video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: Robert
IP: uživatel18505
Zdravím draky,dělám Mustafu a zajímalo by mě, zda není někomu známej přesnej odstín bílošedý barvy použitý na blatnících ? Rok výroby 1981
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. ledna 2016 19:30
Ahoj.Měl bych jeden asi velkej problém.Našel jsem jsem po tátovy TP Jawa 175/356 r.v. 1958.Jenže co si pamatuji,tak ho koupil bez přepisu.Majitel už není a otec taky.Byl jsem na dopravce a tam mi řekli,že papíry nejsou odhlášení a jsou pořád tzv živý.Mě prý nepomohou,protože nemám kupní smlouvu.Mám se zeptat buď tady nebo kdo dělá s veterány.Prosím můžete mi pomoc,jestli by to šlo nějak přepsat na mě nebo to hodit na veterána,popřípadě prodej papíru??Děkuji moc Petr .V
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. ledna 2016 0:27
Zeptám se dědiců a pak dám info.Jinak všem děkuji.
Datum: 09. ledna 2016 0:27
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
Notář nebude drahý - pokud se nepletu, tak se platí nějaké procento ze zděděného majetku. S dědickým rozhodnutím a kupní smlouvou od dědice bude přepis úřednickou rutinou. Otázkou je ochota, resp. vyčůranost dědiců. Kontaktuj dědice a uvidíš, třeba se zadaří...
Datum: 07. ledna 2016 23:48
Jméno: lk
IP: uživatel1217
jinak můj "návod" je popisem reálné situace cca 14 dní staré... protože je v tom ale dost velký zmatek a spousta úředníků si věci dělá po svém, je klidně možné, že by se tvůj případ mohl v některých detailech lišit, to nedokážu zaručit...
Datum: 07. ledna 2016 21:01
Jméno: lk
IP: uživatel1217
takže... Jo, teoreticky to jde, ovšem pouze pokud ti vyjdou všechny následně mnou zmíněné body, ale jak už bylo psáno, je to složitý a bez motorky to nedáš!... Napíšu stručně popis situace: První věc je, že dohledáš dědice po posledním majiteli v TP. S nimi je nutné se domluvit a otevřít dědické řízení (někdo říká, že to stojí majlant, já mám ověřené info, že to vyšlo na 400Kč, ovšem to asi zaleží především na notáři). Pokud je dědiců více, tak se musí určit jedna osoba, které motorka připadne a ostatní ti (resp. té osobě) musí podepsat papír, že se toho vozidla vzdávají. Proběhne to dědickým řízením a osoba, které vozidlo připadlo jde z výsledným papírem na DI. Ovšem pozor, dnes je nutné ještě provést evidenční kontrolu! To dříve u dědictví nebývalo! Pak se do TP zapíší nacionále dědice a následně provedete klasický převod na tebe (to, aby se to napsalo rovnou na tebe již údajně nejde, ovšem to nemám ověřené)... to je snad v kostce všechno...
Datum: 07. ledna 2016 20:58
Jiří děkuji.Zkusím to co se dá dělat a pak napíšu info.
Datum: 07. ledna 2016 18:52
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Pokud je majitel mrtvý, tak s tím ani přes známý nehneš. Kdyby jo, v inzerci by se netoulalo tolik dokladů na mrtvýho... Jedině obnovit dědické řízení. Pokud je to stále v registru, zelený značky nedostaneš, fakticky by to mělo přidělenou bílou i zelenou značku. Údajně existuje varianta ve formě žaloby na určení vlastnictví (ve smyslu mám od toho vše, parkuju to doma deset let, vlastnické právo přechází na mě...), ale chtělo by to spíš známého právníka, který poradí a tady se pak pochlubíš, jak postupovat... Pak je tu ještě varianta provozovat to dále na původní papíry, pokud máš oba TP a SPZtku. Právně to v pořádku asi zcela nebude, v případě zaviněné havárie asi taky nic moc... Co jsem tak na netu pochytil, tak dražší veteráni v ČR již odhlášení se přihlašují v Německu a pak se dělá zpětně dovoz do ČR. U 175/356 se to zřejmě nevyplatí a navíc jsme zase na začátku - dokud je to vedený v registru, tak s tím nehneš. Takže buď bych pořídil odhlášené doklady a udělal si zelené značky nebo bych vzal rám, udělal z toho hnusnou nekompletní motorku a zkusil otevřít dědictví... Ale zadarmo to jistě nebude.
Datum: 07. ledna 2016 18:37
Mám jen TP.Mám tam známý a tak to zkusím u nich,jestli by nevyhledaly pozůstalý a zkusit se pak snima domluvit.Moc Ti děkuji za radu.Petr V.
Datum: 07. ledna 2016 17:05
Jméno: standa
IP: uživatel18485
No šlo a nešlo. Bylo by to složitý. Máš i motorku a nebo jen TP? Pokud jde jen o TP tak to vzdej. Jinak by ses musel obrátit na pozůstalé po původním majiteli,zjistit jestli motorka prošla dědickym řízenim (což asi neprošla),takže by pozůstalí museli znova otevřít dědické řízení,protahnout motorku dědickym řízenim,určí se kdo ji zdědil a ten ti ji pak muže převést ... bude tam lítat určitě nějaká tisícka za notáře,odhadce,dědická daň ... asi bych se do toho nepouštěl,pokud by to nebyli nejací moji známý,protože se tim nebude chtít nikdo zabejvat... ovšem dostat motorku na veteránský papíry znamená uvést motorku do historicky věrohodného stavu,projít testacema,vystavení značek ... i bez renovace moto by to bylo tak za bůra ... na veteránský značkynelze postavit vše,ale to zároveň neznamená ani nutnou renovaci,ale musela by to bejt pěkná patina uloženka,ne vrak,ne nabastlený díly,barva ... Teda asi by nějakej koumák vymyslel i jak to převest ne úplně legální cestou,ale to už chce pomoc od někoho z dopravky kdo poradí kličky,určitě existujou,ale chce to mít známý... ženská na informacích neporadí a babu u okýnka zajímá jen jestli máš potřebný náležitosti k převodu ... a do toho musej bejt plný moci a podobný prohlášení úředně potvrzený což dost zavírá možnosti mimo standartní rámec
Datum: 07. ledna 2016 16:29
Jméno: pionýrák
IP: uživatel16199
Zdar chlapi. Pasují osky kol z pionýra na tatrana 125?
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. prosince 2015 18:44
Jméno: Honza
IP: uživatel18470
Máte zkušenost s tímto stojanem? Když bych to chtěl na 05ku půjde tam? Já tam nevidím dirku pro uchycení pružiny což by mě zásadně odradilo od koupě a je tedy jen pro typ 550 a 555 ale není pro 05 protože ten černý dirku z boku má a co mám ten černý bych hodnotil 100% kvalita a je univerzální ať mám modrý nebo světle zelený moto což u tohoto se říct nedá ten je jen na červený, proto propaguji ten předchozí typ protože ho mám léta odskoušený a nemůžu si stěžovat
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:57
Jméno: standa
IP: uživatel18471
Ahoj. Záleží jaký model j05 máš? Od r.62 do přelomu roku 63/64 byly stojany jako na j555 jen s tim rozdílem,že to mělo takové atypické uložení vinuté pružiny ve šroubu stojanu. Od roku 64 už tam byly normální stojany jako na klasickym pio. Pozná se to hlavně podle kříže. Jinak mezi stojanem z j555 a j05 je rozdíl jen v dirce pro pružinu. Jestli ten nabízenej stojan dirku pro pružinu vedle oka pro šroub nemá tak se tam asi musí dodělat. To ti napoví ten speciální díl s pružinou. Poradíš si.
Datum: 28. prosince 2015 15:57
Jméno: Honza
IP: uživatel18470
Datum: 27. prosince 2015 7:09
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj kluci!
Dotaz nemám, ale chcu popřát hezký svátky hlavně pro standu, kolecko, kerej tadu uš moc nejni, Bakouna, Marquee, Chonga, admina a aj ostatní! Nekeří by měli, gdyž je volno, toš študovat odbornú literaturu nebo skoušet co se dá! Ono se na to časem dojde systémem, pokus omyl, ale chce to trochu přemýšlet a aj skusit sám od sebe! Dotazem a aj perfektní odpovědí se to samo nespraví! To je potřeba udělat rukama! Hodně krásných kilometrú, aby vozidla byly kolama na zemi Vám fšeckým přeje Oskar 2.! Toš tak.
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. prosince 2015 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel18471
Píšu až teď. Velká rodina,hodně návštěv. I já vám kluci přeju vše nejlepší do nového roka !! Ať se daří jak v pracovní tak osobní rovině a na to zdraví se taky nesmí zapomínat
Datum: 28. prosince 2015 15:58
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
Ahoj kolecko! Do Prčic, já sem se chcel optat, esli Ti to mám připomět a vidím, že sem nic nepromeškal, že si nezapoměl! Uš sú aj snězený!
Mě tem rum jaksi na starý kolena víc šmakuje a aj pomohá!!!
Toš tak Oskar 2.!
Datum: 25. prosince 2015 20:45
Ahoj Oskare! Děkuji za přání, též Ti přeji hezké svátky! Děláš letos rumové pralinky?
Datum: 24. prosince 2015 20:39
Ahoj mám dotaz! Vlastním dvoutaktní půdní frézu Siemens k5 z roku cca 1935. Je to super zachovalí kousek, po napojení na flašku (nádrž potřebuje vyčistit) motor naskočil! Dostal jsem ji návdavkem k jiné fréze kterou používám. Jednoduše ta chuděra stará mi doma jen zabírá místo! Takže neznáte někoho kdo má k takovým strojům vztah, nebo kde můžu stroječek nabídnout k prodeji? Určité nechci aby to nějaký "umělec" přestavěl na zahradní trakturek! Prodán ji jen do dobrých rukou, proto ji třeba nechci pověsit na aukro!
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2015 0:05
Jméno: libor1
IP: uživatel18468
zrovna jsem chtěl doporučit stránku nasetraktory, jeden čas jsem tam taky dost chodil
Datum: 22. prosince 2015 0:05
Ahoj,měl bych zájem,zrovna jednu renovuju.Určitě bych ji vzal.Obrázky z renovace na WWW.naše traktory - jednoosé frézy - Siemens Kleinefreze.
Datum: 16. prosince 2015 7:41
Poprosil bych o foto a cenovou představu, díky.
Datum: 15. prosince 2015 8:14
Jasně jsem ze Stvolínek kousek od České Lípy. Případným zvědavcům můžu poslat fotku te frezy.
Datum: 13. prosince 2015 20:14
bylo by dobré taky napsat odkud jsi
Datum: 13. prosince 2015 15:47
Jméno: jawa 22
IP: uživatel18388
Psal jsem tady o problémech s věčně uchcanou svíčkou. Jen mi tak napadlo, že by to mohlo být i špatné gufero, přestože je nové, protože benzín mám zeleně zbarvený díky oleji v něm a to co mi vždy zůstane na svíčce, hlavě i pístu, tak má špinavou jako šmír barvu a dost to kouří. Co vy na to draci?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2016 8:16
Ahoj draku. Pokud jsou gufera nová, tak tomu bych nevěřil, ale kdysi dávno, před cca 40 lety se mi stalo že to sálo olej mezi kartery, tehdy nebyly žádné silikony a těsnění se spíše dělala na koleni, no a špatné utěsnéní karterů mělo za následek tento efekt a zjistíš to kontrolou oleje v převodovce, pokud ubývá a nikde neteče, je to jasný, tak hodně zdaru!
Datum: 08. ledna 2016 8:16
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
Ahoj draku, já to spíš tipuju na špatně seštelovaný zápalko nebo karbec. Jakou máš hladinu? Kdbys pálil převoďák, tak to bude dýmit jako blázen a bude tě to štípat v nose.
Datum: 16. prosince 2015 9:32
Jméno: pepa
IP: uživatel18465
A to je takovy problem nastartovat a ke guferu nastrikat horlavy spray zda vyleti otacky? U spojky se pred tim musi sundat fofrklacek vypustit olej a achodit dekl
Datum: 16. prosince 2015 8:51
Jméno: jawa 22
IP: uživatel18388
Ahoj Draci. Jsem na mrtvici a potřebuji poradit. Mám výbrus 41.50. Sestrojil jsem motor, sešteloval, a nasadil na holý rám a žádný problém, vrčel jako kotě. Tak jsem ho namontoval na pionýra a problém. Dusí se, je uchcaný, svíčka mokrá. Prohodil jsem jinou svíčku, cívku, malý předstih, velký předstih, jiný karburátor a pořád stejný výsledek uchcaný a uchcaný. Svíčku vysuším a pak jde našlápnout na drc, ale v zápětí se udusí. Tak nevím, dnes jsem si s tím hrál od 8.00 až do 16.00. Předem děkuji za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. prosince 2015 12:19
Jméno: standa
IP: uživatel18456
Neumim přesně říct proč se to děje,ale prostě takle velký vrtání chce menší volnoběžnou trysku 35 spíš 32. A pro změnu vetší HT a to 70-72.
Datum: 13. prosince 2015 12:19
Jméno: Jawapioner
IP: uživatel11670
Nemáš díru v plováku,neseká se plovák,moc velká hladina plovákové komory,zavírá plovákový ventil,velké trysky,čistí vzduchový filtr,odtrh na svíčce na 0,4 až 0,5mm.Ještě zkus vyměnit zapalování.
Datum: 12. prosince 2015 22:30
Jméno: pepa
IP: uživatel18454
Toz dej menso trisku
Datum: 12. prosince 2015 10:39
Jméno: Honza
IP: uživatel18453
Mě se to stalo také, sestrojil jsem 05 jelo to ale potom to nešlo do otáček dusilo se to a zalitá svíčka hrabal jsem se v tom 3 dny a potom jsem si na to jednoho pozval aby se mi na to podíval ten mi to sešteloval že jsem odjel celou sezonu bez ladění. Takže potom jsem mohl být nasraný sám na sebe že to neumím ani sladit, přitom dřív jsem si to sešteloval vždy sám ale teď mi to prostě nešlo nevím proč přitom mi svíčka házela ale nešel do otáček a zalejval se a on mi to sešteloval že to normálně jede tak jsem měl asi chybu v odtrhu a předstihu což jsem dodnes nepochopil. Kupoval jsem indukčky svíčky měnil karbecy kupoval plováky atd.
Datum: 12. prosince 2015 7:05
Zdarec shanim brzdove pakny na jawa90.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. prosince 2015 20:02
draku ty nikdo nedela, proste burza nebo inzerat
Datum: 26. prosince 2015 20:02
Jméno: Pionyrem cestou nepolem
IP: uživatel18435
Zdravim, pokud chcete sledovat prubeh nasi cesty k Balatonu nebo nas i nejak podporit, budou samolepky na prodej. Dale videa a fotky z cesty plus ruzne aktuality hodte like a sdilejte diky moc.
https://facebook.com/pionyremcestounepolem/
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. prosince 2015 17:09
Jméno: Honza
IP: uživatel18441
To víte dnes bez dotace ani ránu...
Datum: 04. prosince 2015 17:09
vždyť k Balatonu to bylo nějakých 9 hodin cesty a asi 8 litrů benzínu... odjezd z Olomouce... běžte kluci o vánocích prodávat kapry, za pár dní si vyděláte i na motel aby jste nemuseli táhnout stan
Datum: 02. prosince 2015 18:10
Jméno: Bakoun
IP: uživatel17639
Balaton zase není taková štreka, abych podporoval jezdce koupí samolepky... Takový hezký prodloužený víkend. Taky asi začnu prodávat samolepky. Na jízdu do práce, mám to asi 20km, tak potřebuji podporu! Nechci vás shazovat, výlet to bude určitě super, ale takhle se prezentovat, kdyz skoro o nic nejde. Taky se mi tenhle trend moc nelíbí, cestování na těch našich starých střepech začíná být moc mainstreamový a už se z toho dneska na prdel nikdo moc neposadí. Čest vyjímkám jako P. Suchý apod.
Datum: 02. prosince 2015 16:29
draci je nechci byt vubec vosklivej ale tu dnesni modu s prispivanim na dobrodruzstvi podobe samolepky, rozhodne nesouhlasim, pac jsem byl vychovany s tim ze bez penez do hospody nelez,,, takze pokud chci jet nekam,,tak setrim a dokud nenasetrim, tak setrim stale dal a pripravujise vice detailne na dorodrustvi,,jestli se budou motivacni samolepky mnozit, tak to zkazi celej puvab cestovani jeste cestu kolem sveta pavla sucheho jeste pohopim ale nik je to u me posledni samolepka co tu v kramku prodavam lebo civilizace by sla jeste vic ke dnu
Datum: 02. prosince 2015 9:34
Jméno: Mustang
IP: uživatel17364
Čaute draci a Seso. Měl bych dotaz budou se někdy vyrábět bíle nebo prostě ty světlé bowdeny? Koupil jsem opravdu zachovalého mustanga kde je všechno světlý bowden i lanko tachometru, jenže to plynové je už roztřepené a ještě k tomu ten bowvden už nemá z části prostě ten povlak už je to jenom železo jestli mi rozumíš. Doufám že ano chci ho dát do originálního stavu. Díky za odpověď.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2015 10:23
Jméno: Mustang
IP: uživatel1026
Aha, no mě by stačil ten bowden přehodit lanko je to nejmenší tak kdyby aspoň ten bowden a prosimtě když to mají některé shopy nemohl bys prosím dát nějaký odkaz ? díky moc
Datum: 29. listopadu 2015 10:23
draku,, oni se prodavaji ,, ale jsou to daleko tenci, a me se to prici,,dokud mi to nikdo neprinese pod ruku a nebudeto odpovidat standartni tlousce za ok cenu,,tak fichtl kramek pojede jen v cerne,, sorac draci
Datum: 28. listopadu 2015 23:24
Jméno: lk
IP: uživatel1217
lanka na pio s šedým bowdenem se normálně vyrábějí... mají je v nabídce některé e-shopy i kamenné prodejny... zda je má v plánu nabízet i Sesa netuším...
Datum: 28. listopadu 2015 17:32
Jméno: krmela
IP: uživatel18342
Zdar draci neprodali byste nekdo doklady na 50-05,20,21 za rozumnou cenu? Diky za odpovědi...
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2015 20:47
Jméno: Jarmag1
IP: uživatel17522
Papíry nějaké jsou , ale nevím , co je to rozumná cena .
Datum: 27. listopadu 2015 20:47
Jméno: Parik
IP: uživatel18414
NE
Datum: 27. listopadu 2015 17:16
Jméno: lk
IP: uživatel1217
já ne
Datum: 27. listopadu 2015 13:04
Jméno: skalmistr
IP: uživatel18428
Zdarec borci,nevite nekdo čislo odstinu RAL oranzove barvy na jawu 2O,predem dekuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. listopadu 2015 13:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
přesný ral nenajdeš... večer ti napíšu číslo ralky, která nejvíce odpovídala rozleštěnýmu původnímu laku... ovšem nejlepší je si to nechat míchnout přímo podle org. dílu...
Datum: 27. listopadu 2015 13:07
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel18430
Já si myslím že Jawa nedělala odstíny podle vzorkovnice RAL.
Chce to nějakého zkušeého lakýrníka aby ti dal nějakou stupnici a podle toho nějaký vzorek (pokud máš) tak odhadnout.
Datum: 27. listopadu 2015 10:13
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
Nazdar seso možná budu trošku sprostý ale který ko*ot vymyslel tento "profi" přípravek http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozlisovac_karteru_profi_lozisko222222.html když už něco vymyslím tak to prodávám komplet a dám k tomu šrouby různých délek na různé motory né 4 udrb*é šroubky který jsou člověku kromě pár motoru k hovnu. Takže sorry že ti na to pluju ale když chce člověk rozdělat motor z pionýra tak to aby si koupil svoje šrouby, možná ti to přijde blbé ale asi nebudu jediný kdo je nasra*ý
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. listopadu 2015 22:18
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
ano ,osobně bych takového nic nekoupil,(cena) tenkrát (nevím už jest-li před 27 lety) ale jsem si ho vyrobil sám ,šrouby taky sehnal a slouží do dnes,..................je to předražené a kvalita na p.......
Datum: 28. listopadu 2015 22:18
fuha to me mrzi,,jsi opravdu prvni kdo pise neco takoveho,toto vysli s dilny made in jawa Tynec anebo konstrukcni oddeleni ve strasnicich,, je to presne takove jak se to narysovalo pred 27 lety,,, ale jaky srouby k tom utenkrat bylo to ti nereknu mrzime to ze jsi nasrany je to spis delany na 350 motory nez na pio
Datum: 25. listopadu 2015 20:21
Jméno: lk
IP: uživatel1217
osobně bych taky nic takovýho nekoupil... dřív jsem to řešil jako ty, dneska už mám udělaný tři rozlisovávací desky, se kterejma udělám obě strany panelek, kejvaček, fichtlů, jawetty, stadionu i babetty, v podstatě vše co jsem někdy dělal a pro další motory není problém doupravit... ty prachy bych za to nedal ostatně jako každej člověk, kterej si dokáže poradit jinak (nemyslim sekeru a majzlík! )... jenže pro takový to není určený a každý zboží má svého kupce,,, ale protože je to prezentovaný jako uni nářadí, tak bych u toho osobně šrouby nečekal,,, to je ale jedno, nejsou u toho a tim to hasne
Datum: 25. listopadu 2015 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel18424
Mě by ty šrouby asi nerozhodily,mě by ani nerozhodil ten přípravek,protože vždy jsem si poradil s plocháčem a nebo vinglem,pár šroubů,pár podložek,pár dir vrtačkou a tradá,nekupuju takovýhle bazmeky... zbytečný ... přijde mi kolikrát složitější vyrobit přípravek na natažení kliky nazpátek do ložisek do karterů bez násilí ... rozlisuješ vždy a snadno a v podstatě čimkoliv do čeho navrtáš 3 díry a neohneš to... Když už bych kupoval za takovýhle peníze takovej bazmek,tak bych asi taky očekával,že k tomu bude příslušenství a za ty prachy by k tomu mohla bejt i sada klíčů soráč Seso,je to muj názor ... se tomu docela tlemim
Datum: 25. listopadu 2015 17:17
Jméno: Daniel
IP: uživatel17364
Jako já si dokážu poradit, já si je klidně koupím o to nejde jde jenom ku*va o to že k tomu nejsou a to je extra profi přípravek
Datum: 24. listopadu 2015 22:02
Jméno: lk
IP: uživatel1217
a o co jde? Jen o to, že u toho nejni hrst nějakejch šroubů? To jich doma pár nenajdeš? Co použít ty co v motoru byly? Nebo je takovej problém si koupit 10 ks od M5, M6, M8 s co nejdelším závitem a matičkama jako kontra? Vyjde to na 40 Kč v předraženým železářství? Jak řešíš jiný problémy, když tě vykolejí takováhle banalita, kterou by člověk ani nezaregistroval?
Datum: 24. listopadu 2015 21:21
Jméno: jawaka
IP: uživatel18422
dobrý den chtěl bych se zeptat prodejce jestli by mě mohl poslat poštou cca za 10kč štítek na jawu 20 ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. listopadu 2015 10:25
Jméno: HonzaK
IP: uživatel18434
Nevim jako kde dál Karlosi ale třeba nevzpomenu si teď na jméno za Riegrovou ulice J.Š.Baara je ještě jedna prodejna a tu bych hodnotil hůř na ravo si nemůžu stěžovat
Datum: 29. listopadu 2015 10:25
Jméno: karlos
IP: uživatel14122
HonzaK ...........asi jinej gang ale ravo teda nic moc ale zřejmě si nebyl dál....
Datum: 28. listopadu 2015 22:31
Jméno: HonzaK
IP: uživatel18429
No je lepší pošta taky my to vyhovovalo víc ale co se dá dělat teď už to mám go odjeto jedna sezona tak nemám zase takovou spotřebu dílú a drobnosti beru v ravocb
Datum: 26. listopadu 2015 18:27
Jméno: Jarda
IP: uživatel16502
Lepší pořád dražší pošta než PPL PPL mě skoro odradí od objednávek s fichtlkrámku kdo chce kam pomozme mu tam
Datum: 26. listopadu 2015 10:31
draku sorac ale toto nedelam, pac kdyz to budud delat tak se s toho opicham a ke semu za 10kc ti dneska posta uz asi nic neposle
Datum: 25. listopadu 2015 20:22
Prosim vsehny draky, co maji v planu jet na dovcu na starych splasenych trubkach s trasou vice nez 3000km,, nechte se hlasi povine lebo poslouchat pak,, ze v polsku zacli praskat draty v kolach a v polsku se se poradne zapotilo aby se draty na fichtla splasily,, nebo vyjet kolem sveta a nechat si delat kliku nekde kde bych se bal i ja, nebo si vyjet do ameriky na vylet s pneumatika co nemaji ani značku kvality a pak se divit ze diky usa horku na silnici, se splastu se udelaly harmoniky, nebo jet zamerne kolem sveta a nevymenit si zadni cep vidlice proto se hlaste at moc nezestarnu draci. Pokud nekdo uvazuje,tak je prave cas na pripravu draci,, pac to lepit vse na posledni chvilu jako kaskader na dnepru je fakt brutal. A kdyz se tu registrujete a zacnete poslouchat http://www.kolamadolu.cz/archiv/podcast/ tak brzo zjistite realitu zivota,,, ja bych jel ale jsem uz na to starej a deti daji zabrat
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2015 15:52
Jméno: přema
IP: uživatel13452
letos absolvováno 900km Nový Jičín-Lipno a zpět za 4 dny jízdy, něco jako testovací jízda a kromě 2x upadnutého výfuku a pár vytřesených šroubech v podstatě bez problému. pneu jsem se díval že jsou dva druhy, obyčejné mitasky a potom jedny dražší, zesílené trochu jako fichtlácké... na to lipno jsem jel z jednou náhradní a teď bych asi uvažoval o té zesílené dozadu. ty tlumiče jsem řešil tak dlouho až jsem se na to vykašlal... jsem zvednul blatník na zadních úchytech a bylo to v pohodě. ty nosné trubky vůbec netuším jak myslíš. pojedu z náloží ale samo. zřejmě jen to nejnutnější s tím že všude jsou obchody tak přinejhorším dokoupím. Chtěl bych dojet na Hel a potom podél pobřeží k německo polským hranicím, z tama pak na liberec a domů.vážím cca 70kg a počítám že by to mělo být tak na 10-12 dnů s tím že když se to protáhne klidně na 15 či víc tak je to jedno. Jinak všechno to jsou plány až na červen červenec srpen 2016!!!
Datum: 21. listopadu 2015 15:52
tak preno,, nezapomen jet na pneu sava, poradny tlumice staci made in teiwan, jo a nejlepe privarit k hornim brylim nosny trubky,, jistota je jistota,lebo casto pri prelozeni a nerovnosti vozovky to praska, lebo pojedes s nalozi? kolik vazis? poslko s 1700km je projizdka do ruzoveho sadu kdy jedes a kolik dni tomu obetujes?
Datum: 15. listopadu 2015 21:05
Jméno: přema
IP: uživatel13452
Hlásím se povinně i když to je "jen" cca 1700 km na 207čce po Polsku... myslím že každý kdo někam vyráží obrací každou korunu jestli je opravdu ten díl tak důležitý aby se na tom nedalo jet. Samozřejmě už je mnoho lidí kteří takové cesty absolvovali a správným prostudováním jejich cestopisů se dá určit co se kazí a co ne... stejně tak jak zdravým rozumem rozpoznám věci které jsou spotřební zboží a musím je vzít... to nemění fakt že druhovýroba je bláto a je s tím třeba počítat vždy, ať už na ježdění do práce nebo na cestu kolem světA...
Datum: 15. listopadu 2015 15:30
Jméno: Honza
IP: uživatel18405
No tak já myslím že každý kdo takhle někam vyráží tak má svojí hlavu zná svoje moto tak mě překvapuje že si sami nahodí takový problémy a potom se tomu diví co se vlastně děje. Jen nevím co mají lidi za problémy s kyvkama.
Datum: 15. listopadu 2015 10:35
Ahoj draci. Potřebuji poradit. Stále mi teče (ne moc, špini mi to botu i karoserii) olej ze start páky na pionýru. Koupil jsem i novou startovací tyč i to gumové těsnění s miskou a teče. Různé těsněni jsem si udělal a teče. Jestli máte někdo s tím co dočinění tak prosím, poraďte. Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. března 2016 13:28
Jméno: honza
IP: uživatel18610
ještě k tomu guferu staré těsnění musí pryč gufero nalep na blok - 5mm
Datum: 26. března 2016 13:28
Jméno: nonza
IP: uživatel18610
dej tam gofero 16-30-7 ale musíš odstranit tu pružinku a gufero nastrčit na blokasi5mm
Datum: 26. března 2016 12:19
to znám. Kamarádovi to teklo do boty asi 2000kilometrů jak jsme jeli na můj dlouhý výlet ......nám ale stačilo vyměnit to těsnění
Datum: 08. listopadu 2015 21:24
Jméno: standa
IP: uživatel18387
Vedle řadícího automatu je ani ne milimetrová odvzdušňovací dirka z karteru (hledej) a ta je ucpaná. Propíchni ji. Pokud máš opravdu dobře utěsněnou nakopávačku,tak ten únik oleje ustane.
Datum: 08. listopadu 2015 15:59
Posl.aktualizace: 30. října 2015 22:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18370
Ahoj draci..scháním nějakého schopného fichtla na fichtlcross co vypadá trochu k světu.nevíte někdo o něčem ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2015 22:39
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/893639-50-special.html mohu potvrdit že jede slušně
Datum: 29. října 2015 22:39
Jméno: standa
IP: uživatel18374
Datum: 28. října 2015 20:35
Jméno: Tomáš
IP: uživatel18372
tak to jsem tam nenašel..našel jsem jiný.ale díky
Datum: 27. října 2015 23:17
Jméno: standa
IP: uživatel18371
Na motoinzerci jsem viděl,že někdo prodává hotovou "seriovku" snad za 10 a pak je tam hotovej závodní speciál za 23.
Datum: 27. října 2015 8:34
Chlapi, to že je v naší krásné zemičcce spousta fichtlcupů je známo snad všude. Ovšem já se moc neorientuju. Jezdí se ale nějaké takovéto závody na čistě asfaltovém povrchu? Přece jenom jsem silniční typ a na nezpevněném povrchu jsem poněkud nepoužitelný a nechce se mi předělávat stadiona na motokros
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. října 2015 22:40
http://www.mopedcup.cz/
Datum: 29. října 2015 22:40
Jméno: Marquee
IP: uživatel18373
Ovšem kategorie pro stadiony nemáme
Datum: 28. října 2015 9:00
Jméno: Marquee
IP: uživatel18373
Jasně, co myslíš, že jezdím já? Jezdí se buď na malých dromech mistrovství republiky a k tomu se jezdí ještě zvlášť přírodní okruhy.
Datum: 28. října 2015 8:56
Jméno: standa
IP: uživatel18371
Datum: 27. října 2015 11:00
|
|