www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím, Kamarad ma pionýra ale nejde nám seštelovat předstih, Furt je moc veliký. Zapalovaní 20W. Nejde už pootočit více nemuže být někde chyba ve statoru ? předem děkuji za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. srpna 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Měl jsem kdysi ten samý problém a byl opotřebovaný ten pertinax na kladívku, s novým kladívkem bylo štelování předstihu úplná pohoda... ;-)
 
 
Datum: 22. srpna 2015 21:42
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuju, tohle mně vůbec nenapadlo
 
 
Datum: 20. srpna 2015 22:38
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Nemáš sjetou už vačku,nebo pertinax na kladívku. ;-)
 
 
Datum: 20. srpna 2015 18:54
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha draci,, je mi to jasny, zanedbavam tu vsude kde to jde ale snazim se aby to vse fachalo i za cenu, ze rodinu tak trochu zanedbavam,, s novinkama je to za pet :-( cekam jen na impuls,, kazdopadne jak se dily maji: doletel po mori kotejner s Taiwanu, vse jde min o 10% nahoru. Vyrobce tlumicu a dilu na moto v Breznici skoncil a cele se to tam stehuje na jiné místo a tak tlumice se dopodaji a urcite bude na nejaky cas smites,, ale tlumce s taiwanu bych rekl ze jsou lepsi a hlavne levnějí :-) co je nejvetsi prusvich se jmenuje vyroba vyfuku,, lebo brusici nejsou a to je nejvetsi prus,,,, takze vyfuky surove nou problem ale na finalni dil bude mit strasnyyyy cekacky,,, co dal?sem rad ze tuhle garaz zvladam :-) jo a prej bude levnejsi benal, to jsem zvedavej na jak dlouho :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 1:08
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18253    
taky bych mel zajem o uran 235 v plny palbe.
 
 
Datum: 11. srpna 2015 1:08
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do tyhle plecky nedelam,musis nekam jinam draku,sorac
 
 
Datum: 07. srpna 2015 5:56
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Zdravím Vás. Scháním uran 235. Pokud možno, tak rovnou obohacený. Nebude náhodou skladem ??? Je to docela poptávané zboží a hlavně mám strašnej problém ho někde sehnat....
 
 
Datum: 06. srpna 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18200    
zdar draci mám problém z jawkou 175/356 motor je po go do posledka jezdila bezsebemenších problému ale těd to začlo tak divně plácat nejde to do plného výkonu svíčku jsem skoušel předstih také a furt to samý už fakt nevím děkuju moc za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Na poměr 1:33 by to mělo ject v pohodě. Pokud máš na ojnici u pístu klasický pouzdro, tak bych s tím poměrem 1:40 byl opatrný. Osobně jsem na poměr 1:33 jezdil s tou 175 až do nedávné odstávky kvůli pořízení 350 bez žádných problémů. Jinak to, že je to po generálce neznamená, že se ti nemohlo něco podělat. U pionýra jsem špatně namontoval simerink u kliky, který se následně prodřel a motor přešel na diesel palivo a jak jsem v té době ještě moc rozumu nepobral, tak jsem i několikrát sudaval válec kvůli připečeným kroužkům. Zkus se podívat na olej v převodovce jestli nemizí. Zkus ten poměr a uvidíš, kousnout by se to nemělo, v nejhorším začne zvonit pístní čep trochu dřív než je zdrávo.
 
 
Datum: 16. července 2015 8:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      E-mail:      IP: uživatel18204    
než toto začlo tak jezdila krásně jak z výroby klidně i 100km/h a z vejfuku olej nekapal a těd kape podle mě to blbě taky spaluje co myslíte má přejít na normální poměr 1:40 na 5L těd sem dával abych to kapku zalej 1:30 na 5l přeel bych na 1:40 ale bojím se aby se nehrizla :/
 
 
Datum: 14. července 2015 19:41
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
simerinky ani přidřený to není klika je nová píst taky říkám dál sem Go :-)
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
Děkuji za radu ztra jetšě zkusím ten olej mě taky napad jak sem udal motor tak sem dával víc oleje do benzínu a už mám najeto 650km tak sem si taky myslel že by to mohlo být tím no a když vitočím dvojku a jednotku uplně na plno tak to dělá jako kdyby to byl omezovač zítra skusím co jste mi tu řekl
 
 
Datum: 14. července 2015 19:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Jestli vynechává tak bych to tipoval na jedno, případně kombinaci - malou vzdálenost elektrod na svíčce(nebo bordel na ní), bordel na kladívkách(pokud si je ale čistil a namazal, ignoruj), zaoxidovanou kabeláž(nebo nějakej přechoďák, uvolněnej spoj, průraz někde na vyskovým napětí atd..,), příliš bohatá nebo chudá směs(poloha jehly v kraních polohách, nesázím na tohle), zadrhávající, přicpaný nebo netěsnící plovák(motor se stále "utápí", nebo "dochází benzín" + přívod paliva), ucpaný sání(myší hnízdo, jinak mě se stále samovolně přivíral "sytič" - startovací přívěra), trysky nebo nějaký kanálek v karbeci. voda v benzínu. Jinak u mých strojů se vyskytuje závislost na oleji v benzínu. Při více jak 1:33(např. 1:25) mi jisté stroje dělají obdobné skopičiny, přičemž jiným uživatelům ne(záhadu jsem řešil několikrát a nenašel jsem žádné racionální vysvětlení), mezi mými stroji je i stejné moto co máš ty. Osobně nejvíce sázím na přicpanou palivovou soustavu, případně moc oleje. Nakonec už jenom extrémy v motoru, kde mě napadá netěsnící hlava(popř válec-kartery, nebo kartery mezi sebou, simerinky). Připečené kroužky nejspíše nebudou(střílel by pod kliku a do sání).
 
 
Datum: 14. července 2015 17:15
 
 
 
 
Jméno: Jawa 175/356      IP: uživatel18204    
do výfuku ani do karburátoru nestřílí prostě jako kdyby vynechával jiskra ale svíčka je dobrá indučka kabel fajfka předstih už sem delal asi storkrát kladívka dobré kondík
 
 
Datum: 14. července 2015 16:25
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Při bližší specifikaci problému bych dokázal pomoci lépe, ale takhle vařím z vody. Tím plácáním myslíš střílení do výfuku nebo do karbece(případně jen pod kliku, že se "dusí"(hlavně vyšší otáčky))? přidřený kladívka(ano, musí se občas namazat), přicpané trysky, přívod paliva, vzduchový filtr, připečené kroužky, vystřelený simerink u kliky, kouslé brzdy, atd... bohužel, to cos napsal je dosti nedostačující popis závady vzhledem k rozsahu možných problémů, napiš víc a zkusím poradit přesněji.
 
 
Datum: 14. července 2015 15:01
 
 
 
 
Jméno: pijos      IP: uživatel18191    
Ahoj draci. Mám problém se svým pio 21. Po zahřátí, když ho nechám třeba 2-3 minuty blafat na volnoběh se mi po přidání plynu začne dusit a střílet až nakonec zdechne. Jinak když s ním jedu a nenechám ho nikde blafat na volnoběh, tak necuká a tahá pěkně a svíčka je cihlová. Po volnoběhu a následných zmíněných problémech je svíčka černá a mokrá a i po vyčíštěníé svíčky ho za boha pár km nemohu dostat do otáček. Svíčky jsem zkoušel i jiné. Svíčka n15C, karbec vyčištěný, jehla na druhém zářezu. zapalování: odtrh 0,4 a předstih 1,6 mm...Čím by to mohlo být? Děkuji za pomoc ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pavel      IP: uživatel18202    
Nenechávej ho blafat neni to čtyřtakt musí jet tohle bylo když se mladej učl jezdit v ulici pořád černá svíce.
 
 
Datum: 14. července 2015 12:50
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
nastavit hladinu v plovákovce a předstih rovné 2mm!!!!!
 
 
Datum: 09. července 2015 19:57
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Taky jsem měl stejný problém.Jsou 2 možnosti buť provrtáš vzdušní kanal v karbecu na 0,9mm,nebo si koupíš menší volnoběžnou trysku.Já sem si koupíl radši menší volnoběžnou trysku,nechtělo se mě vrtat karburátor,kdy se prodávají menši trysky. ;-)
 
 
Datum: 09. července 2015 14:12
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar chlapi, mustang 23 škube, vynechává pouze z kopce! Na rovině pouze na jednotku..nelze jí vytočit jinak než jízdou do kopce to táhne jako blázen, nejvyšší otáčky 2 a 3 jsou dosti nestabilní a při jízdě z mírného kopečka motor vynechává klidně 5s dokud není rovinka nebo nezpomalím pod střední otáčky (daného převodu) trysky čisté, volnoběh drží, za studena jde nakopnout.. prosím podaďte, nevím čím to je jestli to nestíhá zapalovat z kopce nebo co.. zítra mám jet fichtlcup. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zlepšilo se to nastavením předstihu :-) takže pro všechny komu to z kopce vynechává poladit předstih...až do extrému od současný polohy
 
 
Datum: 12. června 2015 22:44
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte jaký předstih se dává na 05 že v příručce starý je 2,7-3 mm a v nový je 2,3-2,6 mm, přitom myslím že obě varianty měly karbec 15. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. června 2015 10:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18132    
To bude Jirko asi omyl,pleteš si to s j20,21 .... tohle je j05 ... kompresní poměr má asi 7 : 1 .... tam nemužeš dát předstih 1,5mm ....
 
 
Datum: 13. června 2015 10:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Čtu si tvůj problém pořádně-výměna kliky čepu atd...nemá vliv na posunu pístu!!!!!Dej tam předstih jak jsem ti psal 1,5-max.2mm mašina bude ostřejší!!!!!!
 
 
Datum: 12. června 2015 15:41
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18099    
Předsth dej menší tak 1,5 max-2mmMašina bude ostřejší a ne líná jako prase!!!!!!!
 
 
Datum: 12. června 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18117    
Hodnoty okolo 2,5mm jsou reálné,do detailu bych to nepitval,je to fuk ... jestli je motor po výměně kliky a stále blbě jede tak muže bejt blbě složenej... přípravky nebo kladivo?
 
 
Datum: 08. června 2015 6:21
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18116    
A co zabeh ? Jinak predstih se steluje jak to jede ne kolik nameris
 
 
Datum: 07. června 2015 17:21
 
 
 
 
Jméno: hanz5005 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jde mi o to že co na to mělo vliv že ho zmenšili že od doby co jsem udělal go kliky tak mi to nejede na mých 2,85mm válec je 05 po výbrusu klika má nový čepy a co se změnilo je ojnice tak jestli kvůli tomu? 7e mi to nechce jít pořádně vytočit tak to ne a ne to seřídit strávil jsem u toho celou neděli
 
 
Datum: 07. června 2015 17:09
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      E-mail:      IP: uživatel12291    
POMOC ! Už jse jistě napsalo mnohé a já jsi myslel, že mě JAWA 50 nemůže školit, když jsem udělal 2 motory gsxr1100, pár babbet a simsonů. Ale opak je pravdou. Mám po GO motor, a řeším 2 problémy: 1. Motorka nestartuje, po roztlačení jede "nahoře" spíš na plné přidání plynu, volnoběch mám na doraz, jinak chcípá. Od spoda se to dusí. Jinak nestartuje ani teplá. Udělal jsem karbec, hladinu, čištění všech kanálků a trysek. Jehla na 2.zářezu, benzín teče dostatečně z nádrže, výfuk čistý, všechny spoje dotaženy. Já myslel na zapalování nebo moc paliva. 2. Zapalování dle několika návodů. V manuálu se píše, že odtrh se nastaví v HÚ na 0,35mm, vrátím píst o 1,6mm zpět a vložím měrku 0,04mm (tu používám já). Ta by měla volné klouzat. Neklouže li, pootáčím statorem. Jenže pak mám odtrh v největší možném místě 4mm (ne v HÚ) jak to někteří radí. Když nastavím odtrh v jako maximální vzdálenost na 0,4mm mám při -1,6mm před HÚ kládívko (pertinax) 0,6mm od vačky a nepomůže otáčení statoru. Tak jak to má být:-) HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. května 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      IP: uživatel12291    
No dneska jsem to znova kontrloloval, poněvač jsem pro jistotu vyměnil gufero na klice. Už mi to na 15 pokus chytlo, jelo to lépe, ale ještě to není ono. Vyměním i to na druhé straně. Kolík a vačka jsou v zářezu, jestli je original nevím. magneto nešmajdá. Když dělám předstih tak nejvyšší bod odtrhu je někde za HÚ cca asi 10mm. Aby to vůbec jelo tak to dělám opačně. Nastavím polohu zážehu 1.7mm a kladívko spojím s vačkou, přičemž mám mezi kontakty vloženou měrku 0,04m.Otáčím statorem tak aby šla měrka volně posunovat.
 
 
Datum: 08. května 2015 12:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18064    
Napadaj mi dvě věci 1) je vačka v zářezu a magneto na kolíčku - tzn je v HU pertinax kladívka na vrchu "zubu" vačky kus za náběhem? Je vačka správná? Neni z pařeza? Ta je jiná ... 2) nešmajdá ti magneto? Je správně nasazené a nemlátí se klika v ložiskách s nadměrným vaklem?
 
 
Datum: 07. května 2015 17:07
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
Čau draci, mám problém s tím , že mi vačka nedrží na rotoru, protože se mi uštípnul ten klínek co ji tam drží ve správné poloze. Dalo by se to nějak opravit nebo musím koupit nový rotor ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
A mohl by rotor z jawy 05 dělat neplechu ve 30V zapalování ? Ale je mi divný, že mi to dřív jezdilo v pohodě.
 
 
Datum: 14. dubna 2015 17:56
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18007    
Nektere pio tam meli klinek vw tvaru L. Tak si zapiluj
 
 
Datum: 14. dubna 2015 2:55
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na tu vačku v podstatě nic krom pertinaxu kladívka nepůsobí... v klid stačí vačku nasunout v takový poloze, aby byla drážkou tam, kde byl dřív aretační zub a stáhnout to společně s rotorem k čepu klikovky...
 
 
Datum: 13. dubna 2015 18:37
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
zdarec draci,potřebuji poradit s vynecháváním motoru,motor krásně chytá, jede v nízkých i vysokých otáčkách,ale prostě když přeřazuji třeba z 2 na 3,tak motor vynechá po přidání plynu se zase chytne,tohle dělá ,i když jedu z kopce. mohlo by to být aj svíčků mam tam N15C,přemýslím že by jsem tam dal N14C nebo N17C.a ještě mě napadlo že by to mohlo být i ve směsi,bud chudá nebo bohatá,ale svíčka je krásně vypálená do cihlové barvy,prostě nevím co s tím takže děkuji za všechny vase rady dík. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste me napada neperes tam velkej kvalt kdyz to je studene? Prec jenom u me div nesnezi a tozn ze na to fichtlu ujedes 5 6 kilaku nez se ohreje a karburatorovi motor v zime kucka no
 
 
Datum: 17. března 2015 20:55
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
I na vape muze byt predstih zle...viz otazka o par radku vis...ale spis ti odesla svicka ...jak padnou otacky neda to tak jasnou jiskru...ale nechal bych 15 14 ...17 je tak do nizkokompresni babety a do fichtla do minusovych teplot jak se to ohreje musi to jet i se 14
 
 
Datum: 17. března 2015 20:49
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel17345    
mam tam Vape,jinak dík za tu odpověd.
 
 
Datum: 17. března 2015 20:35
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Jeste se optam dokazes mi rict kolik mas predstih? Nastavoval jsi ho jak?
 
 
Datum: 17. března 2015 16:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17946    
Zacal bych menit veci od svicky fajfky vn kable...treba z fungujici motorky problemu muze byt vice a od svicky se to nejlip meni...slo by zacit i od zapalka ale...ta jednoduchost tam neni...neopomen i na kontrolu kabelaze ...te od motoru
 
 
Datum: 17. března 2015 16:23
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zduř mam dotaz když nastavuju předstih a odtrh tak co nastavim dřív ??? mam pocit že odtrh když je kladivko při otočení válce nejdal od sebe tak na 0,45 a potom předstih na 0,05 když je válec 1,6 mm před horní uvratí ale nejsem si jistej tak dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
ono na tom karbu z pio není zas až tolik možností lazení...
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli karbec fungoval dobře a čistíš ho pouze preventivně tak bych s ničím kromě toho volnoběhu nehýbal. Jinak pokud historii karburátoru neznám, tak ho vždy nastavím na tabulkové hodnoty a pak za provozu lehce doladím.
 
 
Datum: 03. ledna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hoši dik me to pak je uz jasny diky video navodum jen mi nebylo jasny co první tady se vždy muzu spolehnout a kdyz rozeberu karbec na vyčištění musím ještě něco mimo volnoběhu nastavovat? Radši at vim co a jak hladinu umím a volnoběh skusim jen musím mít zahřetej motor
 
 
Datum: 02. ledna 2015 23:00
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
z logiky věci samozřejmě odtrh... pak pootáčenim statoru musíš najít takovou vzájemnou polohu, kdy je na kladívku tich cca 0,05mm (přesnější by byl el. obvod s žárovkou) a při tom píst v požadovaný vzdálenosti před HÚ...
 
 
Datum: 02. ledna 2015 22:10
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
První vždycky odtrh.
 
 
Datum: 02. ledna 2015 21:50
 
 
 
 
Jméno: jen-da      IP: uživatel17736    
Zdar draci. Veselé Vánoce!\\r\\nNemůžu nastavit předstih na čz 175.501. Odtrh jsem nastavil na cca 0,05mm. Ale s předstihem se dostanu na cca 12 mm a více před horní úvrať. Méně mi tam nejde, protože to jsem už na dorazu těch dvou šroubů na zapalování. Předstih by měl být asi cca 3,2mm, nevím přesně, ale to můžu točit se zapalováním jak chci, ale jiskru mi to háže od 30 až 12 před horní úvratí. Co je špatně? Vačka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh bybch dal v rozmezí 3,5mm-4mm.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 15:50
 
 
 
 
Jméno: jen-da      IP: uživatel17736    
Děkuji moc, nastavil jsem odtrh 0,4 a už to jde nastavit jak potřebuji. Nevíte někdo kolik má mít skutr čz 175 předstih? je to válec se dvěma výfuky, má dynamostartér.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím. Odtrh 0,05mm není správně, možná je chyba právě zde. Nastavuji ho cca 0,4mm při největšim otevření kladívek.
 
 
Datum: 25. prosince 2014 10:38
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Ahoj Draci! Dotaz od zacatecnika. Stadion S11, na volno běh krásne přede, jak tam dam jedničku a snažím se rozjet, klesne výkon a chcipne :-( jezdil krásne po repasi a pak tohle. Odtrh, predstih??? Diky moc! A pěkné Vánoce. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. prosince 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel14025    
Moc diky!
 
 
Datum: 10. prosince 2014 20:34
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17708    
Bordel v karburátoru. Nejspíš ucpaná tryska.
 
 
Datum: 10. prosince 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17653    
Zdravím!mam stadiona S11tku a potřeboval bych poradit s nastavením předstihu.Jeden den jsem jezdil...vše bylo ok....pak druhý den sednu,nastartuju ujedu 30m a začne to bouchat do vyfuku.Nastavuji ho tímhle způsobem:Nastavím odtrh,(když jsou kladívka nejdál od sebe) zkoušel jsem nastavit na 0,3 0,35 a pak na 0,4.Šroubovákem najdu HÚ,vložim šupleru změřim HÚ,chci nastavit třeba na 2.9 takže na šupleře přidam +2.9 mm pak pootočim jemně rotorem aby se píst dotknul šuplery.Pak začne to mordování ... otočim statorem plně vlevo,dotáhnu vložim měrku 0,05 mm mezi kladívka a měrka plandá ...pak otočim plně do prava,dotáhnu stator(rotor taky zajistím) aby se nehýbal,vložim měrku a zase šíleně plandá ........předstih můžu nastavit v rozmezí cirka 3.9 až asi 7mm....kladívka jsem dal tedy nové,ale stejně když to chytne tak to bouchá ve výfuku.....jedině sjetá vačka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      E-mail:      IP: uživatel12291    
No vačka sjetá nebude, ten pertinax ji neopotřebuje :-) Ale řeším to samé. Myslel jsem, že už vím vše, ale asi ne. Prostě si myslím, že je blbost radit, že v maximální poloze kdy vačka odtlačí kladívko má být 0,4mm. v knize Jawa 50 v návodu to píšou že se to měří v horní úvrati!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jinak to mám jak ty, buď odtrh 4mm nebo se mi po nastavení na 0,4mm kladívko v poloze -1,70mm před HU ani nedotýká vačky a to je nové!! Tak jak to je???
 
 
Datum: 05. května 2015 18:36
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17653    
Ahoj,klinek drzi jako o zivot :-)..domaci vyroba ;-) ....tak jsem vse delal podla oka a na poprve to chytlo.Nechal jsem to nejakou dobu bezet a v pohode....jde to krasne za plynem.Uvidim az se s tim poradne projedu,zda se ten predstih nehybne.Snazil jsem se delat vse presne a jak tak koukam tak je doopravdy lepsi experimentovat,takze dekuji moc za rady :-)....Ted jsem si jeste vsiml,ze rotor ma vuli...konkretne je vule mezi hlinikem a tou vackou.Nyty jsou povoleny...je to asi desetina milimetru.Mam to resit?....jeste bych se zeptal na prepeti...kolik namerite na vyplem svetle? Ja tam mam ve vysokych otackach napeti kolem 25 V...mam koupit novou civku?nebo postavit regulator?
 
 
Datum: 07. listopadu 2014 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jarmak1      IP: uživatel17522    
Stržený nebo vypadlý klínek na klikové hřídeli na kterém je nasazeno zapalování ?
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 20:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17651    
Když to takle zlobí,tak bych na to šel mým osvědčeným způsobem. Oko vidí. Vim že u stadiona oko vidí vždy jen v otvoru,ale i tak to napoví. Koukni co se tam během jedné obrátky děje,odkdy dokdy je kladívko sepnuté,kdy otvírá,jak moc otvírá a hlavně kde a jestli velmi pozvolně nebo skokově... muže být skoro kulatá vačka a nebo naopak kope rotor/klika ... pokud kope klika (či lítá v ložiskách) tak napřed vyřeš uložení kliky ... jinak neni až tak podstatný kolik přesně kladívko otvírá ,ale kdy otevře a pak aby otevřelo dostatečně. Jestli střílí do výfuku,dej na kladívko víc a baj oko si to pak natoč statorem,aby to začlo otvírat tak uprostřed náběhu vačky ... čísla nejsou podstatný ...
 
 
Datum: 06. listopadu 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Když vezmu zapalování z 05-tky tak pootáčením celého zapalování se šteluje předstih. Posunováním druhého kontaktu kde doléhá kladívko se nastavuje odtrh. Tak na co je posunování vlevo a vpravo té destičky kde je kladívko, kondík a prachovka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. října 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17622    
Kolečko děkuju že si měl ty nervy a přesvědčil mě. Nakreslil jsem si to a vskutku máš pravdu. Sorry za tak dlouhý vlákno.
 
 
Datum: 11. října 2014 17:20
 
 
 
 
Jméno: Oskar 2.      IP: uživatel14145    
Ahoj kluci! Taky sem v mládí nastavoval enom pomocí destičky. Ono to nejak jelo. Potom sem se dozvěděl jak se to opravdu má seřizovat. A tú iskrú se dalo zapálit zrovna uhlí! HI!HI! Aj sem to sem chtěl napsat hneď, ale tak jak kolecko bych to nedokázal vysvětlit, toš sem rači byl ticho! Toš tak.
 
 
Datum: 10. října 2014 17:13
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stando...ty to sice píšeš logicky, ale podle mě si to už špatně interpretuješ. Poloha vinutí vs. poloha magnetů má vliv na jiskru, na tom se shodneme. Proto se při přehazování 05 a 20 rotorů mění i poloha zapalovací cívky. To je celkem jasné. Teď ale s čim nesouhlasim - na té destičce je právě něco, co tu vzájemnou polohu magnetů a cívek ovlivňuje...a je to ta samotná destička. Pokud otáčíš pouze statorem, tak měníš pouze předstih. Když se nad tim zamyslíš, tak natáčením statoru vůči rotoru vůbec vzájemnou polohu cívek a magnetů v době přeskoku jiskry neměníš, ta je pořád stejná ať dáš předstih jaký chceš...protože o kolik změníš předstih, a tolik se ti změní i ta poloha cívek a tim pádem je to vždycky stejné. Pokud bys ale statorem nehýbal, a hnul jsi pouze tou destičkou, tak změníš okamžik přeskoku jiskry...ale už nezměníš polohu cívek. Tudíž cívky na statoru budou oproti magnetům v době přeskoku jiskry posunuty právě o hodnotu předstihu, jako jsi nastavil pomocí destičky...takže to, co píšou v manuálu mi dává celkem smysl. Pokud jsem to napsal nesrozumitelně, tak se to pokusím vyjádřit nějak logicky a možná i s obrázkem :-D
 
 
Datum: 10. října 2014 15:23
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel17620    
Standa pouzil selsky rozum v kombinaci se vzdalovanim od soustavy stromu a tim padem to tak bude nejpravdepodobnejsi
 
 
Datum: 09. října 2014 17:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
No a právě z logiky zrovna tohoto vyplívá,že to co tam píšou je kravina. To je přesně to co píšu já. Polohou statoru si najdu ideální mg. pole (nejlepší jiskra) a předstih doladim na destičce ... Na destičce není nic,co by jakkoliv mg pole ovlivňovalo,ale poloha vinutí statoru vs poloha magnetů na rotoru... To už logické přece je ... Proto se u zápalek z mustanga a dvacítky přece prohazujou cívky podle označení rotoru protože poloha magnetů (05 , 20) ... Spíš si myslim,že se v tom manuálu hodně špatně vyjádřili ...
 
 
Datum: 08. října 2014 17:35
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V návodu také udávají jako důvod optimální polohu magnetického pole v době přeskoku jiskry...
 
 
Datum: 08. října 2014 16:38
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17619    
Hele děláme tu z komára velblouda. Kulatý zapalování z j550/555/05 má tu štelovací destičku jen proto,že u velkých jaw najeli na nový typ zapalování s těmito destičkami a když už se jich rozjela tisícová výroba,tak to flákli i do pařeza. Jenže u pařeza se dá hejbat i celym zapalovánim,tak do manuálu napsali to co tam napsali... Řikam jediný co mi napadlo,tak polohou statoru najít nejsilnější jiskru (vcelku pěkně je to popsané v návodu na úpravu válce na http://www.jawa-50.cz)...jinak je asi jedno čim kam pohybuješ...
 
 
Datum: 08. října 2014 14:21
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Předstih by se měl nastavit otáčením celého statoru, protože destička byla (měla by být) z výroby nastavená do optimální polohy a oba šroubky byly zakápnuté barvou. Obdobně to řešil Simson na S51, kde byl nastaven předstih stroboskopem a na snímač udělali rysku. Při rozborce se pak v manuálu píše, že předstih se nastaví tak, že jsou rysky proti sobě, žádný úhel nebo vzdálenost. V obou případech se zřejmě příliš nepočítá s výměnou kladívek, snímače a všeho okolo. Jinak bych se přiklonil ke Standovi a jeho variantě s nejdelší jiskrou.
 
 
Datum: 08. října 2014 12:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V originál návodu k 555 se píše, že se otáčí celým statorem, a destičkou se nesmí v žádném případě hýbat...ten návod je zde na sesa-moto.cz...tak si vyber, že...:-D
 
 
Datum: 07. října 2014 20:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zjistil jsem, že se to nastavuje pootáčením celého statoru a pak se to dolaďuje tou destičkou, takže oboje je možné.
 
 
Datum: 07. října 2014 19:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
upřímně jsem ani nevěděl, že by se u 555 měl předstih nastavovat pootáčením celýho statoru... vždy jsem to nastavoval tou destičkou (obdobně jako u velký motorky) a nikdy sem to neřešil...
 
 
Datum: 06. října 2014 19:18
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no tak zkusim stator upevnit tak at nevadi a jak se mi libi. Pak zkusím tou destičkou hýbat a uvidíme jestli to pojede :-)
 
 
Datum: 05. října 2014 19:17
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17611    
No oni v tý příručce píšou takový nějaký bláboly,ale já si myslim,že se má stator uchytit tak,aby to dávalo co největší jiskru a samozřejmně aby svorkovnice nepřekážela. Destičkou se pak doladí výsledný předstih. Je to i logický,vždyť má rotor jen pár magnetů...
 
 
Datum: 05. října 2014 11:13
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se s ní nemá hýbat tak proč tam jsou ty šrouby a drážky k nastavení. Já myslím, že se tím něco nastavuje ale netuším co. Když to dám do střední polohy tak nejsem schopen nastavit předstih správě. Protože mi vývody statoru zapalování kde vedou dráty ven jsou příliš vlevo natočeny a nejde zavřít kryt motoru. Zkusím s tím potočit a uvidím. Třeba je to na to aby se dalo lépe štelovat předstih s celým statorem.
 
 
Datum: 05. října 2014 8:30
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. V nějaké příručce, snad k 555 jsem četl, že správně se otáčí celým statorem alternátoru. Ta destička slouží pro nastavení referenční polohy již při výrobě a nemělo by se s tím hýbat. Jestli se nepletu tak to mělo souvislost s polohou kladívka, magnetů v rotoru a cívek v době přeskoku jiskry.
 
 
Datum: 05. října 2014 8:16
 
 
 
 
Jméno: sumař      IP: uživatel14454    
Ahoj draci, je tu někdo z Kladna kdo by mi pomohl seřídit jawu 21 Dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. května 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: gsxr1100      IP: uživatel12291    
Až Ti to pojede tak mi napiš co tomu bylo :-( Dík
 
 
Datum: 06. května 2015 18:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17529    
Ozvi se mi na mail,když dojedeš do hradečna tak vymyslíme nějaký rozumný termín i teď někdy.
 
 
Datum: 20. srpna 2014 22:00
 
 
 
 
Jméno: sumař      E-mail:      IP: uživatel14454    
Stando, děkuji ti za nabídku, není problém stím přijet do Hradečna.
 
 
Datum: 20. srpna 2014 7:02
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel17528    
Jsem z Hradečna,na Kladno jezdim do práce . Bohužel pro mě první přijatelnej termín je buďto ve čtvrtek okolo deváté večer a nebo v pátek po šesté ráno. Pak celý víkend až do úterý mám volno a budu sloužit za otce v hospodě a to jsem zabitej,pak až ve středu pojedu po druhé hodině přes Kladno z práce.
 
 
Datum: 19. srpna 2014 21:08
 
 
 
 
Jméno: Pavel      IP: uživatel17478    
zdra mam jawa 250 panelku a ma přetočený pravý čep na klice tím pádem nemůžu nastavit zapalovaní podle příručky.chci se zeptat jestli to de nějak nastavit a by to dobře fungovalo. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. srpna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Pootoč vačku mimo ten zářez a pujde to nastavit.
 
 
Datum: 04. srpna 2014 12:21
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel8528    
Když se seřizuje odtrh tak musí být píst v horní uvratí nebo v nejvišším bodě vačky? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2014 0:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel11766    
v horní úvrati
 
 
Datum: 25. července 2014 0:48
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17438    
Čau,chci se zeptat na jakou hodnotu seřídit předstih když zapalování ,válec s karburátorem jsou z 05 ale motor je 21?dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. července 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
že nemá tvar polokoule jako u 05
 
 
Datum: 28. července 2014 12:29
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17440    
A jak poznam tu ledvinkovou hlavu ?
 
 
Datum: 24. července 2014 13:26
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17440    
Hlavu tam mam stejnou jako u 21 takže by to mohlo byt těch 1,5?
 
 
Datum: 24. července 2014 11:46
 
 
 
 
Jméno: Patrik      IP: uživatel17440    
Takže podle hlavy,která je taky 05.Dík
 
 
Datum: 24. července 2014 11:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17435    
Rek si kde jakou vec ktera to neovlivni ovlivnuje to hlava poxle ni dej bub 1,5. Pro ledvinku anebo okolo 3 pro kulovou anebo priste. Podle toho jak to jede
 
 
Datum: 24. července 2014 10:08
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel8528    
Mam pro lem se zapalovanim na upravenym motoru. Na predstih 1,6 mi skoro vubec nejede a jede mi to treba tak na 2,5-3mm s odtrhem cca 0,9 jinak to proste nejde sestelovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. prosince 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: jawa,čz      IP: uživatel13743    
mozna ma pod hlavou AL tesneni tak proto asi tak velky predstich..
 
 
Datum: 20. prosince 2014 23:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17435    
VDyt mas upe jibe hodnoty nez serie a snazis se to se rionlve. Naladit musis najit hodnoty optimalni pro dany motor u tebe. Proste kdy to jede nejvic
 
 
Datum: 23. července 2014 23:58
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel8528    
Nn v nejvisim miste vacky
 
 
Datum: 23. července 2014 23:42
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a vačka taky tak jak má (na zářezu)? pak musíš dělat prostě něco špatně, nastavuješ odtrh při horní úvrati?
 
 
Datum: 23. července 2014 16:06
 
 
 
 
Jméno: Tragos      IP: uživatel8528    
Rotor drzi pevne. Jinak je slicovanej valec prefuky do motoru jsou prebrouseny na radyus a jednikrouzkac
 
 
Datum: 23. července 2014 12:14
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Může se zeptat proč se snažíš dělat maturitu, když jsi ještě nebyl ve školce?? Nastavit 1,6 s odtrhem 0,4 musí jít, pokud máš všechno správně, naprosto normálně, nebo prostě děláš něco blbě. Tak, že se v první řadě podívej jestli ti nevaklá rotor na klice. Taky by neškodilo říct co je to za motor a v čem spočívá jeho úprava.
 
 
Datum: 23. července 2014 10:24
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
Zdarec, jak na pincku naladit předstih, když mám zapalování z 555 a motor z 21 ? V návodu z 555 je psáno, že se nemá povolovat destička. Myslím ale, že ji musím povolit. Jinak to nastavit nepůjde. Nastavení předstihu chápu tak, že se nastaví odtrh, pak se otočí zapalováním (tím nastavím předstih) a to je konec nebo hledat takovou pozici, kdy je předstih i odtrh dle příručky ? (nevím, ale tímto způsobem bych to hledal hodně dlouho). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Celým statorem.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:49
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
No právě potřeuju vědět, jestli u zapalování 555 otáčet celým statorem nebo jen deštičkou.
 
 
Datum: 02. července 2014 15:43
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Předstih štelovat podle motoru, né podle zapalování. Otáčet se dá celým alternátorem. Ještě jednou si přečti návod na nastavení předstihu, podle mě jsi jisté části špatně porozumněl.
 
 
Datum: 02. července 2014 0:29
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.01.2018 22:50:15 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu