www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: combust ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nevíte někdo jaká je úhlová hodnota předstihu u 555? Všude se uvádí jen v mm před HÚ. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: DWEIN DIBLY      IP: uživatel15947    
2,8mm - 29,2° ... 3,2mm - 31,3° ....
 
 
Datum: 07. srpna 2013 19:31
 
 
 
 
Jméno: Mates      IP: uživatel15490    
zdravim mam otazku nedavno jsem viděl video jak pincek couval nechapal jsem a chcci se zeptat jak je to vubec možne předem děkji za odpovedi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2013 17:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jenže u velorexu to nefungovalo jako náhoda ale cíleně, přetočením zapalování ;-)
 
 
Datum: 07. srpna 2013 17:20
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mě se to taky na fichtlu ještě nepovedlo, kámošovi na 250 do crossu jo,chcípnul ji a jak dobíhal motor tak pak chytla znova ale obráceně kámoš to nevěděl a couval, dělá to předstih, na stenym principu má Velorex 4 zpátečky :-Drn
 
 
Datum: 07. srpna 2013 16:47
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když se ti to stane nečekaně, tak s toho bolí ko*le, takže pozor
 
 
Datum: 07. srpna 2013 14:36
 
 
 
 
Jméno: kespr      IP: uživatel15847    
spetný chod normalne předstih před honí uvratí a rostlacit po smatku
 
 
Datum: 07. srpna 2013 14:34
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chytne pozpátku...mě takhle občas chytla číza...u fichtla se mi to ještě nestalo
 
 
Datum: 07. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: rocky      IP: uživatel15071    
zdravim draci jedu na mustangovi a na volnobeh a na jednicku to vytaci bez problemu dam za 2 a porad to vynechava svicka,odtrh,predstih,benzin tam tece dobre, kondik vsechno v poradku uz nevim cim to muze byt... diky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: zdeněk      E-mail:      IP: uživatel606    
mě to dělala jednička na plný plyn ,spojka byla nová a musel jsem pulit motor a ihned po pulení šel do šrotu :-( , ložiska na převodovce velmi špatné a na klice to samé protáčela se v karteru ,a celá převodovka byla na výměnu... naštěstí mám ještě jeden motor po GO. , možná budeš pulit motor..Zdenda
 
 
Datum: 03. srpna 2013 14:31
 
 
 
 
Jméno: Mara      IP: uživatel14157    
Co spojka? Nemaš ji moc sjetou?
 
 
Datum: 26. července 2013 20:28
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar . ta moje 555 je snad za trest .odtrh dam 0,45 nastavim predstih 2,8-3,1 zrovna se mi to podari jiskra krasna . nakopnu vzdy to chyta ale furt tam sou stejny otacky maly jakkoli hejbu s soupatkem motor netoci vubec po 5 nakopnutí to udela psst vyleti z vyfuku pod tlakem neco. prosim poradte . jeste zkusim predstih podle zarovky. prosim proc to strili z vyfuku.mam to spravne odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: Kuba      IP: uživatel15014    
Jestli ti to střílí do výfuku je to špatný předstih
 
 
Datum: 26. července 2013 20:00
 
 
 
 
Jméno: BEDY ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dik motor je po generalce ale nak ho potrebuji doladit jinak uz to po generalce jelo http://www.youtube.com/watch?v=kbEltQsLaFw
 
 
Datum: 26. července 2013 15:27
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když to nejde nakopnout tak co to zkusit roztlačit?
 
 
Datum: 25. července 2013 23:24
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15885    
555 má těšnění pod hlavou když to netěsní delá to todleto..máš ho tam vubec? jinak stžikni benal pod svíčku a uvidíš zda slíbí...
 
 
Datum: 25. července 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel1723    
a není ten vejfuk ucpanej?a co kladívka očištěný?
 
 
Datum: 25. července 2013 22:08
 
 
 
 
Jméno: dan      IP: uživatel15071    
zdravim draci serizuji predstih na mustangovi a vzdycky kdyz to mam na pozadovany hodnote a pohnu statorem az se mi sepnou kladivku tak zacnu utahovat stator a vubec se mi nespoji cim to muze byt??? a jiskru to haze hrozne malou dam tam asi zapalovani z jawa 05 a bude klid diky za pomoc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 23:57
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
to bude asi tím že to nastavuješ špatně stahni si spravny navod http://www.jawa-50.cz/ a pojede jak drak
 
 
Datum: 18. července 2013 23:57
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdravim potrebuju poradit predstih a odtrh mam nastaveni spravne ale neche mi porad nastartovat svicka je porad mokra jawa 21 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. července 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Stáhni si nějakou dílenskou příručku po netu jich kolují stovky ;-)
 
 
Datum: 19. července 2013 11:56
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte,chci se vás zeptat jaká je nejlepší náhrada za originální zapalovací svíčku 14-8r. Ja jsem našel že by to mohla být Brisk NR15C. Tak mi poradte prosím vás,za odpovědi děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. července 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pal 14-7
 
 
Datum: 18. července 2013 22:07
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Brisk N15C, Brisk NR15C je to samé ale má odrušovací odpor. V letě jezdím raději na N14C :-)
 
 
Datum: 18. července 2013 7:17
 
 
 
 
Jméno: Robinn      IP: uživatel14172    
Pánove mám problém jako sviňa mam doma Jawettu ze 60tého roku a nehazí mi to jiskru -kondik fungije ,v cívka v cajku ,předstih mám ,nová svíčka ,magneto se mi nedotýka komutatoru civek a proste nevim, 4dny se stim s...e...r..u a proste nejde ,prosim o každou radu .. dekuji mockrat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jestli máš dobře odizolované kladívko tak máš špatnou cívku.... o vikendu sem řešil to samé.. jawetta chytla, ujela 50m a zdechlo to... při otáčení motorem rukou to jiskru neházelo (a mělo by) .... ale když sem roztočil motoř šlapkama tak házelo... ale prostě to nejelo.. tak sem dal druhou cívku... s tou to už jiskru házelo při točení motorem rukou... tak jsem do toho drcnul a okamžitě to jelo... takže dle mne máš špatnou VN část zapoalovací cívky.. mužes zkusit od kladívka natahnout kabel na indučku z pio a zkusit to s ní.... jen nezapomen puvodni kabek z puvodni civky zaizolovat.
 
 
Datum: 15. července 2013 22:57
 
 
 
 
Jméno: Jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
izolace kladívek bych řek, nebo ohlodanej kabel někde mužeš mít ..
 
 
Datum: 15. července 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte draci,chci se vás zeptat,jestli je to správná volba koupit si na Jawu 90 cross bezkontaktní zapalování,jestli poznám změnu ve výkonu i ve spolehlivosti,za odpovědi děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. července 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14740    
ano bekontaktem ti pár sarostí odpadne 90 neznám do detailu ale myslím že na vývozních i bylo namotovane..... k výkonu motorka točí jak šílená a klADÍVKA NA VYSOKE OBRÁTKY TEORETICKY NEJSOU... ale hlaně čekej to že u bezkontaktu se par let na zapalko nepodíváš.....
 
 
Datum: 13. července 2013 22:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15817    
Jestli se nepletu,tak devadesátka má nalevo na klice kladiva a napravo šoupě a na tý desce stator...takže bezkontakt určitě supr,protože pujdou ven kladiva...co se týče výkonu,tak od toho nečekej nic a třeba budeš mile překvapenej :-)
 
 
Datum: 13. července 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau mam problem s odtrehem a predstihem hazi jisku ale nechitne cim muze byt odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. července 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Opravdu veškeré informace ohledně odtrhu či předstihu najdeš v tom odkazu cos mi sem dal, tak si to přečti, udělej to podle toho a kdyby něco nebylo jasné tak napiš a pořešíme to. Jenom tě trochu popostrčim - odtrh se nedělá cigaretovym papírkem a na předstih si raději pro začátek sundej hlavu válce... Nechce se mi tu vypisovat dlouhé návody když už to někdo docela dobře napsal předemnou... Teď beru motorku a jedu na Monte Baldo. Možná tam chytim wifi a odepíšu. Zatáčkam zdar!!! http://kolecko10.rajce.idnes.cz/Lago_di_Garda#hefbewf_003.jpg
 
 
Datum: 12. července 2013 8:41
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no presny asi nebude predstih jsem delal podle cigaretoveho papirku a odtrh take kdyztak mi porad jak to mam vse udelat diky
 
 
Datum: 12. července 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takže už jsi si jistej že odtrh a předstih je v pořádku? Překontroloval sis to po sobě a je ten předstih skutečně cca 1,6mm a odtrh 0,4mm?
 
 
Datum: 12. července 2013 8:21
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
 
 
Datum: 12. července 2013 8:01
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jakej je ten předstih?
 
 
Datum: 11. července 2013 19:08
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
delal jsem to podle navodu a podar nic ale ma snahu chitnout ale nic
 
 
Datum: 11. července 2013 18:52
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jo kdyz tak se ozvu
 
 
Datum: 11. července 2013 15:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Na internetu je milion a půl návodů, najdi si nějaký a podívej se jaký je odtrh/předstih. Až to budeš vědět tak řekni a budeme to řešit dál.
 
 
Datum: 11. července 2013 15:35
 
 
 
 
Jméno: john357 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no skousel jsem uz vsechno ale porad nic tak si myslim ze mam spatne nastaveni predstih protoze nevim jak nastavit predstih :-)
 
 
Datum: 11. července 2013 15:33
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A jaký je problém s odtrhem a předstihem?
 
 
Datum: 11. července 2013 15:28
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
ahoj potreboval bych sehnat navod na predstih a odtrh a jak se to dela diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. července 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
podle palce?
 
 
Datum: 11. července 2013 14:01
 
 
 
 
Jméno: renepolach ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ja to serizuji podle palca a chyta na šup
 
 
Datum: 11. července 2013 7:49
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
co třeba strejda google :-D http://www.jawa-50.cz/ vyber si svuj typ moto
 
 
Datum: 10. července 2013 21:56
 
 
 
 
Jméno: honza      IP: uživatel15729    
a kde ho sezenu?
 
 
Datum: 10. července 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
stáhni si manual tam je vše podrobně vysvětlené
 
 
Datum: 10. července 2013 21:48
 
 
 
 
Jméno: marcek90      IP: uživatel15738    
Zdarte,chci se vás zeptat mám pionýra po GO a koupil jsem do něj novou svíčku Brisk n15c a na tuhle svíčku mi pionýr nechce chytat za tepla,tak jsem ji vyměnil za Pal super n7 ,nevíte jakou tepelnou hodnotu má Pal super n7,jestli je teplá,nebo studená?A jestě potřebuji vědet za jakou novou brisku by šla nahradit. A jestě chci se vás zeptat mám spravenou kliku,vyměněný ložiska , gufera a výbrus,ale stále mi něco u válce klepe,tak chci se vás zeptat,jestli to může být pístní čep,nebo něco jiného ? Za odpovědi děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. července 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: 4gear ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pal N7 je stejná jako dnešní Brisk N17C.. takže svíčka teplá. V létě se si bude přehřívat. Dej tam Brisk N14C... je to pouze doporučená rada, páč každýmu pinckovi chutná něco jinýho...
 
 
Datum: 10. července 2013 22:29
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      IP: uživatel10627    
Zdarr, zrovna dneska sem měnil svíčku Pal n7 a tato svíčka by měla být studená. Sice nevím za jakou novodobou jde vyměnit, ale já jezdím na tenhle typ svíčky asi 5 let a jede to dobře. A ta druhá otázka, pravděpodobně bude vůle na pístním čepu.
 
 
Datum: 10. července 2013 21:59
 
 
 
 
Jméno: biggl      IP: uživatel12897    
Ahoj draci Mam dotaz, s22 se snizenou hlavou na kompresi 1:9,5 z puvodních 7,5.Puvodni předstih je cca. 3mm, o kolik mam snižit předstih na danou kompresi? Je jasný že se to bude muset odladit ale + - odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. července 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15783    
Jestli máš origo válec s vejfukem 32 a hlavu cca 6ml tak dej předstih cca 1,5mm před HU...jestli máš hlavu 5,5ccm tak dej 1,2mm... jestli je to upravený i na vejfuku tak dej větší max do 2mm ...
 
 
Datum: 06. července 2013 21:03
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15446    
u upravenýho motoru ti nezbyde než to udělat podle rtoho jak to jede.... prostě mít skušenost a pohnot s tim a vědět co dělá malej a velkej bod zážehu a do toho odladit bohatost.... ale stejně ted budeš muset aspon 5 10 kilaku najet....
 
 
Datum: 06. července 2013 13:36
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Není to úplně stejný ale na hlavu 4,4ml to je kompres 11,75 jezdím předstih 2mm před HÚ měřím ho posuvkou, vyndám svíčku nastavím a jedu.. zatím jsem lepší předstih nenaladil, ale jezdím Vape tam je to v celku jedno jakej máš předstih.. pořád je svíčka cihlová :-D
 
 
Datum: 06. července 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15773    
Zdravím,za boha nemůžu sestelovat předstih, když to dělám podle rad z netu odtrh hů.0.4mm,dotáhnout,vrátím píst o 1.6mm zpět otočím Zapalováním aby bylo mezi kladivkama 0.05 a dotáhnu během tohoto se píst nepohnul.Nandam hlavu našlápnu a jedu vůbec to netáhne,max z kopce si dam i za tři:-)Jak dam plnéj plyn tak se dusí.Během testování jsem vždycky o kousíček zkusil po otočit zápalko a skoro stále to samé, buď jsem se ani ne rozjel ,nebo to tak tak jelo. Vyzkoušel jsem všechny polohy zápalka po mm od dorazu k dorazu a nic.Nejlip to jede když je zápalko úplne na levým dorazu tak to tahá za jedna jak blázen ale menší kopeček za dva ani náhodou. Tak už nevím co s tím.VÁlec je dobréj.Jestě teda dotaz,kladívko je opřené o vačku celou dobu otáčení nebo jen na to odpojení kladívek? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel15782    
Vačka dobra, ještě skusím vyčistit ten karbec, ale jinak už nevím co s tím.
 
 
Datum: 05. července 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takže když chci aby motor šel dobře v otáčkách tak mam dát menší předstih ?
 
 
Datum: 05. července 2013 18:15
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15776    
Levej doraz je předstih největší!!! jinak v tomto případě vidim problém jinde než v kladívkách,,,,motor musí jet i s blbym předstihem,,,,, co vačka ? Nešmajdá ? Karbec ok?
 
 
Datum: 05. července 2013 8:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
předstih je relativní hodnota nusíž zvolit ideal pokud je malej tzn levý doraz je to nejmenší hodnota,,,, a ano na malej předstih to nejvíc tahá v otáčkách ... na velký naopak jak si poznal.... najdi kompromis a pokut nebudeš spokojenej musíš odladit převody.... něco udělá i záběh po go.... 1,6 je hodnota idealní doporučená pokut máš volnější či vytuněný motor musíš ladit.. ps kladíka nemají při 1,6mm mít mezeru ale musí se otvírat.......
 
 
Datum: 04. července 2013 15:04
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15690    
kladívko (pertinax na kladívku) se stýká s vačkou jen když vačka nadzvedne kladívko,odtrh nastav 0,4 mm a předstih dej těch 1,6 a jestli to nepojede,hledej chybu jinde
 
 
Datum: 04. července 2013 14:07
 
 
 
 
Jméno: Jawa_man ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, jak se seřizuje předstih podle žárovky? Díky za rady! A jak se seřizuje odtrh? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2013 0:48
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já mam ze zapalovacího polu faston a z kladívka je faston originál
 
 
Datum: 02. července 2013 0:48
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na motorce s baterkou to uvidíš a uslyšíš kdy přeskočí jiskra,a na pincku by se mi chtělo odpojovat a zapojovat cívky jen abych poměřil multimetrem...
 
 
Datum: 01. července 2013 22:10
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
standa já už sem línej i brát měrky tak beru rovnou multimetr - při sepnutí pípá ale dá se to i měrkama ale je to zdlouhavý
 
 
Datum: 01. července 2013 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15742    
Kašli na žárovku,jestli máš alesoň zhruba představu co je to předstih (tzn.kladívka začínají otvírat cca 20° před HU) tak nepotřebuješ nic,maximálně šupléru,šroubovák a měrky... Ale jde to dát i od oka....To jestli je předstih 1,603789 nebo 1,599823 je úplně jedno,tak naco žárovku...když tam bude něco mezi 1,5 a 1,9mm před HU tak to pojede.....tzn zapalování natočené někde mezi středem a levým dorazem. V HU odtrh na kladívku 0,4mm za předpokladu že nešmajdá vačka.
 
 
Datum: 28. června 2013 16:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14570    
odtrh je velikost mezeri mezi ladívky když je píst v horní uvratí. jiiskra ti na svítce přeskočí až když kdavívka otvírají..... toho mžeš využít když u motorky připjíš místo nidučky žarovku tak v momentě kdy zhasne ti dava svíce jiskru.... toto ladění má cenu u baterioveho zapalování ....ktere napají žárovku.. u fíka je lepší požít papírek a pozorovat kdy ho kladívka pustí...či od oka.....nemá baterku
 
 
Datum: 27. června 2013 17:36
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar mam problém se životností svíček, nová mi vydrží tak 30km, předstih je dobrej chytne na první šlápnutí, svíčky jsou spíš šedý tak bohatou směs bych taky vyloučil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. června 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak skus několik metru před barákem vypínat benzín aby jsi eště vyjel to co zbylo v karbecu. a jinak ty svíčky skus vzít ocelovým kartáčem
 
 
Datum: 24. června 2013 16:00
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tu sem měřil a podle hodnot by měla bejt v pořádku
 
 
Datum: 23. června 2013 21:02
 
 
 
 
Jméno: Hejňa      IP: uživatel11766    
špatná indukčka
 
 
Datum: 23. června 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: Sadra17 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndal sem svíčku a je krásně cihlová, předstih 1.6 dělanej na žárovku
 
 
Datum: 23. června 2013 17:42
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Zdar draci, setkatl se z vás někdo se svíčkou Brisk N19C a v čem je jiná než N17C , poradte mi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. června 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
Já taky ne ž do tedka koupil jsem si N17C do babety a doma jsem zjistil že tam je N19C, asi chyba při balení :-)
 
 
Datum: 23. června 2013 23:08
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
17ku mám na babetě a v pohodě tam je doporučená, ale na fichtla bych dával jako maximum, protože se ten motor pak docela hřeje, dával jsem jí většinou napodzim a nebo v zimě - líp to chytá a ohřeje se to dřív, ale osobně jsem se se svíčkou 19 nesetkal
 
 
Datum: 23. června 2013 12:16
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
N19C už bude na pionýra moc teplá, nejčastěji se používají svíčky v rozmezí N14C-N17C
 
 
Datum: 22. června 2013 15:49
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
v teplotním indexu (je teplejší)
 
 
Datum: 22. června 2013 13:44
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
cau jde dat zapalovani z pionyra do pareza?dik za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. června 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jde ale musíš i magneto a vačku
 
 
Datum: 06. června 2013 22:19
 
 
 
 
Jméno: Adamx      E-mail:      IP: uživatel12399    
Zdravim,opravuju znamemu pionýra,má problém při studených startech(chytne hned ale hned chcípne),jakmyle se zahřeje startuje na drc ale start. pakou ho pořad nenakopnu,na roztlačení chytá hned a jede plynule. Svíčka,kondenzator,ind.cívka... vše nový,předstih by měl být také nastaven správně.Prosim poradte.Díky ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. července 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: lukys      E-mail:      IP: uživatel14930    
odtrh prdstih nic jineho
 
 
Datum: 05. července 2013 21:05
 
 
 
 
Jméno: pincek      IP: uživatel1723    
zdar hoši, nevíte někdo, kolik má sériová babetta max. otáček ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel9389    
207 kolem 6000 ot/min a 210 tak 7000 ot/min
 
 
Datum: 02. června 2013 13:09
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel4620    
Babetta 210 1,7 kW při 5000 ot/min
 
 
Datum: 01. června 2013 23:27
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.11.2018 17:35:12 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu