www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel9157    
Zdravím, \r\n\r\nnastavoval jsem a nastavoval, až mi od pusy začala lítat slova sprostá, jak kdybych dlažbu pokládal... \r\nNakonec jsem byl schopen nastavit vzdálenost kontaktu kladívka na tloušťku cigaretového papírku pro předstih od HÚ 1,6 mm +-0,1mm\r\nAvšak za cenu, že odtrh je jen 0,2mm zhruba.\r\n\r\nProto se Vás, co už jste se pronadávali ke zdárným výsledkům ptám, zdali více vadí špatně nastavený předstih (třeba 4mm od HÚ) - předpokládám, že dřívější příchod jiskry pro větší spal. prostor -- menší tlak, změnší "sílu na kole", nebo jestli více vadí špatný odtrh - kvůli kontaktům(si myslím) ???????????\r\n\r\n\r\n----------------------\r\nJak jsme postupoval:\r\n----------------------\r\nJawa 50/20 1967 :-) \r\n\r\nPůvodní postup - než jsem začal cheatovat s kladívkem..\r\n\r\n1. Píst do HU, nastavení 0,45mm - kladívko..\r\n\r\n2. Šuplerou 1,6mm od HU\r\n3. Povolení statoru a otáčení s ním hlava nehlava.. 0,05mm se mu při odtrhu 0,4mm nechtělo však.\r\n\r\nZa rady a typy Vám budu moc moc vděčný, nerad bych se pronadával do pekla :-D \r\n\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. srpna 2016 8:32
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: klikar ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Docela se divim že Standa a čz je ochotnej ten tvuj výblitek číst a dešifrovat a ještě se namáhat ti radit. PROBOHA!!!!! PIŠTE JAKO LIDI.....
 
 
Datum: 05. srpna 2016 8:32
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18762    
Důležitý je,kdy se začne kladívko otvírat - tzn.předstih. Odtrh určí,kdy se kladívko zas zavře. Pro tebe je podstatný aby kladívko začlo otvírat (0.05mm) asi 1,6-1,9mm před HU (používam hodnoty k 1,9mm) a aby bylo otevřený do HU. Dál tě to nezajímá... 0,2mm na kladívku je dost málo,bude jiskřit. Buď ti něco šmajdá,máš sjetou vačku a nebo pertinax na kladívku či blbě usazený zapalování. A nebo to děláš nějak blbě. Já kladívkáče nastavuju oko vidí a vždy to je v mezích.
 
 
Datum: 28. července 2016 6:59
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Postup ,vyjedeš s pístem do horní úvrati . Na kladívkách nastavíš, pomocí měrky velikosti 0,4, odtrh. Nyní otáčíš rotorem proti směru hodinových ručiček ,dokud píst nesestoupí na vzdálenost 1,6 mm. V tomto okamžiku by mělo dojít k rozepnutí kladívek. Pokud k tomu nedošlo, povolíš dva šroubky statoru a statorem pootočíš vlevo. Jestli došlo k rozepnutí kladívek dříve, pootočíš statorem vpravo. Pokud se ti nepodaří nastavit předstih ,může být opotřebená vačka a nebo křivé kontakty přerušovače. Také mohou hrát roli špatná ližiska na klikovém hřídeli.
 
 
Datum: 28. července 2016 6:57
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.09.2018 3:51:17 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu