www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: ....      IP: uživatel18689    
Zdravím draci. koupil jsem motor Jawy 250 kývačky v ,,polorenovaci,,. Někdo se ho snažil půlit ale rozpůlil ho tak, že je mezi bloky cca 4 cm mezera a není sundaný rotor, tudíž bloky nejdou od sebe úplně oddělit. Chtěl bych se vás zeptat jak by jste rotor sundali, už si fakt nevím rady. Díky za odpovědi. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. května 2016 22:24
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano bude, pokud tedy v rotoru není strhlý závit
 
 
Datum: 23. května 2016 22:24
 
 
 
 
Jméno: .....      IP: uživatel18689    
Jop díky, ale bude to fungovat i když tam je místo origo zapalování zapalování z pionýra?
 
 
Datum: 23. května 2016 19:52
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
 
 
Datum: 23. května 2016 19:07
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
měl by se stáhnout spešl stahovákem se stopkou, která projde až na dno závitu pro šroub vačky, ale v nouzi stačí pevnostní šroub M8 s dostatečně dlouhým závitem...
 
 
Datum: 23. května 2016 19:05
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Stahovákem. Podívej se na FICHTL KRAMEK ,vyhledej stahovák a uvidíš jak vypadá.
 
 
Datum: 23. května 2016 18:57
 
 
 
 
Jméno: Pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, měl bych dotaz na Sesu. Sleduju díly na Dandy 50 - 125 a zmizly lanka na tacháče, je problém s výrobou? A co ostatní drobnosti? Ale to bychom asi řešili spolu mailem... Dík :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. května 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: Pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
To bych musel v přípaě 50tky, ale kam v případě 125tky? :-D I tak díky, za snahu. :-)
 
 
Datum: 26. května 2016 21:56
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musis do nemacka a shanet tam,, lebo motor made in ddr
 
 
Datum: 25. května 2016 14:14
 
 
 
 
Jméno: Pioner94 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ještě jsem sháním jehlu do karburátoru a páčku vypínání spojky na motoře. To je taky mimo, co?
 
 
Datum: 24. května 2016 10:27
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
presen,, nidk oje nedela, stale cekam za se zacnou
 
 
Datum: 23. května 2016 4:55
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Čau draci! Na 21 mi v řadicím automatu praskla pružinka, takže se mi řadící páka nevracela zpět po zařazení. Rozpůlil jsem tedy motor, vyměnil za jiný automat ze skladových zásob :-), zkontroloval jsem ostatní komponenty převodovky a složil jsem motor. Nastartoval jsem a hned jsem si všiml, že se z motoru ozýval jiný zvuk než obvykle. Zjistil jsem, že to ten zvuk dělá jen když je zařazený neutrál. Není to cvakání zubů ani bouchání, jen jde z motoru takový větší mechanický hluk nebo nevím jak to vám mám popsat. :-D Máčknu spojku (hluk se pořád ozývá), kopnu tam 1 nebo 2 a ten hluk ustane. Takže jsem motor znova rozpůlil, opravil jsem ten původní automat a motor složil. Ale ten zvuk na neutrál je tam pořád!!!! Nestalo se to někomu? Čím by to mohlo být? Už jsem s tím ujel stovky km a v oleji žádné šponky nejsou... Fík jede jak drak, kvalty v pohodě drží a za jízdy je vše OK. Mám to vůbec řešit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. května 2016 14:21
 
 
 
 
Jméno: Jawař      IP: uživatel16313    
Díky za rady. Na vidličku a na její osku jsem sice koukal a porovnával s ostatníma co mám v dílně. Ohlá se mi nezdála. Koupím pro jistotu novou a o víkendu to zas rozpůlím a dám vědět jak to dopadlo. :-) Automat bude nejspíš správnej, jezdilo to s ním 10 - 20 let až do té závady kdy se přestala vracet řadička.
 
 
Datum: 17. května 2016 14:21
 
 
 
 
Jméno: pako      IP: uživatel16168    
Taky si myslím že máš přihnutou vidličku , koukni jestli jsi tam náhodou nedal řadič z 05 (jehož aretaci nějaký kutil zbrousil)a tím nějak neohnul vidličku
 
 
Datum: 16. května 2016 21:43
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
Není ohnutá vidlička ? Jestli se netřou kameny přesuvného ozubeného kolečka o ozubené kolo s nábojem.
 
 
Datum: 16. května 2016 9:08
 
 
 
 
Jméno: Fechtlíkus      IP: uživatel18653    
Zdarte draci a dračice, mám takový problém na mé 250tce kývačce. Jak ji nakopnu tak od spojky se ozývá takové lupkání (jako by někdo počítal zuby) nevíte čím to může být? Díky za reakce odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: Filipes      IP: uživatel18099    
Sundej víko a mrkni na spojkový koš!Stalo se mi že mi rupla segrovka nebo mevím jaké máš zajištění pružin na spojkovém koši-pružina mně zevnitř drhla o víko!!!!Nemilé!!!!
 
 
Datum: 30. dubna 2016 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18654    
Mě to rachtání dělá taky (pérák). To je buď nějakej vakl na spojkovym koši,vytahanej řetěz či něco tam. Zmačknu spojku a je ticho. Dokonce jsem to chtěl shodit. Ale jaksi mi nejde dolu startovací páka :-D po různym roztahování a ohřejvání nic. Až seženu jinou hřídej tak to rozřežu flexou :-D ty to máš jednodušší tak to prostě sundej :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2016 12:15
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
proč to nerozebereš? Shodit to víko snad není takovej problém ne?
 
 
Datum: 23. dubna 2016 18:53
 
 
 
 
Jméno: Pepa      IP: uživatel18640    
čau sháním půlspojku?Kde ji seženu, je to na primár odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:57
 
 
 
 
Jméno: čz      IP: uživatel18677    
O jaký typ moto jde ?
 
 
Datum: 16. května 2016 4:57
 
 
 
 
Jméno: Roman      E-mail:      IP: uživatel18612    
Dobry den chcem sa spitať na Pioniery 555 ide do prevodovky 19 zubove koliečko kolikmy dolu a 18 zubové ide zasunuť do druheho hriadela kolikmy hore?Ďakujem. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18628    
J555 = kolečka 19z obě. Takže jsou stejný. 3 kolikový.
 
 
Datum: 06. dubna 2016 15:58
 
 
 
 
Jméno: roman      E-mail:      IP: uživatel18627    
Krizit to praveze nechcem chcem to dat original len som si nebol isty ake tam majzvist tie koliecka.Teraz uz viem.Dakujem.
 
 
Datum: 06. dubna 2016 7:29
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel18115    
Nevím co vymýšlíš, ale obě kola musí mít 19z a tři kolíky. Cokoliv jinak není 555. Kolo 18z je z 05 a patří k němu kolo 20z. Pokud to chceš křížit, tak to není jen tak...
 
 
Datum: 06. dubna 2016 1:48
 
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, po dlouhé době se tu zase zeptám, když by byla u 21 pionýra vidlice volnější v brejlích, bude to mít vliv na kolo, jako že by se třeba při brždění vychylovalo do stran? Kolo je na ose utáhnuté, silonová pouzdra jsem před několika lety měnil a tak mě napadá, že by se to mohlo uvolnit nahoře, ale nechce se mi to hned všechno rozdělávat, tak proto se ptám... Předem díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, díky Stando, když to budu mít rozdělaný, tak si aspoň rovnou vyměním i ložiska v krku řízení ;-)
 
 
Datum: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Ano,tohle dělaj povolený brejle.
 
 
Datum: 27. března 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci potřebuji poradit s babčou 210kou . strašně dlouho trvá než přeřadí na 2ku .motor jde do velkych otaček jako by 1ka prokluzovala. mam odmastěno, a jsou nove 2 celisti predem dekuji za radu DEJV odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
zdarec ,na ty čelisti jsem najezdil cca 12km zdá se to být o trošku lepší. skusím doladit i ten předstih
 
 
Datum: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel16199    
Ty čelisti asi potřebují zajezdit. Jak dlouho už s tím jezdíš?
 
 
Datum: 10. dubna 2016 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16784    
Dvojkový pakny nemaj se startem nic společnýho. Startujou ty vnější na rozběhovym bubnu. Takže buď chtěj ještě ošmirglovat a odmastit (či vyměnit) ty 3 rozběhový pakny a nebo dotvarovat ty řadící,já je musel trochu dopilovat,aby seděli pořádnou plochou. Ale jinak platí,že dvojkový pakny (i rozběhový) se musej tzv "zajet" aby si sedli ... mě to trvalo asi 2 hodinky a pak si to krásně sedlo a začla mi řadit i do kopce ... tedy po náležitém připilování dvojkovejch paken a seřízení motoru.
 
 
Datum: 23. března 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,stando měnil jsem jenom dvojkove pakny ty byly na sračky nešlo ani startovat prokluzovalo to kompletně. ted startuje na první šlapnutí,jenom tu dvojku přehodí strašně pozdě
 
 
Datum: 22. března 2016 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18607    
Nechci nabádat asi by si do toho hned vrtal,ale u báby to vcelku dost ovlivňuje předstih a nastavení bohatosti směsi. A ty rozběhový pakny jsou starý a měnil jsi řadící? A nebo jsi vyměnil jen dvě rozběhový? Jestli jsou dvě nový a jedna stará tak to takle blbne...to je jasný.
 
 
Datum: 22. března 2016 6:16
 
 
 
 
Jméno: brmbal      E-mail:      IP: uživatel18591    
serus borci. nahodil so 9z primarne kolecko na fichtla skratil retaz o jeden clanok a keed som to cele osadil tak retaz bola strasne vysponovana a tazko islo pretacat motorom neviete mi nekdo poradit???????????? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2016 11:45
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
musiš použit starši už vytahany primarni řetez pak to bude dobry .čau
 
 
Datum: 16. března 2016 11:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18584    
Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18590    
A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
 
 
Datum: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18589    
To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
 
 
Datum: 15. března 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18583    
zdravym, mam 350/639 a menil sem lamele ... potrebujem poradit stim jak moc mam alebo podla ceho mam dotahnut na spojkovem kosi sruby co su na strunach ? nwm je nemozem tu spojku nastelovat ... dik za ucinne rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdar draci chci se zeptat. Půlil jsem motor na 23 abych přetesnil kartery . Hřídele a ozubená kola včetně automatu jsem nevydával. A tady nastává problém po složení když chci zařadit tak automat procvakne jako bych vyřadil na neutrální nebo zařadil 2 a 1 ale nic. Zůstala mi tam 3 a nejde ani vyřadit ani zařadit 2 a 1 predem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
To není možné.... to je matematická jistota ........
 
 
Datum: 17. února 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Je možný že je ten motor po složení trochu línější?
 
 
Datum: 17. února 2016 17:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Tak jasně že ujíždím..... ty vole .... přeci nebudu chodit pěšky !!! jawa pianěr a dvojkou ........ počkej chlapče, až budeš v mejch letech... klouby, kyčle ... neboj ono to přijde... pomalu můžeš začít stříhat metr................................................... Nezapoměl.... četl jsem paměti ukazující dějiny jakobínství.... a taky jsem rozlouskl protokoly sionských mudrců s rozdrcenou rubikovou kostkou a proto jsem plně připraven na vstup do meziplanetárního prostoru, kde jako první navštívím lázně temné hmoty.
 
 
Datum: 16. února 2016 19:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Franky: zapomněl jsi na vesmírné ještěry a Židozednáře...
 
 
Datum: 16. února 2016 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ty na nečem ujíždíš?
 
 
Datum: 16. února 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
teda az na ty imigranty ...... zacli pouzivat google a vytiskli si mapku do evropy.....
 
 
Datum: 16. února 2016 0:28
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Co se te kvality tyce, tak samozrejme chapu, ze je to zavisle na vsem moznem..... spolecne s tvym intervalem dychani na nove objevenych gravitacnich vlnach a vybuch mravencoida ve hvezdokupe xs04 nedaleko mauerovske zakladny s reptiliany, opravujes neco, co je stare zhruba 5 bambilionu svetelnych megalet........ Nekdo domrda kartery ... druhy se ani nepozera na pastorky .... Neuraz se chlapce .. ale z hlediska globalniho aspektu je tvuj puvodni dotaz naprosto irelevantni .... Opravdu ... za poslednich 3a padesat let, co je internet se vubec nic nezmenilo ...........
 
 
Datum: 16. února 2016 0:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Je zajímavé že jsem si poradil se stahovákem aniž bych použil šroubovák...pouze stahovák a trochu sil v rukách....od šroubováku tam byli hodně doníčený dosedací plochy....to máš pravdu s těma imigrantama ;-) ale už jsi někdy viděl opici ,,pracovát'' :-D to by asi moc neprošlo :-D
 
 
Datum: 15. února 2016 22:21
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
prasák .. jo a šroubovákem ? Chlapče..... šroubovák je naprosto vhodný nástroj..... a nejenom na půlení...........Je třeba, aby jsi se sním naučil jasně a řádně pracovat .... letos ho budeš hodně používat.... Imigrační vlna pokračuje a je potřeba, aby jich hodně spadlo na již zmíněný nástroj .... potom to není vražda ale pracovní úraz a když spadne 3a dvacetkrát, tak prostě neměl blbnout.......
 
 
Datum: 15. února 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Díky Stando bylo tomu tak...už to funguje...Marquee ano dal jsem tam papírové těsnění a máznul silikonem dělal to nějakej prásák předemnou ten motor a kartery půlil šroubovákem...
 
 
Datum: 15. února 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Z tohoto důvodu je lepší to dávat jen na papírové těsnění
 
 
Datum: 15. února 2016 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18551    
Ja vim ze je to 10 sroubu, ale to srani stim zase patlani ;-) ale dik za potvrzeni ;-)
 
 
Datum: 14. února 2016 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Vždyť je to 10 šroubů ;-) pro podobné případy doporučuji imbusové šrouby do karterů ...
 
 
Datum: 14. února 2016 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18392    
Toto jsem si myslel, ale nebyl jsem si jistej. Skoda ze to budu muset znovu rozpůlit...:-(
 
 
Datum: 14. února 2016 16:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
No tak ti vyskočila vidlička z otvoru v automatu. Rozebrat,zastrčit,opatrněji složit a jede se ...
 
 
Datum: 14. února 2016 16:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18529    
Zrdravín lidičky, mám pionýra 21 a když chci zařadit jedničku nebo trojku tak se občas stane, že tam nejdou dát, musím vrátit řadičku zpět k neutrálu a pak tam skočí, nevíte čím by to mohlo být. Motor mám teď rozpůlenej tak jsem myslel, že bude prasklá jedna nebo druhá pružina na automatu, ale jsou v pořádku. Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2016 10:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18533    
To je možnost A). Často bejvá ale problěm v tom,že lidi dávaj imbusovej šroub do řadícího automatu,což je špatně. A jak rostou zemědělský vůle tak to přestane řadit protože se to v krajní poloze opírá ... resp jezdec se do krajní polohy vůbec nedostane ... ale každopádn&#232; to bude nějaká kravina ;-)
 
 
Datum: 06. února 2016 10:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš ty pružiny unavený a už nedokáží vrátit automat do původní polohy a nebo to může být i zatuhlá řadička které se moc nechce chodit... :-)
 
 
Datum: 06. února 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18531    
Aretačním šroubem na motoru a možná nějak zatuhlej či přiskříplej řadící automat.
 
 
Datum: 05. února 2016 15:43
 
 
 
 
Jméno: shimik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,draci potřeboval bych pomoc jsem úplně zoufalej mám na 555 komplet novou spojku a furt mi to klouže zkoušel jsem i řidší olej ale nepomáhá,Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: shimik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matici jsem použil origo.A zjistil jsem že to klouže jenom když se to zahřeje.
 
 
Datum: 31. ledna 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18517    
A jakou si použil matici na utažení koše k hřídeli? Nízkou origo z j555 a nebo vysokou z j05-23 ? Vysoká matice je na jiný koš,u j555zabraňuje přítlačnýmu talíři přitlačit lamelu.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: spacir      IP: uživatel15770    
PRIDEJ PODLOZKY POD SEGROVKY NA SPOJCE.
 
 
Datum: 29. ledna 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: Michal46      IP: uživatel18479    
Zdravím seso, scháním spojkové pružiny na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel pokud jsem tedy dobře koukal tak bych se chtěl zeptat jestli by se u tebe daly sehnat za odpověď moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Já zase sháním futro do spojky a podložku pod spojku na 477/487. Nový to je taky nesehnatelný...
 
 
Datum: 28. ledna 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim je nechat udelat, pac to nikdo zatim neudelal
 
 
Datum: 28. ledna 2016 5:21
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18506    
Zdarec draci,potrebuji poradit jestli na 9ti zube primarni kolecko u pincka,se take vklada pod matici perova podlozka.Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 19:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v krabičce podložek jsem takovou pérovku našel, žádnou jsem upravovat nemusel :-) takže si myslím že v železářství by jsi něco splašil
 
 
Datum: 28. ledna 2016 19:58
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18506    
presne tak ze 14ti zubu tam nejde tak jsem ji trochu zariz a zmacknul a ok.Ale jde mi spis o to,ze je matice chycena jen na par otacek,bez podlozky je to lepsi.Stavim motor,vse nove tak to nechci hodid do kopru.
 
 
Datum: 25. ledna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18507    
Já bych ji tam taky nějak narouboval. Už jen pro dobrej pocit. Matice by se asi sama nepovolila,ale riskni si to někde na závodě ... 9z jsem zatim nejezdil,tak nevim jak moc problém ta pérovka je,ale určitě tam nějaká s úpravou půjde. U moto na pole a do lesa bych to asi neřešil,ale u fichtlcupu bych si nedovolil to neřešit. Asi tak.
 
 
Datum: 25. ledna 2016 19:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že by tam měla být :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
original ze 14tky tam nejde já ji tam nedávám a ok
 
 
Datum: 25. ledna 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel18508    
Proč by si ji tam nemohl dat ? Patří tam...
 
 
Datum: 25. ledna 2016 9:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,mám dotaz,měnil jsem na pionýrovi válec(origo čssr výroba),po na montování válce na pionýra,mi motor ztratil výkon,prostě jezdí uplně jinak než předtím s tím původním válcem,válce jsou na oko stejné a ještě jedna věc jdou doma nějak opravit ložiskové domky v karterech,protože mi ložiska jsou nalisovat pouze rukou,za rady předem dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Ještě k tomu válci, jde ti píst až nahoru k okraji? Už se mi stalo dvakrát při výměně válce že píst nedosahoval hu.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, jsou dvě možnosti pokud chceš zachovat originalní kartery, buď je tam vlep, jsou na to lepidla anebo vem důlčík o po 5mm udělej dokola důlky, pak tam ložiska budou fest. Není to moc profi ale pomáhá to
 
 
Datum: 08. února 2016 21:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18504    
Nebo tam nech dát planžety že zvětší ložiskovou díru dají tam kroužek na průměr ložiska a sedí ti aspoň čísla
 
 
Datum: 22. ledna 2016 7:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a stav toho válce je jakej? Máš tam vůbec příslušnej píst a kroužky, tzn. rozměry pro danej výbrus? Jinak nejjednodušší oprava uložení ložisek je sehnat jiný kartery, případně ložiska vlepit lepidlem k tomu určeným...
 
 
Datum: 18. ledna 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14729    
Zdarec tak se zase obracím na vás tedy hlavně na ty co měli někdy rozpůleného komára a kupovali do něj lamely... Už jsem vzdal hledání originálních a tak sháním nějaké co tam rozměrově pasují. Neřešil někdo stejný problém? Celkem by se mi šikla pomoc. Jawa 585 mosquito Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je mam draku
 
 
Datum: 27. ledna 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18500    
Jestli maj kovovy telo tak v taline u pisku ti je pan skoda zrepasuje
 
 
Datum: 19. ledna 2016 21:54
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec babetaci. menil jsem volnobezku na babci210 a dal jsem podlozku podni i na segerku .muzu to tak nechat nebo mampulit ? motor jede ok dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2016 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18490    
Asi nic nezdupeš. Nedávno jsem ten motor generálkoval a zkoumal jsem proč tam jsou ... vůle vymezujou minimálně,spíš si myslim,že tam jsou,aby se kola (který maj různý vybrání) nedřely o hliníkovej karter,protože vybrání (či drážky) v kolech by fungovali jak jemnej soustružnickej nůž ... tak zapřemejšlej jak to tam bylo ajak si to tam dal ... já zatim babetu do svýho hardisku a ramek v hlavě neuložil,pro mě to byl jednorázovej kšeft ... už nevim... ale z logiky věci jsem to tak určitě měl a myslím že to i korespondovalo s tím schematem z katalogu.
 
 
Datum: 12. ledna 2016 18:14
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
Děkuji za radu, stránky sesa-moto ,super ! mohu jen doporučit. Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam není. proto bych potřeboval vědět jestli tím něco nezdupu !! motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super. dík za radu
 
 
Datum: 12. ledna 2016 18:00
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
děkuji za radu , stránky sesa-moto , super! mohu jen doporučit.Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam neni. pro to bych potřeboval vědět jestli tím že ji tam nechám něco nezdupu. motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super .dík za radu
 
 
Datum: 12. ledna 2016 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18490    
Koukni do katalogu dílů jak to má bejt. Je třeba na sesa-moto.cz
 
 
Datum: 12. ledna 2016 6:04
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 17.10.2018 4:44:50 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu