www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: shimik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar,draci potřeboval bych pomoc jsem úplně zoufalej mám na 555 komplet novou spojku a furt mi to klouže zkoušel jsem i řidší olej ale nepomáhá,Za každou radu děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: shimik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Matici jsem použil origo.A zjistil jsem že to klouže jenom když se to zahřeje.
 
 
Datum: 31. ledna 2016 20:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18517    
A jakou si použil matici na utažení koše k hřídeli? Nízkou origo z j555 a nebo vysokou z j05-23 ? Vysoká matice je na jiný koš,u j555zabraňuje přítlačnýmu talíři přitlačit lamelu.
 
 
Datum: 30. ledna 2016 6:32
 
 
 
 
Jméno: spacir      IP: uživatel15770    
PRIDEJ PODLOZKY POD SEGROVKY NA SPOJCE.
 
 
Datum: 29. ledna 2016 12:20
 
 
 
 
Jméno: Michal46      IP: uživatel18479    
Zdravím seso, scháním spojkové pružiny na čz 175/477 a nikde jsem je tu nenašel pokud jsem tedy dobře koukal tak bych se chtěl zeptat jestli by se u tebe daly sehnat za odpověď moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel15504    
Já zase sháním futro do spojky a podložku pod spojku na 477/487. Nový to je taky nesehnatelný...
 
 
Datum: 28. ledna 2016 22:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
musim je nechat udelat, pac to nikdo zatim neudelal
 
 
Datum: 28. ledna 2016 5:21
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18506    
Zdarec draci,potrebuji poradit jestli na 9ti zube primarni kolecko u pincka,se take vklada pod matici perova podlozka.Dekuju odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. ledna 2016 19:58
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
v krabičce podložek jsem takovou pérovku našel, žádnou jsem upravovat nemusel :-) takže si myslím že v železářství by jsi něco splašil
 
 
Datum: 28. ledna 2016 19:58
 
 
 
 
Jméno: Karlos      IP: uživatel18506    
presne tak ze 14ti zubu tam nejde tak jsem ji trochu zariz a zmacknul a ok.Ale jde mi spis o to,ze je matice chycena jen na par otacek,bez podlozky je to lepsi.Stavim motor,vse nove tak to nechci hodid do kopru.
 
 
Datum: 25. ledna 2016 21:26
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18507    
Já bych ji tam taky nějak narouboval. Už jen pro dobrej pocit. Matice by se asi sama nepovolila,ale riskni si to někde na závodě ... 9z jsem zatim nejezdil,tak nevim jak moc problém ta pérovka je,ale určitě tam nějaká s úpravou půjde. U moto na pole a do lesa bych to asi neřešil,ale u fichtlcupu bych si nedovolil to neřešit. Asi tak.
 
 
Datum: 25. ledna 2016 19:00
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
samozřejmě že by tam měla být :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2016 17:22
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
original ze 14tky tam nejde já ji tam nedávám a ok
 
 
Datum: 25. ledna 2016 14:56
 
 
 
 
Jméno: Mustang      IP: uživatel18508    
Proč by si ji tam nemohl dat ? Patří tam...
 
 
Datum: 25. ledna 2016 9:35
 
 
 
 
Jméno: Petr      IP: uživatel17345    
Zdar draci,mám dotaz,měnil jsem na pionýrovi válec(origo čssr výroba),po na montování válce na pionýra,mi motor ztratil výkon,prostě jezdí uplně jinak než předtím s tím původním válcem,válce jsou na oko stejné a ještě jedna věc jdou doma nějak opravit ložiskové domky v karterech,protože mi ložiska jsou nalisovat pouze rukou,za rady předem dík =) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Ještě k tomu válci, jde ti píst až nahoru k okraji? Už se mi stalo dvakrát při výměně válce že píst nedosahoval hu.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:51
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, jsou dvě možnosti pokud chceš zachovat originalní kartery, buď je tam vlep, jsou na to lepidla anebo vem důlčík o po 5mm udělej dokola důlky, pak tam ložiska budou fest. Není to moc profi ale pomáhá to
 
 
Datum: 08. února 2016 21:45
 
 
 
 
Jméno: Honza      IP: uživatel18504    
Nebo tam nech dát planžety že zvětší ložiskovou díru dají tam kroužek na průměr ložiska a sedí ti aspoň čísla
 
 
Datum: 22. ledna 2016 7:28
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
a stav toho válce je jakej? Máš tam vůbec příslušnej píst a kroužky, tzn. rozměry pro danej výbrus? Jinak nejjednodušší oprava uložení ložisek je sehnat jiný kartery, případně ložiska vlepit lepidlem k tomu určeným...
 
 
Datum: 18. ledna 2016 18:20
 
 
 
 
Jméno: Tomáš      IP: uživatel14729    
Zdarec tak se zase obracím na vás tedy hlavně na ty co měli někdy rozpůleného komára a kupovali do něj lamely... Už jsem vzdal hledání originálních a tak sháním nějaké co tam rozměrově pasují. Neřešil někdo stejný problém? Celkem by se mi šikla pomoc. Jawa 585 mosquito Diky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. ledna 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
uz je mam draku
 
 
Datum: 27. ledna 2016 11:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18500    
Jestli maj kovovy telo tak v taline u pisku ti je pan skoda zrepasuje
 
 
Datum: 19. ledna 2016 21:54
 
 
 
 
Jméno: dejv ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
zdarec babetaci. menil jsem volnobezku na babci210 a dal jsem podlozku podni i na segerku .muzu to tak nechat nebo mampulit ? motor jede ok dik za radu odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 12. ledna 2016 18:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18490    
Asi nic nezdupeš. Nedávno jsem ten motor generálkoval a zkoumal jsem proč tam jsou ... vůle vymezujou minimálně,spíš si myslim,že tam jsou,aby se kola (který maj různý vybrání) nedřely o hliníkovej karter,protože vybrání (či drážky) v kolech by fungovali jak jemnej soustružnickej nůž ... tak zapřemejšlej jak to tam bylo ajak si to tam dal ... já zatim babetu do svýho hardisku a ramek v hlavě neuložil,pro mě to byl jednorázovej kšeft ... už nevim... ale z logiky věci jsem to tak určitě měl a myslím že to i korespondovalo s tím schematem z katalogu.
 
 
Datum: 12. ledna 2016 18:14
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
Děkuji za radu, stránky sesa-moto ,super ! mohu jen doporučit. Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam není. proto bych potřeboval vědět jestli tím něco nezdupu !! motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super. dík za radu
 
 
Datum: 12. ledna 2016 18:00
 
 
 
 
Jméno: dejv      IP: uživatel18489    
děkuji za radu , stránky sesa-moto , super! mohu jen doporučit.Já jsem motor skládal podle videa tam jí borec dával . v příručce výrobce tam neni. pro to bych potřeboval vědět jestli tím že ji tam nechám něco nezdupu. motor jsem projížděl cca 1 km a šlape super .dík za radu
 
 
Datum: 12. ledna 2016 17:45
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18490    
Koukni do katalogu dílů jak to má bejt. Je třeba na sesa-moto.cz
 
 
Datum: 12. ledna 2016 6:04
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16863    
Ahoj, čím plníte náhon tachometru na pinckovi? V létě jsem ho zcela rozdělal, vyčistil a naplnil vazelínou A00 (dle manuálu), o víkendu jsem se dal do skládání a překvapilo mě, jak se to ztuha točilo. Okolní teplota byla cca 10°C, s jiným prázdným náhonem bez ozubení to bylo OK. Že by příliš mnoho vazelíny? Nebo se to v provozu ohřeje a bude to ok? Předem díky... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Petroldies      E-mail:      IP: uživatel18537    
Zdarec, používam na takové věci vazelinu s označením LV 2-3, ja to vazoška na ložiska a funguje to za každe teploty a 100%.
 
 
Datum: 08. února 2016 21:59
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Ahoj,já mažu náhon tachometru WD-40,nebo převodovým olejem.Hnací kolo+šnek tachometru mažu vazelínou A00.Na tachometrový vůbec neskáče ručička a aji přesnost je dobrá,jak v létě tak V zimě. ;-)
 
 
Datum: 20. ledna 2016 17:13
 
 
 
 
Jméno: Martin      IP: uživatel10988    
Zdravím, chci se zeptat co dáváte mezi kartery na utěsnění? Jestli je lepší dát tam papírové těsnění nebo jen tmel a nebo oboje. Já jsem tam dával minule červený tmel, motor nikde netek ale ten silikon byl po asi 4 letech dost smrsklý asi působením oleje. Dík za info. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: standa      E-mail:      IP: uživatel18478    
Dělam to jak se mi to hodí. Svoje motory (srovnaný,zabroušený) dělam jen na papír natřenej vazelínou (aby mi to těsnění necestovalo). Když je to prototyp tak jsem línej při opakovanym půlení oškrabovat někde silikon,proto jen mastnej papír. Když dělam motory na kšeft tak podle stavu a jak je vůle na klice a na předloze. Volnej motor raději bez těsnění se speciálnim motorovym "silikonem" od Metafluxu (fasuju v práci),normální motor dávam těsnění potřený slaboučkou vrstvou toho mýho motorovýho tmelu. Teda seriovky. Speciála bych na tmel nedal,to mi nebaví škrábat a srát se s tim při repůlení protože "něco" ... ale seriovky jo... papír jak kdy ... taky podle toho jak jsou kartery těsný když je musim zabrousit a nebo ne atd ... udělej si obrázek sám ...
 
 
Datum: 01. ledna 2016 20:56
 
 
 
 
Jméno: milanxx      IP: uživatel18477    
srovnej kartery brusnou pastou na skle a potom dej papírové těsnění /možno přidržet aby nesklouzlo tukem/zároveň tím máš dané vůle hřídelí v převodovce
 
 
Datum: 31. prosince 2015 12:33
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jinak je nutný dávat na styčnou plochu minimální množství, jinak ti to všechno vyleze ven a zrovna třeba v klikový skříni to není úplně košer...
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:19
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
na barvě nezáleží, výrobci nabízejí totožné silikony v různých barvách,,, šedej má tu výhodu, že na hlinýkových blokách tolik nebije do očí, ale pokud se důkladně očistí a případně zalamovákem zařízne přebytečnej silikon jakékoliv barvy, tak je to uplně fuk... já konkrétně používám silikon od SILAXu (neřeknu ti konkrétní typ, nevím to) a jsem s ním naprosto spokojenej... po vytvrdnutí je stálej a pružnej... z nouze jsem jednou koupil něco od lukoprenu a to bylo za trest,,,
 
 
Datum: 30. prosince 2015 21:16
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel18475    
A chci se zeptat jaký tmel pouzivaš. Já používám červený a známy mi říkal že mu moc nevěří a dává tam jaký šedý.
 
 
Datum: 30. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
všechny skříně těsním pouze !kvalitním! silikonem a neměl jsem nikdy problémy s těsností, dokonce ani u zprasených karterů co někdo půlil sekerou... tam kde je nutné použít papír kvůli vůli na předloze, tak používám papír z obou stran lehce potřený silikonem (tak jako vazelínou)
 
 
Datum: 30. prosince 2015 12:10
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
rychlej dotaz na mopedysty: Jde převodovka u Stadiona (resp. jawetty) s úzkou přesuvnou zubovou spojkou poskládat se spojkou širokou, nebo jsou v kolečkách či hřídelích odlišnosti? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. prosince 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
čekal jsem to...dík
 
 
Datum: 09. prosince 2015 12:20
 
 
 
 
Jméno: skardas      IP: uživatel17641    
Nejde. Odlišnost je v hřídelích.
 
 
Datum: 08. prosince 2015 21:47
 
 
 
 
Jméno: kirihimi ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdarec chlapci nevíte někdo kdo by mi orapvil lamelu spojky na Mosquito 585/50 za dobre penizky ? :O odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 26. prosince 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: admin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
fuha proste zatim ji nikdo nedela ale zkousim to nejak spunktovat ale zatim se nedari
 
 
Datum: 26. prosince 2015 20:03
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, chtěl bych se zeptat na spojku u pionýra. Měl jsem jí rozdělanou, obložení je eště v pořadku(viděl jsem i horší a fungovalo). když sem ji měl rozdělanou, tak jsem roznýtoval kolíky aby držely, a dal silnější podložky. Ovšem teď mam problém že nejde naladit. Na startpáku klouže, ale jakmile nastartuji tak se nerozpíná, a spojka zustavá v tahu. Předem děkuji za odpověd :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jak Otočil lamely ? normalně skosením k sobě
 
 
Datum: 02. prosince 2015 19:50
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
neotočil jsi lamely?
 
 
Datum: 30. listopadu 2015 20:14
 
 
 
 
Jméno: Jawapioner      IP: uživatel11670    
Jaký používáš olej?Není olej moc hustý?:-)
 
 
Datum: 27. listopadu 2015 21:30
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel14025    
Ahoj draci! Jako začátečník prosím jeste jednou o radu. Mam Stadiona S11, vše fungovalo ale nyní nejde nastartovat. Motor se jakoby protaci pri proslapnuti. Necítím skoro žádný odpor. Řazení funguje pri zařazeni jedničky se otáčí i kolo, pri vyřazeni na neutrál zase jen protaceni motoru :-( raději se ptám než to cele "pokazim". Diky moc!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 22. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel18418    
Ahoj Draci! Moc diky všem za rady! Nakonec to byl úplně "ojetý" tisicihran unasece spojky. Proto se to cele protacelo. Moc Vám všem diky a diky za další cenné rady.
 
 
Datum: 22. listopadu 2015 22:39
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
jednoduchá rada na začátek, vyřaď z provozu spojkový lanko (prostě ho třeba vyndej z páčky, nebo vyhákni z ramínka vypínání na druhém konci), tím vyloučíš špatné nastavení spojky,,, pokud to bude i dál klouzat, můžeš začít rozebírat a hledat chybu jinde
 
 
Datum: 19. listopadu 2015 16:39
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Uaaaaaaaaa! :-) tak to je neskutečná odpověď :-) diky mam holt celou zimu co delat :-)
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:14
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vzhledem ke konstrukci převodovky, se při zařazené rychlosti a vyplé spojce dá na stadionu ject jako s kolem. Při neutrálu a spojce v klidu by se měla správně točit jen kliková hřídel - Pokud se netočí(pravý dekl - magneto na klice, pokud si nejsi jistý) - nejspíše je to spojka(je stálě vypnutá a prokluzuje - takže od jednudušších po extrémy - zaseklé, nebo moc přitažené lanko(povoluje se šroubením na páčce na řidítkách, které má tendeci se povolovat a utahovat v těch "nejvhodnějších" momentech) popřípadě zaseklá páčka spojky na motoru nebo bronzový kluzák(vevnitř v levém deklu), dále závady typu bordelu v lamelách, sjeté lamely, poškozený spojkový koš, písek místo oleje, vymačkaná pružina spojky(nejlépe v kombinaci s extra hustým olejem, a ferodo lamelami bez výřezů....). Pár brutalit - chybějící zuby na primárním převodu(ozubená kola od kliky ke spojce), uvolněné ozubené kolo na klice. Nakonec tuningářské chybičky aneb protočený, nebo ukroucený čep na klice(např. moje přestavba na nitrometan za současného nezesílení jistých komponent :-) )). Samozřejmě za předpokladu, že na protočení oné spojky nevynakládáš nepřiměřené násilí, což by značilo zadření, vysypaná ložiska, vypadlé cívky blokující magneto, ohlou ojnici, nebo jinou, taktéž pikantní závadu, při níž je většinou nutné motor rozhodit na prvočinitele. Pokud se ale klika točí normálně v součinnosti se šlapačkami - těsnost spalovacího prostoru(zapečené, nebo odteleportované kroužky, protavený píst, "fouklá", ruplá, protavená hlava, poškozená svíčka(prasklý keramický izolátor, závit), opotřebený válec, vydřená drážka od vyjetého pístního čepu(zmizelé seegrovky v pístu), ruplá vložka válce(nejlépe včetně válce)). Kdyžtak napiš v jaké fázi zoufalství, popř. paniky se nacházíš.
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 23:08
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Děkuji moc za odpověď, prijde mi ze ze řazeni jde po stisknutí spojky řazeni a rychlost tam hned padne v pohode a motor byl cely repasovany odborníkem, i kdyz to nic neznamená :-( kdyz to proslapnu tak proste necítím ten známy odpor jako pri startovani. Mozna jsem udelal prasarnu, ale zkusil jsem držet spojku a šlápnout a to neslo jen s difuzerem. Diky moc!
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 22:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Utahoval jsi lanko spojky? Není utažené moc? Pak už jedině utržený spojkový koš na klice...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 22:04
 
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj kamarádi. Dávám dokupy Babbetu 210 z r. 1987. Stála 3 roky, teď už se ji podařilo rozchodit. Motor šlape nádherně, má najeto 8500 km, ale mám problém se spojkama. Startuje na jedno šlápnutí, v pohodě se rozjede, ale moc se jí nechce řadit dvojka. Když už zařadí a přidám plyn, začne prokluzovat (která spojka ?). Nikde žádná mastnota, všechno vyčistěné. Poraďte, kde hledat závadu. Předem moc díky, Zdenek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18415    
Další dnešní poznatek - stačí čtvrt otáčky na šroubu bohatosti a do kopce nezařadí dvojku. Směs musí bejt špičkově nastavená přesně v rozmezí tý čtvrt otáčky. Asi půl hodiny jsem jezdil po vsi a různě se rozjížděl do 3 kopců a přidával a ubíral na šroubu. Nakonec jsem se dostal na nastavení směsi,které jsem víceméně trefil podle sluchu na stojánku,jen to bylo ve výsledku o čtvrt otáčky povolené proti moji výchozí hodnotě - a to řadila dost pozdě. Teď cajk. Teplá tahá i startuje,volnoběh drží. Jen furt bojuju s tim,že se musí sakra fest šlápnout,aby se motor roztočil. Už dvakrát jsem to odmašťoval,dokonce jsem musel poupravit startovací spojky - hliníkový ramena škrtaly o buben. To je normální že se na to musí tak hamtat aby to chytlo a nebo to má chytat sotva pohneš šlapkou? Studený to chytá v celku dobře....
 
 
Datum: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Zdarec. Koukal jsem,že v řadícím bubnu se taky všechno mele,ale přijde mi ta vůle normální,nevim. Jsem laik,babetu dělam poprvý. S lehkejma spojkama ti neporadim,vůbec nevim,která bije ..... s tou křídou je to supr,jen nevim,co by mi byla platná,když byl spojkovej buben plnej mastnýho šmantu. To jsem poznal už laickym pohledem že je tam problém :-D u toho řadícího bubnu nevim...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 11:29
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
Mě se osvedčilo misto čističe brzd obyčejna křida co maji deti na malovani. Tim jsem přišel na to ,ktery buben se mastí olejem
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 9:20
 
 
 
 
Jméno: zven      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj Stando, díky za radu. Rozběhový buben jsem měl dole, ale ty čelisti se mi moc nezdály. Ne že by byly hodně sjeté anebo mastné, ale pohybovat jdou dost ztuha. Taky jsem nenašel podložku za jehlovýma ložiskama u gufera. Má tam být ? Podle mně určitě. V každém případě to asi bude chtít komplet nové řadící (jsou tam dost vymlácené unašeče a už dost velká vůle mezi čelistma a bubnem) a na ty rozběhové se podívám. Ještě, co doporučuješ, mám tam dát lehkou nebo těžkou sadu. Teď je tam lehká. Ještě zpět k těm rozběhovým, mate mně právě ta supr síla záběru (rozjezdu). Jinak díky za tip. Zdenek
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18409    
Měl jsi dole rozběhovej buben? Tam často prolíná olej z kliky pod guferem nad jehlovejma klecema,spojky sice něco přenesou,ale jak zařadí dvojku tak se rozkloužou. Taky jsou tam zespod u vodících kolíků listové pružiny,které si časem udělají drážku pod sebou v unašeči a pak ta drážka muže omezit plné rozevření. U řadících čelistí jedině mastnota. Tam je o-kroužek pod aretační plackou a gufero mezi bubnem a unašečem. Teď jsem se taky pustil do babety,přitáh to známej,že to neřadí. A vše co jsem vyjmenoval je v háji,mohla za to klika,vymlácenej čep v ložisku pod rozběhovou spojkou,jak se to tam mlelo tak to likvidovalo obě gufera na tý hřídeli... takže novou kliku ,přední spojky a všude nová gufera ... bubny jsem odmastil,obrousil jemnymšmirglem a znova odmastil čističem brzd,oboje spojky vepředu jsem dal nový a ty řadící jsem vyčistil,obrousil a odmastil. Už to skládam. Snad to pojede.
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Ahoj, Draci! Dotaz od zacatecnika. Mam Stadiona S11, chvíli pěkné jezdil, pak ztrácel výkon a teď se pri startovani se točí i zadní kolo a nestartuje. Je možné, ze je kousla rychlost? Nebo je tam porad jednička a špatným nastavením lanka to neradi? Něco se spojkou? Moc diky za odpověď!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel18406    
Moc diky :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no pokud se při roztočení motoru točí i zadní kolo, tak je logický, že tam bude nějakej kvalt, takže zkontroluj a seřiď lanko řazení..
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 11:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18391    
Zdar draci potřebuju poradit začal mi téct olej po stupačce ze šroubu u kříže...Poraďte prosím jak opravit bez půlení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18402    
Aspon ze tak ze nemusím prehazovat ložiska, kupovat gufera...
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
To je na jednu stranu pozitivní zpráva,žádnej velkej průšvih,ale musíš přez zimu holt přetěsnit.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdarec tak ted jsem sundal motor a zjistil jsem ze praskle to není , ale ten kdo dělal GO než jsem ji koupil, tak nedal papírové těsnění mezi kartery a dal jen černej silikon. Tím jak jsem to stáhl bez podložky tak se to rozevřelo a silikon povolil a netesni...
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18397    
Tak já to nějak zapalacam a pres zimu udelam ;-) dik za rady
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18396    
Tudíž to bude prasklé,drží to tam silou vůle a chce to vyvařit. Půlení se nevyhneš. I kdyby se ti to povedlo nějak zaflastrovat,tak jak se dá pio do pohybu,tak to vibrace a jiné rázy zas otevřou. Snad jedině to vylomit úplně a zkusit zalepit nějakym dvousložkovym lepidlem na hliník ,nějakym epoxidem či tekutym kovem? A nebo to dokonale odmastit a zkusit tam jako pojivo namatlat motorovej silikon. Já bych šel cestou výměny karteru či rovnou obou ... je to řešení na furt a ne na půl sezony či měsíc
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ano přestane ale jakmile dám třeba dve asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat přes kladívko a tím se to zase roztáhne (oprava do češtiny)
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ano přstane ale jakmile dám třeba e asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat pře kladívko a tím se to zase roztáhne
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a tím že se vrátí na své místo, olej přestane téct...
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18394    
Ano vrati
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho povolíš tak se držák vrátí na své místo...
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18394    
No držák asi praklej není když ten šroub povolim přestane olej teci
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možné, že při dotahování toho šroubu ti praskl celý držák na motoru, stává se to ve chvíli když v té mezeře nemáš patrřičnou podložku (trojúhelník) za kterej se přichytává pružina
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 18:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18393    
Ano je jeho ten šroub co drží stojan a kříž
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to ten šroub pod kterým je uchycen stojan?
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem to prolil v tom místě benzínem, otřel a poté vzal černej silikon a naplnil jsem tím celou díru v držáku...Vzal jsem šroub odmastil a vložil a stáhnul...jen takoví malý problém jak jsem to stáhnul tak se objevilo trochu oleje nebude to mít vliv na ten silikon? Mimochodem převoďák jsem předtím vypustil
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 8:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18391    
dal jsem tam podložku do té mezeri a ještě to nejlépe zelepit silikonem a nejlépe ho stříknou do držáku na karteru?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
očistit technickým benzínem. zjistit kde to prolíná nebo přímo teče a případně zatěsnit nějakým silikonovým tmelem zespodu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, co by ste mi poradili s tímhle ? http://s23.postimg.org/fjtkrr7oq/20151025_162531.jpg je to na čz 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Doporučil bych to rozhodně rozpůlit už jen kvůli čištění před svařováním. Dále nevím jak se bude tvářit ložisko hlavní hřídele, když kousek od něj budeš vyvíjet nestandartní teplotu(osobně bych tipoval, že se zkroutí nebo nějak jinak načne, takže by jseš to půlení oddlálil jen o pár kilometrů, pokud by nedošlo rovnou na cestu do kovošrotu). Nejsem si jistý, jak je to s osou těch vidliček ohledně demontáže(asi jen vytáhnout, nebo je matka na konci), ale ta osa bude muset každopádně ven. Mám takový pocit, že by měl jít vytáhnout i ten řadící automat bez půlení. Tipoval bych, že ten motor má něco odjezdíno, takže rozpůlení a kontrola vnitřních komponent by také nemusela být na škodu.
 
 
Datum: 28. října 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budu muset pulit motor ? zatím mám jenom schozený víko od spojky
 
 
Datum: 26. října 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Šikovný svářeč si s tím poradí. A pak na přesno dovrtat, případně vystružit.
 
 
Datum: 26. října 2015 11:24
 
 
 
 
Jméno: čača      E-mail:      IP: uživatel18326    
zdarec draci potřebuju pomoct s řadícím automatem jawa 21 resp. se složením automatu jelikož jsem z něj stratil segerovku a celej se mi rozpadl. tak kdyby jste měli nějaký postup jak ho složit tak mi ho pošlete na email. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18361    
Je to vcelku jednoduchý. Nic nejde dát opačně. Pokud ti teda nevystřílely pružinky od vyjížděcích zubů... (někde jsou pružinky jak do propisky a někde dlouhá plochá pružina) zamáčkneš zuby na tom kole uprostřed dovnitř (máš ho zhruba ve středový poloze) a zastrčíš to kolíkama mezi konce pružiny(obráceně to nejde dát). Do toho vsadíš ten zubatej půlměsíc (taky zhruba ve středový poloze) a pak odmáčkneš aretační jezdec (ten má tvrdou pružinu). Dej tam jakoby dvojku,zub zaskočí doprostřed půlměsíce. Domáčkneš to do sebe. Zezhora domáčkneš packu táhla do tisícihranu toho spodního kolečka (taky ve středu a to je důležitý). A dáš segrovku. Zní to složitě,ale když se na to podiváš,tak to pochopíš. Nic nedělej extra silou,jak prd se to ohne.
 
 
Datum: 20. října 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel16049    
prosim vas retez bude mi pasovat z 520 na 525 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Drn      IP: uživatel13436    
520 je uzsi, jedine vymenit i kola
 
 
Datum: 19. září 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18304    
dobrej fichtl draci chci se zeptat mam mustanga a vypadava mi jednicka cim to muze bejt..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Cokoliv. Kolečko,vyjetá futra,vada automatu či jiná vada... zvenku nepoznáš ... rozhoď motor,naskládej si do pravýho karteru převodovku,toč si,řaď a koukni co se tam děje,kam to řadí,mezery,zda to nelítá moc ve futrech atd... online toho víc nevykoumáme
 
 
Datum: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Kolik zubů má originální babetová rozeta? typ 210. S kolika zubama má být na babetě 210 originální rozeta a po kolika kilometrech by se měl měnit olej v převodovce? Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Díky já má nejspíš 51 zubů
 
 
Datum: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
Originál rozeta má 51 zubu, jiou i menší
 
 
Datum: 08. září 2015 9:46
 
<  1  2  3  4  5  6  7  8  9  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.01.2018 7:49:13 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu