www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
zdravim mam problem s jawou 555 nastavim odtrh ale kdyz chci nastavit predstih kontaky se mi rozeviraji o 180 stupnu jinde a zaboha se mi nechtej otevrit pred horni uvratí nevite nekdo prosim cim to muze byt dekeji za kazdou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. března 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16890    
A nemáš čirou náhodou komplet otočenou tu placku s kladívkama? Ta vačka je sice jiná,ale jen o 30-40° nikoliv o půl otočky kliky.
 
 
Datum: 04. března 2014 9:45
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hehe, naní lepší najít tu vačku co tam má bejt? Tady tu můžeš věnovat kámošovi na mustanga :-D
 
 
Datum: 04. března 2014 8:15
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
dik za rady to by mohlo byt ono hned zitra to skusim vemu vacku zkejvacky a uvidim
 
 
Datum: 03. března 2014 22:46
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
¨se mi zdá že ty staré zapalování co byly na 550, 555 a prvních 05 mají vačku otočenou o 180° ... tedy jinou než už novší pionýrové zapalování... měla by být ale záměná třeba s kývačkovou
 
 
Datum: 03. března 2014 19:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čoveče a neni tam vačka z velký mašiny? Tušim, že kývačková atd je stejně veliká, akorát pootočená o těch 180st.
 
 
Datum: 03. března 2014 19:48
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
kolicek tam mam a rotor tam sedi dobre a vacka je tam taky dobra dana je presne v zarezu v rotoru
 
 
Datum: 03. března 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Co kolíček pod rotorem? Přesazená vačka?
 
 
Datum: 03. března 2014 19:34
 
 
 
 
Jméno: karel      IP: uživatel15632    
zdarec, koupil jsem pionýra, a nemohu nastavit předstih, pohybuji se v rozpětí 4 mm až 10mm, at točím, jak točím, po výměně kladívek za nová jsem pokročil na 3mm a su na doraz, , zápalko mám 20w , rotor 05, tak jak to má byt, je možné, že je opotřebená vačka? už mě nic jiného nenapadá, dík za pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. května 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mě zas fichtl jezdí 4mm před horní úvratí svíčka cihlová startuje na první za studena jede dobře ale jakmile to dám 1,6 před horní úvratí a udělám to jak to má bít tak to ani neškitne :-)
 
 
Datum: 29. května 2014 22:24
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Já to vyřešil Vape :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2014 15:24
 
 
 
 
Jméno: stefan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak co už ti to jezdí?
 
 
Datum: 11. dubna 2014 11:07
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zapalko 30W :-)...
 
 
Datum: 18. března 2014 22:16
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel15706    
Zdravím, jsem ve stejné situaci. Nová klika, vačka, kladívka. Zapalko 21, magnet 20. Co stím?
 
 
Datum: 18. března 2014 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12828    
Přesazená vačka,nebo šmajdá vačka a nebo hází klika
 
 
Datum: 03. března 2014 16:50
 
 
 
 
Jméno: Petr      E-mail:      IP: uživatel16840    
Ahoj, řeším problém s nastavením předstihu. Zrepasoval jsem komplet motor S11 i zapalování (cívky, kondík, kladívko) ale při odtrhu 0,4 mm se při seřízení předstihu nemohu dostat pod 3,2 mm. Chtěl bych to dát na 2,9 - 3,0 mm, ale deskou zapalování již nejde otočit doleva, je na doraz ve vodících drážkách. Kdybych chtěl na druhou stranu předstih zvětšit, tak doprava mohu jít až snad na 8 mm, takže takový větší nepoměr. Nevím, zda za to může velikost pertinaxu na novém kladívku, nebo jestli mám obroušenou vačku, ale nezdá se. Známý, co dělá motoveterány mi sice řekl, že 3,2 mm už nemám řešit, protože data, která ke Stadionu dali v roce 1959 např. zkresluje jiný benzín, který se nyní prodává (natural - speciál), ale přeci jenom bych to chtěl rozlousknout. Dík za Vaše názory, Petr odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. února 2014 15:27
 
 
 
 
Jméno: drags      IP: uživatel14454    
čus draci můžu tento Přípravek na měření předstihu použít na fichtla? http://www.kovonastroje.cz/Auto-moto/Mereni-predstihu/Pripravek-na-mereni-predstihu-ceska-vyroba.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. března 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel11737    
když už pominu, že předstih jsem schopen nastavit i bez sundání svíčky, tak nežli vymejšlet složitější přípravky, dám si šupleru do díry po svíčce a tu stáhnu přes hlavu obyčejnou malou truhlářskou svěrkou. válec se nehejbe, hlava taky ne a šuplera taky ne... a ladim a ladim a až doladim, stejně s tim po jízdě pootočím .-)
 
 
Datum: 03. března 2014 17:37
 
 
 
 
Jméno: Jiří      E-mail:      IP: uživatel606    
Dělám to tak,že odmontuji hlavu,na závitové tyče,které drží hlavu si do kříže nasadím nějaké pevnější trubičky,zatáhnu je matkami. Tím docílíš toho,že ti válec nebude při nastavování jezdit dozadu,ani do předu. Uděláš si plíšek,do kterého vyvrtáš tři díry,dvě na koncích,tak aby si jej mohl upnout na závitové tyče. Pak jednu přesně uprostřed,aby tudy šel protáhnout hloubkoměr na šupléře a ty mohl přesně měřit... Když si to vše přesně naměříš a vyvrtáš,bude měření jednoduché a nepotřebuješ nic kupovat... Je to otázka 10 minut si toto připravit. Pak to schováš a až to budeš zase potřebovat,jen vytáhneš a můžeš nastavovat. Přeji hodně zdaru a málo zmaru :-)
 
 
Datum: 03. března 2014 11:18
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel16245    
použít to můžeš, ale protože fichtl nemá svíčku v ose válce, bude to přesný asi jako šroubovák...
 
 
Datum: 19. února 2014 21:13
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
za ty peníze bych koupil úchylkoměr, vykuchal starou svíčku a udělal si to co je na obrázku s rozdílem že úchylkoměr měří na tisíciny mm...
 
 
Datum: 19. února 2014 20:09
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci.Jak se seřizuje odtrh a předstih u jawy 05 ? A taky já jsou hodnoty odtrhu a předstihu ? Předem díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16830    
nebude jednoduší mu poradit že jiskra přeskočí pokut se kladívka otvíraj? a k tomu má dojít cca 3 mm před tim než je píst nahoře?...panbuh ví kolik to ma najeto a jake realne hodnoty budou potřeba....at to udela aby šel motor natočit a pak otáčením zapalka či destičky s kladívky nastaví největší víkon motoru kdy to nejlíp jede..asi si amater a věci u tebe ma cenu řešit jednoduše
 
 
Datum: 20. února 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
opět a zase špatně.ten návod je špatný.Pokud zvětšíš odtrh,zvětšíš předstih a naopak
 
 
Datum: 19. února 2014 12:43
 
 
 
 
Jméno: wejkoc ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
https://www.youtube.com/watch?v=qu9eYnFqck0 myslím že ti to hodně pomůže
 
 
Datum: 19. února 2014 11:02
 
 
 
 
Jméno: jawaluky21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Už jsem se díval.Odtrh 0,4mm a předstih 2,45mm,ale.jak se hybe kontakty,když nastavuju předstih ?
 
 
Datum: 18. února 2014 22:23
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příručka..
 
 
Datum: 18. února 2014 21:20
 
 
 
 
Jméno: maner      IP: uživatel14930    
Cau chlapi mam dotaz je mozny ze mam spravne nastaveny predstih u mustanga a presto mi to strili do vyfuku svicku jsem skousel vimenit na nakopavacku nechytne ale vystreli odtrh 0.5 predstih 1,6 dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: pionyrak      IP: uživatel14442    
U pionyra vzdycky davat predstih 2mm před HÚ a odtrh 0,05 a vhorní úvrati odtrh 0,40
 
 
Datum: 11. února 2014 22:38
 
 
 
 
Jméno: Radim      IP: uživatel16761    
Zdar jak sviňa,na 99,9% malej předstih nebo dokonce to hodí jiskru až za horní úvratí,když už se píst vrací zpět směrem ke klice,tím pádem nestihne shořet benzín ve válci a vlítne to do výfuku a tam to blafne.Je to jenom můj názor ale i zkušenost.Ať se daří.
 
 
Datum: 10. února 2014 19:20
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16793    
Drobná rada - pokud nemá zoubek,tak ji tam vraž tak,aby kladívko v HU sedělo těsně za největším zubem ... nebude to vyladěný extra,ale pojede to slušně....
 
 
Datum: 10. února 2014 17:32
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
spise ze ta vacka nema takovou tu drazku ze je tam dana od oka to bude tim
 
 
Datum: 10. února 2014 14:07
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16792    
A jak jsi ten odtrh a předstih měřil? Chci to popsat detailně. A vačka chodí ok? Nešmajdá? Pod magnetem je aretační kolíček? Tuším že to bude rukama,ale musíme zjistit,kde se ten problém stal...
 
 
Datum: 10. února 2014 8:49
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
napadá mě špatná indukčka..
 
 
Datum: 09. února 2014 20:22
 
 
 
 
Jméno: maner      IP: uživatel14930    
*odtrh 0,4mm
 
 
Datum: 09. února 2014 20:10
 
 
 
 
Jméno: jjjj      IP: uživatel14930    
zdar chci se nejlepe zeptat jak nejlepe a podle ceho nastavit predstih a jak poznam tu horni uvrat je to kdyz to pomalu uz zajizdi nebo je to v takovim tom zaseku nebo jak to je , odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
No jestli más ve válci takovej ten "zásek" tak bych si skoro i troufal tvrdit, že můžeš ladit co chceš :-D
 
 
Datum: 31. ledna 2014 15:11
 
 
 
 
Jméno: trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a pokud ji nemáš stáhni si ji z internetu :-D
 
 
Datum: 22. ledna 2014 23:49
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo a předstih nastavíš nejlépa tak jak je to uvedené v příručce k motocyklu..
 
 
Datum: 22. ledna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uvažuj logicky.. horní uvrat je co asi? že by největší zdvyh pístu? huráááá
 
 
Datum: 22. ledna 2014 21:50
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
cau mam problem vsichni pisou ze ma byt odtrh 0.4 nebo 0,45 mm doma originalni jawu 21 a 23 a tam je maximalni odtrh 0,10 mm a je to presne u obou chytaj a slapou veliice dobre a jiskra je velika tak mi poradte jakou hodnotu odtrhu tam mam dat dekuji vam moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. ledna 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: luk      IP: uživatel14930    
Ale tohle nastavuju u jinyho stroje po go
 
 
Datum: 23. ledna 2014 21:52
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Když to šlape velice dobře tak do toho nehrab ne? :-)
 
 
Datum: 23. ledna 2014 6:14
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Čau. Dej 0,4mm.
 
 
Datum: 22. ledna 2014 19:09
 
 
 
 
Jméno: cikikus      IP: uživatel16538    
Zduř.Je nejaký rozdiel v hodnotách predstihu u jawy05 a jawy20??? V 05-ke mám hlavu aj karbec z 20-tky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli má jen hlavu z dvacítky tak teda rozhodně dvacítku nemá! nulapětka má jiný časování :-)
 
 
Datum: 18. ledna 2014 18:17
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16711    
máš z toho vlastně 20 dej 20 hodnoty.... ps karbec ti hodnotu předstihu neovlivní ale komprese a její navíšení ano
 
 
Datum: 18. ledna 2014 12:33
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Ona "trapped" komprese bude ještě větší než u 20-ky, teď mě tak napadlo.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 1:02
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Obecně platí: větší kompresní poměr - menší předstih. Nastavil bych předstih jako u 20-ky.
 
 
Datum: 18. ledna 2014 1:01
 
 
 
 
Jméno: kraken33 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
koukni na netu do příručky k jawě 05 a pak jawě 20,, nebo obráceně ;-)
 
 
Datum: 17. ledna 2014 15:33
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel13219    
Ahoj draci jak se vymenuje kladivko s pertinaxem?rn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja zasadne vemu male klesticky a pri sepnutem kladivku se kouknu zda dosedavaci plocha je celoplosna,,kdyz jde kladivko jen na hranu,,tak klestickyma tomu pomuzu aby kladivko padlo na kontak celou plochou,,to pak v opacnem pripade kladivko spis ohori rychleji za mene casu
 
 
Datum: 09. ledna 2014 8:27
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
důležitý při montáži je kladívko správně odizolovat!
 
 
Datum: 09. ledna 2014 8:14
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Vytočíš matičku, sundáš drátky a podložky a kladívko vytáhneš z čepu směrem k sobě. Nic zvláštního. ;-)
 
 
Datum: 09. ledna 2014 6:09
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle všecho jawa 555 odtrh 0,45 a předstih 2,8 až 3,1 mm ale mě to furt nejelo---- proto až to mělo přeskočit jiskru (pouzil jsem papirek cigaretovej ) byl píst od hlavy 2,8 CM ne mm. 555 mi ted jede použil jsem 2,8 !! CM jaktože !!!!???? kdyby ch neúremyslel tak by to furt nejelo neni to divny 2,8 cm a 2,8 mm je rozdil jako prase https://www.youtube.com/watch?v=efcnhrN7fJk&feature=youtu.be odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. ledna 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: combust      IP: uživatel16646    
předstih se měří od horní úvrati pístu a ne "od hlavy"
 
 
Datum: 10. ledna 2014 19:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16671    
A nemáš tam náhodou vačku z j21? A nehází ti klika? To by odpovídalo...
 
 
Datum: 06. ledna 2014 13:49
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chyba měření, nehledal bych v tom zázraky...
 
 
Datum: 05. ledna 2014 17:01
 
 
 
 
Jméno: majqo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar Draci nevie mi niekto poradiť ako presne nastavit predstih ? prosímm. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. ledna 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16203    
Asi šroubovákem...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 12:25
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Jak nejpřesněji? Úchylkoměr+držák, aby měřák byl v ose válce. Žárovka s baterkou připojená na kladívko (odpojit vše ostatní, co by mohlo kostřit), žárovka svítí, najdeš okamžik, kdy ti svítit přestane, to je okamžik přeskoku jiskry a podle úchylkoměru to nastavíš, kde potřebuješ...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 11:11
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16652    
na druhou sranu si na rovinu přiznejme že to tak přesně být nemusí ....musíš vycházet z myslěnky že jiskra přeskočí když kladívka otvíraj a nastavit to u motrky a fichtla do typu 05 asi tak 3 mm před tim než píst je nahoře ....u 20 fíka jsou to 2 mm tot vše...optimalní nastavení se najde podle toho jak to jede...
 
 
Datum: 03. ledna 2014 8:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle návodu si to zkoušel? Případně co ti na tom návodu není jasné?
 
 
Datum: 02. ledna 2014 22:25
 
 
 
 
Jméno: libornovak vitonice      E-mail:      IP: uživatel14601    
Zdar má problém s Jawou 23 mustang co mám delat aby pořád chytal na drc ale mi nechce ? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. ledna 2014 11:41
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel16646    
na všeobecnou otázku všeobecná odpověď, seřídít případně opravit
 
 
Datum: 02. ledna 2014 11:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar. Otázka je taková dost obecná, zkoušel si už něco udělat pro to, aby to chytalo?
 
 
Datum: 02. ledna 2014 9:59
 
 
 
 
Jméno: tragos      IP: uživatel4946    
mám 75 trysku, zětšený kanalky, valec 39,00 myslite ze by bylo lepsi nastavit malinko vetsi predstih ? cca 2,1mm ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16628    
Jestli si upravil válec (resp. výf.kanál) a nesnížil hlavu tak dej 1,8-2,0 ... ale jestli jsi i snížil hlavu tak cca těch 1,6 je optimál...ale jestli je to +/- seriovka tak to neřeš...ono to pojede slušně na cokoliv mezi 1,5 a 2mm... Na to neni potřeba žádná věda...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 8:37
 
 
 
 
Jméno: nic      IP: uživatel9389    
Nejsem odborník, ale co jsem zkoušel na programovatelném zapalování, tak po dosažení rezonančních otáček sem předstih vždycky změnšoval. Je přeci logické posunout hoření více do výfuku, tím zvíšit teplotu spalin, ve kterých se zvuková vlna šíří rychleji a tím vlastně upravím činost samotného výfuku. Ale je to tak malej přínos, že to na jízdě nejde poznat, maximálně se posunou maximální otáčky o 50-100. Předstih dej 1.6mm, upravený motor nepotřebuje větší předstih.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:12
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Kolik ti to toci, zvetsoval jsi kompr. pomer? Pokud ne, rid se priruckou.
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:01
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
U 2T motoru se predstih nepatrne zvysuje a po dosazeni reson. otacek prudce klesa dolu...
 
 
Datum: 30. prosince 2013 0:00
 
 
 
 
Jméno: dwein dibly      IP: uživatel15976    
no odborníci přes ladění pionýrů říkají že předstih se zvětšuje s rostoucíma otáčkama, ale kdo tady má fichtla na takové špičkové úrovni aby se alespoň mohl nad tímto zamyslet ? především, i přesto, že máš kanály zvětšený nadprůměrně, se mi zdá že tryska 75 bude dost velká na v podstatě originál 52cm3. zajimalo by mě jakou má barvu tvoje svíčka, neb myslim že hledáš problém tam kde není.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
berdys: nesrovnavej 2T a 4T ;-) ... a i odstředivou nebo podtlakovou tegulací se muže jak zvětšovat tak i snižovat.....
 
 
Datum: 29. prosince 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel16156    
Podle mě se ma zvětšovat , proto byla odstřediva a podtlakova regulace na starych rozdelovačích . Ja bych dal větší.
 
 
Datum: 29. prosince 2013 20:38
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
blbost.... s rostoucíma otáčkama se předstih má ideálně snižovat...
 
 
Datum: 29. prosince 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zdar draci pritah sem problem jmenem romet a mam problem se zapalovanim kdyz vyndam svicku dam ji do fajfky prilozim na valec a slapnu tak to hodi jiskru jen prvni 2-3 otacky zbytek ani tuk vubec nevim co s tim ma to styl zapalovani jako je na stadionu pomoc prosim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
zejtra to nekam dam
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:52
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ukaz nekam fotky toho rometa
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:41
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
sem od prahy a asi bych ho prodal nebo vymenil za nejaky dily na stadiony 550 a 555
 
 
Datum: 26. prosince 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
nebyl by ten romet na prodej?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
tu mam novou ALE NEJAK SE V NI KROUTI TEN DRATEK NA KABEL K SVICCE SNAD NEBUDE PROSLEHLA
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:22
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
hele tohle mi delala jawetta... prvních pár otoček dala jiskru a pak ne.. bylo to cívkou... měla prošlehnuté vynutí
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:18
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel16414    
abych pravdu rek tak zatim sem zkousel hejbat s predstihem a odtrhem a zmenu sem nenasel predstih mam 1,5 a odtrh 0,4 zaatim nevim kolik to ma mit origo nikde sem to nenasel, mam podezreni na slaby magneto ae este mam velkou mezeru mezi zapalovaci civkou cca 3 mm tak to zejtra zkusim rozebrat a mezeru zmensit
 
 
Datum: 26. prosince 2013 20:11
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A co jsi zatim zkoušel?
 
 
Datum: 26. prosince 2013 19:54
 
 
 
 
Jméno: mustaf10      IP: uživatel16049    
Chlapi, kdys mam bezkontaktni zapalko v pio vape, tak pouziju indučku 6 nebo 8 voltovou? Predek diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16446    
jj to zapalko musí mít indučku vape je to komplet ...jedine co zustane je kabeláš světel
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 16:50
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel15976    
indučku snad k tomu máš jinou né...
 
 
Datum: 21. listopadu 2013 12:02
 
 
 
 
Jméno: jawa50jirka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar lidi, potřebuji poradit jak mám u fichtla zapojit elektriku, aby šla jiskra prosím napište. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přidávám další - chcípák :-D :-D
 
 
Datum: 14. listopadu 2013 10:14
 
 
 
 
Jméno: danekod ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
3 :-D Od zapalovací cívky na kladívko, z kladívka na indučku pól č.1 a z pólu č.15 kabel na kostu :-D + ještě VN kabel a fajka :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 22:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
2 :-D
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevymejšlet krávoviny a zapojit to podle schématu, akorát si odmyslet ostatní věci ne...vždyť jsou to dva, tři dátky ne?
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:46
 
 
 
 
Jméno: Franta      IP: uživatel14157    
No pokud ti de jenom o jiskru, tak sem u 30W zapalování viděl že ze zapalovácí cívky vede kabel na 1 a na 15 od indukčky vedly ty zbylý dvě cívky nevim jakej to mělo význam ale funguje to. Indukčka tam je 6V.
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle schématu...
 
 
Datum: 13. listopadu 2013 18:32
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel13743    
cust lidi nemá prosimvás někdo návod jak udělat na fichtláckím zapalováním (J.23) tu izolaci na kladívko?? nějaký obrázek nebo schéma?? jinak díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: Bizon350      IP: uživatel16371    
Je lepší fibr nebo z plošáku z elektroniky udělat čtverečky 10-10mm s dírkou a o kroužek nebo fibrové o kolečko do díry v pevném kontaktu. Nenacucá to olej nebo benzín tak rychle a je to tvrdší, můžeš to víc utáhnou proti povolování.Nebo kup celou novou sestavu.
 
 
Datum: 06. listopadu 2013 9:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16361    
prostě izolační papír či klingerit 2 čverečky 10 na 10mm a to kolečko obměříš posuvkou a ostríma nužkama na plech vystríhneš a udelaš doprostřed dírku... jestli maš uražený ten plast co běhí povatce je to na nove kladivka
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:08
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čau draci,mám prblém s čz 125B koupil jsem novou zap.cívku zapojil to přes indučku jiskra je nádherná,ALE za boha nemožu seřídit předstih už fakt nevím..... prosím vás o radu jak to seřídit dám píst do horní uvratě nastavím 0,4 mezi kladívky a dál co? zkoušel sem to i přes baterku jakože sem nátáhl drát od kladívek + žárovka odpojil cívku a indučku a zkoušel kde ve válci přeskočí jiskra a at otáčím jak otáčím se zapalováním tak je to pořád skoro stejné.... a prostě to nechystne ani kdyby já nwm co bylo..... jak to mám vyřešit? předem dík za každou radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
no jo tak to je jasný ........jestli ti to fouká pod hlavou nebo pod svíčkou tak to je celej problém ikdyž to má nějakou kompresi!!!!tohle jsem řešil asi před 3 tejdnama
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo jezdilo to,svíček zkoušeno asi 20,faje 3 všechny z pojízdných strojů,karburátor tam je origo,komprese je taky cekm fajn ale trochu to fůká pod svíčku,ale to fůkalo i když to jelo,ono to normálně jezdilo až do doby než prasklo gufero pod zápalkem a přestalo jet,tak jsem gufero vyměnil a od té doby to prostě né a né chytnout....
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16360    
A tu svíčku si jinou dal? Venku muže házet i prošlehlá... pod tlakem si jiskra najde nejkratší cestu a muže to bejt úplně někde jinde než na jiskřišti... proto se ptam i na tu fajfku (na jinou taky nejede?) a proto se ptam na izolaci VN kabelu v motoru (taková ta přechodka v zapalovánim) a VN kabel (jinej si zkoušel?) .... jinak to taky muže bejt extrémně ulitý .... jestli se nepletu,tak Béčko je vlastně Téčko,ale s vahadlovou vidlicí,takže je tam motor jako na Téčku,tzn karb Jikov 16 vzhledově jako na Pařezu(ten má jen 14mm)....máš tam karb co tam má bejt? Trysky v něm sou ty co tam maj bejt? Nepřelejvá se? Neni tam plovák z velký mašiny? Ucpanej vzducháč? Neni pod šroubem s tryskou moc vysoká podložka? A jinak gufera a těsnění motoru ok? Komprese ok? Jelo to už někdy?
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
faja,kabel vše zkontrolováno a vše v pořádku,ano vím že točí obráceně neboj,ale fakt nevím proč to nejede když svíčka je mokrá a dává jiskru ale prostě palivo nevybuchne...
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 11:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel16168    
ještě jedna věc ... ten motor se myslím točí proti směru, ne po směru hod. ručiček nenastavuješ tedy přdstih obráceně?tzn za HU?
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 10:48
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel16360    
Svíčka? Fajfka ? Probíjející izolace VN kabelu? A nebo karbec.... Ale asi nepálí svíčka jak by měla,když to občas bůchne ....
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 10:46
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kupován nový tady z krámku stejně jako cívka :-)
 
 
Datum: 03. listopadu 2013 9:00
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16359    
klínek???
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: pavel258 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano ,váčka zvedá kladívko v HU ale prostě jiskra uplně nadherna,ale opravdu to nechystne ani když to budete 100metrů roztláčet a benzín tam taky jde,už fakt nevím.....a ani snahu to nemá...... max 1-2 to bůchne a to jenom nekedy a hotovo......
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16358    
Moje zkušenost - v nějaký prostřední poloze mezi dorazem a dorazem vždy vše nějak jede pokud: 1)kladívka aspoň trochu otvíraj a hlavně když zas zavíraj a 2)když vačka zvedá kladívko v HU a ne jindy (je to na klínku?) .... Pokud splníš tyhle základní podmínky tak to pojede a je jedno jestli budeš mít odtrh 0,3 nebo 0,5 a je fuk jestli máš předstih 2,5 a nebo 3,0...prostě to chytí a nějak pojede...
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 20:10
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16357    
no dej mezer mezi kladívkama 04 a sks to natočit....chytne?
 
 
Datum: 02. listopadu 2013 19:55
 
 
 
 
Jméno: harry      IP: uživatel14880    
cau draci , nevi nekdo jakej predstih a odtrh na zundapp x 25 ? moc by mi to pomohlo diky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. října 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel16325    
budu odvážnej ale myslím že kdyš to donutíš aby se kladívka otvírala cca 2 mm před h uvratí tak by ti to bafnout mělo ..odtrh byh dal 03 04 čilin od oka :-)
 
 
Datum: 27. října 2013 19:29
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.01.2018 22:07:56 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu