www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel3079    
Draci mám parádní teploměr na fíka. Viz link: http://teplomery.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=106 Kapilára jde zamáčknout přímo mezi žebra válce a teploměr jsem jen zachytil na mustangu mezi světlo a brýle (jinak jde pochopitelně uchytit jakkoli dle libosti - má asi 5x5cm). Má jednu nevýhodu a sice, že je jen do 120C ale to jde taky vyřešit. Teploměr jsem namontoval a docela bomba, bohužel rozsah 120C nestačí. Jenže to se dá upravit, jde zespoda velkým imbusem pootočit a tím jakoby seřídit do stupnice - sice už nebude platit aby 80C bylo 80C, ale můžete si ho natočit tak, aby při normální jízdě a běžné teplotě ukazoval někam vzhůru. Já jsem si ho pootočil právě tak, aby když jezdím sám mi na rovině ukazoval někam zhruba rovně nahoru (tam je původně 60C) abych měl prostor vidět jak studenej tak horkej motor. A že to stačí jsem ověřil pokusem ve dvou do kopce - naložil jsem si kámošku jako závaží a vydal jsem se do největšího krpálu který tu máme. Fichtl to ve dvou zvládá za 1 a funí sotva jede takže teplota lezla dál a dál a jelo to míň a míň - no a dolezla někam právě na konec stupnice na jakoby 120C a museli jsme tomu dát oddych už to nejelo. Takže ve chvíli kdy se teplota doplazí na konec teploměru, je čas na pauzu. Jo a jak jsme to zahřáli tak už se nevrací úplně zpátky - zůstane viset kolem 10C což je krásně na levým konci stupnice. Jinak po rovině ukazuje když jedu sám kolem 60C, s ní tak 80-90C. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Že by toto byla forma inzerátu ??? Kupujte ? Smazat ? Či ne?
 
 
Datum: 20. června 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi mi nějak uniká smysl tohohle příspěvku... a co my jako s tim, že ty máš na mustangu silně orientační nic neříkající teploměr, ještě k tomu s rozštelovanou stupnicí? to jako že nepoznáš vadnoucí motor? nebo jaký to má výhody?
 
 
Datum: 19. června 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: a1b2c3d4      IP: uživatel16321    
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na váš názor kolik by mohl mít takovýto fík cenu. Od té doby co jsem ho dal do kupy jsem s ním jel pouze na technickou... http://www.imagehosting.cz/?v=fekal.jpg TP platný - 45 km/h , nový lak, veškeré nové gumové díly ( průchodky, podlážky, gripy, kryty tlumičů...), nová ferodo spojka, elektrika, brzdy, nová všechna lana atd.... Ošetřeno nátěrem na podvozky, výfuk vzatý hlinikovým sprejem + přetřený samovypalovací silikonovou stříbřenkou. Mám k tomu i spoustu náhradních dílů ( včetně lan, spojky,motoru atd...). Pant sedla drží, + při zvednutí drží i sedlo samo aby se dalo v klidu natankovat... Díky za případné názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Na mě to moc dojem neudělalo,s cenou bych byl opatrnej,víc jak 6000 bych ti za to nedal a to bych se kvůli tý stříbřence ještě hodně kroutil a to jen v případě,že by motor šel čistě bez chrastění,cinkání a klepání ... ale za 8 to zkus a uvidíš,prodejný to je ... jen je to prasečina ... kola jdou udělat na 20 způsobů,ale tohle je vysloveně ukázka lenosti ... když už dělat pěkný kola,tak rozplect,vybrousit/opískovat ráfky,nalakovat ráfky (třeba na stříbrno,ale nalakovat), buben vyčistit,protahnout na soustruhu vnitřní brzdnou plochu,nový dráty a niple (investice cca 250,-) ... třeba i vyměnit ložiska (investice 4x 20,-) ... a teda ta nalakovaná zohybaná maska ?? ... tak to na mě celý působí stylem "Aby to jakoby vypadalo" ...
 
 
Datum: 20. června 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: a1b2c3d4      IP: uživatel16321    
Ona trochu fotografie klame jelikož je trochu přesvětlená.. Výfuk jsem chtěl nechat origo, tak jsem to vyřešil takto, ale tak dá se za těch cca 900 sehnat taková ta náhražka.. Ale myslím že jsem viděl i daleko horší kusy i o něco dráž.. ( Nehledě na to že byly bez jakýchkoliv náhradních dílů a v TP měli už 65 km/h). Každopádně díky za názor :-)
 
 
Datum: 19. června 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle se dneska fakt prodává za 8 tis? asi jsem zaspal dobu..
 
 
Datum: 19. června 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
tak 8 tisíc ale být tam chromy tak bych pod 10 000 určitě nešel. BTW ta stříbřenka vypadá fakt hrozně.
 
 
Datum: 18. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Čest chodí sem i TRUSTJAWA(z youtubka)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo byl tu
 
 
Datum: 18. června 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že ne.
 
 
Datum: 18. června 2015 19:12
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Zdar, tak jak už jsem psal zprovoznil jsem 05-tku. Pokusil jsem se "opravit" co bylo nutné. Akorát karburátor byl country. Hledal jsem různě ,ale když jsem ho konečně našel- 800Kč... Tak jsem to čas neřešil a pak mi kámoš prodal 20-cítku a dal jsem si ten karbec na 05-tku(karbec z 20 na 05). Doufám že to nevadí protože teďka jezdí dobře. Napiš co si o tom myslíš... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel16502    
Karbec s-22 měly asi jen do půly roku 64 potom už ne
 
 
Datum: 24. července 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18139    
On karbec z 05 jde i na stadaka to proto jsou v kurzu ja ho koupil v kovosrote za 200 nekompletni a kompletace vysla na 700,,zas man vse nove...jinak kdyz ti to chodi tak proc ne posledni 05 to snad i mely tento karbec a plastovy cistic...ktery doporucim poridit i tobe ...papirovi filtr je vhodnejsi pro zivotnost vybrusu nez sitko..
 
 
Datum: 16. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Čau draci, zrovna jsem zprovoznil Jawu 05 a chci se zeptat jestli musím nastavovat předstih, odtrh, zapalování a tak(když mi to jezdí dobře). Kdyžtak mi napište Zdar... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: conny      IP: uživatel18151    
Souhlas se všemi. A pamatuj si zlaté pravido servisáků: Neopravuj co není rozbitý!
 
 
Datum: 20. června 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Tryska se čistí tehdy, je-li bordel v benzínu, nebo nechce jet. jestli že to jede jak má tak do toho nešahat
 
 
Datum: 16. června 2015 16:37
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Díky a měl bych radši profouknout trysku(z karbecu) ?
 
 
Datum: 16. června 2015 7:02
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Pokud nebude na pístu šlupka karbonu tak bych na to nesahal. V případě, že to startuje na první našlápnutí a táhne dobře tak není co řešit.
 
 
Datum: 15. června 2015 23:06
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar draci jsem začátečník a chci se zeptat jakej je rozdíl mezi Jawa 20 a 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2015 0:15
 
 
 
 
Jméno: liban      IP: uživatel18155    
jawa 20,byl bran jako skutr s plechovymi kryty nohou,jawa 21,byla oznacovana jako sport21,jako by zavodni,motory stejne,samozrejme byli i do lehcich terenu!
 
 
Datum: 22. června 2015 0:15
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/ :-)
 
 
Datum: 16. června 2015 14:02
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Díky takže se dají skombinovat součástky?.
 
 
Datum: 16. června 2015 6:58
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jawa 20 řidítka měli tvar čistého T nižší profil ///// 21 měli kloub a byly vyšší + zahnuté (byla i hrazda). 20 má revmaplechy + naháněč vzduchu ///// 21 nemá revmaplechy. 20 má na kříži upevněny revmaplechy ///// 21 má z kříže vedeny stupačky 21 má užší prsíčka Jinak je to stejný
 
 
Datum: 15. června 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) Nevíte někdo,kudy se pojede letošní spanilá jízda Příbram? Furt hledám a nemůžu najít. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2015 21:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17419    
jaky je rozdil mezi ojnicema na B210 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnic_sada_207_210_sr.html a touto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_207_210_c_k_r22.html jen to ze ta prvni je slovenska vyroba? v cem je ta druha horsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
První je SK ojnice, už na pohled je robustnější a máš k ní pístní čep (malovýroba - vyšší cena). Druhou máš standartní poměděnou CKR ojnici, kterou dnes montují do každé druhé motorky, "lepší odvod tepla". Viděl bych to tak, že CKR bude lepší, protože má víc jehel na spodním ložisku a je to osvědčená klasika.
 
 
Datum: 15. června 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: Jiřin      E-mail:      IP: uživatel17864    
Pojďte si zazávodut na Pionýru na motokrosové trati v TRUTNOVĚ ... http://www.jawa50zavody.wz.cz/trutnov.htm odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 12:28
 
 
 
 
Jméno: Přemysl      IP: uživatel13452    
Draci dotaz, budou pružiny v 210 pasovat na babettu 207?Případně jsou tužší než origo 207kové?Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
Pokut nemas pruziny venku tak bych rek ze to bude stejny 207 je holt o 10 let starsi a byva vimackla...
 
 
Datum: 07. června 2015 23:23
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
ahoj,prosimvas nevite někdo kdy bude nejaka motoburza ve stredoceskym kraji? popripadne kousek dal (jsem z Berouna) chtěl bych poridit babettu 210 co nejlevněji ,dam si ji do poradku . Otazka pro zkusene motoburzisty,za kolik se zhruba prodavaji babbetky 210 na burzách? klidne i vic jete :-) Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18112    
Nekdy ted se blizi termin burzy sedlcany stroj tam mel prekupnik ja ho jen poznal i podle toho ze s tou babetou tam mel vodou chlazeneho mustanga ...burza bude nekdy ted v cervny
 
 
Datum: 06. června 2015 12:08
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
Pepo mohl bys mi na nej dat prosimte kontakt? Ma nekde inzerat(cenu),nebo je to nejakej bokovej kseft? Diky
 
 
Datum: 05. června 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: josef      IP: uživatel18112    
Sedlcany jeden prekupnik tam ma zelenou 210 s kosikem po borcovi co 43 let opravoval jawy ..na vzhlet nic moc ale jinak ok
 
 
Datum: 05. června 2015 18:05
 
 
 
 
Jméno: Honda248      IP: uživatel9812    
Zdravím všechny, poradíte mi jak seřídit zadní brzdu na ČZ 175/487?. Zda stačí přitahovat křídlovou matku na táhlu od pedálu nebo přitáhnout klíč od brzdy jimž táhlo prochází? Díky :-)\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Na bubnu uděláš vzdálenost čelistí(těsně pod škrtáním)a na pedálu krok(delší-kratší)jak ti bude vyhovovat.
 
 
Datum: 05. června 2015 15:03
 
 
 
 
Jméno: marty      IP: uživatel18109    
zdarec,mam dotaz ohledne Babetty 210,chtel bych se zeptat jestli ma babeta radit plynule prokluzem,nebo skokove zaradit i skokove podradit. Dela mi to prave prokluzem ale byli doby kdy to i skocilo tak az to skoro skublo . Vsechno mam u spojek perfektne odmasteny a olej netece. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. června 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Když rostočíš za jedna ubereš a dvojka tam klidně skluzem skočí je to naprosto OK!A skokově to někdy dělá i mně-podle toho kde ji parkuju.Hlavně venku vlhkost teplota atd...Z garáže jde krásně klidně do skluzu a drží.Když venku tak seká a seká!!!Zdá se to jako úplná hovadina ale fakt je to tak.
 
 
Datum: 10. června 2015 21:01
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel16118    
Zdravím draci , je možné že když mám ČZ 125/476.01 aby byla z roku 1975 ? Totiž kdekoliv hledám tak se údajně vyráběly do roku 1974 , a kam mel tento export původně namířeno ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: _Pavel_      IP: uživatel18129    
Na štitku i v papirech je 75 , a export to je , mam kulatou nadrž , hlinikovy rafky atd atd ....štitek ani neni psany cesky
 
 
Datum: 12. června 2015 10:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
A to ze masinu vyrobili v 75 beres kde z tp? Anebo stitku?Jinak bych v tom export nehledal jedna 125 z 2200 ktere jeste maji tp a sou v registru spolecne s tou moji?
 
 
Datum: 07. června 2015 14:58
 
 
 
 
Jméno: arza      E-mail:      IP: uživatel18099    
Zdar zabijáci!!Prosím o radu na Babetu 210.Motor mi nejde za plynem od spodku ale jak tukne vrch je ok.Karbec vyčistěn trysky atd...výfuk i loleno ok.Jehla ok.Vzduch seštelován Svíčka nová Fajka neprobíjí.A prostě nejde za plynem!!!!Poradte prosím už fakt nevím!!!!Dík Filipes odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18103    
Tezko soudit za me velkej predstih skuz nekam hnout statorem.
 
 
Datum: 30. května 2015 14:26
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel18087    
Zdur. Neviete niekto o nejakom fichtlzraze, kde a kedy? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2015 15:15
 
 
 
 
Jméno: Kondor      IP: uživatel17806    
Čus,teď v sobotu 6.6.2015 je FICHTL sraz ve Všelibicích u Českého Dubu. Více na http://www.hcracing.cz Kondor
 
 
Datum: 28. května 2015 15:15
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jawa Pionýr ve filmech 6 !> https://www.youtube.com/watch?v=S2i5aJT1-7I odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: MEKENZÍ      E-mail:      IP: uživatel7978    
TÝÝÝÝ VYBORNĚ ZDENDO !
 
 
Datum: 01. června 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18039    
Dobrý den, pořeboval bych vědět jaký mají průměr šroubky co drží hliníkové lišty na zadním blatníku u pionýra? DÍKY odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2015 13:08
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
katalog ND, věc tak užitečná a tolik lidmi nepoznaná... M3x10
 
 
Datum: 26. dubna 2015 13:08
 
 
 
 
Jméno: Jiřin CH      E-mail:      IP: uživatel17864    
Mám za sebou první letošní závod. Tentokrát jsou na videu "bohužel" jen dva jezdci. Zbytek jsem nechal za sebou... https://www.youtube.com/watch?v=-3zPTCwjwJM odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. dubna 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj Jiřin Ch! No tak jak dycky, Ti musím poděkovat za to, že si mě udělal velkú radosť, že si sem dal video. Dúfám, že v tem budeš pokračovat! Hodně úspěchú v dalších závodech!!! Toš tak. Oskar 2.!
 
 
Datum: 18. dubna 2015 10:08
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jde nějak rozdělat tachometr z pionýra a dostat se ke ,,kilometrovníku" ? Rychlost ukazuje, ale nepočítá ujeté kilometry, dokonce naopak asi po 3 km na něm bylo o 1km méňě. Jestli to jde rozdělat, co tam bude špatně? Díky :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. dubna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: udo      IP: uživatel12351    
Sklíčko na tachometru je připevněno kroužkem který je zapertlován -zaohybán za hranu pláště tachometru.Malý šroubovákem to musíš rozohýba ,pak vyndáš rámeček,sklo a nakonec vytočíš matici na spodku tachometru '
 
 
Datum: 19. dubna 2015 9:35
 
<  4  5  6  7  8  9  10  11  12  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 16:58:40 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu