video
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Caute draci, potreboval bych prosim Vas radu jak vyndat lozisko z deklu zapalovani na mustangu. Zkousel jsem horkovzduskou nahrivat, dekl uz svou teplotou tavil gumu na ktere lezel a potom jsem zkousel palickou poklepem na dekl vyklepnout, ale bez uspechu. Predem diky za kazdou radu
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2016 22:38
 já si chlapy vydělám nejdřív osku páčky, potom páčku a ložisko vyklepnu z venku otvorem po štelovacím šroubu  plus teda chvilka na elektrické plotýnce
Datum: 17. července 2016 22:38
Jméno: Honza
IP: uživatel18749
 Díky za rady kluci, nakonec jsem tam navařil kus zavitový tyče a přes pásovinu s dírou nahřátý vyndal ven. Myslím, že ani kdybych to nahřál jak chtěl, tak pouhým klepnutím to nevypadne, ani tím improvizovaným stahováním to moc nešlo...
Datum: 17. července 2016 17:50
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Tak jsi asi málo praštil  a nebo všechny motory co jsem kdy dělal byly "dojetý" ... zatim jsem to páčil jen u dvou. a to sem myslel,že z toho vykvetu... dnes bych to řešil jak píšeš ty,to je ještě lepší než to "páčit"... ale když ona ta propanbutanová bomba je tak bombová   spousta věcí co mi dřív horkovzduškou a letlampama nešlo najednou jde  čim větší hořák tim líp
Datum: 17. července 2016 12:51
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 několik těchto ložisek už jsem vyměňoval, ale nikdy mi klepnutím po ohřátí nevypadlo,,, udělal jsem si na to jednoduchej stahovák (resp. vytahovák), kdy heftnu kousek závitovky k ložisku, nandám na ní takovej klobouček o málo větší než vnější průměr ložiska a postupným utahováním matice na závitovce ložisko pohodlně vytáhnu ven...
Datum: 17. července 2016 12:43
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Paličkou to je špatná cesta. V 90%stačí dekl ohřát a praštit s nim třeba o stůl. Ložisko vyletí. Pak lze použít třeba ohlý šroubovák,nůž,hřebík a postupně ložisko odpáčit... jak se tam udělá trochu škvíra tak vemeš nějakej 6-hr šroub co už se vejde hlavou pod kroužek ložiska a přes nějakou placku budeš utahovat a on ti ložisko začne vytahovat (nutno střídat strany). Ale teda většinou po ohřátí ložisko vypadne slabým klepnutím ... když ne tak to chce ještě víc ohřát a víc s tim praštit (třeba o ten stůl) ... některý vypadnou po ráně do stolu i studený  jinak to háčkováníje pakárna... a horkovzduška a letovací kartuše mi moc nepřesvědčili,hřejí lokálně ... ideální je bomba plynu s jednim hořákem (třeba na stanování) ... tam cokoliv chvíli necham,je to vařící během chvíle a nic se lokálně nevyžíhá...
Datum: 17. července 2016 10:16
Jméno: Panel
IP: uživatel18743
 Ahoj kluci potřeboval bych poradit na jawe 250 typ 559 panel mi nefunguje spojka na 1a 2 jde normálně zmacknu spojku drbnu do toho pustím spojku a neprokluzuje ale na 3 a 4 prostě furt klouže nastavenou ji mám dobré podle dočkala tak jsem si myslel že to jsou lamely ty jsem koupil nové pružinky a řetěz taky a bez rozdílu furt to klouže olej mám pp80 ještě mě napadlo že by to mohlo být automatem jaky tam patří originál a jak dlouhá má být ta tyčka ? Mám doma oba druhy i rozdílně dlouhé tycky. Předem díky za rady.
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. července 2016 8:57
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Shodil bych obě víka, povolil spojkové lanko a vyzkoušel, zda funguje poloautomat - zda páka v krajních polohách dostatečně rozpíná lamely. Tím si ověříš i spojkovou tyčku. Další věc je stav koše a unašeče - lamely musí chodit naprosto volně, nesmí tam být záseky od lamel. A další věc je i stav plechových lamel, nejsou zdeformované? Příručka pro 638 uvádí max. zvlnění 0,2mm. Nemáš mezi spojkovými tyčkami kuličku? Má být jen v automatu - mrkni do hřídele bez tyček, zda je průchozí, zda jsou tyčky rovné a v hřídeli nedrhnou. Jak vypadají konce tyček, kulička a štelovací šroub? Ještě připomínám, že lanko se nastavuje až po nastavení poloautomatu, musí mít v páčce vůli. Spojka musí vypínat i bez lanka! Vypínací mechanismus je v pořádku? Dá se snadno rozdělat a zkontrolovat. Opět musí chodit zcela hladce, občas je vymačkané vypínání, případně něco praskne a pak to nechodí, jak má... Ale možností je spousta
Datum: 15. července 2016 8:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Máš mezi kladkou a vačkou nepatrnou mezeru, kdy ještě můžeš otáčet tím kroužkem na kladce ? Pomůže i hustší olej PP7.
Datum: 14. července 2016 8:08
Jméno: jawasss
IP: uživatel18459
 Zdar, potřebuji radu, dělám generálku motoru na mustanga. Problém mám ale s uchycením hřídele a řetězového kolečka do ložisek. Ty pvodní co byly v motru když dám do nových ložisek tak jsou tam strašně volné uplně v tom jezdí. Když tam zkusím dát jiné tak tam jdu ztuha musí se narážet - tak si myslím že to má být. motor je ten nejnovší r.v 1980. Tak mě napadlo jestli tam pak nezačali dělat větší vůli. nebo jestli to normálně vždycky musí b ýt do ložisek naražené a dyž to tam jezdí je to šatně. JEště potřebuji vědět, jak moznám řadicí automat jestli je dobrý když je vymontovaný. díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. července 2016 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Pokud je správnej řadící automat ve správnym motoru (s ouzkym ozubcem pro j550,555,05 a širší pro j20,21,23) a pokud vypadávají kvalty a automat nemá absolutně měkkou aretační pružinu na zubu tak je z 95% problém v soukolí převodovky , blbě vymezený futra,zemědělská vůle na přeskakovacim cvrčku nad jedničkou a klasika omletý drážky kol a hřídelí. Pokud vypadává 1 a 3 s tim že nejdou skoro ani zařadit tak je ouzkej automat v širokym motoru ...
Datum: 17. července 2016 10:35
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Dobrý řadící automat poznáš tak že řadí,je rovnej,nekroutí se jak had a neseskakuje mu ten aretační zub (funkční vodící plochy/rovná deska automatu). Pružiny mají odpor. Zuby na půlměsíci nejsou kulaté,přeskakovací jezdec taktéž. Ve spod správně vyjíždí packy co zaskakují do výřezů. Taky to nesmmí bejt kulatý.
Datum: 17. července 2016 10:29
Jméno: standa
IP: uživatel18748
 Hřídel kliky či hřídel na výstupu musí jít do ložiska suvně se znatelným odporem (rozhodně ne volně či s vůlí). Ložiska se dají koupit různá. Některá jsou na nule,některá mají toleranci do plusu a jiná do mínusu. Nedozvíš se to. Střed je ZVL neboli ZKL (Kinex). Kupříkladu ložiska FAG jsou volná a zas ložiska SKF festová...
Datum: 17. července 2016 10:24
Jméno: Honza
IP: uživatel18747
 V dnešní době se neni čemu divit když kupuješ pomalu čínský ložiska prodavačka když se zeptám říka kdo ví odkaď to je to vyrábí v číně a každý si klepe svoji značku na tyhle malý ložiska. Ještě dnes se dá použít značka kinex to je taková slabá náhražka ložisek z dob zlatého socialismu.
Datum: 17. července 2016 6:22
 Tak jsem tu zase.  :/ Na ten novější motor potřebuji samozřejmě hodit novější pravý kryt. Ten mám. Jenom že přítlačnou spojkovou páčku ( http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pritlacna_spojkova_packa.html ) jsem dostal solo . Podle katalogu dílu drží pouze na čepu který je z boku. A v té přítlačné páčce je pak už jen ten štelovací šroub a zajištovací matka tot vše že ? a ted otázka kde seženu ten čep ?
odpovědět
Posl.aktualizace: 02. července 2016 0:26
 už jsem sehnal celé víko. ale i tak díky
Datum: 02. července 2016 0:26
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 to asi neseženeš, jedině z jiného víka... každopádně naprosto postačí jakákoliv kulatinka vhodného průměru (tipuju 5-6mm), která není z úplného bláta. Odhadem bych řekl, že by se dala použít střední část svorníku válce, ale nevim. Jen je potřeba na konci kulatiny udělat zápich, ta je totiž z vnitřní strany jištěná segrovkou.
Datum: 01. července 2016 20:45
Jméno: Adam20
IP: uživatel14157
 Zdravím, už nějakou dobu mně tu leží ferodo lameli na pionýra. Teď nějaké lamely potřebuju, ale trochu se bojím vzít tyto, aby pak netrpěli věci okolo. Mám je tam normálně dat, nebo bude daleko lepší korek? Diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2016 20:27
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 To je otázka... tak maj mu ležet a nebo je sjede... jen jestli to sjíždění zubů nepůsoboval povolenej spojkovej koš... já v jednom motoru měl uvolněnej koš,nemáslový ferodo a sjelo mi to ze stran primár. Zuby do kulata  sem čuměl jak péro,to sem nikdy nevidèl
Datum: 28. června 2016 20:27
 no stando, pokud mu tam leží dost dlouho a jsou to takové ty máslové co nejdou nasadit na koš...  fungovat to bude, nic nepokazíš, jen je určitá pravděpodobnost, že ti rychle odejde ozubení...
Datum: 28. června 2016 14:46
Jméno: standa
IP: uživatel18726
 Normálně je tam dej. Nevim co by se mělo dít. Jsou to jen lamely. Od normálních se liší delší životností.
Datum: 27. června 2016 20:50
Jméno: simon
IP: uživatel289
 Zdar potřebuju radu nechci koupit krátkej řetěz proto se ptám bude mi na čz 175/477 stačit řetěz čz 420 se 128 články? díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. června 2016 14:56
Jméno: simon
IP: uživatel289
 a seso jakej je v nich rozdíl?
Datum: 10. června 2016 14:56
 jasne mel by,, pokud budes mit kolecko do 15 z,, ale 420 retez je spatny,, musis mit 428
Datum: 10. června 2016 5:12
Jméno: Kokos
IP: uživatel16168
 Zdravím nevíte prosím jestli je u stadiona pod maticí spojkového koše pérovka a taková podložka s tisícihranem?Před 3 lety jsem rozebral motor a už jsem zapoměl , co tam bylo.Předem díky za pomoc.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. června 2016 18:59
Jméno: Kokos
IP: uživatel16168
 Díky
Datum: 04. června 2016 18:59
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Na stránkách sesa-moto máš katalog náhradních dílů. Vybereš typ moto a klikneš na katalog. Je to znázorněno v pořadí, jak to má jít po sobě.
Datum: 03. června 2016 12:23
 Zdar, dá se někde sehnat rozeta na kývačku pulbuben?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. června 2016 13:17
 Já ji doma mám, ale ozubení je už docela KO. A jelikož tady nýtovanej věnec jak u pionýra tak nevím jak to zrepasovat.
Datum: 06. června 2016 13:17
Jméno: standa
IP: uživatel18701
 Poptej se v moto ústí nad labem a nebo Montyjawa či Motoren. Bude to ovšem za ranec. A nebo hledej na burze "šrotovou" a pak si repauj věnec,ložiska a tak,ale nesmí bejt moc vyrezlá a vymlácená v drážkách náboje. Doma se mi válí ještě jedna šrotová na péráka,ale to je děs...
Datum: 01. června 2016 14:56
Jméno: Petr
IP: uživatel17345
 Zdar,draci mám furt problém se spojkou u Jawy 90,při vyšších otáčkách mi prokluzovala to jsem vyřešil nové lamely a podložky na pružinky,ale při studených a někdy i při teplých rozjezdech mi prostě spojka nefunguje,nastavená je dobře i nové jehly mám na spojkovém koši,koš nemá ani rýhy od lamel,takže,prostě spojka funguje jenom bez oleje,protože lamele nejsou slepený,tak se vás ptám jaký byste mi doporučili převodový olej,ted tam mám pp80,anebo můžu tam dát i motorový,jako je u babetty,za odpověd předem dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. května 2016 9:03
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Dej tam PP7.
Datum: 31. května 2016 9:03
 Ahoj panové.Prosím o radu.Mam pionýra jawa 50.Při startování mě sem tam zadrhne klika startování.Čím to je.A co obnaší oprava?Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. května 2016 18:58
 jde ti to zub na zub, většinou s tím nejde nic udělat  problém většiny pincků
Datum: 29. května 2016 18:58
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Jo ještě taky mužeš mit už načnuty zuby na kolečku a nebo segmentu a to zase pulit.
Datum: 29. května 2016 12:42
Jméno: Venca
IP: uživatel18111
 Zdar jsou dvě možnosti bud maš slabou pružinu a nebo ti drhne segment o karter v obou připadech musiš pulit motor. Ještě jedna možnost je že zadrhava hřidel v tom pruchodu od paky dovnitř
někdy pomuže položit fichtla na levou stranu a kolem hřidele nastřikat nějakej uvolnovač a nebo vnouzi řidkej olej.
Datum: 29. května 2016 12:40
Jméno: ....
IP: uživatel18689
 Zdravím draci. koupil jsem motor Jawy 250 kývačky v ,,polorenovaci,,. Někdo se ho snažil půlit ale rozpůlil ho tak, že je mezi bloky cca 4 cm mezera a není sundaný rotor, tudíž bloky nejdou od sebe úplně oddělit. Chtěl bych se vás zeptat jak by jste rotor sundali, už si fakt nevím rady. Díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. května 2016 22:24
 ano bude, pokud tedy v rotoru není strhlý závit
Datum: 23. května 2016 22:24
Jméno: .....
IP: uživatel18689
 Jop díky, ale bude to fungovat i když tam je místo origo zapalování zapalování z pionýra?
Datum: 23. května 2016 19:52
Jméno: lk
IP: uživatel1217
Datum: 23. května 2016 19:07
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 měl by se stáhnout spešl stahovákem se stopkou, která projde až na dno závitu pro šroub vačky, ale v nouzi stačí pevnostní šroub M8 s dostatečně dlouhým závitem...
Datum: 23. května 2016 19:05
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Stahovákem. Podívej se na FICHTL KRAMEK ,vyhledej stahovák a uvidíš jak vypadá.
Datum: 23. května 2016 18:57
 Zdar draci, měl bych dotaz na Sesu. Sleduju díly na Dandy 50 - 125 a zmizly lanka na tacháče, je problém s výrobou? A co ostatní drobnosti? Ale to bychom asi řešili spolu mailem... Dík
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. května 2016 21:56
 To bych musel v přípaě 50tky, ale kam v případě 125tky?  I tak díky, za snahu.
Datum: 26. května 2016 21:56
 musis do nemacka a shanet tam,, lebo motor made in ddr
Datum: 25. května 2016 14:14
 Ještě jsem sháním jehlu do karburátoru a páčku vypínání spojky na motoře. To je taky mimo, co?
Datum: 24. května 2016 10:27
 presen,, nidk oje nedela, stale cekam za se zacnou
Datum: 23. května 2016 4:55
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau draci! Na 21 mi v řadicím automatu praskla pružinka, takže se mi řadící páka nevracela zpět po zařazení. Rozpůlil jsem tedy motor, vyměnil za jiný automat ze skladových zásob  , zkontroloval jsem ostatní komponenty převodovky a složil jsem motor. Nastartoval jsem a hned jsem si všiml, že se z motoru ozýval jiný zvuk než obvykle. Zjistil jsem, že to ten zvuk dělá jen když je zařazený neutrál. Není to cvakání zubů ani bouchání, jen jde z motoru takový větší mechanický hluk nebo nevím jak to vám mám popsat.  Máčknu spojku (hluk se pořád ozývá), kopnu tam 1 nebo 2 a ten hluk ustane. Takže jsem motor znova rozpůlil, opravil jsem ten původní automat a motor složil. Ale ten zvuk na neutrál je tam pořád!!!! Nestalo se to někomu? Čím by to mohlo být? Už jsem s tím ujel stovky km a v oleji žádné šponky nejsou... Fík jede jak drak, kvalty v pohodě drží a za jízdy je vše OK. Mám to vůbec řešit?
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. května 2016 14:21
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Díky za rady. Na vidličku a na její osku jsem sice koukal a porovnával s ostatníma co mám v dílně. Ohlá se mi nezdála. Koupím pro jistotu novou a o víkendu to zas rozpůlím a dám vědět jak to dopadlo.  Automat bude nejspíš správnej, jezdilo to s ním 10 - 20 let až do té závady kdy se přestala vracet řadička.
Datum: 17. května 2016 14:21
Jméno: pako
IP: uživatel16168
 Taky si myslím že máš přihnutou vidličku , koukni jestli jsi tam náhodou nedal řadič z 05 (jehož aretaci nějaký kutil zbrousil)a tím nějak neohnul vidličku
Datum: 16. května 2016 21:43
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Není ohnutá vidlička ? Jestli se netřou kameny přesuvného ozubeného kolečka o ozubené kolo s nábojem.
Datum: 16. května 2016 9:08
Jméno: Fechtlíkus
IP: uživatel18653
 Zdarte draci a dračice, mám takový problém na mé 250tce kývačce. Jak ji nakopnu tak od spojky se ozývá takové lupkání (jako by někdo počítal zuby) nevíte čím to může být? Díky za reakce
odpovědět
Posl.aktualizace: 30. dubna 2016 20:41
Jméno: Filipes
IP: uživatel18099
 Sundej víko a mrkni na spojkový koš!Stalo se mi že mi rupla segrovka nebo mevím jaké máš zajištění pružin na spojkovém koši-pružina mně zevnitř drhla o víko!!!!Nemilé!!!!
Datum: 30. dubna 2016 20:41
Jméno: standa
IP: uživatel18654
 Mě to rachtání dělá taky (pérák). To je buď nějakej vakl na spojkovym koši,vytahanej řetěz či něco tam. Zmačknu spojku a je ticho. Dokonce jsem to chtěl shodit. Ale jaksi mi nejde dolu startovací páka  po různym roztahování a ohřejvání nic. Až seženu jinou hřídej tak to rozřežu flexou  ty to máš jednodušší tak to prostě sundej
Datum: 25. dubna 2016 12:15
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 proč to nerozebereš? Shodit to víko snad není takovej problém ne?
Datum: 23. dubna 2016 18:53
Jméno: Pepa
IP: uživatel18640
 čau sháním půlspojku?Kde ji seženu, je to na primár
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2016 4:57
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 O jaký typ moto jde ?
Datum: 16. května 2016 4:57
 Dobry den chcem sa spitať na Pioniery 555 ide do prevodovky 19 zubove koliečko kolikmy dolu a 18 zubové ide zasunuť do druheho hriadela kolikmy hore?Ďakujem.
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. dubna 2016 15:58
Jméno: standa
IP: uživatel18628
 J555 = kolečka 19z obě. Takže jsou stejný. 3 kolikový.
Datum: 06. dubna 2016 15:58
 Krizit to praveze nechcem chcem to dat original len som si nebol isty ake tam majzvist tie koliecka.Teraz uz viem.Dakujem.
Datum: 06. dubna 2016 7:29
Jméno: jc3
IP: uživatel18115
 Nevím co vymýšlíš, ale obě kola musí mít 19z a tři kolíky. Cokoliv jinak není 555. Kolo 18z je z 05 a patří k němu kolo 20z. Pokud to chceš křížit, tak to není jen tak...
Datum: 06. dubna 2016 1:48
Jméno: carodka
IP: uživatel12545
 Zdarec draci, měl bych dotaz ohledně toho spojkového koše na pincka, který zde sesa prodává. Zajímalo by mě zkušenosti popř. životnost. Mám v plánu dlouhou cestu takže chci věci které vydrží tu cestu.... Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. března 2016 22:10
 Ahoj, po dlouhé době se tu zase zeptám, když by byla u 21 pionýra vidlice volnější v brejlích, bude to mít vliv na kolo, jako že by se třeba při brždění vychylovalo do stran? Kolo je na ose utáhnuté, silonová pouzdra jsem před několika lety měnil a tak mě napadá, že by se to mohlo uvolnit nahoře, ale nechce se mi to hned všechno rozdělávat, tak proto se ptám... Předem díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. března 2016 21:46
 Super, díky Stando, když to budu mít rozdělaný, tak si aspoň rovnou vyměním i ložiska v krku řízení
Datum: 27. března 2016 21:46
Jméno: standa
IP: uživatel12769
 Ano,tohle dělaj povolený brejle.
Datum: 27. března 2016 20:01
 zdarec draci potřebuji poradit s babčou 210kou . strašně dlouho trvá než přeřadí na 2ku .motor jde do velkych otaček jako by 1ka prokluzovala. mam odmastěno, a jsou nove 2 celisti predem dekuji za radu DEJV
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. dubna 2016 18:52
Jméno: dejv
IP: uživatel18489
 zdarec ,na ty čelisti jsem najezdil cca 12km zdá se to být o trošku lepší. skusím doladit i ten předstih
Datum: 11. dubna 2016 18:52
Jméno: pionýrák
IP: uživatel16199
 Ty čelisti asi potřebují zajezdit. Jak dlouho už s tím jezdíš?
Datum: 10. dubna 2016 15:40
Jméno: standa
IP: uživatel16784
 Dvojkový pakny nemaj se startem nic společnýho. Startujou ty vnější na rozběhovym bubnu. Takže buď chtěj ještě ošmirglovat a odmastit (či vyměnit) ty 3 rozběhový pakny a nebo dotvarovat ty řadící,já je musel trochu dopilovat,aby seděli pořádnou plochou. Ale jinak platí,že dvojkový pakny (i rozběhový) se musej tzv "zajet" aby si sedli ... mě to trvalo asi 2 hodinky a pak si to krásně sedlo a začla mi řadit i do kopce ... tedy po náležitém připilování dvojkovejch paken a seřízení motoru.
Datum: 23. března 2016 15:06
 zdarec,stando měnil jsem jenom dvojkove pakny ty byly na sračky nešlo ani startovat prokluzovalo to kompletně. ted startuje na první šlapnutí,jenom tu dvojku přehodí strašně pozdě
Datum: 22. března 2016 17:43
Jméno: standa
IP: uživatel18607
 Nechci nabádat asi by si do toho hned vrtal,ale u báby to vcelku dost ovlivňuje předstih a nastavení bohatosti směsi. A ty rozběhový pakny jsou starý a měnil jsi řadící? A nebo jsi vyměnil jen dvě rozběhový? Jestli jsou dvě nový a jedna stará tak to takle blbne...to je jasný.
Datum: 22. března 2016 6:16
 serus borci. nahodil so 9z primarne kolecko na fichtla skratil retaz o jeden clanok a keed som to cele osadil tak retaz bola strasne vysponovana a tazko islo pretacat motorom neviete mi nekdo poradit???????????? dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. března 2016 11:45
Jméno: spacek
IP: uživatel15770
 musiš použit starši už vytahany primarni řetez pak to bude dobry .čau
Datum: 16. března 2016 11:45
|
|