www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj kamarádi. Dávám dokupy Babbetu 210 z r. 1987. Stála 3 roky, teď už se ji podařilo rozchodit. Motor šlape nádherně, má najeto 8500 km, ale mám problém se spojkama. Startuje na jedno šlápnutí, v pohodě se rozjede, ale moc se jí nechce řadit dvojka. Když už zařadí a přidám plyn, začne prokluzovat (která spojka ?). Nikde žádná mastnota, všechno vyčistěné. Poraďte, kde hledat závadu. Předem moc díky, Zdenek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:11
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
43 - 9 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18415    
Další dnešní poznatek - stačí čtvrt otáčky na šroubu bohatosti a do kopce nezařadí dvojku. Směs musí bejt špičkově nastavená přesně v rozmezí tý čtvrt otáčky. Asi půl hodiny jsem jezdil po vsi a různě se rozjížděl do 3 kopců a přidával a ubíral na šroubu. Nakonec jsem se dostal na nastavení směsi,které jsem víceméně trefil podle sluchu na stojánku,jen to bylo ve výsledku o čtvrt otáčky povolené proti moji výchozí hodnotě - a to řadila dost pozdě. Teď cajk. Teplá tahá i startuje,volnoběh drží. Jen furt bojuju s tim,že se musí sakra fest šlápnout,aby se motor roztočil. Už dvakrát jsem to odmašťoval,dokonce jsem musel poupravit startovací spojky - hliníkový ramena škrtaly o buben. To je normální že se na to musí tak hamtat aby to chytlo a nebo to má chytat sotva pohneš šlapkou? Studený to chytá v celku dobře....
 
 
Datum: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Zdarec. Koukal jsem,že v řadícím bubnu se taky všechno mele,ale přijde mi ta vůle normální,nevim. Jsem laik,babetu dělam poprvý. S lehkejma spojkama ti neporadim,vůbec nevim,která bije ..... s tou křídou je to supr,jen nevim,co by mi byla platná,když byl spojkovej buben plnej mastnýho šmantu. To jsem poznal už laickym pohledem že je tam problém :-D u toho řadícího bubnu nevim...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 11:29
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
Mě se osvedčilo misto čističe brzd obyčejna křida co maji deti na malovani. Tim jsem přišel na to ,ktery buben se mastí olejem
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 9:20
 
 
 
 
Jméno: zven      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj Stando, díky za radu. Rozběhový buben jsem měl dole, ale ty čelisti se mi moc nezdály. Ne že by byly hodně sjeté anebo mastné, ale pohybovat jdou dost ztuha. Taky jsem nenašel podložku za jehlovýma ložiskama u gufera. Má tam být ? Podle mně určitě. V každém případě to asi bude chtít komplet nové řadící (jsou tam dost vymlácené unašeče a už dost velká vůle mezi čelistma a bubnem) a na ty rozběhové se podívám. Ještě, co doporučuješ, mám tam dát lehkou nebo těžkou sadu. Teď je tam lehká. Ještě zpět k těm rozběhovým, mate mně právě ta supr síla záběru (rozjezdu). Jinak díky za tip. Zdenek
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18409    
Měl jsi dole rozběhovej buben? Tam často prolíná olej z kliky pod guferem nad jehlovejma klecema,spojky sice něco přenesou,ale jak zařadí dvojku tak se rozkloužou. Taky jsou tam zespod u vodících kolíků listové pružiny,které si časem udělají drážku pod sebou v unašeči a pak ta drážka muže omezit plné rozevření. U řadících čelistí jedině mastnota. Tam je o-kroužek pod aretační plackou a gufero mezi bubnem a unašečem. Teď jsem se taky pustil do babety,přitáh to známej,že to neřadí. A vše co jsem vyjmenoval je v háji,mohla za to klika,vymlácenej čep v ložisku pod rozběhovou spojkou,jak se to tam mlelo tak to likvidovalo obě gufera na tý hřídeli... takže novou kliku ,přední spojky a všude nová gufera ... bubny jsem odmastil,obrousil jemnymšmirglem a znova odmastil čističem brzd,oboje spojky vepředu jsem dal nový a ty řadící jsem vyčistil,obrousil a odmastil. Už to skládam. Snad to pojede.
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 14:34
 
 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 19.04.2024 10:59:31 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu