www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: carodka      IP: uživatel12545    
Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, po dlouhé době se tu zase zeptám, když by byla u 21 pionýra vidlice volnější v brejlích, bude to mít vliv na kolo, jako že by se třeba při brždění vychylovalo do stran? Kolo je na ose utáhnuté, silonová pouzdra jsem před několika lety měnil a tak mě napadá, že by se to mohlo uvolnit nahoře, ale nechce se mi to hned všechno rozdělávat, tak proto se ptám... Předem díky za odpovědi ;-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Super, díky Stando, když to budu mít rozdělaný, tak si aspoň rovnou vyměním i ložiska v krku řízení ;-)
 
 
Datum: 27. března 2016 21:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel12769    
Ano,tohle dělaj povolený brejle.
 
 
Datum: 27. března 2016 20:01
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
zdarec draci potřebuji poradit s babčou 210kou . strašně dlouho trvá než přeřadí na 2ku .motor jde do velkych otaček jako by 1ka prokluzovala. mam odmastěno, a jsou nove 2 celisti predem dekuji za radu DEJV odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
zdarec ,na ty čelisti jsem najezdil cca 12km zdá se to být o trošku lepší. skusím doladit i ten předstih
 
 
Datum: 11. dubna 2016 18:52
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel16199    
Ty čelisti asi potřebují zajezdit. Jak dlouho už s tím jezdíš?
 
 
Datum: 10. dubna 2016 15:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16784    
Dvojkový pakny nemaj se startem nic společnýho. Startujou ty vnější na rozběhovym bubnu. Takže buď chtěj ještě ošmirglovat a odmastit (či vyměnit) ty 3 rozběhový pakny a nebo dotvarovat ty řadící,já je musel trochu dopilovat,aby seděli pořádnou plochou. Ale jinak platí,že dvojkový pakny (i rozběhový) se musej tzv "zajet" aby si sedli ... mě to trvalo asi 2 hodinky a pak si to krásně sedlo a začla mi řadit i do kopce ... tedy po náležitém připilování dvojkovejch paken a seřízení motoru.
 
 
Datum: 23. března 2016 15:06
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec,stando měnil jsem jenom dvojkove pakny ty byly na sračky nešlo ani startovat prokluzovalo to kompletně. ted startuje na první šlapnutí,jenom tu dvojku přehodí strašně pozdě
 
 
Datum: 22. března 2016 17:43
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18607    
Nechci nabádat asi by si do toho hned vrtal,ale u báby to vcelku dost ovlivňuje předstih a nastavení bohatosti směsi. A ty rozběhový pakny jsou starý a měnil jsi řadící? A nebo jsi vyměnil jen dvě rozběhový? Jestli jsou dvě nový a jedna stará tak to takle blbne...to je jasný.
 
 
Datum: 22. března 2016 6:16
 
 
 
 
Jméno: brmbal      E-mail:      IP: uživatel18591    
serus borci. nahodil so 9z primarne kolecko na fichtla skratil retaz o jeden clanok a keed som to cele osadil tak retaz bola strasne vysponovana a tazko islo pretacat motorom neviete mi nekdo poradit???????????? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. března 2016 11:45
 
 
 
 
Jméno: spacek      IP: uživatel15770    
musiš použit starši už vytahany primarni řetez pak to bude dobry .čau
 
 
Datum: 16. března 2016 11:45
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18584    
Zdravím mám problém s Babettou 210 nechce mi vyřazovat neví někdo čím to může být ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18590    
A měl jsi ten buben staženej a rozebranej? Jsou tam takový listový pružiny co spolu se spojkama pohybujou a časem si pod sebou vydřou takovej žlábek,kterej je pak muže uzavřít jen ve středový poloze a pak babeta nechce držet pevně zmáčklej buden a neřadí,protože furt trochu jakoby klouže a myslim,že to a samý se muže dít v opačný hraně a to by pak nerozepínala....
 
 
Datum: 15. března 2016 15:33
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel18589    
To jsem zkoušel a vše je v pořádku každopádně děkuji.
 
 
Datum: 15. března 2016 7:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18587    
Mužou se šprajcovat pakny v rozběhovym bubnu. Stahni ho,rozeber a uvidíš.
 
 
Datum: 15. března 2016 6:33
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18583    
zdravym, mam 350/639 a menil sem lamele ... potrebujem poradit stim jak moc mam alebo podla ceho mam dotahnut na spojkovem kosi sruby co su na strunach ? nwm je nemozem tu spojku nastelovat ... dik za ucinne rady... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2016 21:27
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdar draci chci se zeptat. Půlil jsem motor na 23 abych přetesnil kartery . Hřídele a ozubená kola včetně automatu jsem nevydával. A tady nastává problém po složení když chci zařadit tak automat procvakne jako bych vyřadil na neutrální nebo zařadil 2 a 1 ale nic. Zůstala mi tam 3 a nejde ani vyřadit ani zařadit 2 a 1 predem dík za rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. února 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
To není možné.... to je matematická jistota ........
 
 
Datum: 17. února 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Je možný že je ten motor po složení trochu línější?
 
 
Datum: 17. února 2016 17:20
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Tak jasně že ujíždím..... ty vole .... přeci nebudu chodit pěšky !!! jawa pianěr a dvojkou ........ počkej chlapče, až budeš v mejch letech... klouby, kyčle ... neboj ono to přijde... pomalu můžeš začít stříhat metr................................................... Nezapoměl.... četl jsem paměti ukazující dějiny jakobínství.... a taky jsem rozlouskl protokoly sionských mudrců s rozdrcenou rubikovou kostkou a proto jsem plně připraven na vstup do meziplanetárního prostoru, kde jako první navštívím lázně temné hmoty.
 
 
Datum: 16. února 2016 19:34
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Franky: zapomněl jsi na vesmírné ještěry a Židozednáře...
 
 
Datum: 16. února 2016 13:07
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ty na nečem ujíždíš?
 
 
Datum: 16. února 2016 8:00
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
teda az na ty imigranty ...... zacli pouzivat google a vytiskli si mapku do evropy.....
 
 
Datum: 16. února 2016 0:28
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
Co se te kvality tyce, tak samozrejme chapu, ze je to zavisle na vsem moznem..... spolecne s tvym intervalem dychani na nove objevenych gravitacnich vlnach a vybuch mravencoida ve hvezdokupe xs04 nedaleko mauerovske zakladny s reptiliany, opravujes neco, co je stare zhruba 5 bambilionu svetelnych megalet........ Nekdo domrda kartery ... druhy se ani nepozera na pastorky .... Neuraz se chlapce .. ale z hlediska globalniho aspektu je tvuj puvodni dotaz naprosto irelevantni .... Opravdu ... za poslednich 3a padesat let, co je internet se vubec nic nezmenilo ...........
 
 
Datum: 16. února 2016 0:25
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Je zajímavé že jsem si poradil se stahovákem aniž bych použil šroubovák...pouze stahovák a trochu sil v rukách....od šroubováku tam byli hodně doníčený dosedací plochy....to máš pravdu s těma imigrantama ;-) ale už jsi někdy viděl opici ,,pracovát'' :-D to by asi moc neprošlo :-D
 
 
Datum: 15. února 2016 22:21
 
 
 
 
Jméno: Franky      IP: uživatel16565    
prasák .. jo a šroubovákem ? Chlapče..... šroubovák je naprosto vhodný nástroj..... a nejenom na půlení...........Je třeba, aby jsi se sním naučil jasně a řádně pracovat .... letos ho budeš hodně používat.... Imigrační vlna pokračuje a je potřeba, aby jich hodně spadlo na již zmíněný nástroj .... potom to není vražda ale pracovní úraz a když spadne 3a dvacetkrát, tak prostě neměl blbnout.......
 
 
Datum: 15. února 2016 22:04
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Díky Stando bylo tomu tak...už to funguje...Marquee ano dal jsem tam papírové těsnění a máznul silikonem dělal to nějakej prásák předemnou ten motor a kartery půlil šroubovákem...
 
 
Datum: 15. února 2016 18:02
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Z tohoto důvodu je lepší to dávat jen na papírové těsnění
 
 
Datum: 15. února 2016 16:45
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18551    
Ja vim ze je to 10 sroubu, ale to srani stim zase patlani ;-) ale dik za potvrzeni ;-)
 
 
Datum: 14. února 2016 16:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
Vždyť je to 10 šroubů ;-) pro podobné případy doporučuji imbusové šrouby do karterů ...
 
 
Datum: 14. února 2016 16:10
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18392    
Toto jsem si myslel, ale nebyl jsem si jistej. Skoda ze to budu muset znovu rozpůlit...:-(
 
 
Datum: 14. února 2016 16:06
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18550    
No tak ti vyskočila vidlička z otvoru v automatu. Rozebrat,zastrčit,opatrněji složit a jede se ...
 
 
Datum: 14. února 2016 16:03
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel18529    
Zrdravín lidičky, mám pionýra 21 a když chci zařadit jedničku nebo trojku tak se občas stane, že tam nejdou dát, musím vrátit řadičku zpět k neutrálu a pak tam skočí, nevíte čím by to mohlo být. Motor mám teď rozpůlenej tak jsem myslel, že bude prasklá jedna nebo druhá pružina na automatu, ale jsou v pořádku. Děkuji za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. února 2016 10:04
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18533    
To je možnost A). Často bejvá ale problěm v tom,že lidi dávaj imbusovej šroub do řadícího automatu,což je špatně. A jak rostou zemědělský vůle tak to přestane řadit protože se to v krajní poloze opírá ... resp jezdec se do krajní polohy vůbec nedostane ... ale každopádn&#232; to bude nějaká kravina ;-)
 
 
Datum: 06. února 2016 10:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
buď máš ty pružiny unavený a už nedokáží vrátit automat do původní polohy a nebo to může být i zatuhlá řadička které se moc nechce chodit... :-)
 
 
Datum: 06. února 2016 9:47
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18531    
Aretačním šroubem na motoru a možná nějak zatuhlej či přiskříplej řadící automat.
 
 
Datum: 05. února 2016 15:43
 
 
 
 
Jméno: shimik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,draci potřeboval bych pomoc jsem úplně zoufalej mám na 555 komplet novou spojku a furt mi to klouže zkoušel jsem i řidší olej ale nepomáhá,Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: shimik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matici jsem použil origo.A zjistil jsem že to klouže jenom když se to zahřeje.
 
 
Datum: 31. ledna 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18517    
A jakou si použil matici na utažení koše k hřídeli? Nízkou origo z j555 a nebo vysokou z j05-23 ? Vysoká matice je na jiný koš,u j555zabraňuje přítlačnýmu talíři přitlačit lamelu.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: spacir      IP: uživatel15770    
PRIDEJ PODLOZKY POD SEGROVKY NA SPOJCE.
 
 
Datum: 29. ledna 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: Michal46      IP: uživatel18479    
Zdravím seso, scháním spojkové pružiny na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel pokud jsem tedy dobře koukal tak bych se chtěl zeptat jestli by se u tebe daly sehnat za odpověď moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Já zase sháním futro do spojky a podložku pod spojku na 477/487. Nový to je taky nesehnatelný...
 
 
Datum: 28. ledna 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim je nechat udelat, pac to nikdo zatim neudelal
 
 
Datum: 28. ledna 2016 5:21
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18506    
Zdarec draci,potrebuji poradit jestli na 9ti zube primarni kolecko u pincka,se take vklada pod matici perova podlozka.Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 19:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v krabičce podložek jsem takovou pérovku našel, žádnou jsem upravovat nemusel :-) takže si myslím že v železářství by jsi něco splašil
 
 
Datum: 28. ledna 2016 19:58
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18506    
presne tak ze 14ti zubu tam nejde tak jsem ji trochu zariz a zmacknul a ok.Ale jde mi spis o to,ze je matice chycena jen na par otacek,bez podlozky je to lepsi.Stavim motor,vse nove tak to nechci hodid do kopru.
 
 
Datum: 25. ledna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18507    
Já bych ji tam taky nějak narouboval. Už jen pro dobrej pocit. Matice by se asi sama nepovolila,ale riskni si to někde na závodě ... 9z jsem zatim nejezdil,tak nevim jak moc problém ta pérovka je,ale určitě tam nějaká s úpravou půjde. U moto na pole a do lesa bych to asi neřešil,ale u fichtlcupu bych si nedovolil to neřešit. Asi tak.
 
 
Datum: 25. ledna 2016 19:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že by tam měla být :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
original ze 14tky tam nejde já ji tam nedávám a ok
 
 
Datum: 25. ledna 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel18508    
Proč by si ji tam nemohl dat ? Patří tam...
 
 
Datum: 25. ledna 2016 9:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,mám dotaz,měnil jsem na pionýrovi válec(origo čssr výroba),po na montování válce na pionýra,mi motor ztratil výkon,prostě jezdí uplně jinak než předtím s tím původním válcem,válce jsou na oko stejné a ještě jedna věc jdou doma nějak opravit ložiskové domky v karterech,protože mi ložiska jsou nalisovat pouze rukou,za rady předem dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Ještě k tomu válci, jde ti píst až nahoru k okraji? Už se mi stalo dvakrát při výměně válce že píst nedosahoval hu.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, jsou dvě možnosti pokud chceš zachovat originalní kartery, buď je tam vlep, jsou na to lepidla anebo vem důlčík o po 5mm udělej dokola důlky, pak tam ložiska budou fest. Není to moc profi ale pomáhá to
 
 
Datum: 08. února 2016 21:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18504    
Nebo tam nech dát planžety že zvětší ložiskovou díru dají tam kroužek na průměr ložiska a sedí ti aspoň čísla
 
 
Datum: 22. ledna 2016 7:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a stav toho válce je jakej? Máš tam vůbec příslušnej píst a kroužky, tzn. rozměry pro danej výbrus? Jinak nejjednodušší oprava uložení ložisek je sehnat jiný kartery, případně ložiska vlepit lepidlem k tomu určeným...
 
 
Datum: 18. ledna 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14729    
Zdarec tak se zase obracím na vás tedy hlavně na ty co měli někdy rozpůleného komára a kupovali do něj lamely... Už jsem vzdal hledání originálních a tak sháním nějaké co tam rozměrově pasují. Neřešil někdo stejný problém? Celkem by se mi šikla pomoc. Jawa 585 mosquito Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je mam draku
 
 
Datum: 27. ledna 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18500    
Jestli maj kovovy telo tak v taline u pisku ti je pan skoda zrepasuje
 
 
Datum: 19. ledna 2016 21:54
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec babetaci. menil jsem volnobezku na babci210 a dal jsem podlozku podni i na segerku .muzu to tak nechat nebo mampulit ? motor jede ok dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2016 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18490    
Asi nic nezdupeš. Nedávno jsem ten motor generálkoval a zkoumal jsem proč tam jsou ... vůle vymezujou minimálně,spíš si myslim,že tam jsou,aby se kola (který maj různý vybrání) nedřely o hliníkovej karter,protože vybrání (či drážky) v kolech by fungovali jak jemnej soustružnickej nůž ... tak zapřemejšlej jak to tam bylo ajak si to tam dal ... já zatim babetu do svýho hardisku a ramek v hlavě neuložil,pro mě to byl jednorázovej kšeft ... už nevim... ale z logiky věci jsem to tak určitě měl a myslím že to i korespondovalo s tím schematem z katalogu.
 
 
Datum: 12. ledna 2016 18:14
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
Děkuji za radu, stránky sesa-moto ,super ! mohu jen doporučit. Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam není. proto bych potřeboval vědět jestli tím něco nezdupu !! motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super. dík za radu
 
 
Datum: 12. ledna 2016 18:00
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
děkuji za radu , stránky sesa-moto , super! mohu jen doporučit.Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam neni. pro to bych potřeboval vědět jestli tím že ji tam nechám něco nezdupu. motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super .dík za radu
 
 
Datum: 12. ledna 2016 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18490    
Koukni do katalogu dílů jak to má bejt. Je třeba na sesa-moto.cz
 
 
Datum: 12. ledna 2016 6:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj, čím plníte náhon tachometru na pinckovi? V létě jsem ho zcela rozdělal, vyčistil a naplnil vazelínou A00 (dle manuálu), o víkendu jsem se dal do skládání a překvapilo mě, jak se to ztuha točilo. Okolní teplota byla cca 10°C, s jiným prázdným náhonem bez ozubení to bylo OK. Že by příliš mnoho vazelíny? Nebo se to v provozu ohřeje a bude to ok? Předem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, používam na takové věci vazelinu s označením LV 2-3, ja to vazoška na ložiska a funguje to za každe teploty a 100%.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ahoj,já mažu náhon tachometru WD-40,nebo převodovým olejem.Hnací kolo+šnek tachometru mažu vazelínou A00.Na tachometrový vůbec neskáče ručička a aji přesnost je dobrá,jak v létě tak V zimě. ;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2016 17:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdravím, chci se zeptat co dáváte mezi kartery na utěsnění? Jestli je lepší dát tam papírové těsnění nebo jen tmel a nebo oboje. Já jsem tam dával minule červený tmel, motor nikde netek ale ten silikon byl po asi 4 letech dost smrsklý asi působením oleje. Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18478    
Dělam to jak se mi to hodí. Svoje motory (srovnaný,zabroušený) dělam jen na papír natřenej vazelínou (aby mi to těsnění necestovalo). Když je to prototyp tak jsem línej při opakovanym půlení oškrabovat někde silikon,proto jen mastnej papír. Když dělam motory na kšeft tak podle stavu a jak je vůle na klice a na předloze. Volnej motor raději bez těsnění se speciálnim motorovym "silikonem" od Metafluxu (fasuju v práci),normální motor dávam těsnění potřený slaboučkou vrstvou toho mýho motorovýho tmelu. Teda seriovky. Speciála bych na tmel nedal,to mi nebaví škrábat a srát se s tim při repůlení protože "něco" ... ale seriovky jo... papír jak kdy ... taky podle toho jak jsou kartery těsný když je musim zabrousit a nebo ne atd ... udělej si obrázek sám ...
 
 
Datum: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
srovnej kartery brusnou pastou na skle a potom dej papírové těsnění /možno přidržet aby nesklouzlo tukem/zároveň tím máš dané vůle hřídelí v převodovce
 
 
Datum: 31. prosince 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak je nutný dávat na styčnou plochu minimální množství, jinak ti to všechno vyleze ven a zrovna třeba v klikový skříni to není úplně košer...
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na barvě nezáleží, výrobci nabízejí totožné silikony v různých barvách,,, šedej má tu výhodu, že na hlinýkových blokách tolik nebije do očí, ale pokud se důkladně očistí a případně zalamovákem zařízne přebytečnej silikon jakékoliv barvy, tak je to uplně fuk... já konkrétně používám silikon od SILAXu (neřeknu ti konkrétní typ, nevím to) a jsem s ním naprosto spokojenej... po vytvrdnutí je stálej a pružnej... z nouze jsem jednou koupil něco od lukoprenu a to bylo za trest,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18475    
A chci se zeptat jaký tmel pouzivaš. Já používám červený a známy mi říkal že mu moc nevěří a dává tam jaký šedý.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechny skříně těsním pouze !kvalitním! silikonem a neměl jsem nikdy problémy s těsností, dokonce ani u zprasených karterů co někdo půlil sekerou... tam kde je nutné použít papír kvůli vůli na předloze, tak používám papír z obou stran lehce potřený silikonem (tak jako vazelínou)
 
 
Datum: 30. prosince 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rychlej dotaz na mopedysty: Jde převodovka u Stadiona (resp. jawetty) s úzkou přesuvnou zubovou spojkou poskládat se spojkou širokou, nebo jsou v kolečkách či hřídelích odlišnosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čekal jsem to...dík
 
 
Datum: 09. prosince 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Nejde. Odlišnost je v hřídelích.
 
 
Datum: 08. prosince 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: kirihimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapci nevíte někdo kdo by mi orapvil lamelu spojky na Mosquito 585/50 za dobre penizky ? :O odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha proste zatim ji nikdo nedela ale zkousim to nejak spunktovat ale zatim se nedari
 
 
Datum: 26. prosince 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat na spojku u pionýra. Měl jsem jí rozdělanou, obložení je eště v pořadku(viděl jsem i horší a fungovalo). když sem ji měl rozdělanou, tak jsem roznýtoval kolíky aby držely, a dal silnější podložky. Ovšem teď mam problém že nejde naladit. Na startpáku klouže, ale jakmile nastartuji tak se nerozpíná, a spojka zustavá v tahu. Předem děkuji za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak Otočil lamely ? normalně skosením k sobě
 
 
Datum: 02. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neotočil jsi lamely?
 
 
Datum: 30. listopadu 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jaký používáš olej?Není olej moc hustý?:-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 21:30
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel14025    
Ahoj draci! Jako začátečník prosím jeste jednou o radu. Mam Stadiona S11, vše fungovalo ale nyní nejde nastartovat. Motor se jakoby protaci pri proslapnuti. Necítím skoro žádný odpor. Řazení funguje pri zařazeni jedničky se otáčí i kolo, pri vyřazeni na neutrál zase jen protaceni motoru :-( raději se ptám než to cele "pokazim". Diky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel18418    
Ahoj Draci! Moc diky všem za rady! Nakonec to byl úplně "ojetý" tisicihran unasece spojky. Proto se to cele protacelo. Moc Vám všem diky a diky za další cenné rady.
 
 
Datum: 22. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoduchá rada na začátek, vyřaď z provozu spojkový lanko (prostě ho třeba vyndej z páčky, nebo vyhákni z ramínka vypínání na druhém konci), tím vyloučíš špatné nastavení spojky,,, pokud to bude i dál klouzat, můžeš začít rozebírat a hledat chybu jinde
 
 
Datum: 19. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Uaaaaaaaaa! :-) tak to je neskutečná odpověď :-) diky mam holt celou zimu co delat :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem ke konstrukci převodovky, se při zařazené rychlosti a vyplé spojce dá na stadionu ject jako s kolem. Při neutrálu a spojce v klidu by se měla správně točit jen kliková hřídel - Pokud se netočí(pravý dekl - magneto na klice, pokud si nejsi jistý) - nejspíše je to spojka(je stálě vypnutá a prokluzuje - takže od jednudušších po extrémy - zaseklé, nebo moc přitažené lanko(povoluje se šroubením na páčce na řidítkách, které má tendeci se povolovat a utahovat v těch "nejvhodnějších" momentech) popřípadě zaseklá páčka spojky na motoru nebo bronzový kluzák(vevnitř v levém deklu), dále závady typu bordelu v lamelách, sjeté lamely, poškozený spojkový koš, písek místo oleje, vymačkaná pružina spojky(nejlépe v kombinaci s extra hustým olejem, a ferodo lamelami bez výřezů....). Pár brutalit - chybějící zuby na primárním převodu(ozubená kola od kliky ke spojce), uvolněné ozubené kolo na klice. Nakonec tuningářské chybičky aneb protočený, nebo ukroucený čep na klice(např. moje přestavba na nitrometan za současného nezesílení jistých komponent :-) )). Samozřejmě za předpokladu, že na protočení oné spojky nevynakládáš nepřiměřené násilí, což by značilo zadření, vysypaná ložiska, vypadlé cívky blokující magneto, ohlou ojnici, nebo jinou, taktéž pikantní závadu, při níž je většinou nutné motor rozhodit na prvočinitele. Pokud se ale klika točí normálně v součinnosti se šlapačkami - těsnost spalovacího prostoru(zapečené, nebo odteleportované kroužky, protavený píst, "fouklá", ruplá, protavená hlava, poškozená svíčka(prasklý keramický izolátor, závit), opotřebený válec, vydřená drážka od vyjetého pístního čepu(zmizelé seegrovky v pístu), ruplá vložka válce(nejlépe včetně válce)). Kdyžtak napiš v jaké fázi zoufalství, popř. paniky se nacházíš.
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Děkuji moc za odpověď, prijde mi ze ze řazeni jde po stisknutí spojky řazeni a rychlost tam hned padne v pohode a motor byl cely repasovany odborníkem, i kdyz to nic neznamená :-( kdyz to proslapnu tak proste necítím ten známy odpor jako pri startovani. Mozna jsem udelal prasarnu, ale zkusil jsem držet spojku a šlápnout a to neslo jen s difuzerem. Diky moc!
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Utahoval jsi lanko spojky? Není utažené moc? Pak už jedině utržený spojkový koš na klice...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 22:04
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.06.2018 20:31:28 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu