www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci mám motor po go už je zajetý atd.. vše je nové klika, výbrus gufera ložiska atd prostě komplet no problém spočívá v tom že mi podle indukčního otáčkoměru točí fichtl 5400ot +/- víc ani boha. Řekl bych předstih ale svíčka má krásně oranžovou cihlovou barvu a vytočit jde jak pila tak už nevím :-( díky za případné rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. května 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15548    
Jestli ten výbrus neni nějak zprasenej a jestli nemáš domrdanej motor tak to po 200km musí jet skoro plnej knédl...bez keců... Osobně bych ten motor znova rozhodil a vše zkontroloval...
 
 
Datum: 20. května 2013 15:58
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
všechno ok brzdy nedrhnou ložiska ok :-( asi je to málo zajeté.
 
 
Datum: 18. května 2013 20:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15541    
Hm....indukční otáčoměr.....vyzkoušej maximálku na trojku na 13/55....i nepřesný číslo řekne kolik motor točí..... Jinak to muže bejt klidně ve spodku motoru.... vše se točí ok??
 
 
Datum: 18. května 2013 12:56
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
no já chuj jsem dělal poprvé generálku a neroztočil jsem to a už jsem tam dal gufera tak jsem to už nerozdělával :-( válec mám 21 vrtání 38,75mm a srovnané kanály a slícované :-)
 
 
Datum: 17. května 2013 22:37
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No tak to ještě vydrž, na dvoukroužek je 200km většinou málo ideál je aspoň 500km ono dokud se to neuvolná tak to neroztočíš, ještě je podstatné jestli je to původně válec 05 nebo 20 to je taky hodně znát. Nechával jsi tu CKR kliku kontrolovat?? Oni jak to vozej přes půl světa tak se s tím moc nemazlej a občas bývají rozhozený, šľo ti klikou volně otáčet když jsi slisoval kartery??
 
 
Datum: 17. května 2013 13:28
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
pist 2krouzek, ckr klika s jehlama, a vybrus zajety tak 200km
 
 
Datum: 17. května 2013 13:03
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
co si pomůžeš měřením maximálky???, stejně to prakticky ničím nezměříš přesně a 5km/h se rovná chybě 500ot/m, to si myslím, že dobrý otáčkoměr měří přesněji :-D
 
 
Datum: 17. května 2013 8:49
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
změř maximálku na 13 kolečko.
 
 
Datum: 17. května 2013 8:26
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jaký máš válec?? z 05 nebo z 20 a nebo dokonce novýho poláka?? kolik máš po výbrusu najeto??? kolik kroužků?? a jakou kliku??? To vše rozhoduje. Pak je další problém je spousta i originálních válců který maj tak rozhozený kanály, že to prostě netočí.
 
 
Datum: 17. května 2013 7:47
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
to s tím sportovcem jsem nepochopil :-) jinač jezdím s tím fichtlcupy, kolik bych měl dát předstih pro benzín natural 95?
 
 
Datum: 17. května 2013 7:01
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15526    
no otázka je jak moc je ten otáčkoměr přesnej ale když mu budem věřit tak co bys od 20let stareho motoru čekal papírově výrobce uvadí 6500 max otáčky a ti si jen malo pod... pokut to jede neřešil bych to ...dal co nejmenší předstih když si sportovec protože barva svíčky se usuzuje dle bohatosti směsi... prostě ten motor netočí jak novej z fabriky
 
 
Datum: 17. května 2013 6:26
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci na jaký jezdíte předstih? já mám 1.6 a řek bych že motor nejede na plný výkon díky za rady :-) čím větší předstih tím lepší výkon ve vyšších otáčkách? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. května 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15089    
16 muže být i malo a muže se to i hadat a motorka muže jakobi bučet cukat a přehřívat se a tím vadnout..malej předstih ano zvedá výkon ale musý být kvalitní benzín dostatečný chlazení vhodná svíčka a tlaky v motoru
 
 
Datum: 05. května 2013 13:16
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
každému chutná něco jiného, zkoušej třeba od 1,3 až po 1,8 , když to nepomůže tak je chyba jinde, ( výběhaný valec, bohatost směsi .......)
 
 
Datum: 04. května 2013 12:34
 
 
 
 
Jméno: dvorka      IP: uživatel15032    
Zdarec draci, sehnal jsem pionýra s tímto zapalováním(předpokládám, že je z motorové pily) a nevím, jak nastavit předstih..Nemáte s tím někdo zkušenosti? Zvýrazněná šipka se nachází mezi dvěma magnety... Omlouvám se za odkaz z motoinzerce, ale nevěděl jsem, kam jinam to píchnout. Díky za reakce a ať to lítá! http://www.motoinzerce.cz/prislusenstvi/dily-elektro/715417-zapalovani.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. května 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: dvorka      IP: uživatel15032    
ok chlapy díky moc!
 
 
Datum: 02. května 2013 20:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to minibike a dáš píst 1,6mm před HU a nastavíš to takhle https://www.email.cz/download/i/OgI_XKs0QHkL8qqGrVvpgrailZ7dNbeYJs3NyNatddQBZAaqfIPCXLkMw9ZFGE_i4CTb7h4/zapalko.png jakmile sjedou magnety z cívky tak to hodí jiskru :-)
 
 
Datum: 02. května 2013 19:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel15441    
Co jsem slyšel,tak od oka a nebo stroboskopem(nevim teda jak). Navíc to na otáčení rukou jiskru nedá.
 
 
Datum: 02. května 2013 19:12
 
 
 
 
Jméno: kotekond ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec draci,mám takej problém.Když příjdu ráno k pionýru,chytne na šlápnutí,nechám ho běžet a po 10s zacne mit takový nepravidelnej chod na volnobeh a po 30 s motor chcipne,pak uz ho nenakopnu...jenom na roztlaceni a to se mu moc taky nechce,kdyz vymontuju hned po tom co chcipne svicku,je mokra,jinak cihlová...Svicku jsem zkousel b15 i 17 a neni v tom poznat rozdil,predstih mam nastaveny spravne,jinak za jizdy je super,nevynechava.Mate nejake napady?Díky krtek odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. dubna 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Tak už jsem to vyřešil...Byl to spatnej cep,co drzi v plovakovce plisek...Nejakym zahadnym zpusobem vypadnul a proto se prechlastaval.Uz chyta jako driv! :-)
 
 
Datum: 26. dubna 2013 19:04
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel15278    
Výfuk čistej,predstih1,6,rekl bych ze se prechlastav,ale hladina je v cajku,tak nevim
 
 
Datum: 26. dubna 2013 11:16
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
co vyfuk? vyčistěnej? kolik máš předstih? zkousels pročistit zpětný ventil co ti pouští beno do karbce? nepřechlastavá se ? na N17ku se vy... ty jsou do babet, zkus kdyžtak 14ku.
 
 
Datum: 26. dubna 2013 9:29
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
nevím nevim,tohle už jsem zkoušel taky a bez úspěchu...docela mě to štve,ale předtím to nedělal,zkrátka najednou chcípnul a od ty doby to dělá furt,cívka i kondik to taky nedělá,předstih nastaven správně...
 
 
Datum: 26. dubna 2013 5:33
 
 
 
 
Jméno: klimke ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám teďka úplně stejný problém jako ty, motor je po GO a předstih nastaven správně. Ráno k němu příjdu nakopnu a chytne na poprvé, ale pak chcípne, už si s tím nevíme vůbec rady tak jsem prostě riskl a objednávám střeva do Karbce protože si myslím že to je v plovákové komoře.. -> benzín se odčerpá a ventil nestačí napusit další a když napouští tak fichtl zdechává a svíčku pohltí to je můj názor a blíže napíšu až bude po výměně .. :-)rn
 
 
Datum: 25. dubna 2013 23:00
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
Tak to je presne to co jsem nechtel slyset :-)
 
 
Datum: 25. dubna 2013 21:45
 
 
 
 
Jméno: Mara323 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak nastartovat a hned jet.
 
 
Datum: 25. dubna 2013 21:36
 
 
 
 
Jméno: stevo1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nazdar. Mam problém s nastavením zapaľovania na jawe 350/639. Može niekto pomocť, alebo sa mi nato pozrieť? Som z okresu Sabinov. Dik. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. dubna 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel14007    
svíčky n15C a hlavně zkontroluj uhlíky a očisti kladívka
 
 
Datum: 27. dubna 2013 9:05
 
 
 
 
Jméno: stevo1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
super rada dikes. ešte jeden dotaz. striela mi do karburadora mozes poradiť? a ake sviečky odporučas?
 
 
Datum: 26. dubna 2013 20:54
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
no pokut si skrotil fíka todle je obdoba ..stáhni dočkala ..... prostě to jen děláš 2 krát.... u 350 de mi osvědčil odtrh ...mezera mezi kladívky 03mm udělel levý válec horní kladívka pokut je vše ok pak 2 ... a rovnou skouším našlapat zda aspon slíbý .. pokut ne vrátím se ke kladívkum horním a udělám předstih na danem válci cca 2MM aby to líp chytalo .. předstih dělám otáčením cele desky na kladívka nehrabu... pístn dám 2MM pod uvrat a vdaný okamžik musí kladívka otvírat.... pozná se to i od oka ... jak desku natáčíš... lad jen 1 válec a kladívka co k němu náleží..... ten 2 je trošku naročnější protože mužou být opotřebená kladívka a je třeba i měnit odtrh .... ale byt tebou udělám to aspon at běhá 1 válec a na druhem jen mezeru mezi kladívky pokut to chytí skusím druhy válec doladit jen natačením desky s kladívky....aby mašina tahla a nikam to nestřílelo.....
 
 
Datum: 25. dubna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: stevo1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
seřízení zažehu
 
 
Datum: 25. dubna 2013 21:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel14992    
co tě trápí dobíjení či seřízení zažehu?
 
 
Datum: 25. dubna 2013 20:37
 
 
 
 
Jméno: bueno      IP: uživatel14654    
Čus mam takovej problém koupil jsem si tady na fichtlkramku měrku na předstih tyčku a když chcu podle ni nastavit předstih na jawa pionyr tak to fvrt nechce jet a na měrce davam 1.6 a1.9 ale pořad to nende měrka je asi nepřesna skoušel jsem to i na jinych motorech a furt nic tak prosim poradte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. dubna 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: čusák      IP: uživatel11667    
bueno: A nejsou v příručce napsaný dvě hodnoty předstihu? Třeba já u tatrana mám hodnotu při měření šuplerou přímo proti pístu a pak hodnotu při použití měrky, je to asi o 0,8mm víc, protože svíčka je tam taky mimo osu válce.
 
 
Datum: 17. dubna 2013 19:14
 
 
 
 
Jméno: libor1 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud je to měrka kterou myslim, tak ji pro měřění na pionýru asi moc nevyužiješ protože by jsi musel mít svíčku rovně proti pístu ( jako to maj velký motorky Jawa ČZ, nebo simson a stadion), tou tyčkou totiž pohybuje píst, a když je šikmo, tak to asi moc dobře nejde
 
 
Datum: 17. dubna 2013 6:33
 
 
 
 
Jméno: jawa 23      IP: uživatel13407    
nazdar chcu se zrptat která svíčka je lepší na teplej motor 15 nebo 17?dikyrn odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Pokud máš na mysli motor, který pracuje s vyšším zatížením, tak je vhodné použít studenou svíčku. Brisk značí studené svíčky nižším číslem, teplé vyšším. Takže třeba N14C je studená...
 
 
Datum: 16. dubna 2013 14:51
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel15203    
dobrej chtel bych se zeptat kde se da koupit vacka do jawa 555 dekuji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. dubna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: fana      IP: uživatel15352    
kup si z pionýra a jenom si tam vypiluj další drážku..
 
 
Datum: 15. dubna 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
myslim ze je podobná jako na velkou jawu (250ku a tak...)
 
 
Datum: 13. dubna 2013 11:40
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel13988    
no jo ale parez a pionir ma jinou vacku co ted?
 
 
Datum: 12. dubna 2013 14:17
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
právě že stejný nejsou
 
 
Datum: 11. dubna 2013 21:33
 
 
 
 
Jméno: Hany      IP: uživatel11988    
nejsem si jistej, ale myslim, ze jsou stejny :-)
 
 
Datum: 11. dubna 2013 21:20
 
 
 
 
Jméno: Hany      IP: uživatel11988    
 
 
Datum: 11. dubna 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel15310    
ČUS kluci potřeboval bych poradit, potěbuju naladit předstih jaký jsou pro to rozměry ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Odtrh 0,3 - 0,4. Předstih bývá nejideálnější kolem 1,5 nebo 1,6 ale jak tu píšou pode mnou někdy to mlže být jinak.
 
 
Datum: 10. dubna 2013 18:02
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel9121    
jestli u fichtla tak musíš zkusit tak od 1,2mm až po 1,9 každý to chce trochu jinak, ale když dáš třeba 1,4 tak by ti to jet mělo
 
 
Datum: 10. dubna 2013 14:50
 
 
 
 
Jméno: wenoush ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to v technické dokumentaci
 
 
Datum: 09. dubna 2013 22:03
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
nemůžu ti poradit,protože nevím u čeho to chceš nastavit
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:50
 
 
 
 
Jméno: 1254      IP: uživatel6631    
Zdar draci jak poznám špatnej předstih u fichtla ? nedržel by volnoběch? a nešel moc vytočit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. dubna 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: kojot92000      IP: uživatel14274    
těžko říct na dálku se to blbě popisuje jak to udělat skus otočit vačkou o 2 mm
 
 
Datum: 09. dubna 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Johny      IP: uživatel13752    
Přidej (víc utáhni na šroubku) Fichtl se dusí a nedrží volnoběh tak to poznáš :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2013 19:40
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14352    
zdar draci,prosim o radu,zajíždím válec po výbrusu (pruměr 49.5)mam jehlu na 4 zářezu od vrchu,za studena jede už docela pěkně,nijak se nedusí a otáčky pěkně držej:-)ale jak se ohřeje tak už se to zhoršuje,na neutral to chcípne a po přidání plynu se to nejdřív přidusí a pak se dostane teprve do otáček tak nevim co s tim,dneska jsem sešteloval pořádně předstih 1.6 od horní uvratě ale pořád to je stejný,poradíte mi co s tím ?díky za odpovědi:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. dubna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14352    
joo soráč,překlep:-)
 
 
Datum: 10. dubna 2013 14:49
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15337    
tak já to bral že kolega místo 3 napsal 4 jinak by ch mu poradil karbec z 250.....
 
 
Datum: 10. dubna 2013 12:45
 
 
 
 
Jméno: jawa50.forum-zdarma.cz      IP: uživatel13627    
Docela by mě zajímalo jak jsi na fichtlovi vyvrtal 49.5 :-)
 
 
Datum: 10. dubna 2013 8:22
 
 
 
 
Jméno: luky      IP: uživatel14352    
taky mě napadla právě ta bohatost,je docelas černá no :-Dtedka jsem se byl podívat,zejtra to vyzkouším,díky :-)
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:57
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15058    
ja byc si hlídal bohatost směsi podle svíčky a možná bych to nechal sednout.....to že to nedrží volnoběh muže být výbrusem je eště těsný...jakou barvu má svíce?
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:50
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Co jehlu na třetí zářez? Možná to je bohatá směs...
 
 
Datum: 09. dubna 2013 18:49
 
 
 
 
Jméno: bohous      IP: uživatel15203    
cau mam problem nemuzu zaboha nastavit prdstih u pareza kontaky jsou proste skoro furt otevrene dekuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza Krejčí      E-mail:      IP: uživatel15306    
jo zapoměl jsem co tady píšou kluci o tom pertinaxu ten kdyby byl osoupanej tak je máš porád seplí ty kladívka a ne od sebe tak doufám že to bude ono zdary honza
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:11
 
 
 
 
Jméno: honza Krejčí      E-mail:      IP: uživatel15306    
čau vyměn vačku už je osoustružená dokulata a tím pádem už to není vačka ale kulatina proto pořád ten odtrh dej jinou a udělej předstih a nezapomen namazat filc co je u kladívek hodně zdaru honza.
 
 
Datum: 05. dubna 2013 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jarda      IP: uživatel12380    
Jestli mě paměť nemate, tak tam budeš mít vačku z 20-23, ta má jiný úhel sepnutí. Odtrh je samozřejmost, Péro má pravdu :-) Sjetej pertinax by naopak kontakty nerozpojil :-)
 
 
Datum: 03. dubna 2013 21:39
 
 
 
 
Jméno: labus      IP: uživatel15298    
Vyměň kladívko ta třecíplocha co jde po vačce je v čudu
 
 
Datum: 03. dubna 2013 20:36
 
 
 
 
Jméno: lukas      IP: uživatel12770    
nemas spatne vacku ?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:47
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
co třeba zmenšit odtrh?
 
 
Datum: 02. dubna 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
čau draci mam složený motor po go mám v něm vše nové a když jsem nasadil valec po vybrusu a na startoval tak motor klepe, dělá to při nízkých otáčkách zní to jako vyběhaný dieselový motor mám na tom 3.vybrus a koukal jsem jestli píst nenaráží do okraje hlavy a otlak jsem neviděl ani na pístu ani na hlavě. Nevíte prosím co to muže dělat? špatný předstih? třeba? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
Ano přesně takový zvuk vychází z motoru jako na videu
 
 
Datum: 26. března 2013 18:25
 
 
 
 
Jméno: Dr.House ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
že ti to dělá takový zvuk jako ja na tomhle videu https://www.youtube.com/watch?v=knnFUH3yPcc ? to mi lehce dělá babetta, řekl bych že to souvisí s kvalitou pístů respektive s jejich povrchovou křivkou, dělali mi to samé už 2 válce jeden víc a druhý skoru vůbec ale občas to slyším, pokud určitě víš že ti píst nenaráží do hlavy tak bych to asi neřešil
 
 
Datum: 26. března 2013 18:22
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel6631    
hrany kroužku ano a kanály se mi nezdály ostre když jsem přejel prstem, kdyby to bylo malo sražené vadilo by to moc ?
 
 
Datum: 26. března 2013 18:18
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Srazils hrany kroužků a kanálů?
 
 
Datum: 26. března 2013 17:22
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
chtel bych se zeptat jestli ma parez jinou vacku nez pionir duji za odpoved odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
 
 
Datum: 24. března 2013 19:32
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel13988    
mam jawu 555 a kdyz dam pist do horni uvrate a nastavim odtrh a zatocim tak kdyz je pist dole kontakty so oddaly snad o 3mm poradte prosim nevim co stim a klika mi nehazi dal jsem k ni sroubavak a zatocil odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. března 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel15088    
budto se ti ustříhl kolíček kterej zajištuje polohu nebo jsi tam dal vačku z 21
 
 
Datum: 23. března 2013 23:49
 
 
 
 
Jméno: oncl      IP: uživatel8528    
Asi máš špatně vačku :-)
 
 
Datum: 23. března 2013 22:13
 
 
 
 
Jméno: HANo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci .. nevím jestli je to předstihem ale myslím si to .. Pionýr jde nastartovat ale nedrží na volnoběh a mam na karburatoru zamontovaný ten šřoubek uplně . a když dám plný tak to je jako kdyby držel volnoběh.... a střílí do výfuku už si nevím rady :-( prosím o radu .. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel2901    
Čau, mě to taky zničeho nic přestalo držet volnoběh a bylo to tím že se mi nějakým způsobem střihlo to zajištění co drží vačku na rotoru. Pomohla výměna zapalování.
 
 
Datum: 14. března 2013 23:29
 
 
 
 
Jméno: HaNo      IP: uživatel9375    
Díky, pokusím se stím něco udělat ..
 
 
Datum: 06. března 2013 14:41
 
 
 
 
Jméno: tremat      E-mail:      IP: uživatel14753    
Skus nastavit jehlu na druhej zářez odzhora!!!
 
 
Datum: 06. března 2013 9:18
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
předstih+odtrh
 
 
Datum: 06. března 2013 6:55
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no anebo má vyhoblovane soupatko od sroubku volnobehu :-)
 
 
Datum: 05. března 2013 20:50
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15076    
mě se zdá že se ti sešlo několik věcí naraz ..k předstihu co chceš slyšet prostě ho seřid.... navod je na netu... podle mě by stačilo pohnout zapalkem dozadu ..ale ten volnoběh dělá ucpana triska s napisem 38 anebo kanalek kní ...jistou šanci ma i falešný vzduch....a ten se musí hledat ...
 
 
Datum: 05. března 2013 17:33
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel14442    
Zdar hoši jaký průměr má nová vačka na pionýra 21? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. února 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdar borci - pro vas asi jednoducha vec ja uz sem se z toho nejak dostal :-D takze hazi jiskru teče benzin ale ani neškytne -předstih je dobrej - čim to? dik za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP      IP: uživatel15147    
tak uz sem to vcera rozjel sesteloval sem to znova komplet (několikrát:-D) a uz to chytlo ale este musim postelovat karbec asi tam toho benzinu de malo
 
 
Datum: 24. února 2013 9:34
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
no tak vem a pokud mas hlavu s ledvinkou, tak nastav 1,6 mm a chytne ;-)
 
 
Datum: 22. února 2013 15:45
 
 
 
 
Jméno: EZZOPP ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no hlavu mam obyč. /a čim by bylo ze nehazi svicka jiskru ve valci? jinak asi zkusim nastavyt poradne cely je tento navod ok?- http://www.jarin-dknl.wz.cz/jawa_50/nastaveni_predstihu.htm / a jinak svicka hazi modrou jiskru - a jestli je navod spravne tak sem asi postupoval špatně :-D tak ja to zkusim znovu a lépe a kdyztak se ozvu. dikec
 
 
Datum: 22. února 2013 15:30
 
 
 
 
Jméno: MatroneK      IP: uživatel12063    
A jakou máš hlavu ?
 
 
Datum: 21. února 2013 22:20
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
je možný že svíčka neháže ve válci
 
 
Datum: 21. února 2013 21:32
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jaký předstih si nastavil? nechci čístl "dobrej" .. chci hodnotu pre HU ..... a taky jaka je barva jiskry?
 
 
Datum: 21. února 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Zdravím, v naší mototechně mi byla doporučena na pincka zapalovací svíčka Brisk Silver NR15S, jako kvalitnější alternativa. Myslíte, že víc vydrží? Díky moc za odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. února 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Masokz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pal 14-7 chytá v zimně i v létě, no ja léto spis 14-8 a na zimu 14-5 ale 14-7 jede pořád :-D a to je fakt stará, a jak jiskří
 
 
Datum: 09. února 2013 22:27
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
O NGK je známý že se uchlastávají, do pincka Brisk NR14 až 17R, viděl sem i s předsunutým jiskřištěm na pinckovi, to by se taky dalo polemizovat jestli Y ano nebo ne. Osvědčily se mi i některý Bosch, startovaly jak v létě tak v zimě jedna svíčka.
 
 
Datum: 09. února 2013 21:34
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
a mě odcházely ngk pravidelně a brisk nic
 
 
Datum: 09. února 2013 20:55
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jezdím densa v mopedech a spokojenost, nikdy jsem neměl problém, jiskřiště mají suprově udělaný.. a nikdy se mi nestalo že když jsem to přechlastal že by pak svíčka nefungovala.. to je dobrej blábol :-D
 
 
Datum: 09. února 2013 19:11
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
svíčky ngk a denso jsou super ale nesmíš ji ulít,jinak ko.což je u pincka běžné.
 
 
Datum: 09. února 2013 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
do originálu stačí originál ;-)
 
 
Datum: 09. února 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
no bakounovi snad jen na obhajbu autora je že rozdíl mezi ngk v motoschopu a předraženou benzinkou je 20kč co je snesitelne ...nebo ne?
 
 
Datum: 09. února 2013 16:06
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11109    
Další oblíbené téma... Takže svíčka ti výkon nepřidá, prémiové svíčky jsou do fekála k ničemu... "pokud chces neco lepsiho" - nesmysl, jediny rozdil je v cene. Neni zadny racionalni duvod davat tam svicku za kilo. Rozdíl mezi Brisk n15c za 30kč a superhustokrutodémonskou NGK s platinovým 50-jiskřištěm nepoznáš!
 
 
Datum: 09. února 2013 15:09
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
tak situaci s pal svíčkama vnímám tak že už je třeba najít nahradu přec jenom jde o 30 let starou záležitost a veteránisti se o ně budou prát 60 korun je snesytelný 45 stojí u mě na benzíně ..ngk snad 80 ... tak už jen doufat že zahadně neskolabuje... ps je to vesnická benzíne a sortiment dílu má napalený protože to pořád vychází laciněji neš jet 30 km do nejbližšího města....
 
 
Datum: 09. února 2013 12:32
 
 
 
 
Jméno: Štěpán      IP: uživatel12485    
Brisk Silver NR15S stojí okolo 60Kč, mě se osvědčily Brisky NR14C, ale mám upravený silniční válec, tak asi zkusím i tu Brisk Silver NR15S. Jinak se starýma PALkama mám taky jen ty nejlepší zkušenosti. Jen už doma žádný nemám.
 
 
Datum: 09. února 2013 11:53
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel15095    
skus a uvidíš ale jestli stojí jak ngk dal bych ngk .....ten brisk byt je to mí krajský výrobek je nějakej divnej měl sem kupu nových pal.. montoval sem obojí jak brisk tak pal i pár zavodních ngk a bosch .. a mašiny s briskem se rády uchcávali davali ružuvou jiskru ..ale jezdit se na tom dalo palka byla nějaká blbuvzdorná jezdila furt ...na pohled jsou stejný brisk se snaží inovovat měděnou elktrodou ale prostě nějak to chlapcum nejede.....
 
 
Datum: 09. února 2013 11:45
 
 
 
 
Jméno: jakub236      IP: uživatel13167    
do pincka stačí uplne obyčejná briska ;-) N15C; N14C, anebo pokud neco lepšího tak densa a pak NGK
 
 
Datum: 09. února 2013 11:34
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
Čus draci chci se zeptat jáká je nejlepší svíčka pro mého mustanga aby šel na nákop??? i za studena kámoš má n15yc a při -3F mu to šlo na nákop já jí mám taky a eště ji musím ráno ohřejvat na plotně jinak mám pařezové zapalování a vyštelovaný by to mělo bejt taky tobřš díkyza odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: jakub      E-mail:      IP: uživatel13743    
v motoru je generálka půl roku v plovákovce nová oska+závěska je to stopro svíčkou to vim a karbec je víc danej nahoru že tam nedotíká benzín a nebo až moc tím to ení
 
 
Datum: 26. ledna 2013 19:52
 
 
 
 
Jméno: ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
ja používám N15c, ale taky zalezi v jakym stavu je motor, předstih a musi být dobře nastavený karburátor, ja když dělám nějaký motor tak slćuju všechny kanály a přechody, musi být dobrá ložiska a gufera, a pořádně utěsněný motor, a hlavně karburátor a sací hrdlo,
 
 
Datum: 25. ledna 2013 22:35
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel12346    
jedině pal 7 nebo 8 nikdy nebyl problém ani při - 20
 
 
Datum: 24. ledna 2013 17:31
 
 
 
 
Jméno: renepolach      IP: uživatel15023    
ze škodovky 120
 
 
Datum: 24. ledna 2013 16:38
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Ale abych poradil :-D Každej fík chce neco jinýho. Mě ten jeden mustang nejede na nic jinýho než na 15... ten druhej zas žere radši 17 :-D Prostě to musíš odzkoušet ;-) A nejlíp se vyvarovat novejm svíčkám.. To je spis tak na dojetí -_- :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:12
 
 
 
 
Jméno: jubka ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Dokud to startuje tak to neres :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:09
 
 
 
 
Jméno: jakub      IP: uživatel13743    
nn tim to bytt asi nemůže dřív když sem tam měl origoš zapálko tak sem tam měl takovou hlavu s douhým závitem sehnal sem si nějakou svíčku s dlouhím závítem méno asi ittrilium asi nějak tak a to šlo furt na nákop za tepla i za studena ale teď tak na osmí až desátý nákop za tepla a za vlažna tak na 2 až třetí....
 
 
Datum: 24. ledna 2013 14:05
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
no ovplyvňuje to veľa vecí či už je to dobre naštelovaný karburátor v akom stave je elektrosústava a tak no napadá ma jedna špecifická vec ty máš mustanga a novšie jawy mali 8V indučku a parezy až po jawu 05 mali 6V indučku aj toto môže veľa robiť
 
 
Datum: 24. ledna 2013 13:40
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 16.01.2018 22:04:28 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu