www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj chlapi-Dotaz-Když dám na Babetu 210 na primár(malé kolečko)s mín zuby bude silnější do kopce ale pomalejší na rovině nebo je to naopak?????Fakt už stárnu a blbnu!!!!Dík za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Nemáš zač :-)
 
 
Datum: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Já si to myslel ale nebyl jsem si jistý.Raději jsem zvolil prosbu o info.Jak mi to vždy říkal můj mistr v nástrojárně je to(40 let zpět)KDYŽ NEVÍM TAK SE ZEPTÁM-A KDYŽ JSI BLBEJ TAK SE INFORMUJU!!!Díky moc!!!!
 
 
Datum: 05. června 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Když to menší kolečko, které něco pohání bude mít méně zubů, zvětší se jejich poměr, tudíž na jednu otáčku malého kolečka nebude připadat plácnu 60° ale jenom 50°, poháněné kolo se bude logicky točit pomalejc a logicky s větší sílou.
 
 
Datum: 05. června 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
zdarek draci mam pio 20 orig. a chci delat loziska, nakoupil jsem skf a vsechny jsou C3 (vetsi vule) podle katalogu ND!!! a ty original ZKL co tam jsou este puvodní označení C3 na sobe vyrazeny nemaj a takou vuli nemají jako ty nové SKF C3 , na kliku dam 100% ty SKF C3! , A tak se chci vas zkusenejsich zeptat jestli treba mam koupit na tu převodovku a spojkové víko ty SKF normální a ne C3? nebo tam mam nechat uplne ty puvodní ZKL, bojím se aby až ten motor bude vaříící aby se mi to nekde nehvizdlo kdyz tam nedam C3. "Jen me zarazilo že ty nové ložiska maji jeste vetsí vule nez ty staré jeté". Poradí nekdo kuci ? díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Původní ložiska nemají C3 vyraženo, ale obvykle jsou značeny popisem na vnějším kroužku. Pokud katalog udává C3, dej je tam. U větších Jaw není C3 do převodovky předepsáno, ale Pio 20/21/23 je má předepsané. Rozsah vůle se skutečně překrývá a ložisko s normální vůlí může mít vůli větší než C3, ale pro tebe je důležitý fakt, že s ložiskem C3 máš zaručenou správnou provozní vůli.
 
 
Datum: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
jon tak dik zkusim
 
 
Datum: 05. června 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Potesim te koupil si blbe vetsi vule c 3 se doporucuje v teplem zatizenych castecg...tj klika do prevodovky patri obyc...a aby v tom byl vetsi zmatek tol pole c3 a klasickych lozisek se prekryvaji ..tj muzes mi lozisko oznacene c3 ale s roznery obyc loziska...toz to tam dej a vyzkousej..asi to chodit bude..
 
 
Datum: 04. června 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Nazdar draci nějak mi začíná zlobit spojka u Mustangu. Nejvíc se to projeví při zařazené rychlosti a vymáčklé spojce, kdy se po pár vteřinách začne samovolně uvolňovat a jde do záběru, když chci potom například zařadit vyšší stupeň jde to přes zuby a ihned do záběru. Na křižovatkách kde jsem nucen na delší dobu zastavit si vyřadím do neutrálu ve skutečnosti to ale musím udělat vždy, když musím zastavit. Když se chci rozjet zařadím rychlost, ale motorka se mi začne samovolně rozjíždět i když mám spojku pořád vymáčklou připomíná mi to automatickou převodovku jen s tím rozdílem že tady abych se rozjel nemusím pouštět brzdu. Máte nějaké rady co udělat aby se mi toto nestávalo ? Předem moc děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj draku máš mezi tyčkama pokud jsou dělené a štelovacím šroubem Kuličku???!!!!
 
 
Datum: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
sory za unáhlenou odpověd dotáhni šroubek přítlaku a zaaretuj
 
 
Datum: 03. června 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ojeté spojkové lamely vyměnit
 
 
Datum: 03. června 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
ahoj mladeži, mám STADION S22 a dnes mi přestal jít zařadit první rychlostní stupeň. Dvojka normálně, ale jednička ani ťuk. Najde se odborník který ví co s tym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Tak chce to mít stahováky a nejlépe nějaký přípravek na rozlisování a nebo si je nějak zjednodušeně vyrobit. Určitě nedoporučuju rozpáčit šroubovákem... nějak vylisovat silentbloky,stahnout zapalování,rozlisovat bloky ... no hezká práce na víkend .
 
 
Datum: 30. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
ZKOUŠEL JSEM ZATÁHNOUT PŘÍMO ZA TU PACKU, JEDNIČKU NEZAŘADIL! DVOJKU A NEUTRAL BEZ PROBLÉMU. BEZ PŘIPRAVKU NEROZPULIM?
 
 
Datum: 30. května 2015 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Hm .... zvláštní,a ani ručně,když vyhodíš lanko a zkusíš zatahnout přímo za tu packu tak nezařadí? To pak jedině půlit no,něco vyskočilo ...
 
 
Datum: 30. května 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
SPOJKOVÉ LANKO: zkousel jsem s lankem vsecko. VYPADÁ, ŽE BUDU MUSET ROZPŮLIT MOTOR A DOSTAT SE K PŘEVODOVCE
 
 
Datum: 30. května 2015 17:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedničku řadíš tahem lanka.. mrkni na něj
 
 
Datum: 28. května 2015 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2743    
Nevrací se lanko a nebo ti třeba vpadnul nějakej bordel pod tu řadící páku jak za ni taháš lankem.... hned teď si nemužu vybavit jak to je,ale jeden kvalt (ten co se vytahuje) tam nejde,když je málo utažený lanko....
 
 
Datum: 28. května 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Sam      IP: uživatel18091    
Zdarec lidi, Potřeboval bych poradit jak stáhnout unašeč spojky na babetě 207 (vím že stahovákem) ale když jsem to zkoušel s vlastnoručně vyrobeným ukroutil jsem hlavu toho stahovacího šroubu a když jsem to vytáhl tak spodek toho šroubu měl uplně zničenej závit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html není to tohle
 
 
Datum: 27. května 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel18093    
Ja to delal vzdycky tak ze jsem otocil setrvak a chytil to trema sroubama s sestihrannou hlavou a dotahoval postupne az to vyskocilo.
 
 
Datum: 25. května 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18092    
Na hulvata to jde i 3 ramenym povolis sroub uprostred ale ty 3 na sroubovak tam nechat a cele to inteligentne stahnes
 
 
Datum: 25. května 2015 9:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, asi tak minulej rok jsem viděl někde na internetu že někdo prodává do pionýru 4 kvaltovou převodovku komplet která pasuje přesně do originalních karterů, nevíte někdo kdo to prodává? nebo máte někdo kontakt na toho člověka? hledal jsem to na googlu napsal jsem tam jawa 50 4kvalt a je to 18tý obrázek od zhora, odepište prosím Ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18096    
Doufam že to ještě pár let bude vyrábět,ten 5Q bych kur*a chtěl :-D ale prachy nejsou ... ke třicítce si to nenadělim,tak třeba ke čtyřicítce to vyjde,když se rodina složí :-D tak se 12 let budu těšit :-D ještě dodělat 70ccm válec a bude to... tak snad jednou :-)
 
 
Datum: 27. května 2015 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To do je na obrázku vyrábí Voves za 25000kč dělá verze 4q a 5q
 
 
Datum: 27. května 2015 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Vim o někom,kdo by nechal za 80-100 tisíc celej osvědčenej závodní 4 kvaltovej motor z odlitků ,včetně vyřešeného primáru soukolím atd... jen nasadit a jet v TOPU ... Cena odlitých karterů pro 4Q převodovku se pohybuje okolo 16-20 tisíc s/bez převodovky,ale přímo kontakt nemám... navíc pro závody se převodová kola vyrábí jiná s jinou "charakteristikou"(pilovým diagramem)... to by ses musel proptat přes závodníky a tak... dost si to držej mezi sebou pod pokličkou .... pak jedině ten 4kvaltovej motor nějak zpatlat dohromady svépomocí převařením a nebo úpravou origo převodovky,což ovšem není úplně šťastné řešení. Odkazy u Eddieho jsou na rychlej 3Q.
 
 
Datum: 22. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba u Eddiho na webu http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 20. května 2015 23:58
 
 
 
 
Jméno: falkons      E-mail:      IP: uživatel14921    
Zdravím chlapi, mám prosím vás dotaz. Dostal sem před rokem od kámoša babettu 210 a minulý rok sem na ní jel tak 2x. Potom se zazimovala a letos už začínám jezdit ale nelíbí se mi že do kopce musím šlapat a dlouho trvá než se rozjede....jakoby prokluzovala spojka a nepřeřazuje. Tak sem si řekl že to rozhodím a mrknu na spojku a zjistil sem že buben na 2.rychlost je na hřídeli zavařený a ted když sem mrkl na net tak sem zjistil že se asi jedná o babettu 215 a jestli sem to pochopil dobře tak je to prý jednorychlostní 210-tka.Máte někdo zkušenosti s tímto typem?Dá se nějak shodit ten zavařený buben? a ještě sem četl že u tohoto typu se nelije olej do převodovky ale dává se tam trochu vazelíny. Tak sem z toho trochu jelen.Za případné odpovědi a rady moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj kámo,ohledně spojek ti poradím no problém!!!!Zavolej 728133312 saluto.
 
 
Datum: 28. května 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18065    
Spojka ti klouzat muze jsou to 3 celisti v bubnu na klice...na demont toho bubnu je specialni stahovak...tak se cihni co jim je . Mam skusenosti s 210 ..jinak co by to melo radit kdyz to 2 nema? Kup stahovak rozdelej to odmasti a pokud to nezabere dej vsechny celisti nalepit...
 
 
Datum: 10. května 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Zdravím, potřeboval bych poradit jak sestavit převodovku v Jawe 250 typ 559 dostal jsem dva rozebrané motory a nevím jak to tam jde zpět hledal jsem to v Dočkalovi ale nevím jestli on tam popisuje převodovku co je na Panelce přede díky za rady  odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18045    
To je blby protoze to kolecko tam byt musi...proste se nekam zakutalelo
 
 
Datum: 28. dubna 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Divný je ale že tam chybí kolečko který má 17 zubu a podle dočkala tam bejt má tak proto se ptam
 
 
Datum: 27. dubna 2015 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18045    
Nu a co asi je jawa 559 ...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
Čau draci. Mám problém s mustangem, který občas zařadí,ale někdy ne. Nevíte co s tím ? díky za odpovědi a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2015 8:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja som mal s tým problém tiež može to byť tým že srubky ktore ti držia automat v blokoch su príliš vysoke a do nich drie ten radiaci pliešok o ktorý sa upína tiahlo s radiacou pákou pozri na to ak tak je daj tam ine origo tam majú ist také http://www.spojovaci-material.biz/img/din963.jpg
 
 
Datum: 04. května 2015 8:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18033    
Zdravim jak nejlepe opravit zajistoci koliky na rozete co pohani tachometr dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 19:05
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Já tam dal svařovací elektrodu a taky v pohodě.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 19:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam to z hřebíku.....ujeto už přes 6000km v pohodě.
 
 
Datum: 25. dubna 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
ja jsem to udelal ze zlamanych vrtaku... taky to slape
 
 
Datum: 25. dubna 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco tvrdšího by bylo určitě lepší, ale i s hřebíkem to jde. Mám to tak udělané asi 10 let a stále to funguje ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Hřebík bych nepreferoval,raději něco tvrdšího. Na seriovce se to asi nemuže stát,ale mě se ty hřebíky při rychlosti nad 85km/h střihly a celý se to do sebe rozšmelcovalo,pak jsem tam dal zařízlý imbusový šroubky,ty už drželi,akorát náhon tachometru to nevydržel... dvakrát ... a tak jsem celej ten bludnej element vzal a vyhodil,na okrasu jsem tam dal jen vnějšek bez šneků :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolíčky lehce nahradíš kousky z vhodného hřebíku. Mám to tak už několik let a funguje to bez problémů ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Bruno      IP: uživatel18013    
Zdravím. Sháním převodku tachometru na lité kola Bernardi na Babettu, nebo to pasuje prý i z Koráda. Nikde nemůžu najít - poradí někdo????? Prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: hauktor      IP: uživatel18008    
ahoj mám jawu 21 a přez zimu mi vytek převoďák. jaký těsnění mám vyměnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Měl jsi moto přez zimu na stojánku v rovině nebo jsi ho opřel (kde bylo místo)? Jestli jsi ho měl rovně tak tam nalej trochu oleje a uvidíš. Zbytek již popsal kolega
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
věštecká poradna?? Co třeba fibr pod výpustním šroubem oleje? Nebo že by těsnění pod víkem spojky? Co když to bude těsnění mezi karterama?
 
 
Datum: 13. dubna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
zdarec, u pionýra když trochu víc vytočím jedničku, chci hodit dvojku, dostanu se až na neutrál mezi dvojku a trojku, to bude asi ta přitláčecí pružina unavená, nebo to muže ještě neco zpusobovat? jinak rychlosti nevyskakují, jen tento problém, dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: pedrito      IP: uživatel19150    
Ahoj, mám také popisovaný problém, ale nerozumím navrhovanému řešení ("ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule";-) - o co přesně se jedná, resp. co mám udělat? Děkuji předem
 
 
Datum: 14. června 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18004    
Ano,opatrně.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule
 
 
Datum: 12. dubna 2015 15:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
byl sem se schválně podívat, šroub tam je, při vytočení jedničky tak napul normálně zařadí, ve vysokých točkách vždy přeskočí, a musím se vracet, to už nepřeskočí, ale vrátím se na dva
 
 
Datum: 12. dubna 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18002    
Že ty tam nemáš dorazovej šroub?
 
 
Datum: 12. dubna 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: marcek      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,potřebuji od Vás poradit,jde doma nějak opravit Tachometr,ručička mi neukazuje rychlost co je tam spatně,nebo co by tam mohlo být opotřebované,jedná se o tachometr na 1 typ mustanga,ale je to uplně stejný tachometr jako má pionýr,za rady jak to opravit moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Než začneš něco dělat s tachometrem, tak nejdřív zkontroluj, jestli je v pořádku náhon tachometru (lanko) a taky jestli nejsou ustřřihnutý kolíky, co pohání šnek tachometru (to co je u zadního kola) ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel16610    
Čau draci mám problém a newim čím to je normálně mám babettu a když ji tlačim dopředu tak v pohodě ale když chci couvnout dozadu tak babetta skube prosté jako když tam je rychlost a když na tom jedu a chci se zastavit tak to nejde protože to furt jede prosté je tam rychlost a když to dam ze stojanku TK chcipne protože chce jet ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nemáš moc otáček? Skuz trochu ubrat unášejí ti to čelisti
 
 
Datum: 05. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17975    
Zdar , jak je mozny ze vyndal sem 5 lamel a vejdou sa tam 4 ? Proste tu 5 ani napad tam dat ... Jawa 250/559 ... Lamale maju vnutorne ozubeni .. Je mozny ze to pojede i ze 4 ? Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel17978    
Doteho kosa sa mi 4 plech a 5 lamela nezmesti
 
 
Datum: 03. dubna 2015 10:23
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel17977    
Praxe me naucila ze nepojede ...teda jen po rovine v kopci ti zacne klouAt spojka ..maj by 4 kovovy a 5 s korkem...doufam zes to nepomichal s kyvackou..ma jine misky a pruziny..apropi co ti nejde dat dohromady? Kdyz das 5 jsou pruziny zavitama na sobe ci proc to nejdw?
 
 
Datum: 03. dubna 2015 0:03
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
ahoj chci se zeptat když skládám spojku s ferodovímy lamelamy tak mám lamely nejdřív potřít olejem než je složím nebo ne? ještě s těmito mamelamy nemám skušenoti odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 13:25
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ano, ferodo lamely před složením potři převodovým olejem popř. když bude potřeba, tak pilníkem trochu zvětši tu vnitřní díru v lamelách ;-) . PS: a trochu zapracuj na té češtině... :-D
 
 
Datum: 02. dubna 2015 13:25
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
ano, potřít olejem, nebo ideálně namočit třeba na hodinku.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 7:43
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel16943    
čau lidi Rozebíral jsem motor kvůli tomu že mi vyskakovala dvojka, vyměnil jsem hřidele měli trošku obroušené drážky tak sem si myslel že to bude tím, složil jsem převodovku a skoušel jsem řadit rukou a otáčet hřídělí a ta dvojika vyskakuje ještě víc než před tím už aji trojka trochu blbne. myslím si že to bude určitě automatem ale nepřišel jsem na nic. akorát jak jsem chtěl zašroubovat ten dorazovej šroubek jak je na automatu tak jsem zistil že ta díra je o něakej kousek posunutá a že tam ten šroubek jde těžko zašroubovat a šroubuje se tam zekřiva. tak mě napadlo jestli není ten automat není něakej poohibanej a nesedí to tam asi jak by mělo. a už fakt nevím co s tím :-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. dubna 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17980    
Rozeber to a jen si do spodního karteru naskládej převodovku s vidličkou a automatem,automat si usaď do zářezu a jen ho lehce utahni aby byl zaaretovanej,ale šlo s nim pohnout a řaď si a toč si ať vůbec vidíš co se tam děje,mužeš mít jen nějak ohlej ten aretační kus ... taky uvidíš kam ti to řadí dvojku,jestli to dořazuje až do kraje jedničku i trojku ... no klasika ... to se dělá než motor složí... ale nejspíš budeš mít klasicky ohlodaný koliky na kolečkách,ohlodaný hřídele ,šílenej vakl na předloze a trochu jeblej automat ... ono je to jedno s druhym ... jak vyskakuje dvojka a k ní ještě jeden kvalt tak je to vždy totálka ...
 
 
Datum: 03. dubna 2015 15:52
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17970    
Zdravím Draci, je možné aby se mi karter u Pionýra nějak ''zkroutil'' po vyvaření? Nechal jsem si totiž vyvařit vymlácenou přepážku k zapalování (od řetězu) a 1) Nešlo mi tam vůbec dát nové ložisko (na náboji) 2) Po složení motoru se mi klika otáčí dost ztuha (a přitom montáž klasika - ložisko do mražáku a karter nahřátý horkovzduškou, karter naklepávaný dřevěnou paličkou). odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. dubna 2015 15:18
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Kontrola kliky je samozřejmost, dole jsem se asi vyjádřil nepřesně. Pobírání nepřesností ložisky patřilo ještě k debatě o křížení hřídelí. Nicméně, nemáte tip na šikovnýho klikaře v okolí Liberce (+100km)? V Ahře jsem nebyl spokojen s cenou a Červený Kostelec je už trochu z ruky. A posílání opravený kliky poštou řešit nechci.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 15:18
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
No nedramatizoval, ale těch pár korun co dám za kontrolu se vyplatí. Zase je fakt, že mám udělaných klikovek skoro pořád plnou skříň tak je vždycky kam sáhnout :-D. Zrovna dneska zas pojede plná bedna na repas
 
 
Datum: 02. dubna 2015 12:14
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17973    
Pro seriovku bych to tolik nedramatizoval. A tu kliku bych taky tolik nedramatizoval. Vše se prostě musí točit volně. A Marek má ty videa hezký. Při centrování kliky po výměně ojnice snad každej normální člověk,kterej to dělá a umí,tak snad vidí,jestli ta klika kope a nebo ne... další věc je,že různí lidi k tomu přistupují různě ... takže když budu chtít udělat kliku do "závodního" motoru tak se obrátim na někoho úplně jinýho,než kde nechávam dělat (repasovat) kliky do obyčejnejch seriovek.... sranda je,že mi nejvíc jede klika,kterou jsem náhodně koupil asi před 10-12 lety na burze,zjevně toho moc nenajela,hned šla tenkrát do seriovky,vypadala pěkně,bez vaklu,dnes bych takovou kliku do motoru už nedal... ale holt náhoda je náhoda... spíš štěstí ...
 
 
Datum: 02. dubna 2015 12:09
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ložiska musí běžet ideálně a ne vychytávat vůle. Jak už jsem tu jednou říkal.... chceš funkční klikovku?? Tak rozlisovat, minimálně zkontrolovat slisovat a vycentrovat, ideální ovšem je jí celou řádně zrepasovat. Dávat do motoru kliku která běhala bůh ví jak dlouho a bůh ví v jakých podmínkách to nemá cenu. A to že někdo vezme kliku do ruky a od oka řekne ta je dobrá je ta největší hovadina. Já si třeba nechávám kontrolovat i kliky, který jsem dělal před rokem a vím, že jezdily na plnou syntetiku.
 
 
Datum: 02. dubna 2015 9:35
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Jo, takže pokud chci dobře jedoucí motor, tak nezbývá než pokusně skládat spodky motoru s ložisky, s klikou a s hřídelema tak dlouho, až trefím na jeden OK? Zkurvenou klikou se myslí klika bez repase nebo je tam taky nějaký podobný háček? Myslel jsem si, že tyhle nepřesnosti poberou ložiska...
 
 
Datum: 02. dubna 2015 8:49
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Tady ještě jedno video i s převodovkou :-) https://www.youtube.com/watch?v=yjkx0kuSzLs
 
 
Datum: 02. dubna 2015 8:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17971    
Zkurvený a nepárový kartery a zkurvená klika jedou víceméně vždy hůř. Nejhorší je,že se to na seriovce špatně poznává. On ten problém může být v okolí 6000-7000ot/min a třeba do 60km/h nic zvláštního nepociťuješ,jen možná že to v otáčkách trochu vibruje,ale na druhou stranu málokdo drtí pio na jedničku a na dvojku do maxima,to všichni ženem až trojku...a na tý se to pozná ...ale zas ne vždy... jak motor nechce přes 6000ot/min a jede stěží 60 po rovině je špatnej spodek motoru (když pominu chyby nastavení a jiné možné odpory)...často je to spojené s líným rozjezdem (nemá to moc snahu tahnout). Problém graduje když takovejhle blbej motor osadíš válcem,kterej trochu jede ... pak to najednou v porovnání se seriovkou dole vůbec nejede a nechce to ani za nic lezt přes 6500-7000ot/min - no jak když tam máš omezovač - přitom mužeš mít motor po GO,jen je buď blbě složenej,nepárovej a nebo už nakoplej. Blbý je,že na tý seriovce se to nějak uvolní a +/- si to nějak "sedne" ,ale je tam ten problém furt,jen se tolik neprojevuje - je to třeba trochu línější,ale jinak gut - v extrémech jede třeba jen 55km/h,je hrozně línej,netahne do kopců... v reálu ztrácíš i víc jak třetinu výkonu motoru v odporech zkříženejch hřídelí ... a pokud se to zkroutilo,že tam nedáš ložisko tak to dál už ani neskládej,to nemá význam.
 
 
Datum: 01. dubna 2015 15:39
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Je třeba halda speciálních přípravků a hodně zručný mechanik..... troufnu si říct jeden z absolutně nejlepších co se pionýrů týká. V domácích podmínkách na to zapoměň. Jinak to, že se klika po montáži netočí je hodně špatně a ne že je to normální. Mrkni jak se má po montáži točit. https://www.youtube.com/watch?v=KVE1bouh2z0
 
 
Datum: 01. dubna 2015 14:48
 
 
 
 
Jméno: David      IP: uživatel17972    
Ok. Uvidí se jak to pojede... No a jakým způsobem se to pak většinou rovná?
 
 
Datum: 01. dubna 2015 10:51
 
 
 
 
Jméno: Josef      IP: uživatel14645    
Ja bych to zas tak špatně neviděl, zaleži na tom kdo to vyřil a jak moc, zkus a uvidíš, třeba to pojede ještě líp.. to že se klika po složení motoru točí ztuha je normální, protože od sebe roztahneš vnitřní kroužky ložisek..
 
 
Datum: 01. dubna 2015 10:35
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
přesně, většinou je z toho po jakémkoliv neodborném zásahu takové malé vlnobití :-D
 
 
Datum: 01. dubna 2015 7:16
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
osobně si myslím že se to pokroutí naprosto celé, ne jen dosedací plocha :-)
 
 
Datum: 01. dubna 2015 7:13
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Ano přesně tohle se děje, s kartery u pionýra je všeobecně problém. Jsou v některých místech velmi tenké a stačí nešetrně rozpůlit motor nebo vyndat ložiska kladivem a jsou pokroucené tak, že z nich dobře funkční motor nikdo nesloží. Jedině, že by kartery následně absolvovali docela složitou léčebnou kůru. To jsou pak ty věčné dotazy proč lidem po GO pionýr nejede jak má. To samé je z klikovkou. Každý ji vyndá palicí následně jí prohlásí za ještě dobrou a nacpe zpět do motoru. Přitom no skutečné posouzení klikovky je třeba jí rozlisovat. Bez rozlisování je možné tak maximálně zhodnotit, zda bude ještě klika repasovatelná nebo je už do šrotu.
 
 
Datum: 01. dubna 2015 7:12
 
 
 
 
Jméno: jc3      IP: uživatel16863    
Marquee: Můžeš to prosím trochu rozvinout, pokud to není tajné? Zkroutí se dosedací plocha a následkem toho nejsou ložiska kliky v ose?
 
 
Datum: 31. března 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13627    
Jo pokroutí se na 100%, na první pohled si toho možná ani nevšimneš ale na výkonu motoru to pak poznáš, spousta lidí ti bude tvrdit, že to tak není, ale je :-D. Zrovna teď o víkendu jsem si přivezl kartery na kterých se vařilo, naštěstí to dělal člověk, který ví co dělá, tak je rovnou srovnal. Teď jsou na tom lépe než byly s fabriky :-)
 
 
Datum: 31. března 2015 12:56
 
 
 
 
Jméno: ondra      IP: uživatel17967    
zdar\r\n\r\nsynator si dovezl mutanga,problem byl ze nesel nakopnou a taky neslo radit,po rozpuleni jsem zjistl ze radicka je nejaka pofiderni,mel jsem jednu zalozni tak jsem ji ve sveraku zkusil a ok ,nakopnou to neslo pac bylo praskle kolecko,tak jsemmotor slozil kdyz byl pul motor slozenej tak jsem zkusil radit a startovat vse ok motor jsem slozil synator si namontoval a zjisti ze tam nezaradi zadny stupen nevim co stim delal nebyl v tom olej a zrejme skousel radit pulit se mi to nechce nevite co stim odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. března 2015 17:50
 
 
 
 
Jméno: jawasj4      IP: uživatel15847    
v první řadě pootoč hnacim ozubeným kolečkem když nic tak skus přitáhnout ten automat z vrchu jestli není povolený jestly ne tak musíš pulit muže to být vyskočená pružinka v automatu nebo ta tyčka. a že řadil bez oleja je jedno
 
 
Datum: 30. března 2015 17:50
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 24.04.2018 14:37:33 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu