www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18200    
zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
 
 
Datum: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      E-mail:      IP: uživatel18204    
než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
 
 
Datum: 14. července 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
 
 
Datum: 14. července 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
 
 
Datum: 14. července 2015 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
 
 
Datum: 14. července 2015 15:01
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.04.2024 12:59:31 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu