www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Zdenek      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj kamarádi. Dávám dokupy Babbetu 210 z r. 1987. Stála 3 roky, teď už se ji podařilo rozchodit. Motor šlape nádherně, má najeto 8500 km, ale mám problém se spojkama. Startuje na jedno šlápnutí, v pohodě se rozjede, ale moc se jí nechce řadit dvojka. Když už zařadí a přidám plyn, začne prokluzovat (která spojka ?). Nikde žádná mastnota, všechno vyčistěné. Poraďte, kde hledat závadu. Předem moc díky, Zdenek. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18415    
Další dnešní poznatek - stačí čtvrt otáčky na šroubu bohatosti a do kopce nezařadí dvojku. Směs musí bejt špičkově nastavená přesně v rozmezí tý čtvrt otáčky. Asi půl hodiny jsem jezdil po vsi a různě se rozjížděl do 3 kopců a přidával a ubíral na šroubu. Nakonec jsem se dostal na nastavení směsi,které jsem víceméně trefil podle sluchu na stojánku,jen to bylo ve výsledku o čtvrt otáčky povolené proti moji výchozí hodnotě - a to řadila dost pozdě. Teď cajk. Teplá tahá i startuje,volnoběh drží. Jen furt bojuju s tim,že se musí sakra fest šlápnout,aby se motor roztočil. Už dvakrát jsem to odmašťoval,dokonce jsem musel poupravit startovací spojky - hliníkový ramena škrtaly o buben. To je normální že se na to musí tak hamtat aby to chytlo a nebo to má chytat sotva pohneš šlapkou? Studený to chytá v celku dobře....
 
 
Datum: 18. listopadu 2015 21:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18413    
Zdarec. Koukal jsem,že v řadícím bubnu se taky všechno mele,ale přijde mi ta vůle normální,nevim. Jsem laik,babetu dělam poprvý. S lehkejma spojkama ti neporadim,vůbec nevim,která bije ..... s tou křídou je to supr,jen nevim,co by mi byla platná,když byl spojkovej buben plnej mastnýho šmantu. To jsem poznal už laickym pohledem že je tam problém :-D u toho řadícího bubnu nevim...
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 11:29
 
 
 
 
Jméno: berdys      IP: uživatel18411    
Mě se osvedčilo misto čističe brzd obyčejna křida co maji deti na malovani. Tim jsem přišel na to ,ktery buben se mastí olejem
 
 
Datum: 17. listopadu 2015 9:20
 
 
 
 
Jméno: zven      E-mail:      IP: uživatel18408    
Ahoj Stando, díky za radu. Rozběhový buben jsem měl dole, ale ty čelisti se mi moc nezdály. Ne že by byly hodně sjeté anebo mastné, ale pohybovat jdou dost ztuha. Taky jsem nenašel podložku za jehlovýma ložiskama u gufera. Má tam být ? Podle mně určitě. V každém případě to asi bude chtít komplet nové řadící (jsou tam dost vymlácené unašeče a už dost velká vůle mezi čelistma a bubnem) a na ty rozběhové se podívám. Ještě, co doporučuješ, mám tam dát lehkou nebo těžkou sadu. Teď je tam lehká. Ještě zpět k těm rozběhovým, mate mně právě ta supr síla záběru (rozjezdu). Jinak díky za tip. Zdenek
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18409    
Měl jsi dole rozběhovej buben? Tam často prolíná olej z kliky pod guferem nad jehlovejma klecema,spojky sice něco přenesou,ale jak zařadí dvojku tak se rozkloužou. Taky jsou tam zespod u vodících kolíků listové pružiny,které si časem udělají drážku pod sebou v unašeči a pak ta drážka muže omezit plné rozevření. U řadících čelistí jedině mastnota. Tam je o-kroužek pod aretační plackou a gufero mezi bubnem a unašečem. Teď jsem se taky pustil do babety,přitáh to známej,že to neřadí. A vše co jsem vyjmenoval je v háji,mohla za to klika,vymlácenej čep v ložisku pod rozběhovou spojkou,jak se to tam mlelo tak to likvidovalo obě gufera na tý hřídeli... takže novou kliku ,přední spojky a všude nová gufera ... bubny jsem odmastil,obrousil jemnymšmirglem a znova odmastil čističem brzd,oboje spojky vepředu jsem dal nový a ty řadící jsem vyčistil,obrousil a odmastil. Už to skládam. Snad to pojede.
 
 
Datum: 16. listopadu 2015 14:34
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      E-mail:      IP: uživatel14025    
Ahoj, Draci! Dotaz od zacatecnika. Mam Stadiona S11, chvíli pěkné jezdil, pak ztrácel výkon a teď se pri startovani se točí i zadní kolo a nestartuje. Je možné, ze je kousla rychlost? Nebo je tam porad jednička a špatným nastavením lanka to neradi? Něco se spojkou? Moc diky za odpověď!!! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: Jaroslav      IP: uživatel18406    
Moc diky :-)
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 15:37
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
no pokud se při roztočení motoru točí i zadní kolo, tak je logický, že tam bude nějakej kvalt, takže zkontroluj a seřiď lanko řazení..
 
 
Datum: 15. listopadu 2015 11:12
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18391    
Zdar draci potřebuju poradit začal mi téct olej po stupačce ze šroubu u kříže...Poraďte prosím jak opravit bez půlení odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18402    
Aspon ze tak ze nemusím prehazovat ložiska, kupovat gufera...
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 17:44
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17280    
To je na jednu stranu pozitivní zpráva,žádnej velkej průšvih,ale musíš přez zimu holt přetěsnit.
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Zdarec tak ted jsem sundal motor a zjistil jsem ze praskle to není , ale ten kdo dělal GO než jsem ji koupil, tak nedal papírové těsnění mezi kartery a dal jen černej silikon. Tím jak jsem to stáhl bez podložky tak se to rozevřelo a silikon povolil a netesni...
 
 
Datum: 13. listopadu 2015 15:42
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18397    
Tak já to nějak zapalacam a pres zimu udelam ;-) dik za rady
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 12:00
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18396    
Tudíž to bude prasklé,drží to tam silou vůle a chce to vyvařit. Půlení se nevyhneš. I kdyby se ti to povedlo nějak zaflastrovat,tak jak se dá pio do pohybu,tak to vibrace a jiné rázy zas otevřou. Snad jedině to vylomit úplně a zkusit zalepit nějakym dvousložkovym lepidlem na hliník ,nějakym epoxidem či tekutym kovem? A nebo to dokonale odmastit a zkusit tam jako pojivo namatlat motorovej silikon. Já bych šel cestou výměny karteru či rovnou obou ... je to řešení na furt a ne na půl sezony či měsíc
 
 
Datum: 11. listopadu 2015 11:08
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ano přestane ale jakmile dám třeba dve asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat přes kladívko a tím se to zase roztáhne (oprava do češtiny)
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 19:19
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
Ano přstane ale jakmile dám třeba e asi zase roztáhne to místo musím je totiž opatrně naťukat pře kladívko a tím se to zase roztáhne
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 19:08
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a tím že se vrátí na své místo, olej přestane téct...
 
 
Datum: 10. listopadu 2015 14:01
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18394    
Ano vrati
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
když ho povolíš tak se držák vrátí na své místo...
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:13
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18394    
No držák asi praklej není když ten šroub povolim přestane olej teci
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 19:04
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je možné, že při dotahování toho šroubu ti praskl celý držák na motoru, stává se to ve chvíli když v té mezeře nemáš patrřičnou podložku (trojúhelník) za kterej se přichytává pružina
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 18:58
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18393    
Ano je jeho ten šroub co drží stojan a kříž
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
není to ten šroub pod kterým je uchycen stojan?
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 16:53
 
 
 
 
Jméno: Jenda      IP: uživatel18392    
tak jsem to prolil v tom místě benzínem, otřel a poté vzal černej silikon a naplnil jsem tím celou díru v držáku...Vzal jsem šroub odmastil a vložil a stáhnul...jen takoví malý problém jak jsem to stáhnul tak se objevilo trochu oleje nebude to mít vliv na ten silikon? Mimochodem převoďák jsem předtím vypustil
 
 
Datum: 09. listopadu 2015 8:32
 
 
 
 
Jméno: Jenda      E-mail:      IP: uživatel18391    
dal jsem tam podložku do té mezeri a ještě to nejlépe zelepit silikonem a nejlépe ho stříknou do držáku na karteru?
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:27
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
očistit technickým benzínem. zjistit kde to prolíná nebo přímo teče a případně zatěsnit nějakým silikonovým tmelem zespodu.
 
 
Datum: 08. listopadu 2015 21:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdar draci, co by ste mi poradili s tímhle ? http://s23.postimg.org/fjtkrr7oq/20151025_162531.jpg je to na čz 175/477 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. října 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Doporučil bych to rozhodně rozpůlit už jen kvůli čištění před svařováním. Dále nevím jak se bude tvářit ložisko hlavní hřídele, když kousek od něj budeš vyvíjet nestandartní teplotu(osobně bych tipoval, že se zkroutí nebo nějak jinak načne, takže by jseš to půlení oddlálil jen o pár kilometrů, pokud by nedošlo rovnou na cestu do kovošrotu). Nejsem si jistý, jak je to s osou těch vidliček ohledně demontáže(asi jen vytáhnout, nebo je matka na konci), ale ta osa bude muset každopádně ven. Mám takový pocit, že by měl jít vytáhnout i ten řadící automat bez půlení. Tipoval bych, že ten motor má něco odjezdíno, takže rozpůlení a kontrola vnitřních komponent by také nemusela být na škodu.
 
 
Datum: 28. října 2015 1:22
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Budu muset pulit motor ? zatím mám jenom schozený víko od spojky
 
 
Datum: 26. října 2015 19:36
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj. Šikovný svářeč si s tím poradí. A pak na přesno dovrtat, případně vystružit.
 
 
Datum: 26. října 2015 11:24
 
 
 
 
Jméno: čača      E-mail:      IP: uživatel18326    
zdarec draci potřebuju pomoct s řadícím automatem jawa 21 resp. se složením automatu jelikož jsem z něj stratil segerovku a celej se mi rozpadl. tak kdyby jste měli nějaký postup jak ho složit tak mi ho pošlete na email. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 20. října 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18361    
Je to vcelku jednoduchý. Nic nejde dát opačně. Pokud ti teda nevystřílely pružinky od vyjížděcích zubů... (někde jsou pružinky jak do propisky a někde dlouhá plochá pružina) zamáčkneš zuby na tom kole uprostřed dovnitř (máš ho zhruba ve středový poloze) a zastrčíš to kolíkama mezi konce pružiny(obráceně to nejde dát). Do toho vsadíš ten zubatej půlměsíc (taky zhruba ve středový poloze) a pak odmáčkneš aretační jezdec (ten má tvrdou pružinu). Dej tam jakoby dvojku,zub zaskočí doprostřed půlměsíce. Domáčkneš to do sebe. Zezhora domáčkneš packu táhla do tisícihranu toho spodního kolečka (taky ve středu a to je důležitý). A dáš segrovku. Zní to složitě,ale když se na to podiváš,tak to pochopíš. Nic nedělej extra silou,jak prd se to ohne.
 
 
Datum: 20. října 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel16049    
prosim vas retez bude mi pasovat z 520 na 525 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Drn      IP: uživatel13436    
520 je uzsi, jedine vymenit i kola
 
 
Datum: 19. září 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18304    
dobrej fichtl draci chci se zeptat mam mustanga a vypadava mi jednicka cim to muze bejt..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Cokoliv. Kolečko,vyjetá futra,vada automatu či jiná vada... zvenku nepoznáš ... rozhoď motor,naskládej si do pravýho karteru převodovku,toč si,řaď a koukni co se tam děje,kam to řadí,mezery,zda to nelítá moc ve futrech atd... online toho víc nevykoumáme
 
 
Datum: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Kolik zubů má originální babetová rozeta? typ 210. S kolika zubama má být na babetě 210 originální rozeta a po kolika kilometrech by se měl měnit olej v převodovce? Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Díky já má nejspíš 51 zubů
 
 
Datum: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
Originál rozeta má 51 zubu, jiou i menší
 
 
Datum: 08. září 2015 9:46
 
 
 
 
Jméno: aaa      IP: uživatel18280    
Zdravím, mám problém se spojkou u Jawy 23 Mustang. Startuji na jedno našlápnutí, volnoběh na neutral drží dobře, ale jakmile zmáčknu spojku a zařadím jedničku, tak po pár vteřinách chcípne. Zkoušel jsem z motorky slézt, zařadil jedničku a se zmáčknutou spojkou se rozjela. Zdá se mi, že je spojka pořád v záběru ikdyž mám páčku zmáčknutou nadoraz. Při jízdě to nevadí a i do kopce jezdí dobře, ale když přeřazuji na nižší rychlost a mám zmačknutou spojku tak je to stejné, jako bych jí nezmáčk, prostě mužu řadit bez zmáčknutí spojky... Co s tím? Mám spojku vyměnit nebo jen něco utáhnout?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 8:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18282    
Zaprvý povol lanko spojky na řidítkách,tak aby páka na deklu mohla mít maximální krok. Trochu dotahni šroub na deklu,minimálně tak,aby nebyla vůle na tyčkách,pokud to nebude stačit tak utahuj dál, ale zas tak aby to při startování ještě neklouzalo... to bude ok ...
 
 
Datum: 28. srpna 2015 8:58
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel1026    
Zdravím mám takový problém s jawou 350/638 při rozjezdu cuká a docela dost když jsem spojku rozdělal tak jsem na nic nedošel a někde jsem se dočetl že by to mohla být nějaká gumička pod spojkovým košem jenže, bych byl radši kdyby měl někdo nějakou fotku, nebo ten spojkový koš prostě sundám a uvidím to tam ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel11076    
Ahoj, a škube to jen při výkonu (rozjezdu) a pak už tolik ne? Mohlo by se jednat o vytahaný řetěz, rozetu i řetězové kolečko, když tak napiš.
 
 
Datum: 25. srpna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18265    
Zdar mam 639 a nejak nemuzu zehnat dile do spojky ... Muzu tam namontovat treba s 250/350 bizona ? Myslim komplet spojkovy kos lamele atd... Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Jinak spojka z 634,633 tam narvat jde. Dokonce je tam Jawa i jednu dobu dobu montovala a takovych 638+ jezdi spousta,
 
 
Datum: 24. srpna 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18268    
A proc nenapises primo do jawy vzdyt ten motor porad vyrabi a dily dodnes nabizi ..jinak tam pude cela spojka z 634
 
 
Datum: 21. srpna 2015 18:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18254    
zdravym , mate nekdo skusenosti stimato medzilamelama ? mam stejny problem jako tam je popsan ... treba objednat vsech 5 neco staci 1 ? dik za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18254    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzna_mezi_lamela_6382.html
 
 
Datum: 11. srpna 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
zdarec jde dát bez něakých uprav řadička z 555 na jawa 20 ? chci to kvuli tomu abych řadil ze spoda navrch odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
ja mam prave ten bez lišt asi ho budu moset trochu odpilovat
 
 
Datum: 18. srpna 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18251    
Já bych řek že u prvních typů s hliníkovejma lištama to bude ok,ale u novějších typů se to tam nevleze,tam ten zadní plech opravdu zasahuje až do víka ...
 
 
Datum: 10. srpna 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti bude zavazet zadní podsedlovej plech
 
 
Datum: 10. srpna 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18250    
Pokud swzenes cely mechanizmus z 555 tj cep radici paka a tahlo ta ti to chodit bude
 
 
Datum: 09. srpna 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18231    
Jdou mi stuha rychlosti ale jdou tam co to muze byt ? Muze mjet nato taky nejaky vliv trebars nenastelovana ale nova spojka ? Dik jawa 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus bejku, muzu te ubezpecit ze nova spojka resp lamely na toto nemaji vliv, nedavno sem delal GO 559 nez sem tam dostal kolicky myslel sem ze se poseru :-D pruziny tvrdy jak cip, ale paka spojky jde pekne lehce, rychlosti radim lehkou nohou, tady bude problem bud ohle vedeni vidlicek, nebo samotne vydlicky mirne ohnute anebo v riti kulisa. Ikdyz to uz bys tomu musel davat radne na prdel, jestli je jen nedostelovana spojka tak ji dosteluj a bude to dobry, preci jen kdyz ti porad unasi tak se radi fakt blbe :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17844    
Zdar. Nedává se do týhle rozety pod ložisko ještě takový plechový dýnko ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2015 10:27
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar. Dej tam jen segrovky na zajisteni z obou stran.
 
 
Datum: 09. srpna 2015 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar, prosím vás nevíte někdo náhodou přesný rozměry děr této rozety? potřebuju zjistit průměr toho středu, pak děr pro šrouby a rozteč šroubů díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2015 11:00
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_39z_lite_kolo.html
 
 
Datum: 23. července 2015 11:00
 
 
 
 
Jméno: kvido      IP: uživatel18218    
Ahoj.Mam Babetau 210 a začala mi trhat řemeny,neví někdo čím to může být?Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18223    
Nesouose ..poskozene remenice ci nekvalitni cinske remeny
 
 
Datum: 25. července 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém na mustangovi sem pulil motor kvůli výstupní hridelce. Vyměnil jsem ji ale po složení motoru mi začala vyskakovat 3jka. Radici automat mám dotaženej. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, taky některý mají uplně ze spoda kulatou díru, to mají myslím ty starší ale taky né všechny :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Bacha,všechny nejsou stejný... pro fichtly (20-23) jsou jedny a pro starší (550,555,05) jsou zase jiný (užší půlměsíček) ... a pak některý maj po stranách 3 zářezy pro jazýček a jedny maj jen dva ,má to jinej krok ... vše není naprosto kompatibilní ... a nemá to ani moc logiku ... lepší je skládat vždy ze stejného druhu ... jinak je to brnkačka ... ať se daří.
 
 
Datum: 16. července 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, pružinky vymění za drobný na oběd a prodávaj to vysoko nad cenou :-D. Automatů mám doma taky dostatek některý na 20,21,23 a některý na 05 a pařez. kdybych tohle věděl dřív, tak z toho taky poskládám jeden pořádnej :-) Eště jednou děkuju za radu seš fakt borec a víš co děláš :-) jen tak dál :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
No kdybych byl přesnej tak baj oko 3mm ,ale pro lepší představu jsem napsal půl cm... no je to dost,to je půl délky kolíčků v převodovce... pak to nemá vypadávat ... ale je zvláštní,že některý automaty usadíš a nejde je "dát blbě" a nehnou se... jiný se tam mrskaj jak v uložení v bloku tak na šroubech ... těžko pochopitelný ... v poslední době si skládam automaty z více kusů,každej nepasuje stejně do bloku,jednomu se mrská tisícihran v uložení,jinej je volnej v blokách nahoře ... když jsem naposledy skládal chlapovi dva motory tak jsem udělal z 5 automatů dva ... zbytek bylo všechno "do šrotu"... ten fichtl je prapodivnej stroj :-D škoda že se nedělaj replikový nový,bylo by to asi za ranec,ale určo by to bylo lepší jak se furt patlat se "stoletejma omletejma" ... na trhu byly repasovaný starý automaty,ale nevěřim tomu,že by je repasoval někdo,kdo ví co dělá ... tam sou tak vyměněný pružiny a nazdar tvá máňa,jdi do světa :-D
 
 
Datum: 16. července 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půl cm je dost :-D díky stando vyzkouším :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Trojka se řadí právě do toho výstupního kola,asi je to již nadměrně ohlodaně či problém s automatem ... mě pomohlo automat na motoru povolit,přiklepnout směrem zrovna ke straně trojkovýho kolečka,poodjel tak o půl cm,utaženo a trojka nevyskakuje a nebo jen zcela vyjimečně...
 
 
Datum: 16. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
to bude pružinka v automatu co drží takovou tu páčku nebo ošoustaný kolíky na kolečku
 
 
Datum: 15. července 2015 23:36
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus chlapi, chtel bych Vas poprosit o rozmery nebo jeste lepe vykres Rozperky zadniho kola Jawa 250/559 (takovy valecek mezi zachytem reakce a levou stranou kyvky, pro predstavu z bohu vypada jako pismeno H), stratil sem ji kdyz sem mel dole kolo :-D a nikde se neda koupit, proto si ji chci nechat od soustruznika vyrobit. doufam ze mi pichnete. Diky za odpovedi a za pomoc at to jezdi a cmoudi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18169    
zdar mam 639 a stale tam neco chrasti od spojky nebo od retezu na spojkovem kosi .. kdyz je vypla a tlacim to tak urcite miste to pukne se my zda .. retaz novy lamele nove ferodo taky strunkky .. moto najeto cca20 500 km ... co to mze byt ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Myslím si, že záhadu nejspíše objevíš demontáží příslušných komponent. něco podobného se mi podařilo u 175/356, kdy se nějakým, pro mě nepochopitelným způsobem, "vypařila" zajištěná matice držící spojkový koš, který následně stále plnil svojí funci, avšak za současného opírání o kryt motoru, což způsobovalo hluk jako kdyby se vysypala celá převodovka(hlavně při vyplé spojce). Osobně nevím, jak má 639 řešené startování, ale pokud je tam něco podobného, jako u starých motorek a rachot se ozývá stále, tak by mohla prasknout nebo "zmizet" pružina cvrčku, který se nacházel pod spojkovým košem. Pak už mě napadá jen vysypané nějaké ložisko(hlavní hřídel převodovky?).
 
 
Datum: 30. června 2015 17:57
 
<  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 22.06.2018 20:31:45 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu