www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Dan      IP: uživatel7691    
Zdar draci chci jse zeptat jaké by jste mi doporučili obutí na čz 175/477. Mám ji na normální ježdění. Samozdřejmě si i rád naklopím nějakou tu zatáčku, tak bych chtěl poradit nějaké dobré a cenově dostupné gumy. Momentálně tam mám Mitas h-03, a té moc v zatáčkách nevěřim kvůli tomu jak vypadá. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. července 2015 23:59
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Na ČZ jsem jezdil Metzeler ME22, drzely jak zidovska vira, jen zadek se celkem rychle sjel. Neco kolem 10k km.
 
 
Datum: 21. července 2015 23:59
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18212    
Heidenau
 
 
Datum: 21. července 2015 8:36
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Čest, tak jsem koupil dalšího fichtla(20-cítku) a snažím se ho zprovoznit... Nádrž jsem vyčistil, dal jsem tam ten svorník, nějaký ty kravinky atd. Mám ale problém, "vynechává" mi motor. Myslím si, že je to svíčkou, ale nevím-jiskru háže pěknou... Prosím napište mi čím to je... Jo ještě jedna věc, seženu na fichtl krámku Stupačkový kříž a táhlo s pedálem zadní brzdy? Díky a Fichtlu Zdar... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. července 2015 11:39
 
 
 
 
Jméno: Petr Bašta      IP: uživatel18208    
Když už jsme u těch motorek, zkoušeli jste někdy hrát něco s tématikou motorek? :-D já teda takové hry docela hraji, ať už je to MotoGP na PC, nebo třeba slot-angels/ je to taky dobrá hra :-D trošku jiná, ale dobrá odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: Petr Bašta      IP: uživatel18208    
Zde je odkaz na slot angeles http://automaty-zdarma.com/slot-angels/
 
 
Datum: 17. července 2015 13:58
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel14632    
Zdarec mám takový dotaz renovuji babettu 210 rv .1986 a nevím RAL barvy chtěl bych tam dát tu tmavě modrou ale budu vděčný za jakoukoliv barvu co se používala ten rok děkuji vám odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: mirdas      E-mail:      IP: uživatel18170    
Ahoj. Sháním víko prední brzdy na pařeza 550. Nemáte někdo . Díky Mirdas odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 19:53
 
 
 
 
Jméno: karel      E-mail:      IP: uživatel17740    
hledam ucasniky zajezdu do chorvatska na fichtlech najde se nekdo? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Zar      IP: uživatel18196    
Kdy , kudy, na jak dlouho a za kolik jel bych na 99%
 
 
Datum: 11. července 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
Kedy sa chystáš ???
 
 
Datum: 02. července 2015 1:16
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už to mám za sebou. Kdyby jsi potřeboval něco poradit tak napiš. :-)
 
 
Datum: 01. července 2015 22:21
 
 
 
 
Jméno: jawak 210      IP: uživatel12231    
Ahoj vím že to sem nepatří ale kolik muže mýt cenu čínská ATV 110 4t ? Manuál žádnej automat motor chodí pěkně ale rám je hodně ošklivě vařenej tak jsem ale koupil drží to tak sem neřešil jináč vše OK co to muže mít za cenu ? PS bavilo mne na tom jezdit asi tejden na jawu nedám dopustit a tak se toho chci zbavit nevím co za to díky moc všem a ješte jednou se omlouvám že to sem nepatří ... Na internetu jsem koukal ale nějak sem k ceně nedošel odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel14122    
15 cka je asi moc,....rám ošklivě vařenej,foto jsem neviděl ale myslím tak max 7 snad jo.....
 
 
Datum: 27. června 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18164    
Když nevim co za to,tak vycházim z toho za kolik jsem to či ono pořídil,kolik jsem do toho zainvestoval za opravy a to je částka pod kterou nemužu jít ... já bych tak optimistickej s tou cenou nebyl,fakt pěknej čínskej pitbajk se dá sehnat i pod 10 tisíc ... viděl jsem i takový horší stavy za 5-7 tisíc ...
 
 
Datum: 27. června 2015 16:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Tipuji okolo 15 tisíc. Zkusil bych se zorientovat podle 125 pitbiků.
 
 
Datum: 26. června 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Nevím si rady kadyma má vést lanko zadní brzdy u pionýra typu 20 s revmaplechama. Poraďte prosím někdo kudyma má vést od bubnu k čemu přes co atd. Moc by mě pomohlo kdyby mě to někdo detailně vyfotil jak to má být. Nemůžu na to přijít jak to má být. Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18162    
Rudo nevím jak to myslíš. Já možná měl napsat ,že jsem to přichytával podélně na kyvku za motorem - pod tu spojovací tyč - na každou stranu se nechal volnej ohyb a fungovalo to .... měl jsem to i různě prostrčené jak píšeš ty a to se mi neosvědčilo ... musí to bejt spodem ,jen takový volný esíčko pod kyvkou a to funguje.
 
 
Datum: 26. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
v připadě že to přichytneš tak to skřípneš a nebude se ti vracet lanko.
 
 
Datum: 25. června 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Lanko zadní brzdy u J05 byla moje noční můra. Kdybych znova pořizoval j05 nebo j20 tak to předělam a dam tam železný táhlo. Co mohu doporučit,tak lanko o síle normálního lanka jako je na zadní brzdě u j21/23 a to lanko si přizpůsobit aby mělo možná co nejmenší ohyby a bylo co nejkratší (origo lanko je dlouhý že nevíš kam s nim). Pak si ho přichytneš zespoda na kyvku dvěma zdrcpáskama.
 
 
Datum: 25. června 2015 6:25
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Proste to prostrč od záchytu k díře mezi kyv. vidlicí a rámem potom to vem tou dírou co je v zadní stupačce a pak rovnou k brzdě. podmínka je akorat že to lanko musí být VOLNÝ (jinak se ti nebude vracet brzda) a nesmí dřít o zadní kolo.
 
 
Datum: 24. června 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Čau draci jen takovej blbej dotaz, takovej ten "dlouhej" "šroub" kterej "drží" válec a hlavu válce-je velkej problém když ho tam nemám? Seženu ho na Fichtl Krámku? Díky za odpověď... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, samozřejmě že to vadí, když tam ten šroub (svorník) není, tak ti bude podfukovat hlava a asi i válec a pionýr ti nepojede. Jinak toto je to, co potřebuješ http://www.fichtlkramek.cz/nahled/sroub_m6x112_valce.html a když už budeš kupovat novej svorník, tak kup rovnou všechny nové, takže celkem 4 ks ;-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar darci, to byste nevěřili jaký jsou ty svíčky od BRISK šm-jdi. Vy to nakopnete, jezdíte, pak dete na sváču a když se vrátíte a chcete se dál projíždět tak vám to nechytne... Tak sem tam dal tu cca ORIGO svíčku a jede to jak švýcarský hodinky... Napište, jestli jste to tak měli taky... FICHTLU ZDAR... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18160    
Přidám se taky. Jestli máš problém s Briskama tak už jedině parafínovou svíčku a zapalovač. Nevíš co píšeš. Svíčky Brisk jsou nejvíc blbuvzdorný svíčky po starejch Palkách (a ty se už moc nevyskytují). Nakup si svíčky Denso ,NGK nebo Bosch za dvoj až trojnásobky ceny a až zlikviduješ tři svíčky po kilu za jedno dopoledne ježdění po poli,tak poznáš ... naopak vzhledem k tomu,co se dá dnes pořídit,tak Brisk jsou nejvíc odolný proti ulití ... na NGKáčku bys jezdil 10 minut s bohatou směsí a jak by zčernala a nachcala se tak by byl konec ... brisku v nejhoršim oškrábeš nožem a opálíš zapalovačem a jede se dál ...
 
 
Datum: 25. června 2015 6:55
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na fichtlu jsem ji rok nevyndával, a to jezdím dost .. ono taky stylem 1 km jedu, pak přestávka (s otevřeným kohoutem) a pak zas chvíli jedu v kombinaci s nahovno seřízeným motorem dá svíčce na prdel docela dost ..
 
 
Datum: 23. června 2015 16:05
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a to říká borec, kterej se ptá, jestli vadí, když mu chybí svorník na válci... s briskama nemám absolutně problém s žádným z mejch deseti samohybů, tak asi tak... jasně že je to nastavením směsi a zapalování, jen máš prostě štěstí, že to PAL-ka ještě zkousne
 
 
Datum: 23. června 2015 12:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To je ono... furt někdo brečí jaky sou brysky na ho.... a přitom si neumí seřídit ani vzdálenost elektrod na svíčce a o zapalování raději vůbec nemluvím.
 
 
Datum: 23. června 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel16252    
s brisk to chyta nadherne jen musis priklepnout elektrody na cca 0.5mm jinak ti to dela to co pises
 
 
Datum: 23. června 2015 7:14
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A to bys nevěřil, jaký jsou ty svíčky od BRISK výborný. Jezdím na jednu BRISK svíčku už několik tisíc kilometrů a pořád šlape jako hodinky. V autě jelikož mám LPG, tak mám taky svíčky BRISK určené na LPG a taky šlapou výborně... Podle mě budeš mít špatně nastavenej karbec (jako většina lidí, co mají problém se směsí nebo se sváčkama) a svíčka se ti prostě ulila. Je pravda, že PAL svíčka na to není tak háklivá, jako dnešní svíčky (proto ti to jezdí), ale BRISK je do pionýra asi to nejlepší, co dnes koupíš. Když by sis koupil NGK svíčku, tak tu uliješ párkrát a můžeš ji vyhodit... :-)
 
 
Datum: 22. června 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Fuha draci, tak dlouho jsem rejpal do expedice http://www.jedeme-daleko.cz aby jeli radsi po sve ose a tim aby nevynechaly bratry Slovaky s cele te slavne expedice, nez aby pouzili pro prepravu autovlak praha-kosice. Az jsem se v nocnich hodinach v praci s prepracovani ci co prijit s neuvazenou nabidkou, ze kdyz daji zbohem autovlaku, ze je osobne vyprovodim do kosic na me legandarni dva pade co dofunela pred sedmi lety, kdy jsem s ni spolehlive randil na slovaci s rafi:-) A oni to na potvoru hned bez vytacek brali. U dve pade jsou uz pavuciny ometene a kdyz docela pist mlati ve vysokych tockach tak ty kosice to pokori,,, ale nevim co mam ocekavat od tich 700km s dneprem s hnaci sajdou,,, kdo ma a neb kdo mel dnepra, tak bych rad poprosil o malou napovedu zda to pojedeme dva dny a nebo tri dny :-) trasa je primaa to bez dalnice http://www.mapy.cz/zakladni?planovani-trasy&x=16.9893573&y=49.2765134&z=8&rc=9hChxxXvtO9xYCTxRHI.&rl=Praha&rl=Ko%C5%A1ice&rp={%22criterion%22%3A%22fast%22%2C%22toll%22%3A%22free%22}&ri=0 opustak ja jsem dostal opustak od rafi max na 4 dny,lebo pak to doma veme pevne do ruky malej sesa a pak se deji veci odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. června 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak nakonec voza dostanou opozdene a tak aby nestali na miste a cekaly,, a tak vemou opacny smer polsko, litvu, rusko,, a tka sesa nejede do kosic :-) ale prace na jawce state pokracuji :-)
 
 
Datum: 28. června 2015 22:43
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18039    
Zdar draci , dá se nejak docílit pololesklého akrylátu ? Protože se mi nelíbý jak se leskne jak psí kulky a na jawě se mi to nelíbý. dík za odpověď odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. června 2015 6:02
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18152    
Aha,tak to potom nemužu sloužit... já mam poctivě udělanej lak syntetikou,stříkal mi to kluk co umí,žádnej mazal a lak mam pěknej,po cca 5 letech jsem zatim nezaznamenal,že by nějak "nevydržel" ... to je ale věc každýho ...
 
 
Datum: 21. června 2015 6:02
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel18039    
Akorát že ta nic nevydrží :-(
 
 
Datum: 20. června 2015 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Nastříkej to syntetikou .....
 
 
Datum: 20. června 2015 12:35
 
 
 
 
Jméno: Jan      IP: uživatel3079    
Draci mám parádní teploměr na fíka. Viz link: http://teplomery.eshop-zdarma.cz/index.php?s=product&id=106 Kapilára jde zamáčknout přímo mezi žebra válce a teploměr jsem jen zachytil na mustangu mezi světlo a brýle (jinak jde pochopitelně uchytit jakkoli dle libosti - má asi 5x5cm). Má jednu nevýhodu a sice, že je jen do 120C ale to jde taky vyřešit. Teploměr jsem namontoval a docela bomba, bohužel rozsah 120C nestačí. Jenže to se dá upravit, jde zespoda velkým imbusem pootočit a tím jakoby seřídit do stupnice - sice už nebude platit aby 80C bylo 80C, ale můžete si ho natočit tak, aby při normální jízdě a běžné teplotě ukazoval někam vzhůru. Já jsem si ho pootočil právě tak, aby když jezdím sám mi na rovině ukazoval někam zhruba rovně nahoru (tam je původně 60C) abych měl prostor vidět jak studenej tak horkej motor. A že to stačí jsem ověřil pokusem ve dvou do kopce - naložil jsem si kámošku jako závaží a vydal jsem se do největšího krpálu který tu máme. Fichtl to ve dvou zvládá za 1 a funí sotva jede takže teplota lezla dál a dál a jelo to míň a míň - no a dolezla někam právě na konec stupnice na jakoby 120C a museli jsme tomu dát oddych už to nejelo. Takže ve chvíli kdy se teplota doplazí na konec teploměru, je čas na pauzu. Jo a jak jsme to zahřáli tak už se nevrací úplně zpátky - zůstane viset kolem 10C což je krásně na levým konci stupnice. Jinak po rovině ukazuje když jedu sám kolem 60C, s ní tak 80-90C. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Že by toto byla forma inzerátu ??? Kupujte ? Smazat ? Či ne?
 
 
Datum: 20. června 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
asi mi nějak uniká smysl tohohle příspěvku... a co my jako s tim, že ty máš na mustangu silně orientační nic neříkající teploměr, ještě k tomu s rozštelovanou stupnicí? to jako že nepoznáš vadnoucí motor? nebo jaký to má výhody?
 
 
Datum: 19. června 2015 22:42
 
 
 
 
Jméno: a1b2c3d4      IP: uživatel16321    
Zdravím, chtěl jsem se zeptat na váš názor kolik by mohl mít takovýto fík cenu. Od té doby co jsem ho dal do kupy jsem s ním jel pouze na technickou... http://www.imagehosting.cz/?v=fekal.jpg TP platný - 45 km/h , nový lak, veškeré nové gumové díly ( průchodky, podlážky, gripy, kryty tlumičů...), nová ferodo spojka, elektrika, brzdy, nová všechna lana atd.... Ošetřeno nátěrem na podvozky, výfuk vzatý hlinikovým sprejem + přetřený samovypalovací silikonovou stříbřenkou. Mám k tomu i spoustu náhradních dílů ( včetně lan, spojky,motoru atd...). Pant sedla drží, + při zvednutí drží i sedlo samo aby se dalo v klidu natankovat... Díky za případné názory odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18148    
Na mě to moc dojem neudělalo,s cenou bych byl opatrnej,víc jak 6000 bych ti za to nedal a to bych se kvůli tý stříbřence ještě hodně kroutil a to jen v případě,že by motor šel čistě bez chrastění,cinkání a klepání ... ale za 8 to zkus a uvidíš,prodejný to je ... jen je to prasečina ... kola jdou udělat na 20 způsobů,ale tohle je vysloveně ukázka lenosti ... když už dělat pěkný kola,tak rozplect,vybrousit/opískovat ráfky,nalakovat ráfky (třeba na stříbrno,ale nalakovat), buben vyčistit,protahnout na soustruhu vnitřní brzdnou plochu,nový dráty a niple (investice cca 250,-) ... třeba i vyměnit ložiska (investice 4x 20,-) ... a teda ta nalakovaná zohybaná maska ?? ... tak to na mě celý působí stylem "Aby to jakoby vypadalo" ...
 
 
Datum: 20. června 2015 12:26
 
 
 
 
Jméno: a1b2c3d4      IP: uživatel16321    
Ona trochu fotografie klame jelikož je trochu přesvětlená.. Výfuk jsem chtěl nechat origo, tak jsem to vyřešil takto, ale tak dá se za těch cca 900 sehnat taková ta náhražka.. Ale myslím že jsem viděl i daleko horší kusy i o něco dráž.. ( Nehledě na to že byly bez jakýchkoliv náhradních dílů a v TP měli už 65 km/h). Každopádně díky za názor :-)
 
 
Datum: 19. června 2015 14:49
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
tohle se dneska fakt prodává za 8 tis? asi jsem zaspal dobu..
 
 
Datum: 19. června 2015 8:18
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
tak 8 tisíc ale být tam chromy tak bych pod 10 000 určitě nešel. BTW ta stříbřenka vypadá fakt hrozně.
 
 
Datum: 18. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Čest chodí sem i TRUSTJAWA(z youtubka)? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. června 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: dragoun ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo byl tu
 
 
Datum: 18. června 2015 20:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslím že ne.
 
 
Datum: 18. června 2015 19:12
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Zdar, tak jak už jsem psal zprovoznil jsem 05-tku. Pokusil jsem se "opravit" co bylo nutné. Akorát karburátor byl country. Hledal jsem různě ,ale když jsem ho konečně našel- 800Kč... Tak jsem to čas neřešil a pak mi kámoš prodal 20-cítku a dal jsem si ten karbec na 05-tku(karbec z 20 na 05). Doufám že to nevadí protože teďka jezdí dobře. Napiš co si o tom myslíš... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. července 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: Mira      IP: uživatel16502    
Karbec s-22 měly asi jen do půly roku 64 potom už ne
 
 
Datum: 24. července 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18139    
On karbec z 05 jde i na stadaka to proto jsou v kurzu ja ho koupil v kovosrote za 200 nekompletni a kompletace vysla na 700,,zas man vse nove...jinak kdyz ti to chodi tak proc ne posledni 05 to snad i mely tento karbec a plastovy cistic...ktery doporucim poridit i tobe ...papirovi filtr je vhodnejsi pro zivotnost vybrusu nez sitko..
 
 
Datum: 16. června 2015 10:39
 
 
 
 
Jméno: krmela      E-mail:      IP: uživatel18136    
Čau draci, zrovna jsem zprovoznil Jawu 05 a chci se zeptat jestli musím nastavovat předstih, odtrh, zapalování a tak(když mi to jezdí dobře). Kdyžtak mi napište Zdar... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. června 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: conny      IP: uživatel18151    
Souhlas se všemi. A pamatuj si zlaté pravido servisáků: Neopravuj co není rozbitý!
 
 
Datum: 20. června 2015 18:35
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Tryska se čistí tehdy, je-li bordel v benzínu, nebo nechce jet. jestli že to jede jak má tak do toho nešahat
 
 
Datum: 16. června 2015 16:37
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Díky a měl bych radši profouknout trysku(z karbecu) ?
 
 
Datum: 16. června 2015 7:02
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Pokud nebude na pístu šlupka karbonu tak bych na to nesahal. V případě, že to startuje na první našlápnutí a táhne dobře tak není co řešit.
 
 
Datum: 15. června 2015 23:06
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Zdar draci jsem začátečník a chci se zeptat jakej je rozdíl mezi Jawa 20 a 21. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. června 2015 0:15
 
 
 
 
Jméno: liban      IP: uživatel18155    
jawa 20,byl bran jako skutr s plechovymi kryty nohou,jawa 21,byla oznacovana jako sport21,jako by zavodni,motory stejne,samozrejme byli i do lehcich terenu!
 
 
Datum: 22. června 2015 0:15
 
 
 
 
Jméno: thenevsova36 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/ :-)
 
 
Datum: 16. června 2015 14:02
 
 
 
 
Jméno: krmela      IP: uživatel18136    
Díky takže se dají skombinovat součástky?.
 
 
Datum: 16. června 2015 6:58
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
Jawa 20 řidítka měli tvar čistého T nižší profil ///// 21 měli kloub a byly vyšší + zahnuté (byla i hrazda). 20 má revmaplechy + naháněč vzduchu ///// 21 nemá revmaplechy. 20 má na kříži upevněny revmaplechy ///// 21 má z kříže vedeny stupačky 21 má užší prsíčka Jinak je to stejný
 
 
Datum: 15. června 2015 23:03
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Čau :-) Nevíte někdo,kudy se pojede letošní spanilá jízda Příbram? Furt hledám a nemůžu najít. :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2015 21:56
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel17419    
jaky je rozdil mezi ojnicema na B210 http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnic_sada_207_210_sr.html a touto http://www.fichtlkramek.cz/nahled/ojnicni_sada_207_210_c_k_r22.html jen to ze ta prvni je slovenska vyroba? v cem je ta druha horsi? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. června 2015 23:37
 
 
 
 
Jméno: Ruda      IP: uživatel17710    
První je SK ojnice, už na pohled je robustnější a máš k ní pístní čep (malovýroba - vyšší cena). Druhou máš standartní poměděnou CKR ojnici, kterou dnes montují do každé druhé motorky, "lepší odvod tepla". Viděl bych to tak, že CKR bude lepší, protože má víc jehel na spodním ložisku a je to osvědčená klasika.
 
 
Datum: 15. června 2015 23:37
 
<  5  6  7  8  9  10  11  12  13  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 12:40:30 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu