www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: MEKNZI      IP: uživatel17076    
ČAU liďi mám dotaz co bude lepší pro sériového pionýra na převod do síly 11tizubé primárko nebo 60zubá rozeta ? a máte někdo zkušenosti z origo primárním řetězem na 11tku prímárni kolečko dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2014 19:42
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17077    
je to obdobný poměr ale pro životnost řetězovky je lepší dát velkou rozetu na zadní kolo....mala rozeta na motor je lacinější ale bere malím počtem zubu a navíc se s ní i ničí kartery
 
 
Datum: 16. dubna 2014 19:42
 
 
 
 
Jméno: jawa50      IP: uživatel13743    
mám oboje a síla opravdu velká
 
 
Datum: 16. dubna 2014 17:00
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 4:32:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu