www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj poraďte prosím. Mám nastavený předstih 1,9 a když jedu můj testovací kopec se studeným motorem, tak ho vyjedu bez problémů za 2, ale když je zahřátej po cca 10. km jízdy tak ani náhodou. svíčku používám N15C kontakty nastaveny z výroby, výbrus a ložiska C3 staré cca 10 let. Oproti klukům z gangu mi jede parádně, jen mě trápí ta myšlenka, že umí jet i líp, Letos jsem si pořídil tyristorové zapalování ale je to stejné jen na dvojku vyjedu výš. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. července 2019 19:45
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Matouš_KH      IP: uživatel19564    
Tohle mi dělalo když to foukalo mezi valcem a motorem - vyřešilo to utěsnit vazelínou aby to nesálo falešnej vzduch jak se ty 4 dlouhý šrouby roztáhnou
 
 
Datum: 29. července 2019 19:45
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Trysky jsou normálně tady v krámku... https://www.fichtlkramek.cz/nahled/2082.html a https://www.fichtlkramek.cz/nahled/20722.html
 
 
Datum: 24. července 2019 18:10
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Díky za rady. O víkendu jsem se vrátil z dovolený na fichtlech a problém s výkonem zahřátého motoru jsem vyřešil hlavní tryskou 71. S tyristorem táhne mnohem líp i v nízkých otáčkách, na trojku jsem vyjel mnohem dál než kluci s vape ( oni měli vyšší celkové otáčky tak byli rychlejší pokud jsme jeli oba za dva nebo na jedničku). kde koupím volnoběžnou trysku 32 a 35 ? zatím jsem nic nenašel.
 
 
Datum: 08. července 2019 9:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je to přesně jak píše standa. Měl jsem taky bohatou směs, nepomohla ani nová volnoběžná tryska, koupil jsem tedy trysky 32 a 35 a nakonec to jede nejlépe s tou 32. Za studena musím motor asi tu půl minutu turovat, jinak zdechne, ale pak už jede jak má, ale hlavně i když je po jízdě rozpálený, tak startuje na jedno našlápnutí, okamžitě reaguje na plyn a motor i líp jede!!
 
 
Datum: 06. července 2019 21:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19584    
Vysoká hladina v plovákové komoře. Možná už moc rozrýpaná volnoběžná tryska. Každopadně má bohatý volnoběh,chce ochudit,takže hladinu níž a pokud to nebude stačit,menší volnoběžku (35 či 32). Pak pojede parádně. Dobře seřízený pio v podstatě nedrží volnoběh a prvních cca 20-30 sekund ho musíš pobrnkávat aby nezdech,po ohřátí již vše funguje,drží teplý volnoběh,nezdechá,nezahlcuje se horký v kopcích. Ať se daří. Standa
 
 
Datum: 28. června 2019 9:13
 
 
 
 
Jméno: agregatos ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem zapoměl, že teplej nedrží volnoběh.
 
 
Datum: 26. června 2019 14:57
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2019 19:13:02 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu