
Ahoj Vašku! Je to uš hodně rokú, co sem tak taky uvažoval, ale z jinýho dúvodu. Já měl upravenej motor na cros. Jenže trať byla dost daleko a jet tam s teréním převodem by mě bylo líto motoru! Toš sem tam jel s originální rosetú a velkú rozetu 75 zubú sem si vezl s sebú! Taky kúsek řetázku kerej bylo potřeba pro 75 zubú! Kolečko na motoru od 11i do 14i zubú! Taky sem skusil mět obě rozety vedle sebe a předělat a prodlúžit enom řetázek! Nejsu si schopnej spomět kerá byla venku a kerá uvnitř disku. Taky vodítka řetězu a aj napínák, lebo sem experimentoval se sklonem zadních tlumičú aby byl větší zdvih zadního kola! Totok se nedalo udělat bez šroubování ozubenýho věnce na disk! Předpokládám, že pokud je to na ježdění po silnici trvale, že bude jistější nový díry a nýtování! Já každej výjezd měnil šroubonání ozubení, ale nebylo poznat nic na závitech obyšejných šroubkú! Možná kvalitní ocelový šroubky a sem tam skontrolovat utažení a nejni žádnej problém! Dokážu psat aj spisovně, ale tak s teho mám větší radosť! HI!HI! Detaile možem dodiskutovat na meilu! Toš asik tak. Oski