video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj kluci a holky. Neporadil by mi někdo jak vyndavat gufera usazená na hřídely? Nevím jak na to a já při vyndavání vždy něco poškodím, například udělám rýhy v karteru jak do gufera sekám šroubovákem. Děkuji Zdeněk
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. prosince 2016 23:35
Jméno: Panel559
IP: uživatel18922
 Ahoj bratránek to dělá že starého pilníků na motorovku ten konec co pichnes do toho dřeva ohnes do háčku a nebo jen to špičkou jde to celkem dobře. Panel
Datum: 10. prosince 2016 23:35
 vydloubávám tenkým šroubovákem,mezi hřídel a břit...
Datum: 21. listopadu 2016 22:12
Jméno: standa
IP: uživatel18907
 V případě nouze tam naperu akuvrtačkou vrut a vyškubnu to....
Datum: 21. listopadu 2016 21:21
Jméno: drak.michal
IP: uživatel12350
 Čau kluci, potřeboval bych poradit. Skládám Jawu 555 De Luxe a nevím jaké lanko patří na zadní brzdu ( od bubnu k pedálu). Mám lanko na Jawu 555, ale na De Luxe je moc dlouhé a navíc mi nejde do hlavy jaká koncovka má být u pedálu brzdy. Díky za jakýkoliv info popř. foto.
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. listopadu 2016 12:47
Jméno: standa
IP: uživatel18910
 Teď jsem koukal tady na lanka na FK a musim trochu upřesnit to co jsem ti napsal. J05 totiž měla dvoje (resp.troje) brzdový štíty. Takže ta verze j05 co má brzdový štíty jako j555 (brzdový klíč uvnitř) má zadní brzdový lanko stejný jako j555 deluxe. To co má sesa v nabídce jako brzdový lanko na j05/20 je brzdový lanko na poslední j05 a j20,který maj brzdovej klíč vně brzdovýho bubnu a to tam nepasuje vůbec. Takže musíš koupit brzdový lanko na j555 pro přední či zadní brzdu + dva krátký rozřízlý válečky (jeden do pedálu a druhej do štítu). Pokud máš v kříži malou díru a neprotahneš tim kuličku na konci lanka tak ji musíš uříznout a použít do pedálu ten utahovací váleček se šroubkem. Z vlastní zkušenosti doporučuju ukončení kuličkou,mě se u j05 ten váleček furt povoloval a nebo se mi v něm přetrhávalo lanko. Zčásti je to i tim,že pro první j05 a j555 jsou zadní brzdová lanka ouzká slabá jako pro přední brzdu. J20 a j21 již mají silná lanka s masivním bowdenem a to sem bohužel nepasuje.
Datum: 21. listopadu 2016 12:47
Jméno: drak.michal
IP: uživatel12350
 Moc děkuju.
Datum: 20. listopadu 2016 20:33
Jméno: standa
IP: uživatel18907
 Přijde tam lanko jako na j05. Na konec přijde šroubovací váleček,žádný zakončení tam neni. Lanko a bovden si mužeš pokrátit tak,aby ti vyhovovala délka.
Datum: 20. listopadu 2016 16:34
Jméno: Dan
IP: uživatel18877
 Čus, potřebuju se zeptat jak se dostanu do převodovky 50/21 musím půlit motor? Nebo jak? Chci jen prohodit 20-ti zubé a 18-ti zubé kolečko aby dvojka táhla..
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. října 2016 12:15
Jméno: Péro
IP: uživatel16168
 Jednu sezonu jsem s tím odjezdil , ale je to k ničemu.
Datum: 30. října 2016 12:15
 Takovou hloupost opravdu nedělej. Pokud potřebuješ více síly dej menší sekundární kolečko.
Datum: 27. října 2016 13:42
Jméno: Panel250
IP: uživatel18887
 Tak to je pěkná hovadina radši dej menší kolečko dopředu nebo do zadu velkou rozetu já jezdil se 75ti zubovou a jezdilo to docela slušně
Datum: 27. října 2016 13:03
 musíš půlit  ale proč si chceš ze 3q udělat jen dvoukvalt? vzhledem k otáčkové mezeře která vznikne mezi 2 a 3 budeš rád když trojku rozjedeš z kopce, prostě se nechytne...
Datum: 23. října 2016 18:17
Jméno: Lukáš
IP: uživatel18866
 Ahoj chci se zeptat jestli při skládání karterů u pařeza 555 je nutné startovací páku otočit o jednu otáčku aby se pružina více napružila? Zdá se mi že by to snad nebylo nutný, ale nevim. Na internetu jsem našel akorát popis skládání motoru na pionýra 20/21 a tam se ta páka otočit má.
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. října 2016 21:22
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Vždycky musíš trochu napružit a kolík si musí sednout za doraz. Stejný jako u j20. Jediná výhoda j555 je,že se dá nakopávačka o zub přesadit abys prodloužil krok.
Datum: 12. října 2016 21:22
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 zdar,nevíte náhodou jak je to s uchycením náhonu tacho u 21.všechno vim kromě uchycení pod plechama.jak je vrchní zadní šroub motoru tak tam mám očko kde mám benzínovou hadičku a nevímjestli tam má věst i náhon.bojím se aby ho nedřel řetěz.díky supr by byla fotka.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 to fakt nechápu a dycky se u toho naseru,když něco co funguje milion let,tak to nějakej blázen upraví tak aby to nefugovalo.za ten plast bych někomu urval koule fakt,přitom by si člověk i rád připlatil.
Datum: 14. října 2016 20:29
Jméno: standa
IP: uživatel18869
 Hele babeta a třeba stadion to maj napřímo z předního kola,náhon je inteligentně vymyšlenej,lanko jde napřímo a je krátký a funguje to. U fichtla ho máš metr a půl dlouhý,několikrát se ohybá,v některejch místech se i trochu láme... co bys od toho chtěl ... jako když to hezky natahneš aby se to moc nelámalo,vyčistíš a namažeš šneka a usadíš ho do rozety na pořádný koliky tak to chvíli fungovat bude,ale pak ti stejně praskne plastová matice
Datum: 14. října 2016 6:24
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 tak ono je to v podstatě stejný jak na 250,akorát šnek je pořád v oleji,kdežto u pincka ne.tam to funguje bez problémů.no a asi to tam neni zas tak forový to lanko.no uvidim jak to půjde.
Datum: 13. října 2016 22:03
Jméno: standa
IP: uživatel18868
 Najde stu pár lidí,kterým to funguje..... drtivý většině ne ... je to konstrukčně blbě vymyšlený
Datum: 13. října 2016 21:20
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
  tak to je dobrý.no já právě mám nekolik 250 a 350 a pio jsem nějak vynechal a teď ho dělám,takže nevim.no já s těma novýma lankama všeobecně nemám dobrý zkušenosti.hlavně spojka a přední brzda.něž se natáhne lanko a bowden tak jsem s páčkou u rukojeti pomalu.jako to je přehnaný,ale není k tomu daleko.no a častý mazání lanka a šneku fakt nepomáhá?
Datum: 13. října 2016 18:33
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Většina fichtlů jezdí bez náhonu tachometru a s nájezdem okolo 8000km z jednoho prozaickýho důvodu. Praskali jim lanka,strhávali se 4 hrany na konci,strhávali se šneky a čas od času se někomu pootočil náhon a natáh bovden... a tak se na to každej po pár tkm vybodnul,lanko vyhodil a jezdil bez toho... a to v tý době měli na konci kovový matice a ne plastový který samovolně praskaj ... hodně štěstí ... po renovaci ksem dal tacho a náhon do cajku,pak jsem poznal jak pio tacháče nad 55km/h nádherně kecaj,pak jsem vyměnil pár lanek,pár tachometrů a pak jsem třetí posraný lanko vyslovenè vytrh z podplechů , zahodil a od tý doby jsem s tachometrem neměl jedinej problém  Asi tak ...
Datum: 12. října 2016 20:29
Jméno: vitafiser
IP: uživatel18861
 super dík za odpověď,já tam plíšek mám ale pak je krizovka přechod nad kyvkou kolem řetězu,já zkusim to očko.tam je na něj místa dost.já jenom jestli ho nemá někdo úplně původní.
Datum: 12. října 2016 17:27
Jméno: standa
IP: uživatel18865
 Myslim,že když jsem ještě náhon měl,tak jsem ho tahnul maximálně napřímo a šlo to zrovna takle nad motorem,nad čepem kyvky a po rameni kyvný vidlice k náhonu. Za zadní stupačkou je přídržnej plíšek. Myslim že tam je to celkem daný,protože jak ho dáš jinak tak ti nevyjde na dýlku. V krizovejch místech pod plechama bych se nestyděl za zdrcpásky...
Datum: 12. října 2016 16:30
Jméno: Karbec
IP: uživatel13743
 Zdar lidi neví někdo nahodou jaka je tloušťka NOVÉ lamely na 250/353? chci si starou prekorkovat doma. Předem díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. listopadu 2016 19:22
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 v pohodě a díky
Datum: 25. listopadu 2016 19:22
 je to ostuda ale az ted sem nasel cas 3,9mm je u ferodo nove falemy,,takze to zbruz ten koerek na rovny 4 mm
Datum: 21. listopadu 2016 8:56
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 Zdar mám problém u panelky. Nevím jak je to možný, prasknul mi primární řetěz, samozřejmě to zničilo spojkový koš. A nevím jestli je to tím, že byl starý, ale vytahaný nebyl a dneska jsem tam dal nový koš, nový řetěz a je to dost přešponovaný tak nechci, aby se mi to stalo znovu. Za každou radu děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. října 2016 19:52
Jméno: Daniel
IP: uživatel17478
 zkoušel jsem s ním točit a je přepnutý v každé poloze. Takže to bude nejspíš tím, jak píše čz asi budou rozdílný zuby. Každopádně to nechávat nebudu a budu to muset předělat. Dík za rady.
Datum: 05. října 2016 19:52
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Řetěz by měl mít průhyb. Zkontroluj tvar zubů na koši a na prim.řetězovém kolečku. Jedná se o stejnou ostrost zubů ? Bývaly dva druhy, ostré a tupé. Sada musí mít stejný tvar zubů.
Datum: 05. října 2016 17:29
 Je přepnutý v jakékoliv poloze spojkového koše? zkus stím zatočit. Pokud bude opravdu přepnutý v jakékoli poloze dobře to určitě není.
Datum: 04. října 2016 11:14
Jméno: vejfuk
IP: uživatel16049
 nechej tak ,časem se vytahá.
Datum: 02. října 2016 12:24
 zdar draci potřebuji poradit , budu pulit motor na 210 babete a jeden karter je poničený musím měnit oba dva nebo stačí jen ten poničený
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. září 2016 18:45
Jméno: standa
IP: uživatel18845
 Pro dokonalý chod motoru musí být kartery párové - patří k sobě - jsou proti sobě obráběny - takže vyměn oba. Pokud ti stačí,že to nějak jede - blbě a málo - tak stačí vyměnit jeden. Ale nepiš pak dotaz proč ti babeta po GO jede 35 když jse vše nové ....
Datum: 20. září 2016 18:45
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 čus draci, dostal se mi do ruk motor z mustanga na kterým vyskakovaly kvalty 2,3, a chystám se ho opravit, když ho mam rozdělany a vložim do něj celou převodovku a nasadim automat a zkouším řadit, tak všechny kvalty jdou a nevidím duvod proč by to vypadavalo, tak bych chtěl poradit na co mrknout a třeba vyměnit ? nechci pulit pořád motor :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. listopadu 2016 22:28
Jméno: bimbo66
IP: uživatel18902
 koukni jestli je převodovka správně vymezená v pouzdrech a jestli nejsou projetá při velké vůli pak vyskakuje
Datum: 14. listopadu 2016 22:28
Jméno: kuba
IP: uživatel18824
 díky kluci zkusím to omrknout
Datum: 19. září 2016 20:23
 byl dotáhlej automat ? co uložení předlohy, nemá to moc velkej vakl? opotřebení koleček jako takových většinou nemá v origo pincku na svědomí vyskakování kvaltů, spíš ta pružina automatu a občas se stane že se uvolní i ten její čep
Datum: 18. září 2016 21:54
Jméno: karbec
IP: uživatel13743
 podívej se na kolečka - přesněji jak jsou na ních ty kolíky tak se na ně pořádně podívej protože konce bývají zkosené nebo ohlodané to samé kolečka s dírama např. náboj řetězového kolečka pokud jsou v dírách náběhy tak už je to špatně, taky se podívej na automat jak je tam taková packa s pružinou která je zaseklá v 5 špičatých drážkách (každá drážka kvalt 1N2N3) ta pružína býva většinou unavená tak ji zkus taky vyměnit myslím že stojí 30kč. at to jezdí
Datum: 18. září 2016 20:46
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, mám 21 motor, a nejde mi do něj zasunou čep od řadící páky. Nemá tam tu velkou kuželovou díru v karteru, do který by zajel víc. Co tam přijde za čep? Ten jako měl pařez? Nebo je lepší nějak do toho karteru tu kuželovou díru udělat?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. září 2016 21:19
 osobně mám doma víc motorů, který mají válcovou díru, než těch s kuželovou
Datum: 02. září 2016 21:19
Jméno: standa
IP: uživatel18823
 Tak ten čep uprav... to je lepší než převrtávat bloky
Datum: 02. září 2016 15:33
Jméno: Rio
IP: uživatel18806
 Ahoj, měl bych otázku ohledně pravého krytu na J23. K čemu přesně a jak moc důležitá je ta plechová podložka, která je mezi ložiskem a krytem? Měním totiž ložisko v pravém krytu a ta podložka se mi ztratila. Nevím, jestli ji lze někde pořídit novou a vlastně jak moc je tam důležitá. Přislo mi, že tam pouze drží na správném místě ten gumový kroužek, kterým prochází spojková tyčka. Čím si nejsem jist, jestli třeba nějak nevymezuje polohu ložiska vůči výstupní hřídeli? Děkuji.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. prosince 2018 13:36
Jméno: Dafík
IP: uživatel19510
 AHOJ, vidím že je to už starší téma, ale podařilo se ti tu podložku někde sehnat? Po sundání ložiska jsem zjistil že ta podložka je celkem zničená nebo snad ani nebyla origo neboť tam byli dvě.
Datum: 27. prosince 2018 13:36
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Zdravim, jak mam vyndat ložisko z pravýho deklu u pio? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. září 2016 11:10
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Péro neboli LOFAS.
Datum: 04. září 2016 11:10
Jméno: péro
IP: uživatel18805
 keci v kleci , ohřej to horkovzduškou nebo na kamnech na cca 110-120 C a pak s deklem klepni o stůl a ložisko je venku
Datum: 21. srpna 2016 16:31
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Zdar Musiš vyndat pačku co vypina spojky ta je na malem čepu ten vyraziš. Pak tou dirou vyraziš ložisko.
Datum: 21. srpna 2016 11:24
Jméno: čz 250
IP: uživatel18794
 zdarec mám čz 455 a zustávají mě dole vyset kvalty hlavně dvojka občas trojka štverka to nedělá ví někdo co s tím ? díky za odpovědi https://www.youtube.com/watch?v=1ywC_fZclt8&index=2&list=PL8Tj6mSlVw9FlSxDLyBU1iivXrc9pfpaf
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. srpna 2016 6:24
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si GO motoru ČZ 250/455. Je tam popis go.
Datum: 17. srpna 2016 6:24
Jméno: čz 250
IP: uživatel18794
 všechno je pivodní tak bych to vyděl asi na tu pružinu musí se pulit nebo je pod víkem ?
Datum: 16. srpna 2016 20:28
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Ještě to můžou dělat unavené pružiny řadící kulisy.
Datum: 16. srpna 2016 20:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Může být ohnutý hřídel řazení , ten se potom příčí v pouzdrech . Dochází k tomu při montáži vačky samočinného vypínání spojky.
Datum: 16. srpna 2016 16:30
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
 Zdar, dělám opravu na motoru a potřebuji vědět číslo ložiska, ale nejsem schopný ho nikde zjistit, jelikož na ložisku není, na klice mám 6303 a u "výchozu" z převodovky (u řetězového kolečka) mám 6004 a poslední ložisko je "pod" spojkovým košem, nemá číslo, nevíte prosím někdo jaké tam má být? Je z nich nejmenší. Díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. srpna 2016 12:57
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 ano i na převodovku správně patří C3
Datum: 16. srpna 2016 12:57
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 16. srpna 2016 9:04
 C3 na převodovku? no nevím nevím jestli je to dobrá volba...dle stavu převodovky to bude mít tendenci vyhazovat kvalty....
Datum: 15. srpna 2016 22:39
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
Datum: 15. srpna 2016 18:10
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
 Ježišmarjá, už mi to došlo... zapomněl jsem na ložisko v pravém deklu, proboha, teď jsem se koukal na obrázky na net a už mi to došlo... tak díky moc
Datum: 14. srpna 2016 21:20
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
Datum: 14. srpna 2016 21:12
Jméno: jirka
IP: uživatel18115
 Jestli ty nebudeš tak trochu línej hledat... Každé ložisko má vnitřní + vnější průměr a šířku, podle toho správné označení lehce vyhledáš, na netu, ve strojnických tabulkách nebo to staré vezmeš s sebou do obchodu. Druhá možnost je katalog náhradních dílů, tam je to taky uvedeno. Ložiska mají být 2x6303, 2x6202 a 1x6004. Navíc ti prozradím, že všechna ložiska do tohoto motoru musí být s vůlí C3. Pokud ti prodají zakrytá ložiska, tak krytí odstranit. Gufera dáš sám?
Datum: 14. srpna 2016 20:36
 http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-vymenu-lozisek-loziska.html
Datum: 13. srpna 2016 21:25
 6202 je pod spojkou a zároveň je i v deklu zapalování
Datum: 13. srpna 2016 21:24
Jméno: Venca
IP: uživatel18789
 Tak díky, ale na fichtlkrámku píšou, že je 6202 pod pravý dekl motoru a tam je právě to řetězové kolečko, ale ten spojkový koš je přeci na levé straně nebo se pletu a už v tom mám zmatek?
Datum: 13. srpna 2016 21:07
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Ložiska jsou , 6303/C3 , 6004/ C3 ,6202 .
Datum: 13. srpna 2016 20:42
Jméno: Kendy
IP: uživatel18787
 Zdravim, chcel by som sa spýtať či nevie niekto z Vás ako správne zložiť štartovaciu paku na jawe 555 kedže sa skladá z dvoch časti. Rozobrali sme to a ten vrchný segment to ozubenie vypadlo a neviem ako ho tam teraz dať na tote zuby. Je nejaký postup alebo trik ako to nasadiť správne aby do dobre a nakopavačka fungovala správe? Ďakujem
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. srpna 2016 19:25
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 nasaď na startovací hřídel startpáku, vem levej karter a jednoduše zkoušej nasadit půlměsíc tak, aby byla páka vůči karteru v požadovaný pozici (v předklonu)..
Datum: 12. srpna 2016 19:25
Jméno: Zbyněk Exner
IP: uživatel18781
 Zajímalo by mě jestli budou na prodej ještě 11-ti zubé primární kolečka na pincka?
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2016 8:10
 budou ale vubec nevim kdy,asi uz za mesic
Datum: 10. srpna 2016 8:10
 cau borci, udelal sem motor , a prevodka je naka divna , dam tam neutral a kdyz kopnu tak semi to ci kolo a retez ,,, a skoror vubec nejde radit , diky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. srpna 2016 16:50
Jméno: Tom
IP: uživatel18274
 Ty bláho tady čeština dostává těžce na prdel.
Datum: 07. srpna 2016 16:50
Jméno: Okno
IP: uživatel14157
 Ahoj, zatahni a treba se to bude pak tocit bude
Datum: 07. srpna 2016 14:19
Jméno: George
IP: uživatel18706
 Dobry den , potřebuji se zeptat jak upravit vůli na převodovce na mustangovi , aby se dalo krasně točit po složení s prevodovkou, díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. srpna 2016 8:09
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Je důležité zachovat vůli mezi bloky motoru. To zajistí těsnění.
Datum: 06. srpna 2016 8:09
Jméno: Jirka
IP: uživatel18706
 Dobry den, mam dotaz ohledně skládání motoru, jedna se o motor z jawa mustang a mám problem ze pri složeni mi nejde otáčet převodovkou a nevím si stim rady, diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. července 2016 15:34
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 máš, mezi kartery těsnění?, měřil jsi axiální vůle hřídelí?, převodovka je přímo z tohoto motoru, který skládáš? měnil si pouzdra?
Datum: 26. července 2016 15:34
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Zadej si do vyhledávače , složení převodovky jawa 50. Máš tam videa s podrobným popisem a radami.
Datum: 26. července 2016 9:12
Jméno: Marek Horňák
IP: uživatel18759
 Dobrý den, dnes jsem na babetě 210 rozdělával válec a koukám ojnice celá od oleje , vysušil jsem to a parkrát potočil a ojnice zase celá od oleje . Je to špatně? Babeta jezdí celkem v pohodě zhruba 35km/h a když držím plyn na plno asi minutu tak pak chytne druhý dech a jede i 45 . Má to takový divný zvuk jako by tam byl omezovač  Myslel jsem si že je to špatným pístem nebo kroužky protože to dosti cinká ale nejsem si jistý. Předem díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. července 2016 9:48
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 V klikovém prostoru nemá olej co dělat. Pokud nejde o olej, který se přidává do benzínu. Jestli je tam olej z převodovky, tak máš poškozené těsnění mezi bloky.
Datum: 25. července 2016 9:48
Jméno: standa
IP: uživatel17556
 Zdravá babeta s přehledem jede 55km/h (zkrácené koleno). Známýmu jsem ji opravil a seřídil tak že jela teplá/studená a rovinky lezl tacháč k 60km/h. Karburátor origo ! Pokud máš nějaké problémy tak doporučuju motor opravit a seřídit.
Datum: 25. července 2016 6:32
|
|