www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11232    
Ahoj draci, jaký mám použít převodový poměr na fichltla do terénu ? Zatím mám primár origo a sek. 11/55, ale vážím okolo 105 kg, a na drapákách už jsem našel pár kotárů co nevyjedu :-D Přemýšlím o primáru 9Z. - jak rychle to s ním jede ? Nebo dát jen sekundár 10/60 a nechat primár origo ? Jinak motor mám po GO, maximálku na asfaltu dosahuju při mých kilech a 11Z i do mírnějších kopců :-).\r\nDíky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 18:39
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No s tvojí vahou problém(nic ve zlém) Dali jsme primár 9z problémem s řetízkem-na nový lamely nový řetez(o článek zkrácený) jsem nemohl dostat. Je to znát ale z kopců to přetočíš. Jezdili jsme potom 11/55. Jestli budeš jezdit cross po trati volil bych větší rozety než ten primerák. Nechá se splašit i 75z. Podle trati dát odpovídající rozetu
 
 
Datum: 13. února 2015 18:39
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.04.2024 16:05:44 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu