www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vlastik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj lidi,potřebuji poradit,mám babetu 225,při startování mi náhle startovací páka nezabírá,vrací se ale proste jde na prázdno a motor nejde tedy nahodit,nevíte co s tím???pulit motor.???dík za info,klidně pište nebo volejte 739213532.Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. března 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: Lukáš      IP: uživatel17906    
Ahoj. Mám dotaz ohledně karterů na Stadion S22. Ať hledám na netu jak hledám, tak všichni mají z vrchu v bloku otvor na karbec ve tvaru vajíčka. Snad jen já, který mám už ten novější karbec, tu díru mám zaslepenou. Praskl mi blok, takže chci jednu půlku vyměnit, ale nemůžu najít nikde na prodej blok s tou zaslepenou dírou. Je to divné, protože ať se na to dívám jak chchi, tak to nevypadá, že by to bylo nějak zavařené. Vypadá to odlité od výroby. Nevíte něco o této problematice, případně kde tedy sehnat takový blok? Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. března 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel13350    
Ahoj, kde přesně je máš prasklé? a jak moc? já mám skoro všechny bloky zavařený kolem té šlapací hřídele, ale ať to vaří sebelepší svářeč vždycky se to trošku pohlo tak jsem musel nechat přefrézovat dosesací plochu, a někdy i protočit díru na špalací hřídel a udělat tam novej ten železnej kus do toho se zápichem na O kroužek.
 
 
Datum: 01. března 2015 19:54
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17907    
Ahoj. Aby motor dobře fungoval tak musí být kartery párové (vyrobené v původním páru a obrobené proti sobě - kartery zespod označeny stejnými znaky,čísly). Takže budeš muset stejně koupit oba kartery a je úplně jedno,jestli to budou kartery na S11 (otvor pro vajíčko) a nebo kartery na S22 (bez otvoru na vajíčko). Máš pravdu,že jsou to dva různý odlitky (viz. jak jsem psal),ovšem střeva motoru to má stejný...je to furt jeden ten a samej motor jen má a nebo nemá díru pro vajco ...
 
 
Datum: 01. března 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, chtěl bych se zeptat zda jsou kolečka dvojky a trojky opravdu zaměnitelná mezi ČZ 450 a 477 ? Díky Zdeněk\r\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak abych to uzavřel :-). Sehnal jsem kolečko ze 477 a vše šuplerou proměřil ze všech stran a předlohové kolo 3jky je stejné. Ostatní zatím nemám, ale asi to bude to samé :-)
 
 
Datum: 14. března 2015 8:01
 
 
 
 
Jméno: webking ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To jsem samozřejmně udělal a číslování má pokaždé jiný začátek. Sesa tu prodává kolečka, která má nadepsané jak pro 477 tak pro 450, ale žádnej jinej shop to tak nemá a to si právě chci ověřit, abych neutratil zbytečně peníze :-)
 
 
Datum: 07. března 2015 7:29
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Otevri katalog dilu a podivej se na oznaceni... Nebud liny!
 
 
Datum: 03. března 2015 18:25
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Čus, mám prublém s převodovkou u pincka, vyměněný ložiska, papírový těsnění, ale jde to strašně ztuha, prostě když tam je neutrál a otočím spojkovým a na druhý straně si držím sekundár tak to prostě neudržím a už nevím co s tím je. Prosím pomoc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. února 2015 7:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Nebo proběhla kladivová výměna ložisek, případně pajcrem dělený kartery. Ono stačí vzít kladivo na demontáž ložisek, jedna blbě mířená a převodovkou neotočíš.
 
 
Datum: 20. února 2015 7:35
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nejspíše při montování ti vyskočila kulisa co řadí rychlosti. To je ta vydlička na kolečku na ty tyčce. Nebo ti nesedí ta tyčka v karteru. Rozdělat a dát znovu dohromady. Klikovku do mrazáku a karter ohřát(nejlépe horkovzduškou)
 
 
Datum: 19. února 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel4628    
Bude to nejspíš zkřížený....povol to a zkus kartery posadit proti sobě tak,aby se převodovka i klika otáčeli volně. Možná nemáš párový kartery.
 
 
Datum: 19. února 2015 13:53
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel15802    
Už to mám složený, ale nejde tam neutrál mezi 1 a 2 je tam furt 1, mezi 2 a 3 neutrál jde. Není to tím že jsem prohodil to 20 a 18 zubý kolečko (silná dvojka) :/
 
 
Datum: 19. února 2015 10:43
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
A řadit ti tam jdou všechny rychlosti?
 
 
Datum: 18. února 2015 19:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ještě ti to možná někde drhne v těch mosazých pouzdrech kde drží hřídele.
 
 
Datum: 18. února 2015 17:55
 
 
 
 
Jméno: lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
čus ten problém jsem měl před týdnem taky dal jsem tam papírový těsnění a nešlo to dal jsem tam 2 čtvrtky namáznul silikonem a problém byl vyřešen a všechno jde lehce tak jak má jít :-)
 
 
Datum: 18. února 2015 15:30
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Zdravím \\r\\nChtěl bych se zeptat zda tohle pouzdro http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pouzdro_uzavrene_prave.html\\r\\nje třeba project výstružníke či stačí jen nahřát kartér a naklepnout ho do kartérů ?\\r\\n odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. února 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jakub      IP: uživatel17877    
Toho jsem si všiml,že je to napsané jen u levého (otevřeného) pouzdra.U toho v odkaze to není tak se raději ptám.
 
 
Datum: 18. února 2015 19:24
 
 
 
 
Jméno: Jawa-50      IP: uživatel11670    
Ne nemusí stačí jen nahřát kartér a naklepnout.Máš to napsaný i v informacích ;-)
 
 
Datum: 18. února 2015 18:04
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel11232    
Ahoj draci, jaký mám použít převodový poměr na fichltla do terénu ? Zatím mám primár origo a sek. 11/55, ale vážím okolo 105 kg, a na drapákách už jsem našel pár kotárů co nevyjedu :-D Přemýšlím o primáru 9Z. - jak rychle to s ním jede ? Nebo dát jen sekundár 10/60 a nechat primár origo ? Jinak motor mám po GO, maximálku na asfaltu dosahuju při mých kilech a 11Z i do mírnějších kopců :-).\r\nDíky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. února 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
No s tvojí vahou problém(nic ve zlém) Dali jsme primár 9z problémem s řetízkem-na nový lamely nový řetez(o článek zkrácený) jsem nemohl dostat. Je to znát ale z kopců to přetočíš. Jezdili jsme potom 11/55. Jestli budeš jezdit cross po trati volil bych větší rozety než ten primerák. Nechá se splašit i 75z. Podle trati dát odpovídající rozetu
 
 
Datum: 13. února 2015 18:39
 
 
 
 
Jméno: Lubina.marecek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nazdarek draci rozpulil jsem motor u mustanga a ted ho davam dohromady a mam velky problem pri dotazeni karteru jde velmi ztuha komplet cele soukoli. A kdyz ho znova rozpulim tak soukoli jde krasne lehce nevite nahodou co stim je a jak ten problem mam vyresit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Když to máš rozdělaný tak to zkus proměřit-dej soukolí do jednoho karteru a změř vzdálenost od hrany karteru k poslednímu soukolí. Na druhé straně hranu karteru k ložiskám. Ale když to tam bylo tak by to mělo sedět. Spíš to tam špatně dáváš. Při montaži s tím lehce pootáčej a hlavně ať ti dosedne ta tyčka co po ní chodí řadící kulisa. Vyraž take ty vodící válečky, ty doraž až když budeš mít kartery u sebe. Je lepší dát klikovku do mrazáku a ložiska ohřát horkovzduškou. Pak fofr než se srovnaj teploty
 
 
Datum: 12. února 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: Peťa      IP: uživatel17839    
Ahoj, kolik kilometrů vám tak zhruba vydrží ferodo lamely na pionýra? Zajímají mě oba dva typy, co tu prodává Sesa, jak ty levnější, tak ty dražší. Nebo, jestli někdo jezdí závody, tak kolik hodin/závodů vydržely. Ale pište prosím i ti, kdo mají ,,sérii"" a jezdí jen tak. Děkuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Měl jsem ten starší typ v "sériáku" a po pár závodech se natáhly zuby. Ten novější "speciál" v tom samém motoru zatím drží bez natažení.
 
 
Datum: 06. února 2015 17:22
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
Já mám ferodo speciál skoro ve všem a loňskou sezónu byli i v závoďáku a dobrý.
 
 
Datum: 05. února 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nekoukal jsem co tady sesa nabizí ale jezdily jsme 24h a vydrželi vpoho. Byli tedy ojetý ale ty železa po kterých jde primerák teď ale prý jsou kvalitnější
 
 
Datum: 05. února 2015 17:29
 
 
 
 
Jméno: fanda      IP: uživatel15423    
Zdar chlapi, mám doma německou sekačku a sháním na ní náhonové kolečko, zdá se mně stejné jako sekundárko ze simsona. Nemá ho někdo po ruce, že by mně změřil vnitřní rozměry. Ten rozměr kulatiny a rozměr zbroušeného. Jedná se o toto kolečko http://www.extremebike.cz/fotky21797/fotos/_vyrn_20212257201---retezove-kolecko-12-zubu-I.jpg Děkuji moc.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: f      IP: uživatel15423    
Jo, ale to není sekundárko na motor jako takové je to vývod k sekačce. Potřebuji ty míry, ne rady jestli to sedí či nesedí.. :-)
 
 
Datum: 31. ledna 2015 20:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
Jestli mas forsershmit..doufam ze to pisu dobre tak ta by mela mit motor ze simsona takze by dili sedet z nej
 
 
Datum: 31. ledna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, mam nějak neupravenej motor, jenom tam mam ferodový lamely, jaký olej se pro tuto spojku hodí nejvíc? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. ledna 2015 17:28
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17820    
A jeste snad doporucim prevodovy pro mokrou spojku
 
 
Datum: 29. ledna 2015 17:28
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17818    
Převodovej olej by vyhovoval,jestli PP 80 nebo 90 je tak nějak jedno ... podstatný je to slovo převodovej
 
 
Datum: 29. ledna 2015 7:31
 
 
 
 
Jméno: mustang cross      IP: uživatel17657    
zdar draci mám válec terenní RS karburátor převrtaný na 18,5 primár 9 zubů jakou rozetu mi doporučíte?nebo ještě nějaké úpravy? díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17816    
Ještě Vape a výfuk. Pak pořádně vyladit přední a zadní tlumiče a podvozek celkově,jinak jsi v háji i s motorem co jede ;-)
 
 
Datum: 28. ledna 2015 21:37
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Rozetu musíš dát takovou podle toho kde budeš jezdit. Musíš to zkoušet. Je taky rozdíl když na tom jede 50kilový nebo kdo má 70. To se těžko radí-zkoušet,zkoušet,zkoušet........
 
 
Datum: 28. ledna 2015 20:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Hojte chlapy, máte zkušenost se startovacím segmentem co tu nabízí Sesa? Mám neblahou zkušenost s jedním segmentem od jiného prodejce a nerad bych znova koupil něco co se za měsíc ožvýká :-) Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. ledna 2015 17:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17802    
To se stává,když je nakopávačka špatně vymezená (což má polovina lidí),pak zuby nezabírají na plnou plochu ale jen hranama a pak se to dřív a nebo pozdějc strhne u starýho i replikovýho segmentu. U replikovýho někdy dřív. Koukni u rozpůlenýho motoru,jak to proti sobě sedí,většinou chce nakopávačka vypodložit za o-kroužkem alespoň jednou obyč podložkou. Eventuelně se muže ta podložka muže dát i do motoru mezi segment a druhej karter...uvidíš... někdy je potřeba,někdy ne...záleží taky hodně na tý ose (či jak to nazvat?) ... nevim proč,ale nejsou všechny stejný ... respektive neseděj stejně ... asi kvůli konkrétní poloze kolíčku na segment či zářezem pro klínek ...
 
 
Datum: 21. ledna 2015 17:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17799    
Myslim ze logicky vyrobce nahrad dilu na 50 let stary kram bude jen jeden ale prekupniku mnoho :-)takze pokut najedes tolik ze replika nestaci dej starej original
 
 
Datum: 21. ledna 2015 14:40
 
 
 
 
Jméno: michal      IP: uživatel17796    
cau draci mam dotaz jak se pozna funkcni volnobezka co je v motoru u babety 210 mam jich par doma vyndanejch a nvm jak ma fungovat odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nevím jakou volnoběžku máš na mysli. O jediné volnoběžce co vím tak je v zadnim kole. V motoru jsou odstředivé pakny
 
 
Datum: 24. ledna 2015 12:01
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ahoj, je lepší zajíždět pionýra s korkovou spojkou nebo s ferodovou? Myslim si, že lepší bude ta korková protože asi nedrží tak pevně, nebi to je uplně jedno? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. ledna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Už v originál příručce je napsáno, aby se před startem nemačkala spojka, že pak bude klouzat startpáka (logicky protože startpáka jde přes spojku na primár). Myslel jsem to tak, že s ferodem tahle kratochvíle odpadá.
 
 
Datum: 20. ledna 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Tak ti ta spojka nefunguje protože točíš s celou převodovkou. Jak zmáčkneš spojku tak přerušíš primární převod(ze spojky na klikovku). Je možný že již teď nové ferodo drží. Ahoj
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:53
 
 
 
 
Jméno: Buvolos      IP: uživatel13426    
Já jsem s ferodem moc spokojený. Občas se mi u fíka stane taková blbost, že když jdu startovat, tak jako u velký mašiny zmáčknu spojku... U korků mi pak startpáka klouzala, ale u feroda si můžu mačkat před nakopnutím jak chci a neproklouzne. :-)
 
 
Datum: 20. ledna 2015 17:13
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel16758    
Ty novy, co tady ma Sesa, uz jsou z lepsiho materialu a drzi.
 
 
Datum: 19. ledna 2015 22:31
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Ahoj na zajíždění nemá spojka vliv. Z vlastní zkušenosti je lepší korková protože déle vydrží. Ferodo mají měkké železa a jsou za chvíli vymačkané. Vyzkoušeno na závodech fichtl-24h. Ahoj Jirka
 
 
Datum: 19. ledna 2015 21:06
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Jak má držet nahon tacho na 21,ten je stahlej jenom tou velkou matkou ke kyvce.ptám se aby se mi neprotočil.náhon má kulatou ďíru veprostřed tak snad je to on. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
Diky,už jsem drážku dodělal.je to ok.nechtěl jsem riskobat protočení.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 22:28
 
 
 
 
Jméno: jawasaki-21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to mas nahon z jawy 555 tam drazka nebyla bez drážky to bylo i u prvních 05 když to dostatečně utáhneš melo by to držet
 
 
Datum: 17. ledna 2015 12:48
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel16733    
To tam právě vůbec nemám.není ten náhon z nečeho jinýho.vypadá že tam drážky ani nikdy nebyly.
 
 
Datum: 17. ledna 2015 11:23
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
V náhonu by měla bejt drážka do který zapadne takovej prolis co je v napínáku a nemuže se to protočit teda jestly nedáš naopak napínák
 
 
Datum: 17. ledna 2015 10:17
 
 
 
 
Jméno: marek surma      E-mail:      IP: uživatel17786    
Zdravím Všetkých, vie mi niekto pomôcť ohľadne Jawa 555, aké výrobné čísla mali motory, nakoľko mám motor s číslom 40622 a kamarát tvrdí že je to motor z jawa 550..... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. ledna 2015 13:14
 
 
 
 
Jméno: sefcik.jan ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Mezi motory 550 a 555 není, tedy vizuálně, mnoho rozdílů, poslední 550 měli snad stejný motor jako první 555, to ale nevím jistě. Co ovšem vím, je že strýcova 555 snad z roku 1958 má kuriozní výrobní číslo 202122, to číslo má 6 číslic, to tvé má jen 5 číslic, to by znamenalo, že motor mohl být vyroben někdy kolem let 56 a 57 (můj odhad), řekl bych, že určité vodítko ti může poskytnout tenhle stroj, podle všeho jedna z posledních 550 z roku 1958 a má číslo 92036 (5 číslic) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958.html pak je tam ještě jenda z toho roku a ta už má 6 číslic, jenže začíná na 10... (čili tam někde začínalo šesti místné číslování) http://www.jawa-50.cz/clanek/monografie-typ-550-pionyr-parez-1958-2.html
 
 
Datum: 19. ledna 2015 13:14
 
 
 
 
Jméno: 350panelka      IP: uživatel17769    
Dobry den, chcel by som sa spytat, aky je rozdiel ak mam na Jawa 350 Panelka spojkovy kos z 250tky oproti povodnemu? Dumam nad tym ci ma zmysel zhanat origos ked doteraz som jazdil s tym 250tkovym... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17811    
Za me nej tuning je primar a spojka ze 634...uz jen proto ze 250 a 350 ma stejnou spojku...lisi se kejva a panelka
 
 
Datum: 26. ledna 2015 23:41
 
 
 
 
Jméno: buudulinek      IP: uživatel16557    
Zdarec. Seeso máš ve svým krámě vymezovací podložky do převodovky na jawy 250? Průměr 14 a 17 mm o různých tlouštkách? Dyžtak ostatní poraďte kde blanensko a boskovicko tyto kaleny podložky sehnat. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
mrkni " Vymezovací kroužky " na http://www.fabory.cz
 
 
Datum: 11. ledna 2015 18:07
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17763    
Moto usti je melo
 
 
Datum: 11. ledna 2015 13:20
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no zatim to nikdo nedela, zrovna mi to jden drak nabidnul ale nevim co stoho bude,,takze musite bastlit
 
 
Datum: 11. ledna 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: provaz ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus, prosím ví někdo kolik zubů je originál na sekundárním kolečku u stadionu s22? Potřebuji zde objednat a nevím jaké. Mám originál stroj, tak nepotřebuji žádný tuning kolečka. Díly odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno: přerushit      IP: uživatel6812    
12ti zub a níž je na sílu 13 a výš je na rychlost.....na zajíždění dávám 12ti zub,aby měl sílu a netrpěl a poté na ježdění dávám 13ti zub je to stejné jak u fíka...12ti zub je do Crossu a 13ka je na silnici....:-)
 
 
Datum: 09. ledna 2015 19:52
 
 
 
 
Jméno:      E-mail:      IP: uživatel17757    
Ahoj, potřeboval bych poradit. Normálně se zabývám jinou kategorií motocyklů. Nicméně teď dělám Go na jednom motoru Jawy 05. Na motoru je následující závada. Startovací páka přeskakuje při zatížení. Objevil jsem opotřebované plochy na rohatce oz. kola 14-24z. Na e-shopech jsem tento díl nenalezl. Můžete mi doporučit kde koupit. Díky. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Pokud je vadná rohatka, není omletý i startovací segment? Pro znalejší: u J05 není nic jisté, ale nemělo by tam být kolo 13/24? Nešlo by vyměnit jenom rohatku se segmentem?
 
 
Datum: 08. ledna 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
pokud vím tak kolo pro 05ku se nové nedělá, budeš muset kouknout po burzách, kolo z novějších modelů použít nejde
 
 
Datum: 08. ledna 2015 10:06
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17760    
SKuz moto kolo votice anebo starsi z pareza
 
 
Datum: 07. ledna 2015 17:50
 
<  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 29.03.2024 11:56:54 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu