video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Jawapioner50
IP: uživatel18840
Posl.aktualizace: 09. října 2016 11:27
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 Tu kostku os mitas nikdy nesjedeš
Datum: 09. října 2016 11:27
Jméno: Milan
IP: uživatel18608
 Je ok, lepší v takovej cenovej relaci neseženeš ... taiwan drapák se daleko rychleji sjede a stojí okolo 500 .. Mitas forever
Datum: 03. října 2016 20:07
Jméno: Jarda
IP: uživatel18801
 Chci se zeptat draci, jak vam jede fichtl ve dvou? Mam trochu tezsi pritelkyni, takze kdyz jedeme dva, je to dost bida. Staci i mirnej kopecek o kterym sam skoro nevim, ale s pritelkyni to hned ztrati tah a za chvili musime radit. A vetsi kopce jsou jeste vetsi utrpeni, dvojka toho ve dvou taky zrovna moc neutahne.
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. srpna 2016 19:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 jo, ale simson je konstrukčně docela někde jinde a to jak podvozkem, tak motorem... simson jede už v sérii a pro jízdu do stoupání má obrovskou výhodu ve 4q... a nic nevyvrátíš, protože to, že tobě pojede překopanej fichtl nic neznamená, nebo budeš předělávat všechny pio v republice??  ... možná na to mám až moc skeptickej názor, ale nemůžu si pomoct,,, jet ve dvou za vesnici na houby se nechá a není moc potřeba hrotit, že to nejede, ale jet na tom třeba celodení výlet je prostě sebevražda
Datum: 20. srpna 2016 19:01
Jméno: Jarda
IP: uživatel18801
 Stando me to ve dvou brzdi snad i celkem dobre. Rozhodne to lip brzdi nez to jede, je to presne jak rikas, pritelkyne ma 180/74 a to je holt asi uz dost - zadek se zabori a je po srande, kazdej kopecek je sakra znat. Pokud vyvines nejakej tahavej valec tak by me to celkem zajimalo. Ono to ma jeste jednu nectnost totiz - ve dvou se to musi tocit a ja kdyz mam tak pulku nadrze (mustang) tak to v ni dela uplne silenou rezonanci. V urcitejch otackach to s pulkou nadrze zacne tak strasne drncet a hucet, ze to je malem nesnesitelny. A je to na tuty z nadrze, kdyz vyndam spunt jsou tam vlny jak na mori a benzin lita az ven. Staci dotankovat a je to pryc. Ale je to zrovna v otackach, ktery jsou treba k prerazeni z 1 na 2, kdyz je to trochu do kopecka a jeste navic vzadu sedi zavazi
Datum: 20. srpna 2016 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel18804
 LK : Záleží na úhlu pohledu. Simson jezditelnej ve dvou je,tak proč by pio nebyl. A to že to ve dvou nejede bych v blízký době rád vyvrátil
Datum: 20. srpna 2016 17:58
 Nic si z toho nedělej fichtl je tak pro jednoho. Kdybys ho zatižil na 160 kilo jak je psana nosnost tak to je akorat na rozbití huby. Ja mam mustanga s upravou valce co mi poradil Standa Hrbek
jede paradně ale ve dvou by se mu taky extra moc nechtělo. To viš je to padesatka a tak nemužeme čekat letadlo.
Datum: 20. srpna 2016 14:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 já vim o čem mluvíš, fichtly mám 4,,, jde ale o to, že když už je někdo mermomocí posedlej a chce toho fichtla ve 2 trápit, tak prostě musí přijmout to, že nepojede,,, pokud chce ject, je potřeba změnit stroj,,, jasně, jsou tu nějaký úpravy, který to někam trochu posunou, ale stejně to prostě furt nepojede  ...
Datum: 20. srpna 2016 12:31
Jméno: standa
IP: uživatel18803
 Souhlas. V obou tvrzeních. A když zajdeš ještě dál,tak rovnou mužeš jet autem. Naházíš si do kufru všechnu bagáž,sedíš pohodlně v sedačce,nedrncáš... na fichtlech jezděj totiž jen zoufalý a nebo posedlý lidi  já jsem posedlej
Datum: 20. srpna 2016 9:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 je to prostě malorážka, co od toho čekat? ani motor ani podvozek neni postavenej pro trvalou zátěž dvou lidí....za mě je jediná rada,,, zahoď fichtla a kup si kejvačku,,,, na tý to taky není úplně nejlepší, ale furt asi tak 1000x lepší než ten fichtl... na něm jet delší trasu ve 2 si nedovedu představit...
Datum: 20. srpna 2016 8:53
 Takle při jízdě ve dvou se mi zdá jako slabina spíš podvozek a brzdy. Konkrétně to chce funkční (tvrdší/delší) tlumiče dozadu a hlavně protahnout brzdový bubny na soustruhu a nový pakny. Mě to ve dvou víceméně nebrzdí a zadek je furt posazenej na dorazu..
Datum: 20. srpna 2016 6:54
 Zdar. Jsme na tom s manželkou taky bídně. Já jsem typickej 95kg čech a žena od porodu zůstala taková kulatější 76kg. Úplně seriový to moc s náma nejede. Ale! Válec ve vrtání 41mm (trochu popilovanej) , upravená hlava z j05 ,převod 12/55 a fichtl sice udejchanej a rozpálenej ale ve dvou jede pěkně 55-60 po rovině! Kopce zdárně za dva,něco i za 3,zcela vyjimečně (v lese mezi kořeny) za jedna. Jsem s tim spokojenej. Teď vyvíjim 70ccm motor. První se nepoved,ten se zatim jeví,že pojede rychle  EVO2 bude čistokrevnej tahoun pro podobný využití.
Datum: 20. srpna 2016 6:51
 Dobrý den jak bych mohl vyrazit čísla na štítek.
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. srpna 2016 7:08
Jméno: teritorids
IP: uživatel18757
 starej psaci stroj a kladivo =)
Datum: 19. srpna 2016 7:08
Jméno: honza
IP: uživatel18681
 zkus raznice
Datum: 19. srpna 2016 2:43
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 16:38
Jméno: Jarda
IP: uživatel18775
 Zdar, chci popsat jakej jsem mel dneska zatezovej den meho mustanga. Vyjel jsem si do Valce a on tam probiha nejaky letni festival a protoze je to dost mimo civilizaci, je nejblizsi vlak 6km daleko. A chodi tam spousta lidicek od toho vlaku nahoru do toho Valce, plna silnice. Tak rikam smiluju se a vezmu nejakou holku s krosnou co vidim ze jde posledni jen se plazi. Kdyz ji mijim tak snad i mava stopa. Stavim a rikam pojd vezmu te nahoru i s tou krosnou. Takze nastupuje a jedem, predjizdime ty rychlejsi co sli vpredu a oni mavaj z hecu taky. Takze jsem tam nakonec behem chvile odvez 4 holky kazdou tech 6km a usetril tak kazdy hodku plahoceni. Ale byla to teda makacka - jednak to jsou dost brutalni kopce, ale hlavne vysly na me az na jednu drobnou samy takovy ty vysoky zirafy, na zadech krosnu buhvijak tezkou, takze xohromady 90kg to udela jen to fikne. Jedna mela ty batohy snad 3 (este stan a naky kramy) a byla navic fakt hodne velka, ta kdyz se vsim chudera nasedla zaborila cely kolo do blatniku a uz to sedelo na dorazech, jeli jsme jak ponorka. Kopce pochopitelne jednicka a plnej aby to vubec tahlo  Kdybyste nekdo chtel zatezkavaci zkousku, tak v nedeli budou chodit zase zpatky
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 17:21
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18274
 Ahoj budu dávat rám z pio na pískování a komaxit. Chtěl bych se zeptat jak správně ochránit plochy, které nesmí být poškozené pískováním a barvou, třeba krk řízení nebo závity? Pak bych se chtěl také zeptat jak mám po komaxitu ošetřit přechody mezi komaxitem a holým kovem jestli to mám trochu natřít barvou? A nebo je to jedno. Děkuji za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. července 2016 12:17
Jméno: čzták
IP: uživatel17437
 do závitů našroubuj trochu šrouby aby se neporušili dále ten krk řízení můžeš nechat opískovat ale pak mu řekni až to bude dávat do barvy tak at si to zakrije páskou a žádnou barvu na to nedávej všechno ti udělá v komaxitu opískuje to a pak na to hodí barvu kterou vypálí
Datum: 21. července 2016 12:17
Jméno: Martin
IP: uživatel18719
 Znáte nějakou kvalitní chromárnu v Praze a okolí? Nevadí rámečku tachometru, který jsem musel přihnout abych ho sundal, opětovné ohnutí po nachromování-nepraskne chrom? Jak to děláte vy? Mockrát děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. července 2016 16:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 s chromovnou ti neporadím, já měl věci z 555 v Benešově, ale tam na tom není co zku*vit, tak ok. Kejvačku bych si tam však udělat nenechal... jinak s tím rámečkem, pokud to není z něčeho nesehnatelného, tak je lepší ho koupit novej, nebo rovnou nechat zrepasovat celej tachometr... Protože v domácích podmínkách nez soustruhu a vhodnejch přípravků se ti to stejně nepovede kloudně zapertlovat....
Datum: 08. července 2016 16:02
Posl.aktualizace: 10. července 2016 13:38
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už to bylo
Datum: 10. července 2016 13:38
Jméno: H
IP: uživatel18714
 Zajímaví video jako kdyby tam ten fichtl stál celou věčnost jako ikona starých časů https://www.youtube.com/watch?v=DOcUpIxrp1o nadrž vypadá jak prorezlá
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. června 2016 14:30
Jméno: fix
IP: uživatel16502
 bral bych to hned je to export verze model.roku 63
Datum: 24. června 2016 14:30
Jméno: H
IP: uživatel18718
 j
Datum: 22. června 2016 17:11
 Ahoj
Poradíte čím nejlépe leštit starý zašlý autolak na malých dílech (dvířka z ČZ 502, krytky dvířek motoru atd.) Chtěl bych nějaký podklad pro odstín. Nějakou dobrou pastu a jakej nejlíp kotouč na vrtačku? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. června 2016 20:33
Jméno: martin
IP: uživatel13882
 Ahoj, světle šedá se jmenuje "štěrková", další barvu bych hledal na karoserii pod sedadlem (venkovní strany bývají příliš vyšisované). Na rozleštění - Autopolish na staré laky, obyčejný Sitol, používám i Silichrom.
Datum: 20. června 2016 20:33
 Čau, mám dotaz na Sesu. Byla by možnost poslat balík českou poštou ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2016 4:54
 draci nechtejte to po me,, balik postou ceskou je pro me problem, lebo jase casove na tu postu prostene dostanu ale pokud je to vylucna potreba draka a zaplati predem na ucet a muze cekat max 14 dni na balik,tka pak ano,, sorac ale prosteu me je ppl
Datum: 23. května 2016 4:54
Jméno: Radek
IP: uživatel18685
 Ahoj potreboval bych poradit s tlumici na mustanga. Mam rok 1978 a jsou tam origo tlumice (stribrna pruzina zvenku). Pro jizdu v jednom jsou ok, ale kdyz si prisedne jeste pritelkyne tak nefunguji. Ve dvou si to sedne az k dorazum a bohuzel to se kolo zabori do blatniku a zbyva tak 1 cm a na sebemensich nerovnostech uz narazime. Jsou tam ty origo gumove dorazy na ose tlumice, ale po vymene zadniho plaste (Mitas silnicni) bohuzel dochazi spis ke kontaktu blatniku s kolem, asi jak ma novy a vyssi vzorek. Takze staci abysme projeli dirou anebo si poposedla, zavrtela se na stupackach a tlumice uz to neunesou a dre kolo blatnik - mustang ma kulatej blatnik podle kola. A dival jsem se na vymenu za ty ze zbrojovky jenze s tim je taky problem. Delaji se dva druhy evidentne babetta a pionyr viz tabulka parametru. Lisi se prumerem ok a delkou. Jenze!! Kdyz jsem se dival co mam ja tak na motorce jsou ty delsi a s mensimi oky, coz je ale ta varianta pro babettu. Ta varianta pro pionyra mi tam dat asi ani nejde, musel bych jednak prevrtat diry v ramu na M10 coz je skoda ale hlavne jsou jeste o 8mm kratsi nez ty co jsou tam ted. Takze nasednou dva a stejne to nepojede, ke kontaktu s blatnikem bude dochazet jeste driv (pri mensim propruzeni). Presne na milimetr odpovidaji ty druhe co jsou na babettu. Mam tedy pouzit tyhle? Myslite ze by to pri nejtvrdsim nastaveni zvladli anebo to ve dvou zas pujde na doraz? Pak jeste nejak prizvednout blatnik anebo odlehcit pritelkyni
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. června 2016 8:51
Jméno: péro z kalhot
IP: uživatel16168
 musí být ale z elektronika, z endura jsou větší a pak se ti napíná a povoluje řetěz
Datum: 02. června 2016 8:51
Jméno: Jawa
IP: uživatel18671
 Zkuste tlumiče ze simsona ja je tam mám taky a ok.
Datum: 19. května 2016 20:19
 Zdravím, potřebuju radu, už jsem to tady řešil loni, ale začíná to být aktuální a nikdo mi není schopný přímo odpovědět. Jde o to že chci jet na babettě 207 po Polsku ale babetta nemá SPZ. Údajně být nemusí, podle některých se spokojili vždy v cizině z CZ nálepkou na nějaké tabulce na blatníku, podle jiných zase SPZ být musí, že prý to je v nějaké Varšavské úmluvě!? SPZ sic vystaví na úřadě za nějaký poplatek na počkání, ale vadí mi že bych se jich už potom nezbavil, navíc bych musel na technickou a další věci s tím spojené... Pokud má tedy někdo informace jak to je, byl bych vděčný. Předem díky...
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:39
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 v tvé situaci bych navštívil nebo obvolal několik odborů dopravy a doptal se u nich... ovšem osobně bych pak někde v Polsku nechtěl řešit nějaké problémy, takže bych tu babettu prostě zaregistroval. Dostaneš velkej TP, ORV a značku o rozmětu tuším 8x11cm a žádnou STK řešit nemusíš, protože se na mopedy nevztahuje! Navíc nevidím problém tu registraci po celý akci prostě zrušit, pokud bys chtěl.
Datum: 15. května 2016 18:39
 Zdar chlapi-neznáte v okolí Č.krumlova nějakého šikovného ševce který opraví motorkářské boty???!!Dík za odpověd.
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. května 2016 18:17
Datum: 11. května 2016 18:17
 V okolí krumlova ne ale v Č.Budějovicích byla opravna obuvi a koženého zboží u náměstí když by se šlo z náměstí na nábřezí měl žlutou výlohu
Datum: 11. května 2016 18:15
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:40
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už je to pryč
Datum: 15. května 2016 18:40
Posl.aktualizace: 15. května 2016 18:41
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 už je to pryčč
Datum: 15. května 2016 18:41
Jméno: svjirk
IP: uživatel18644
 Ahoj vsem borcum, \r\nNevim co me to popadlo, ale koupil jsem za nejaky kacky, pekelny stroj, bez papiru, chci ho renovovat. Vzpominky na me mladi. Jel jsem pro nej 150 kilaku, a doma pri rozebirani zjistuji, co mi ti bude jeste stat. No, ale k veci, ma na krku stitek psany v eng. Je to 20, r.v. 1967, stitek a motor souhlasi a motor kupodivu po nekolikatem proslapnuti dokonce vrcel. Jste tu sami znali borci, proto se chci zeptat jak ma spravne ta masina vypadat, kyvka, o te uz vym ze je ta sprav a, tak ten ram asi sedi na ten rok. le co dal, riditka, zrcatko (a),páčky, kohoutek na benzin, tachometr, blatniky, kryt retezu. Poradite prosim, jak presne vypadal kdyz ho vyrobily? Predem vam dekuji za vase reakce.
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. dubna 2016 19:39
 Díky za reakci,
neuvedl jsem to hlavní, já jsem koupil kousek, který není v origo stavu, proto sháním informace a třeba i nějaké fotky, jak by měl vypadat. Na tom mém chybí revmaplechy, jsou jen jedny nebo jsou takové od roku, do roku a pak zase trochu jiné? Nebo třeba řidítka, co vím je několik typů a páčky mají být s objímkama nebo jsou napevno? Kryt řetězu zahnutý, nebo rovný? Na rámu je úplně zdeformované a částečně chybí místo kde má být připevněn pant sedla. ostatně jako na většině pincků. Pant jsem už koupil zde a až přijde tak budu modelovat, jen musím ještě někde sehnat nějaké detailní fotky.
Datum: 17. dubna 2016 19:39
Jméno: Honza
IP: uživatel18646
 Já teď renovuji 20 r 67 s angl.štítkem a než jsem brousil tak jsem si všiml jen toho co bylo jiného že byl nápis jawa 20 podtržený celý jinak tam není nic jiného
Datum: 17. dubna 2016 18:11
 Ahoj, našel by se někdo kdo by měl odvahu na výpravu na fichtlech? Déle jak 4 měsíce? ? Více zatím psat nebudu
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. dubna 2016 18:23
 To je přesně taky můj problém. Odvahu na výpravu mám. Jel bych třeba na 4 měsíce, ale problém je vždy v práci nebo rodině. Takových lidí je velice málo, kteří jsou bez závazků.
Datum: 19. dubna 2016 18:23
Jméno: standa
IP: uživatel18628
Datum: 06. dubna 2016 19:06
 na me nekoukej,, dokud nepujdo udeti z domu,tak mi staci delat jednou za rok na babe na tri dny turu na sr,,, taky mi trvalo nez jsem nasel dalsiho draka co da litr za 3 dny na babe
Datum: 05. dubna 2016 16:34
Jméno: JiřinCH
IP: uživatel17864
Posl.aktualizace: 16. května 2016 17:50
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to už bylo...
Datum: 16. května 2016 17:50
Jméno: adam
IP: uživatel18403
 Čus ,nevíte proč fichtlkráek už neprodává vějířové hlavy na pio ? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2016 18:12
Jméno: standa
IP: uživatel18616
 Jaj. Seženu ti snad výkres. Posledně jsem ji potřeboval snížit a zjistil jsem,že to nejde  ono neni co snižovat, no konec  Až bych potřeboval odlitky ozvu se. Možná na 70ccm. Je to běh na dlouhou trať.
Datum: 29. března 2016 18:12
 jetli chces odlitky uz s dirama,, ta ksi rekny tted  spalovak je jen jeden pac nikdo neudela jinaci
Datum: 29. března 2016 16:17
Jméno: standa
IP: uživatel18616
 A budou mít konečně nějaký kloudný spalovák? A odlitky budou? Standa
Datum: 29. března 2016 15:15
 pac jse na nich maka uz dva mesice, tedy dodavatel, az budou ,tak to zas bude k mani,, pokud mam tucha ze to bude mit vetsi zdrzeni v dodavce, tak to radsi neprodavam,, lebo pak jse jen slibuje kazdym tydnem a to ja nedelam,tedy aspon se snazim
Datum: 29. března 2016 12:20
|
|