komplet těsnění, spojka, na zimu olej pp80, válec po výbrusu, pístní sada, komplet ložiska + gufera + labirint, pružiny spojky,...) motor je výborně seřízen, díky novému kladívku s kondensátorem a originálních trysek motor startuje vždy na 1 našlápnutí zatím se mi nestalo že jsem ho musel roztláčet, jo a ještě jsou spárované kartery a nikde není nic olámaného jen namontovat a jet. uvažuji o výměne za motor 250 ve 4t tak se ptám zhruba tak za kolik bych tento motor mohl prodat předem díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to je pak otázka priorit,,, osobně nedám za spojku 4000Kč s tím, že si dám do motoru pochybnou repliku, ale radši (když je to nutný) seženu zachovalej původní díl,,, a není to přitom otázka peněz,,, to samý převodovka, u těhle podstatnejch věcí se replik bojim a proto radši shánim biť použitou, ale původní a osvědčenou výrobu,,, zlomek ceny je pak pouze výhodou,,,
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 18:16
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Poctivá GO 353 je docela za ranec. Nechával jsem dělat kliku v Ahře v HK asi před třemi roky, repase původní ojnice (nikoliv výměna za Taiwan), oba čepy, spodní ložisko, futro a faktura byla 2700,- s daní. Výbrus do litru, nový primár s kompletní spojkou cca 4000, převodovka od nuly do 5000 za novou tady na FK, nová kulisa řazení momentálně vyjde na litr, futra na předloze dělaná na míru 500, sekundární kolečko 300. Ložiska, těsnění, drobnosti litr až dva. Neřeším stav dynama, vypínání spojky a u péráka bude jistě otázkou i stav řadící a startovací hřídele a segmentu. To je snad vše. Výsledná cena je nesmysl, ale dalších 60 let se budeš jen vozit:-D
 
 
Datum: 15. listopadu 2016 14:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Hele jeden motor (bez řešení zapalování a karburátoru) na fotce vyšel v dílech, s klikou a s výbrusem na cca 4 400Kč s tím, že jsem nemusel řešit převodovku (mám docela zásoby do těhle motorů, takže bylo z čeho skládat),,, na převodovce to pak skáče dost nahoru, pokud je KO... 353 vychází stejnavě,,, Jinak teď právě dělám komplet renovaci tý 450 v odkazu a hážu si do excelu veškerý náklady, tak jsem zvědavej, kde nakonec skončím... Zatím jsem na cca 16tis. a v podstatě mám hotovej jen motor a nakoupeno pár dílů,,, plechařina a chromy mě teprv čekají,,,
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 19:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18901    
Máš se čim chlubit. Pěkná práce! Na kolik tak vyjde poctivá GO takový 353 (resp. Péráka)? Za pár let mi to čeká. Nechce se mi do toho. Furt to oddaluju. Možná by mi stačilo dát jen nový futro do kliky s novym čepem a novej primár s lamelama,ale zas nerad dělam něco na dvakrát. A vim že jak se to jednou rozebere tak se na tebe začnou sypat problémy o kterejch si ani nevěděl :-/
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 18:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
pro představu poslední dva motory mám na fotce zde: http://www.rajce.net/f1114796251 ... k tomu další GO 4xmotorů 450, 1x453, 3x353, 1x559, 1x354, 3x551, nespočet pio, 2x babetta a je dost možný, že si nevzpomenu na všechny... vím co znamenají párové kartery, ale fráze: "joa ještě jsou spárované kartery" ve mě vyvolává dojem, že jde o nějakej nadstandardní úkon, tak jsem se chtěl přiučit ;-) ... jinak to video z odkazu tolik nehltej, ne všechno co tam ten týpek říká je dogma... a v žádném případě namám potřebu nějak hanit tvojí práci, já si ten motor stejně nekoupím ;-) ... jen jsem rád, když jsou věci uváděný na pravou míru a drobná kritika tě rozhodně posune dál, než když tě poplácám po zádech... a vím o čem mluvim,,,
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 20:18
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
kdyř ani nevíš co to znamená pojem spárované kartery tak bych chtěl vidět ten motor co jsi dělal ty :-D znamená to že jsou kartery oba stejné už od výrovy většinou na obouch je vyražené nějaké čéslo např 53. u fichtla bývá že každý karter je jiný a pak jde těžko otáčet klikou a převodovkou.. v mém případě to jde krásně lehce..
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 19:48
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
Takže převodovka nová není, jen vyměněný kola, který už to měly za sebou, za kola neznámé kvality. Na spojce je teda nového co? Pružinky? Spárované kartery znamená co? Že to jsou kartery, který patřej k sobě? To je snad samozřejmost ne? Motor zcela poctivě zajet po 200 km? To asi ne... Nezlob se na mě, ale tohle GO nebude, spíš takový zprovoznění, aby se to vůbec točilo,, Navíc když se nesáhlo na kliku, což je v podstatě základ,,, Taky už jsem dělal jeden motor bez kliky. Známej chtěl ušetřit a klika se zdála bejt ok. I přes moje doporučení na repas trval na tom, že mám motor složit s původní klikou. Válec byl po výbrusu, čimž se klika víc zatížila a po cca 4 tis. km se vysypalo ojniční ložisko,,, Koukni po inzercích, za kolik choděj kejvačkový dvěpade motory a víc od toho nečekej...
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 16:28
 
 
 
 
Jméno: jawa250      IP: uživatel13743    
lk - lamely jsem nakonec nechal původní které ještě fungují, co se týče převodovky tak jsou nová posuvná kolečka protože předtím vyskakoval 2 kvalt. jak je na tom klika? nejsem znalec ale poznám když je klika v hajzlu tím že to zvoní cinká a já ještě nevím co přesně motor má krásný tichý chod
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 10:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jestli je to ten samej motor, u kterýho si chtěl překorkovávat lamely, tak se trošku bojim, že to až tak poctivá go nebude,,, pokud bych mermomocí chtěl koupit motor po GO, tak mě budou zajímat 2 hlavní věci: první věc je klika, o který se nezmiňuješ a druhá věc je převodovka,,, "nová převodovka" je dost relativní pojem, kterej si můžu vyložit různejma způsobama,,, myslim si, že se ti nepovede ho prodat za 3tis., možná 2,5... ale třeba se nějakej blázen najde
 
 
Datum: 13. listopadu 2016 8:20
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hoši jestli máte chvilku mrkněte na mé video z motosezony 2016 https://www.youtube.com/watch?v=Wfcgq0bm09I PS: expedice na pionýru již brzy :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Podobných videí je všude plná prdel...
 
 
Datum: 31. října 2016 17:01
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel18891    
hm, tak sem si chvilku našel... akorát teda když se to rozjelo a já zjistil že tem jezdí jen hajabuzny, tak jsem to zas zavřel..
 
 
Datum: 31. října 2016 16:24
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Ahoj, chtěl bych se zeptat čím obrušujete dráty které koukají z niplů při novém výpletu? Dráty koukají 2-3mm a obrousit jeden pilníkem, tak abych zbytečně neorval ráfek je vážně porod. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. října 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
malou flexou je to práce na chvíli
 
 
Datum: 12. října 2016 18:31
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
vemes brusku kotouč na brouseni (ne na rezani) , a brousis
 
 
Datum: 10. října 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner50      IP: uživatel18840    
Ahoj,potřebují na jawu 21 nějaký pneumatiky.Jezdím polní/les cesty.Chtěl bych,aby pneumatika vydržela co nejdéle?http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneumatika_2_75_16.html nebo http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pneu_3_50_16_h06_mitas2222.html http://www.fichtlkramek.cz/nahled/enduro_pneu_2_75_16.html .Děkují moc. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. října 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
Tu kostku os mitas nikdy nesjedeš :-D
 
 
Datum: 09. října 2016 11:27
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel18608    
Je ok, lepší v takovej cenovej relaci neseženeš ... taiwan drapák se daleko rychleji sjede a stojí okolo 500 .. Mitas forever
 
 
Datum: 03. října 2016 20:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18801    
Chci se zeptat draci, jak vam jede fichtl ve dvou? Mam trochu tezsi pritelkyni, takze kdyz jedeme dva, je to dost bida. Staci i mirnej kopecek o kterym sam skoro nevim, ale s pritelkyni to hned ztrati tah a za chvili musime radit. A vetsi kopce jsou jeste vetsi utrpeni, dvojka toho ve dvou taky zrovna moc neutahne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. srpna 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jo, ale simson je konstrukčně docela někde jinde a to jak podvozkem, tak motorem... simson jede už v sérii a pro jízdu do stoupání má obrovskou výhodu ve 4q... a nic nevyvrátíš, protože to, že tobě pojede překopanej fichtl nic neznamená, nebo budeš předělávat všechny pio v republice?? :-) ... možná na to mám až moc skeptickej názor, ale nemůžu si pomoct,,, jet ve dvou za vesnici na houby se nechá a není moc potřeba hrotit, že to nejede, ale jet na tom třeba celodení výlet je prostě sebevražda
 
 
Datum: 20. srpna 2016 19:01
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18801    
Stando me to ve dvou brzdi snad i celkem dobre. Rozhodne to lip brzdi nez to jede, je to presne jak rikas, pritelkyne ma 180/74 a to je holt asi uz dost - zadek se zabori a je po srande, kazdej kopecek je sakra znat. Pokud vyvines nejakej tahavej valec tak by me to celkem zajimalo. Ono to ma jeste jednu nectnost totiz - ve dvou se to musi tocit a ja kdyz mam tak pulku nadrze (mustang) tak to v ni dela uplne silenou rezonanci. V urcitejch otackach to s pulkou nadrze zacne tak strasne drncet a hucet, ze to je malem nesnesitelny. A je to na tuty z nadrze, kdyz vyndam spunt jsou tam vlny jak na mori a benzin lita az ven. Staci dotankovat a je to pryc. Ale je to zrovna v otackach, ktery jsou treba k prerazeni z 1 na 2, kdyz je to trochu do kopecka a jeste navic vzadu sedi zavazi :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18804    
LK : Záleží na úhlu pohledu. Simson jezditelnej ve dvou je,tak proč by pio nebyl. A to že to ve dvou nejede bych v blízký době rád vyvrátil :-)
 
 
Datum: 20. srpna 2016 17:58
 
 
 
 
Jméno: Venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Nic si z toho nedělej fichtl je tak pro jednoho. Kdybys ho zatižil na 160 kilo jak je psana nosnost tak to je akorat na rozbití huby. Ja mam mustanga s upravou valce co mi poradil Standa Hrbek jede paradně ale ve dvou by se mu taky extra moc nechtělo. To viš je to padesatka a tak nemužeme čekat letadlo.
 
 
Datum: 20. srpna 2016 14:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
já vim o čem mluvíš, fichtly mám 4,,, jde ale o to, že když už je někdo mermomocí posedlej a chce toho fichtla ve 2 trápit, tak prostě musí přijmout to, že nepojede,,, pokud chce ject, je potřeba změnit stroj,,, jasně, jsou tu nějaký úpravy, který to někam trochu posunou, ale stejně to prostě furt nepojede :-) ...
 
 
Datum: 20. srpna 2016 12:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18803    
Souhlas. V obou tvrzeních. A když zajdeš ještě dál,tak rovnou mužeš jet autem. Naházíš si do kufru všechnu bagáž,sedíš pohodlně v sedačce,nedrncáš... na fichtlech jezděj totiž jen zoufalý a nebo posedlý lidi :-D já jsem posedlej :-D
 
 
Datum: 20. srpna 2016 9:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
je to prostě malorážka, co od toho čekat? ani motor ani podvozek neni postavenej pro trvalou zátěž dvou lidí....za mě je jediná rada,,, zahoď fichtla a kup si kejvačku,,,, na tý to taky není úplně nejlepší, ale furt asi tak 1000x lepší než ten fichtl... na něm jet delší trasu ve 2 si nedovedu představit...
 
 
Datum: 20. srpna 2016 8:53
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18802    
Takle při jízdě ve dvou se mi zdá jako slabina spíš podvozek a brzdy. Konkrétně to chce funkční (tvrdší/delší) tlumiče dozadu a hlavně protahnout brzdový bubny na soustruhu a nový pakny. Mě to ve dvou víceméně nebrzdí a zadek je furt posazenej na dorazu..
 
 
Datum: 20. srpna 2016 6:54
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18802    
Zdar. Jsme na tom s manželkou taky bídně. Já jsem typickej 95kg čech a žena od porodu zůstala taková kulatější 76kg. Úplně seriový to moc s náma nejede. Ale! Válec ve vrtání 41mm (trochu popilovanej) , upravená hlava z j05 ,převod 12/55 a fichtl sice udejchanej a rozpálenej ale ve dvou jede pěkně 55-60 po rovině! Kopce zdárně za dva,něco i za 3,zcela vyjimečně (v lese mezi kořeny) za jedna. Jsem s tim spokojenej. Teď vyvíjim 70ccm motor. První se nepoved,ten se zatim jeví,že pojede rychle :-D EVO2 bude čistokrevnej tahoun pro podobný využití.
 
 
Datum: 20. srpna 2016 6:51
 
 
 
 
Jméno: sebik3214      E-mail:      IP: uživatel13541    
Dobrý den jak bych mohl vyrazit čísla na štítek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 7:08
 
 
 
 
Jméno: teritorids      IP: uživatel18757    
starej psaci stroj a kladivo =)
 
 
Datum: 19. srpna 2016 7:08
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel18681    
zkus raznice :-)
 
 
Datum: 19. srpna 2016 2:43
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Kdo máte Pionýra, přijeďte na závody v sobotu 13.8.2016 do OKŘESANČE (Střední Čechy). Zúčastnit se můžete v jedné ze čtyř kategorií - http://www.jawa50zavody.wz.cz/okresanec.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 16:38
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel18775    
Zdar, chci popsat jakej jsem mel dneska zatezovej den meho mustanga. Vyjel jsem si do Valce a on tam probiha nejaky letni festival a protoze je to dost mimo civilizaci, je nejblizsi vlak 6km daleko. A chodi tam spousta lidicek od toho vlaku nahoru do toho Valce, plna silnice. Tak rikam smiluju se a vezmu nejakou holku s krosnou co vidim ze jde posledni jen se plazi. Kdyz ji mijim tak snad i mava stopa. Stavim a rikam pojd vezmu te nahoru i s tou krosnou. Takze nastupuje a jedem, predjizdime ty rychlejsi co sli vpredu a oni mavaj z hecu taky. Takze jsem tam nakonec behem chvile odvez 4 holky kazdou tech 6km a usetril tak kazdy hodku plahoceni. Ale byla to teda makacka - jednak to jsou dost brutalni kopce, ale hlavne vysly na me az na jednu drobnou samy takovy ty vysoky zirafy, na zadech krosnu buhvijak tezkou, takze xohromady 90kg to udela jen to fikne. Jedna mela ty batohy snad 3 (este stan a naky kramy) a byla navic fakt hodne velka, ta kdyz se vsim chudera nasedla zaborila cely kolo do blatniku a uz to sedelo na dorazech, jeli jsme jak ponorka. Kopce pochopitelne jednicka a plnej aby to vubec tahlo :-) Kdybyste nekdo chtel zatezkavaci zkousku, tak v nedeli budou chodit zase zpatky :-D odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 17:21
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel18274    
Ahoj budu dávat rám z pio na pískování a komaxit. Chtěl bych se zeptat jak správně ochránit plochy, které nesmí být poškozené pískováním a barvou, třeba krk řízení nebo závity? Pak bych se chtěl také zeptat jak mám po komaxitu ošetřit přechody mezi komaxitem a holým kovem jestli to mám trochu natřít barvou? A nebo je to jedno. Děkuji za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: čzták      IP: uživatel17437    
do závitů našroubuj trochu šrouby aby se neporušili dále ten krk řízení můžeš nechat opískovat ale pak mu řekni až to bude dávat do barvy tak at si to zakrije páskou a žádnou barvu na to nedávej všechno ti udělá v komaxitu opískuje to a pak na to hodí barvu kterou vypálí
 
 
Datum: 21. července 2016 12:17
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel18719    
Znáte nějakou kvalitní chromárnu v Praze a okolí? Nevadí rámečku tachometru, který jsem musel přihnout abych ho sundal, opětovné ohnutí po nachromování-nepraskne chrom? Jak to děláte vy? Mockrát děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2016 16:02
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
s chromovnou ti neporadím, já měl věci z 555 v Benešově, ale tam na tom není co zku*vit, tak ok. Kejvačku bych si tam však udělat nenechal... jinak s tím rámečkem, pokud to není z něčeho nesehnatelného, tak je lepší ho koupit novej, nebo rovnou nechat zrepasovat celej tachometr... Protože v domácích podmínkách nez soustruhu a vhodnejch přípravků se ti to stejně nepovede kloudně zapertlovat....
 
 
Datum: 08. července 2016 16:02
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Přijeďte si zajezdit v sobotu 25.6.2016 na pěknou trať v TRUTNOVĚ. Závodit se bude ve třech kategoriích Pionýrů: http://www.jawa50zavody.wz.cz/trutnov.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2016 13:38
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už to bylo
 
 
Datum: 10. července 2016 13:38
 
 
 
 
Jméno: H      IP: uživatel18714    
Zajímaví video jako kdyby tam ten fichtl stál celou věčnost jako ikona starých časů https://www.youtube.com/watch?v=DOcUpIxrp1o nadrž vypadá jak prorezlá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2016 14:30
 
 
 
 
Jméno: fix      IP: uživatel16502    
bral bych to hned je to export verze model.roku 63
 
 
Datum: 24. června 2016 14:30
 
 
 
 
Jméno: H      IP: uživatel18718    
j
 
 
Datum: 22. června 2016 17:11
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj Poradíte čím nejlépe leštit starý zašlý autolak na malých dílech (dvířka z ČZ 502, krytky dvířek motoru atd.) Chtěl bych nějaký podklad pro odstín. Nějakou dobrou pastu a jakej nejlíp kotouč na vrtačku? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2016 20:33
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel13882    
Ahoj, světle šedá se jmenuje "štěrková", další barvu bych hledal na karoserii pod sedadlem (venkovní strany bývají příliš vyšisované). Na rozleštění - Autopolish na staré laky, obyčejný Sitol, používám i Silichrom.
 
 
Datum: 20. června 2016 20:33
 
 
 
 
Jméno: cuckar5020 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau, mám dotaz na Sesu. Byla by možnost poslat balík českou poštou ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2016 4:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
draci nechtejte to po me,, balik postou ceskou je pro me problem, lebo jase casove na tu postu prostene dostanu ale pokud je to vylucna potreba draka a zaplati predem na ucet a muze cekat max 14 dni na balik,tka pak ano,, sorac ale prosteu me je ppl
 
 
Datum: 23. května 2016 4:54
 
 
 
 
Jméno: Radek      IP: uživatel18685    
Ahoj potreboval bych poradit s tlumici na mustanga. Mam rok 1978 a jsou tam origo tlumice (stribrna pruzina zvenku). Pro jizdu v jednom jsou ok, ale kdyz si prisedne jeste pritelkyne tak nefunguji. Ve dvou si to sedne az k dorazum a bohuzel to se kolo zabori do blatniku a zbyva tak 1 cm a na sebemensich nerovnostech uz narazime. Jsou tam ty origo gumove dorazy na ose tlumice, ale po vymene zadniho plaste (Mitas silnicni) bohuzel dochazi spis ke kontaktu blatniku s kolem, asi jak ma novy a vyssi vzorek. Takze staci abysme projeli dirou anebo si poposedla, zavrtela se na stupackach a tlumice uz to neunesou a dre kolo blatnik - mustang ma kulatej blatnik podle kola. A dival jsem se na vymenu za ty ze zbrojovky jenze s tim je taky problem. Delaji se dva druhy evidentne babetta a pionyr viz tabulka parametru. Lisi se prumerem ok a delkou. Jenze!! Kdyz jsem se dival co mam ja tak na motorce jsou ty delsi a s mensimi oky, coz je ale ta varianta pro babettu. Ta varianta pro pionyra mi tam dat asi ani nejde, musel bych jednak prevrtat diry v ramu na M10 coz je skoda ale hlavne jsou jeste o 8mm kratsi nez ty co jsou tam ted. Takze nasednou dva a stejne to nepojede, ke kontaktu s blatnikem bude dochazet jeste driv (pri mensim propruzeni). Presne na milimetr odpovidaji ty druhe co jsou na babettu. Mam tedy pouzit tyhle? Myslite ze by to pri nejtvrdsim nastaveni zvladli anebo to ve dvou zas pujde na doraz? Pak jeste nejak prizvednout blatnik anebo odlehcit pritelkyni :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2016 8:51
 
 
 
 
Jméno: péro z kalhot      IP: uživatel16168    
musí být ale z elektronika, z endura jsou větší a pak se ti napíná a povoluje řetěz
 
 
Datum: 02. června 2016 8:51
 
 
 
 
Jméno: Jawa      IP: uživatel18671    
Zkuste tlumiče ze simsona ja je tam mám taky a ok.
 
 
Datum: 19. května 2016 20:19
 
 
 
 
Jméno: přemysl      E-mail:      IP: uživatel13452    
Zdravím, potřebuju radu, už jsem to tady řešil loni, ale začíná to být aktuální a nikdo mi není schopný přímo odpovědět. Jde o to že chci jet na babettě 207 po Polsku ale babetta nemá SPZ. Údajně být nemusí, podle některých se spokojili vždy v cizině z CZ nálepkou na nějaké tabulce na blatníku, podle jiných zase SPZ být musí, že prý to je v nějaké Varšavské úmluvě!? SPZ sic vystaví na úřadě za nějaký poplatek na počkání, ale vadí mi že bych se jich už potom nezbavil, navíc bych musel na technickou a další věci s tím spojené... Pokud má tedy někdo informace jak to je, byl bych vděčný. Předem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
v tvé situaci bych navštívil nebo obvolal několik odborů dopravy a doptal se u nich... ovšem osobně bych pak někde v Polsku nechtěl řešit nějaké problémy, takže bych tu babettu prostě zaregistroval. Dostaneš velkej TP, ORV a značku o rozmětu tuším 8x11cm a žádnou STK řešit nemusíš, protože se na mopedy nevztahuje! Navíc nevidím problém tu registraci po celý akci prostě zrušit, pokud bys chtěl.
 
 
Datum: 15. května 2016 18:39
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Zdar chlapi-neznáte v okolí Č.krumlova nějakého šikovného ševce který opraví motorkářské boty???!!Dík za odpověd. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 11. května 2016 18:17
 
 
 
 
Jméno: krtina ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V okolí krumlova ne ale v Č.Budějovicích byla opravna obuvi a koženého zboží u náměstí když by se šlo z náměstí na nábřezí měl žlutou výlohu
 
 
Datum: 11. května 2016 18:15
 
 
 
 
Jméno: JiřinCH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Tento víkend (7. a 8. května) se konají čtyři závody fichtlů. Přijeďte si taky zazávodit na Pionýru... http://www.jawa50zavody.wz.cz/kalendar.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:40
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
už je to pryč
 
 
Datum: 15. května 2016 18:40
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 08.09.2024 19:11:10 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu