www.fichtlkramek.cz | Seznam draků | Chat | Zaregistrovat se                       Inzeráty | Akce/Závody | Galerie

 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr

video
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: dotaz      IP: uživatel16049    
prosim vas retez bude mi pasovat z 520 na 525 ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 19. září 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: Drn      IP: uživatel13436    
520 je uzsi, jedine vymenit i kola
 
 
Datum: 19. září 2015 9:13
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18304    
dobrej fichtl draci chci se zeptat mam mustanga a vypadava mi jednicka cim to muze bejt..? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18303    
Cokoliv. Kolečko,vyjetá futra,vada automatu či jiná vada... zvenku nepoznáš ... rozhoď motor,naskládej si do pravýho karteru převodovku,toč si,řaď a koukni co se tam děje,kam to řadí,mezery,zda to nelítá moc ve futrech atd... online toho víc nevykoumáme
 
 
Datum: 06. září 2015 17:30
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Ahoj. Kolik zubů má originální babetová rozeta? typ 210. S kolika zubama má být na babetě 210 originální rozeta a po kolika kilometrech by se měl měnit olej v převodovce? Děkuju. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: pionýrák      IP: uživatel13868    
Díky já má nejspíš 51 zubů
 
 
Datum: 08. září 2015 20:19
 
 
 
 
Jméno: Ondra      IP: uživatel13313    
Originál rozeta má 51 zubu, jiou i menší
 
 
Datum: 08. září 2015 9:46
 
 
 
 
Jméno: aaa      IP: uživatel18280    
Zdravím, mám problém se spojkou u Jawy 23 Mustang. Startuji na jedno našlápnutí, volnoběh na neutral drží dobře, ale jakmile zmáčknu spojku a zařadím jedničku, tak po pár vteřinách chcípne. Zkoušel jsem z motorky slézt, zařadil jedničku a se zmáčknutou spojkou se rozjela. Zdá se mi, že je spojka pořád v záběru ikdyž mám páčku zmáčknutou nadoraz. Při jízdě to nevadí a i do kopce jezdí dobře, ale když přeřazuji na nižší rychlost a mám zmačknutou spojku tak je to stejné, jako bych jí nezmáčk, prostě mužu řadit bez zmáčknutí spojky... Co s tím? Mám spojku vyměnit nebo jen něco utáhnout?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. srpna 2015 8:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18282    
Zaprvý povol lanko spojky na řidítkách,tak aby páka na deklu mohla mít maximální krok. Trochu dotahni šroub na deklu,minimálně tak,aby nebyla vůle na tyčkách,pokud to nebude stačit tak utahuj dál, ale zas tak aby to při startování ještě neklouzalo... to bude ok ...
 
 
Datum: 28. srpna 2015 8:58
 
 
 
 
Jméno: Daniel      IP: uživatel1026    
Zdravím mám takový problém s jawou 350/638 při rozjezdu cuká a docela dost když jsem spojku rozdělal tak jsem na nic nedošel a někde jsem se dočetl že by to mohla být nějaká gumička pod spojkovým košem jenže, bych byl radši kdyby měl někdo nějakou fotku, nebo ten spojkový koš prostě sundám a uvidím to tam ? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. srpna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: Danzi      E-mail:      IP: uživatel11076    
Ahoj, a škube to jen při výkonu (rozjezdu) a pak už tolik ne? Mohlo by se jednat o vytahaný řetěz, rozetu i řetězové kolečko, když tak napiš.
 
 
Datum: 25. srpna 2015 18:50
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18265    
Zdar mam 639 a nejak nemuzu zehnat dile do spojky ... Muzu tam namontovat treba s 250/350 bizona ? Myslim komplet spojkovy kos lamele atd... Dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. srpna 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel17639    
Jinak spojka z 634,633 tam narvat jde. Dokonce je tam Jawa i jednu dobu dobu montovala a takovych 638+ jezdi spousta,
 
 
Datum: 24. srpna 2015 15:20
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18268    
A proc nenapises primo do jawy vzdyt ten motor porad vyrabi a dily dodnes nabizi ..jinak tam pude cela spojka z 634
 
 
Datum: 21. srpna 2015 18:26
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18254    
zdravym , mate nekdo skusenosti stimato medzilamelama ? mam stejny problem jako tam je popsan ... treba objednat vsech 5 neco staci 1 ? dik za radu :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. srpna 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18254    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/pruzna_mezi_lamela_6382.html
 
 
Datum: 11. srpna 2015 14:07
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
zdarec jde dát bez něakých uprav řadička z 555 na jawa 20 ? chci to kvuli tomu abych řadil ze spoda navrch odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 18. srpna 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: jawaka      IP: uživatel15847    
ja mam prave ten bez lišt asi ho budu moset trochu odpilovat
 
 
Datum: 18. srpna 2015 9:31
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18251    
Já bych řek že u prvních typů s hliníkovejma lištama to bude ok,ale u novějších typů se to tam nevleze,tam ten zadní plech opravdu zasahuje až do víka ...
 
 
Datum: 10. srpna 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
podle mě ti bude zavazet zadní podsedlovej plech
 
 
Datum: 10. srpna 2015 15:05
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18250    
Pokud swzenes cely mechanizmus z 555 tj cep radici paka a tahlo ta ti to chodit bude
 
 
Datum: 09. srpna 2015 18:40
 
 
 
 
Jméno: Filip      IP: uživatel18231    
Jdou mi stuha rychlosti ale jdou tam co to muze byt ? Muze mjet nato taky nejaky vliv trebars nenastelovana ale nova spojka ? Dik jawa 250/559 odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 03. srpna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: havis  ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus bejku, muzu te ubezpecit ze nova spojka resp lamely na toto nemaji vliv, nedavno sem delal GO 559 nez sem tam dostal kolicky myslel sem ze se poseru :-D pruziny tvrdy jak cip, ale paka spojky jde pekne lehce, rychlosti radim lehkou nohou, tady bude problem bud ohle vedeni vidlicek, nebo samotne vydlicky mirne ohnute anebo v riti kulisa. Ikdyz to uz bys tomu musel davat radne na prdel, jestli je jen nedostelovana spojka tak ji dosteluj a bude to dobry, preci jen kdyz ti porad unasi tak se radi fakt blbe :-)
 
 
Datum: 03. srpna 2015 19:59
 
 
 
 
Jméno: Adam      IP: uživatel17844    
Zdar. Nedává se do týhle rozety pod ložisko ještě takový plechový dýnko ? http://www.fichtlkramek.cz/nahled/rozetam_pionyr.html odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 09. srpna 2015 10:27
 
 
 
 
Jméno: venca      E-mail:      IP: uživatel18111    
Zdar. Dej tam jen segrovky na zajisteni z obou stran.
 
 
Datum: 09. srpna 2015 10:27
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
zdar, prosím vás nevíte někdo náhodou přesný rozměry děr této rozety? potřebuju zjistit průměr toho středu, pak děr pro šrouby a rozteč šroubů díky moc :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 23. července 2015 11:00
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
http://www.fichtlkramek.cz/nahled/venec_rozety_39z_lite_kolo.html
 
 
Datum: 23. července 2015 11:00
 
 
 
 
Jméno: kvido      IP: uživatel18218    
Ahoj.Mam Babetau 210 a začala mi trhat řemeny,neví někdo čím to může být?Dík za rady odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. července 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18223    
Nesouose ..poskozene remenice ci nekvalitni cinske remeny
 
 
Datum: 25. července 2015 0:04
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Ahoj, mám problém na mustangovi sem pulil motor kvůli výstupní hridelce. Vyměnil jsem ji ale po složení motoru mi začala vyskakovat 3jka. Radici automat mám dotaženej. Předem díky za odpovědi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jojo, taky některý mají uplně ze spoda kulatou díru, to mají myslím ty starší ale taky né všechny :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 22:08
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Bacha,všechny nejsou stejný... pro fichtly (20-23) jsou jedny a pro starší (550,555,05) jsou zase jiný (užší půlměsíček) ... a pak některý maj po stranách 3 zářezy pro jazýček a jedny maj jen dva ,má to jinej krok ... vše není naprosto kompatibilní ... a nemá to ani moc logiku ... lepší je skládat vždy ze stejného druhu ... jinak je to brnkačka ... ať se daří.
 
 
Datum: 16. července 2015 17:18
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jasný, pružinky vymění za drobný na oběd a prodávaj to vysoko nad cenou :-D. Automatů mám doma taky dostatek některý na 20,21,23 a některý na 05 a pařez. kdybych tohle věděl dřív, tak z toho taky poskládám jeden pořádnej :-) Eště jednou děkuju za radu seš fakt borec a víš co děláš :-) jen tak dál :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
No kdybych byl přesnej tak baj oko 3mm ,ale pro lepší představu jsem napsal půl cm... no je to dost,to je půl délky kolíčků v převodovce... pak to nemá vypadávat ... ale je zvláštní,že některý automaty usadíš a nejde je "dát blbě" a nehnou se... jiný se tam mrskaj jak v uložení v bloku tak na šroubech ... těžko pochopitelný ... v poslední době si skládam automaty z více kusů,každej nepasuje stejně do bloku,jednomu se mrská tisícihran v uložení,jinej je volnej v blokách nahoře ... když jsem naposledy skládal chlapovi dva motory tak jsem udělal z 5 automatů dva ... zbytek bylo všechno "do šrotu"... ten fichtl je prapodivnej stroj :-D škoda že se nedělaj replikový nový,bylo by to asi za ranec,ale určo by to bylo lepší jak se furt patlat se "stoletejma omletejma" ... na trhu byly repasovaný starý automaty,ale nevěřim tomu,že by je repasoval někdo,kdo ví co dělá ... tam sou tak vyměněný pružiny a nazdar tvá máňa,jdi do světa :-D
 
 
Datum: 16. července 2015 11:46
 
 
 
 
Jméno: mikys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Půl cm je dost :-D díky stando vyzkouším :-)
 
 
Datum: 16. července 2015 10:05
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18206    
Trojka se řadí právě do toho výstupního kola,asi je to již nadměrně ohlodaně či problém s automatem ... mě pomohlo automat na motoru povolit,přiklepnout směrem zrovna ke straně trojkovýho kolečka,poodjel tak o půl cm,utaženo a trojka nevyskakuje a nebo jen zcela vyjimečně...
 
 
Datum: 16. července 2015 6:19
 
 
 
 
Jméno: jawa,cz      IP: uživatel13743    
to bude pružinka v automatu co drží takovou tu páčku nebo ošoustaný kolíky na kolečku
 
 
Datum: 15. července 2015 23:36
 
 
 
 
Jméno: havis ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Cus chlapi, chtel bych Vas poprosit o rozmery nebo jeste lepe vykres Rozperky zadniho kola Jawa 250/559 (takovy valecek mezi zachytem reakce a levou stranou kyvky, pro predstavu z bohu vypada jako pismeno H), stratil sem ji kdyz sem mel dole kolo :-D a nikde se neda koupit, proto si ji chci nechat od soustruznika vyrobit. doufam ze mi pichnete. Diky za odpovedi a za pomoc at to jezdi a cmoudi :-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 08. července 2015 18:21
 
 
 
 
Jméno: filip      IP: uživatel18169    
zdar mam 639 a stale tam neco chrasti od spojky nebo od retezu na spojkovem kosi .. kdyz je vypla a tlacim to tak urcite miste to pukne se my zda .. retaz novy lamele nove ferodo taky strunkky .. moto najeto cca20 500 km ... co to mze byt ? dik odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Myslím si, že záhadu nejspíše objevíš demontáží příslušných komponent. něco podobného se mi podařilo u 175/356, kdy se nějakým, pro mě nepochopitelným způsobem, "vypařila" zajištěná matice držící spojkový koš, který následně stále plnil svojí funci, avšak za současného opírání o kryt motoru, což způsobovalo hluk jako kdyby se vysypala celá převodovka(hlavně při vyplé spojce). Osobně nevím, jak má 639 řešené startování, ale pokud je tam něco podobného, jako u starých motorek a rachot se ozývá stále, tak by mohla prasknout nebo "zmizet" pružina cvrčku, který se nacházel pod spojkovým košem. Pak už mě napadá jen vysypané nějaké ložisko(hlavní hřídel převodovky?).
 
 
Datum: 30. června 2015 17:57
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel18167    
Nazdar ve spolek, z jakejch možnejch příčin může u pionýra klouzat spojka? Mam korkovou, najeto asi 300 km a začala prokluzovat. Měl jsem jí sundanou, spálená není a obložení má ještě dost. Vyměnil jsem pružiny za nové a zkušebně nalil hustší olej, tak klouže trochu míň, ale plnej plyn na vyšší kvalty pořád neudrží. Seřízená je dobře, resp. prokluzuje i při úplném povolení vypínací tyčky. Koš je utaženej a zajištěnej podložkou. Nějaký rady, čim by to ještě mohlo bejt? Díky.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: hh      IP: uživatel16029    
jo jedná se o pio 20/1968. Díky za tipy, o víkendu vyzkoušim.. Lamely chodily zpočátku (když jsem dával novou spojku - 300km zpět) trošku těžko, jako kdyby na koši neměly skoro žádnou vůli, ale trošku se to o koš zabrousilo (kolem vnitřního průměru lamel byly usazené piliny) a teď choděj volně. Jinak byl ale korek sjetej minimálně a rovnoměrně. Zkoušel jsem i měnit koš a přítlačnej talíř za jinej a nic se nezměnilo. Mezilamela měla trošku otlačený zoubky, ale po zabroušení hran taky chodí volně. Dvě podložky mě nenapadlo dát, zvlášť když tam teď jsou fungl nový pružiny, zatim na všech pionýrech co sem měl to vždy fungovalo spolehlivě s jednou, ale když nepřijdu na jinou příčinu, podložky přidám.
 
 
Datum: 29. června 2015 22:41
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nezkřivil se ti přítlačnej talíř?
 
 
Datum: 29. června 2015 20:34
 
 
 
 
Jméno: homolka      IP: uživatel13386    
Jsou korky na obou lamelách po obou stranách všechny stejně vysoký?
 
 
Datum: 29. června 2015 19:46
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18168    
Něco se ti tam asi šprajcuje a nebo opírá. Chodí lamely a mezilamela volně? Něni tam na koši nějakej zub,o kterej by se vzpříčila třeba mezilamela? Takový základní věci jako dvě šestky podložky pod segrovky jsi zkoušel? Je to teda pio? Neřešíme pařeza? U starý tříkolíkový jednolamelový spojky byl třeba problém matice koše,musela tam bejt ta nízká origo,na tu vysokou z pionýra sedla přítlačná puklice a nepřimáčkla úplně pevně lamelu a klouzalo si to... a u toho pařeza se museli dát pod segrovky aspoň šestky podložky,stačila jedna,radši dvě,s tim origo plechovym táckem mi klouzala i krásná takřka nejetá široká lamela...
 
 
Datum: 29. června 2015 17:41
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Cus mám problém ze spojkou nastartuju na kop zaradim jedničku rozjezdu se normálně a když chci zastavit zmáčknu spojku zastavim a motor jakoby furt zabírá a nejde vytočit ani vyřadit na neutrální a za 5 sekund to chcipne nevíte kde je problém?? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Vypadá to tedy na lanko. Na tom lanku můsí být nějaká vůle(neboli minimum nutný pro ůplný vypnutí spojky, někdo uvádí 2mm u páčky ale vím z vlastní zkušenosti, že je to různě), aby se nevytahávalo tím, že už nelze víc spojku rozevřít. Pokud se ale lanko vytahuje i se správnou vůlí(stále ho musíš "zkracovat" stavítkem buď u páčky, nebo v půlce lanka), tak je buďto lanko v háji(u mě na stadionu se pořád vytahovala přední brzda - výměna a dalo to pokoj), nebo něco se spojkou(jde tak ztuha, že to lanko neudrží a jednoduše se trhne, natáhne, nebo co že se s ním děje.). Pokud se ti ale jen povoluje stavítko, tak zkusit přidat kontramatku(pokud je místo).
 
 
Datum: 27. června 2015 21:23
 
 
 
 
Jméno: jawass      IP: uživatel17133    
Moto je jawa mustang ovládání je kompletní i kulička, ale zdá se mi ten konec toho lanka u packy jak je našroubovany v objímce dost volný když to přitáhnu a 2x zmačknu spojku je zas volny
 
 
Datum: 26. června 2015 18:52
 
 
 
 
Jméno: Martin      E-mail:      IP: uživatel10282    
Chcípnutí je otázka na jindy, ale ohledně té málo vypínající spojky(což způsobuje i nemožnost vyřadit(normálně se vyřazuje ještě za jízdy)) - 1. Neskonale by pomohlo sdělit, copak je to za samohyb. 2. Příliš velká vůle na lanku (Pokud ještě pamatuje Gottwalda nebo jiného soudruha - může se trhat v bowdenu a stále se natahovat a následně krásně zasekávat). 3. Málo oleje v převodovce, nebo olej, který není pro spojku to pravé ořechové(moc hustý, nebo je tam nějaká mimozemská, nejlépe pořádně lepivá, substance. Za předpokladu, že je spojka v oleji) 4. Nové a příliš tlusté lamely na spojce, mohou být zkřivené, nebo někde hezky váznout, slabá pružina, chybějící kusy ovládání(Známá kulička u pionýra)..... 5. Pokud chceš něco přesnějšího, napiš copak je to za moto, protože dneska je tolik možností jak ovládat spojku, že sepsat všechny jejich závady by vydalo na pěknou knížku.
 
 
Datum: 26. června 2015 17:08
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj chlapi-Dotaz-Když dám na Babetu 210 na primár(malé kolečko)s mín zuby bude silnější do kopce ale pomalejší na rovině nebo je to naopak?????Fakt už stárnu a blbnu!!!!Dík za odpověd! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Nemáš zač :-)
 
 
Datum: 05. června 2015 18:44
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Já si to myslel ale nebyl jsem si jistý.Raději jsem zvolil prosbu o info.Jak mi to vždy říkal můj mistr v nástrojárně je to(40 let zpět)KDYŽ NEVÍM TAK SE ZEPTÁM-A KDYŽ JSI BLBEJ TAK SE INFORMUJU!!!Díky moc!!!!
 
 
Datum: 05. června 2015 16:42
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Když to menší kolečko, které něco pohání bude mít méně zubů, zvětší se jejich poměr, tudíž na jednu otáčku malého kolečka nebude připadat plácnu 60° ale jenom 50°, poháněné kolo se bude logicky točit pomalejc a logicky s větší sílou.
 
 
Datum: 05. června 2015 16:03
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
zdarek draci mam pio 20 orig. a chci delat loziska, nakoupil jsem skf a vsechny jsou C3 (vetsi vule) podle katalogu ND!!! a ty original ZKL co tam jsou este puvodní označení C3 na sobe vyrazeny nemaj a takou vuli nemají jako ty nové SKF C3 , na kliku dam 100% ty SKF C3! , A tak se chci vas zkusenejsich zeptat jestli treba mam koupit na tu převodovku a spojkové víko ty SKF normální a ne C3? nebo tam mam nechat uplne ty puvodní ZKL, bojím se aby až ten motor bude vaříící aby se mi to nekde nehvizdlo kdyz tam nedam C3. "Jen me zarazilo že ty nové ložiska maji jeste vetsí vule nez ty staré jeté". Poradí nekdo kuci ? díky předem odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: jirka      IP: uživatel18115    
Původní ložiska nemají C3 vyraženo, ale obvykle jsou značeny popisem na vnějším kroužku. Pokud katalog udává C3, dej je tam. U větších Jaw není C3 do převodovky předepsáno, ale Pio 20/21/23 je má předepsané. Rozsah vůle se skutečně překrývá a ložisko s normální vůlí může mít vůli větší než C3, ale pro tebe je důležitý fakt, že s ložiskem C3 máš zaručenou správnou provozní vůli.
 
 
Datum: 07. června 2015 9:14
 
 
 
 
Jméno: kubik      IP: uživatel14684    
jon tak dik zkusim
 
 
Datum: 05. června 2015 10:29
 
 
 
 
Jméno: pepa      IP: uživatel18110    
Potesim te koupil si blbe vetsi vule c 3 se doporucuje v teplem zatizenych castecg...tj klika do prevodovky patri obyc...a aby v tom byl vetsi zmatek tol pole c3 a klasickych lozisek se prekryvaji ..tj muzes mi lozisko oznacene c3 ale s roznery obyc loziska...toz to tam dej a vyzkousej..asi to chodit bude..
 
 
Datum: 04. června 2015 23:39
 
 
 
 
Jméno: ARCHAIX      IP: uživatel16213    
Nazdar draci nějak mi začíná zlobit spojka u Mustangu. Nejvíc se to projeví při zařazené rychlosti a vymáčklé spojce, kdy se po pár vteřinách začne samovolně uvolňovat a jde do záběru, když chci potom například zařadit vyšší stupeň jde to přes zuby a ihned do záběru. Na křižovatkách kde jsem nucen na delší dobu zastavit si vyřadím do neutrálu ve skutečnosti to ale musím udělat vždy, když musím zastavit. Když se chci rozjet zařadím rychlost, ale motorka se mi začne samovolně rozjíždět i když mám spojku pořád vymáčklou připomíná mi to automatickou převodovku jen s tím rozdílem že tady abych se rozjel nemusím pouštět brzdu. Máte nějaké rady co udělat aby se mi toto nestávalo ? Předem moc děkuji za odpovědi ! odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: Filipes      E-mail:      IP: uživatel18099    
Ahoj draku máš mezi tyčkama pokud jsou dělené a štelovacím šroubem Kuličku???!!!!
 
 
Datum: 04. června 2015 16:40
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
sory za unáhlenou odpověd dotáhni šroubek přítlaku a zaaretuj
 
 
Datum: 03. června 2015 21:15
 
 
 
 
Jméno: ja      IP: uživatel16483    
ojeté spojkové lamely vyměnit
 
 
Datum: 03. června 2015 20:48
 
<  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >

 

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý    Optimalizováno pro FireFox 1.0 a IE 6    Vygenerováno: 20.05.2019 14:26:16 CET   Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu