www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
1)čau hele muj motor je celej nákej náladovej. dam neutrál startuje jenom s plynem i když je horkej předstih kráásně nastavenej najednou to udrží cca podle nálady 10sekund. jde o to že kdyzž to nakopnu na neutrál dam tam jedničku tak to prostě netáhne :-( čím to je? prostě to netáhle ani když běžim velde motorky a rázem to chcípne po pár vteřinách to už nestíham vedle toho běžet. po chvilce 5min. to tam kopnu a vše ok. jak to? 2)když jedu na vysoký otáčky tak místo toho randálu co fichtl dělá mi vtom někaj klepe praská šustí je to dost nepravidelný, nevim ten zvuk skoro nejde popsat a je to jenom když tam je převod a jede se na max. otáčky 3) je normální že mi to na dvojku na max. otáčky cuká? 4)jedu po silnici dvojka krásně zabírá vyjedu z lesa 10minutová projíždka a motor vůbec netáhne ale vůbec asi výbrus co má to sílu jak moucha :-( na jedničku bych to předběhl a na louce dvojku nezařadim to znamená že jedu 10km/h max. PS: asi to bude chtít výbrus jak poznam kolikátej tam je? má to prej najeto 11tisíc nez se rozbylo lanko díky za rady ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. března 2011 10:55
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel11398    
ano souhlasím s Bugsem,zaprvé zjistit,jestli to má tlak,pokud ano,tak je problém jasně v karburátoru a zapalování.....chce to 10 minut času a dvě šikovný ruce....
 
 
Datum: 26. března 2011 10:55
 
 
 
 
Jméno: Bugs ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já to vidím na pořádný překontrolování a seštelování předstih/odtrh/karburátor.
 
 
Datum: 26. března 2011 9:59
 
 
 
 
Jméno: krysto6 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já na trojtý GO motoru :-( a to ani nevim jak se to dělá :-D :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:44
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Vidím to na GO motoru :-)
 
 
Datum: 25. března 2011 23:21
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel590    
Jakby vybrus tam maš poznaš pomoci šuplery a nebo na pistu je napsane čislo jestli de ještě vidět :-D
 
 
Datum: 25. března 2011 23:10
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 18.04.2024 14:14:22 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu