www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém na mustangovi sem pulil motor kvůli výstupní hridelce. Vyměnil jsem ji ale po složení motoru mi začala vyskakovat 3jka. Radici automat mám dotaženej. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, taky některý mají uplně ze spoda kulatou díru, to mají myslím ty starší ale taky né všechny :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Bacha,všechny nejsou stejný... pro fichtly (20-23) jsou jedny a pro starší (550,555,05) jsou zase jiný (užší půlměsíček) ... a pak některý maj po stranách 3 zářezy pro jazýček a jedny maj jen dva ,má to jinej krok ... vše není naprosto kompatibilní ... a nemá to ani moc logiku ... lepší je skládat vždy ze stejného druhu ... jinak je to brnkačka ... ať se daří.
 
 
Datum: 16. července 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, pružinky vymění za drobný na oběd a prodávaj to vysoko nad cenou :-D. Automatů mám doma taky dostatek některý na 20,21,23 a některý na 05 a pařez. kdybych tohle věděl dřív, tak z toho taky poskládám jeden pořádnej :-) Eště jednou děkuju za radu seš fakt borec a víš co děláš :-) jen tak dál :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
No kdybych byl přesnej tak baj oko 3mm ,ale pro lepší představu jsem napsal půl cm... no je to dost,to je půl délky kolíčků v převodovce... pak to nemá vypadávat ... ale je zvláštní,že některý automaty usadíš a nejde je "dát blbě" a nehnou se... jiný se tam mrskaj jak v uložení v bloku tak na šroubech ... těžko pochopitelný ... v poslední době si skládam automaty z více kusů,každej nepasuje stejně do bloku,jednomu se mrská tisícihran v uložení,jinej je volnej v blokách nahoře ... když jsem naposledy skládal chlapovi dva motory tak jsem udělal z 5 automatů dva ... zbytek bylo všechno "do šrotu"... ten fichtl je prapodivnej stroj :-D škoda že se nedělaj replikový nový,bylo by to asi za ranec,ale určo by to bylo lepší jak se furt patlat se "stoletejma omletejma" ... na trhu byly repasovaný starý automaty,ale nevěřim tomu,že by je repasoval někdo,kdo ví co dělá ... tam sou tak vyměněný pružiny a nazdar tvá máňa,jdi do světa :-D
 
 
Datum: 16. července 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půl cm je dost :-D díky stando vyzkouším :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Trojka se řadí právě do toho výstupního kola,asi je to již nadměrně ohlodaně či problém s automatem ... mě pomohlo automat na motoru povolit,přiklepnout směrem zrovna ke straně trojkovýho kolečka,poodjel tak o půl cm,utaženo a trojka nevyskakuje a nebo jen zcela vyjimečně...
 
 
Datum: 16. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
to bude pružinka v automatu co drží takovou tu páčku nebo ošoustaný kolíky na kolečku
 
 
Datum: 15. července 2015 23:36
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus chlapi, chtel bych Vas poprosit o rozmery nebo jeste lepe vykres Rozperky zadniho kola Jawa 250/559 (takovy valecek mezi zachytem reakce a levou stranou kyvky, pro predstavu z bohu vypada jako pismeno H), stratil sem ji kdyz sem mel dole kolo :-D a nikde se neda koupit, proto si ji chci nechat od soustruznika vyrobit. doufam ze mi pichnete. Diky za odpovedi a za pomoc at to jezdi a cmoudi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18169    
zdar mam 639 a stale tam neco chrasti od spojky nebo od retezu na spojkovem kosi .. kdyz je vypla a tlacim to tak urcite miste to pukne se my zda .. retaz novy lamele nove ferodo taky strunkky .. moto najeto cca20 500 km ... co to mze byt ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Myslím si, že záhadu nejspíše objevíš demontáží příslušných komponent. něco podobného se mi podařilo u 175/356, kdy se nějakým, pro mě nepochopitelným způsobem, "vypařila" zajištěná matice držící spojkový koš, který následně stále plnil svojí funci, avšak za současného opírání o kryt motoru, což způsobovalo hluk jako kdyby se vysypala celá převodovka(hlavně při vyplé spojce). Osobně nevím, jak má 639 řešené startování, ale pokud je tam něco podobného, jako u starých motorek a rachot se ozývá stále, tak by mohla prasknout nebo "zmizet" pružina cvrčku, který se nacházel pod spojkovým košem. Pak už mě napadá jen vysypané nějaké ložisko(hlavní hřídel převodovky?).
 
 
Datum: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel18167    
Nazdar ve spolek, z jakejch možnejch příčin může u pionýra klouzat spojka? Mam korkovou, najeto asi 300 km a začala prokluzovat. Měl jsem jí sundanou, spálená není a obložení má ještě dost. Vyměnil jsem pružiny za nové a zkušebně nalil hustší olej, tak klouže trochu míň, ale plnej plyn na vyšší kvalty pořád neudrží. Seřízená je dobře, resp. prokluzuje i při úplném povolení vypínací tyčky. Koš je utaženej a zajištěnej podložkou. Nějaký rady, čim by to ještě mohlo bejt? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jo jedná se o pio 20/1968. Díky za tipy, o víkendu vyzkoušim.. Lamely chodily zpočátku (když jsem dával novou spojku - 300km zpět) trošku těžko, jako kdyby na koši neměly skoro žádnou vůli, ale trošku se to o koš zabrousilo (kolem vnitřního průměru lamel byly usazené piliny) a teď choděj volně. Jinak byl ale korek sjetej minimálně a rovnoměrně. Zkoušel jsem i měnit koš a přítlačnej talíř za jinej a nic se nezměnilo. Mezilamela měla trošku otlačený zoubky, ale po zabroušení hran taky chodí volně. Dvě podložky mě nenapadlo dát, zvlášť když tam teď jsou fungl nový pružiny, zatim na všech pionýrech co sem měl to vždy fungovalo spolehlivě s jednou, ale když nepřijdu na jinou příčinu, podložky přidám.
 
 
Datum: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezkřivil se ti přítlačnej talíř?
 
 
Datum: 29. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Jsou korky na obou lamelách po obou stranách všechny stejně vysoký?
 
 
Datum: 29. června 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Něco se ti tam asi šprajcuje a nebo opírá. Chodí lamely a mezilamela volně? Něni tam na koši nějakej zub,o kterej by se vzpříčila třeba mezilamela? Takový základní věci jako dvě šestky podložky pod segrovky jsi zkoušel? Je to teda pio? Neřešíme pařeza? U starý tříkolíkový jednolamelový spojky byl třeba problém matice koše,musela tam bejt ta nízká origo,na tu vysokou z pionýra sedla přítlačná puklice a nepřimáčkla úplně pevně lamelu a klouzalo si to... a u toho pařeza se museli dát pod segrovky aspoň šestky podložky,stačila jedna,radši dvě,s tim origo plechovym táckem mi klouzala i krásná takřka nejetá široká lamela...
 
 
Datum: 29. června 2015 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Cus mám problém ze spojkou nastartuju na kop zaradim jedničku rozjezdu se normálně a když chci zastavit zmáčknu spojku zastavim a motor jakoby furt zabírá a nejde vytočit ani vyřadit na neutrální a za 5 sekund to chcipne nevíte kde je problém?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vypadá to tedy na lanko. Na tom lanku můsí být nějaká vůle(neboli minimum nutný pro ůplný vypnutí spojky, někdo uvádí 2mm u páčky ale vím z vlastní zkušenosti, že je to různě), aby se nevytahávalo tím, že už nelze víc spojku rozevřít. Pokud se ale lanko vytahuje i se správnou vůlí(stále ho musíš "zkracovat" stavítkem buď u páčky, nebo v půlce lanka), tak je buďto lanko v háji(u mě na stadionu se pořád vytahovala přední brzda - výměna a dalo to pokoj), nebo něco se spojkou(jde tak ztuha, že to lanko neudrží a jednoduše se trhne, natáhne, nebo co že se s ním děje.). Pokud se ti ale jen povoluje stavítko, tak zkusit přidat kontramatku(pokud je místo).
 
 
Datum: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Moto je jawa mustang ovládání je kompletní i kulička, ale zdá se mi ten konec toho lanka u packy jak je našroubovany v objímce dost volný když to přitáhnu a 2x zmačknu spojku je zas volny
 
 
Datum: 26. června 2015 18:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Chcípnutí je otázka na jindy, ale ohledně té málo vypínající spojky(což způsobuje i nemožnost vyřadit(normálně se vyřazuje ještě za jízdy)) - 1. Neskonale by pomohlo sdělit, copak je to za samohyb. 2. Příliš velká vůle na lanku (Pokud ještě pamatuje Gottwalda nebo jiného soudruha - může se trhat v bowdenu a stále se natahovat a následně krásně zasekávat). 3. Málo oleje v převodovce, nebo olej, který není pro spojku to pravé ořechové(moc hustý, nebo je tam nějaká mimozemská, nejlépe pořádně lepivá, substance. Za předpokladu, že je spojka v oleji) 4. Nové a příliš tlusté lamely na spojce, mohou být zkřivené, nebo někde hezky váznout, slabá pružina, chybějící kusy ovládání(Známá kulička u pionýra)..... 5. Pokud chceš něco přesnějšího, napiš copak je to za moto, protože dneska je tolik možností jak ovládat spojku, že sepsat všechny jejich závady by vydalo na pěknou knížku.
 
 
Datum: 26. června 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj chlapi-Dotaz-Když dám na Babetu 210 na primár(malé kolečko)s mín zuby bude silnější do kopce ale pomalejší na rovině nebo je to naopak?????Fakt už stárnu a blbnu!!!!Dík za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Nemáš zač :-)
 
 
Datum: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Já si to myslel ale nebyl jsem si jistý.Raději jsem zvolil prosbu o info.Jak mi to vždy říkal můj mistr v nástrojárně je to(40 let zpět)KDYŽ NEVÍM TAK SE ZEPTÁM-A KDYŽ JSI BLBEJ TAK SE INFORMUJU!!!Díky moc!!!!
 
 
Datum: 05. června 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Když to menší kolečko, které něco pohání bude mít méně zubů, zvětší se jejich poměr, tudíž na jednu otáčku malého kolečka nebude připadat plácnu 60° ale jenom 50°, poháněné kolo se bude logicky točit pomalejc a logicky s větší sílou.
 
 
Datum: 05. června 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
zdarek draci mam pio 20 orig. a chci delat loziska, nakoupil jsem skf a vsechny jsou C3 (vetsi vule) podle katalogu ND!!! a ty original ZKL co tam jsou este puvodní označení C3 na sobe vyrazeny nemaj a takou vuli nemají jako ty nové SKF C3 , na kliku dam 100% ty SKF C3! , A tak se chci vas zkusenejsich zeptat jestli treba mam koupit na tu převodovku a spojkové víko ty SKF normální a ne C3? nebo tam mam nechat uplne ty puvodní ZKL, bojím se aby až ten motor bude vaříící aby se mi to nekde nehvizdlo kdyz tam nedam C3. "Jen me zarazilo že ty nové ložiska maji jeste vetsí vule nez ty staré jeté". Poradí nekdo kuci ? díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Původní ložiska nemají C3 vyraženo, ale obvykle jsou značeny popisem na vnějším kroužku. Pokud katalog udává C3, dej je tam. U větších Jaw není C3 do převodovky předepsáno, ale Pio 20/21/23 je má předepsané. Rozsah vůle se skutečně překrývá a ložisko s normální vůlí může mít vůli větší než C3, ale pro tebe je důležitý fakt, že s ložiskem C3 máš zaručenou správnou provozní vůli.
 
 
Datum: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
jon tak dik zkusim
 
 
Datum: 05. června 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Potesim te koupil si blbe vetsi vule c 3 se doporucuje v teplem zatizenych castecg...tj klika do prevodovky patri obyc...a aby v tom byl vetsi zmatek tol pole c3 a klasickych lozisek se prekryvaji ..tj muzes mi lozisko oznacene c3 ale s roznery obyc loziska...toz to tam dej a vyzkousej..asi to chodit bude..
 
 
Datum: 04. června 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Nazdar draci nějak mi začíná zlobit spojka u Mustangu. Nejvíc se to projeví při zařazené rychlosti a vymáčklé spojce, kdy se po pár vteřinách začne samovolně uvolňovat a jde do záběru, když chci potom například zařadit vyšší stupeň jde to přes zuby a ihned do záběru. Na křižovatkách kde jsem nucen na delší dobu zastavit si vyřadím do neutrálu ve skutečnosti to ale musím udělat vždy, když musím zastavit. Když se chci rozjet zařadím rychlost, ale motorka se mi začne samovolně rozjíždět i když mám spojku pořád vymáčklou připomíná mi to automatickou převodovku jen s tím rozdílem že tady abych se rozjel nemusím pouštět brzdu. Máte nějaké rady co udělat aby se mi toto nestávalo ? Předem moc děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj draku máš mezi tyčkama pokud jsou dělené a štelovacím šroubem Kuličku???!!!!
 
 
Datum: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
sory za unáhlenou odpověd dotáhni šroubek přítlaku a zaaretuj
 
 
Datum: 03. června 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ojeté spojkové lamely vyměnit
 
 
Datum: 03. června 2015 20:48
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
ahoj mladeži, mám STADION S22 a dnes mi přestal jít zařadit první rychlostní stupeň. Dvojka normálně, ale jednička ani ťuk. Najde se odborník který ví co s tym? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Tak chce to mít stahováky a nejlépe nějaký přípravek na rozlisování a nebo si je nějak zjednodušeně vyrobit. Určitě nedoporučuju rozpáčit šroubovákem... nějak vylisovat silentbloky,stahnout zapalování,rozlisovat bloky ... no hezká práce na víkend .
 
 
Datum: 30. května 2015 19:39
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
ZKOUŠEL JSEM ZATÁHNOUT PŘÍMO ZA TU PACKU, JEDNIČKU NEZAŘADIL! DVOJKU A NEUTRAL BEZ PROBLÉMU. BEZ PŘIPRAVKU NEROZPULIM?
 
 
Datum: 30. května 2015 18:57
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Hm .... zvláštní,a ani ručně,když vyhodíš lanko a zkusíš zatahnout přímo za tu packu tak nezařadí? To pak jedině půlit no,něco vyskočilo ...
 
 
Datum: 30. května 2015 18:27
 
 
 
 
Jméno: SCOOTERBASTARD      IP: uživatel18098    
SPOJKOVÉ LANKO: zkousel jsem s lankem vsecko. VYPADÁ, ŽE BUDU MUSET ROZPŮLIT MOTOR A DOSTAT SE K PŘEVODOVCE
 
 
Datum: 30. května 2015 17:19
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jedničku řadíš tahem lanka.. mrkni na něj
 
 
Datum: 28. května 2015 22:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel2743    
Nevrací se lanko a nebo ti třeba vpadnul nějakej bordel pod tu řadící páku jak za ni taháš lankem.... hned teď si nemužu vybavit jak to je,ale jeden kvalt (ten co se vytahuje) tam nejde,když je málo utažený lanko....
 
 
Datum: 28. května 2015 21:03
 
 
 
 
Jméno: Sam      IP: uživatel18091    
Zdarec lidi, Potřeboval bych poradit jak stáhnout unašeč spojky na babetě 207 (vím že stahovákem) ale když jsem to zkoušel s vlastnoručně vyrobeným ukroutil jsem hlavu toho stahovacího šroubu a když jsem to vytáhl tak spodek toho šroubu měl uplně zničenej závit.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/stahovak_bubnu_dvou_babeta.html není to tohle
 
 
Datum: 27. května 2015 18:23
 
 
 
 
Jméno: seboh      IP: uživatel18093    
Ja to delal vzdycky tak ze jsem otocil setrvak a chytil to trema sroubama s sestihrannou hlavou a dotahoval postupne az to vyskocilo.
 
 
Datum: 25. května 2015 19:26
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18092    
Na hulvata to jde i 3 ramenym povolis sroub uprostred ale ty 3 na sroubovak tam nechat a cele to inteligentne stahnes
 
 
Datum: 25. května 2015 9:12
 
 
 
 
Jméno: Ondra      E-mail:      IP: uživatel13313    
Čus draci, asi tak minulej rok jsem viděl někde na internetu že někdo prodává do pionýru 4 kvaltovou převodovku komplet která pasuje přesně do originalních karterů, nevíte někdo kdo to prodává? nebo máte někdo kontakt na toho člověka? hledal jsem to na googlu napsal jsem tam jawa 50 4kvalt a je to 18tý obrázek od zhora, odepište prosím Ondřej odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. května 2015 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18096    
Doufam že to ještě pár let bude vyrábět,ten 5Q bych kur*a chtěl :-D ale prachy nejsou ... ke třicítce si to nenadělim,tak třeba ke čtyřicítce to vyjde,když se rodina složí :-D tak se 12 let budu těšit :-D ještě dodělat 70ccm válec a bude to... tak snad jednou :-)
 
 
Datum: 27. května 2015 12:16
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
To do je na obrázku vyrábí Voves za 25000kč dělá verze 4q a 5q
 
 
Datum: 27. května 2015 6:21
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18085    
Vim o někom,kdo by nechal za 80-100 tisíc celej osvědčenej závodní 4 kvaltovej motor z odlitků ,včetně vyřešeného primáru soukolím atd... jen nasadit a jet v TOPU ... Cena odlitých karterů pro 4Q převodovku se pohybuje okolo 16-20 tisíc s/bez převodovky,ale přímo kontakt nemám... navíc pro závody se převodová kola vyrábí jiná s jinou "charakteristikou"(pilovým diagramem)... to by ses musel proptat přes závodníky a tak... dost si to držej mezi sebou pod pokličkou .... pak jedině ten 4kvaltovej motor nějak zpatlat dohromady svépomocí převařením a nebo úpravou origo převodovky,což ovšem není úplně šťastné řešení. Odkazy u Eddieho jsou na rychlej 3Q.
 
 
Datum: 22. května 2015 16:44
 
 
 
 
Jméno: Veteranista ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Třeba u Eddiho na webu http://fichtl-enduro.wbs.cz/Prodej.html
 
 
Datum: 20. května 2015 23:58
 
 
 
 
Jméno: falkons      E-mail:      IP: uživatel14921    
Zdravím chlapi, mám prosím vás dotaz. Dostal sem před rokem od kámoša babettu 210 a minulý rok sem na ní jel tak 2x. Potom se zazimovala a letos už začínám jezdit ale nelíbí se mi že do kopce musím šlapat a dlouho trvá než se rozjede....jakoby prokluzovala spojka a nepřeřazuje. Tak sem si řekl že to rozhodím a mrknu na spojku a zjistil sem že buben na 2.rychlost je na hřídeli zavařený a ted když sem mrkl na net tak sem zjistil že se asi jedná o babettu 215 a jestli sem to pochopil dobře tak je to prý jednorychlostní 210-tka.Máte někdo zkušenosti s tímto typem?Dá se nějak shodit ten zavařený buben? a ještě sem četl že u tohoto typu se nelije olej do převodovky ale dává se tam trochu vazelíny. Tak sem z toho trochu jelen.Za případné odpovědi a rady moc děkuji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. května 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: Jirka      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj kámo,ohledně spojek ti poradím no problém!!!!Zavolej 728133312 saluto.
 
 
Datum: 28. května 2015 19:14
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18065    
Spojka ti klouzat muze jsou to 3 celisti v bubnu na klice...na demont toho bubnu je specialni stahovak...tak se cihni co jim je . Mam skusenosti s 210 ..jinak co by to melo radit kdyz to 2 nema? Kup stahovak rozdelej to odmasti a pokud to nezabere dej vsechny celisti nalepit...
 
 
Datum: 10. května 2015 12:54
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Zdravím, potřeboval bych poradit jak sestavit převodovku v Jawe 250 typ 559 dostal jsem dva rozebrané motory a nevím jak to tam jde zpět hledal jsem to v Dočkalovi ale nevím jestli on tam popisuje převodovku co je na Panelce přede díky za rady  odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. dubna 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18045    
To je blby protoze to kolecko tam byt musi...proste se nekam zakutalelo
 
 
Datum: 28. dubna 2015 2:27
 
 
 
 
Jméno: Panel      IP: uživatel10693    
Divný je ale že tam chybí kolečko který má 17 zubu a podle dočkala tam bejt má tak proto se ptam
 
 
Datum: 27. dubna 2015 11:36
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18045    
Nu a co asi je jawa 559 ...
 
 
Datum: 27. dubna 2015 10:59
 
 
 
 
Jméno: Honza Volf      IP: uživatel17547    
Čau draci. Mám problém s mustangem, který občas zařadí,ale někdy ne. Nevíte co s tím ? díky za odpovědi a rady. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. května 2015 8:10
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel16260    
ja som mal s tým problém tiež može to byť tým že srubky ktore ti držia automat v blokoch su príliš vysoke a do nich drie ten radiaci pliešok o ktorý sa upína tiahlo s radiacou pákou pozri na to ak tak je daj tam ine origo tam majú ist také http://www.spojovaci-material.biz/img/din963.jpg
 
 
Datum: 04. května 2015 8:10
 
 
 
 
Jméno: Venca      IP: uživatel18033    
Zdravim jak nejlepe opravit zajistoci koliky na rozete co pohani tachometr dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. dubna 2015 19:05
 
 
 
 
Jméno: Miuda 555      IP: uživatel15391    
Já tam dal svařovací elektrodu a taky v pohodě.
 
 
Datum: 29. dubna 2015 19:05
 
 
 
 
Jméno: jirka_z ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
mam to z hřebíku.....ujeto už přes 6000km v pohodě.
 
 
Datum: 25. dubna 2015 21:45
 
 
 
 
Jméno: olous      IP: uživatel1893    
ja jsem to udelal ze zlamanych vrtaku... taky to slape
 
 
Datum: 25. dubna 2015 21:34
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Něco tvrdšího by bylo určitě lepší, ale i s hřebíkem to jde. Mám to tak udělané asi 10 let a stále to funguje ;-)
 
 
Datum: 25. dubna 2015 20:41
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18036    
Hřebík bych nepreferoval,raději něco tvrdšího. Na seriovce se to asi nemuže stát,ale mě se ty hřebíky při rychlosti nad 85km/h střihly a celý se to do sebe rozšmelcovalo,pak jsem tam dal zařízlý imbusový šroubky,ty už drželi,akorát náhon tachometru to nevydržel... dvakrát ... a tak jsem celej ten bludnej element vzal a vyhodil,na okrasu jsem tam dal jen vnějšek bez šneků :-D
 
 
Datum: 25. dubna 2015 9:18
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kolíčky lehce nahradíš kousky z vhodného hřebíku. Mám to tak už několik let a funguje to bez problémů ;-)
 
 
Datum: 24. dubna 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: Bruno      IP: uživatel18013    
Zdravím. Sháním převodku tachometru na lité kola Bernardi na Babettu, nebo to pasuje prý i z Koráda. Nikde nemůžu najít - poradí někdo????? Prosím :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. dubna 2015 11:49
 
 
 
 
Jméno: hauktor      IP: uživatel18008    
ahoj mám jawu 21 a přez zimu mi vytek převoďák. jaký těsnění mám vyměnit? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. dubna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Měl jsi moto přez zimu na stojánku v rovině nebo jsi ho opřel (kde bylo místo)? Jestli jsi ho měl rovně tak tam nalej trochu oleje a uvidíš. Zbytek již popsal kolega
 
 
Datum: 14. dubna 2015 20:36
 
 
 
 
Jméno: lk      IP: uživatel1217    
věštecká poradna?? Co třeba fibr pod výpustním šroubem oleje? Nebo že by těsnění pod víkem spojky? Co když to bude těsnění mezi karterama?
 
 
Datum: 13. dubna 2015 21:40
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
zdarec, u pionýra když trochu víc vytočím jedničku, chci hodit dvojku, dostanu se až na neutrál mezi dvojku a trojku, to bude asi ta přitláčecí pružina unavená, nebo to muže ještě neco zpusobovat? jinak rychlosti nevyskakují, jen tento problém, dík za info odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. června 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: pedrito      IP: uživatel19150    
Ahoj, mám také popisovaný problém, ale nerozumím navrhovanému řešení ("ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule";-) - o co přesně se jedná, resp. co mám udělat? Děkuji předem
 
 
Datum: 14. června 2017 12:16
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18004    
Ano,opatrně.
 
 
Datum: 12. dubna 2015 18:51
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
ještě mě napadlo, co kdybych shora ten tisícihran o jeden zub otočil, aby nebyla tak velká vule
 
 
Datum: 12. dubna 2015 15:14
 
 
 
 
Jméno: petr      IP: uživatel15632    
byl sem se schválně podívat, šroub tam je, při vytočení jedničky tak napul normálně zařadí, ve vysokých točkách vždy přeskočí, a musím se vracet, to už nepřeskočí, ale vrátím se na dva
 
 
Datum: 12. dubna 2015 15:11
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18002    
Že ty tam nemáš dorazovej šroub?
 
 
Datum: 12. dubna 2015 11:47
 
 
 
 
Jméno: marcek      IP: uživatel17345    
Zdarec draci,potřebuji od Vás poradit,jde doma nějak opravit Tachometr,ručička mi neukazuje rychlost co je tam spatně,nebo co by tam mohlo být opotřebované,jedná se o tachometr na 1 typ mustanga,ale je to uplně stejný tachometr jako má pionýr,za rady jak to opravit moc dík odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. dubna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Než začneš něco dělat s tachometrem, tak nejdřív zkontroluj, jestli je v pořádku náhon tachometru (lanko) a taky jestli nejsou ustřřihnutý kolíky, co pohání šnek tachometru (to co je u zadního kola) ;-)
 
 
Datum: 11. dubna 2015 20:27
 
 
 
 
Jméno: radek      IP: uživatel16610    
Čau draci mám problém a newim čím to je normálně mám babettu a když ji tlačim dopředu tak v pohodě ale když chci couvnout dozadu tak babetta skube prosté jako když tam je rychlost a když na tom jedu a chci se zastavit tak to nejde protože to furt jede prosté je tam rychlost a když to dam ze stojanku TK chcipne protože chce jet ;-) dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. dubna 2015 11:40
 
 
 
 
Jméno: Jirka      IP: uživatel17798    
Nemáš moc otáček? Skuz trochu ubrat unášejí ti to čelisti
 
 
Datum: 05. dubna 2015 11:40
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 21.08.2018 13:37:20 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu