www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
 
 
Datum: 14. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18869    
Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice :-D
 
 
Datum: 14. října 2016 6:24
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
 
 
Datum: 13. října 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18868    
Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
 
 
Datum: 13. října 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
:-D tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
 
 
Datum: 13. října 2016 18:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vysloven&#232; vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém :-) Asi tak ...
 
 
Datum: 12. října 2016 20:29
 
 
 
 
Jméno: vitafiser      IP: uživatel18861    
super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
 
 
Datum: 12. října 2016 17:27
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18865    
Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
 
 
Datum: 12. října 2016 16:30
 
 
 
 
Jméno: Karbec      IP: uživatel13743    
Zdar lidi neví někdo nahodou jaka je tloušťka NOVÉ lamely na 250/353? chci si starou prekorkovat doma. Předem díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2016 19:22
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
v pohodě a díky
 
 
Datum: 25. listopadu 2016 19:22
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je to ostuda ale az ted sem nasel cas 3,9mm je u ferodo nove falemy,,takze to zbruz ten koerek na rovny 4 mm
 
 
Datum: 21. listopadu 2016 8:56
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
Zdar mám problém u panelky. Nevím jak je to možný, prasknul mi primární řetěz, samozřejmě to zničilo spojkový koš. A nevím jestli je to tím, že byl starý, ale vytahaný nebyl a dneska jsem tam dal nový koš, nový řetěz a je to dost přešponovaný tak nechci, aby se mi to stalo znovu. Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. října 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel17478    
zkoušel jsem s ním točit a je přepnutý v každé poloze. Takže to bude nejspíš tím, jak píše čz asi budou rozdílný zuby. Každopádně to nechávat nebudu a budu to muset předělat. Dík za rady.
 
 
Datum: 05. října 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Řetěz by měl mít průhyb. Zkontroluj tvar zubů na koši a na prim.řetězovém kolečku. Jedná se o stejnou ostrost zubů ? Bývaly dva druhy, ostré a tupé. Sada musí mít stejný tvar zubů.
 
 
Datum: 05. října 2016 17:29
 
 
 
 
Jméno: marquee ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Je přepnutý v jakékoliv poloze spojkového koše? zkus stím zatočit. Pokud bude opravdu přepnutý v jakékoli poloze dobře to určitě není.
 
 
Datum: 04. října 2016 11:14
 
 
 
 
Jméno: vejfuk      IP: uživatel16049    
nechej tak ,časem se vytahá.
 
 
Datum: 02. října 2016 12:24
 
 
 
 
Jméno: dejv      E-mail:      IP: uživatel18489    
zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18845    
Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
 
 
Datum: 20. září 2016 18:45
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
čus draci, dostal se mi do ruk motor z mustanga na kterým vyskakovaly kvalty 2,3, a chystám se ho opravit, když ho mam rozdělany a vložim do něj celou převodovku a nasadim automat a zkouším řadit, tak všechny kvalty jdou a nevidím duvod proč by to vypadavalo, tak bych chtěl poradit na co mrknout a třeba vyměnit ? nechci pulit pořád motor :/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:28
 
 
 
 
Jméno: bimbo66      IP: uživatel18902    
koukni jestli je převodovka správně vymezená v pouzdrech a jestli nejsou projetá při velké vůli pak vyskakuje
 
 
Datum: 14. listopadu 2016 22:28
 
 
 
 
Jméno: kuba      IP: uživatel18824    
díky kluci zkusím to omrknout :-)
 
 
Datum: 19. září 2016 20:23
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
byl dotáhlej automat ? co uložení předlohy, nemá to moc velkej vakl? opotřebení koleček jako takových většinou nemá v origo pincku na svědomí vyskakování kvaltů, spíš ta pružina automatu a občas se stane že se uvolní i ten její čep :-)
 
 
Datum: 18. září 2016 21:54
 
 
 
 
Jméno: karbec      IP: uživatel13743    
podívej se na kolečka - přesněji jak jsou na ních ty kolíky tak se na ně pořádně podívej protože konce bývají zkosené nebo ohlodané to samé kolečka s dírama např. náboj řetězového kolečka pokud jsou v dírách náběhy tak už je to špatně, taky se podívej na automat jak je tam taková packa s pružinou která je zaseklá v 5 špičatých drážkách (každá drážka kvalt 1N2N3) ta pružína býva většinou unavená tak ji zkus taky vyměnit myslím že stojí 30kč. at to jezdí ;-)
 
 
Datum: 18. září 2016 20:46
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, mám 21 motor, a nejde mi do něj zasunou čep od řadící páky. Nemá tam tu velkou kuželovou díru v karteru, do který by zajel víc. Co tam přijde za čep? Ten jako měl pařez? Nebo je lepší nějak do toho karteru tu kuželovou díru udělat? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. září 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně mám doma víc motorů, který mají válcovou díru, než těch s kuželovou :-)
 
 
Datum: 02. září 2016 21:19
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18823    
Tak ten čep uprav... to je lepší než převrtávat bloky
 
 
Datum: 02. září 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: Rio      IP: uživatel18806    
Ahoj, měl bych otázku ohledně pravého krytu na J23. K čemu přesně a jak moc důležitá je ta plechová podložka, která je mezi ložiskem a krytem? Měním totiž ložisko v pravém krytu a ta podložka se mi ztratila. Nevím, jestli ji lze někde pořídit novou a vlastně jak moc je tam důležitá. Přislo mi, že tam pouze drží na správném místě ten gumový kroužek, kterým prochází spojková tyčka. Čím si nejsem jist, jestli třeba nějak nevymezuje polohu ložiska vůči výstupní hřídeli? Děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 21. srpna 2016 17:16
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Zdravim, jak mam vyndat ložisko z pravýho deklu u pio? Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. září 2016 11:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Péro neboli LOFAS.
 
 
Datum: 04. září 2016 11:10
 
 
 
 
Jméno: péro      IP: uživatel18805    
keci v kleci , ohřej to horkovzduškou nebo na kamnech na cca 110-120 C a pak s deklem klepni o stůl a ložisko je venku
 
 
Datum: 21. srpna 2016 16:31
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18111    
Zdar Musiš vyndat pačku co vypina spojky ta je na malem čepu ten vyraziš. Pak tou dirou vyraziš ložisko.
 
 
Datum: 21. srpna 2016 11:24
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel18794    
zdarec mám čz 455 a zustávají mě dole vyset kvalty hlavně dvojka občas trojka štverka to nedělá ví někdo co s tím ? díky za odpovědi https://www.youtube.com/watch?v=1ywC_fZclt8&index=2&list=PL8Tj6mSlVw9FlSxDLyBU1iivXrc9pfpaf odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. srpna 2016 6:24
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadej si GO motoru ČZ 250/455. Je tam popis go.
 
 
Datum: 17. srpna 2016 6:24
 
 
 
 
Jméno: čz 250      IP: uživatel18794    
všechno je pivodní tak bych to vyděl asi na tu pružinu musí se pulit nebo je pod víkem ?
 
 
Datum: 16. srpna 2016 20:28
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Ještě to můžou dělat unavené pružiny řadící kulisy.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 20:11
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Může být ohnutý hřídel řazení , ten se potom příčí v pouzdrech . Dochází k tomu při montáži vačky samočinného vypínání spojky.
 
 
Datum: 16. srpna 2016 16:30
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18789    
Zdar, dělám opravu na motoru a potřebuji vědět číslo ložiska, ale nejsem schopný ho nikde zjistit, jelikož na ložisku není, na klice mám 6303 a u "výchozu" z převodovky (u řetězového kolečka) mám 6004 a poslední ložisko je "pod" spojkovým košem, nemá číslo, nevíte prosím někdo jaké tam má být? Je z nich nejmenší. Díky moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ano i na převodovku správně patří C3
 
 
Datum: 16. srpna 2016 12:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Nemyslím si, že to bude mít vliv na řazení... Normální radiální vůle pro 6004 je 5-20um, vůle C3 je 13-28um. Takže v určitém případě může mít ložisko C3 vůli dokonce menší než přesné ložisko (nyní bez označení, dříve A). http://www.tpb.cz/editor/filestore/File/30.%20Tab.%20loziskovych%20vuli.pdf
 
 
Datum: 16. srpna 2016 9:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
C3 na převodovku? no nevím nevím jestli je to dobrá volba...dle stavu převodovky to bude mít tendenci vyhazovat kvalty....
 
 
Datum: 15. srpna 2016 22:39
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Katalogy jsou třebas tady http://www.sesa-moto.cz/minulost/?c=5 nebo na http://www.jawa-50.cz Je dobrý do katalogu mrknout, domácí bastlení má hlubokou tradici a člověk nikdy neví..;-)
 
 
Datum: 15. srpna 2016 18:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18789    
Ježišmarjá, už mi to došlo... zapomněl jsem na ložisko v pravém deklu, proboha, teď jsem se koukal na obrázky na net a už mi to došlo... tak díky moc :-)
 
 
Datum: 14. srpna 2016 21:20
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18789    
Jirko nejsem líný hledat, ale vůbec jsem nevěděl, že se to zjistit v nějakých strojnických tabulkách a do obchodu vzít to mě taky napadlo, ale objednávám více dílů tady na fichtlkrámku a tak jsem se zde zeptal a katalog náhradních dílů mě nenapadl. Gufera dám určitě sám, protože jsou všechna označená, jen mi vrtá hlavou že píšeš 2x6303 2x6202 a 1X6004 ale já mám na stole jen 4 ložiska :-D tak jsem nějaké nenašel nebo co :-D :-D
 
 
Datum: 14. srpna 2016 21:12
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Jestli ty nebudeš tak trochu línej hledat... Každé ložisko má vnitřní + vnější průměr a šířku, podle toho správné označení lehce vyhledáš, na netu, ve strojnických tabulkách nebo to staré vezmeš s sebou do obchodu. Druhá možnost je katalog náhradních dílů, tam je to taky uvedeno. Ložiska mají být 2x6303, 2x6202 a 1x6004. Navíc ti prozradím, že všechna ložiska do tohoto motoru musí být s vůlí C3. Pokud ti prodají zakrytá ložiska, tak krytí odstranit. Gufera dáš sám?;-)
 
 
Datum: 14. srpna 2016 20:36
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
 
 
Datum: 13. srpna 2016 21:25
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
6202 je pod spojkou a zároveň je i v deklu zapalování :-)
 
 
Datum: 13. srpna 2016 21:24
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18789    
Tak díky, ale na fichtlkrámku píšou, že je 6202 pod pravý dekl motoru a tam je právě to řetězové kolečko, ale ten spojkový koš je přeci na levé straně nebo se pletu a už v tom mám zmatek? :-D
 
 
Datum: 13. srpna 2016 21:07
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Ložiska jsou , 6303/C3 , 6004/ C3 ,6202 .
 
 
Datum: 13. srpna 2016 20:42
 
 
 
 
Jméno: Kendy      IP: uživatel18787    
Zdravim, chcel by som sa spýtať či nevie niekto z Vás ako správne zložiť štartovaciu paku na jawe 555 kedže sa skladá z dvoch časti. Rozobrali sme to a ten vrchný segment to ozubenie vypadlo a neviem ako ho tam teraz dať na tote zuby. Je nejaký postup alebo trik ako to nasadiť správne aby do dobre a nakopavačka fungovala správe? Ďakujem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. srpna 2016 19:25
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
nasaď na startovací hřídel startpáku, vem levej karter a jednoduše zkoušej nasadit půlměsíc tak, aby byla páka vůči karteru v požadovaný pozici (v předklonu)..
 
 
Datum: 12. srpna 2016 19:25
 
 
 
 
Jméno: Zbyněk Exner      IP: uživatel18781    
Zajímalo by mě jestli budou na prodej ještě 11-ti zubé primární kolečka na pincka? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 8:10
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
budou ale vubec nevim kdy,asi uz za mesic
 
 
Datum: 10. srpna 2016 8:10
 
 
 
 
Jméno: adammik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
cau borci, udelal sem motor , a prevodka je naka divna , dam tam neutral a kdyz kopnu tak semi to ci kolo a retez ,,, a skoror vubec nejde radit , diky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. srpna 2016 16:50
 
 
 
 
Jméno: Tom      IP: uživatel18274    
Ty bláho tady čeština dostává těžce na prdel.
 
 
Datum: 07. srpna 2016 16:50
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ahoj, zatahni a treba se to bude pak tocit bude
 
 
Datum: 07. srpna 2016 14:19
 
 
 
 
Jméno: George      IP: uživatel18706    
Dobry den , potřebuji se zeptat jak upravit vůli na převodovce na mustangovi , aby se dalo krasně točit po složení s prevodovkou, díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. srpna 2016 8:09
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Je důležité zachovat vůli mezi bloky motoru. To zajistí těsnění.
 
 
Datum: 06. srpna 2016 8:09
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel18706    
Dobry den, mam dotaz ohledně skládání motoru, jedna se o motor z jawa mustang a mám problem ze pri složeni mi nejde otáčet převodovkou a nevím si stim rady, diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. července 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
máš, mezi kartery těsnění?, měřil jsi axiální vůle hřídelí?, převodovka je přímo z tohoto motoru, který skládáš? měnil si pouzdra?
 
 
Datum: 26. července 2016 15:34
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Zadej si do vyhledávače , složení převodovky jawa 50. Máš tam videa s podrobným popisem a radami.
 
 
Datum: 26. července 2016 9:12
 
 
 
 
Jméno: Marek Horňák      IP: uživatel18759    
Dobrý den, dnes jsem na babetě 210 rozdělával válec a koukám ojnice celá od oleje , vysušil jsem to a parkrát potočil a ojnice zase celá od oleje . Je to špatně? Babeta jezdí celkem v pohodě zhruba 35km/h a když držím plyn na plno asi minutu tak pak chytne druhý dech a jede i 45 . Má to takový divný zvuk jako by tam byl omezovač :-D Myslel jsem si že je to špatným pístem nebo kroužky protože to dosti cinká ale nejsem si jistý. Předem díky za rady :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
V klikovém prostoru nemá olej co dělat. Pokud nejde o olej, který se přidává do benzínu. Jestli je tam olej z převodovky, tak máš poškozené těsnění mezi bloky.
 
 
Datum: 25. července 2016 9:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17556    
Zdravá babeta s přehledem jede 55km/h (zkrácené koleno). Známýmu jsem ji opravil a seřídil tak že jela teplá/studená a rovinky lezl tacháč k 60km/h. Karburátor origo ! Pokud máš nějaké problémy tak doporučuju motor opravit a seřídit.
 
 
Datum: 25. července 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: Honza Kozak      E-mail:      IP: uživatel18746    
Caute draci, potreboval bych prosim Vas radu jak vyndat lozisko z deklu zapalovani na mustangu. Zkousel jsem horkovzduskou nahrivat, dekl uz svou teplotou tavil gumu na ktere lezel a potom jsem zkousel palickou poklepem na dekl vyklepnout, ale bez uspechu. Predem diky za kazdou radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já si chlapy vydělám nejdřív osku páčky, potom páčku a ložisko vyklepnu z venku otvorem po štelovacím šroubu :-) plus teda chvilka na elektrické plotýnce :-)
 
 
Datum: 17. července 2016 22:38
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18749    
Díky za rady kluci, nakonec jsem tam navařil kus zavitový tyče a přes pásovinu s dírou nahřátý vyndal ven. Myslím, že ani kdybych to nahřál jak chtěl, tak pouhým klepnutím to nevypadne, ani tím improvizovaným stahováním to moc nešlo... :-)
 
 
Datum: 17. července 2016 17:50
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Tak jsi asi málo praštil :-D a nebo všechny motory co jsem kdy dělal byly "dojetý" ... zatim jsem to páčil jen u dvou. a to sem myslel,že z toho vykvetu... dnes bych to řešil jak píšeš ty,to je ještě lepší než to "páčit"... ale když ona ta propanbutanová bomba je tak bombová :-D:-D spousta věcí co mi dřív horkovzduškou a letlampama nešlo najednou jde :-D čim větší hořák tim líp :-)
 
 
Datum: 17. července 2016 12:51
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
několik těchto ložisek už jsem vyměňoval, ale nikdy mi klepnutím po ohřátí nevypadlo,,, udělal jsem si na to jednoduchej stahovák (resp. vytahovák), kdy heftnu kousek závitovky k ložisku, nandám na ní takovej klobouček o málo větší než vnější průměr ložiska a postupným utahováním matice na závitovce ložisko pohodlně vytáhnu ven...
 
 
Datum: 17. července 2016 12:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Paličkou to je špatná cesta. V 90%stačí dekl ohřát a praštit s nim třeba o stůl. Ložisko vyletí. Pak lze použít třeba ohlý šroubovák,nůž,hřebík a postupně ložisko odpáčit... jak se tam udělá trochu škvíra tak vemeš nějakej 6-hr šroub co už se vejde hlavou pod kroužek ložiska a přes nějakou placku budeš utahovat a on ti ložisko začne vytahovat (nutno střídat strany). Ale teda většinou po ohřátí ložisko vypadne slabým klepnutím ... když ne tak to chce ještě víc ohřát a víc s tim praštit (třeba o ten stůl) ... některý vypadnou po ráně do stolu i studený :-D jinak to háčkováníje pakárna... a horkovzduška a letovací kartuše mi moc nepřesvědčili,hřejí lokálně ... ideální je bomba plynu s jednim hořákem (třeba na stanování) ... tam cokoliv chvíli necham,je to vařící během chvíle a nic se lokálně nevyžíhá...
 
 
Datum: 17. července 2016 10:16
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel18743    
Ahoj kluci potřeboval bych poradit na jawe 250 typ 559 panel mi nefunguje spojka na 1a 2 jde normálně zmacknu spojku drbnu do toho pustím spojku a neprokluzuje ale na 3 a 4 prostě furt klouže nastavenou ji mám dobré podle dočkala tak jsem si myslel že to jsou lamely ty jsem koupil nové pružinky a řetěz taky a bez rozdílu furt to klouže olej mám pp80 ještě mě napadlo že by to mohlo být automatem jaky tam patří originál a jak dlouhá má být ta tyčka ? Mám doma oba druhy i rozdílně dlouhé tycky. Předem díky za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. července 2016 8:57
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Shodil bych obě víka, povolil spojkové lanko a vyzkoušel, zda funguje poloautomat - zda páka v krajních polohách dostatečně rozpíná lamely. Tím si ověříš i spojkovou tyčku. Další věc je stav koše a unašeče - lamely musí chodit naprosto volně, nesmí tam být záseky od lamel. A další věc je i stav plechových lamel, nejsou zdeformované? Příručka pro 638 uvádí max. zvlnění 0,2mm. Nemáš mezi spojkovými tyčkami kuličku? Má být jen v automatu - mrkni do hřídele bez tyček, zda je průchozí, zda jsou tyčky rovné a v hřídeli nedrhnou. Jak vypadají konce tyček, kulička a štelovací šroub? Ještě připomínám, že lanko se nastavuje až po nastavení poloautomatu, musí mít v páčce vůli. Spojka musí vypínat i bez lanka! Vypínací mechanismus je v pořádku? Dá se snadno rozdělat a zkontrolovat. Opět musí chodit zcela hladce, občas je vymačkané vypínání, případně něco praskne a pak to nechodí, jak má... Ale možností je spousta:-)
 
 
Datum: 15. července 2016 8:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Máš mezi kladkou a vačkou nepatrnou mezeru, kdy ještě můžeš otáčet tím kroužkem na kladce ? Pomůže i hustší olej PP7.
 
 
Datum: 14. července 2016 8:08
 
 
 
 
Jméno: jawasss      IP: uživatel18459    
Zdar, potřebuji radu, dělám generálku motoru na mustanga. Problém mám ale s uchycením hřídele a řetězového kolečka do ložisek. Ty pvodní co byly v motru když dám do nových ložisek tak jsou tam strašně volné uplně v tom jezdí. Když tam zkusím dát jiné tak tam jdu ztuha musí se narážet - tak si myslím že to má být. motor je ten nejnovší r.v 1980. Tak mě napadlo jestli tam pak nezačali dělat větší vůli. nebo jestli to normálně vždycky musí b ýt do ložisek naražené a dyž to tam jezdí je to šatně. JEště potřebuji vědět, jak moznám řadicí automat jestli je dobrý když je vymontovaný. díky za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. července 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Pokud je správnej řadící automat ve správnym motoru (s ouzkym ozubcem pro j550,555,05 a širší pro j20,21,23) a pokud vypadávají kvalty a automat nemá absolutně měkkou aretační pružinu na zubu tak je z 95% problém v soukolí převodovky , blbě vymezený futra,zemědělská vůle na přeskakovacim cvrčku nad jedničkou a klasika omletý drážky kol a hřídelí. Pokud vypadává 1 a 3 s tim že nejdou skoro ani zařadit tak je ouzkej automat v širokym motoru ...
 
 
Datum: 17. července 2016 10:35
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Dobrý řadící automat poznáš tak že řadí,je rovnej,nekroutí se jak had a neseskakuje mu ten aretační zub (funkční vodící plochy/rovná deska automatu). Pružiny mají odpor. Zuby na půlměsíci nejsou kulaté,přeskakovací jezdec taktéž. Ve spod správně vyjíždí packy co zaskakují do výřezů. Taky to nesmmí bejt kulatý.
 
 
Datum: 17. července 2016 10:29
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18748    
Hřídel kliky či hřídel na výstupu musí jít do ložiska suvně se znatelným odporem (rozhodně ne volně či s vůlí). Ložiska se dají koupit různá. Některá jsou na nule,některá mají toleranci do plusu a jiná do mínusu. Nedozvíš se to. Střed je ZVL neboli ZKL (Kinex). Kupříkladu ložiska FAG jsou volná a zas ložiska SKF festová...
 
 
Datum: 17. července 2016 10:24
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18747    
V dnešní době se neni čemu divit když kupuješ pomalu čínský ložiska prodavačka když se zeptám říka kdo ví odkaď to je to vyrábí v číně a každý si klepe svoji značku na tyhle malý ložiska. Ještě dnes se dá použít značka kinex to je taková slabá náhražka ložisek z dob zlatého socialismu.
 
 
Datum: 17. července 2016 6:22
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak jsem tu zase. :-D :/ Na ten novější motor potřebuji samozřejmě hodit novější pravý kryt. Ten mám. Jenom že přítlačnou spojkovou páčku ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_spojkova_packa.html ) jsem dostal solo . Podle katalogu dílu drží pouze na čepu který je z boku. A v té přítlačné páčce je pak už jen ten štelovací šroub a zajištovací matka tot vše že ? a ted otázka kde seženu ten čep ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. července 2016 0:26
 
 
 
 
Jméno: Johnny15 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
už jsem sehnal celé víko. ale i tak díky :-)
 
 
Datum: 02. července 2016 0:26
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
to asi neseženeš, jedině z jiného víka... každopádně naprosto postačí jakákoliv kulatinka vhodného průměru (tipuju 5-6mm), která není z úplného bláta. Odhadem bych řekl, že by se dala použít střední část svorníku válce, ale nevim. Jen je potřeba na konci kulatiny udělat zápich, ta je totiž z vnitřní strany jištěná segrovkou.
 
 
Datum: 01. července 2016 20:45
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:46:34 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu